موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اختصاص حوزه‌های مجزا برای داوطلبان کرونایی آزمون‌های وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اختصاص حوزه‌های مجزا برای داوطلبان کرونایی آزمون‌های وزارت بهداشت خبر داد.

سید سعید هاشمی نظری در گفتگو با خبرگزاری آنا، درباره نحوه حضور بیماران کرونایی در آزمون‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: در آزمون‌ها افرادی که قبلا در فرم خود اظهاری بیماری کرونا خود را اعلام کرده‌اند در محل جداگانه‌ای آزمون خواهند داد.

وی اعلام کرد: همچنین اسامی داوطلبان مبتلا قبل از آزمون به دانشگاه‌های مربوطه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشگاه‌ها موظف هستند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از آزمون به داوطلب اعلام کنند و هماهنگی‌های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.

به گزارش آنا، فردا سه شنبه ۷ مردادماه آزمون MHLE به عنوان اولین آزمون وزارت بهداشت با حضور حدود ۲ هزار داوطلب برگزار می‌شود. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TAR
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

بخشی از صحبت های امروز حریرچی

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره برگزاری کنکور نیز گفت: تصمیم برای اینکه کجا و چگونه کنکور برگزار شود با ستاد ملی مقابله با کرونا است. برای کنکور هیچ کس از شهر خود خارج نمی‌شود. برای حین برگزاری جلسه نیز خواسته بودیم فاصله ۱.۲ متری اعمال شود که عزیزان وزارت علوم قرار است ۱.۸ تا ۲ متر فاصله بین داوطلبان را رعایت کنند، افراد مشکوک در محلی جدا امتحان می‌دهند و افراد بیمار در بیمارستان یا محل مورد نیاز خود امتحان می‌دهند. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد پاییز و زمستان به مراتب شرایط سخت‌تر خواهد بود، پس نمی‌توان کنکور را بیشتر به تعویق انداخت. البته امیدواریم با رعایت نکاتی مثل زدن ماسک از این مشکل در پاییز و زمستان گذر کنیم.

خسته
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

۱۰۰ تومن پول بی زبون دادم ثبتنام کردم برا MHLE، گذاشتن فردای روزی که مهلت ثبنام تموم شد گفتن آزمونا به تعویق افتاده. اولشم که زبان یه هفته بعد کنکور دکتری بود ولی بعد تعویق انداختن قبل آزمون!! آخه کی سه روز قبل کنکور پا میشه میره مرکز استان برا زبان؟! منم که دیدم اعصابم داره میریزه به هم تصمیم گرفتم فردا نرم زبان، فقططط پول براشون مهمه فقططط …