اعلام زمان احتمالی انتشار نتایج اولیه دکتری آزاد 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: حدود ۳ هفته بعد از برگزاری آزمون دکتری امکان اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز طهماسب کاظمی، با تاکید بر اینکه داوطلبان رزومه علمی خود را هر چه زودتر تکمیل و آماده کنند، افزود: از داوطلبان دوره دکتری درخواست می کنیم، مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را از همین حالا آماده کنند؛ به طور مثال اگر قرار است داوطلبان سوابق را از واحدهای دانشگاهی خود و یا نشریات بگیرند، هرچه سریع تر اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۳ هفته بعد از برگزاری آزمون دکتری امکان اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش وجود دارد، گفت: در همین زمان، فرصت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد همزمان با سایر زیر نظام ها به وجود خواهد آمد.

کاظمی در پایان تصریح کرد: امسال نیز به دلیل شرایط کرونا در کشور، سامانه ای برای بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در نظر گرفته شده و داوران ما سوابق را از طریق این سامانه بررسی خواهند کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها