موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون دکتری به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر در کنکور دکتری، پروتکل‌ها به خوبی اجرا نشود، با هماهنگی وزیر بهداشت جلوی برگزاری کنکور ارشد را خواهیم گرفت.

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تشریح نشست مشترک با وزیر بهداشت با محوریت زمان برگزاری کنکور اظهار داشت: جلسه ما با آقای نمکی وزیر بهداشت جلسه بسیار خوبی بود.

وی درباره جزئیات این جلسه افزود: آقای نمکی یک نامه پنج بندی در این جلسه تقدیم کرد که یک پروتکل‌نامه بود و به آقای رئیسی معاون وزارت بهداشت ابلاغ شده بود؛ همچنین رونوشت آن به مسئولان ذی‌ربط از جمله آقای غلامی وزیر علوم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: طی این پروتکل‌نامه، در پنج مورد پروتکل‌ها به طور شفاف ابلاغ شده است که پروتکل‌های کنکور دکتری است که باید همه مو به مو اجرا شوند.

نادری تصریح کرد: اگر پنج بند این پروتکل اجرا نشود آقای نمکی وزیر بهداشت با برگزاری کنکور ارشد مخالفت جدی خواهد کرد و ما هم در مجلس مخالفت جدی خواهیم داشت.

وی در ادامه با تشریح جزئیات پروتکل پنج محوری که از سوی وزارت بهداشت به معاونت وزارت بهداشت و همچنین وزارت علوم ابلاغ شده است، عنوان کرد: این پروتکل‌ها شامل نحوه چینش و جانمایی داوطلبان، چیدمان، تهویه، شرایط محیطی و همچنین ماسک‌گذاری و گشتن و احراز هویت و نحوه بازرسی‌ها و گردهمایی‌ها است که پروتکل کامل و جامع پنج بندی است که چندین باید و الزام را برای مسئولان مربوطه به برگزاری کنکور به دنبال دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع این پروتکل‌ها یک پایلوتی است برای اینکه ببینیم سازمان سنجش چگونه این آزمون را برگزار می‌کند.

نادری افزود: اگر کنکور دکتری را برگزار کردند و این پروتکل‌ها به خوبی اجرا نشد قاعدتاً برای کنکور ارشد، جدی خواهیم گرفت و با هماهنگی وزیر بهداشت جلوی برگزاری آن را خواهیم گرفت و قطعاً برگزار نخواهد شد. پس اگر پروتکل‌های مشخص شده در کنکور دکتری رعایت نشود قطعاً و حتماً کنکور ارشد برگزار نخواهد شد.

وی همچنین در خصوص جزئیات و زمان برگزاری کنکور کارشناسی بیان کرد: وزیر بهداشت برای برگزاری کنکور کارشناسی به طور کلی مخالف برگزاری است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: وزیر بهداشت به طور کلی مخالف برگزاری کنکور کارشناسی در این شرایط است و البته در این موضوع این یک اتفاق نظر بین وزارت بهداشت و ما وجود داشت که نهایتاً ما به این نتیجه رسیدیم که کنکور سراسری در حال حاضر و در شرایط فعلی نباید برگزار شود و برگزاری آن در چنین وضعیتی به صلاح نیست اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم.

نادری اظهار داشت: باید در خصوص کنکور کارشناسی بررسی‌های بیشتری شود تا براساس آن تصمیمات نهایی اخذ شود اما در حال حاضر قطعاً برگزاری کنکور سراسری به صلاح نیست. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

263 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ق٫ظ

اهان موش آزمایشگاهی شدیم ما؟! خیلی این چند سال تحصیل خوش گذشت و خیلی آینده شغلی خوبی داریم که الانم اینجوری پیشمرگ بشیم؟!

akbari
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

ما فارغ التحصیلان ارشد موش آزمایشگاهی هستیم
برویم آزمون دکتری اگه کرونا بگیرم این بشه اگه نگیریم اون بشه.متاسفم برای مسئولین خوش ذوقمون
بنده سال گذشته آزمون دکتری روزانه مجاز شدم مقاله isiو isc کنفراس بین المللی و ملی ۶تا هم داشتم ولی همش دلبخواه اساتید بود گزینش و دانشجویان خودشون رو اساتید می گیرند .پس این چه کنکوریست که اصرار بر انجام آن و کرونا گرفتن ما دارید. مستقیما معرفی به مصاحبه می گذاشتید.اگه در کنکور دکتری کرونا بگیریم بقیه کنکور ها رو لغو می کنید واقعا برای مسولین متاسفم. تاالان هم باید دعاگوی دکتر نمکی باشیم که سلامت را بر آزمون سواد آموزی این سبکی ترجیح دادند

کنکوری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

کرونا*

کنکوری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

والا اگه کسی نخونده باشه با یک ماه ب تعویق افتادن بازم نمیتونه بخونه.پس نگین بهانه جویی و …. کروکا داره تو جنوب کشور بیداد میکنه.بوشهر تو وضعیت هشداره و دماش هم ۴۰درجه با رطوبت ۱۰۰ .اخه چجور ماسک بزنیم و بیایم سرجلسه.چه کسی سلامت مارو تضمین میکنه؟؟؟خودتون ک جوونید کرونا خیلی روتون تاثیری نداره ولی ب فکر افراد میان سال و مسن تو خونتون باشید

ق
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

الان اخبار شبکه ۶ گفته طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۵ نفر بر اثر کدونا فوت کردن یعنی ۲۳ نفر بیشتر از دو روز قبل
جالب اعلام کردم محدودیت در تهران رو تا اخر هفته ی بعد دوباره تمدید کردن ولی حاضر نیستن کنکور رو تا بهتر شدن شرایط عقب بندازن حرف و عملشون کاملا ضد و نقیضه

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

همون طور ک دوستمون رزیتا و سایرین گفتن با توجه به اینکه مثل سالای قبل مصاحبه تعیین کننده س، ب خدا ب صلاحتونه تو این شرایط کنکورو لغوش کنن و بر اساس مصاحبه و….بزارن. من ب عنوان یک دبیر با تجربه بهتون توصیه میکنم ک تلاش کنید کنکور حذف بشه با توجه ب شرایط کرونایی و ازمون نهایی ک ما تو خرداد داشتیم خودتونو قربانی نکنید. کدوم پروتکل ها؟ اگه میگن تعداد داوطلبین دکتری کمه- ۲۰۰ هزار نفر تحصیلکرده نخبه فک نکنم عدد پایینی باشه- و ازمون برگزار شه اخه تعداد داوطلبین حوزه ها و…ک تغییری نکرده. خاطر جمع باشید ک شرایط همون شرایط کنکور اسفنده و…..تازه اینجا حق وسیله بردن و….رو هم ندارید. چ بسا خیلیا مشکلات تنفسی و…هم دارن و نمیشه با این ماسک یک جلسه ازمونو ب پایان رسوند . لطفا بیشتر فکر کنید و همه یکصدا تا لغو کنکور دکترا.

