موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری کنکور دکتری برای داوطلبان دارای علائم بیماری در مکان جدا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ که مبتلا به کرونا نیستند و دارای علائم مشکوک باشند در هر حوزه امتحانی، محیط جداگانه اختصاص داده شد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه این افراد دارای علائم مشکوک هستند و بیمار تلقی نمی شوند، در هر حوزه امتحانی، مکان جداگانه ای برای افرادی که علائم بیماری دارند در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل در آن قسمت آزمون خود را بگذارنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) مشخص شد که ۵۴ نفر ابتلای قطعی به کرونا را اعلام کرده‌اند که از این تعداد یک نفر در بیمارستان بستری و سایرین در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی افزود: این افراد با وجود ابتلا به کرونا متقاضی حضور در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ هستند که به منظور مساعدت با این داوطلبان، با معاونت درمان وزارت بهداشت و معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها هماهنگی به عمل آمده است که محیط‌های امن برای برگزاری آزمون دکتری جهت داوطلبان مبتلا به کرونا برگزار شود.

خدایی یادآور شد: همچنین دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت به عنوان ناظر وزارت بهداشت بر اجرای پروتکل های بهداشتی آزمون دکتری، فردا از برخی حوزه های امتحانی کنکور دکتری بازدید می کند.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی در تمامی حوزه های برگزاری آزمون دکتری اجرا می شود. فاصله صندلی ها به ۱.۶ متر افزایش یافته است، زمان حضور داوطلبان برای جلوگیری از ازدحام افزایش یافته و عوامل اجرایی نسبت به دوره های گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در صبح روز پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ به منظور پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

 آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کدرشته امتحانی شامل ۶۳ کدرشته امتحانی گروه علوم انسانی، ۴۵ کدرشته امتحانی گروه علوم پایه، ۶۰ کدرشته امتحانی گروه فنی مهندسی، ۳۵ کدرشته امتحانی گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کدرشته امتحانی گروه هنر، ۲۶ کدرشته امتحانی گروه دامپزشکی و ۹ کدرشته امتحانی گروه زبان برگزار می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

43 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوجه اردک زشت
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

الهی خدا از سر تقصیرات تصمیمات نسنجیده مسئولین نگذره من دیشب تا صبح از حال بدم و نگرانی بخاطر کرونا اورژانسی شدم
این همه رزومه علمی عملی و معدل بالا چه فایده
کار خیلی بدی کردین در حق جوونای مردوم
طوری متنفر شدم که تمام تلاشمو میکنم برم خارج از کشور برای ادامه تحصیل نه اینجا که هیچ ارزشی نداره حرفمون.
تجمع ممنوع اما برگزاری کنکور مجاز بخاطر مافیای کنکور خوب شما چرا تو مراحل قبل که وضعیت بهتر بود برگزار نکردین
از بس دروغ گفتین امیدوارم مث پینکیو دماغتون دراز بشه وگرنه شما از دروغ هاتون خجالت نمیشکید
از قدیم گفتن دروغگو دشمن خدا هست اما انگار نه انگار

لغو دکتری ۹ مرداد ۹۹
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ق٫ظ

نکور دکتری را لغو کنید عادلانه نیست عده ای از ترس آزمون ندهند و عده ای نترسند و آزمون دهند. دیروز ۲۳۵ کشته امروز نزدیک به ۲۰۰ کشته تا این ساعت۳ بعد از ظهر ، وضعیت شهر محل آزمونم قرمز است. نمی تونم عوض کنم ویرایش محل آزمون تموم شده چه کار کنم، این همه هم خوندم، کاش اسفند برگزار می کردن راحت می شدیم. خواهشاً آقای نمکی لغو کنید تا عادلانه برگزار بشه. یا حداقل زمانی را با آزمونی جداگانه(مثل وکالت ۹۷ که برای استان کرمانشاه بخاطر وضعیت زلزله جداگانه برگزار شد)بزارید برای برای افرادی که محل آزمونشان قرمز بوده و کارت هم دریافت کردند اما موفق به حضور و شرکت در آزمون به خاطر ترس از این وضعیت قرمز کرونایی نشدند. لطفاً لغو کنید و در چارچوب قوانین سلامت برای هر فرد عادلانه کنکور دکتری را برگزار کنید. بهترین راهکار برای خروج از این وضعیت لغو کنکور دکتری است.
هر چه زودتر لطفا بیاید روی تلویزیون و لغو کنید

phd
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

طبق اطلاعیه سازمان سنجش در پی تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور ، علاوه بر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا که باید فرم خوداظهاری را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند ، سایر داوطلبان نیز لازم است از روز سه شنبه هفتم مرداد ماه با مراجعه به سامانه غربالگری و مراقبت کرونا به نشانی salamat.gov.ir نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی اقدام و کد تایید پیامک شده را یادداشت و در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند.

