موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش ۲۴ هزار نفر در آزمون دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دکتری در سال جاری ۲۴ هزار نفر است که از این تعداد، ۱۴ هزار نفر مربوط به دانشگاه‌های دولتی و ۱۰ هزار نفر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش «فرهیختگان»، دکتر ابراهیم خدایی امروز در حاشیه بازدید از آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ در محل دانشگاه صنعتی شریف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷۹ هزار داوطلب امروز در آزمون خود شرکت کردند که از این تعداد ۴۴ درصد داوطلبان زن و ۵۶ درصد آنها مرد هستند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های واصله از حوزه‌های امتحانی در سراسر کشور، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که محل برگزاری آزمون هستند، سر موقع کار خود را آغاز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حتی شرایط سختگیرانه‌تر، آزمون را برگزار کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشکر از تمامی دانشگاهیانی که در فرآیند برگزاری آزمون در شرایط کرونا به داوطلبان کمک کرده‌اند، گفت: اقدامات دانشگاه‌ها درباره رعایت پروتکل‌ها به زودی منتشر می‌شود.

ظرفیت پذیرش دکتری 99

خدایی درباره ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در سال ۹۹ اظهار داشت: ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است و ۲۴ هزار نفر در این دوره پذیرفته خواهند شد که از این تعداد، ۱۴ هزار نفر مربوط به دانشگاه‌های دولتی و ۱۰ هزار نفر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

زمان اعلام نتایج دکتری 99

وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج اولیه دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد و در دهه دوم شهریور ماه، مراحل انتخاب رشته و معرفی داوطلبان مجاز به دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، مرحله مصاحبه داوطلبان دکتری در همه دانشگاه‌ها مجازی شده و به صورت فشرده‌تر نسبت به دوره گذشته برگزار خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 99

خدایی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ تا اواخر مهر ۹۹ اعلام می‌شود.

پروتکل های بهداشتی در آزمون دکتری 99

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون دکتری تخصصی یادآور شد: نسبت به دوره گذشته ۴۰ درصد به تعداد عوامل اجرایی، اضافه و فاصله صندلی‌ها بیشتر شده و زمان بیشتری برای ورود داوطلبان اختصاص یافته است.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، بازرسی بدنی در حوزه‌های امتحانی مطلقاً حذف شد، اثرانگشت از مراحل شناسایی داوطلب حذف شده و امضا کفایت می‌کند.

خدایی بیان کرد: ما ۱۷۹ هزار داوطلب دکتری داشتیم که با توجه به اجباری بودن ماسک برای داوطلبانی که احیاناً ماسک همراه خود نداشتند ۵۰ هزار ماسک رایگان توزیع کردیم.

وی درباره برگزاری آزمون برای متقاضیان کنکور دکتری که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند، گفت: برای ۵۵ نفر متقاضی کنکور دکتری که مبتلا به کرونا بوده‌اند، با هماهنگی وزارت بهداشت، شرایط آزمون در بیمارستان‌ها فراهم شد که یک نفر در همدان در بیمارستان بستری بود. ۲۱ نفر در تهران در یک بیمارستان شهر تهران آزمون دادند و سایرین نیز در محل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کرده در سایر شهرها آزمون خود را برگزار کردند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تمامی داوطلبان آزمون دکتری می‌خواهیم که در نظرسنجی سایت سازمان سنجش شرکت کنند و در صورتی که در حوزه‌ای پروتکل‌ها رعایت نشده است، آن را اعلام کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

51 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مژده
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

