موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لزوم بازنگری جدی برگزاری تمام کنکورها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید یک بازبینی جدی نسبت به برگزاری کلیه کنکورها و آزمون‌ها اعم از دکتری، ارشد و کارشناسی صورت گیرد چرا که برگزاری آنها در شرایط فعلی اصلاً به صلاح نیست.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت نابه‌سامان کشور در پی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: وضعیت کشور درباره موضوع کرونا متأسفانه مناسب نیست و در شرایط مطلوبی قرار نداریم.

وی افزود: متأسفانه ما در استان‌های مختلفی دارای وضعیت قرمز برای بیماری کرونا قرار داریم و با توجه به ادامه روند موجود، به نظر می‌رسد به زودی نتوانیم بحران کرونا را مهار و کنترل کنیم.

وی برهمین اساس اضافه کرد: ‌البته که روند موجود درباره ویروس کرونا یک روند جهانی است و سایر کشورها هم درگیر این موضوع هستند و مبتلایان جدی در کشورهای مختلف را شاهد هستیم. در ایران نیز ما با آمارهای فوتی و درگیری بالا در پی شیوع کرونا مواجهیم و بیماران بدحالی در این حوزه داریم که تعداد آنها بسیار بالا است و این موضوع بار جدی بر نظام سلامت ما وارد کرده است.

این پزشک متخصص در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت ادامه روند موجود پزشکان، کادر بهداشتی و درمانی ما دچار فرسایش خواهند شد و همین موضوع بار جدی بر سطح کلان کشور وارد می‌کند.

الهیان در همین راستا گفت: در چنین شرایطی ما با برگزاری کنکور در مقاطع مختلف مواجه هستیم که اعلام شده طبق موعد مشخص و مقرر قرار است برگزار شود و براین اساس آزمون دکتری آخر هفته و آزمون سراسری و ارشد آخر ماه  برگزار شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تعداد زیادی از افراد یعنی حدود چند میلیون نفر قرار است به مدت چند ساعت متمادی در شرایط و محل بسته امتحان دهند که بسیار دشوار است و ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد که خدای ناکرده در صورت آلوده شدن این افراد و این داوطلبان به ویروس کرونا، به خانواده‌های آنها نیز انتقال می‌یابد. 

وی همچنین تأکید کرد که بحث درباره کنکور باید جدی گرفته شود و طی نشستی که قرار است فردا با وزیر بهداشت گرفته شود به یک تصمیم واحد برسیم.

الهیان اضافه کرد: به طور جدی باید برنامه‌ریزی لازم برای رعایت کلیه پرتکل‌ها در نظر گرفته شده و پیش‌بینی‌های لازم از سوی متخصصان مدنظر قرار گیرد. چرا که چنین موضوعی بسیار جدی و مهم است و نباید به سادگی از آن گذشت. 

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: قطعاً کنکور باید در موعدی برگزار شود که ابتلا کمتر و شرایط کشور امن شده باشد.

وی در ادامه با تأکید براینکه قطعاً باید در موضوع کنکور سلامت داوطلبان و شهروندان در اولویت اول قرار بگیرد، گفت: اگر قرار باشد تعداد زیادی از داوطلبان با حضور در محل آزمون مبتلا شوند واقعاً این جای سؤال است که چرا اصلاً در این زمان کنکور برگزار شود؟ لذا باید بهترین تصمیم در این حوزه اخذ شود.

الهیان گفت: قطعاً کنکور باید در یک موعد مناسب برگزار شود. البته مقصود ما کلیه کنکورها اعم از دکتری، ارشد و کارشناسی است و باید بر این اساس نظرات کارشناسان نیز مورد توجه قرار گیرد و این نکته باید مورد توجه شخص رئیس جمهور قرار گیرد که نظرات کارشناسی و وزارت بهداشت را مدنظر قرار داده و در این خصوص تصمیم مناسب اخذ شود.

وی همچنین در مورد آزمون دستیاری پزشکی نیز تصریح کرد: ما در این خصوص نیز با مشکل مواجه‌ایم چرا که داوطلبان این گروه، افرادی هستند که خود از پزشکان بوده و مشغول درمان بیماران کرونایی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که نظام سلامت به حضور و کمک این افراد نیاز مبرم دارد اگر خدای ناخواسته این پزشکان مبتلا شوند خطری برای نظام سلامت خواهد بود و در صورت ابتلا دیگر نمی‌تواند خدمـت‌رسانی درستی در این زمینه داشته باشند.