سهراب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مصاحبه تعیین کننده نیست…جو برعکس شده رتبه مهمه

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

تا جایی ک تجارب نشون داده رتبه اصلا مهم نبوده

فائزه سادات مدرسی به مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
بخدا شما راست میگید ! من الان پنج ساله (با کنکور اسفند ۹۷) که دارم کنکور دکتری میدم ، خیلی هم خوندم ، رزومه ام هم بد نیست اما از بس که این ترازهای اعلامی دانشگاهها فشرده و بالا بالاست؛ حتی یکبار هم مصاحبه دعوت نشدم !(البته به استثنای کنکور ۹۵ که فرمالیته بود) ؛ چه فایده داره آخه این آزمون؟! در نهایت نصف بیشتر ظرفیتشون بدون کنکور و سهمیه ای و با آشنا بازی پر میشه ، طوری که دوستان من بهم می گن اعصابت راحت تر بوده که هیچ وقت نیومدی مصاحبه !!! تو رشته ی ما سالی بوده که رتبه ۱ و ۲ مردود مصاحبه میشدن ، رتبه ۱۰۰ میرفته مینشسته سر کلاس علامه !!! حالا آیا عاقلانه ست که بالای همچین رقابت نابرابری، جوونمون رو به خطر بندازیم؟!

علیرضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

دمشون گرم، پروتکلاشون منو یاد خانم بهداشت دوره ابتدایی مون انداخت بس که حرفه ای و اساسیه!

سحرناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

آخرین روزهای قبل از مرگ :آزمونی که جز مرگ برایمان پیامدی نداشت .

۹۷
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

ان‌شاءالله

یسنا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

ما موش آزمایشگاهی شدیم واقعا دستتون درد نکنه بقیه کشورها بیشترین ارزش برای تحصیلکرده هاش را قائل میشه ولی اینجا عکسه بی ارزش ترین آدم ها تحصیلکرده ها هستن اونایی که باید از روستا برن مرکز استان چکار کنن تاکید ویژه هم کردین که وسیله باخودتون نبرین
چرا آزمون لغو نمیکنین بر اساس سوابق پذیرش کنین اونایی که هم میگن نه دارن بهونه میارن اول اینکه حتی آزمون هم رتبه خوب بیاری رزومه خوب نداشته باشی مصاحبه قبولت نمیکنن پس منطقی همون حذف و پذیرش براساس سوابق و روزمه ست

ر.ی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

مظلوم ترین کنکوری تاریخ جهان ماییم اخ

علی رضائی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

اگر ذره ای جون جوانان مملکت براشون ارزش داشت یه فکری میکردن.مثلا کنکور رو تو فضای باز برگزار میکردن.

باران
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

بقول یکی از دوستان اگر ذرررره ای جون ما برا مسوولین ارزش داشت کاری میکردن ک هرکی تو شهر خودش و حتی نزدیکترین مدرسه یا دانشگاه محل زندگیش امتحان بده نهاااایت میگفتن فلان مقدار هزینه پرداخت کنید و قطعااااا همه با جووون و دل پرداخت میکردیم و امتحان میدادیم و این جمعیتی ک الان موافق تعویقن ک بعضیا فک میکنن تنبل و درس نخون هستن(البته بنده چنین جسارتی نمیکنم) این دوستان هم بهانه ای نداشتن!
بحث سر اینه ک هم میخان بگیرن هم حاضر نیستن سلامتی جوون مردم رو تضمین کنن!
زنده بودن و نبودن ما براشون فرقی نداره حالام ک قراره روی ما ضمانت اجرایی پروتکل هاشون امتحان کنن!

این بی تدبیری در تاریخ ثبت میشه!
#تضمین_سلامت_دانشجو

فائزه سادات مدرسی به باران
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
باران جان، این جریانات که فرمودید، یه جورایی امتداد خوشبختی های بی پایان ما دهه شصتی هاست ! فکر کنم دور از جونمون ، نوبت خاکسپاری ما هم که برسه ظرفیت تو قبرستونا پر شده باشه به این نتیجه برسن که کلا باید از بین ببرن جسدهامون رو!!!

سیم سیم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

احترامی که کشورهای دیگه برای تحصیل کرده هاشون قایلند بر برابر اینا مارو کردن موش آزمایشگاهی

سیم سیم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

بچه ها ما همه باهم هستیم
همه کنار هم
مخالفین ما یک درصد هم نیستن

فردین
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

این چه پروتکلهاییه
خدا خیرت بده سازمان سنجش
گرفتیتمان دستگاه؟؟؟

۹۸
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  فردین

پهلوون!!! زشته

عبدالرضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

باسلام: دوستان دکتری تا دیر نشده اقدام کنید برای تعویق کنکور. . .پروتکلهای بهداشتی اصلا قابل اعتماد نیست. فقططططططططط اعتراض ب تعویق کنکور شما بعنوان موش ازمایشگاهی. . .

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  عبدالرضا

پروتکل کجا بود اینها همش شعار….
اینستاگرام برید ببینید چ خبر
عکس حوزه ها و چیدمان صندلی ها رو ببینید، بعد تصمیم بگیرید برید سر جلسه یا نه.

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

واقعا اگه همین وقتی که برا اظهار نظر و ایجاد استرس در اذهان گذاشتین میذاشتین برا درس خواندن عالی میشد
#گرفتن کنکور دکتری در زمان اعلام شده حق مسلم دانشجویان پرتلاش

بینالود
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خب الان تو اینجا چیکار میکنی؟!

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  بینالود

لابد ایشون دانشجوی پرتلاش نیستن دیگه!!

فائزه سادات مدرسی به بینالود
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  بینالود

سلام
اوشون استادشون بهشون مسیج داده که اگه امسال ، تو این ها گیر واگیر کرونا آزمون بدی و بیای مصاحبه ، من خودم قول میدم که قبولیت رو تضمین کنم!!!

