موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

امکان پذیر نبودن تعویق کنکور

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون کل وزارت بهداشت گفت: ممکن است شهریور و پائیز وضعیت بدتر از الان باشد، پس نمی‌توان کنکور را عقب هم انداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی با اشاره به اینکه، هیچ راه حل آسان و میانبری تا یک سال آینده برای برگشت به حال عادی وجود ندارد، گفت: امیدواریم واکسن کشف شده و دسترسی در همه کشورها ایجاد شود، در کشور هم پیشرفت‌های خوبی داشتیم اما تا یک‌سال آینده در دسترس نخواهد بود و ما اگر بخواهیم فوت روزانه 200 نفری را حفظ کنیم، زیبنده مملکت ما نیست، به دارو هم که امید چندانی نیست، چون تا حالا داروهای ضد ویروس که بشر کشف کرده 30 تا 50 درصد روی ویروس‌ها تأثیر داشته و تولید و کشف واکسن حداقل هفت سال طول می‌کشد.

وی ادامه داد: این که می‌گویند 18 ماهه تولید می‌شود، اگر اتفاق بیفتد یک شاهکار تلقی می‌شود من می‌خواهم واقع‌بین باشیم، الان چند دهه است که با ایدز درگیر هستیم و چندین صده است که با مالاریا درگیریم ولی هنوز برای آن واکسنی کشف نشده است، این ویروس فقط با تغییر اجتماعی و تغییر رفتار ما ممکن است به حداقل برسد و آسیبش را از لحاظ مرگ و میر به صفر برساند تا زمانی که به صورت هماهنگ تغییر رفتار ندهیم این وضعیت درست نخواهد شد،  به طور مثال وقتی ترس مردم از ویروس ریخت، ویروس گسترش پیدا کرد، ما در اردیبهشت محصول فروردین را درو کردیم، خردادماه ترس مردم ریخت و نتیجه آن در نیمه دوم تیرماه اثراتش مشخص شد، چهار تا شش هفته بعد نتیجه هر رفتاری مشخص می‌شود.

حریرچی همچنین تأکید کرد: اقدام باید معنی‌دار باشد، از مردم تشکر می‌کنیم که پوشش 15 درصد ماسک به 79 درصد رسیده اما کافی نیست، ماسک ارزان‌ترین، مؤثرترین و کم ضررترین راه است، باید 95 درصد مردم از هنگام خروج تا برگشت از ماسک استفاده کنند، ماسک را باید به عنوان یک فرهنگ بپذیریم.

وی همچنین در خصوص اخبار ضد و نقیض در خصوص تولید و توزیع واکسن در دنیا یادآور شد: ما همان طور که اپیدمی در خصوص خود ویروس داریم، در خصوص اخبار آن هم داریم، اطلاعات به قدری زیاد می‌شود که تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری را دشوار می‌کند، خیلی‌ها هم غلط است، بله در مورد واکسن اقدامات مناسبی انجام شده و در خوشبینانه‌ترین حالت تا آخر سال میلادی می‌آید، الان پیشرفته ترین واکسنی که آزمایش شده باید در دو تا 10 هزار نفر آزمایش شود، 6 الی 9 ماه باید این آزمایش را بکنند تا نتیجه آن را ببینند الان دارند در وضعیت اظطرار این آزمایش‌ها را انجام می‌دهند که مشکلات و نقص‌های آن هم بعدا مشخص می‌شود، بعد مثلا کشوری مثل آمریکا یک میلیارد و 200 میلیون دلار خریدهاری کرده یا انگلیس همین طور، سازمان جهانی بهداشت می‌گوید مهمترین دغدغه ما الان تولید نیست توزیع بعد از تولید است. 

وی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه ما هم داریم واکسن می‌سازیم اما تکنولوژی که برای این ساخت واکسن این ویروس به کار می‌رود خیلی پیچیده است، استفاده از یک ویروس دیگر برای انتقال عامل به بدن است که خیلی گران تمام می‌شود، ما هم داریم روی ساختش کار می‌کنیم و هم اینکه اگر کشوری ساخت تکنولوژی آن را برای ساخت و تولید خریداری و به کار گیریم، قطعا تا یک سال دیگر باید صبر کنیم. اما مهم است که مردم بدانند امروز چه کار کنند برای محرم و عید قربان و عرفه چه کار کنند، مهم تغییر رفتار مردم است که باید از این تریبون برای آن استفاده کنیم. چون هیچ داروی گیاهی و شیمیایی اثر قابل توجهی برای تجویز نشان نداده، مردم با یک تغذیه معمولی خوب، خوردن مایعات، کم کردن وزن، کم کردن مصرف شیرینی، رعایت فاصله‌گذاری و مجاورت، شست و شو و زدن ماسک می‌توانند از خودشان محافظت کنند.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این سؤال که کشورهای دیگر هم همین اقدامات را در خصوص بیماران دارند، گفت: مقابله با این ویروس از بیمارستان و درمانگاه نیست، عامل موفقیت در بیمارستان یکی اکسیژن رسانی است و دوم مراقبت‌های معمولی است، داروی مؤثری به ویژه برای وقتی که بیمار لوله گذاری شده وجود ندارد، چون وقتی بیمار حالش خیلی بد می‌شود دیگر ویروس فعال نیست و سلول‌های بدن به تحریک ویروس علیه خود بدن فعال شدند و درمانش یک چیز دیگر است. 

حریرچی همچنین در خصوص برگزاری کنکور یادآور شد: در مورد کنکور باید بگویم ستاد ملی کرونا تصمیم می‌گیرد، یک قسمتی را وزارت بهداشت تصمیم می‌گیرد، یک قسمت را وزارت علوم و تصمیم‌گیری با ستاد است، و دکتر خدایی اعلام کردند، باید بدانیم ورود به دانشگاه می‌خواهیم یا نه، بدون کنکور که نمی‌توان وارد دانشگاه شد، به لحاظ سلامتی هم باید بگویم هیچ کس از شهر خودش خارج نمی‌شود، فاصله 2/1 خواسته بودیم 8/1 فاصله گذاشتند و برای بیماران و مشکوک جدا برگزار می‌شود، توجه کنید ممکن است شهریور و پائیز وضعیت بدتر از الان باشد، پس نمی‌توان آن را عقب هم انداخت.

وی درباره ابتلای مجدد هم توضیح داد: اولا از ابتدا هیچ مستند علمی نبوده که فردی که مبتلا می‌شود ایمنی دائم پیدا می‌کند پس رفتار اجتماعی‌اش باید مثل کسی باشد که مبتلا نشده، ولی مستندی هم نداریم تعداد قابل توجهی دوباره گرفتند. در مورد واکسن آنفولانزا هم به همه توصیه نمی‌شود، الان شرکت‌های مختلف سعی در دوشیدن مردم دارند در تله آنها نیفتیم، واکسن لازم را تهیه خواهیم کرد و نسبت به سال گذشته مقدار مضاعفی را در دسترس مردم خواهیم گذاشت.

معاون وزارت بهداشت در خصوص طرح ترافیک نیز گفت: یک اختلاف نظری بین شهرداری و وزارت کشور هست اما ما به عنوان وزارت بهداشت اکیدا درخواست داریم که اجرا شود. در خصوص تعطیلات نیز دولت نمی‌تواند همه کارها را تعطیل کند و به نظرم بهترین چیز استفاده 95 درصدی از ماسک است که به اندازه تعطیلات فروردین تأثیر دارد.

وی در پایان تصریح کرد: خبر خوبی که برای هموطنان دارم این است که الان انعکاساتی که از مقامات بالای روحانیت و مرجعیت برای آمادگی برای مراسم محرم می‌بینیم این است که دیانت و سلامت همراه هم بوده و هدف اصلی این است که سلامت مؤمنین انشاءالله به حداکثر خواهد رسید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

156 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اهری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

لطفا تمامی کنکور ها رو تا زمان پایدار شدن شرایط عقب بندازین. ۲۶ استان در وضعیت قرمز یا هشدارن. تهران برای اولین مرتبه قرمز اعلام شد. ۲۳۵ نفر فوتی داشتیم امروز متاسفانه. روا نیست از پس فردا چند هزار نفر رو به عنوان کنکور دکتری اواره کنیم. خانواده ما از اسفند قرنطینه هستن و خود من تمام وقت برای یکی از رشته های بهداشت حسابی خوندم. ولی استرس اینکه ممکنه خانواده ام که بیماری زمینه ای دارن رو مبتلا کنم داره دیوونم میکنه.

کنکور ۹۹
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

تعویق کنکور
با جان مابازی نکنین
لعنت ب مافیای کنکور

فراز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

بچه ها ساکت نمونین همگی با ستاد تماس بگیرین.اوضاع داغونه الان کوچه بغلی ما فقط ۸ نفر کشته داده از دیروز تمام اون افراد کوچه گرفتن بخاطر اینک ی نفر گرفته بود نمیدونسته ناقله کل کوچه رو ب گند کشیده ما میریم حتی تو تراس با شیلد ماسک میریم..فک کن ی ناقل تو داوطلبا باشه کافیع واس ب گند کشیدن کل اون حوزه..با کدوم عقل جور درمیاد..ک برگزار شه اخه چرااااا..ب قیمت جونمون؟؟ ارزشش انقد بالاست؟؟ انتهاشم ی مدرک میزارن مف دستمون ک تنهاکارایش اینه ک میزاریمش رو لب کوزه از زیر کوره اب میزنه بیرون نوش جان میکنیم..همین..

یک مدرس دانشگاه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ق٫ظ

ببینید
شما اگر هم کنکور دکتری بدین
باز هم باید مرحله مصاحبه رو طی کنید
لطفا خواهش میکنم، یک مقدار به هوش باشید
امسال در این شرایط اجازه بدین بدون آزمون دکتری این پذیرش انجام بشه
ما هم یکساله داریم میخونیم
باور کنید
خواهش میکنم عاقلانه فکر کنید
ما کنکور هم که قبول بشیم
باید بریم مرحله آزمون نامتمرکز دانشگاه ها و مصاحبه
پس چه لزومی داره به کام مرگ بریم
اجازه بدین امسال بدون آزمون متمرکز
همه راهی آزمون نامتمرکز و مصاحبه بشن، باور کنید کنکور دکتری کاری عبث و در این شرایط کاری نابخردانه است.
ما واقعا موش آزمایشگاهی پروتوکل های دولت و … نیستیم.
ما داوطلب دکتری این مملکت هستیم.

کیانمهر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ق٫ظ

اون وقت اگر در هر رشته ۵۰ نفر شرایط یکسان تو مصاحبه داشتند تکلیف چیه؟

دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

امکان نداره ۵۰ نفر شرایط یکسان داشته باشند اتفاقا اساتید خوب کارشون رو بلد هستند البته آدم بدون ایراد هم وجود نداره از مصاحبه غول نسازید استادبا همون کلمه اول که از دهان شما خارج میشود میتونه شما رو بسنجه توی درس تخصصی

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

دقیقا. ب خدا استاد با همون نگاه اول رفتار اول میفهمه ک انتخابت کرده یا نه.

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

نگران اینجاش نباشید ممکنه مصاحبه رو با فواصل مشخص و چن روزه برگزار کنن ک مطمئنا بهتر از این ازمونه. بابا ما تجربه داریم ی کم گوش بدین.

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

اگر بشود مصاحبه برگزار کرد ازمون هم میشود برگزار کرد و برعکس…..پس برگزاری هر دو منوط به وضعیت شیوع هست!

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

با سلام چند هفته پیش در اوج کرونا آزمون استخدامی برگزار شد ولی چون کسی حساسیت نداشت هیچ اتفاقی نیفتاد ولی در مورد کنکور هیچ کس از طرف دانشجویان و دانش آموزان درسخون و پرتلاش چیزی نمیگه که یکساله وقت و انرژی گذاشتن شما اگر پارک ها و بازارهای کشورو کنار ساحل دریا رو ببینید که جمعیت موج میزنه می فهمید که کنکور نمیتونه خطرناک باشه مگه برا کسانی که آمادگی ندارن دنبال بهانه میگردندضمنا قرار نیست کرونا به این زودی جایی بره

سحرناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقای باسواد اگر مردم بافرهنگ بودند مسافرت نمیرفتند کنار سواحل شمال پرسه نمیزدند به حرفهای وزیر بهداشت واستانداران وشهردارها گوش میدادند ودلشان برای کادر درمان که الان پنج ماه است زندگی ندارند می سوخت الان ماروزی ۲۱۵ فوتی براثرکرونا نداشتیم من اسفند ماه کرونای خفیف گرفتم دوماه دنیا برسرم خراب شد تاحالم خوب شد چون به این بیماری دچار نشدیددرک نمی کنید حرف ماچیست ،باشاید واگر واما که درست نمیشود حرف مااین است آزمون دکترا برگزار بشود باشرط اینکه ازاوج این بیماری خارج شویم با آزمونهای حساب نشده روزی ۱۰۰۰ نفر دستکم کشته خواهیم داد ودر اول جدول جهانی کرونا قرار خواهیم گرفت

بیدار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

خواه‌ناخواه وضعیت این‌جوریه…
کرونا هم حالاحالاها هست…
قابل انتظار هست که با شروع فصل سرما و اضافه‌شدنِ آنفلوانزا شرایط بدتر بشه تا بهتر

*
کسی مگه اسلحه گذاشته رو شقیقه‌تون که اِلّاولابد
باید برین سرِ جلسه‌ی کنکور؟!

داوطلبب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ق٫ظ

سلام، من وقتی گفتن فقط دو هفته تأخیره، برای هر درس یه دفتر ورداشتم و فصل به فصل شروع کردم به نوشتن خلاصه نویسی، آخر هر فصل هم نکات اضافه ای که از تست زدن فهمیده بودم و یادداشت میکنم. دیگه اصلا غصه تاریخ کنکورو نمی‌خورم چون من شرکت نمیکنم. قیافه کارت ورود به جلسه مو هم نمی‌خوام ببینم. نگرانی من الان فقط افزایش آمار و درنتیجه افزایش احتمال ابتلا خانواده و خودمه. خدا خودش بخیر بگذرونه… .

داوطلب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ق٫ظ

دیگه به مرحله ای رسیدن که خجالت نمیکشن از حرفاشون . خیلی واضح میگن ما روی ۱۷۰۰۰۰ نفر جوان تحصیلکرده ی مملکت ازمایش میکنیم . اگه مردن کنکور بقیه رو لغو میکنیم

ف...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

کاش اصل حرف دکتر حریرچی رو تفسیر می کردین اینکه ممکنه کرونا مثل مالاریا و ایدز برای سالهای سال بدون واکسن به زندگیش ادامه بده… اینکه مردم سنگاپور الان پنج ماهه دارن با ماسک زندگی میکنن اونوقت مردم ما تازه یه هفته بخاطر اجبار اونم تا فرصتی بیابند میارن رو چانه…
شما عزیزانی که نگران رفتن از خونه تا حوزه آزمونید من و شاید خیلیا مجبوریم از یه استان بریم یه استان دیگه برای اینکه پدر مادرمون جز ما کسی رو برای برداشت محصول کشاورزی شون ندارند. نکنه عزیزان انتظار دارند کشاورزی هم تعطیل بشه اونوقت تو این موقعیت مرزهای بسته و دیر وارد شدن کالا به کشور نگران زنده موندن مردم نیستید… به خدا وقتی حرفهای خیلیا رو نگاه می کنم احساس می کنم در زندگی هیچ کاری جز آزمون دادن ندارید
اگر کسی ناراحت شد هم پیشاپیش عذرخواهی می کنم ولی به حرفم فکر کنید. ممنونم

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ف...