وی در خاتمه تأکید کرد که باید یک بازبینی جدی نسبت به برگزاری کلیه کنکورها و آزمون‌ها اعم از دکتری، ارشد و کارشناسی صورت گیرد چرا که برگزاری آنها در شرایط فعلی اصلاً به صلاح نیست.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

214 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سولماز حسینی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ

سلام..چرا تو این شرایط بحرانی و اوج کرونا تصمیم گرفتن کنکور برگزار بکنن امثال من صددرصد شرکت خواهند کرد چون مجبوریم ولی تو این شرایط که شاهدفوتی ها و مبتلایان با این شدت هستیم الان چرا
چرا موکول نمیکنن زمان امنتر الان شهرم استلنم بدترین شرایط کرونا قرار داره از هر خونه ای حداقل یک نفر کنکور شرکت کردن و اون یک نفر برمیگرده خونش و اعضای خونواده رو درگیر میکنه..الان حتی خیلیا خودشون نمیدونن ناقل هستن یا نه

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

پول!…..سلامتی داوطلبان از اول بازیچه بود……چون تعویق اسفند هم بخاطر ترس مسولین از کرونا بود نه سلامتی داوطلبان…..امروز با اینهمه فشار داریم اینرو همه می بینیم که میخان برگزار کنن…….در واقع اگر سلامتی داوطلبان دکترا مهم بود بدون هر گونه اعتراض باید ازمون دکترا خودبخود تعویق می افتاد ……چون تعداد فوتی از حدود ۵ یا ۶ نفر در اسفند به بیش از ۲۰۰ نفر در مرداد رسیدیم یعنی حدودا ۴۰۰ برابر شده!!!

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اصلاحیه:….. ۴۰ برابر شده!!!

سحرناز
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

بااینکه افراد درتردد هستند درآن واحد ویروس منتقل میشود والان این وضع راداریم چه برسدبه هجوم جمعیت پشت درآزمون وبازدید وورود بهجلسه چهار ساعته بعد هم تجمع درخر وج افراد واقعا معرکه است ۲۳ مرداد فاجعه انسانی!!! مسئولین هم پشت دیوارهای فولادی پنهان میشوند ومیگویند شما خودتان مسئول جان خودتان بودیدباعرض تسلیت به خانواده های داغدیده :درخانه بمانیم!!!!

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

با سلام خیلی از دانش آموزان و‌دانشجوهای زرنگ و ساعی مدت هاست خودشون رو برا آزمون آماده کردند و تعویق های مکرر روح و روانشون رو به هم ریخته وقتی اماکن تجاری و مذهبی بازه و مردم همه جا در رفت و آمد هستن یک امتحان سه ساعته چرا اینقدر نگران کننده است واقعا جای تأمل داره ؟

Sadeghi
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام علیکم
خواهشا و لطفا کنکور امسال رو به خاطر کرونا لغو کنید
و اگه میخواهید کاری انجام دهید هر چه زود تر اقدام کنید.

محسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

من در اردیبهشت که خود سازمان این امکان رو فراهم کرد که محل ازمون رو تغییر بدیم حل رو عوض کردم. اما الان که کارت صادر شده هیچ تغییری نکرده و همون تهران مونده. کسی هست این مشکل رو داشته باشه؟

مینا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

آره منم حوزه ام وتغییر دادم ولی وقتی کارتم وگرفتم تغییر نکرده نمیدونم چکارکنم اگه درست نشه نمیتونم توازمون شرکت کنم

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

به نظرتون چقد شرکت میکنن تو این شرایط؟

داوطلب کنکور دکتری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ

سلام
کارت ورود به جلسه روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.
با ارزوی موفقیت و سر بلندی برای همه شرکت کنندگان

لارستانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ

خوزستان به خاطر دمای هوای بالای ۵۰ درجه تا چهارشنبه کلیه اداراتش تعطیل شد!!! عزیزان میدونید بالای ۵۰ یعنی چی؟! یعنی گاهی اوقات تا ۵۹ هم میرسه…بعد حالا ستاد کرونا چرا با بی رحمی تموم میخواد کنکور دکتری رو همین پنج شنبه برگزار کنه که دمای هوا به بالای ۵۰ درجه رسیده؟…آخه ما خوزستانیا چطور کنکور دکتری بدیم؟؟؟…از یه طرف گرما و از یه طرف ترس ابتلا به کرونا!

