موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

بررسی نحوه برگزاری کنکور دکتری در کمیسیون آموزش مجلس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه برگزاری کنکور دکتری در جلسه هفته جاری این کمیسیون خبر داد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکشنبه هفته جاری کمیسیون آموزش جلسه‌ای با حضور وزرای بهداشت و علوم برای بررسی موضوع برگزاری کنکور سراسری و پیامدهای آن با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این جلسه نحوه‌ برگزاری کنکور دکتری در هفته گذشته نیز مورد بررسی قرار می گیرد، چرا که این موضوع خود ملاکی برای تصمیم‌گیری جهت انجام آزمون سراسری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد بود. البته که تصمیم‌گیری درباره‌ برگزاری کنکور همگی منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است ولی ما باز هم موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

19 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهرام
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ

نماینده های مجلس خودشون مدرک میخرن و از حال روز ما که چندین ماه یا سال بکوب توی گوشه خونه درس میخونیم خبر ندارن. تعویق نندازید ما دچار فرسایش شدیم بابا

کنکوری
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ

بسته دیگ خسته شدیم
دیگ به تعویق نندازین لطفا

گرینگو
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

شرایط حوزه ما که خوب بود انصافاً. هم فاصله گذاری بود هم ماسک و ضد عفونی و تهویه مناسب

یسنا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

دوستان لطفا از روی انصاف قلم بزنید بله تو حوزه های استان های بزرگ و دانشگاه های بزرگ شاید رعایت کردن ولی اصلا حوزه های شهرستان رعایت نشد فاصله کم صندلی ها مراقب ها هم اصلا رعایت نمی کردن
من از روز آزمون تا حالا خودمو قرنطینه کردم بعد ازمون سردرد و حالت تهوع شدید داشتم ..گفتم شاید بخاطر استرس و ماسک بوده
ولی باز این دو روز همون علائم را دارم و اینکه کلا کسلم و همش خوابم میاد

si.pa.fa
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

بنظر من باید راهکار جدید ارائه بشه. کنکورهای بعدی در امسال و سالهای دیگه باید مورد تجدید نظر قرار بگیره. راهکارهای مفید و مناسبی هست که بهتر برگزارش کنن و لغو نشه ولی اگر لغو بشه شاید بهتر باشه و طور دیگه ای ارزیابی کنن حالا این مورد بحث نیست. بحث اینه با خوندن همین چندتا کامنتی که نشانۀ خروار هست میشه فهمید اوضاع اونقدرها هم که مسئولین (کی میگه ماستم ترشه؟! و کی از پول بدش میاد؟؟!!) میگن خوب نبوده و بی حرف و حدیث برگزار نشده. بله بعضی دانشگاههای بزرگ و قدیمی که وسعت و مساحت زیادی داشتن و گنجایش بالا خوب فاضله گذاری کردن (ولی عوامل اجرائی بعضاً مشاهده شده الفبای و دستورالعمل های معمولی رو نمیدونستن!) ولی با جمعیّت چندبرابری و حوزه های کوچیکتر و سنّ کمتر داوطلبین که زودتر برآشفته میشن و گوش به حرف نمیدن و پر از استری و اظطراب میشن و تعداد بالاتر دقائق آزمون و فشار بیشتر کنکورهای آتی چطور باید جلوی فاجعه رو گرفت؟؟ باید به نمائندگان مجلس نامه نگاری و مکاتبه بشه تا در جریان حقیقی اوضاع قرار بگیرن. اگر واقعاً براشون مهمّ باشه تغییراتی رو اعمال میکنن. ممکنه بچّه های خودشونم باشن اونجا. همه هموطن ما هستن و یکنفر هم مریض شه به خود ما اصلاً ضرر میرسه. با آرزوی سلامتی همۀ هموطنان و مردم دنیا و برچیده و ریشه کن شدن ویروس و بیماری منحوس کرونا.

سردار کرد قوچان
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  si.pa.fa

درود بر شما

رشته مشاوره
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

انصافا خوب بود و اگه هم کوتاهی صورت گرفت از جانب برخی داوطلبان بود.