در حوضه ما اصلا پروتکل های بهداشتی رعایت نشد، مصاحبه ی غیر حضوری بعید میدونم منصفانه باشه، برگه خود اظهاری گفتید پر کنیم و روز امتحان از ما میگیرن ولی اصلا از این خبرا نبود همه سر جلسه فقط یه ماسک ساده داشتن من از ترس دو تا ماسک زده بودم اصلا تهویه مناسب نبود فقط پنجره های کوچکی که باز گذاشته بودن هوا گرم بود من که اکسیژن به مغزم نمیرسید تمام مدت خواب آلودگی شدید داشتم هر سوال رو باید بیست دفعه میخوندم از بس گیج شده بودم نفس نمیتونستم بکشم دفترچه دوم رو که دادن پایین دعوا شد ما طبقه اول بودیم بحث و دعوا تا آخر جلسه طول کشید جلسه ما بهم ریخت همه اعتراض کردن به سر و صدا ولی فایده ای نداشت و در نهایت گفتن وقت تمام و برگه رو کشیدن از زیر دستمون ، در ضمن گفته بودن صبح از شش و نیم باز هستیم که ازدحام نشه هفت و چهل و پنج تازه درو باز کردن

سارا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

من واقعا نمیفهمم اگه کرونا هست و خطرناکه چرا کنکور رو گرفتین ?
اگر نیست و بی خطره چرا مصاحبه ها مجازیه ??
الان مسئله بین جون اساتیدیه که میدونین زورتون بهشون نمیرسه با داوطلبانی که دیدین زورتون بهشون رسید?
استاد های دوره ی ارشد من همشون گفتن ما مصاحبه رو حضوری انجام نمیدیم مگه از جونمون سیر شدیم . شما ها هم میدونین زورتون به استاد های ۷۰ ساله و معروف دانشگاه ها نمیرسه .
حداقل رو حرف خودتون وایسین . یا کرونا هست یا نیست دیگه!!!!

ملیحه
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

سلام لطفا مصاحبه رو حضوری کنید

حامد
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

با سلام بنظرم با توجه به شرایط کرونا و استرس اکثر داوطلبان بخاطر تعویق چندباره امتحان،اگر نمره منفی در آزمون دکترا حذف شود خیلی خوب می شود.این نمرات منفی واقعا در این شرایط ناعادلانه است.

شاهرخ
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ

خواهشا مصاحبه رو حضوری برگزار کنید، مصاحبه مجازی یعنی ضایع شدن حق، خواهش میکنم این اعتراضات رو رسیدگی کنید

محمد
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ

۱۳۴ هزار کارت کارت ورود به جلسه گرفتن نه اینکه امتحان شرکت کرده باشن.سال پیش ۱۷۷ هزار فک کنم کارت گرفتن ۱۶۳ هزار سرجلسه بودن. فک کنم امسال با اون حساب و با نادیده گرفتن شرایط کرونایی حدود ۱۲۰ تا ۱۲۵ هزار سر جلسه حاضر باشن.

محمدرضا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

۱۱۱۰۰۰ نفر چون ۱۷۹۷۰۴ نفرشرکت کننده داشته که ۱۱ درصدشون کارت نگرفتن که میشه ۱۵۹۹۳۷ نفر واز این تعداد حداقل ۲۵ درصد نیومدن سرجلسه که تعداداومده ها میشه ۱۱۱۰۰۰ نفر حداکثر
پارسال ۱۹۶۶۴۹ نفر کل شرکت کننده هابوده که ۱۷۷۰۰۰ نفر کارت گرفتن و۱۶۳۳۲۱ نفرهم سر جلسه اومدن

مرضیه
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ

چطور وقتی شرکت کنندگان سیزده هزار نفرم ظرفیت پذیرش بیست و چهار هزار نفره

رزیتا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

اگه اشتباه نکنم ۱۳۴ هزار نفر ازمون دادم و ازبین انها فقط ۲۴ هزار قراره پدیرش شن خوب چرا تدبیری نکردن که فقطهمون ۲۴ هزار نفر برن ازمون بدن و ۱۱۰ هزار نفرن توی این شرایط کنکور ندن،من با روال کنکور و.. مخالف چون کاملا نا عادلانه اس البته اگه هم کنکور حذف شه و اساتید به دلخواه دانشجو انتخاب کنند نا عادلانه تره ،ای کاش سه روزی کنکور حدف شه و مصاحبه و.. طوری باشه که استاد نه دانشجو رو ببینه و نه اسم وفامیلشو بر اساس کدی دانشجو رو انتخاب کنه و یا حداقل فقط کنکور باشه دیگه مصاحبه نباشه چون روند پذیرش دانشجو در دکتری کاملا ناعادلانه اس و این بی عدالتی رو همه حس میکنند ولی گویا فقط منم که اعتراص میکنم بقیه فقط به فکر لغو یا تعویق و یا برگزاری کنکور هستند

