اعلام جزییات تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور دکتری ۹۹
از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظهای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …
تمهیدات بهداشتی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمونهای سراسری سال 1399 اعلام شد.
به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن نظام آموزش عالی، دستورالعمل های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اجرا به دانشگاهها و موسسات آموزشی مجری آزمونهای سراسری ابلاغ شده است که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره خواهد شد. لازم به توضیح است که نظارت بر اجرای موارد بهداشتی با دقت نظر بیشتری توسط سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می پذیرد و لازم است داوطلبان نیز با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی و زدن ماسک، این سازمان را در برگزاری مطلوب آزمونها یاری نمایند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که زمان برگزاری آزمونهای سراسری با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنظیم و توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصویب و ابلاغ شده است.
به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزههای برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزهها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزهها و به تبع آن داوطلبان، با تایید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 3 روز در آزمون کارشناسی ارشد و از 2 روز به 4 روز در آزمون سراسری نموده است.
به منظور مساعدت بیشتر به داوطلبان، تعداد حوزه های برگزاری آزمون ها در سال 1399 افزایش داشته است که در جدول زیر مشاهده می شود:
موضوع | دکتری | کارشناسی ارشد | |
آمار داوطلبان | سال 98 | 196437 | 655432 |
سال 99 | 179704 | 694417 | |
تعداد حوزه های برگزاری | سال 98 | 105 | 164 |
سال 99 | 143 | 236 |
آمار توزیع داوطلبان و رشته های امتحانی آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد به تفکیک هر نیمروز برگزاری بصورت جدول زیر می باشد.
ردیف | آزمون | نیمروز | تاریخ | تعداد داوطلبان |
1 | دکتری | صبح پنج شنبه | 9/5/99 | 179704 |
1 |
کارشناسی ارشد | صبح پنجشنبه | 99/05/16 | 321504 |
2 | صبح جمعه | 99/05/17 | 283414 | |
3 | صبح شنبه | 99/05/18 | 89499 |
عوامل اجرایی و حفاظتی در صحت کامل سلامتی در اجرای آزمون همکاری خواهند داشت.لازم به توضیح است نسبت به سال گذشته تعداد عوامل اجرایی برگزاری آزمونها، حدود 42 درصد افزایش داشته است.
با هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، یک نفر به عنوان کارشناس بهداشت و سلامت تعیین شده تا برای ارائه مشاوره های بهداشتی در حوزه فعالیت نماید.
مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده ازنوعی است که واکنش آلرژیک داوطلبان و عوامل اجرایی را به دنبال نداشته باشد.
انتخاب سالن آزمون، با گنجایش مناسب در نظر گرفته شده و صندلی ها با فاصله اجتماعی مصوب از هم، چیده شده است.
با ملاحظه وضعیت آب و هوا و آلودگی هوا، جهت بهبود وضعیت تنفس افراد، تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب، باز کردن درب و پنجره ها و … اندیشیده شده است.
محل اصلی ورودی داوطلبان به سالن امتحان، به صورت مشخص و به فاصله مناسب از یکدیگر علامتگذاری شده است و داوطلبان می بایست روی هر خط و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب مشخص شده(حداقل یک متر)برای ورود به سالن امتحان قرار گیرند.
9- حوزه و کلیه تجهیزات، قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون ضدعفونی می شود.
10- استقرار آمبولانس و تیم پزشکی با هماهنگی ستاد مدیریت بیماری کرونا در هر استان و آماده باش مراکز بهداشتی و درمانگاه های شهرستان ها، در روزهای برگزاری آزمون و حوزه های رفع نقص کارت داوطلبان پیش بینی شده است.
11-در خصوص بازرسی بدنی داوطلبان، فرد متولی به لباس گان، ماسک سه لایه، شیلد و دستکش لاتکس مجهز خواهد بود.
12-اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… قبلا تمیز و ضدعفونی شده است و این عمل در طول برگزاری آزمون در هر نوبت انجام می شود.
13- پاکسازی و گندزدائی مخازن اصلی و فرعی سوالات در استان ها و شهرستان ها، با نظارت نمایندگان تام الاختیار و حفاظت آزمون استانها، حداقل یک هفته قبل از برگزاری آزمون انجام میشود.
14-درصورتی که داوطلبان در داخل حوزه امتحانی، بسته به شرایط محل برگزاری آزمون، با سرویس عمومی (اتوبوس، مینی بوس و یا سواری ون) جابجا شوند، صندلیها و فضای داخلی این وسایل نقلیه در هر نوبت آزمون ضدعفونی شده و برای رعایت فاصله گذاری، از یک سوم تا یک چهارم ظرفیت خودرو استفاده میشود.
15-فضای مناسب برای داوطلب دارای معلولیت با رعایت فاصله گذاری د رنظر گرفته میشود. منشی داوطلبان نابینا، معلول، ناشنوا و …ضمن رعایت نکات بهداشتی، حداقل یک متر از داوطلب فاصله خواهندداشت و این داوطلبان با فاصله مناسب از یکدیگر امتحان می دهند.
16- به تعداد کافی سطل زباله (ترجیحاً دارای درب پدالی با پا) در قسمت ورودی و خروجی حوزه و همچنین مسیرهای پرتردد، در سالنها و یا کلاسهای محل برگزاری آزمون پیش بینی شده است.
17- به منظور مساعدت به داوطلبان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان بازرسی داوطلبان، درب حوزه های امتحانی زودتر و از ساعت 6:30 صبح بازمی شود.
18-ضدعفونی مستمر سرویسهای بهداشتی در طول آزمون انجام میشود.
19-پذیرایی از داوطلبانبه صورت سلف سرویس و ضدعفونی شده در فضای مناسبی که باعث تجمع نشود، انجام و وسایل پذیرایی از قبل ضدعفونی میشود.
20- عوامل اجرایی در هنگام تحویل بسته های سوال و پاسخنامه، از ماسک و دستکش استفاده می کنند و مرتب دستهای آنها ضد عفونی می شود.
21-مراقبان ضمن رعایت نکات بهداشتی، از ماسک استفاده می نمایند و فاصله آنها با داوطلبان (حداقل یک متر) خواهد بود.
22- دفترچه های سوال و پاسخنامه،درجلسه آزمون به داوطلب تحویل داده می شود و روی زمین قرار نمی گیرد.
23-مسئول اخذ اثرانگشت از داوطلبان، ضمن رعایت نکات بهداشتی از دستکش و ماسک استفاده مینماید و بعد از اخذ اثر انگشت از هر داوطلب، یک پدَ الکلی(که توسط سازمان به حوزه ها ارسال شده است) را برای ضدعفونی دستها، به داوطلب تحویل می نماید.
24- بنرهای حاوی نکات مهم و بهداشتی توسط سازمان سنجش آموزش کشور تهیه و در حوزه های برگزاری آزمون نصب خواهد شد و داوطلبان می بایست به این موارد توجه نمایند.
25- محلهای مجزا در هر حوزه جهت برگزاری آزمون برای داوطلبانی که دارای علائم مشکوک به بیماری هستند پیشبینی شده است. لازم به توضیح است آزمون داوطلبانی که براساس خوداظهاری در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور، دارای بیماری قطعی کرونا می باشند، در یکی از بیمارستانهای تعیین شده با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا، خواهد بود.
26- بعد از جمع آوری پاسخنامه ها و دفترچه های آزمون، داوطلبان با مدیریت صحیح زمان و با فاصله مناسب، برای خروج از محل آزمون هدایت و راهنمایی می شوند.
سلام امسال کنکور در تمامی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری حذف کنن این یک فرصت خوبی برای وزارت علوم هست و هم جلوگیری و پیشگیری از ویروس کرونا هست جان مردم مهمتر از کنکور هست طبق فرمایش رهبرانقلاب این یک فرصتی هست که مسولین بتونن استفاده کنن مگر که مسولین جان مردم برایشان مهم نباشد که این افراد منافق هستن
دوستان دکتر احمد نادری توی صفحه شون یه مطلبی منتشر کردن و امروز یک لایو داشتن. اونجا گفتن ساعت ۶ قراره یک جلسه با دکتر نمکی داشته باشند. در صورت تمایل برین ببینین و حمایت کنین. انشالله که هر چه خدا بخواد اتفاق بیفته.
دوستان تا چند دقیقه دیگه مشروح خبر جلسه بین دکتر نادری و نمکی از طریق رسانه های رسمی اعلام میشود
بچه ها تعویق قطعی شد
تامام
حریرچی همچنین در خصوص برگزاری کنکور یادآور شد: در مورد کنکور باید بگویم ستاد ملی کرونا تصمیم میگیرد، یک قسمتی را وزارت بهداشت تصمیم میگیرد، یک قسمت را وزارت علوم و تصمیمگیری با ستاد است، و دکتر خدایی اعلام کردند، باید بدانیم ورود به دانشگاه میخواهیم یا نه، بدون کنکور که نمیتوان وارد دانشگاه شد، به لحاظ سلامتی هم باید بگویم هیچ کس از شهر خودش خارج نمیشود، فاصله ۲/۱ خواسته بودیم ۸/۱ فاصله گذاشتند و برای بیماران و مشکوک جدا برگزار میشود، توجه کنید ممکن است شهریور و پائیز وضعیت بدتر از الان باشد، پس نمیتوان آن را عقب هم انداخت.
سلام یکی بود به اسم رجب همیشه حرفش به کرسی می نشست الان کجاست بیاد خبر بده
سلام دوستان .اون جلسه کذایی که خانم الهیان میگفتن باید برگزار بشه ، برگزار شد یا خیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در جواب دوستانی که سوار شدن مترو مردم و بهونه کردن
دوست عزیز اگه تهرانی باشی
میدونی که بزرگترین خط مترو از سر خط تا ته خط نهایتش ۵۵ دقیقه است.
نه ۶ ساعت!!!