#مسئولان_حمایت_حمایت

ایرانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  لارستانی

جناب لارستانی محترم گرمای هوا در خوزستان خصوصا اهواز حداکثر ۵۴ درجه سلسیوس یا سانتیگراد است که در شرایط استاندارد اندازه گیری شده است و دمای ۵۹ درجه ثبت نشده است معمولا درجات بالای ۴۷ درجه سلسیوس در ساعات بعد الظهر اتفاق می افتد که امتحان دکتری تمام شده و داوطلبان عزیز در منزل دارند استراحت میکنند.

ترنم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

کی کارت ورود به جلسه میاد رو سایت؟

به نیمای ریاضی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ

میشه درصدا و ترازتو بگی

داوطلب دکتری ۹۹
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ق٫ظ

دوستان نمیدونید چرا کارت ورود به جلسه دکتری رو هنوز تو سایت نذاشتن؟؟؟؟

فاطمه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ق٫ظ

دوستان میشه لطفاً یه نفر به سوال من جواب بده که آیا قرار بر اینه که جلسه ای برگزار بشه؟ اصلا ما منتظر چی هستیم؟

نکته بین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ق٫ظ

به نظرتون اصلا عوامل اجرایی سازمان سنجش تو روز برگزاری کنکور دکتری به اندازه کافی هست؟!

من که فکر میکنم سازمان سنجش حتی تو تعداد عوامل اجرایی کمبود داره چون کدوم آدم عاقلی حاضره واسه ۱۰۰ هزار تومان ناقابل بیاد و جون خودشو و خونوادشو به خطر بندازه!

خخخخخحخ

آرتا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ق٫ظ

سازمان سنجش میتونه پذیرش تحصیلات تکمیلی رو بر اساس سوابق علمی و پژوهشی + مصاحبه از دانشجو انجام بده و بعدا که کرونا تموم شد و واکسنش هم اومد پ میتونه یه آزمون در کنار آزمون جامع از دانشجو ها بگیره که حفظیاتشون هم بسنجه برای کارشناسی هم میشه همین کار رو کرد . علاوه بر اینا میشه برای هر ۳ مقطع مدرک زبان ( تافل یا آیلتس ) رو الزامی کرد با نمره ی حداقلی . البته برای دکتری که الزامیه برای کارشناسی و ارشد هم میشه همینکار رو انجام داد . خیلی کارا میشه کرد برای پذیرش دانشجو ولی چون مافیای کنکور دست و پای سازمان سنجش و وزارت علوم رو بسته هیچوقت اجازه نمیدن که کنکور حذف بشه و ضرر کنند . برای همینه که هی تعویق میندازن!

.....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ

تعویق نیست ازمون ها سر موعد مقرر برگزار میشه البته با پروتکل بهداشتی محکم وشدید.

.....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ

بابا جلسه نیست من زنگ زدم نماینده مجلس ۲۰دقیقه من صحبت میکردم این بنده خدا رییس یکی از کمسیون هاست میفرمایند که اصلا ازمون ها تعویق نمیشن چون دیگه ریسک شهریور وابان نمیکنن وفقط حتما برگزار میشود

مینا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  .....

تارجان چرا اسمتو حذف کردی برادر

میگ میگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ

خطاب به ….
اطلاعات موثقت رو بده به جاش خروس قندى بگیر
ایشون نماینده تهرانن و الان هم در حوزه انتخابیه شون هستن.
مصاحبه ایشون نه تحلیله و نه نظر شخصى، بلکه خبره. فردا با دکتر نمکى جلسه دارن. قراره تعویق بندازن

مورچه‌خوار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  میگ میگ

توهّم تا کی آخه؟!!