علیرضا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر، من کاری به طرز تفکر بقیه دوستان عزیز ندارم اما خودم از جمله کسانی بودم که اسفند امادگی بیشتری داشتم و چند دفه تعویق هم حسابی اعصابمو بهم ریخته بود و سعی میکردم منابع بیشتری بخونم و نت‌برداری کنم. طبق اهداف از پیش تعیین شده، فول اپشن سرجلسه رفتم ۷۳ سوال تخصصی رو زدم که ۶۱ سوال درست بود و خیلی ام راضی ام. به محض دریافت پاسخ نامه ماسکو گذاشتم داخل کیف دستیم و کلی نوشیدنی و خوردنی بردم با خودم. تازه برگشتم با مترو اومدم خونه. در ضمن کارمندم هستم ولی اصلا دست از تلاش بر نداشتم و اغلب منابع رو خلاصه کردم و میتونم در اختیار بقیه دوستان قرار بدم. به‌نظرم تلاش، تحمل، تمرین و توکل مهمترین عوامل پیشرفت و ترقی انسانند. بهترین ها رو براتون آرزو می‌کنم

لیلا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام دوست عزیز
با این همه تلاش و پشتکار از ته دل براتون آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بقیه دوستان هم موفق باشند.
چه رشته ای رو آزمون دادید که ما هم از تجربیات و زحمات ارزنده شما استفاده کنیم؟

مرتضی
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

شما چه رشته ای امتحان دادید؟

لیلا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

مدیریت آموزشی

ویدا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

دیشب شبکه خبر ب صورت زیرنویس یزدانی بازیکن استقلال رو ب دلیل بردن موبایل سر جلسه ازمون دکتری از دکتری محروم کرد.خودتون بخونید باقی ماجرا رو…….

داوطلب
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

یه سوال اینا که برگه خوداظهاری از مانگرفتن پس برای چی اصلا گفتن که پر کنید ما رو دنبال نخود سیاه فرستادن!!!!!!!!

حقوق خصوصی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

با سلام و احترام
درود بر ساره و عدالت
فرهنگ احترام به همنوع خود که یک انسان است بالاترین حق طبیعی است که می توان در جهت ارتقای ارزش های انسانی برای وی در نظر گرفت.
من هم موافقم کنکور دکتری ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا در مرداد و بالا رفتن تعداد کشته ها در روز آزمون که مستند به اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت ۲۲۶کشته اعلام شد و ترس و استرس از حضور در جلسه آزمون به نوعی ناعادلانه برگزار شد. چون دوستانی غائب بودند که اسفند اگر برگزار میشد مشارکت داشتند. و این شرایط نابرابر به لحاظ سلامت و حق برخورداری هر فرد از سلامتی که در میثاق حقوق اجتماعی آمده است قابل دفاع است. امیدوارم که همه داوطلبین از حقوق برابر خود منتفع گردند.

عدالت و انصاف
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ

با سلام
آفرین ساره گرامی
درسته هر ایده و درخواستی در این شرایط سخت کرونایی قابل احترام است. فرهنگ احترام به یکدیگر را فراموش نکنیم. در ضمن کنکور دکتری امسال در شرایط ناعادلانه برگزار شد. چون خیلی ها اسفند آمادگی کامل داشتند اما در این شرایط سخت کرونایی به خاطر سلامتی خود و خانوادهاشون مجبور به انصراف شدند. ان شاءالله که حق هیچ کس ضایع نگردد.

صادق اصلی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

دقیقا. منم اسفند آماده تر بودم

Sareh
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

سلام
عمو تلویزیون خودت تنهایی نگاه کن، به کسایی که کامنت می زارن با هر درخواستی با تمام وجودت احترام بزار و دوم این که کنکور پرید برو منفی هاتو بشمار.