phd
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

نحوه خودارزیابی کرونا داوطلبان دکتری در سامانه salamat.gov.ir

۱- مراجعه به سایت غربالگری بیماری کرونا به نشانی salamat.gov.ir

۲- انتخاب گزینه خودارزیابی بیماری کرونا در صفحه اصلی

۳- وارد کردن کد ملی ، تاریخ تولد و شماره موبایل

۴- وارد کردن کد فرستاده شده به شماره موبایل

۵- به پاسخ دادن به پرسش ها و انتخاب گزینه تایید

۶- دریافت بررسی نتیجه پرسشنامه

phd
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

لازم به ذکر است داوطلبان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا بوده لازم است به طور جداگانه فرم خوداظهاری را در سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند .

phd
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

نحوه خودارزیابی کرونا داوطلبان دکتری در سامانه salamat.gov.ir

۱- مراجعه به سایت غربالگری بیماری کرونا به نشانی salamat.gov.ir

۲- انتخاب گزینه خودارزیابی بیماری کرونا در صفحه اصلی

۳- وارد کردن کد ملی ، تاریخ تولد و شماره موبایل

۴- وارد کردن کد فرستاده شده به شماره موبایل

۵- به پاسخ دادن به پرسش ها و انتخاب گزینه تایید

۶- دریافت بررسی نتیجه پرسشنامه

پژمان
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

خبر فوری
“رییس سازمان سنجش ب مجلس احظار شد”

ترنم
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

چرا منبع خبر رو نمیگید. اگر هم باشه میخوان از پروتکل مطمئن بشن نه شب ازمون لغوش کند. لطف کنید استرس ایجاد نکنید

نگین
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

سلام. گفتن همه باید فرم خوداظهاری پر کنن و کد تایید بهشون داده میشه و اون کدو یادداشت کنن و با خودشون بیارن جلسه، من پر کردم ولی هیچ کدی به من نداد.فقط تشکر کرد. حالا چیکار باید بکنم؟

سارا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

منم همینطور فقط تشکر کرد

پور سعدی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

مطمئنی درست رفتی؟؟ باید توی سایت سلامت بری شماره موبایل می خواد

آقای دکتر نمکی لطفا دکتری را لغو نمایند
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

طفاً کنید کنکور دکتری را لغو کنید عادلانه نیست عده ای از ترس آزمون ندهند و عده ای نترسند و آزمون دهند. دیروز ۲۳۵ کشته امروز نزدیک به ۲۰۰ کشته تا این ساعت۳ بعد از ظهر ، وضعیت شهر محل آزمونم قرمز است. نمی تونم عوض کنم ویرایش محل آزمون تموم شده چه کار کنم، این همه هم خوندم، کاش اسفند برگزار می کردن راحت می شدیم. خواهشاً آقای نمکی لغو کنید تا عادلانه برگزار بشه. یا حداقل زمانی را با آزمونی جداگانه(مثل وکالت ۹۷ که برای استان کرمانشاه بخاطر وضعیت زلزله جداگانه برگزار شد)بزارید برای برای افرادی که محل آزمونشان قرمز بوده و کارت هم دریافت کردند اما موفق به حضور و شرکت در آزمون به خاطر ترس از این وضعیت قرمز کرونایی نشدند. لطفاً لغو کنید و در چارچوب قوانین سلامت برای هر فرد عادلانه کنکور دکتری را برگزار کنید. بهترین راهکار برای خروج از در ین وضعیت لغو کنکور دکتری است.