نیدونم!
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ

دوشنبه ها جلسه نیست. من از هر کسی میپرسم میگه
مجلس یکشنبه و چهارشنبه
کمیسیون اموزش: یکشنبه (بعداظهر) و سه شنبه (صبح و بعداظهر)
ستادملی: شنبه
ستاد تهران: چهارشنبه

مارال
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیدونم!

خدایا پس الکیه …اون دفعه هم یکشنبه اعلام کردن

نیما
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ

با رتبه خوبی که من پارسال داشتم (۳۵ رشته ریاضی) میتونم بگم این آزمون اصلا آزمون دشواری نیست و راحت میشه حداکثر با یک ماه مرور دانسته هامون یک رتبه خوب بدست بیاریم. من با اصل آزمون هیچ مشکلی ندارم اما متاسفانه شرایط طوری ست که تصمیم گرفتم به خاطر امنیت سلامت جامعه آزمون ندم. بنابراین تعویق یا برگزاری آزمون برای من یکسان هست و خیلی واقع بینانه خودم رو از این استرس هایی که شما دارید دور کردم

ف.ص
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

اگه نمیخواید کنکور بدید پس چرا نظر میدید؟؟؟!!!

خسته از روزگار لاکردار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ

من میرم درس میخونم میام بعد از دو ساعت میبینم هی پیام پشت پیام .شماکه مدام تو نت میچرخی پس کی وقت میکنی درس بخونی

آخرین سنگربان
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ق٫ظ

خب همه پیاما رو که یه نفر نمی ذاره. هرکسی دو ساعت درس می خونه می یاد یه پیام میذاره و می ره.

میلاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ

در حالی که تعداد امضاهای معتبر داوطلبان حمایت کننده از تقاضای تعویق آزمون‌های سراسری در خبرگزاری فارس (با قابلیت شناسایی از طریق شماره تلفن همراه) امروز از ۵۰۰۰۰ نفر گذشت، زهره الهیان و جواد نیک بین، دو نماینده مجلس، خواستار تغییر زمان آزمونها تا عبور از شرایط بحران شدند. احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس نیز ساعتی قبل در حساب توئیتر خود با انعکاس تماس‌های مکرر داوطلبان نگران از شرایط برگزاری کنکور، وعده پیگیری نهایی نمایندگان در روز دوشنبه و اعلام قطعی نتیجه بررسی ها را داد.
در دو روز گذشته محمدجواد حق‌شناس و حجت نظری دو عضو شورای شهر تهران نیز با هشدار نسبت به عواقب برگزاری کنکورهای آتی در وضعیت قرمز خواستار ورود فوری ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت شده بودند. برخی منابع خبری سکوت وزیر بهداشت را بر اثر فشارهای پنهان متولیان برگزاری کنکور از جمله وزارت علوم و سازمان سنجش ارزیابی می‌کنند. این منابع معتقدند وزارت بهداشت ازطریق مصاحبه‌های صریح دو روز گذشته دکتر حریرچی، مخاطرات برگزاری تجمعات و شرایط پرخطر کشور را بیان نموده و باید منتظر ورود ستاد ملی مقابله با کرونا در ۲۴ساعت آینده برای جلوگیری از بروز یک فاجعه جبران‌ناپذیر در ابعاد ملی بود.

فاطمه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

این ۵۰۰۰۰ نفر، داوطلب دکتران، ارشدن یا کنکور سراسری؟ یا اینکه جمیعا شدن اینقدر؟

فاطمه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

یعنی سرنوشت حدود ۲ میلیون نفر رو شما ۵۰۰۰۰ نفر قراره تغییر بدید؟

TAR
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

با خانواده تازه شدن اینقدر ، کی قبول داره اصلا این رو

رحیم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

آفرین همینو بگو

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خب نظرسنجی عمومی توسط یک نهاد بیطرف قرار دهند تا ببینیم چند درصد تو این شرایط موافق برگزاری هستن……ظاهرا موافقان برگزاری طبق نظرسنجی بسیار کم هستند…..

احمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

دعای روز عرفه فاجعه نیس کنکور فاجعه ست!

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

این رای گیری از تعویق قبلی مونده برا بیست تیرماهه که اون موقع به حد نصاب نرسید داری اشتباه میزنی داداچ

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

جدیده…و از اون موقع تشکیل شده

کرونا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

این زهره الهیان نگفته که موعد عبور از بحران کی هست؟؟!