صدرا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

یه لحظه بزنید شبکه های تلویزیون میبینید همه رفته دعا عرفه بعد بگید نباید کنکور برگزار میشد

قاف
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

به مراقب و بقیه پرسنل تجهیزات مختلف مثل گان و شیلد و ماسک و دستکش دادن . به داوطلب فقط یه ماسک . ۵۰ هزار تا به ازای ۱۷۹ هزار نفر !!!!!

# پروتکل_بهداشتی
# علی_برکت_الله
#کادر_درمان_را_شکست_میدهیم

شبنم
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  قاف

ب ما ک ماسکم ندادن خدا شاهده..

ادبیات انگلیسی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

من اولین سالم بود کنکور دکتری دادم و گند زدم رفت… این کنکور پرماجرا و اینکه بالاخره از شرش راحت شدیم این جمله از میلتون رو به یادم میاره:
calm of mind/ all passion spent
یعنی میشه از استرس کنکور راحت بشیم برای همیشه…

حق داوطلبین غائب دکتری 99
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

با سلام و احترام
بی گناه ترین داوطلبین دکتری در سراسر این سال های برگزاری کنکور دکتری، غائبین ۹مرداد امسال دکتری ۹۹ هستند که علیرغم این که کارت ورود به جلسه گرفته بودند و کد خودارزیابی کرونایی دریافت نمودند اما به دلیل ترس و استرس از ابتلا به کرونا و خطر مرگ در اثر این بیماری ویروسی از شرکت در آزمون جاماندند. بین دو راهی گیر کردند و نتوانستند سلامتی خود و خانواده را در اثر این تجمعات آزمونی به خطر بیندازند. اقدامی که کاملا به لحاظ حقوقی می تواند موجه قلمداد شود و به نوعی دفاع در برابر این بیماری به صورت مشروع بوده است. این غائبین که کارت و کد بهداشتی دریافت نموده و از ترس شرکت نکردند عذرشان در وضعیت قهریه موجه است. پس باید مستند به کارت و کد بهداشتی دریافتی فرصتی مجدد به این دسته از داوطلبین داده شود که در شرایط آزمونی جدید قرار گیرند که تظلم و اجحاف در حق این دسته از داوطلبین با ورود به شرایط برابر جبران گردد.

صدرا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

عمو خوبی

داوطلب
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

به نظرم کار خوبی کردی نیومدی چون هیچ کدوم از پروتکل های بهداشتی که رئیس سازمان سنجش و وزیر علوم به ما قول دادن اصلا رعایت نشد و بعید نیست ماهم کرونا گرفته باشیم چون درکلاس من چندنفربودن که کرونا داشتن ولی میگفتن ما دیگه خوب شدیم!!!!!!!!!

امید
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام. دویتان یک سوال ما فقط کارت ورود به جلسه رو امصا کردیم. ایا باید پایخبرگ رو هم امصا میکردیم؟ من امصا نکردم.

س
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام. أره اونم باید امضا می کردید

امید
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  س

به ما اطلاع ندادن . برگه رو دادن دستمون و گفتن شروع کنید

س
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اثر انگشت زدن که نداشت فکر نکنم مشکلی پیش بیاد

امید
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  س

ممنون

L.B
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

خدا قوّت.

ضرورت ورود مجلس جهت برگزاری مجدد آزمون دکتری۹۹
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

سلام علیکم
احتراما آزمون دکتری ۹۹ واقعا ناعادلانه برگزار شد خواستار رسیدگی جدی از سوی نمایندگان مجلس هستیم.
برگزاری کنکور دکتری ۹۹ کاملا غیر عادلانه بود
نتایج را لغو کنید مجددا در امنیت و آرامش روحی و روانی کامل داوطلبین و خانواده ایشان آزمون بگیرید این اجحاف است. چرا باید در روز آزمون دکتری ۹۹ امروز ۹ مرداد ۹۹ شاهد ۲۲۶ کشته کرونایی در کشور باشیم اما آزمون دکتری را هم برگزار کنید.؟ چرا من باید کارت بگیرم کد بهداشتی بگیرم و به خاطر قرمز بودن شهر محل آزمونم تهران، از ترس ابتلا به بیماری و خطر مرگ شرکت نکنم. این کجاش عادلانه است. لطفاً کل نتایج این آزمون را هم لغو کنید و در شرایط مساوی و عادلانه و امنیت و سلامت و سفید شدن وضعیت استان ها و به حداقل رسیدن و به صفر رساندن تعداد کشته های کرونایی کنکور دکتری ۹۹ را مجددا برای همه یکسان برگزار کنید.والسلام