فائزه سادات مدرسی به آقای دکتر نمکی بطفا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

سلام
ببینید ما و شما سعی کردیم با منطق و استدلال به حامیان برگزاری و مسئولین بفهمونیم که آقا این شرایط، شرایط خطرناکیست و اصلا برگزاری چنین آزمونی به صلاح هیچکس نیست ! ولی خب، متاسفانه متوجه نشدند و فقط جملات و توجیهاتی تکراری تحویلمون دادن و در آخر هم حرف خودشون رو به کرسی نشوندند؛ حالا این وسط ، وظیفه من و شمای احتیاط کار چیه ؟! وظیفه ما اینه که ذره ای در مورد تصمیمی که راجع به نرفتن سر جلسه ی کنکور در این شرایط فوق العاده بحرانی و خطرناک گرفتیم، تردید نکنیم و ناراحت هم نباشیم ! بنده نشستم حساب کردم تا اسفند و کنکور ۱۴۰۰ راهی نیست! در ثانی اگه داوطلبی از امتحان فعلی قبول بشه و داوطلب دیگری در کنکور اسفند پذیرفته بشه ؛ این دونفر فقط یک ترم !!! در تحصیلشون با هم فاصله دارن ؛ مطمئن باشید اگه پروتکل ها امن بودند؛ به یکباره کلاس های دانشگاه و مدارس تبدیل به مجازی نمی شدن ! و اینهمه آدم اینقدر معذب نمی شدن بابت سرعت و کیفیت اینترنت و .‌‌‌…! مزیت کنکور اسفند اینه که حداقل در مناطق گرم و خشک اون ماه آخر سال میشه بدون کولر تحمل کرد و تحمل ماسک و دستکش هم به مراتب آسانتر میشه ! پس ناراحت نباشید اتفاقا انتخاب شما برای نرفتن سر جلسه ، به منزله برد شماست .

مهتاب
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ

پس لطفا کل افرادی رو ک دارن امسال امتحان میدن بدون مصاحبه وارد دوره دکتری کنید… و مصاحبه پارتی بازی رو کلا کنسلش کنید. فکر کنم این تنها کاری باشه ک از دست مسولین برای ما بر میاد.

Moonlight
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

منطق برگزاری کنکور ها در ایران
کنکور دکتری : جمعیتش اندازه ورودی ی روزه پاساژ علاالدینه !!!!!
کنکور ارشد : جمعیتش اندازه ورودی ی روزه کل پاساژ های تهرانه!! کنکور سراسری : جمعیتش اندازه ورودی ی روزه کل پاساژ های کشوره !!!!!!!!
اینه سطح سواد و منطق مسئولینی که قراره برای یک کشور تصمیم گیری کنند و سرنوشت میلیون ها انسان در دستان همچین کسانی هستش !!!!!!!

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Moonlight

این پاساژ همزمان حدود ۱۸۰ هزار نفر حضور دارن!….مزاح فرمودن…….یک صدم این مقدار هم نیستن…….ضمنا همین مقدار هم پاساژها رو الوده ترین مکان برای ویروس کرونا تبدیل کرده است……

فرناز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Moonlight

دقیقا

TAR
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

عرض ادب ،دوستان دارن تعویقیا فریبتون میدن با نرفتن و خبر تعویق لطفا دقت کنید ، اینا فقط میخوان شمارو از میدون به در کنن چرا از نیت شومشان خبر ندارید ؟
حتما پر قدرت شرکت کنید و حقتون رو بگیرید و نکات بهداشتی را هم رعایت کنید .
#ahvaz

سارا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

عمرا تو اهوازی باشی میخوای اسم اهواز رو بد کنی

فیبی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ

بعضیا این‌جا جوری میگن هر کی می‌ترسه نیاد شرکت کنه… انگار کلا کرونا ترس نداره…دوست عزیز امیدوارم غرور بیجا کار دستت نده… بشین پای صحبت کسی که شدیدش و گرفته تا بفهمی با چه ویروسی طرف هستی! حداقل حالا که داره برگزار میشه تمام پروتکل ها رو رعایت کنین…به صورت دقیق…خواهش می‌کنم از همتون…

75
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

اس ام اس اومده کد تایید سلامت رو همراه داشته باشیم. اصلا کد نداد بهمون که فقط زده سالمی☺

شهرزاد
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  75

این کد واس همه ست یا فقط کرونایی ها؟

لونا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

منم الان برام کد نیومد ولی اولین بار که رفتم توی سیستم (چند ماه پیش) یه کد داده میخوام همونو ببرم

مهلا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

برای همه

ف
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  75

احساس میکنم منظورش همون پیامک هس اومده یه شماره تایید اونه فک کنم

فرید
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  75

فقط می خواست آمار رو در بیاره

مهلا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  75

چرا دیگه وقتی وارد سامانه شدید شماره موبایل وارد کردید یه کد براتون اس شد ، اون کد رو میگه

مهران
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  75

اون کدی که قبل از سوالات براتون اومد، ببینید کل این جریان الکیه، اون کد تاییده یک بار مصرفه، مثل کد ایمیل، تلگرام و …. حالا شما یا اسکرین شات سایت یا پیامکی که اومده رو پرینت بگیرید کافی هست.

phd
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  75

باسلام و خسته نباشید

پس از مراجعه به سایت salamat.gov.ir و درج اطلاعات خواسته شده ،کد تایید سلامت صادر می گردد و می بایست این کد را در زمان آزمون به همراه داشته باشید.