پری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

البته اگ کرونا نگیرن و به دیار باقی نشتابن

پری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

پرتلاش کرونا نگیری..ماهم پرتلاشیم اما الان پای جونمون وسطه

۹۷
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام. یه جور حرف میزنید انگار بچه مدرسه ای هستید. ول کنید این حرفا رو . کنکور ندید مثلا چی میشه. مثلا دانجو بشید کاراتونو انجام بدید بی خودی ترم بخورید. حذف ترم نکنن چیکار میکنیید اون موقع که به خاطر سنوات یه ۱۵ تومن ازتون گرفتن چیکار میکنین

بیدار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ۹۷

تو مگه وکیل‌و وصی مردم هستی؟! تو خودت دوست نداری نرو جلسه

۹۸
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ۹۷

کی حالا خواست آزاد بره؟!
من اگه یه چیزی هم دستی بدن دانشگاه آزاد نمیرم.

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

دوستان هر وقت سنجش گفت می تونید برید نزدیکترین دانشگاه یا مدرسه به خونتون آزمون بدید اونوقت می تونید بگید سنجش ذره ای برای ما ارزش قایل شده تا زمانی که عده ای مجبورن برای یک آزمون مزخرف از شهرشون خارج بشن پروتکل یعنی کشک

کنکور
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

برقراری کنکور در زمان مقرر شده حق مااااست
ما دیگه صبرمون تموم شده
دیگه انگیزه نداریم
ایقد با روح و روان ما بازی نکنید

فائزه سادات مدرسی به کنکور
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور

خیلی خب بابا!!! دارید به حقتون می رسید که !دیگه برید استراحت کنین جون بگیرید برای احقاق حق !!!

کنکوری بدبخت
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

واقعا دست وزارت علوم درد نکنه اگه دست بهداشتیا باشه میخان تا ۵ ماه دیگه لفتش بدن خوب با همکاری هم ب جای این‌ بحثا چن تا حوزه اضاف کنید یا اینکه کنکور رو در ده روز متوالی با حدااقل جمعیت برگزار کنید میخاید تا کی لفتش بدین

کنکور ارشد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

دوما طول میکشه تا جواب نهایی کنکور بیاد دیگه فرصتی نیست که به تعویق بیفته . با رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی لطفا این ازمون رو برگزار کنید حدااقل ما ی نفس راحت بکشیم

مهسا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور ارشد

امیدوارم اون موقع بتونی نفس بکشی

کنکور ارشد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

لطفا اگه درس نخوندین بهونه نیارین و مارو نیز با خودتون ب خاک سیاه نشونید ما ۱ سال داریم میخونیم و دیگه نمیکشیم اینقد قبل کنکور بهمون تنش وارد نکنید

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور ارشد

داستان بهانه جویی و تنش نیست ما تو سری خور بار نیومدیم

رزیتا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکور ارشد

من هرسال قبول شدم ولی در مصاحبه چیزی های زیادی مهمه و کنکور هیچ نقشی در پذیرش نداره من میگم کنکور حذف شه و فقط مصاحبه باشه ،چندبرابر ظرفیت دانشحو دعوت به مصاحبه میشن از بین این همه دانشجو فقط دانشحوی که قبلا هماهنگ کرده پذیرش میشه

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ

چه جوری سر جلسه ماسک بزنم وقتی حساسیت و تنگی نفس دارم؟
خدایا مددی

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

این‌جوری

بیدار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

هیچ توهینی در کار نیست.
خیلی هم دست‌شون درد نکنه.
*
وقت کم آوردید الکی بهونه درنیارید!…
کسی هم دوست نداره، شرکت نکنه
مگه حکم جلب دارین؟!

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

تعویق کنکور دکترا تا بهتر شدن شرایط مورد انتظار داوطلبین و حق مسلم آنهاست

سحرناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ

تعویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییق تابرقراری ایمنی کامل

نیلوفر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ

# تعویق تا شرایط ایمن

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ

دوستان با رییس کمیسیون بهداشت مجلس تماس بگیرید و صداتونو برسونید پاسخ میدن

آخرین سنگربان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

از همین ویرایش حوزه امتحانی معلومه چقدر پروتکل هاشون رعایت می شه. به پیج دکتر نمکی برید و اعتراض کنید. سنجش با جمله های قشنگ ستاد کرونا را فریب داده. حتی یه حوزه آزمون را نتونستن ویرایش کنند چطور می شه در رعایت موارد دیگه بهشون اعتماد کرد؟

دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

عزیز جان سالی که نکوست از بهارش پیداست. سنجش شروع کارش با صد بار تمدید پنهان و آشکار ثبت نام بود و از اسفند تا الان می توانستند خیلی راه هکارهارو در نظر بگیرند از جمله ازمون مجازی یا تفکیک آزمون ها بر اساس تعداد داوطلبان در شهر ها و یا رشته های مختلف.

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ق٫ظ

چون نمیتوانم از ۷صبح تا ۱۲ ظهر ماسک رو روی صورتم تحمل کنم کنم شرکت نمیکنم آقایون وزارت علوم وسنجش.جوانی وزحمات ما رو ازما گرفتید.

دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ق٫ظ

#تعویق کنکور به دلیل شرایط نا ایمن

ژیلا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ق٫ظ

درخواست تغییر زمان کنکور لطفا رای دهید.
https://www.farsnews.ir/my/c/34841

رزیتا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

من با تعویق مخالف ،چرا حذف نشه

لاله
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ق٫ظ

#تعویق تمام کنکورها برگزاری# در سلامت کامل#

صبا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ق٫ظ

رعایت پروتکلها دروغه من خوزستان زندگی میکنم مردادماه اوج گرما و شرجیه باید حداقل تو هر کلاس دوتا کولر باشه اونم اگه درست کار کنن اکثرا گرما رو تحمل نمیکنن قطعا ماسکارو بر میدارن اونم سه لایه باشه مراقب ب چند نفر تذکر بده نظم جلسه بهم میریزه یه نفر مبتلا باشه بقیه رو هم آلوده میکنه اینا باید تعداد مرگ و میر رو کم کنن واقعا تاسف میخورم ک مسئولیت مارو دادن دست اینا در حالی ک این کشور مردایی داره ک بخاطر ماها از جونشون گذشتن کنکور دادن حق ماست سلامتی هم حق ماست کوتاه نیاین خواهشا با ۰۲۱۸۹۵۱۱ تماس بگیرین

ز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

فقط نماینده ها. برین تو پیج نماینده های دنبال تعویق. الهیان-نادری

TAR
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ق٫ظ

ازمون حق ما بود و خداروشکر برگزار خواهد شد

سحرناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

بیمعنا وبیمنطق حرفنزنید.

ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ق٫ظ

لغو کنید کنکور رو با این بی تدبیریا. همین دیگه مونده کرونا بگیریم

سهیل
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ق٫ظ

یعنی چی؟!!!مگه جون خودمون و خانواده مون سر راه آوردیم که میخواین رو ما آزمایش کنین؟!! چند ماهه این ماه و اون ماه کردین. حالا ما رو کردین موش آزمایشگاهی. واقعا مسخره شو درآوردن

۹۷
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سرِ راه؟!
ما خبر نداریم!

L.B
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ق٫ظ

نقلِ قولِ معروفی است که می‌گوید؛
“راز موفقیت را نمی‌دانم امّا راز شکست تلاش در جهتِ راضی‌نگه‌داشتنِ همگان است”. 
***
هیچ‌کس مجبور نیست همه را راضی نگه‌دارد برای این‌که
حتی اگر هم بخواهد نمی‌تواند.
پس،
تا این‌جا کافیست.
***
خواهشاً کسی هم
(نه از مسوولان و نه از داوطلبان و…)
دیگر تلاش نکند.

یا علی.

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ

ازمون سر موعد مقرر حق مسلم ماست

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ

فقط ازمون سر موعد مقررررر,,,,

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ

فقط ازمون مقرر با شما همصدا بشیم که ۵ماه زندگی مون رو نابود کردید وهی تعویق تعویق کردید

اگه درس خونده بودید الان مجبور نبودید اعتراض کنید

ما مخالفان تعویق درس خوندیم وزحمت کشیدیم ومیخواهیم ازمون بدیم کسی شما رواجبار نکرده خوب نیاید

سحرناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  .....

خیلی خوب بازی درنیارید دیگه شورشو درآوردید زحمت چی کشیدید دوتا جزوه وکتاب خواندن که زحمت محسوب نمی شود مطالعه باید هرروز ودرتمام روز سال باشد.

بیدار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

از چی ناراحتی؟! دوتا جزوه یا دوتا صفحه! باشه به کسی چه ربطی داره؟
کسی دوست نداره نره سر جلسه

پری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

عزیزم من دوساله بکوب دارم میخونم نه از روی جزوه..هزارتا کتاب خوندم تا بتونم امسال نفر یک بشم دهن اون اساتید حروم لقمه مصاحبه رو گل بگیرم.
اما جونم مهمتره..کنکور الان به صلاح نیس سعی کن بخودتون فشار بیارین بفهمین عمق فاجعه رو

بفرمایید کرونا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

نقشه بزرگ وزارت علوم پشت پرده ماجرای برگزاری کنکور دکتری چیست؟ در شرایطی که کشور به بدترین وضعیت ممکن خود از زمان آغاز شیوع کرونا رسیده و تمام کارشناسان از لزوم تعویق تمام تجمعات از جمله آزمون‌های حضوری می‌گویند، انتشار خبر برگزاری کنکور دکتری به عنوان پیش شرطی برای سنجش پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌های بعدی، حتی مخالفان تعویق کنکور دکتری را هم در شوک فرو برده و موجب اعتراض وسیع کاربران در فضای مجازی به برخورد غیرانسانی با داوطلبان این آزمون به مثابه موش آزمایشگاهی شده است. اما واقعیت ماجرا چیست؟ به احتمال زیاد بعد از تعویق‌های چندباره و مقاومت دامنه‌دار وزارت علوم برای برگزاری آزمون‌ها، وزارت بهداشت طرح پروتکل‌های پنجگانه سخت‌گیرانه را پیش کشیده است. پروتکل‌هایی که در عمل و با توجه به وضعیت فعلی کشور و توان سازمان مجری کنکورها ظاهراً قابل تامین نیستند. این طرح چنان سخت و دور از اجراست که وزارت بهداشت احتمالا با پیش‌بینی عقب‌نشینی وزارت علوم و سازمان سنجش آن را ارائه داده و آزمون‌های بعدی را هم منوط به رعایت آن کرده است. اما برخلاف تصور، سازمان سنجش آن را پذیرفته و اصرار به برگزاری کنکور دکتری دارد، گرچه بدون رعایت آن. ظاهراً سازمان سنجش به این تخمین رسیده که با توجه به وضعیت نگران‌کننده کشور و به دلیل بیم جان، تنها ده تا بیست درصد از داوطلبان آزمون دکتری سر جلسه حضور پیدا خواهند کرد، یعنی چیزی کمتر از چهل هزار نفر که این تخمین بر اساس نتایج آزمون‌های سال‌های قبل و درصد نفرات مجاز شمرده شده برای مصاحبه حضوری و مراحل… ادامه نظر»

داوطلب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ

تقصیر خودمونه که این افراد به خودشون اجازه میدن با ما مثل موش ازمایشگاهی رفتار کنن .
متحد شیم و کنکور ندیم . هزاران بار ثابت کردن جون ما براشون بی ارزشه . خودمون مراقب سلامتیه خودمون باشیم

احسان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دقیقا درسته
شمانیا سر جلسه

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ

#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!
#داوطلبان_دکترا_موش_آزمایشگاهی_نیستن!

بفرمایید کرونا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ

نقشه بزرگ وزارت علوم پشت پرده ماجرای برگزاری کنکور دکتری چیست؟ در شرایطی که کشور به بدترین وضعیت ممکن خود از زمان آغاز شیوع کرونا رسیده و تمام کارشناسان از لزوم تعویق تمام تجمعات از جمله آزمون‌های حضوری می‌گویند، انتشار خبر برگزاری کنکور دکتری به عنوان پیش شرطی برای سنجش پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌های بعدی، حتی مخالفان تعویق کنکور دکتری را هم در شوک فرو برده و موجب اعتراض وسیع کاربران در فضای مجازی به برخورد غیرانسانی با داوطلبان این آزمون به مثابه موش آزمایشگاهی شده است. اما واقعیت ماجرا چیست؟ به احتمال زیاد بعد از تعویق‌های چندباره و مقاومت دامنه‌دار وزارت علوم برای برگزاری آزمون‌ها، وزارت بهداشت طرح پروتکل‌های پنجگانه سخت‌گیرانه را پیش کشیده اسن. پروتکل‌هایی که در عمل و با توجه به وضعیت فعلی کشور و توان سازمان مجری کنکورها ظاهراً قابل تامین نیستند. این طرح چنان سخت و دور از اجراست که وزارت بهداشت احتمالا با پیش‌بینی عقب‌نشینی وزارت علوم و سازمان سنجش آن را ارائه داده و آزمون‌های بعدی را هم منوط به رعایت آن کرده است. اما برخلاف تصور، سازمان سنجش آن را پذیرفته و اصرار به برگزاری کنکور دکتری دارد، گرچه بدون رعایت آن. ظاهراً سازمان سنجش به این تخمین رسیده که با توجه به وضعیت نگران‌کننده کشور و به دلیل بیم جان، تنها ده تا بیست درصد از داوطلبان آزمون دکتری سر جلسه حضور پیدا خواهند کرد، یعنی چیزی کمتر از چهل هزار نفر که این تخمین بر اساس نتایج آزمون‌های سال‌های قبل و درصد نفرات مجاز شمرده شده برای مصاحبه حضوری و مراحل… ادامه نظر»

محمدرضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ

اونوقت یک سری افراد دانشجویانی رو که برای ادامه ی تحصیل فاند میگیرن و از ایران میرن رو سرزنش میکنن که چرا میری …
برای این میرن … میرن که موش ازمایشگاهی نشن … میرن تا اندازه ی تلاشی که میکنن نتیجه بگیرن … میرن تا باهاشون مثل یک انسان رفتار بشه نه یه موش ازمایشگاهی !!!!