پس کنکور و با مترو قیاس نکن
۲ ساعت سوار اتوبوس مسخواین بشین برین حوزه، این بهونه نیسست و برای ما بهونه شد؟!
شما مطمئنی از مترو استفاده میکنی؟!
مخصوصا بعد از گرونی بنزین؟!
مترو اینقد شلوغه که فقط همدیگه رو بغل نمیکنن! کرونا مگه تامیر داره؟
پس واقعا نباید مترو رو با کنکور مقایسه کنی چون تو مترو وضعیت به مراتب بدتره
نه تایمر نداره اما من ساعت دارم
معلومه شما این روزا استفاده نکردید
خیلی خلوتتر شده
و فقط واگن خانمها به نسبت شلوغه متاسفانه اما نه به اندازه قبل
من هر چندروز یکبار باید برم دادگاههای مختلف که نقاط مختلف و داخل طرح که نمیشه ماشین برد برای همین از مترو استفاده میکنم
بخدا اکثر کسایی که مخالف برگزاری کنکور هستن فقط بخاطر منافع شخصی هست. کی دلش به حال مردم و کادر درمان سوخته!
همینی که اینهمه خودش رو به در و دیوار میزنه واسه سلامت جامعه و مردم، کافیه بهش بگی x تومن پول دستی داری بهم بدی؟ ببین چطور هزار تا بهونه میاره!
اونی که واقعا نگران وضعیت مردمه حرفش رو میگه و میره پی کارش ولی بعضیا خب منافع شون در خطره و باید تا روز کنکور اینجا کامنت بذارن شاید فرجی بشه!
همین هواپیمایی که سقوط کرد یادمه تا ۴ ماه بعدش پروفایل طرف سیاه بود و هر روز استوری اینا رو میذاشت، حاضر قسم بخورم اگه خدای نخواسته باباش فوت شده بود اینقد واسه ش عزاداری نمیکرد! بعضیا کلا جوگیر هستن.
اینایی که دهن ما رو سرویس کردن و دنبال تعویق ولغو کنکور هستن یا خیلی جوگیر شدن یا منافع شخصی شون در خطره…
خب اینقد تعویقی ها این دست اون دست کردن که دانشگاهها میگن ما خودمون ازمون درون دانشگاهی بگیریم.البته به نفع ما دانشگاه تهرانیا تموم میشه این ماجرا .قطعا اینطوری دیگه دانشجوهای دانشگاههای دیگه شانسی برای قبولی تو دانشگاههای مارو ندارند.موفق باشین تعویقی ها
معلومه که حسرت دانشگاه تهران رو داری
نه قربان.من خودم ارشد دانشگاه تهرانم در حال حاضر.فک کنم سوادتون دیگه باید در حدی باشه که مفهوم جملات رو فهمیده باشین اما سعی کردین بزنید خودتونو به نفهمیدن
ااا دانشگاه ما ؟؟؟کی سند زدن به اسمتون؟؟؟
شعار ما تعویق تعویق تعویق…. هیچ انسن عاقلی در این شرایط سه روز پیاپی ازمون برگزار نمی کنه. هیچ داوطلبی هم برای برگزاری آزمون در این شرایط پافشاری نمی کنه. همه اینو می دونن. نیاین اینجا دم از پافشاری برای برگزاری بزنین.
هیچ کدوم اونایی که طرفدار برگزاری هستن داوطلب نیستن. همه مون می دونیم. به حرف من و شما هم نیست نظر نهایی با ستاد هست و امیدوارم این بار هم شکست بخورید.
“با ملاحظه وضعیت آب و هوا و آلودگی هوا، جهت بهبود وضعیت تنفس افراد، تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب، باز کردن درب و پنجره ها و … اندیشیده شده است.”
توجه کردید ؟! در و پنجره ها رو باز میکنند دیگه کسی کرونا نمیگیره !!
این پروتکل بهداشتی رو سازمان بهداشت جهانی و موسسه رابرت کخ آلمان هم به ذهنش نرسیده بود تا حالا !!!
وای اسمت عالیه!!!
من یه سوالی واسم پیش اومده، دوستانی که دنبال تعویقن، اگه تعویق بشه میفته سال بعد دیگه؛ الان چرا این طور در نظر نمیگیرید که تعویق شده و نمیذارید سال بعد شرکت کنید و دیگران رو رها نمیکنید؟
اگرم نگران کرونا گرفتن داوطلبا و بالتبع اون انتقال بیماری به خودتون هستید، خب باید کلا بشینید تو خونه تا وقتی که واکسن میاد، چون به جز کنکور تجمعات بسیار وسیع تری هم برقرار بوده و هست، مثل همین مترو. البته با همچین تفکری فک نکنم هیچ استادی تمایل به پذیرش شما داشته باشه، من خودم دانشجوی دکترا هستم، استادم برای اینکه کارم عقب نمونه مجبورم کرد که خوابگاه بگیرم توی این شرایط و هر روزم آزمایشگاهم.
منم یه سوال برام پیش اومده!
چطوری میشه یه دانشجوی دکترا تو گوگل سرچ کنه پی اچ دی تست، بعد بیاد تو اخباری که مربوط به تمهیدات کنکوره دکتراست نظر بذاره؟
من از سالی که پذیرفته شدم توی این سایت میام اخبارو چک میکنم و نیازی به سرچ گوگل ندارم. الانم برادر دبیرستانی کنکوری دارم که بخاطر تعویقای شما انسان های بزرگوار که یه کنکورو نمیرید بدید، اونم داره استرس تعویق مجددشو میگیره و هیچ نایی واسش نمونده؛ در صورتی که اون نصف شما سن داره و رفت تمام امتحانای نهاییش رو داد و آسمون به زمین نرسید
معلومه جای اشتباهی هستی الان
نه عزیزم، مطمئن باش جایی هستم که شما آرزوشو داری
شما چطور نمی دونی که همه ی رشته ها و دانشگاه ها هر سال پذیرش نداره؟؟
شما باید با استادی کار کنی که هم تفکرتونه. اگه استادتونم مثل شما فکر کنه و معتقد به عدم تجمع و برگزاری کنکور باشه، قطعا کسی رو امسال بر نمیداره و همون صفت هایی که شما دارید به مخالفان تعویق نسبت میدید رو برای مصاحبه شونده ها در نظر میگیره
شما ابنجا چه میکنید
گروه برای دانشجوی دکتری که زیاده
برای احقاق حق برادرتون هم باید تشریف ببرید تو گروههای خودشون البته اگرقیم لازم داشته باشه
ما نیاز به قیم نداریم خواهر
سه نقطه جان هستن اینجا دوستانی که دانشجو دکترا باشن و برای کمک کردن به ماها میان اینجا من خودم جواب خیلی از سوالام رو از دوستان دانشجو دکترا همینجا گرفتم
ولی اینجوری هم موضع گیری و توهین نمی کنن و جوش نمی زنند برای مسائلی که خودشون درگیرش نیستن
و جار هم نمی زنن که من کی ام!
اشتباه نکنید! ایشون همین الان هم سر «کارشون» هستند. سیستم پرداخت ساعتی مؤسسات کنکوری بر اساس تایمشیت انجام میشه. مثلاً بیست پیام گذاشتن با نام x و … در تخریب موافقان تعویق، فقط سناریوشون کمی ضعیف بود. «به خاطر کنکور برادرم»
اولا که من هیچوقت هیچ صفتی به کسی نسبت ندادم اینجا.
بعدشم خودتونم می دونید که دارید حرف بی منطقی می زنید تفکر استاد توی اینکه اجتماع بشه یا نشه چه ربطی به این داره که دانشجو امسال بگیره یا خالی بمونه ظرفیت اون دانشگاه؟!
شما زیادی آرمانی دارید صحبت می کنید
اصلا به این حرفها نیست!
پارسال استاد من ۲تا دانشجو دکتری داشت یعنی جا داشت که بازم دانشجو بگیره
ولی اصلا دانشگاه پذیرش نداشت پارسال! به این بهونه که ظرفیت نداریم!
شما اگه واقعا دانشجو دکترا هستین، خیلی کاسه ی داغ تر از آش شدین که انقدر دارید جوش موافقان تعویق رو می زنید
فقط آزمون سر موعد مقرر
فقط تعویق
ازمون سرموعد مقرر برگزارمیشه تعویق چی ها هیچی نخوندین
آخی خخخخخخخنن
برا شما درس نخون ها هر بار هم که به تعویق بندازن وقت نمیکنید بخونید.
آزمون سرموعد هست کسی اجبارتون نکرده بیاین پنج شنبه بخوابید
تعویق… تعویق… تعویق یا حتی لغو
چرا دفعه های پیش کنکور رو برگزار نکردید چرا تو بدترین شرایط دارید برگزار میکنید ما با کرونا کنار نمی آییم چرا که شرایط غیر عقلانی وغیر علمی ست وظیفه مسئولین است که شرایط را بهبهود ببخشندومن تنها میتوانم ماسک بپوشم .
غصه نخورین لغو میشه
نشد خودتون لغو کنید
تعویق یا حتی لغو
اگه دفعات پیش به دلیل کرونا تعویق افتاد چرا این دفعه نمیشه نکنه کرونا رفته خونشون!
