موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون EPT مرداد 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت مجدد ثبت نام آزمون EPT مرداد ماه 1399، از فردا یکشنبه 5 مرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش، پیرو درخواست های واصله در خصوص ثبت نام در  آزمون زبان انگلیسی (EPT) و نظر به لغو برگزاری این آزمون در تیر ماه، برای آن دسته از داوطلبانی که  موفق به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی (EPT) دانشگاه آزاد اسلامی نشده اند، مهلت مجدد ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه 5 مرداد ماه تا روز جمعه 10 مرداد ماه درنظر گرفته شده است. آزمون مربوطه در روز جمعه 24 مرداد ماه 99 به طور همزمان در شهرهای  تبریز، ارومیه، یزد، اهواز، کرمان، مشهد، کرج، رشت، اردبیل، اراک، خرم آباد، شیراز، همدان، گرگان، اصفهان، کرمانشاه، ساری، قزوین و تهران برگزار می شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 21 مرداد ماه است.

لازم به ذکراست تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aaaa
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

من دیروز درخواست دادم به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد که امتحان زبان مرداد ماه به هفته آخر مرداد موکول شود.
از شما خواهشمندم این درخواست رو شما هم در سامانه پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد قرار بدهید تا آزمون به هفته آخر مرداد منتقل شود.

aaaa
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

با سلام خدمت همه دانشجویان دکتری و شرکت کننده در آزمون EPT مرداد ماه

دانشجوی نگران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان ببخشید میدونم این قسمت فقط باید در رابطه با زبان باشه، اما مجبور شدم سوالم رو اینجا مطرح کنم. دوستان شما ژورنال کشاورزی (ISI) رایگان میشناسید ، ممنون میشم معرفی کنید

محمد امین محمدی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

از رییس و معاونت دانشگاه درخواست داریم ارائه نمره زبان را به بعد از دفاع از رساله موکول کنند. یعنی نمره زبان را هر وقت دانشجو تحویل داد برایش مدرک صادر کنند. این وضع فعلی اشتباه هست که اغلب ماه ها و بعضی سال ها آماده دفاع باشند و با مشکل نمره زبان روبرو باشند. هر چه زودتر رسیدگی کنید به خصوص در شرایط فعلی که هم کرونا هست و نیمی از دانشجویان باید برای شرکت در آزمون به شهر دیگری که حوزه برگزاری است سفر کنند و از طرفی موقع دفاع از رساله ما شهریور هست در جالی که دو دوره هم این آزمون برگزار نشده است. برای این ارائه نمره را به بعد از دفاع از رساله موکول کنید.

Ept مجازی شود وضعیت کشور نگران کننده است توجه به ق
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

لطفاً این قوانین را بخوانید بعد آزمون برگزار کنید با سلام: خطاب به کسانی که از حقوق بین الملل و قوانین بین المللی سلامت در مورد ویروس کرونا بی اطلاع اند. در بند ۱ ماده ۱۲ میثاق نامه بین المللی حقوق اقتصادی و اجتماعی آمده است که حق هر فرد برای برخورداری از بالاترین وضعیت سلامت جسمی و روحی را به رسمیت می‌شناسد و در بند ۲ همان ماده اقدامات لازم برای تحقق این حقوق توسط دولت‌های عضو میثاق آمده است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شرایط جهت تأمین تمام خدمات و مراقبت‌های پزشکی در مواقع بیماری بویژه بیماری های همه‌گیر اشاره کرد. بر اساس ماده ۴ حقوق مدنی و سیاسی هر گاه یک خطر عمومی فوق‌العاده موجودیت ملی را تهدید کرد و رسماً آن تهدید اعلام شود، کشورها می‌توانند تدابیر خارج از الزامات مقرر در میثاق را اتخاذ نمایند مشروط بر آن که آن تدابیر مغایر با حقوق بین الملل نبوده و منجر به تبعیض منحصراً بر اساس نژاد، رنگ، جنس، زبان، اصل و منشاء مذهبی و اجتماعی نشود. در شرایط فعلی و مستند به قوانین بین المللی و حقوق بین المللی سلامت، برگزاری کنکور دکتری و هر گونه کنکور و تجمعات از این دست تماما منع قانونی دارد. علی ایحال در صورت برگزاری، با استناد به حق هر فرد برای برخورداری از سلامت جسمی و روحی خویش و این خطر فوق العاده برای سلامت عمومی و امنیت ملی، هر گونه عواقب ابتلا، مرگ و میر و انتقال و انتشار ویروس بر عهده وزارت علوم و اقمار… ادامه نظر»

Ept مجازی شود وضعیت کشور نگران کننده است
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

Ept مجازی کنید وضعیت کشور نگران کننده است. آزمون حضوری نگیرید مسولیت آن سنگین است. در فکر سلامت داوطلبین باشید. پروتکل ها بدون تاثیر و شکننده هستند. پس لغو کنید مجازی بهتر است.

Ept مجازی شود وضعیت کشور نگران کننده است
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ

با سلام لطفامجازی کنید ept را وضعیت کشور به لحاظ انتشار ویروس نگران کننده است. این قوانین بین المللی توجه داشته باشید. با سلام: خطاب به کسانی که از حقوق بین الملل و قوانین بین المللی سلامت در مورد ویروس کرونا بی اطلاع اند. در بند ۱ ماده ۱۲ میثاق نامه بین المللی حقوق اقتصادی و اجتماعی آمده است که حق هر فرد برای برخورداری از بالاترین وضعیت سلامت جسمی و روحی را به رسمیت می‌شناسد و در بند ۲ همان ماده اقدامات لازم برای تحقق این حقوق توسط دولت‌های عضو میثاق آمده است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شرایط جهت تأمین تمام خدمات و مراقبت‌های پزشکی در مواقع بیماری بویژه بیماری های همه‌گیر اشاره کرد. بر اساس ماده ۴ حقوق مدنی و سیاسی هر گاه یک خطر عمومی فوق‌العاده موجودیت ملی را تهدید کرد و رسماً آن تهدید اعلام شود، کشورها می‌توانند تدابیر خارج از الزامات مقرر در میثاق را اتخاذ نمایند مشروط بر آن که آن تدابیر مغایر با حقوق بین الملل نبوده و منجر به تبعیض منحصراً بر اساس نژاد، رنگ، جنس، زبان، اصل و منشاء مذهبی و اجتماعی نشود. در شرایط فعلی و مستند به قوانین بین المللی و حقوق بین المللی سلامت، برگزاری کنکور دکتری و هر گونه کنکور و تجمعات از این دست تماما منع قانونی دارد. علی ایحال در صورت برگزاری، با استناد به حق هر فرد برای برخورداری از سلامت جسمی و روحی خویش و این خطر فوق العاده برای سلامت عمومی و امنیت ملی، هر گونه عواقب ابتلا، مرگ… ادامه نظر»

مهدی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

آقایان مسئولین دانشگاه آزاد توجه کنید الان نزدیک شش ماه است فقط یک نوبت آزمون EPT برگزاری کردید ما تا کی باید مرخصی تحصیلی اجباری بگیریم و ۲۵ درصد شهریه را بدیم لطفا یک فکر اساسی کنید ارائه مدرک زبان را موکول به دفاع از رساله کنید روش فعلی فقط وقت و زمان و هزینه دانشجو را بالا می بره