نه به کرونا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

همه چی عااالی و بدون نقص بود. از همیشه بیشتر رعایت شده بود. لطفا بهانه نیارید و کنکور کارشناسی و ارشد رو لغو نکنید. همه چیز مثل روز روشن بود. ما در نظرسنجی سازمان سنجش شرکت کردیم و نتیجه ش هم امروز اعلام شد. البته ای کاش بعد از اینکه برگه هامون رو تحویل می دادیم یک برگه میدادن که پر کنیم و همونجا نظرسنجی می کردن تا یک عده که اصلا آزمون ندادن، نیان اینجا و دم از تقلب و … بزنن. حالا هم طوری نیست برای آزمون ارشد در پایان آزمون فرم نظرسنجی از نحوه برگزاری بدین که داوطلب ها پر کنن. حوزه ی من دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی بود و بسیار راضی بودم.

هوشیار
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  نه به کرونا

شما تشویش برای برگزاری همه ازمونها دارین…دنبال چی هستین؟…..ورود وسایل شخصی و پلاستیک و کیف و غیره رو داوطلبان موافق و مخالف تایید کردن و عدم بازرسی درست ودرمون رو خود سنجش تایید کرده انوقت شما مینویسید بستر تقلب و بی نظمی فراهم نبود؟!……نظرسنجی هم بنده شرکت نکرده و نمیکنم….چون وقتی امار دروغ میدن ارزش شرکت کردن در چنین نظرسنجی اشتباه است…..

هوشیار
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اصلاحیه :…… ارزش نظر دادن نداره و شرکت کردن در چنین نظرسنجی اشتباه است…..

سردار کرد قوچان
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  نه به کرونا

رک و روراست دنبال چی هستی خدایی؟
خیلی ازونا که شرکت کردن و راضی هم بودن توی همین سایت گفتن که باید شرایط برا سایر آزمونها بهتر و هماهنگ تر بشه و اینجور که از ما امتحان گرفتین ازونا نگیرین و خدا عاقبت ما هم بخیر کنه و کسی کرونا نگرفته باشه… اونوقت شما از صبح تا شب و از شب تا صبح هی کامنت میذاری که عالی بود و عالی تر از عالی بود و متعالی بود و … فکر میکنی سخته برامون بفهمیم چیه جریان؟

هوشیار
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

“سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: با وضعیت فعلی رعایت پروتکل‌ها، برگزاری کنکور ارشد امکان‌پذیر نیست.”

به جمله بالا دقت کنید قبل از برگزاری آزمون دکترا ایشون موافق برگزاری ازمون بودند!……حال چرا مسولیت حرفهای خودشان را نمیپذیرند؟…..یعنی دارن عملا بیان می کنند داوطلبان دکترا موش ازمایشگاهی بودند…..

سردار کرد قوچان
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

زنده باد
آی خوشم میاد از آدم تیزفهم مثل خودت

راضی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

بنظرمن خوب بود البته حوزه ی ما واقعا عالی عمل کردن اثر انگشت که میگرفتن همراهش پد میذاشتن هوا عالی بود فاصله هاهم خوب بود(حوزه دانشگاه حکیم سبزوار)

هوشیار
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  راضی

اثر انگشت که لغو کردن و نمیگرفتن….؟!؟!؟!

محنا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

همه چیز عالی بود. ۵۰ درصد پروتکل حوزه ها رعایت شده بود. ۵۰ درصد هم با داوطلبان بود که باید رعایت میکردن و ربطی به سنجش و بهداشت نداشت. ممنو از سنجش

.
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

از عزیزان خواهش میکنم نظرات همه داوطلبا رو بپرسن .
چطور میشه از نظر سنجی های سنجش هیچ کس خبر نداره ولی یهو اونا میان میگن ۹۰ درصد ۹۵ درصد؟
واقعا این آمارا از کجا میان .
اگه به خود سنجش بمونه که طبیعیه میاد میگه هیچ مشکلی نبوده که .
تمنا دارم از نظرات استفاده کنید .

سارا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  .

سازمان سنجش توی سایتش نظرسنجی گذاشته. با شماره داوطلبی یا شماره پرونده تون می تونید شرکت کنید.
ولی این آمار و ارقامی که سنجش میگه آرمان گرایانه به نظر میاد!

فاطمه قاسمی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

خواهش میکنیم نظرات و توصیفات داوطلبهایی که اینجا پیام گذاشته اند رو‌هم حتما به سمع و نظر آقایون برسانید تا مبنای تصمیم گیری هایشان و نمره قبولی یا مردودی دادن به سازمان سنجش برای کنکور امن یا نا امن برگزار کردنش، صحبتهای شاهدان عینی اون روز باشه که تمام نکات مثبت و منفی این آزمون رو‌ بتونن دقیق تر ارزیابی کنند و فقط به همه چیز گل و بلبل بودن های خود سنجش و تحریفات الکی اکتفا نکنند…