نه کرونا هست بدترم شده
من خودم داوطلب وزارت بهداشتم تصویربرداری عصر جمعه از ساعت ۲ ظهر تا تقریبا ۶ الی ۷ عصر باید تو حوزه امتحانی باشیم چون امتحان ۳ شروع میشه و از ساعت ۲ باید در حوزه باشیم و مدت امتحانمونم ۲۱۰ دقیقه هست ماها چی بگیم!!! والا استانمم قرمزه
ولی به خودمون قبول کردیم ک کاری نمیشه کرد چون نمی دونیم این بیماری کی میره و چه بخواهیم چه نخواهیم این ماه نه ماه بعد ماه بعد نه سال بعد مبتلا می شیم قضاوت نمیکنم شخص خودم میگم وقتی خانواده ام کارمند باشن خودم به خاطر شرایط مجبور باشم برم سر کاری دیگه وقتی جامعه اشباع شده باشه بخواهم یا نخواهم میگیرم!!! فقط توکل کردیم بخدا تا جایی میشه خودمون رعایت می کنیم اگر قراره بمیریم تا آخر روز زندگی برای رسیدن به اهدافمون تلاش کرده باشیم نه در مرحله ترس مونده باشیم وارد مرحله یادگیری و رشد شیم در دوران کرونا
پیشنهاد میکنم سرچ کنید دوران کرونا می خواهم در کدام مرحله بمانم ترس، یادگیری، رشد نمودار جالبی ارائه میده شاید برای یک لحظه هم شده به این فکر کنیم آخرش چی!!!
فقط تعویق یا لغو
اینکه ما بپذیریم بالاخره میگیریم اشتباهه ونباید اجازه بدیم جامعه اشباع بشه باید جامعه رو کنترل کرد وروند نزولی روپیش بگیریم اونوقت تو روند نزولی بستر هر کاری فراهم میشه واینو هم در نظر بگیریم که این نمودارها رو آدم ها میسازن.
ایندفعه هم تعویق میشه. ایندفعه اوضاع خراب تر از دفعه ی قبل هست. تجهیزات نداریم. بیمارستان ها پر شده و هر ادم عاقلی میدونه که نباید تجمع صورت بگیره. ما در مشهد هستیم. خیابون ها خلوت شده و همه تا جایی که میتونن دارن رعایت می کنن. آخه اینجا اکثر اداات ک مخصوصا بانک ها کارمنداشون رو از دست دادن. نود درصد بانک های اطراف حرم امام رضا بسته شدن. هر محله ای حداقل یک فوتی در اثر کرونا داره. هر هفته پرده ی سیاه میبینم. ورودی بیمارستان ها پر شده از جمعیتی که پریشان حالن و بیمار ولی هیچ تختی نیست. آخه این چه جور تدبیری هست که توی این وضعیت بریم آزمون. خداییش الان وضع مشهد از همه ی شهرها بدتره. این عادلانه نیست. ما توی این چند روز اخیر که بیش از هر زمان دیگه ای استرس داریم.
دارم کم کم به این نتیجه میرسم که اینایی که میگن باید کنکور برگزار بشه اصلا داوطلب کنکور نیستن چون اصلا اهل منطق و استدلال نیستن، خیلی سر به هوا حرف میزنن و نظر میدن. اینا اومدن قاطی داوطلبها تا بگن برای برگزاری کنکور هم موافقانی وجود دارن
تازه فهمیدی
قطعا داوطلب نیستن.
همش تقصیر بعضی افراد هست که با تعویق های پی در پی بعضیارو پرو کردن !
نه
کسی نیست خوب تصمیم بگیره
فقط رفع تکلیف میکنند
تعویق میشه، جوش نزن
باشه بعد ازمون حتما این رو اعلام کن
تعویق حتمی شد
چی شد
چرا انقدر عصبانی هستی
کارت گرفتی برو پشت در تابازشه دیگه
دیگه چیه
بسلامتی اول مهردکتری
تعویق میشه جوش نزن
دوستان واقعا مضحکه، حوزه ما افتاده دانشگاه خودم که مطمئنم نه تهویه و نه کولر داره…
اصلا معلومه نظارتی نشده سر این قضیه، یکساعته دارم ۱۹۰ رو میگیرم شکایتم رو مطرح کنم.
شما هم حواستون باشه به شرایطتون.
مسعله تعویق یک مسعله بهداشت و سلامت جامعه هست که بخاطره کرونا تعویق شده تا الان پس باید تصمیم گیری در این مورد بر عهده کسانی باشه که تخصص این کا رو دارن و رشته تحصیلیشون پزشک
ی هست. به عبارتی سر درمیارن از بدن و ویروس.رشته وزیر علوم و رعیس سنجش پزشکی نیست که میخوان در مورد سلامت جامعه به جای پزشکان و متخصصان تصمیم بگیرن.
کنکور دکتری باید لغو بشه- چرا ساکت نشستید؟ چطور زمزمه لغو سراسری و ارشد بلند شده ولی دکتری نه؟ لطفا زنگ بزنید ستاد کرونا
سلام.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامهای به رئیس جمهور نوشت: با توجه به نگرانی جدی دلسوزان جامعه پزشکی و داوطلبان و خانوادههای آنها توصیه میشود کلیه کنکورهای سراسری زمانی برگزار شود که بیماری در کل کشور به طور کامل تحت کنترل درآمده باشد.
سلام بچه ها سالهای قبل هم میگفتن گوشی نیارید یا فقط امسال اینو میگن؟
چون من یادمه واسه ارشد گوشی بردم! ولی یادم نیست همچین چیزی میگفتن یا نه
نمیشه که نبریم باید داشته باشیم دیگه!!
سلام.
امسال تاکید کردند موبایل و کیف نیارید چون محلی برای تحویل گرفتن نداریم.
مثل اینکه جایی برای تحویل وسایل ندارن
ای بابا چه کاریه آخه واقعا هیچیش استاندارد نیست این کنکور!
حق با شماست
اما نظر دوستان اینه که ما اعتراض داریم چون نخوندیم
و چقدرهم ذوق ز ده هستن
نظر اونا رو ولشون کن. اونا اصلا داوطلب نیستن.
سلام. سنجش هرسال پایین کارت می نوشت وسایل اضافی مثل کیف و کتاب به جلسه ی آزمون نیارید.( بند۸ بود. و بند ۹ ): به همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی در جلسه ی آزمون جرم محسوب می شود.
ولی نمی گفت تحویل نمی گیریم. اما نظام مهندسی می نوشت( از آوردن موبایل و تبلت جدا” خودداری گردد. حوزه های امتحانی امکان نگهداری موبایل و لپ تاپ و تبلت داوطلبان را ندارند و هر گونه مسئولیت در این مورد به عهده ی داوطلب می باشد.)
این بند سنجش با همون انشا نوشته شده.با این وجود حوزه های نظام مهندسی همواره تحویل می گیرن. من حدس می زنم اینا هم تحویل بگیرن. ولی این بند رو گذاشتن که هرکس می تونه و مجبور نیست، نیاره. واقعا هم هرکی مجبور نیست نبره. نرفتن توی اون صف قبلا به حفظ اعصابمون کمک می کرد الان ممکنه جونتون رو حفظ کنه.
منم همین فکر رو میکنم
البته بهتره نبریم باخودمون تا تعداد کمتربشه و دوستانی که از شهرستان میان امکان تحویل ایمن رو داشته باشن و از ازدحام هم جلوگیری بشه
دوستانی که تو شهرخودشون امتحان میدن کارت مترو و بانکی( و یا مقداری پول) تو جامدادیشون داشته باشن
اگراسنپ نیاز نداشته باشید به گوشی هم نیاز ندارید
آهان متوجه شدم
درسته باید ببینم راهی داره که نبرم یا نه
مرسی از توضیحت ❤️
خواهشا موافقان تعویق کمپین بزنن و درخواست جداسازی آزمون دانشگاه آزاد بدن ـ کرونا بازی تا کی میخواین دکتر بشین راهش همین ـ دست از سر ۹ مرداد بردارین
آقای وزیر بهداشت کجایی!؟ دارن کنکور برگزار میکنن… کجایی!؟ چرا فقط مانع برگزاری مجلس عروسی و عزا و … هستید؟ به همین داوطلب اجازه نمیدید توی این مجالس شرکت کنه بعدش میاید و اینجوری برای اون و خانوادش دردسر درست میکنید. جالبه از یک طرف منع میکنید و از یک طرف تشویق! این همه تناقض در عملکرد شما واقعا جای تعجب داره!!!!!!
بانک و سایر ارگان ها باز هستند. نمیشه که کارمون رو تعطیل کنیم. خب مجالس عروسی چون نکات بهداشتی رعایت نمیشود و همچنین بحث حیاتی کشور نیست، الزامی نیست. ولی امورات مربوط به کار و شغل مردم همچنان باز است.
کنکورحیاتیه یا غیرحیاتی؟
توصیه عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا برای لغو کنکور
مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست و کنکور باید عقب بیفتد و به هیچوجه هیچ نوع تجمعی توصیه نمیشود.
وی که با رادیو «پادیو» گفت و گو می کرد افزود: امکان انتقال بیماری آنهم ساعتها نشستن در در فضای بسته وجود دارد. هرجا هرتجمعی هست باید کنسل گردد، عزاداری، عروسی، رستوران و یا هرنوع مراسم دیگری!
محرز تاکید کرد: سرعت انتشار بیماری وحشتناک و فوقالعاده بالاست و به سرعت همه را ابتلا میکند.
اینارو زیاد جدی نگیرید، نادریم میخواست وزیر استیضاح کنه. کلا هیچ کارن. صرفا میان یه چی میگن که بعدا نگن چرا هیچی نگفتی
نامه ی رییس کمیسیون بهداشت کشور به رئیس جمهور رو چطور؟ اونم جدی نگیریم؟!!! واقعا داوطلبی یا خودت رو داوطلب جا زدی؟ خجالت بکشین ما مریض بشیم شما هم مریض می شید. عزیزاتون به خاطر فقدان امکانات جلوی چشماتون جون میدن. یه ذره وجدان داشته باشید
اقا انصافا یه چیزی میگم قصد رعب و وحشت ندارم.اما فکرم رو مشغول کرده.من دیروز رفتم مترو و خیلی هم رعایت کردم اومدم خونه دستامو هم شستم و لباسامو انداختم رو اویز حیاط.اما یادم رفت گوشیم رو ضدعفونی کنم.بعد دو سه ساعت کار با گوشی و دست تو چشم و دماغ داشتم تی وی میدیدم درباره گوشی برنامه داشت یهو یادم افتاد ای بابا.گوشی رو ضد عفونی نکردم.الان واقعااا نمیدونم چی بشه.پنج شنبه هم ازمون دارم.خدا کنه جاهایی که دست زدم ویروس نداشته باشه.