سلامت
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ

به نظرم برای انجام تحقیقات در زمینه تاثیر تشعشات رادیو اکتیو بر موجودات زنده هم رو ما حساب کنید

محمدرضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سلامت

اگه از کنکور جون سالم به در ببریم قطعاا برنامه ی بعدیشون همینه
دیگه جون مفت گیر اوردن دیگه

مهسا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سلامت

میتونن صادرمون کنن کشورهای مختلف جهت تست
پول در بیارن

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سلامت

شلیک موشک هم امتحان شده

پری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلامت

خخخخ دمت گرم..

من
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ

خدایا اینهمه بی ادبی و توهین تو مغذم نمیگنجه
واقعا سردرد گرفنم
خجالت بکشید بچه ی دوسالم مودبه ازشما ما بدبختا این همه درس خوندیم اینم نحوه برخورد با پشت کنکوریها دکترا
لاقل ی معذرت خاهی خشک خالی بکن

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ

اگر پروتوکل هاشونو قبول دارن ، خودشونم روز کنکور دکترا بیان سرجلسه کنار ما با رعایت پروتوکل های بهداشتی بشینن .

71
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

اینا حتی حوزه هارم درست نزدن چطور میخان پروتکل های سختگیرانه!!!اعمال کنن آخه؟!!
بخدا ارشد و لیسانسم همین سرنوشت رو دارن فقط میخان بزارن ۲روز مونده به کنکور خبر قطعی رو بدن بهشون
که همین جوری فعلا سرگرم باشن..

Maryam
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

واقعا برای خودمون دل بسوزونیم که فکر میکردیم این افراد به فکر سلامتیه ما هستن . نگو دارن روی این جمعیت عظیم ازمایش میکنن . اگر ماها مردیم بقیه کنکور هارو نگیرن .
واقعا بی تدبیر بودنتون برای همه ی مردم اشکار شد

من
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

مگ دانشجویان کنکوری دکترا موش آزمایشگاهین
۲۵سالمه فقط درس خوندم الان از ما بعنوان موش استفاده میکنن
از ایران انتظار توسعه یافتگی داره
میدونی من و امثال من ک اینقد درس خوندیم چقد هزینه ملی برداشته ولی شما فقط بفکر جیب خود
واقعا پیشرفت کردن خیلی سادس اگه ناظری بر کار دیگران باشه

مانا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ

واقعا چجوری به خودتون اجازه میدین با داوطلبین دکترا اینجوری برخورد کنید ? مگه ما مسخره ی شماییم که رو ما ازمایش کنین ???
چی شد که فکر کردین حق دارین این حجم از ادم رو پایلوت قرار بدین ? و انقدرر با ادبیات حق به جانب همه جا اعلام کنید که اینا مورد ازمایشین ???

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

حالا اونهایی که خیلی مشتاق بودن برن سر جلسه کنکور تشریف ببرن، تا آزمایشها روشون انجام بشه
دولت مردان ببینن پروتکل ها جواب میده یا خیر …

بیدار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

چه دنیا/افکارِ بچه‌گانه‌ای!
ای خدا ما میخوایم با کیا امتحان بدیم!!!…
مطمئن باشید سر جلسه‌ی مصاحبه
اساتید دو دقیقه با شما حرف بزنن، ردتون میکنن…

ترنم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ق٫ظ

شما التماس این اقا رو کردید براتون تعویق بندازه حالا که توهین شده ما مقصریم؟ خوب ولا

ق
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترنم

دوست عزیز توهین به همه شد چه موافق تعویق چه مخالف تعویق

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ

مازحمت کشیدیم که ازمون بدیم نه اینکه تعویق بیفته

فقط ازمون دکتری سر موعد مقرر

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

فقط ازمون سرموعد مقرر

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

بچه های موافق برگزاری حالا متوجه شدین؟ حداقل همون ویرایش ها هم مشکل داشته. هممون چ موافق چ مخالف باید همصدا بشیم و جلوی فاجعه رو بگیریم. ما از
ی سنخیم. چرا بزاریم بینمون تفرقه انداخته بشه ب خاطر ی سری مسائل. لطفا همصدا و ب خاطر دوستانمون و کل کشورمون ….

دکتر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

واقعا شرم اوره مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم خجالت بکشید با این مدیریت کردنتون حتما بازرسی بدنی و انگشت نگاریتون هم مثل همیشه هست

ر.ی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

من از همین الان برای بازرسی بدنی عزا گرفتم

ز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

دوستان ستاد کرونا فایده نداره. تو پیج نماینده ها کامنت اعتراضی بذارین. رئیس کمسیون اموزش. اون خانومه عضو کمیسیون امنیت مجلس که دیشب مصاحبه کرد. پیج وزیر بهداشت. هنوز هم میشه کاری کرد که کنکور در شرایط بهتر برگزار بشه. نذارین با جونمون بازی کنن

محمد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

الان متقاضیان دکتری نقش خط شکن دارن. فرستادنشون برن جلو ببینن چند تا مین منفجر میشه.

مهسا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا
با اولشون نیست که با جون جوونای مردم بازی می کنن

سهیل
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا

ر.ی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خخخخخخ ما دههوشصتی ها همه رو منفجر میکنیم خودمان منفجر نمیشیم

نفیسه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

سلام من نمی تونم ماسک بزنم تنگی نفس میشم چطوری امتحان بدم

ویهان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ

بنظرم اول برای تمام مسئولین زحمتکش کشور، ۱ آزمون عمومی برگزار کنن، جهت ارتقای رتبه و حقوق، ۱ آزمون ساده در حد اطلاعات عمومی، با رعایت کامل پروتکل نامه ی بهداشتی، حضور هم اجباری باشه، بعد اگر مشکلی پیش نیومد بعد ۱۵ روز دکترا رو هم برگزار کنن. اول مسئولین بعد داوطلبان…..