***
با روند موجود، آیا فردا/پس‌فردا مراسم عزاداری محرم و غیرو برگزار نمی‌شود؟؟!
***
شهریور و مهرماه که محرم و صفر است بعدش هم که سرما و آنفلوانزا اضافه میشه…
***
آیا یک حوزه امتحانی بیشتر از حاضرانِ در مجلس(نمایندگان و سایر کارکنان و…)، شرکت‌کننده دارد؟! پس چرا این‌همه‌مدت مجالس و جلسات مختلف‌رو تعطیل نکردند؟!!
(مسلماً موارد مشابه در کل کشور اعم از سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌های نظامی و انتظامی و ادارات و …، به‌مراتب بیشتر از “کل کنکوری‌ها” هستند… ).
***
بهره‌برداریِ سیاسی از کرونا موقوف!، لطفاً!.
***
من خودم زیرگروه پزشکی هستم؛ ویروس کرونا آنقدر سنگین هست که اگر خودش هم بخواد! نمی‌تونه در هوا باقی بمونه
مگر این‌که همراه با قطرات عطسه ویا سرفه (Droplet) به نفر نزدیک‌تر منتقل بشه که آن‌هم درصورتِ جریان هوا منتفی میشه.
***
مرگ‌‌ومیر ناشی از کرونا در بدترین حالت، کمتر از ۵ درصد است که غالباً در گروه‌های پَرخطر حادث می‌شود…
***
مخلصِ کلام این‌که،
(مِن‌بابِ مثال)،
هر روز ده‌ها نفر در اثر حوادث رانندگی در خیابان‌ها و جاده‌های کشور می‌میرند آیا کسی تا حالا شنیده که رانندگی تعویق یا ممنوع یا محدود بشه؟!
موارد و مثال‌های مشابه زیاد هستند… .

هوشیار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کرونا

“من خودم زیرگروه پزشکی هستم؛ ویروس کرونا آنقدر سنگین هست که اگر خودش هم بخواد! نمی‌تونه در هوا باقی بمونه”…..اتفاقا در تابستان بدلیل طبیعت گرم و خشک هوا راحتتر قابل انتقال در فضا هست و تازه کولر در این وضعیت خطر ابتلا را بشدت افزایش می دهد……
ضمنا تعداد فوتیهای رسمی کرونا چندین برابر متوسط تعداد فوتیهای جاده هاست…….مهمتر اینکه تصادف مسری نیست اما کرونا مسریست!…دقت فرمایید!

مهدی محمدی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

با سلام به نظر من هر کس احساس خطر می کند سال دیگه امتحان بدهد

امید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

اصلا درست نیست توی این شرایط ازمون برگزار کردن اونهایی که میگن برگزار بشه خبر از بیمارستانها ندارن یا فکر کردن روین تن هستند و نمیگیرن. بخدا اوضاع خوب نیست. من قبلا هم گفتم مسئولان باید ازمون رو همون خرداد که اوضاع بهتر شده بود برگزار میکردن ولی الان اوضاع فاجعه است.

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  امید

مساله اینه که مهر یا آبان که بشه همین شماها میاید میگید مسولان باید آزمون رو همون مرداد برگزار میکردن ولی الان اوضاع فاجعه است…
خون به جیگرمون کردین

ترنم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ

این نمایندگان مجلس چی میخوان از جون این کنکور؟ بابا وظیفه شما نیست. به کار خودتون برسید. دیونمون کردید

داوطلب دکتری در کنار سلامتی همه مردم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ترنم

وااا این چه حرفیه شما فقط به خودت فکر کن به شما چه تو بیمارستانا چه خبره لابد میخوای دکتر هم بشی

.....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

طبق اطلاعات موثق فردا هیچ جلسه ای در رابطه کنکور برگزار نمی شود. ازمون مصوب ستاد کرونا است وسرموعد مقرر برگزار می شودواظهار نظر خانم الهامیان شخصی است واگه هر نظری از کمسیون باشه توسط ریس ویا نایب ریس وسخنگو اعلام میشود……. اینو یکی ازنمایندگان مجلس گفتن وگفتن که مجلس تعطیل هست ونمایندگان رفتن جهت سرکشی به حوزه های انتخابیه وجلسه ای برگزار نمیشود وبیشتر بحث کنکور رعایت پروتکل هاست.