جناب تعویقی، خیلی تابلویی!
واقعا چقدر ترسناک است حضور سر جلسه هر آزمونی با افرادی که میگویند؛
۱.میترسی نیا
۲.درس نخوندی نیا
۳.زودتر امتحان بدیم بریم به زندگی برسیم
۴.خسته شدیم از درسخوندن
….
واقعا چقدر ترس داره با این بهانهها جان و سلامت نازنین خود را به خطر انداختن. واقعا شک دارم به واطلبی این افراد. مافیای خونین کنکور و دانشگاه های شهریه پرداز….
من هم دارم به همین نتیجه میرسم که بیشتر این افراد با این ادبیات داوطلب کنکور نیستند
کاسب کنکور هستند که اینقدر براشون مهمه برگزار بشه
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست کنکورهای سراسری کشور در زمان دیگری برگزار شود. به گزارش ایلنا، حسینعلی شهریاری در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا در ۱۰ بند به بیان نکاتی پرداخت و اجرای آن را لازم دانست. متن این نامه به شرح زیر است: «حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا با سلام احتراما بر اساس اصل ۱۱۳ قانون اساسی و جایگاه جنابعالی به عنوان رئیس شورای عالی سلامت و با توجه به شیوع ابتلا و افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری دستور فرمایید در اسرع وقت به نکات زیر توجه و اقدامات بایسته توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد. ۱. با توجه به اهمیت تقویت جنبه های انگیزشی پرسنل بهداشت و درمان و عدم تحقق به موقع و میزان با کفایت مورد لزوم بسته های تشویقی کارکنان بهداشت و درمان در کنار تاخیر پرداخت مزمن در کارانه های پرسنلی خطر فزاینده کاهش جدی انگیزه های نیروی انسانی محتمل است. لازم است در اسرع وقت در جهت تامین منابع مورد لزوم و تخصیص بلادرنگ و توزیع عادلانه پرداخت های مالی به پرسنل خدوم بهداشت و درمان در خطوط اول مقابله با بیماری کرونا اقدام عملیاتی صورت پذیرد. طبیعی است در صورت بی تفاوتی به این موضوع خدای نکرده ممکن است با بروز نافرمانی های مدنی در خدمتگزاران سخت کوش بهداشت و درمان همراه شود. ۲. با توجه به مزمن شدن این بیماری و… ادامه نظر»
در این شکی نیست که جان آدمی بالاتر از هر چیزه. اما در این هم شکی نیست که این بیماری حالا حالاها با ماست یعنی حتا کنکور سال بعد هم با این شرایط برگزاری خواهد شد(ما نمیتونیم بر اساس معجزه برنامهریزی کنیم). این محدود به کنکور ما نیست و ارشد ، سراسری و هر نوع امتحان اینچنینی رو شامل میشه. خب چه کنیم؟ منظر باشیم تا کرونا تموم شه؟ یا نه بیایم خودمونو با شرایط تطبیق بدیم. یه بخشیش با ماست یه بخشیش با مسئولین. به عبارت دیگه عدم برگزاری یا برگزاری یه موضوعه. شرکت یا عدم شرکت یه موضوع دیگهست. درسته برگزاری یا عدم برگزاری دست داوطلب نیست. اما آیا شرکت یا عدم شرکت دست ما نیست؟! اونی که انتخاب میکنه شرکت کنه مطمئنا متوجه ریسکش هست. اما آیا این منطقیِ که اون هم پاسوز منی بشه که نمیخوام شرکت کنم. خب منی که نمیخواهم شرکت کنم کنکور خودمو (خیر شخصی) لغو کنم چه کار با کنکور بقیه(خیر جمعی) دارم. چرا چون خودم شرکت نمیکنم باید این امکان و حق از بقیه گرفته شه؟ آقا اگه کسی نگرانی داره که نمیتونه خودشو قانع کنه، پس شرکت نکنه، بمونه برای سال بعد (البته اینو بدونه که سال بعد هم این بیماری هست). کل دنیا پذیرفته کرونا همچنان هست و باید برنامه ریزی ها با توجه به این بیماری تنظیم بشه. حالا خب چه کنیم؟ باید همهچیز رو متوقف، تعلیق، تعویق،لغو کنیم؟ نه من هم اعتمادی به تصمیم گیران ندارم و نگرانم. من هم مشکوکم که تصمیم گیران بتونند تمام ملاحظات… ادامه نظر»
شما میتونید برای شرکت کردنتون تصمیم بگیرید. اما وقتی شرکت کردید و خدای نکرده گرفتید بازم میتونید در سطح جامعه پخشش نکنید؟
مگر اینکه ۲۱ روز بعد کنکور خودتونو قرنطینه کامل کنید. حتی با اعضای خانواده اتون هم تماس نداشته باشید.
ماه دخت خانم شما واقعا نگران جامعه هستید؟
نه نیستید.
اگر هستید چرا این نگرانی رو در مورد واگن های مترو و خطوط بی ار تی و پروازها و رستوران ها ندارید؟ چرا بجای اینکه اینجا کامنت بذارید نمیرید توی جامعه جلوی فعالیت های دیگه رو بگیرید؟
شما میتونید بگید من از مترو استفاده نمیکنم ولی اجازه هم نمیدم کسی سوار مترو بشه چون آمار کرونا بالا میره؟ اگه این حرف رو بزنید چه برخوردی با شما میشه؟
من به شما قول میدم با اینکه کنکور ایمن نیست ولی از مواردی که عرض کردم(مترو، مغازه، اتوبوس، هواپیما…) خیلی ایمنی بالاتری نداره.
شما حسن نیتی در کلامتون نیست، حتی طرفداران تعویق هم میدونن شما نگران جامعه و آمار کرونا بعد از آزمون نیستید. اهداف شخصی داشتید و چند بار هم کنکور رو تعلیق کردید. از این به بعد در این عرصه نه یک رقیب بلکه یک مزاحم هستید خواهشا تمرکز و اعصاب بچه ها رو به هم نریزید.
من نگران مترو و بی آر تی هستم. اما کو کمپینی که بهش ملحق شیم؟ فقط ما دیگه استفاده نمیکنیم و متاسفانه بابت همین استفاده نکردن کلی به هزینه های زندگیمون اضافه شده.
اتفاقا من خودم چون داوطلب واقعی هستم میدونم ارزش ۹ ماهی که وقت گذاشتم برای کنکور خوندم در برابر ارزش بقیه زندگیم هیچی نیست. چه برسه زندگی بقیه خانواده ام. کنکور دکترام و ۹ ماه تلاشم که از صبح ساعت ۸ تا ۵ عصر کتابخونه بودم فدای جون خودم و خانواده ام اطرافیانم
اصلا شما فکر کن تا یکسال آینده کرونا باشه
اما فرق هست بین زمانی که نرخ تعداد مبتلایان بالا هست با شرایطی که خیلی کم هست.
این روزها تعداد فوتی ها بالای ۲۰۰ نفر، تعداد مبتلایان روزانه بیشتر از ۲۵۰۰ نفر و تعداد افرادی که مبتلا می شوند بیشتر از ۱۵۰۰ نفر که به این معنی هست از هر ۱۰ نفر مبتلا ۶ نفر بستری می شوند. و تعداد افرادی که وضعشون وخیم هست نزدیک به ۳۷۰۰ یا ۳۸۰۰ نفر هست.
اگر شرایط تعداد فوتی ها کمتر از ۲۰ نفر باشه، تعداد مبتلایان ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر در روز باشه و تعداد بیمارانی که وضعشون وخیم هست این آزمون برگزار بشه
با شرایطی که الان قرار هست آزمون بدیم تفاوتی نمیکنه؟
توی شرایط دوم که قبلا تجربه شده -پس توانایی این وجود داره که با اعتماد به ستاد و تصمیم گیری های اون- به این شرایط برسیم. اگر کنکور برگزار بشه، هر اتفاقی که بیفته اولا مخاطرات کمتری داره دوم احتمال جبران و مدیریتش بهتر هست.
من که کارتم پرینت گرفتم الکی دلخوش تعویق نباشید امتحان بدیم شرش کم بشه ،من خودم بشخصه هی فک میکردم به تعویق بیوفته بیشتر میخونم،روز به روز دارم نسبت به دکتری دلسردتر میشم و اصلا نمیخونم،امتحان بدین راحت شیم و به زندگانیمون برسیم
شر کدومشون؟ امتحان یا جون ما؟!
چرا انقدر مشتاق شری
سلام کاش شرکت نکنیم چی از جونمون مهم تره
کنکور اختیاری است شرکت نکنید
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هفتگی علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت این هفته برگزار نمیشود.
بر اساس این گزارش با توجه به بروز برخی علائم و به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی، ربیعی از اواخر هفته گذشته در منزل در حال استراحت بوده و با توجه به اینکه تست اولیه کرونای وی مثبت شده و به منظور بررسیهای بیشتر و بنا به تاکید پزشکان در بیمارستان بستری شده است.
حال عمومی وی خوب گزارش شده است. همچنین ربیعی به منظور احترام به خبرنگاران و در راستای اطلاع رسانی مسئولانه، پاسخ سوالات همکاران محترم را این هفته به صورت مکتوب ارائه میکند.
سلام
قدرت مافیای کنکور قابل مشاهده است …
والسلام
اکثریت داوطبین درس خوان خواهان برگزاری ازمون سر موعد مقرر
یکی زنگ زده به ستادگفته میخام مهمونی بگیرم حدود ۲۰۰ مهمون دارم و قول میدیم همه مون ماسک بزنیم و همه موارد رو رعایت کنیم
اپراتور هم جواب میده که خیر ممنوعه و بفهمند کجاست جلوشو میگیرن و ….