سلامت
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ویهان

خیلی عالی بود سپاس

سهیل
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سلامت

عالیییییی

ووو
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویهان

اصلا ی دور بگن همکارای سنجش بیان تو سالن امتحان بشینن و اب میوه بخورن برن!

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ووو

واقعااا . اگر پروتوکل های خودشونو قبول دارن بیان سر جلسه کنکور کنار ما بشینن

ارغوان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

احسنت

ق
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

همین حرفشون نشون میده که نمیشه به اجرای پروتکلهاشون اعتماد کرد وارد حوزه امتحانی شدیم منتظر هر چیزی باید باشیم‌ خدا خودش رحم‌کنه

ویهان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

متاسفم برای برنامه ریزی و مدیریتتان. داوطلب دکتری موش آزمایشگاهی نیست یک انسان است. پروتکل نامه های شما اگر جواب میداد روزانه ۲۰۰ فوتی در کشور نداشتیم. متاسفانه کرونا هوشمند سازی نشده تا براساس پروتکل نامه های مسئولین ایرانی رفتار کند. دانشجوی دکتر آنتی ویروس ندارد.

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

دقت کردین همه جا دکترا و پژوهشگران روی جامعه اماری متعدد کار علمی می کنن…….در ایران افراد غیرپژوهشی بر روی افراد پژوهشگر (داوطلبان دکترای تخصصی) بعنوان جامعه هدف کار علمی انجام میدهند!!!!………

یه داوطلب ارشد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

.والا من داوطلب دکترا نیستم ولی اینا بجای اینکه بگن این بندگان خدا آینده ساز مملکتن ناسلامتی این همه درس خوندن الان دارن دکتر میشن باید حواسمون به استعدادای مملکت باشه، میگن تشریف ببر کشتارگاه پیشمرگ بقیه ی بدبختا بشین…اصلا منطق از اینا میبارررره

مسیح
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

اینوبایدبه اونایی گفت که قراره به هرقیمتی برن سرآزمون!! کسی که خودش برای خودش دل نسوزونه باااایدم بشه موش آزمایشگاهی بقیه!! اینهمه تناقض گویی نتیجش میشه همیییین.تحویل بگیرید اونایی که سنگ برگزاری رو به سینه میزدید. بازم پافشاری کنید بیان مارو موش آزمایشگاهی کشف واکسن کروناهم کنن!! البته اگه بعدآزمون زنده بمونیم!!

سلام
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

یعنی داوطلبان دکتری = موش ازمایشگاهی . واقعا متاسفم واسه این جامعه . این چه مصاحبه ای بود جناب نماینده .

هرچه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

باتوجه به متن بالا،من متوجه شدم ما موش ازمایشگاهی نیستیم با این شرایط وخیم کرونا،ما قربانی های روز عید قربان هستیم. قصد جسارت به دوستانو ندارم من باخودمم بزرگواران.

L.B
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

حالا هیچ بهونه‌ی دیگری باقی نمونده گیر دادند به کلمه “پایلوت”!
*
اصل بر برگزاریِ همه‌ی کنکورهاست.
اگر خدای ناکرده، با پروتکل‌های پیش‌بینی/اجراشده، مشکلی پیش اومد، چاره‌اندیشی می‌شود.
*
یه‌جوری حرف میزنید انگار که کل کشور تعطیل شده فقط میخوان کنکور برگزار کنن؟!
*
اگر امثال آقای نادری و … به شما قول دادند که…،
مگر خودشون نرفتن مجلس؟! و قس علی‌هذا.

سهیل
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  L.B

اگه همه چی درست و رو حسابه شما تشریف ببرین موش آزمایشگاهی بشید

L.B
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

تیرِ بعضیا بدجوری به سنگ خورد؟!
***
درود بر ستاد ملی مقابله با کرونا و یکایکِ دست‌اندرکاران محترم و زحمت‌کشِ برگزاریِ کنکور.

Sharareh
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

خوشم آمد. تصمیم کاملا درستی گرفته اند. من که حاضرم تحت هرشرایطی امتحان بدهم برایم هم مهم نیست که کی کرونا بگیره و کی نگیره. اگر عمرت باشه زنده می مانی اگر هم نه که صلوات.

حامد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

فرمایش ایشان یعنی برگزاری کنکور دکترا به صورت پایلت، اگر پروتکل ها رعایت نشود با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی مخالفت خواهند کرد. البته آسیب احتمالی وارده بر داوطلبان آزمون دکتری برگزار شده اهمیتی ندارد و جالب آنکه این آزمایش را به صورت پایلت بر روی زبده ترین داوطلبان آموزش عالی کشور اجرا می نمایند. یعنی نمیتونیم یک بحران را مدیریت کنیم و از دل بحران، بحران بزرگتری در نیاریم.

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

اگراز این پروتکلهای مسخره مطمئن بودن تعهد کتبی میدادند!…..

بی طرف
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

تو رو خدا زنگ بزنید با ۸۹۵۱۱ داخلی ۰
شماره ستاد کروناست.
اعتراض تان را بگویید تا ثبت کنند.
مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  بی طرف

منم از صبح چن بار زنگ زدم، خواهشا بقیه هم اقدام کنن. حداقل ب خاطر خودتون خانوادتون…..

Maryam
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

منم زنگ زدم . همه زنگ بزنید . با چه جراتی دارن مارو موش ازمایشگاهی میکنن???

ترنم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

ازمون ارشد همون زمان تعیین شده برگزار میشه فقط مگر کارشناسی رو تغییر بدن. این اقای نادری هم فقط برا خالی نبود خواسته یه چیزی بگه. خواسته بگه که مثلا برامون مهم هست و حرف شما رو پیگیری کردیم و همچنان پیگیری هستیم. اشتباه از خودمونه که نباید که از همچین کسای کمک خواست. الانم بهتره به جای حرص خوردن یه مرور کوتاه کنید و بعد هم استراحت که ارامش از دست رفتمون برگرده. به امید سلامتی همه

زنبور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

نه به خطای انسانی. نه به مرگ هم وطن . کجاییید که پاسخ بدید دقیقا در هر بیست متر مربع چند نفر را واسه امتحان گذاشتید؟؟؟؟؟ اینجا دیگه بحث رادار نیست بحث حساسیت سامانه های دفاعی موقع جنگ نیست بحث اینه من داوطلب میخوام بدونم در یک کلاس چند نفر حضور داریم؟؟؟ چرا فضای آزاد دانشگاه های کشور نادیده گرفتید.

ووو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

ببینید اکثر بچه های داوطلب دکتری یا شاغل هست که خب نمشه بهش گف راحت ۱۴ روز بشین خونه!
یا والد ی بچه هست که بازم نمشه گف ۱۴ روز بشین تو ی اتاق
و سن پدر مادراشون قطعاااا بیشتر از داوطلب کارشناسی هست و پدر مادرش در معرض خطر
یا دانشجو هست و دفاع نکرده که خب اگه مریض بشه ی عالمه از کاراش عقب میوفته!
ولی داوطلب کارشناسی بعدش راحت ۲ هفته میتونه بیکار بشینه.
کارشناسی تو شهر خودش کنکور میده ماها نه
ما ۶ سال اموزش رایگان دولت دیدیم که مثلاااا تو ی رشته متخصص بشیم
ولی مث که فعلا موش شدیم

زنبور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

خیلی ها خطاهای انسانی زیادی دیدند.

ووو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

بنظرم به موافقای برگذاری هم باید بربخوره!
اخه داداش دارن به عنوان موش ازمایشگاهی بهت نگا میکنن
بعد تو میگی تشکر نمکی تشکر غلامی:)

دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ووو

اونا بدترن

ووو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

همین دیگه
الان مخالفای تعویق خوشحال که کنکور دکتری میگن پایلوت!

Maryam
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ووو

گویا اون دوستان از سر لجبازی حاضرن به وضوح بهشون بگن موش ازمایشگاهی ولی فردای کنکور بیان بگن دیدین کنکور برگزار شددد

رضا سوسنگرد (داوطلب ارشد)
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

واقعا شرم آوره . پرتکول هایی وجود نداره و داوطلبان عزیز دکتری شدن موش آزمایشگاهی از نظر مسئولان …
قدم به قدم تا استارت موج سوم کرونا …
#کنکور_را_حذف_کنید

بیژن خالقی ارزندیانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دکتری و ارشد برگزار میشه. سراسری هم برگزار میشه
اینا فیلمشونه
فقط عذاب و استرس دادن
خدا نبخششون

استرسسسس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

معنی سرمایه انسانی رو هم واضح فهمیدیم

یه آدمی که تا این مقطع اینهمه زحمت کشیده و اینهمه براش هزینه شده رو بفرستین بره بمیره
بعد بگید ببخشید اشتباه کردیم!!!!!!!
تاسف

Noora
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

واقعا جای تاسفه برای این حجم از بی تدبیری!سنجش فقط و فقط به دنبال رفع و رجوع سریع آزمون دکتری به هرقیمتیه حتی جون یه داوطلب!اصلا با این بی دقتی ها برای تغییر حوزه و…در کنار آمار بیماران و همینطور داوطلب هایی که بخاطر شرایط بحرانی کرونا از ترس شرکت نمیکنن در آزمون،این آزمون تراز استانداردی در نتیجه قبولی نخواهد داشت.واقعا بی تدبیری محض!

مرضیه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

چرا به یه راهکار جایگزین فکر نمیکنن .چرا فکر کردن رو گذاشتن واسه لحظه آخر . خدا این عقل رو گذاشته واسه چی ؟ چهار بار تعویق میکنن اونم چند روز قبل کنکور دانشجو کلی استرس کشیده به خاطر جمع بندی و مرور به موقع مطالبش . آیا فکر کردن که مصاحبه اگه برگزار نشه چطور امتیازات مصاحبه مشخص بشه ؟؟

# عجیب ترین امتحان
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

#احترام- به -دانشجویان -دکتری

دارین تو این شرایط بد کنکور رو برگزار میکنین خوب عیبی نداره مثل اینکه چاره ای نیست جز تمکین …
لااقل توهین نکنید….
برای تست های ازمایشگاهی وقت وامکانات بسیار است….

محمودی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

ببخشید ۱۵۰۰ نفر درگیر میشن

محمودی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

با سلام اینها چی فکر کردن تعداد ما کمه پس بشیم موش آزمایشگاهی مثلا اگر من خودم به شخصا با ۵۰۰ نفر حداقل سر کارم درگیرم اگر ویروس بگیرم مطمئن باشین این ۵۰۰نفر اگر حداقل خانواده سه نفری باشن به عبارتی میشن یک میلیون و پانصد هزار نفر هر کدوم از داوطلبها هم به نسبت مثل من با اشخاصی تو محل کار درگیرن اونها هم حساب بشه آمار میره بالا

اکبر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/34841
به نظر می‌رسد که ویروس کرونا تفاوتی بین داوطلبان کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکترا قائل نباشد.
در صورت تمایل می توانید از آن حمایت کنید.

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

یا کرونا هوشمنده ……
یا داوطلبان دکترا نمیگیرن!

رجب
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

دوستای خوبم من نگرانی شمارو درک میکنم. تعویق قطعیه و احتمال لغو کامل هم هست. یادتون نره رجب تو اوج ناامیدی حقیقت رو بهتون گفت. اصلا نگران نباشید

ک.ک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

جوک قشنگی بود شاد باشی همیشه کلی خندیدم مخصوصا قسمت رجبش من اصلا کنکور دکتری ندارم کنکور سراسری دارم امیدوارم همینی که می گی باشه

sara
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

واقعا؟

یک دوست
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

بنطرم حس ششم خوبی داری.خداکنه اینطور باشه

داوطلب دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

آقای رجب اخه کی وقت که دیگه تموم شد

باران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب واقعی هستین؟
ایشون ک رفتن یه کهکشان دیگه؟
اقا رجب دیگه خدا هم نمیتونه جلو کنکور دکتری رو بگیره!
رئیس جمهور.وزیر بهداشت.مشاور وزیر.ستاد مبارزه با کرونا. نمایندگان مجلس وحتی تعویقی هام دیگه سکوت کردن فعلا زور وزیر علوم ب همه چربید!
فک نکنم رجب واقعی باشید!
ما هم باید بلیط بگیریم ک دیگه چاره ای نیست!
جای رجب واقعی خالیه!

مرضیه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

بله بچه های خودتون رو جمع کنین ازشون کنکور بگیرید اگر پروتکل رعایت کردیم ما میایم مگه بچه های دکتری چه گناهی کردن ک پا سوز بقیه بشن ما دهه شصتی ها ک همه جور ظلم شما را تحمل کردیم بازم باید روی دهه شصت امتحان بشه؟
کنکور کارشناسی دادیم و به سختی وارد دانشگاه شدیم بعد کارشناسی شد بدون آزمون و فراگیر
ارشد دادیم کلی درس خوندیم کنکور ارشدم ک دارید برمی‌دارید
اینم از کنکور دکتریمون
عقده ی دیگه ندارید سر ما خالی کنید، مگه ما موش آزمایشگاهیتون هستیم

نه به تعویق یا لغو آزمون درود بر ۹ مرداد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

دکتر نادری درود بر شما که منطق وزیر بهداشت پذیرفتین

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

منظورتون موش شدن داوطلبان دکتراست؟

دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  هوشیار

دمت گرم هوشیار. موافقان برگزاری کنکور الحق هم به درد موش شدن میخورن.