کشاورزان بدلیل ارتباط با افراد معدود کمتر الوده میشن……همه جامعه میدونن چه کسانی عامل ایجاد پیک دوم هستند …….شما با توضیحات منحرف کننده مسولان واقعیت رو گم کردی!!!
محققان هوش مصنوعی دانشگاه MIT موفق شدند که آیندهٔ پاندمی یا همه‌گیری ویروس کرونا را پیش‌بینی نمایند و این پژوهشگران بر این باور هستند که در صورتی که قرنطینه یا فاصله گذاری اجتماعی یا به اصطلاح social distances در بسیاری از جوامع، زودتر از زمان خود از بین برود، قطعاً کلیه تلاش‌های انجام شده در خصوص مهار ویروس کرونا بی ثمر خواهد ماند و عملاً به ابتدای شیوع ویروس، باز خواهیم گشت.
واضح است بیشتر توضیح نمیدهم ……..حالا متوجه شدید چه کسانی مقصرند؟؟؟

ف...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

بله توجیه شدم چجورم! کشاورز کمتر آلوده میشه… خودم که روزی دوازده ساعت در معرض صد در صدی هستم آلوده نمیشم… شما بیای سر جلسه کنکور آلوده میشی!
کدوم انحراف؟! تا وقتی که هر کسی خودش عقل کل بدونه همینه همش دلمون میخواد تو هر موضوعی که هیچ تخصصی نداریم اظهار نظر کنیم، اونوقت ادعای دلسوزی کادر درمان هم دارید…

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ف...

قرار نیست بنده الوده شوم یا نه……مهم دیدکلان هست ……….شما از کجا متوجه شدید بنده توانمندی علمی در این زمینه ها ندارم؟…..منظورم مدرکهای بی ارزش نیست….

مهدی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

کنتور که نداره. اصلا بگید ساخت واکسن ۷۰ سال طول میکشه. اقای به اصطلاح دکتر. واکسن ایدز و مالاریا ساخته نشده چون بحران جهانی نیست. چون برای محققان صرف نمی کنه که بخوان واکسنش رو بسازن. می دونید کل بودجه تحقیقاتی برای ساخت واکسن ایدز چقدر بوده؟ از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۱۸ کلا ۵۷۰ میلیون دلار برای تحقیقات ایدز اختصاص یافته. می دوند کل بودجه ساخت واکسن کرونا چقدر خرج شده؟ از اول ۲۰۲۰ تا الان که حدود ۷ ماه میشه جمعا ۵۸ میلیارد دلار برای تحقیقات واکسن کرونا خرج شده و آمریکا اخیرا ۱۸ میلیارد دلار دیگه تصویب کرد.

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

حالا متوجه شدین، موافقین برگزاری کنکور دکتری؟ فک کردین دلشون سوخته میگن ازمون بدین؟ نخیر …..

.
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

یعنی با اون پروتکل سخت گیرانه که شخصی که بازرسی بدنی میکنه با همون دستکش دست به لباس همه میزنه نمیدونیم چ کنیم ……………..بچه ها نذارید بازرسی بدنی کنن ……کمر بند انتحاری که نبستیم ……کتابها هم که اندازه یه گونی میشن زیر لباس قایم نکردیم ……. برای گوشی هم دستگاه بیارن ……
دستگاه ندارن خب برای هر نفر دستکش عوض کنه ندارن خب دست نزنه ….

سادون سادونی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام با الاخره بر گزار شد این کنکور لعنتی یعنی آگه مبتلا بشم ار حرصم باید صد نفر را مبتلا کنم تا اینها بدونن چه خیانتی کردن

داوطلبب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ق٫ظ

سلام، این کار به احتمال زیاد حکم قتل داره و فکر شیطانیه

نیما
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

اگر قراره وضع بدتر بشه پس چرا داریم با ماسک زدن خودمون رو اذیت میکنیم اما اگر به پروتکل هاتون اطمینان دارید پس قاعدتا باید وضع بهتر بشه

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ

واقعا برای این سیستم تصمیم گیری کشورم متاسفم. بنده تقریبا یکسال و نیم برای این ازمون زحمت کشیدم و تقریبا رزومه خوبی هم دارم اما ریه هام مشکل دارند و میترسم با رفتنم به جلسه ازمون زندگیم رو از دست بدم هر چند که خداوند بزرگه که از همه چیز خبر داره. بنده عطای این کنکور رو به لقایش بخشیدم. اما دوستان محترم و عزیزم بدونید برنده بازی و رتبه خوبی شدید که درش خیلی هایی که توانمند بودند شرکت ندارند. در نهایت برای همه ملت ایران عزیز و کل بشریت ارزوی سربلندی و سلامتی دارم.

شبنم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

واقعا برای کسانی ک ب برگزاری ازمون در این شرایط تاکید میکنن متاسفم..خداوند خوب جواب دهندست..اولین قربانیان کرونا بعد از فاجعه کنکور دکتری خود مسئولین خواهند بود

L.B
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

“در دروازه را میشه بست اما در دهنِ مردم را نه!”
***
اینقدر ایراد بنی اسرائیلی نگیرید تورو خوا!
بسّه دیگه! دنیا معطّل شما نمی‌مونه که!… .
***
فعلاً
کنکور دکتری “به‌خاطر پایین بودنِ تعداد داوطلبان” و البته، با رعایتِ سختگیرانه و مجدّانه‌ی پروتکل‌های بهداشتیِ اعلام‌شده
به‌وسیله‌ی همه‌ی دست‌اندرکاران محترمِ برگزاریِ کنکور
به‌ویژه، ذی‌نفعان عزیز،
به امید خدا برگزار میشه
ان‌شاءالله بعدش
با تکمیلِ نواقصِ احتمالی،
یک تصمیم‌گیریِ منطقی هم در مورد کنکورِ مقاطع دیگر صورت می‌گیرد.

یا علی.

L.B
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  L.B

“درِ دروازه را میشه بست اما درِ دهنِ مردم را نه!”
***
اینقدر ایراد بنی اسرائیلی نگیرید تورو خدا!
بسّه دیگه!
دنیا معطّل شما نیست/نمی‌مونه که!… .
***
فعلاً
کنکور دکتری “به‌خاطر پایین بودنِ تعداد داوطلبان” و البته، با رعایتِ سختگیرانه و مجدّانه‌ی پروتکل‌های بهداشتیِ اعلام‌شده
به‌وسیله‌ی همه‌ی دست‌اندرکاران محترمِ برگزاریِ کنکور
به‌ویژه، ذی‌نفعان عزیز،
به امید خدا برگزار میشه
ان‌شاءالله بعدش
با تکمیلِ نواقصِ احتمالی،
یک تصمیم‌گیریِ منطقی هم در مورد کنکورِ مقاطع دیگر صورت می‌گیرد.

یا علی.

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  L.B

…چون ارشد در چهار روز یا چهار نیم روز برگزار میشه….پس تعداد شرکت کننده در هر نوبت بیشتر از دکترا نیستن……ضمنا اتفاقا دکترا از تمام ازمونها تعداد داوطلبانش بیشتر در یک حوزه هستن با مقایسه تعداد حوزه و تعداد شرکت کننده در هر نوبت متوجه این امر میشوید……ضمنا سفرهای طولانی تری دارند که در استانها پرخطر کرونایی ریسک بالایی دارد…..

بیدار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

از اول چهار نیم‌روز نبود که…
پس باید متوجه بشی که برنامه‌ریزی صورت گرفته…

ان‌شاءالله واسه اونا هم برگزار میشه

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  بیدار

دقت کن…….الان برای کرونا چهارنوبت در چهار روز کردن بجای چهار نوبت در دو روز …….یعنی تعداد حضور در یک زمان تغییر نکرده…….

L.B
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اولاً که هم تعداد داوطلبان کم شده
و هم تعداد حوزه‌ها زیاد شده‌…
ثانیاً
اگر عمرِ باقی‌موندنِ ویروس روی اشیا و وسایل مختلف رو می‌دونستی این حرفو نمی‌زدی!
*
تا فردای هر نیم‌روزِ امتحانی
کلی فرصت هست که محیطِ حوزه‌ها
به‌طور دقیق تهویه و ضدعفونی شوند…
و…

*
(البته، بیش از این هم انتظاری نیست!…).