بنده خدا کلی اصرار میکنه و اپرانور هم انکار
دست اخر میگه من داوطلب کنکورم چطور دولت اجازه داره تجمع به این بزرگی برگزار کنه اما ما نمیتونیم درحالی که مردم هم همین موارد رو رعایت میککن
خندت نمیگیره از مقایسه ی این دو ؟
کنکور اینده بعضیاس واقعا تعجب میکنم ازتون
حالا تعویق بشه نشه واسه من فرقی نداره من آماده ام میرمم.
ولی شما وقتی میان عصر جدید و دورهمی رو مقایسه میکنن با کنکور چطور اون موقع خنده ات نگرفت؟؟؟
چه فرقی میکنه
هدف عدم تجمعه برای سلامتی
اها
فهمیدم کرونا بسیارباشعور تشریف داره میگه میرم عروسی خوش میگذره یا میرم عزا حلوا میخورن
جلسه کنکور برای چی بیاد جز استرس چیزی نداره که
خوش نمیگذره نمیاد سرجلسه کنکور
جناب تاتارخان مهم اینه که هر تجمعی بیش از ۱۰ نفرخطرناکه
اینو من نمیگم کارشناسا و متخصصین میگن
مهم هدفی نیست که براش جمع شدی
برا نیومدن سر جلسه نیاز به لغو نیست فقط یه زحمت برا تعویق چی ها ولغو چی هاست
فقط باید مثل همیشه پنج شنبه بخوابید تا ساعت ۹وطبق معمول که انجام میدید بدون پروتکل برید بازار وتجمع
تشکر از وزیر دانا وفهیم ایران جناب دکتر نمکی عزیز
راجع به کنکور هم یه عده ای هستند عجیب اصرار دارند که برگزار بشه
حدس هایی که زده میشه اینه:
یک سری میگن این ها سوالات رو تهیه کردن و اگر کنکور عقب بیفته باید سوالات رو دوباره طراحی کنند. تردید دارم که درست باشه اما گفته میشه
یک سری نگران این هستند اون گروهی که درس نخونده، فرصت پیدا کنه بخونه بیاد کنکور بده، رقیب این ها بشه،
ضمن اینکه بعضی از همین افراد احتمال زیادی می دهند که در مصاحبه هم پذیرفته خواهند شد. پس صرفا قبولی کافیه
یک سری هم صحبت از مافیای کنکور می کنند. درآمد های حاصل از برگزاری کلاس ها و فروش کتاب و غیره
آیا گروه های دیگری از موافقان برگزاری کنکور هستند؟؟
توی این رفتارها، توجه به دیگران اصلا اهمیتی داره!!!!
آیا موضوع سلامتی مهم هستش؟؟؟؟؟؟؟
اینکه مخالفان برگزاری کنکور رو تعویق طلب اسم میذارن و با ادبیاتی کاملا عجیب که دیگه تمومه برید کارت ورود به جلسه رو پرینت بگیرید و …
به نظر موافقان برگزاری کنکور آیا تفاوتی بین زمان برگزاری کنکور در زمانی که تعداد مبتلایان و بیماران زیاد هست با زمانی که تعداد مبتلایان در حداقل شرایط خودش قرار داره وجود نداره؟
چرا مساله سلامتی براشون اهمیتی نداره، یعنی نگران بیمار شدن نیستند!!!!
خیلی عجیبه این رفتارها
خواهشا دیگه این دو روز در مورد تعویق حرفی نزنید که این تعویق چی ها حال ادم رو بهم میزنن……… نمیتونی میترسی نمیتونن که کل جهان رو براشماها از کرونا پاک کنن وهوا هم خنک کنن وبا ماشین گل کاری بیان دنبالتون که تازه میخواید بیاید رتبه ۱۷۹۰۰۰کسب کنید برامملکت
ما یکسال زحمت کشیدیم خواهان برگزاری ازمون هستیم سر موعد مقرر
در آزمون دکترا نتنها رشته ها جداست بلکه گرایشها هم جداست…….رتبه ۱۷۹۰۰۰ برای داوطلبان دکترای تخصصی اصلا وجود خارجی ندارد…….واقعا شما داوطلب دکترا هستید؟!؟!؟!
ولش کن شمس اله رو
بیشترین ضرر را خواهد کرد
سلام.
من کشته مرده این بند ۱۱ هستم. فوق العاده هوشمندانه تدبیر شده.
اون بنده خدا فقط خودشو حفاظت میکنه نه داوطلب.
✴️ محرز: کنکور باید به تعویق بیفتد/ حریرچی: کنکور را نمیتوان به تعویق انداخت
مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا امروز گفت: اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست و کنکور باید عقب بیفتد و به هیچوجه هیچ نوع تجمعی توصیه نمیشود. امکان انتقال بیماری آنهم ساعتها نشستن در در فضای بسته وجود دارد. هرجا هرتجمعی هست باید کنسل گردد، عزاداری، عروسی، رستوران و یا هرنوع مراسم دیگری!
در همین حال حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت به فارس گفت: لااقل تا یکسال آینده واکسن کرونا در دسترس عموم مردم نخواهد بود. ممکن است شهریور و پائیز وضعیت بدتر از الان باشد، پس نمیتوان کنکور را عقب انداخت.
تا وقتی ما مردمانی داریم که چون تالارها بسته س “یواشکی” توی کارواش عروسی میگیرن — اتفاقی که تاریخ بشریت اولین باره به خودش می بینه— امیدی به بهبودی اوضاع کرونایی در کشور ما نیست.
مردم ما با تمام دنیا فرق دارن اصلا اینجا رو با هیچ جا مقایسه نکنید.
اگر از لغو حرف بزنید من کمتر به نیت شما شک می کنم تا تعویق. وقتی مدام تعویق میخواید لابد وقت برای آمادگی بیشتر میخواید.
شک شما اهمیت داره؟؟؟؟؟
مردم ما بدتر از بقیه ی دنیا نیستن. الکی گردن مردم نندازین. همه جا زیر فشار محدودیت و قوانین وادار به رعایت شدن. اگه هم اینجا تجمع برگزار می کنن به خاطر اینه که دولتمردانشون تجمعات رو با دست پس می زنن و با پا پیش میکشن و حرف و عملشون یکی نیست.دولت و تحصیل کرده ها خودشون شدن پیشگام تجمع های مهم، از دیگران چه انتظاری میشه داشت. این کنکور واسه شما مهمه؟ اون عروسی هم واسه ی اونایی که می گیرنش ضروریه لابد. شما یه سال منتظر کنکور بودی؟ اونا شاید بیشتر از این ها منتظر جشن عروسی شون بودن. عروسی تقریبا تنها سنگر باقی مونده ی شادی، یا تظاهر به شادی توی ایرانه.
لطفا در مورد برگه خواظهاری اطلاعات بیشتری بدید اخه من اقدام کردم فقط اسم نزدیکترین مرکز درمانی رو داده و نوشته که سالم هستید
آقا نظر ستاد برای کنکور دکتری چیه
بعید میدونم داوطلب دکتری باشی با این سطح پایین دقتت!
# تعویق دکتری
بچه ها دیگه قطعی برگزار میشه؟
من آمادگی دارم و در جلسه امتحان حاضر میشم، اما اگر دغدغه خدمت سربازی رو نداشتم امسال شرکت نمی کردم، یکی از دوستانم قصد تغییر رشته داشت و در رشته خودش جزو نخبه ها بود، بعد از ماه ها خوندن، به خاطر آسیب نزدن به اطرافیان از شرکت در کنکور منصرف شد، همینطور یکی دیگه از دوستان…
مخلص کلام اینکه اگر مشارکتی هم هست از سر اجباره.
چرا دیگران تشویق به شرکت نکردن میکنید ،هرکسی میدونه چکار باید کنه ،نخبه بودن داره اشتباه میکنه چون امثال شما ها خودخواه هستید اونم باید شرکت کنه
هر چقد دوس داشتین زنگ بزنید…
اگر حرف و حدیثی هم هست در مورد ارشده و این نشون میده که میخوان دکتری به عنوان آزمون و خطا برگزار کنند ببیند چه تبعاتی داره و چفدر پروتکل رعایت میشه و تا دو هفته دیگه میزان بستری ها افزایشش به چه میزانه؟
به جای کارشناسی مثل همیشه از روش آزمون و خطا استفاده کردند.
هرچقدر هم بیماری فراگیر بشه، زیر بار مسئولیتش نخواهند رفت، کِی پذیرفتن که این بار بپذیرن
من واقعا نمیدونم کسایی که تو پوست خودشون نمیگنجن از شادی این که قراره کنکور دکتری تشکیل بشه، وقتی این بیماری رو خدایی نکرده روی یکی از عزیزاشون ببینن بازم همینجور خوشحالند؟! یکم تفکر و واقع بینی بد نیست….
خودم با اینکه مطمئنم بعد از یک سال درس خوندن و زحمت کشیدنم توی دانشگاهی که میخوام قبول میشم ولی بخاطر نه فقط خودم بلکه خونوادم و بچه ی ۲ ساله م اگر کنکور تعویق نیافته، به هیچ وجه توی کنکور شرکت نمیکنم.
منطق ! جالبه
ما اگه کنکورم ندیم، خانواده هر روز سر کارن، کرونا رو میارن به خانه
شما بی منطقی
کنکور تنهامشابه ۱ روز کار کردنه
بدون شک شما در صف اول کسانی خواهید بود که ضربه ی این آزمون رو میخورید.
دوستان گویا امتحان دکتری درواقع آزمایش میزان مبتلایان جدید و تست میزان خطر برای اجتماعات آتی شده. اینهمه به ما موافقان تعویق توهین کردید ولی هر ساعت که به آزمون نزدیک میشویم یقین پیدا میکنم که موافقان برگزاری از مافیای کنکور و بعضی از کارکنان دانشگاه های شهریه پرداز هستند.وگرنه این احساس موش آزمایشی بودن برای داوطلب دکتری واقعی تحمل پذیر نیست.