نیما
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  .....

دوست گرامی که نامتون هم نقطه‌چین شده، اولاً اینکه منبع موثق شما کدامه و کجاست که دیگران دسترسی ندارند؟ مثل رابطین مؤسسات کنکوری لطفاً حرف نزنید. ثانیاً، نماینده تهران خانم الهیان هستند و طبق گزارش خبرنگار حوزه آموزش خبرگزاری فارس(خانم عبداللهی در حساب توئیترشون) فردا جمعی از نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های بهداشت و آموزش دیداری با دکترنمکی خواهند داشت برای انتقال انتظارات و نگرانی‌های داوطلبان به وزیر و ارائه پیشنهادها. بحث جلسه مجلس نیست و هیچ تصمیمی گرفته نشده هنوز. تغییری هم اعلام نشده. اما لحن شما و نوع اعلام نظرتون در سطح منطق یک داوطلب دکتری نیست. نهایتاً این آزمون تکلیفش ظرف یکی دو روز روشن می‌شه، ارزش این نوع برخوردها رو نداره.

صادق اصلی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

دوستان این نمایندگان مجلس هیچ برنامه جایگزینی ندارند فقط روز آخر میخوان خودی شیرین کنن و بگن ما به فکرتونیم. چرا دقیقه نود با روح و روان ما بازی میکنید؟؟تعویق بیفته که چی بشه؟؟بعد این همه تعویق بهتر شد اوضاع یا بدتر؟؟ آمار اسفند کمتر فروردین .فروردین کمتر تیر. تیر کمتر مرداد. و مرداد کمتر…

داوطلب دکتری در کنار سلامتی همه مردم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  صادق اصلی

تعویق بشه که زنجیره اتقال ببره و مردم کمتر بمیرن

مریم
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

بزرگواران خواهش میکنم این همه دعوا و نفرین و توهین رو کنار بگزارید
برای یک بار هم که شده فارغ از مدرک گرایی نگاه کنید ما انسان هستیم ارزش انسانیت به چه چیزی است؟ مدرک دکتری داشتن؟ این مدرک ارزشش رو داره یه عده به بقیه توهین میکنند و نفرین که کرونا بگیرن!!!!! بعد از مرگ فقط اعمالمون برامون میمونه نه دکتر بودن و…چقدر تو همین کامنتها به هم توهین کردن یه عده و حق الناس
خودمون هم میدونیم که تدابیری که میگن سنجیده شده الکیه ۵ ماه از تاریخ اولیه کنکور گذشته فقط تعویق افتاده حتی کسی نیومده یه فکر درست و حسابی بکنه برای آزمونها نهایت زحمتی که کشیدن تعویق بوده و چند روز برگزار کردن کنکور کارشناسی که سالهای قبل هم در چند روز برگزار میشده
به هم رحم کنیم به سلامت هم رحم کنیم ما شیعیان مگه چقدر جمعیت داریم که جوونهامون برن پرپر بشن ؟؟؟ برای یه آزمون که حتی یه مسئول یه طرح درست و حسابی براش نمیده که خیال جوونای مردم رو راحت کنه
اگه به این درک نرسیم که تو شرایط اضطراری باید متحد باشیم و از شیوع ویروس جلوگیری کنیم صدتا مدرک دکتری بهترین دانشگاه هم بگیریم تاثیری در رشد ما نخواهد داشت…
دکتر شدن چه آسان ..آدم شدن …..

.....
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلی برای برگزاری کنکور ارشد و دکتری سال ۹۹ وجود ندارد و آنچه درباره لغو این آزمون‌ها مطرح شده در دستور کار کمیسیون نیست.