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  L.B

شما حالتون خوبه…….اونهایی که بعدازظهر بود رفت روز بعد…..یعنی بعد ازظهر دیگر ازمون نیست……باقی موندن ویروس روی اشیا از چند ساعت تا ده روز بیان شده بسته به نوع مواد…….بنده در مورد ضدعفونی چیزی ننوشتم……میتونن بین دو ازمون هم این ضدعفونیهای ساده رو انجام بدن با یک ساعت بیشتر عقب انداختن زمان برگزاری ازمون بعدازظهر…….تنها خوبیش اینه که ترافیک رفت و امدهای داوطلبان در موقع ظهر کم میشه……

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ

مصاحبه اخیر آقای نادری،واقعا جای تاسف دارد.آزمون دکتری= پایلوتی برای برگزاری آزمون های ارشد و کنکور سراسری

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

احبرآغا! چی میگی واسه خودت!؟

سیما
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ

بچه های دکترا رو فدای چی دارین میکنین ???
چطور روتون میشه واقعا ???

غضنفر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

من‌و مارادونارو کجا دارین میبرین؟!!!…
سیما خانوم!

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

همه ما میدانیم ایمنی گله ای طبق تحقیقات علمی رد شده است….حال یکی از پروتکلها باید عدم تجمع باشد…..پس خود تجمع با پروتکل رد است…..

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ

چرا بچه های دکتری فدا بشن؟؟؟ مطمئن باشید خیلی از خونواده ها اجازه نمیدن بچا هاشون تو ای شرایط بره.

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

کنکور دکترا حتما باید تویق بیفته تعویق تعویق تعویق ….

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

با سلام
تو رو خدا کنکور دکتری لغو بشه. اخه کدوم پروتکل بهداشتی میگه چن ساعت و تو اتوبوس برید و شب قبلم اواره خیابون بشید.

......
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

با سلام
چشم
لغو شد

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من هم به لحاظ شرایطی که دارم حوزه کنکورم شهر قم هستش باید از کرمانشاه برم قم، هر کاری هم کردم نشد که کرمانشاه امتحان بدم …

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در همین دوران کرونا، آمار مبتلایان در آزمون نهضتی‌ها بسیار افزایش پیدا کرد، گفت: مساله فقط مبتلا شدن فرد داوطلب نیست؛ بلکه خانواده ها و اطرافیان این افراد هم در معرض خطر قرار می گیرند. شما فرض کنید داوطلبی از روستا برای آزمون به شهر دیگری برود و با بازگشت خود، آلودگی را به یک روستا و شهر سفید ببرد.

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

با تمام این اوصاف،باز می گویند آزومون دکتری پایلوت باشد.واقعا جای تاسف دارد.

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

یکی نیست بگه شما که خودت میگی با برگزاری آزمون نهضت سوادآموزی آمار مبتلایان به کرونا در افراد شرکت کننده بیشتر شده پس چرا با برگزاری آزمون دکتری موافقت میکنی و میگی پایلوتی هست برای آزمون های ارشد و سراسری

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

نهضت ۱۶۰۰۰ تا
دکتری ۱۷۰۰۰۰ تا
اگربه پایلوت نیاز داشتن که این ازمونهای زبان و نهضت و استخدامی نتایج رو نشون دادن دیگه

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: طی این پروتکل‌نامه، در پنج مورد پروتکل‌ها به طور شفاف ابلاغ شده است که پروتکل‌های کنکور دکتری است که باید همه مو به مو اجرا شوند.
نادری تصریح کرد: اگر پنج بند این پروتکل اجرا نشود آقای نمکی وزیر بهداشت با برگزاری کنکور ارشد مخالفت جدی خواهد کرد و ما هم در مجلس مخالفت جدی خواهیم داشت.
وی در ادامه با تشریح جزئیات پروتکل پنج محوری که از سوی وزارت بهداشت به معاونت وزارت بهداشت و همچنین وزارت علوم ابلاغ شده است، عنوان کرد: این پروتکل‌ها شامل نحوه چینش و جانمایی داوطلبان، چیدمان، تهویه، شرایط محیطی و همچنین ماسک‌گذاری و گشتن و احراز هویت و نحوه بازرسی‌ها و گردهمایی‌ها است که پروتکل کامل و جامع پنج بندی است که چندین باید و الزام را برای مسئولان مربوطه به برگزاری کنکور به دنبال دارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع این پروتکل‌ها یک پایلوتی است برای اینکه ببینیم سازمان سنجش چگونه این آزمون را برگزار می‌کند.
نادری افزود: اگر کنکور دکتری را برگزار کردند و این پروتکل‌ها به خوبی اجرا نشد قاعدتاً برای کنکور ارشد، جدی خواهیم گرفت و با هماهنگی وزیر بهداشت جلوی برگزاری آن را خواهیم گرفت و قطعاً برگزار نخواهد شد. پس اگر پروتکل‌های مشخص شده در کنکور دکتری رعایت نشود قطعاً و حتماً کنکور ارشد برگزار نخواهد شد.

ق
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

دستشون درد نکنه ما رو کردن موش آزمایشگاهی و فدایی دو تا کنکوری های دیگه خسته نباشن

........
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

خبرگزاری فارس: احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مشترک با وزیر بهداشت با محوریت زمان برگزاری کنکور اظهار داشت: جلسه ما با آقای نمکی وزیر بهداشت جلسه بسیار خوبی بود.

وی درباره جزئیات این جلسه افزود: آقای نمکی یک نامه پنج بندی در این جلسه تقدیم کرد که یک پروتکل‌نامه بود و به آقای رئیسی معاون وزارت بهداشت ابلاغ شده بود؛ همچنین رونوشت آن به مسئولان ذی‌ربط از جمله آقای غلامی وزیر علوم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: طی این پروتکل‌نامه، در پنج مورد پروتکل‌ها به طور شفاف ابلاغ شده است که پروتکل‌های کنکور دکتری است که باید همه مو به مو اجرا شوند.

نادری تصریح کرد: اگر پنج بند این پروتکل اجرا نشود آقای نمکی وزیر بهداشت با برگزاری کنکور ارشد مخالفت جدی خواهد کرد و ما هم در مجلس مخالفت جدی خواهیم داشت.❌❌❌❌❌❌

ط
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ........

بله اقای نادری باید بگن جلسه ی خوبی بوده چون چه فرقی به حال اونا میکنه مگه تو شرایط کرونا اونا قرار کنکور بدن؟؟ ما رو کردن موش ازمایشگاهی رو ما این ۵ بند رو اجرا میکنن اگه جواب نداد و تلفات داد به نفع ارشد و سراسری
خدا به دادمون برسه

ط
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ........

آقای نادری باید بگن جلسه ی خوبی بود مگه ایشون قرار تو این شرایط کرونا کنکور بدن ما رو کردن موش آزمایشگاهی و فدایی دو تا کنکور دیگه دستشون درد نکنه با این تصمیم گیری

آبی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

من موافق کنکورم ولی چه صحبت جالبی امروز شده بین وزارت علوم و بهداشت که خود phd test هم در کانالش گذاشته … میگن وزارت بهداشت یه پروتکل ۵ بندی داده برای دکتری که باید مو به مو اجرا بشه اگر نشد کنکور ارشد و سراسری تعویق میوفته !!!!! خب یعنی چی ! :)

؟؟؟؟؟؟
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

یعنی ما موش ازمایشگاهی هستیم..
البته دور از جون همگی دوستان

دکتری فیزیک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ

درود دوستان
شبتون بخیر
نمی دونم استرس طبیعی هست و بخاطر کنکوره، یا استرس تشدید شده دارم بخاطر کرونا
بچه ها تووی کارت نوشته ماسک سه لایه، همین ماسک های معمولی داروخانه است؟داروخانه ها که تک لایه است! یا منظورشون اینایی که با سه تا پارچه دوختن؟
اخبار نوشته ۶ مرداد تا آخر هفته گرم هست. من امروز با شیلد و ماسک حرف می زدم، بیست و پنج دقیقه حرف زدم، چشمم سیاه رفت، آب زدم به صورتم و ماسک رو دادم پایین و با شیلد حرف زدم، هم گرم بود …
خلاصه اگه ماسک سه لایه پارچه ای قرار باشه ۲۴۰ دقیقه بزنیم، من یکی به آمبولانس احتیاج پیدا می کنم

منظورشون از ماسک سه لایه چی هست؟

......
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری فیزیک

مگه قراره آزمون دکتری شفاهی باشه که با ماسک و شیلد ۲۵ دقیقه حرف میزدید
خدایی آدم میمونه از این اعجوبه های خلقت

دکتری فیزیک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ......

