موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

عدم دریافت کارت از سوی ۱۱ درصد داوطلبان کنکور دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب کنکور دکتری فقط ۱۱ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه دریافت نکردند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان شرکت داوطلبان کنکور دکتری در آزمون اظهار کرد: بر اساس آمار نهایی از ۱۷۹ هزار ۷۰۴ داوطب ثبت نام کننده در کنکور دکتری ناپیوسته (PHD)  سال ۱۳۹۹ میزان ۸۹ درصد از داوطلبان کارت ورود به جلسه را دریافت کرده اند.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان داشت: فقط ۱۱ درصد داوطلبان کنکور دکتری کارت ورود به جلسه را دریافت نکرده و در این آزمون شرکت نکردند.

زرین آمیزی درباره میزان غایبین این آزمون نیز گفت: برای مشخص شدن میزان غایبین کنکور دکتری بایستی تمام پاسخنامه های از سراسر کشور جمع آوری شده و قرائت شود و بعد از این اقدامات میزان غایبین کنکور دکتری اعلام می شود. 

او در ادامه تاکید کرد: با اعلام شدن غایبین کنکور مشخص می شود که چند درصد از داوطلبان کنکور دکتری در آزمون شرکت نکردند.

تمهیدات بهداشتی توسط سازمان سنجش در کنکور دکتری رعایت شد

زرین آمیزی در ادامه بیان کرد: از دیروز عصر گزارش تصویری از حوزه‌ های اجرایی آزمون دکتری ۹۹ که به سازمان سنجش ارسال شده است در سایت سازمان سنجش بارگذاری شده و قابل مشاهده برای عموم است این گزارش‌ ها نشان دهنده رعایت تمهیدات بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش آموزش کشور است.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان داشت: دفترچه‌ های کنکور دکتری نیز از شب گذشته در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و کلید سوالات این آزمون از روز یک شنبه ۱۲ مرداد ماه بر روی سایت سازمان قابل مشاهده است.  

گفتنی است، کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ مرداد ماه با  ۱۷۹ هزار داوطلب شامل ۴۴ درصد خانم و ۵۶ درصد آقا در ۶۰ شهرستان برگزار شد.

نتایج کنکور دکتری در دهه اول شهریور اعلام می‌شود و دهه دوم شهریور انتخاب رشته و معرفی به دانشگاه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی اواخر مهر اعلام می‌شود. بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مصاحبه آزمون دکتری برای داوطلبان به صورت مجازی است و نیازی به حضور داوطلبان برای انجام مصاحبه نیست.

ظرفیت کنکور دکتری امسال ۲۴ هزار نفر است که از این میزان ۱۴ هزار ظرفیت برای دانشگاه‌های دولتی و ۱۰ هزار ظرفیت برای دانشگاه آزاد است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

23 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

غائبین از پارسال بیشتر بودن اما محسوس نبود در حد همون ۱۰ درصد

محمد
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

تعداد غایبین زیاد بود.
فقط تو سالنی که ما امتحان دادیم تقریبا نصف صندلی هایی که روش عکس داوطلب بود خالی بود.

شیرین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا

دکتری
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ

روشون نشد مگر نه می گفتند ۱/۱ درصد کارت نگرفتند . اصلا امسال با چنان شوری برگزار شد که نگو و نپرس. اینهمه آدم کارت نگرفتند و نرفتند . یکی از همین افراد خود بنده بعد کلا ۱۱ درصد نرفتند ؟؟

امید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

نه جناب. حداقل این یک مورد رو راست میگن. حوزه ما فقط چند نفر غایب بودن شاید از هز سال کمتر حتی. چون اون عده ای هم که مطالعه نداشتن و اصطلاحا سیاه لشکر بودن یا آزمایشی شرکت کردند هم به این امید که سایری شرکت نمیکنند و تعداد شرکت کننده ها کم میشه اینا شانسشون بالا میره هم آمده بودندو هرچند بعضی ها زودتر پاسخبرگ دوم رو دادن.

حمید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

آمار کلی ندارم ولی خودم در یک سالن بزرگ بودم. بعد از تمام شدن دفترچه اول وقت زیاد داشتم و شروع به شمردن صندلی های غایبان کردم و با یک ضرب و تقسیم شاده به ۲۳ درصد غیبت در آزمون رسیدم. با توجه به آمارهای سنوات قبل، تعداد غایبان کمی بیشتر بود. فقط کمی!