مریم
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

تعویقیا منتظر باشید، امید وار باشید،
فردا صبح وزیر بعد صبحانه لغو میکنه :)

.......
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نه بابا دورو ور ساعت ۱۲ لغوش میکنه تو همچنان مطمن باش

مریم
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

یا خواهشا تعویق نندازید بخدا خسته ایم یسال میخونیم یا اگر قرار باز ارشد عقب بندازید نگید ۲هفته دیگ یهو بزارید پاییز مهر ک هوا خنکه تو فضای باز کنکور بدیم… ..خیلی خسته ایم ازین همه بلاتکلیفی

مهران
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

تعویق کجا بود تازه ارشد هم حتمن میگیرن. نهایتا شاید سراسری رو چند هفته به تعویق بندازن.

ف
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ

اقا خیلی وقته از وزیر عکس نذاشتید که عینکشو گرفته تو دستش و بگه برگزار میشه دلمون تنگگگگ شد اخیییی

راضیه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

اولا اگر ی سرماخوردگی ساده داشته باشی ازمون نمیتونی بدی چ برسه ب کرونا. دوم اینکه مبتلایانو جدا میکنید ، تو راه و….و افراد ناقل و…ک نمیتونید. اعتراض تا لغو کنکور دکتری

Calculator
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

بدون علامت رو میخواید چیکار کنید ؟!

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

دانشجوی کرونایی چه انرژی وتوان جسمی داره که بخواد آزمون بده باز هم کنکور نابرابر

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

تو بگو چکارش کنن
مگه سنجش بهش کرونا تزریق کرده؟؟
ـاینکه خواهان لغو هستی و زحمات کسایی رو که حدود ۱۰ماه یا یکساله دارن میخونن رو نادیده میگیری ، ظلم و نابرابری نیس؟؟؟؟؟
الانم شرایط برای همه یکیه
غر زدن نداره که
ب فرض کرونا چن سال موندگار شد میخوای همه کشور و همه فعالیت ها تعطیل بشه؟؟؟
ـاگرم دنبال تعویقی ک شرایط بهتر بشه باید بهت بگم ک ب این زودی ها ن تنها بهتر نمیشه ک یدترم میشه ، این گفته من نیس گفته وزیر و کارشناسان هست…دیگه غر زدنتون چیه

دکتری
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

هرکسی هم نگرانه خب صبر کن سال بعد یا سالهای بعدتر
چون بعضی نگرانن و نمیتونن شرکت کنن دلیل نمیشه بقیه هم نتونن ازمون بدن
خب شما بصبر اوضاع بر وفق مرادتون شد برین ازمون
فعلا بذارین ما ازمون بدیم
اینقدر خودخواه نباشین ک میگین اگر برای من نباسه برای هیچ کس نباشه.

فرناز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

این همه از بچه ها درس خوندن به خاطر شرایطشون نمی تونن آزمون شرکتت کنن یک عده به خاطر شرایط شهرشون یک عده به خاطر سلامتی بچه هاشون، پدر و مادرشون . جدایی از همه اینها سر جلسه با این استرس و ماسک مگه میشه کنکور داد و رتبه اورد! با تعویق مخالفم چون واقعا سردرگمی اما باید لغو شه چون خطرش برای همه بالاست، ریسکش بالاست! همین خود شما سر جلسه ماسکت درمیاری چون نمیخوای زحماتت هدر شه ، باید نفس بکشی تا فکر کنی!
شما حق داری شرکت کنی چون جراتش داری و خیلی از رقیبات هم که نیستن و موفقیتت رو حتمی میدونی و اصلا هم خودخواه نیستی!

کوه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

حالا شما مطمنی ک حتما بعد از یکسال قبولی؟؟؟؟ حتی اگر رتبه یک هم بگیری باز هم معلوم نیست مخصوصا اگر مصاحبه ماستمالی مجازی بشه…بنظرم اینقدر با اطمینان از قبولی خودتون نباشید…بنده رتبه تک رقمی پارسال هستم ک قربانی عقده اساتید تهران شدم و قبول نشدم

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

سهمیه حوادث غیرمترقبه!

همراه
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

احسنت