نه ولی قراره با ماسک و شیلد ۲۴۰ دقیقه بشینم
نگید شیلد نزن، چون می ترسم، همیمجوریشم حالم خوب نیست
الانم از شما فقط پرسیدم چه نوع ماسکی منظورشان هست؟ اینکه تووی کارت گفتن یعنی چی؟
نمی دونم بچه کجایین؟ گرما هوا می دونید یعنی چی یا نه؟
با مانتو و مقنعه و ماسک و شیلد خیس عرق شدن تووی مرداد یعنی چی؟ انصاف هم خوبه، من سوال پرسیدم، حتما باید تهاجمی جواب بدید؟

نسیم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری فیزیک

سلام دوست عزیز من کادر درمان هستم شیلد برای شما که تماس مستقیم با مخاط بیمار ندارید نیاز نیست… منظور از ماسک سه لایه همون ماسک معمولی یا بدون فیلتره …حتما ماسک داروخانه باشه چون محافظتش بالاست…بخاطر این میگن ماسک سه لایه چون کسی که آلوده است و ناقله اگر فیلتر دار بزنه همه آلوده میشن…
به این ماسکای جراحی اصلاحا میگن ماسک سه لایه همینا که بند داره توی داروخونه هام هست…

نسیم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری فیزیک

ولی اگر میخوایید شیلد بزنید یکم شیلد رو بدید بالا…یا اگر نگران محافظت از چشم ها هستید عینک جراحی بزنید… یکم عینک رو جلوتر بزنید تا بخار نکنه روی شیشه …

دکتری فیزیک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

ممنونم از توضیحاتت نسیم جان
برای شما و همکارنتون آرزوی سلامتی روز افزون دارم

س.
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری فیزیک

ماسک سه لایه الان نایاب شده لابد! نه پارچه ای نیست… اگر پیدا نکردید سه تا تک لایه بزنید.

دکتری فیزیک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  س.

بله داروخانه فقط سفیدها رو داره، تک رنگ هستن
سه تا روی هم نمی توونم
من آسم آلرژی دارم، همینجوری بهار و تابستان اذیت بودم

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ

مطابق با مطالب منشر شده توسط آقای دکتر نادری(عضو کمیسیون آموزش مجلس)،آزمون دکتری محکی برای سنجش رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سازمان سنجش می باشد.

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

این موضوع بدین معناست که داوطلبان آزمون دکتری به دلیل جمعیت کم آنها در قیاس با آزمونهای ارشد و کنکور سراسری نمونه ای برای سنجش میزان رعایت پروتکل های ابلاغی توسط وزارت بهداشت می باشند.واقعا بیان این مطالب جای تاسف بسیار عمیق دارد.

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

ارشد کمتر از دکترا نیستن……چون ارشد در چهار روز یا چهار نیمروز قرار بود انجام شود…….

حمید کرج تو کف دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

پر از کلام ولی سکوت

پایدار باشید و جاودان

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ

طبق چیزی که در صفحه اینستاگرام دکتر نادری خوندم آزمون دکترا طبق یک پروتکل سخت گیر پنج گانه برگزار میشه …
همچنین اینکه اگر پروتکل ها به درستی اجرا نشه، اجازه برگزاری آزمون ارشد رو نخواهند داد و برخورد میشه

کنکور سراسری هم فعلا گفتن مخالفت شدید برای برگزاری وجود داره.

....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

اگه راست میگن باید وزیر علوم، رئیس سازمان سنجش و حریرچی هم خودشون بیان عین ۵ ساعت رو یه صندلی توی حوزه امتحانی بشینن

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

احسنت چه پیشنهاد عالی هشتگ بزنیم

نسیم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ....

دکتر حریرچی رو میشناسم در جاهای خطرناک تر بالای پنج ساعت هم نشسته…

....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

نشستن قبول نیست باید بیاد تست بزنه!

زنبور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ

اگه مشکلی پیش نیاد قطعا کنکور سراسری برگزار میشه اگه کرونا بعد ازمون موج بزنه دیگه کنکور حتمی حتمی کنسل میشه. خب ما بزرگتریم. اگه ازدواج میکردیم نوزده سالگی تقریبا دو سه سال دیگه بچه هامون کنکوری بودند ما نقش پدر و مادر فداکار را در این مقطع بازی میکنیم. توکل بخدا.

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

احسنت خخخخخخ

Anonymous
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

حالا در مورد بچه گفتین من ۷۳ ام ۲۰ سالگی ازدواج کردم پسرم الان میره مدرسه امسال.الان من نقش مادر فداکارو بازی کنم‌ نرم کنکور بدم بهتر نیس چون ۵ شنبه علوم دارم جمعه هم بهداشت.

من تو خانوادمون ۲تا کنکور سراسری داریم ۱ ارشد و من که دکتری دارم.دیگه خدا خودش بخیر کنه.

هانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم که اگر در کنکور ما پروتکل ها رعایت شد بقیه کنکورها رو برگزار کنن اگر نشد لغوشون کنن.یعنی این تبعیض هااااا

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ

مخالفت وزارت بهداشت با برگزاری کنکور کارشناسی

نادری عضو کمیسیون آموزش:
آقای نمکی یک نامه پنج بندی در این جلسه تقدیم کرد که یک پروتکل‌نامه بود و به آقای رئیسی معاون وزارت بهداشت ابلاغ شده بود.
طی این پروتکل‌نامه، در پنج مورد پروتکل‌ها به طور شفاف ابلاغ شده است که پروتکل‌های کنکور دکتری است که باید همه مو به مو اجرا شوند.
اگر پنج بند این پروتکل اجرا نشود آقای نمکی با برگزاری کنکور ارشد مخالفت جدی خواهد کرد.
وزیر بهداشت برای برگزاری کنکور کارشناسی به طور کلی مخالف است.

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

تو رو خداااااا حرف حریرچی رو گوش نکنید امسال کنکور دکتری عادلانه نیست تعویقش بیاندازید

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

دوستان تا چند دقیقه دیگه مشروح خبر جلسه بین دکتر نادری و نمکی از طریق رسانه های رسمی اعلام میشود.

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

فقط خدا از سرش نگدره مگه ما داوطلبان دکتری کرونا نمیگیریم چرا حریرچی تصمیم گیرنده شد یادمه اول کرونا هم همین حریرچی گفت با قرنطینه مخالفه و کل کشور رو درگیر گرد حالا لابد باید یک پیژامه کهنه هم پیدا کنیم یک قسمتش که شبیه ماسکه انتخاب کنیم بچینیم باهاش ماسک درست کنیم ببندیم به دهنمون بریم کنکور بدیم

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خخخخخ

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس:
در جلسه با کمیسیون، آقای نمکی یک نامه پنج بندی تقدیم کرد که یک پروتکل‌نامه بود.
در پنج مورد پروتکل‌ها به طور شفاف ابلاغ شده است. پروتکل‌های کنکور دکتری باید همه مو به مو اجرا شوند.
اگر پنج بند این پروتکل اجرا نشود آقای نمکی با برگزاری کنکور ارشد مخالفت جدی خواهد کرد.
وزیر بهداشت با برگزاری کنکور کارشناسی به طور کلی مخالف است.

داوطلبان دکتری فداییان راه کنکورهای دیگه
همون پایلوت جناب خدایی
همون موش آزمایشگاهی خودمون

ط
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

اگر کنکور برگزار بشه که خدا میدونه چند صد نفر تو ی حوزه هستیم پس اعمال محدودیت، برگزار نکردن مراسم عروسی و عزا، دورکاری بعضی شرکتها، نرفتن مسافرت، لغو تجمع بیشتر از ۱۰ نفر و ….. ببخشید به نوعی مسخره کردن مردم

Anonymous
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ط

قطعااااااا

میلاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ط

ولاراست میگه،بااین شرایط خانوادم نمیزارن کنکوربدم

میلاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

تورابه خدامنطقی فکرکنید،باچندماه عقب افتادن کنکورچیزی ازشماکم نمیشه،،شایدخدانظری کرداین ویروس ازبین بره یاواکسنش تااون موقع درست بشه

مژده!
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

اطلاعیه جدید سازمان سنجش؛
آن عده از داوطلبان که خواستار لغو کنکور هستند، خودشان مختارند لغوشده حسابش کنند…
(نمی‌خواهی نخواه!).