دو هفته طول میکشه تا روی آمار مبتلایان تاثیر بزاره پس نمیتونن بفهمن و ارشدا هم قربانی میشن
دوستان خوبی و بدی دیدید حلالم کنید در پناه حق سلامت و شاد باشید
دوستان من کارت گرفتم و هر سال در دبیرستان وابسته به دانشگا ه رازی کرمانشاه بود جایی کوچک و تنگ ووو
اما الان افتاده دانشگاه ازاد کرمانشاه جایی باز و کلاسهای بزرگ به فال نیک میگیرم رفتم تغذیه و اب معدنی گرفتم ضدعفونی کردم برای روز ازمون
لب به تغذیه سنجش نمیزنم صبح هم صبحانه کامل میخورم ژل دست .الکل .دستکش ووو با خودم میبرم نکنه سنجش یادش بره و چیزی نده که بهداشت رو رعایت کنیم
همگی در پناه حق باشید ما امادگی اسفند رو ندارم ولی چاره چیه
یاعلی
مدادپاک کن هم خریدی دیگه
ماسک و دستکش و شیلد چطور
گان یادت نره
گان لازم ندارم بانمک !!
مداد و پاک کن دارم از سال قبل مونده
.ماسک هم دارم شما نگران نباش
مسخره نکنید هم رو
آرزو می کنم کنکور رو عالی و به سلامت پشت سر بذاری و نتیجه ای که دلخواهت هست رو بدست بیاری دوست ناشناسم.
انشالله تمام کسانی که وقت گذاشتن و درس خوندن مزد زحماتشون رو بگیرن.
واقعا زیبا بودن این پست ها
ای وای تو قراره دکتر بشی…..
صبحونه چی میخوری واسه روز آزمون؟
با اجازه شما نان سنگکک و مربای انجیر
عالی!
فقط در آزمون ماسکت رو دربیار راحت تحلیل کنی
رشته من تحلیل نیاز نداره
بی خیال پس!
دوست ندارم چون خودم شرکت نمی کنم شما رو آزرده کنم.
موفق باشید و ایشالا هیچ مشکلی برای هیچ کدوم از داوطلبین پیش نمیاد
خجالت بکشید در این زمان اوج کرونا کنکور برگزار کردن چه معنی میده والا خجالت داره حیا کنید ستاد کرونا پس چه کاره است الان که کارتها هم اومد لطفا دیگه دم از رعایت نزنید دستتون رو شد
دوستان کسی هست حوزه ش دانشکده علوماجتماعی دانشگاه رازی باشه؟
سلام من هستم
در دانشگاه رازی علوم انسانی نیست همه افتادن دانشگاه ازاد
متاسفم برای اینهمه بی تدبیری واقعا متاسفم
جان مردم اصلا ارزشی نداره
مافیای کنکور پیروز شدند
تو رو قرآاااان آمبولانس برا چی من میترسم چرا با ما اینزوری میکنید تو رو خداااااا جان بچه هاتون تو رو به مقدساتتون جان بچه هاتون کنکور رو عقب بیاندازید وحشتناکه نکنید به خدا ما هم هموطن شما هستیم ما رو فدای پول نکنید دکتر نمکی کجاییی دکتر زالی کجاییی دکتر رییسی کجایی نکنید
این اداها چیه!! به اعصاب خودتون مسلط باشید.
میخوام ببینم تعویقیای عزیز
جراتشو دارین نیاین سر جلسه بخاطر سلامتیتون!
هر چند اگه بیاین هم سیاهی لشکرید
سیاهی لشکر شمایید ممد خان مادانشگاه سراسری بامعدل بالا ورزومه وپایان نامه ۲۰ هستیم درست صحبت کنید ازحرفهای شما باکی نداریم ولی شما مدعی آزمون دکترا مودب باشید سیاهی لشکر شما یی که جونت راکف دستت گرفتی
شما سیاهی لشگر نباش. برای طرز حرف زدنت متاسفم. امثال تو هستن که فردا قبول میشن و وضع مملکت رو به اینجا میرسونن که جون آدم ها و خانواده هاشون اصلا براشون مهم نیست.
جناب ممد حماقت با شجاعت فرق دارد!!!
هرکسی نون دلش رو میخوره ممدجان
انگار باز تعویقیا دیدن اوضاع پسه از لاک زدن بیرون !
بس کنید این حرفای پوپولیستی رو !
۳#روز
امروز روز دوشنبه ۱۳۹۹/۵/۶….. ۲۱۲ فوتی … #سه_روز تا استارت موج سوم کرونا
البته دو هفته بعد باید منتظر نتیجه و موج سوم بود
دوستا اصلا نگران نباشید
طبق قانون جذب، اگه همش منفی حرف بزنین و خودتونو کرونایی بدونین، قطعا میگیرید
مثبت باشید، همه ماسک دارن، کسی حرف نمیزنه، فاصله داریم انتقال خیلی کمه، خودم دو تا ماسک روی هم میزنم و عینو کیژه کرونا.
نترسید
آفرین قلی. دقیقا همینه. یکسره انرژی منفی میدن
قلی جان الان شما با دوتا ماسک به طور آزمایشی بشین دو تا سوال تحلیلی حل کن، ببین می تونی اگه نه تمرین کن.
موفق باشی
تعویق صد در صده. اگر کنکور بگیرن و آمار بالا بره اونوقت انگشت اتهام مردم و کادر درمان به سمت اوناست. می دونن دستشون زیر ساتوره.تمام شهرا قرمزه. خراسان و خوزستان که وضعیتشون از قرمزمگذشته. هر عقل سلیمی می گه تجمع غلطه. رییس کمیسیون آموزش مجلس هم صد درصد موافق تعویقه. تعویق حتمیه. شک نکنید. جای رجب همخالی
بین اینهمه کامنت این بامزه ترین جکی بود که خوندم
خخخخخخخخخ
همچنان امیدوار
افرین بر امیدت
حالا چرا خودت اینجوری مشتاق کرونا گرفتن هستی
دیگه نگن رعایت کنید که من یکی که گوش نمیدم فقط هرکاری دلم بخواد انجام میدم عروسی هم هم میرم هم میگیریم و مهمونی به کسی هم مربوط نیست
خودت مبتلا میشی
مگه بخاطر رییس جمهور میری عروسی
فقط ماسک بگو همه تو عروسیت بزنن. فاصله گذاری هم مثه صندلی آزمون پشت سر هم بذار، شام هم کنسل رقص و پایکوبی هم چون توی آزمون نداریم مشغول ذمه ای داشته باشی
آمبولانس مستقر کردن که چی بشه؟؟؟
مگه قراره همون روزی که ناقل میشیم یا کرونا میگیریم زودی بریم بیمارستان بستری بشیم؟؟؟؟؟
حداقل ۲ هفته بعد مشخص میشه ..
یعنی اینقدر این ویروس خطرناکه؟ که امبولانس اونجاس تا کرونا گرفتیم اعزام بشیم ب بخش کرونایی ها که یدفعه نمیریم؟؟؟؟
چقدر این پروتکل های بهداشتی دقیق و بی نقصِ…
حتما مسئولیت برگزاری کنکور رو هم با یک امضا ما داوطلبا به گردن میگیریم؟
چیزی گردن شما مسئول عزیز نیاد…
دوستان حلالم کنید…
حوزه ما زیرزمینه، اصلأ تهویه نداره…
اگر باری گران بودیم، رفتیم…
اگر نامهربان بودیم، رفتیم…
واقعا؟!
من اصلا نرفتم تو سایت ببینم حوزه ام کجاست!
واقعا ریسکه…
من از طرف خودم حلالت میکنم، ۶ ماه ما رو الکی الاف خودتون کردین.
وای خدا مردم از خنده
نقطه چه بانمکی خخخخ
حالا حالاها باید علاف بمونی
میگی نه
صبرکن
:))))))
بعد ۵ ماه
دکتری قطعی شد دوستان (:
مارو آرمایشی میبرن سر جلسه، ببینن سالم میمونیم یا نه
ما دهه شصتی ها که جنگ ووو دیدیم بیکاری دیدیم از این کرونا و ازمایشی شدن نمیترسیم خدایا به امیدتو
خخخخخخ
لطفا مردم رو مسخره نکنید خودتون هم میدونید این تمهیدات بهداشتی اصلا جواب نمیده بگید آسمون به زمین بیاد کوه دماوند فوران کنه زلزله بیاد شهاب سنگ بخوره نصف زمین رو ببره تا نفس داریم کنکور دکتری رو برگزار میکنیم چون پول رو خیلی دوست داریم به ما چه که ژاپن از سود سرشار المپیک صرف نظر کرد ما نمیتونیم و چندتا داوطلب ساده رو هم بهانه کردیم که خسته اند
به خدا شما روزی در پیشگاه خدا پاسخگو خواهید بود
اخه کدوم کار ما مثل ژاپن هست که کنکور و المپیک رو کردید علم یزید؟ نمیبینید تا یک امتحان مدرسه و دانشگاه مجازی شده کلی ادم ریخته که میخواهند پول بدهند تا یکی به جاشون امتحان بده؟
قراره ارشد و سراسری تعویق بیفته.یعنی چی ما ادم نیستیم
داداچ ۴ بار کنکور ما تعویق افتاده
دگ توانشو نداریم
سلام ستاد کرونا چنده شمارش؟؟؟؟؟؟
۱۹۰
من پارسال ساعت ۷.۵ رفتم سرجلسه و ساعت ۱۲.۳۵ بیرون اومدم.این کجاش سه ساعته؟کدوم تهویه؟مگه قراره هر دقیقه الکل بزنیم؟
من از شهرستان پنج و نیم باید برم برم ترمینال بیینم برای مرکز استان ماشین هست
دقیقا چهار عصر برمیگردم اخ
دوستان همه این بحث ها به کنار. آقای رجب کجا هستند؟؟!! نگران شدیم.همیشه اینجور مواقع حضور فعال داشتند خخخخخ
یکی از دلایل بالا رفتن آمار اخیر را عدم رعایت مسایل بهداشتی توسط مردم اعلام میکنند و میگویند شروع این مسایل از مسافرتهای نیمه خرداد بود. ولی چرا ساکت هستند و صدایش را در نمیآوردند که در همان زمان آزمونهای نهایی مدارس برگزار شد و به قول خودشان پروتکلهای بهداشتی هم رعایت میشد. من خودم معلم هستم و اثری از این پروتکلها در مدرسه دولتی نمیدیدم.