نیما
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ

شما بهتره یه حزب تشکیل بدی اسمشو بذاری جبهه نهم مرداد

بهار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

دوستان من از ته قلبم براتون ناراحتم من کنکور ارشد دارم که اگه تعویق نخوره شرکت نخواهم کرد ولی برای شما توی همین چهل و هشت ساعت باقی مونده تمام وقتمو میجنگم به همه پیام میدم به هر مسئول که فکرشو بکنید ما بچه های ارشد و سراسری (از طرف خودم و دوستانم) براتون از هر تلاشی مضایقه نمیکنیم .

ق
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

ممنون دوست گرامی لطف میکنی

نازنین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

ممنون دوست عزیز

علی مردی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

تشکر بهار خانم

زنبور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

قطعا با تحقیقات علمی که شده در هر حوزه حداقل ده نفر مبتلا میشه و قطعا حداقل یک نفر به وضعیت وخیم این بیماری دچار میشه.

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

در مسیر چی؟….خصوصا در استانهای با وضعیت قرمز

آوا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

یعنی دیگه هییچ کاری برای تعویق نمیشه انجام داد؟؟؟هیچ راه دیگه ای نیس؟؟

هنر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

باید صدا را به سازمان بهداشت جهانی رساند

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

چرا هنوزم وقت دارید تا لحظه برگزاری ازمون. لطفا ب ستاد کرونا تماس بگیرید و اعتراض بدین کنکور دکتری لغو بشه. گول بضیا رو نخورید و تلاشتونو بکنید مطمئنا نتیجه میده. مسئولین ی حرفی زدن ببین میگیره یا نه. ما چرا ساکت بشینیم؟

بهار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

باید تاسف خورد برای مملکتی که زور دوتا آدم به یک ملت میچربه و کسی هم نیست که جلوشون بایسته

power
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

هندونه ب شرط چاقو!!!

شبنم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  power

عااااشقتمممممم خیلی با مزه ای

فرهاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

:) tanks

بفرمایید کرونا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

موافق و مخالف تعویق بودن بحثش جداست، ولی این تصمیم یعنی رسما توهین به حقوق و شأن انسانی که جان ۱۷۰ هزار نفر رو بکنند ابزار آزمایش. در شرایطی که قطعا می‌دونند احتمال فاجعه بالاست و کنکور دکتری شده گرویی دو کنکور پرجمعیت بعدی.
می‌تونید لذت ببرید از این نگاه به داوطلبان این کنکور در حد دام و طیوره. کسانی که تا حالا مخالف تعویق بودند و کرونا رو شوخی می‌دونستند، این هم شاهدی برای مدعای خطرناک بودن برگزاری آزمون حضوری در شرایط فعلی.

سعید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

موافقم..توهین بزرگی ب متخصصین مملکت شد

یک دوست
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

سلام بچه ها
بنظر من در طی این مدت میتونستن برای ازمون مجازی و یا موارد جایگزین فکر جامعی کنن ولی متاسفانه باز هم ثروت برتر از علم است وگرنه انقدر راحت داوطلبین بالاترین مقطع تحصیلی را محک ازمایش پروتکل های ظاهری نمی کردن.اومدن تعداد کل داوطلبین مقطع دکترا را با کارشناسی مقایسه کردن ولی نگفتن که اینجا فقط یک یا چند حوزه در مرکز استان دایر است وبرای ازمون و مسیر رفت وامد این بزرگواران را در نظر نگرفتند….کاش اقای نادری برای دیده شدن از درخواست بجای ما سواستفاده نمی کردن.
پارسال طعم تلخ بیماری را چشیدم و خودم و اطرافیانم بسیار عذاب کشیدیم.

مهسا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک دوست

دقیقا

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

احسنت. در صورتی ک ب قول دوستمون برای هر حوزه تعداد داوطلبین مراقبین و….کلا شرایط یکسانه

Anonymous
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

من دکتری عمومی دارم و همیشه روی موش های آزمایشگاهی کارامون انجام میدادیم ببینیم نتیجه چی میشه حالا خودم شدم موش آزمایشگاهی خنده داره
بگن همه رو برگزار میکنیم خیلی بهتر از این حرف بود من نه موافق تعویق هستم نه مخالف ولی این حرفا آزاد دهنده اس

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

دکتری عمومی چی؟

Maria
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

فک میکنم منظورشون همون پزشک عمومیه.

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Maria

بعیده پزشک دوره دانشجویی با موش اصلا سروکارنداره
من خواهروبرادرم پزشکی خوندن و میخونن
اوایل جسد و لام ازمایشگاهی انسانی
بعد بیمارستان
شاید دامپزشکی

ف
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  Anonymous

والا تا اونجایی که من میدونم تو همه حیطه ها روی موش و خرگوش به عنوان مدل استفاده میکنن

Anonymous
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ف

بله دکتر دامپزشکم♡♡♡ولی من تا اونجایی که میدونم پایان نامه ها همه و کارهای تحقیقاتی روی موش رت خرگوش انجام میشه.چون پایان نامه ها ما اکثرا با استادا علوم پزشکی مشترکه مثل مال خودم.

مهران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

من پارسال کنکور افتادم دانشگاه آزاد کرمانشاه متخصصین، تو طبقه دوم ساختمان که آژمون دادم تقریبا ۷ کلاس داشت که تو اتاقی که من بودم ۲۴ نفر بودن، کل دانشگاه ۴ تا ساختمون مثل مدرسه ها داشت، از تجمع دم در و رفت و آمد داوطلبای سرگردان و صف طولانی سرویس بهداشتی قبل و در طول آزمون و… نگم بهتره، خدا به خیر بگذرونه، بدیش اینه که از تمام شهرستانا هم باید بیان کرمانشاه. خلاصه بی برنامگی غوغا میکرد.

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

یکی از بچه ها اینجا ذوق زده شده بود افتاده آزاد کرمانشاه
میگفت سال قبل مدرسه بوده و دانشگاه ازاد خیلی خوبه

مهران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

کاش مدرسه بود، حالا تشریف میبرن و از امکانات خیره کننده اونجا بهره مند میشن.