نسیم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مژده!

واقعا؟

سحر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

نه مزاح بود

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

فشار مافیا برای برپایی کنکور

نماینده تهران در مجلس گفت: اگر یک انسان مبتلا به کرونا شود و فوت کند آیا با تمام هزینه‌های سازمان سنجش برابری می‌کند؟ من امروز در گفت‌وگوی دیگری در خصوص مافیای کنکور در خصوص فشاری که به این مساله وارد می‌کند صحبت کردم. این مافیا به همکاران من، وزارت علوم و سازمان سنجش فشار می‌آورد که کنکور برگزار شود.

وی تصریح کرد: نفع ۸ هزار میلیارد تومانی سالانه برای مافیای کنکور، یک رقم عجیب و غریب است. خیلی جالب است، کنکور ۹۹ هنوز برگزار نشده اما اگر شما به کلاس‌های کنکور مراجعه کنید می‌بینید در حال ثبت نام‌های خود برای کنکور ۱۴۰۰ هستند.

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

کدام مافیا در دکترا مافیا نیست خخخخخ

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ر.ی

نظر ایشان منظور احتمالا همان کلاس کنکور است…….نظر بنده نیست……اولا مافیا از دید شما فقط کلاس کنکور است از دید ما علاوه براینها مافیای درون سیستم اموزشی هم بوده که خطرناکتر هستند….و تجارتشان در تصمیم گیریها مدنظر بوده و هست..که امر کاملا قابل درک است…..

حجت - عمران - ژئوتکنیک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

دوستان عزیز ، اگه توی صحبت ها و اظهار نظرات من بعضی ها رنجیده خاطر شدن عذرخواهی میکنم و همینجا میگم می بخشید، با اینکه مستقیما قصدم تمسخر و یا توهین به هیچ وجه نبوده . برای دوستانی که موافق تعویق بودند و در واقع نگران سلامتی خودشون ، جامعه شون و کادر درمان و …، ارزوی موفقیت می کنم و براشون دعا میکنم که قبول بشن.
ارادتمند همه شما – یک غیر تعویقی :)

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

حلالت کردیم

اینجانب داوطلب دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

دوستانی که شهرستان هستین فکر نکنین ما که تهران هستیم مشکل مسیر و راه نداریم
با این اوضاع ترافیکی و دور بودن حوزه آزمون، من هم دست کم سه ساعت باید توی راه باشم
هممون بدبختیم

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

لطفا با ستاد کرونا تماس بگیرید بگید ما شهرستانی ها واقعا مشکل داریم. لطفا ازمونو لغوش کنن

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چشم
میگن ستاد واستون ماشین بفرسته

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خخخخخخ شوخی بد نکنید لطفا

امین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

تو رو خدا اینقد حرف حذف کنکور نزنید که واقعا نظرات سطحی و غیر کارشناسی میدین.
توی کنکور سراسری ۸۰۰ هزار نفر فقط رشته تجربی شرکت کردن که حداقل ۱۰۰ هزار نفر معدل شون ۲۰ هست.
اگه همه اینایی که معدل شون ۲۰ شده بخوان پزشکی بخونن شما چطور این موضوع رو مدیریت کنی؟
واقعا میدونی خانواده هایی هستن که چقد هزینه میکنن تا بچه شون رشته های گروه پزشکی حتی بین الملل با اون هزینه بالا قبول بشن.
حتی بحث خرید صندلی دانشگاه هم باب شده بود که جلوش رو گرفتن.
همین موضوع واسه ارشد و دکتری پیش میاد.
هرجا که مسئله رو با پول بشه حل کرد یه عده بدبخت ضرر میکنن. قبلا رزومه رو با پول حل میکردن الان دانشگاه آزاد موضوع معدل رو هم با پول حل میکنه.
اینقد ساده نباشید که خودتون با التماس میرید دم مجلس و میگید همون کنکور باشه بهتره…

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

احسنت اری به کنکور

امیر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ

دوستان به نظر من گول این حرفها رو نخورید. کنکور متاسفانه ۱۰۰ درصد برگزار میشه و سکوت دکتر نمکی هم این رو تایید میکنه. پس حداقل این چند روز باقیمونده رو خودمون رو از لحاظ روحی روانی آماده کنیم.

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

واقعا باید روی روحمان کار کنیم که داغون شدیم من نگرانم بگن ماسکت پایین بکش تا چهرت ببینیم چطور با دستان کثیف دست به ماسک بزنم

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ

چرا ب داوطلبین شهرستانی اهمیتی نمیدن؟؟؟؟

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم خانم منم شهرستانیم کسی گوش نمیده

زینال
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ

آقای دکتر شواهد نشون میده پیش بینی هاتون همیشه درست نیست چون شما طبق پیش بینی فکر کردین ۹ مرداد کمترین مبتلا به کرونا رو دارید که کنکور دکتری رو انداختید این موقع!!!!!!!!!
پس الانم ممکنه برخلاف پیش بینی شما، پاییز حتی کمترین مبتلا رو داشته باشیم، پس اینقد نگید ممکنه پاییز وضع بدتر شه..از کجا معلوم وضع بهتر نشه. فقط یه چیز معلومه اونم داوطلبین دکتری هستن که شدن گوشت قربونی شما

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زینال

در استانه عید قربان هستیم خدایا ما نمیخوایم قربانی بشیم روز عرفه کمکمان کن اون روز

هلیا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

اقای حریر چی قبلا هم پیشنهاد ساخت ماسک با پیژامه رو مطرح کردن وعمل هم نمودند ایشون ذاتا خلاقند

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

کنکور دکتری رو لغو کنید لطفا. گناه ما شهرستانی ها چیه. روز قبلش باید بریم جلو در حوزه ازمون بخوابیم؟؟؟؟؟؟

دکتری برق
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ب٫ظ

/مهم و فوری/
خبر خوش برای داوطلبان کنکور سراسری:
-وزارت بهداشت با برگزاری کنکور کارشناسی مخالفت کرد
-کنکور دکتری با پروتکل پنج‌گانه و سختگیرانه برگزار می شود
-اگر پروتکل‌های پنجگانه در کنکور دکتری رعایت نشود برگزاری کنکور ارشد نیز برگزار نشده و به تعویق می افتد

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

وا یعنی داوطلبای دکتری بشن موش آزمایشگاهی؟؟؟؟

چه قدر ناعادلانه، چه قدر ناجوانمردانت

به خدا ما هم جوونیم، ما هم امید و آرزو داریم

این همه سال زحمت نکشیدیم که آخرش بشیم موش آزمایشگاهی

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

شدیم موش آزمایشگاهی رسما
یا اکثر امام‌زاده ها

....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری برق

همه جای دنیا بیشترین اعتبار و ارزش مخصوص داوطلبان دکتراست تو ایران میشن موش آزمایشگاهی!!!
یعنی جون ما ارزش نداره؟!

سید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ....

با شما موافقم

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ

اقای حریرچی قبوله چاره ای نیست و باید کنکور برگزار کنید
مثل امتحان نهایی که ناچاربودید و برگزارشد
اما بعدش بدون اشاره به برگزاری امتحان نهایی همه علت موج دوم کرونا رو انداختیدگردن مسافرت نیمه خرداد
الان هم حتما بخاطر همزمانی برگزاری کنکور دکتری و ارشد با اعیاد قربان و غدیر اگر فاجعه ای رخ بده میخاین بندازید گردن اعیاد و از خودتون سلب مسئولیت کنید
ما مردم عادت داریم به اینکه همه چیز تقصیر ماست

نیلوفر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

حریر چی نمی دونه شهرستانی ها باید برن مرکز استان!