عجیب تر اینکه بعضی از آن طرف بوم افتاده اند و میگویند آزمونهای نهایی مدارس هم برگزار شد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد! قضیه اون جوک هست که به طرف میگن اینهمه باقالی نخور، خرفت میشی. میگه برو بابا من همه خونه زندگیم رو فروختم و باقالی خوردم هیچیم هم نشده!
من برداشتم این است که یکی از مهمترین عواملی که باعث شد مردم در ماه های اخیر کمتر رعایت کنند این بود که دیدند دولت آزمونهای نهایی را برگزار کرد و همه فکر کردند پس لابد خطر ندارد و موضوع آنقدر ها هم جدی نیست. و این موضوع همزمان بود با کاهش آمارها بواسطه رعایت مردم در فروردین و اردیبهشت و باعث توهم بیشتر مردم شد که لابد خطری ندارد. الان هم لابد خطر ندارد که ما تحصیل کرده های مملکت ۴ ساعت کنار هم بنشینیم. پس لابد ایراد ندارد برای آمدنمان به جلسه هم از مترو استفاده کنیم. یا دوستانی که از شهرهای اطراف و روستا تشریف میآورند اشکالی ندارد که شب را در مهمانخانه بگذرانند. همه خیالمان راحت ! مسیولین فکر همه چیز را کرده اند.
حرفِ حق بود ولی کو گوشهای شنوا؟؟؟؟؟؟
اتفاقا همیشه ساعت ۲ شبکه خبر میگه که
کسایی ک کرونا گرفتن اکثرا جوانها هستند.
و سنشون کمتر از گروه های قبلی هست که کرونا گرفته بودن
کسی میاد گردن بگیره که در آزمونهای قبلی که برگزار کردن، اکثرا ب کرونا مبتلا شدن؟؟؟
کسیم هست؟ کی میاد گردن بگیره..
حتما برگزاری کنکور واسه یه عده سودمنده. وگرنه در این شرایط عقل حکم میکنه که کنکور برگزار نشه.
اینکه میگن بخاطر حال روحی داوطلباییه که درس خوندن. کاملا دروغِ محضِ
خیلی هم عالی
دیگه لطفا بهانه الکی نیارید
آقای وزیر شما گفتید کنکور ۳ ساعته؟؟؟؟..؟.
توی کارت ورود به جلسه نوشته شده ۲۴۰ دقیقه . اگه یه حساب سرانگشتی انجام بدید ۲۴۰ دقیقه یعنی ۴ ساعت!!!!!!! تازه ساعتهای تلف شده ی قبل و بعد کنکور راهم در نظر بگیرید ….
مطمئنا ماهایی از شهرستان دیگه ای باید بریم تا حوزه ی امتحانی کم کمش ۱۱ ساعت طول میکشه واسمون
گفتند آزمونهای نهایی با رعایت پروتکل هست والا منِ معلم که اثری از این چیزا توی مدرسه ندیدم.
گفتند زمان کنکور کم میشه ، که همون چهار ساعته.
ما که (دور از جون سایر دوستان ، خودم رو میگم) افسارم رو دادم دست اینا, خودمو توجیه میکنم که نه ایندفعه دیگه حتما پروتکل رعایت میشه.
شایدم اول مهر دانش آموزام از دست من راحت شده باشن !
من اجازه نمیدم بازرس گان پوشیده با اون دستکشی که به همه زده به من دست بزنه
توی اکثر خبرها اسمی از کنکور دکترا نیومده…
همه ی لغو ها و تعویقی ها برای ارشدِ..
شما امیدوارید دکترا لغو بشه؟؟؟
چه خوش خیالید
داوطلبای ارشد خونشون از ما رنگین تره؟؟؟
فقط داوطلبای دکترا موشِ آزمایشگاهی هستن؟؟؟
واقعا که
واقعا
از ماست که بر ماست.
نشستن یگوشه نه اعتراضی میکنن، نه با ستاد فرماندهی تماس میگیرن. فقط میخوان که معجزه بشه کنکور لغو بشه.
در صورتیکه که اکثریت ما شاغل هستیم و سن بالاتری داریم!
اصلا طرز حرف زدنت با کسانی که حداقل از نظر سنی از تو بیشتر هستند درست نیست اصلا ….
با این چن جمله آخر معلوم نیست دل چند نفر رو شکستی .از آه دل شکسته بترس
این چیزا فقط روی کاغذه. حالا روز نهم بهتون ثابت می شه چند درصدش اجرا شده. یه لحظه حس کردم تو کشور سوییس قراره امتحان بدم.
موافقم ….
زیاد دیدیم از این کاغذبازی هااااا
اگر پروتکل درست و حسابی بود ۱۵ روز قبل از ازمون پیاده سازی باید میشد نه روز ازمون!……تازه انهم برای شرایط وخیم حاضر ناکاراست…..
اصلا توجه نکن دوست عزیز من خودم دستکش ..ژل دست ..الکل وووو با خادم میبرم و اب معدنی تمیز و شکلات تمیز وووو به سلف سرویس اونهاونمیرم
اخه چ تمهیداتیه ک من ۶ ساعت تو راه بدون هیچ وسیله گوشی و.……بیام و شب و پشت در حوزه بخوابم تا ازمون شروع بشه؟؟ اخه چ وضعیه؟ پسر عموم بوشهره خدا شاهده دو هفته پیش اومده و برگشته صبح نتونست بره سرکار ، تو راه کرونا گرفته بود. اخه با چ تضمینی بیایم؟ لطفا کنکور دکتری حذف بشه
من گوشی اندرویدم رو نمیبرم و یک گوشی داغون دارم خاموش میکنم امدم بیرون زنگ بزنم خونه بگم سالمم و فلان ساعت میام بعد رسیدید خونه یک راست برید حمام و با اون لباسها نرید داخل خونه
دو تا ماسک رو هم هم بزنیم
من دواطلب کنکور دکتری وزارت علوم هستم و از استان کرمانم و ارشدم رو هم دوه روزانه یکی از دانشگاهای اصلی دولتی تهران خوندم و هم ارشد و لیسانس معدل الف بودم.
پس اساسا عده ای که میگن کسایی که تعویق خواهن درس نخوندن غلطه!
لطفا توجه کنید که دولت برای تربیت من ۶ سال تاحالا هزینه داده تا من بتونم یک نیروی متخصص بشم
در رشته من تعداد داوطلبان خانوم بسیار کمه(مهندسی) پس من و دوستانم با سختی بیشتری تاحالا درس خوندیم.
بحث ما اینکه خیلی از دانشگاها فارغ التحصیل دکتری بخاطر کرونا نداشتن و به طبع اساتید ظرفیتاشون امسال کمتره.
بحث اینه وقتی روزی ۲۰۰۰ نفر مبتلا میشن و نرخ مرگ ۱۰ درصد هست ایا واقعا برگذاری کنکور در این شرایط راه عاقلانه ای هست؟
خیلی از داوطلبین دکتری ازدواج کردن و بچه کوچیک دارن نمتونن راحت بعد از کنکور خودشونو قرنطینه کنن
خیلی ها شاغل در جاهای حساس هستن
خیلی ها سن پدر مادرشون بالاست و مسءول نگهداری از اونها هستن
لطفا فکری کنید برای ما و خانوادهامون
دقیقا همین طوره دوست عزیز، منم ۷ سال دانشگاه دولتی درس خوندم جز معدل الف کلاس بودم با استعداد درخشان هم برای دکترا شرکت کردم، چهار مقاله isiدر بهترین ژورنال مربوط به رشته خودم دارم ….
چرا هر کی میگه لغو بشه فعلا میگین تنبل یا درس نخونده
اتفاقا هم درس خوندیم هم آماده ایم منتهی کمی انسانیت به خرج بدن بعضی ها …
یکی بیمار ، یکی پدر و مادرش بیمار، یکی بچه دار …
شرایط همه ک یکسان نیست ….
انسانم آرزوست.
من با شما موافقم خدایی اگه انصافی باشه باید حتما کنکور عقب بیفته …..
کاش گوش شنوا و چشم بینایی بود . فقط خدا به ادمان برسه…
من میخوام کنکور برگزار بشه.
دانشگاه آزاد تورقوزآباد با معدل ۱۳ هستم. قرار نیست هر کی اعتراض کنه کنکور برگزار بشه حتما درسخون باشه!
هرکسی درک و فهم داره که تصمیم بگیره بیاد سر جلسه یا بمونه واسه سال بعد.
نمیدونم چرا شما دایه مهربان تر مادر هستین واسه بقیه!؟
این ازمون دکتری فقط ۱ یا دو نفر میخواهند
معدل ۱۳ که داری جمع بندی و تراز شما پایین میاره
امید به قبولی نداشته باش
معدل ۱۸ و رتبه عالی و رزومه عالی افتادم
پس انقدر برای برگزاری آزمون بال بال نزن
جو برای کنکور خرابه
تلفات ۲۰۰ ضربدر ۳ بکن
من که ممتاز هستم امید ندارم
تو چرا امید داری
اخه همون دورقوزاباد هم باید امتحان بده چون شرایط بدون ازمون دانشگاه ازاد رو هم نداره
فقط معطل امتحانه چون بعضی رشته ها همه قبولند
با این تمهیدات بهداشتی
دیگه خیالم از آخرت و برزخ راحت شده، فقط نمیدونم اون دنیا رفتم خانوادمو میبینم یا نه.