سجاد
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

من آزمونو زیاد خوب ندادم، بدم نمیاد یبار دیگه شانسم رو امتحان کنم.
ولی آزمون در حوزه ی ما در آرامش و سلامت کامل برگزار شد و تمام موارد بهداشتی مو به مو اجرا شد. من خدایی یک نفر رو بدون ماسک ندیدم چه در زمان ورود و خروج چه زمان آزمون

آبی
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

برای ما ازدحام در ورود و خروج و بازرسی بدنی داشتیم

برکه.....
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

دقیقااا حتی بازرسی بدنی فقط با یک دستکش که برای همه استفاده میشدددد….بعضیام که انگار اومده بودن مهمونی ، دور هم جمع شده بوده با هم صحبت میکردن

..
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

شما که راحت شدید خیلی دوست داشتید برگزار بشید پس بایستی منتظر این چیزها میبودید

ناصر
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

خداییش خودت خندت نمیگیره از درخواستت! آزمون مجدد اونم کنکور!! نمیخوام از تلاش نا امیدت کنم از طرفی هم تو احتمال ما چیزی به اسم صفر درصد نداریم اما واقعا اتفاق این قضیه همون صفر درصد هست!

امید
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

اونوقا این شرایط که فرمودید برای کی هست؟ بهتر نیست سما خکدت رو برای اسفند ۹۹ اماده کنید و سال ۱۴۰۰ ایشالا دانشجوی دکترا بشین اینطوری لااقل رقیبان کمتری هم خواهید داشت

صدرا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ

چون شما امتحان ندادی ناعادلانه است

رضا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ

سلام. باشه عزیزم. فردا اعلام میکنم که نتایج باطله. تاریخ آزمون جدید رو کی بذارم؟

محمود
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

واقعا چنین صحبتهایی از یک داوطلب دکتری بعید است
نتایج را لغو کنید ؟؟؟!!!!
به همین سادگی
پس تکلیف کسانی که بیشتر از یک سال مطالعه کردند و خطر ابتلا به کرونا را به جان خریدند و شرکت کردند چی ؟

رزیتا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

به هرحال یه عده خودشون رو به خطر انداحتن رفتن ازمون دادن،به نظرتون انصاف دوباره در خطر قرار بگیرن

TAR
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ

به امید بهترین رتبه برای داوطلبان واقعی ،
تشکر از سنجش و وزارت علوم برای برگزاری بی نقص کنکور

خب دیگه...
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

جناب Tar شما دزفولی هستید؟

TAR
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  خب دیگه...

اهواز هستم دوست عزیز .

ویدا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

بعید میدونم اهوازی باشی. جنوبیا خیلی باغیرت و دلسوزن. ولی تو اصلا اخلاقی ک چن روز نشون دادی ب جنوبیا نمیخوره. تو اصلا داوطلب کنکور دکتری نبودی و نیستی. اخه کدوم داوطلب دکتری اینهمه اصرار ب برگزاری کنکور داره ولی دقیقا زمانی ک همه سر ازمونن تو در حال پرسه زدن تو نت و کامنت گذاشتنی؟؟؟؟

مهسا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ویدا

داوطلب نیست هنوز نفهمیدید؟

علیرضا
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

همه جا هم هسی خخخخخ بچه کاروزندگی نداری تو

صادق اصلی
مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

من خودم اهوازیم. جناب تار میشه اسم محله تون رو بگید؟؟؟شما که نیم ساعت وقت اضاف آوردین. داوطلب واقعی کنکور هم نیستین ظاهرا. چرا این همه جو رو بهم میریزید؟؟؟؟؟مافیای کنکور شمایید دوست عزیز

..
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  صادق اصلی

من اهوازیم ،تعجب میکنم که جناب تار اهوازی باشه !!