دختر شیرازی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

امسال مسئولین ما مراسم مذهبی رو قاطی کردن اخه کسی روز عرفه قربانی نمی کنه اون عید قرباااااااان!!!!
اونم چه قربانی اونم چی هزار و هفتصد نفر!!!!

ویکتاریون
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  دختر شیرازی

پیشواز رفتن:/

مصطفی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ

خوب اوضا شهریور بدتره اونموقع هم اگه بدتر بود برگزار نکنید. نمیفهمم این حرف چیه ورد زبونشون شده. الان تو این اوضا کنکور بدیم چون شهریور بدتر میشه!

فرهاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

والله بعضی ها اصلا نسنجیده حرف میزنن…خوب دیگه تعویق نمیشه که…الان سنجش باید قبل از ۴۸ ساعت که میشه فردا صبح سوالات و میفرسته ب مخزن شهرستان هایی که ازمون دارن…بعد میگین لغو و تعویق!!!

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

دکتری قطعیه
اینم حرف الا دکتر نادری جونتون
==== نادری افزود: آزمون دکتری با صد هزار داوطلب را شاید بتوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد اما آزمون سراسری با بیش از یک میلیون نفر داوطلب، بالاترین درصد داوطلبین را بین مقاطع دیگر دارد. حال سوال جدی این است که با توجه به پیک شیوع کرونا که همچنان ادامه دارد، آیا به صلاح است در این شرایط جان هموطنان خود را به خطر بیندازیم؟ ====

محمودی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

سلام درد سنجش اینه که نمیتونه از هزینه ترم اول بگذره و گرنه برای برگزاری کنکورها تو پاییز هیچ مشکلی نیست خودشونم میدونن تو پاییز مردم بهتر رعایت میکنن و ماسک میزنن منتها شهریه های ترم اول دانشگاهها مثل شبانه و پردیس و… دستشون نمیرسه

کیانمهر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمودی

خیر هرگز اینطوری نیست. پیک اصلی کرونا در پاییز هست به دلیل سفرهای تابستانی و الرژی های فصلی و انفولانزا

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

کرونا سرماخوردگی نیست…..همه چی رو درهم نکنین……

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ

یعنی من حاضرم شرط ببندم که اگه به این تعویقی ها بگن سوالات رو میاریم تو خونه خودتون و تو فضای خصوصی خونه خودتون با یه مراقب خصوصی برای خودتون، آزمون رو برگزار می کنیم. بازم می گفتن نه فقط تعویق. آخه بزرگوار تو زمان باقیمونده حداقل بگو لغو کنکور امسال که متوجه بشیم مغرصانه نظر نمیدی. یا باید کنکور لغو بشه یا برگزار بشه، در صورت لغو کنکورها امسال دانشگاهها ورودی جدید نخواهند داشت، یا اینکه همه داوطلبا به مصاحبه دعوت بشن که اینم نشدنیه. پس خداییش یکم به واژه تعویق فکر کنید و بعد ازش استفاده کنید. همینجوری فله ای کمپین تعویق راه میندازن!!!!

Mehran
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ

یعنی بعضی از دوستان حرفای عجیبی میزنن. دکتر خدایی درست می فرمایند که نمیشه کنکور رو لغو کرد.
متعجبم از دوستانی که بدون فکر می فرمایند پذیرش با سوابق تحصیلی ممکن هست. این امر وقتی ارزشمند و شدنی هست که از ابتدای تحصیلات دبیرستان و دانشگاه این مورد با دانش اموزان و دانشجویان شرط شده باشد. اومدیم یه دانشجویی دوران کارشناسیش رو درس نخونده. حالا متحول شده کلی وقت گذاشته برای کنکور خونده. حقش ضایع میشه. پس الکی اسم سوابق تحصیلی رو نیارید

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

دوست عزیز، اون بنده خدایی که دوره کارشناسی درس نخونده، الان رتبه یک هم بیاره باز هم از مصاحبه رد میشه چون توی مصاحبه ریزنمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد رو بررسی میکنن
دیدم که میگما

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

من تو دوران کارشناسی معدلم شده ۱۴و ۵۲ صدم
اصن درس نمیخوندم و تو دنیایی دیگر بودم
در دوران ارشدم تصمیم گرفتم درس بخونم و نفر اول کلاس بشم و بدون ازمون شرکت کنم
معدل دوران ارشدم بدون پایان نامه شد ۱۷و ۷۸صدم
۴ تا مقاله علمی پژوهشی تو همون دوسال دادم البته الان ۱۰ تا دارم و ۲ تا طرح پژوهشی ، ۵ تا کنفرانسی
نمره پایان نامم شده ۲۰
نفر اول کلاس شدم اساتیدمون منو خیلی قبول دارند
ولی یک قانون امد سال ۹۳ که معدل کارشناسی باید بالای۱۶ باشه
تا قبل سال ۹۳ معدل ۱۲ تو دوران کارشناسی طرف میتونس قبول بشه یعنی یکی از دوستام تو فردوسی مشهد شده بود ولی از سال ۹۳ به بعد حذفش کردن که اگر حذفش نمیکردن الان من سال چهارم دکترا بودم ولی شانس ماهم همینه
یعنی فکرشو بکن اون همه تلاش من بیهوده بود
الان ۴ ساله شرکت میکنم هرچهارسال رفتم مصاحبه و هرچهارسال به دلایل مختلف ردم کردن
اساتید تو مصاحبه نظرات عجیبی دارن
بحث استرس کنکور تا امدن نتیجه و دعوت به مصاحبه یک طرف
بحث مصاحبه خودش به تنهایی یک طرف
حذف کنکور میتونه به شرایطی خوب باشه که همهچی عادلانه باشه
اما اینجا ایرانه

دال
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

جمعیتی که تو کنکور هست خیلی بیشتر از یه عروسی هستش. پس چرا میگن عروسی یا عزا نگیرید؟
امیدوارم خدا به دادمون برسه این مسئولین به فکر خودشونن
من با تعویق یا لغو کنکور مخالفم ولی انصافا تو این شرایط کنکور دادن هم خطرناکه

سریعا کنکور دکتری را مستند به قانون سلامت لغ کنید.
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ

لطفاً این قوانین را بخوانید بعد آزمون برگزار کنید با سلام: خطاب به کسانی که از حقوق بین الملل و قوانین بین المللی سلامت در مورد ویروس کرونا بی اطلاع اند. در بند ۱ ماده ۱۲ میثاق نامه بین المللی حقوق اقتصادی و اجتماعی آمده است که حق هر فرد برای برخورداری از بالاترین وضعیت سلامت جسمی و روحی را به رسمیت می‌شناسد و در بند ۲ همان ماده اقدامات لازم برای تحقق این حقوق توسط دولت‌های عضو میثاق آمده است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شرایط جهت تأمین تمام خدمات و مراقبت‌های پزشکی در مواقع بیماری بویژه بیماری های همه‌گیر اشاره کرد. بر اساس ماده ۴ حقوق مدنی و سیاسی هر گاه یک خطر عمومی فوق‌العاده موجودیت ملی را تهدید کرد و رسماً آن تهدید اعلام شود، کشورها می‌توانند تدابیر خارج از الزامات مقرر در میثاق را اتخاذ نمایند مشروط بر آن که آن تدابیر مغایر با حقوق بین الملل نبوده و منجر به تبعیض منحصراً بر اساس نژاد، رنگ، جنس، زبان، اصل و منشاء مذهبی و اجتماعی نشود. در شرایط فعلی و مستند به قوانین بین المللی و حقوق بین المللی سلامت، برگزاری کنکور دکتری و هر گونه کنکور و تجمعات از این دست تماما منع قانونی دارد. علی ایحال در صورت برگزاری، با استناد به حق هر فرد برای برخورداری از سلامت جسمی و روحی خویش و این خطر فوق العاده برای سلامت عمومی و امنیت ملی، هر گونه عواقب ابتلا، مرگ و میر و انتقال و انتشار ویروس بر عهده وزارت علوم و اقمار… ادامه نظر»

ناهید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

ایضا اضافه کنید ماده ۶۸۸ و ۶۸۹ تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب ۷۵ در خصوص اقدام علیه بهداشت عمومی

مانون
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

بیشین‌مینیم با!