چون اونا زودتر ازمن رفتن
پرهیز از تصمیم گیری زمان برگزاری کنکور بدور از احساسات
دکتر سهراب پور بابیان اینکه هر تصمیمی که بگیریم بازهم عدهای معترض میشوند، افزود: روشن است در خصوص زمان برگزاری کنکور نباید تحت تأثیر جو احساسی قرار بگیریم و باید براساس شواهد علمی تصمیمی بگیریم که کمترین عارضه را داشته باشد.
زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی بیان کرد: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمونهای مذکور برگزار شود چرا که جان داوطلبان و خانوادههای آنان در خطر است و پیامها و تماسهای متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمونهای مذکور به تعویق بیفتد.
الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را میکند تا این آزمونها به تعویق بیفتد، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمونها را به تعویق بیندازد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح میشود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمونها را به تعویق بیندازد.
در مصاحبه یاد شده نامی از آزمون دکتری نمی باشد.
دکتری رو نگفته
دکتری رو نگفته
یعنی دیگه میخوام برگزار کنن؟
من حاضرم شرط ببندم یه عده زیادی همون اول آزمون ماسک و میکشن پایین… تا آخر …
مراقب هم که توی سکوت هی نمیتونه بگه آقا خانوم ماسکت و بزن…
.
طبعا کسانی که خطر کرونا رو قبول میکنند و میان سر کنکور، نشون دهنده اینه که درصد بالایی اهل ریسک هستند. این افراد هدفشون کنکوره. و این هدف اهمیتش براشون بیشتر از کرونا بوده. طبعا اگر قرار باشه سر جلسه ، ماسک عامل هواس پرتی بشه، کنار گذاشته میشه. البته توجیه هایی هم میشه براش در نظر گرفت. مثل اینکه فرد با خودش میگه من که نشسته بودم تو خونه و درس میخوندم و من مریض نیستم پس به کسی مریضی نمیدم. و ومثلا اونقدر قوی هستم که از دیگران هم نگیرم ! ولی ممکنه همون فرد صبح توی مسیر جلسه آزمون یا موقع ازدحام ورود به جلسه ، کرونا گرفته باشه و ناقل باشه.
ولی خب خیالتون راحت ! حتما مسیولین همونطور که میگن اولویت اولشون سلامت جامعه هست ! بلا شک! و حتما این تمهیدات باعث میشه کرونا از ایران فرار کنه …
برگزاری آزمونها و کنکور اعم از دکتری، ارشد و کارشناسی در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست چون سلامت جامعه و افراد کشور در اولویت است
شکر
ان شاالله به سلامتی برگزار بشه
جالبه یه نفر بستری داریم
این یه نفر معلوم نیست کیه که خاطرش انقدر عزیزه که بخوان براش ازمون انفرادی بذارن تو بیمارستان
وگرنه اینکه امار واقعی بستریها فقط یه نفره که جوکه
برای همه بستریها و مبتلایان به کرونا ارزوی موفقیت میکنم
چون همه داوطلبان از بهمن سال گذشته تا به الان قرنطینه بودن و جایی هم نرفتند!
والا ما مجبوریم از اردیبهشت بریم سرکار
شما یا بیکاریدکه دلتون رو به مدرک دکتری خوش کردید یا منبع ارتزاق دیگه ای دارید
حالا آمارای اینا که کشکه. ولی اینم باید در نظر گرفت که الان فقط بیمارای خیلی بدحال رو بستری می کنن. کمتر کسی توی اون شرایط به کنکور دادن فکر می کنه.
اینکه گفتن امار کم شده خطرناک تره
چون با بیشترشدن موارد بستری در سطح کشور این امارباید افزایش می یافت نه کاهش
حالا احتمالات دیگه باید بررسی بشه
احتمالا افراد دیگه مبتلا فرم پر نکردند تا با سایرین ازمون بدن
احتمالات دیگه اینکه شک داشتن که سنجش بتونه درست مدیریت کنه و اصلا منصرف شدن از ازمون دادن
نه دوست عزیز
آمار همیشه یک گپ یک ماهه نسبت به فوتی ها داره
هر چند آمار هم اصلا کم نشده
کیگفته کم شده؟ یه ماهه بین ۲۱۰۰ تا ۲۶۰۰ نوسان داره
سنجش و سخنگو و رییسش گفتن کم شده
اون زمانم که آمار مبتلایان زیاد شد گفتن به خاطر بیشتر آزمایش گرفتنمونه وگرنه زیاد نشده اما یه ماه بعد فوتی ها زیاد شدن.
الانم آمار کم شدنی نشون نمیده نمیدونم چی کم شده که این حرفو زدن
>>>در خصوص بازرسی بدنی داوطلبان، فرد متولی به لباس گان، ماسک سه لایه، شیلد و دستکش لاتکس مجهز خواهد بود>>>.
خب الحمدالله فرد بازرس بدنی خداراشکر سلامت میمونه، نگرانش بودیم…
برای جلوگیری از منتقل کردن به شما و برعکس. مثل پزشک ها.
پدر و مادر من هر دو بیماری زمینه ای دارند و خیلی نگران بودم ولی حالا دیگه خیالم راحت شد ! اصلا ما دیگه تا اخر عمرمون کرونا نمیگیریم!
بچه ها برگزار بشه یا نشه ولی اگه شرکت کردیم پروتکل بهداشتی رعایت نشده بود خواهشا معترض شید. آخه ۱.۶ سمت چپ راست پشت سر جلو کمه انصافا بایست کم کم دو متر بود.
الان یه عده میان میگن مردن و کرونا گرفتن مبارک
نه آقا جان
میخوایم کنکور بدیم
بس کنید مسخره بازیها رو
مبارک
همه موفق باشید
در حالی که تمام آمارهای وزارت بهداشت از سیر صعودی ابتلا و بستری خبر می ده و آمار روزانه فوت از ۲۰۰ نفر گذشته و به گفتۀ دکتر حریرچی تا نزولی شدن نمودار این وضعیت ادامه داره، جناب خدایی که گویا رییس سازمان سنجش کشور سوییس هستند معتقدند مواردی جزیی از بیماری داوطلبان دکتری گزارش شده و آمار ایشان کاهشی هست! ایشان در حال و هوای دیگری سیر می کنند. جالبه بدونید در زمانبندی قبلی آزمون دکتری این پروتکل در جلسه با مسئولان وزارت بهداشت و اعضای ستاد مقابله با کرونا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و اتفاقاً مؤثر نبودنش یکی از دلایل تعویق آزمون شد. بهتر بود سازمان سنجش که اینقدر به اجرای کنکورها به قیمت جان داوطلبان کمر بسته، حداقل حق انتخاب «بیماری یا سلامت» را برای داوطلبان، محترم می شمرد و وجه داوطلبان خواهان انصراف در شرایط خطرناک فعلی را عودت می داد. این بازی های رسانه ای و عادی نمایی وضعیت قرمز در سراسر کشور اگر خیانت و تبانی با مافیای کنکور نباشه، عدم صلاحیت مسئولان مرتبط هست. بنشینید و تماشا کنید که چطور لجاجت در برگزاری آزمون دکتری و ارشد در حادترین شرایط شیوع بیماری که از هر ۵ فوتی روزانه کشور یک نفر بر اثر کویید۱۹ بوده، آزمون بزرگ کنکور مقطع کارشناسی با بیش از یک میلیون نفر شرکت کننده رو به تعویق و حتی لغو دچار بکنه. آزمایشگاه انتقال ویروسی که به همت آقای خدایی و همکارانشون در این دو هفته برای داوطلبان دکتری و ارشد ترتیب داده شده، صداش یکماه بعد… ادامه نظر»
خب وزیر بهداشت قاطع نه را بگه . این داستان واسه همه اتفاق می افته و هیچکی ضرر نمیکنه. از طرفی سن داوطلب ها یک سال به عقب برگرده نه فقط داوطلب ها بلکه کل ملت!!!
واقعا همه داوطلبان مبتلا به کرونا فرم خوداظهاری پر کردند؟!!
خیلی ریسکه مخصوصا که سه ساعت تو یک مکان مستقریم!
من وقتی تو مترو هستم از استرس خسته و کلافه میشم، با ماسک نفسم تنگ میشه چطوری داوطلبان با ماسک میخواد سوال کنکوری و استعداد تحصیلی حل کنه، حتما یه نفر مراقبم هست که مدام حواس دیگران پرت کنه که بگه آقا ماسکت بزن!
واقعا مصوبین این تصمیم خودخواه و نادان هستند.
حالا نیان موافقین ما رو نابود کنن ولی واقعا حق من و خیلی ها با این تغییرات زمانی ضایع شد.
بچه ها دیگه یا باید تصمیم بگیریم کنکور ندیم و بذاریم برای اسفند یا اینکه اینقدر بهم سیگنال منفی ندیم و تلاش کنیم خیلی مراقب خودمون باشیم.
دو نکته اصلا تغذیه اونجا رو نخورید با خودتون یه چیزی ببرید. آب معدنی هم خودتون ببرید. بطری آب معدنی اونجا مشکوک هست.
دوم دستتون رو با خودکار رنگی کنید یا اینکه استامپ ببرید.
موفق باشید. توکل به خدا
دقیقا منظورتون از تمهیدات بهداشتی چی بود چون ماسک و دستکش رو هرکسی باید با خودش بیاره پس این همه پولی که بابت پروتکل بهداشتی گرفتید کجا خرج شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماسک میدن یه دردسر، دستکش میدن یه دردسر، نمیدن یه دردسر. ما بجای شما کم اوردیم
بابت پروتکل؟! سالهای قبل همین مبلغ رفته میشد حالا دو هزار تومن اینوراونور
مشهد اوضاعش افتضاح افتضاح
منم مشهدم. اره .. افتضاح