محنا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشکاه خبرنگاران جوان، کنکور دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ امروز پنج شنبه ۹ مرداد با ۱۷۹ هزار داوطلب شامل ۴۴ درصد خانم و ۵۶ درصد آقا در ۶۰ شهرستان برگزار شد. ۸۹ درصد داوطلبان این آزمون کارت ورود به جلسه دریافت کردند. https://www.yjc.ir/00VDpk

چیزی حدود ۱۶۰ هزار شرکت کردند

روانشناسی تربیتی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محنا

شرکت کنندگان مطمنابیشتر از ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار نیستن
تایکشنبه حتما اعلام میشنش

TAR
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ

خداروشکر که با رعایت تمامی نکات بهداشتی رعایت شد ، به امید موفقیت عزیزان

آبی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

شما خوش خیال هستین .. کجا همه چی رعایت شد .. موفق باشین

سحرناز
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

به همین خیال باشید تازه آنهم اهواز باهوای ۵۰ درجه وشرجی منتظر علائم کرونا باشید!

هوشیار
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ

دقت کنید امارهای سنجش همدیگر رد می کنند!!!………… تعداد افرادی که کارت گرفتن (مجموع موافقان برگزاری و مخالفان برگزاری) به ۹۰ درصد نرسیده…..حال چگونه سنجش اعلام کرده بیش از ۹۰ درصد موافق برگزاری هستن؟؟؟……..

هوشیار
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اصلاحیه: ….بیش از ۹۵ درصد موافق برگزاری هستن؟؟؟……..

محمد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

جناب ادمین عزیز خانم زرین امیزی فکر کنم اصلا حساب و کتاب بلد نیستند زیرا دیروز گفتند حدود ۱۵۰ هزار نفر کارت گرفتند که ۱۱ در صد کارت نگرفتند که با حساب در انگشتی می فهمی . ۱۱ در صد نمیشه یا اینکه تعداد افرادی کارت گرفتند را غلط گفته یکی از از ۲ تاست
لطفا به ادرس زیر بروید متن خبر را بخوانید و یک حساب و کتاب کنید می فهمید
https://www.irna.ir/news/83891429/سازمان-سنجش-از-منتشرکننده-تصویر-یک-داوطلب-کنکور-دکتری-شکایت

مریم
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

علت ثبت نام دوبارشون تو روزای قبل ازمونم زیاد بودن تعداد غائبین بوده

مجید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

من خودم به باجه رفع نقص رفته بودم واونجا دیدم که ثبت نام جدید دکترا انجام میدم اون هم در فاصله یک روز مانده به کنکور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجتبی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

امار شرکت کننده ها رو بگید. کارت که ممهم نیس

محنا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

زرین آمیزی درباره میزان غایبین این آزمون نیز گفت: برای مشخص شدن میزان غایبین کنکور دکتری بایستی تمام پاسخنامه های از سراسر کشور جمع آوری شده و قرائت شود و بعد از این اقدامات میزان غایبین کنکور دکتری اعلام می شود.

ح
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

تعداد کسانی که شرکت کردن باید در امار بیاد نه کسانی که کارت دانلود کردن. به وضوح خیلیها شرکت نکرده بودن

محنا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ح

زرین آمیزی درباره میزان غایبین این آزمون نیز گفت: برای مشخص شدن میزان غایبین کنکور دکتری بایستی تمام پاسخنامه های از سراسر کشور جمع آوری شده و قرائت شود و بعد از این اقدامات میزان غایبین کنکور دکتری اعلام می شود.

ح
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محنا

ممنون. نماینده سازمان سنجش هستین؟

محنا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ح

نه. متن بالا رو کپی کردم برات. استعداد زیاد متن خوندی، متوجه متن اینجا نشدی!
برای به دست اومدن تعداد شرکت کنندگان، ذکر کردند که باید پاسخنامه ها از سراسر جمه و قرائت بشه تا تعداد غایبین و حاضرین رو اعلام کنن.
امیدوارم متوجه این متن من شده باشی!

ح
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  محنا

خودشون گفتن. لطف کردین. شما زحمت نکشین.