ساراا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانون

:)))))
واسه ما ماده ردیف کردن انگار اینجا سوئیسه!

نازنین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

گفتن هیچ داوطلبی از شهر خودش خارج نمیشه…
چ دروغ بزرگییییییییی
چه دروغ بزرگی….

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

من که امروز کارت گرفتم و خودم رو بخدا سپردم الکل ووووووووووووو گذاشتم در کیفم
منم نگرانم مریض شم ولی ما دهه شصتی همیشه بدبخت بودیم نه کار بود نه هیچی

همگی موفق باشید

.....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

ازمون سر موعد مقررررر,

.....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

ازمون سر موعد مقرر درس نخون ها از کرونا نمیترسید از ازمون میترسید اگه خونده بودیدکه زور نمیزدید برا تعویق بعد نادری عضو کمسیون اموزش مجلس هست نه ریس هست نه نایب ریس نه سخنگو مجلس این هفته تعطیله

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

هیشکی از شهرش خارج نمیشه- والا ما اجازه نمیدم خواهرم بیاد خونمون چ اینکه پاشیم اینهمه کیلومتر بریم ….با جونمون بازی کنیم- ما حق اعتراض داریم- چون زمانی ک ثبت نام کردیم و ۱۰۰ هزارتومن ناقابلو واریز کردیم ب حسابشون، قرار نبود تو چنین شرایطی ازمون بدیم- همه مخالفت خود را اعلام کنید

امین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

دوستان تعویقی و لغوی این متن رو چندین بار با دقت بخونن.

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ

“دکتر خدایی اعلام کردند، باید بدانیم ورود به دانشگاه می‌خواهیم یا نه، بدون کنکور که نمی‌توان وارد دانشگاه شد.”
کی گفته بدون کنکور نمیشه وارد دانشگاه شد؟
شما راحت با سوابق تحصیلی و معدل و ضریب تاثیر هر دانشگاه و سپس مصاحبه می توانید برای دکتری پذیرش دانشجو داشته باشید اما متاسفانه برای جان مردم ارزش قایل نیستید و همچنان تو این شرایط هم بر طبل کنکور که در اکثر کشور ها منسوخ شده می زنید.
می دونستید اگه کنکور ارشد و دکتری حذف بشه اونوقت موسسات کنکوری ارشد و دکتری هم تعطیل میشن؟
حالا خودتون ببینید کی از همه بیشتر سود میبره از پابرجا بودن کنکور

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

انقدر پارتی بازی شد با رزومه خالی

ناظم زاده
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

که خیلی راحت حق کشی بشه. هر دانشگاه خیلی شیک سوگولی های خودشو می گیره. اینطوری حداقل یه فیلتری مثل کنکور هست. یعنی حداقل طرف امتیاز دعوت یه مصاحبه رو اورده ولی اونطوری ممکنه حتی کسایی که هیچی حالیشون نیست با پارتی بازی قبول بشن

ولی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اولاً که
سوابق تحصیلی و معدل در ایران و اساساً در کل دنیا
وضعیت‌ش مشخصه! و اصلاً هم شاخص و ملاک معتبری نیست (و تصور کنید که اگر از الان روی معدل سرمایه‌گذاری شود سه‌.چهار سال دیگر با چه معدل‌هایی روبرو خواهیم بود).
ثانیاً،
شما فکر می‌کنید که مصاحبه خطرش کمتره یا راحتره؟!
(با وضعیت فعلی، شاید یکی.دوسال طول بکشه که از همه مصاحبه بگیرن و…).
ثالثاً،
مگر میشه مملکت را برای یک عمر(حداقل تا کشف و تولید واکسن)، تعطیل کرد؟!
(اصلاً، با این سبکِ زندگیِ بشر و این‌همه بریزوبپاش! از کجا معلوم بیماری/بیماری‌های بدتری ظهور و بروز پیدا نکنند).
*
وانگهی،
در همین ۵۰ درصد سهم مصاحبه(فعلی)،
کلی دادوبیداد داوطلبان بالا میره که فلان استاد به‌خاطر چی فلان خانم را پذیرفت! و قس علی‌هذا
(وای به روزی که کلاً با مصاحبه باشه…).

ولی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ولی

راحت‌تره؟!

به‌نظر می‌رسد،
بیشترِ مخالفانِ برگزاری،
دانشجویان دکتریِ دانشگاه آزاد
و نیز، همان‌ها باشند که دیر ثبت‌نام کردند و هنوز نرسیدند که درساشون‌رو خوب دوره کنند!.

یک عصبانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

خودشون دم به ساعت با مصاحبه وای خطر خطر میان تو دل آدمو خالی میکنن، بعد یکهویی نه کنکور خطر نداره
بدبختمون کردین

دختر شیرازی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

کسی از شهر خودش خارج نمیشه!!!
متاسفانه مسئولین ما فقط داوطلبین مرکز استان رو جز داوطلبین کنکور حساب میکنند و ما شهرستانی ها که تا مرکز استان ۳_۴ ساعت فاصله داریم رو نمیبینن

ر.ی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دختر شیرازی

منم مثل شمام
دختری کوردم هستم

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دختر شیرازی

من هم به لحاظ شرایطی که دارم حوزه کنکورم شهر قم هستش باید از کرمانشاه برم قم، هر کلری هم کردم نشد که کرمانشاه امتحان بدم

بیژن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ

هرکی یه چیزی میگه،کنکور لغو میشه، بدینش دست دانشگاهها من پسرخالم دلش دکترا میخواد، نمیذاریم، تعویق نمیشه، اوضاع بدتر میشه، امکان برگزاری نیست، امکان برگزاری هست و …. در آخر هم حوالمون میدن به ستاد کرونا خوب اگه تصمیم با ستاده و حرف اول و اخر رو اون میزنه چرا الکی نظر میدین

#نه به کرونا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

آقای دکتر احمد نادری قرار بوده ساعت ۶ یک جلسه با دکتر نمکی داشته باشن باید ببینیم نتیجه ش چی میشه. ضمن اینکه توی صفحه شون یک لایو منتشر شده. برید نگاه کنید و در صورتی که موافق تعویق هستید حمایت کنید.

سارا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ

مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست و کنکور باید عقب بیفتد و به هیچ‌وجه هیچ نوع تجمعی توصیه نمی‌شود.

وی که با رادیو «پادیو» گفت و گو می کرد افزود: امکان انتقال بیماری آنهم ساعت‌ها نشستن در در فضای بسته وجود دارد. هرجا هرتجمعی هست باید کنسل گردد، عزاداری، عروسی، رستوران و یا هرنوع مراسم دیگری!

محرز تاکید کرد: سرعت انتشار بیماری وحشتناک و فوق‌العاده بالاست و به سرعت همه را ابتلا می‌کند

....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ

:: به لحاظ سلامتی هم باید بگویم هیچ کس از شهر خودش خارج نمی‌شود ::
با همین فرمون پیش برو همممون کرونا گرفتیم!!
سطح تحلیل معاون وزیر رو تو رو خدا نگاه کنید!
البته من موافق تعویق نیستم ولی واقعاً جونمون رو داریم میدیم دست کیا!

ز
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

تابلو مجبورش کردن اینطوری حرف بزنه. پریشب تو شبکه خبر چیزای دیگه ای میگفت

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ز

تابلو تابلو هست حرفاش- دیشب گفته کل کشور تقریبا قرمزه.

میترا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

آها چون عقلشون به راهکار دیگه ای نمیرسه باید سلامتی یک کشور بیفته تو خطر … سازمان سنجشه یا سیرک

پریا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

سنجش همین.تا دقیقه نود زورش رو میزنه همیشه.همیشه سااااز مخالف.

مختاری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

لطفاً اینقدر منفی بافی نکنید راه معقول همین برگزاری هستش با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، مطمئنا رعایت همه جانبه مسایل بهداشتی و برگزاری این آزمون ها می‌تونه یه نوع فرهنگ سازی در جامعه ای باشه که ماه ها باید با این ویروس مبارزه کنه ،ان شالله همه سالم و تندرست باشن

.
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مختاری

بلکه هم سال‌ها…
درود بر شما.