فتح الله
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ

دوستان لطفا توی این شرایط یکدیگر رو درک کنیم، اگر نمیتونیم زخم نشیم و به هم توهین نکنیم. هر کسی که مخالف نظر شما رو میگه بهش حق بدید و خودتونو جای اون شخص بزارید یه لحظه. این همه تشویش برا چیه؟ من برام فرقی نداره هر اتفاقی بیوفته و مطمئنم که خدا خیلی مهربون و هوای همه بنده هاشو داره.
شما فکر کنید یه نفر خیلی خونده و آماده هست و این اواخر بیمار بشه و یا باید از فاصله دور از شهر خودش بیاد آزمون بده توی این شرایط. واقعا به این مسائل فکر کنید.
واقعا از خودتون بپرسید چرا بعد از این همه مدت فکری برای برگزاری کنکور در فضای آزاد نشده و حتی صحبتی هم نشد در این باره. الان همه ما اگر بخواهیم شرکت کنیم باید ریسک این بیماری رو قبول کنیم.
پس لطفا سکوت کنیم بهتره تا زخم بشیم برای بقیه.

استاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

امروز ۶مرداد چرا خبری از کارت نشد

فتح الله
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  استاد

استاد بزار یکم شیش مرداد نفس بکشه تازه از راه اومده

...
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  فتح الله

خیییییلی جذااااااب بود

استاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  فتح الله

چشم

..
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ

سلام
دوست دارم هر کسی که خواهان برگزاری کنکور هست بدون ندیدن شرایط کرونا ،بیاد الان خوزستان و درک کنه که اینجا نه تنها کرونا نفس ها را گرفته ،گرما هم همدست کرونا شده ،الان توی این وضعیت خیلی گرم خوزستان وچند جا دیگر کنکور سر موعد بایدبرگزار میشه ،ممنون از شما که برای هموطنانتات از همه چیز و از سلامتیش گذاشتیذ بر راحتی شب بعد کنکور ،این نیز میگدزد ولی چیز که میمونه اینه که معلوم شد اینها همه به فکر خودشون ،اینجا خوزستان هست که گرما و همراه با گرد وخاک و کرونا نفس ها مردمش را گرفته و همچنان شرایط عادی جلوه داده میشه ،کنکور برگزار میشود جناب تار که همشهری من هستید بیا الان حرف منو نقض کن و بیا بگو حتما باید کنکور برگزار بشه ،خوزستان نفس نداره

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ..

اره متاسفانه…منم کهگیلویه همسایه شمام …..اره بیماران خوزستانی رو قبلا میاوردن طرف ما ، چون خیلی زیاد بوده – الان متاسفانه اوضاع خودمون بدتر خوزستان شده- هوا شرجی و غباری

سیما
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ..

سلام جنوب نازنین هیچ کس حتی نمایندگان در فکرش نیستند ثروت عزیز ایران زمین مردمان بی گناه در بوشهر و خوزستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان دلیل امکانات فرسوده بهداشتی و شرایط قرمز و بدی آب و هوا بی گناه در حال جان کندن هستند
خدایا بحرمت قران کریم و عزیز رحم مردم جنوببفرما گویا ایران فقط تهرانه که نفس کشیدنش از ثروت بی کران جنوب است

محمد دانشجوی انصرافی دکترای مکانیک آزاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ

دقت کردین … ؟
خوشبحال ارشد ها ! اخه کنکورشون یک هفته بعد از ماست و حداقل این خوبی رو براشون داره که یک هفته زودتر از ما میفهمن کنکور دارن یا نه.
آقا من میگم نامردیه. درخواست بدیم سری بعد اول کنکور ارشد باشه بعدش دکترا ! تازه فقط سری بعد نه ، ۲ سری باید اینجوری باشه چون تا حالا ۲ بار سر ما اینجوری شده.
دم مسیولین هم گرم که میذارن دقیقه ۹۰ خبر رو اعلام میکنن و اینقدر بفکر هیجان جوونا هستن و توی هر موضوع حداکثر مقدار هیجان رو ایجاد کنن تا زندگیمون از یکنواختی! در بیاد.
_______
بابا ! دوستان شما هم اینقدر سخت نگیرید. والا دکتری آش دهنسوزی نیست . مگه لیسانس و ارشدش چقدر بدردمون خورد؟ مگر برای کسی که الان استخدام هست و داشتن مدرک حقوقش رو زیاد میکنه.

داوطلب
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ

دوستان
دوستان
دوستان
فردا صد در هزار خبر تعویق اعلام میشه!
یه سر توییتر بزنید حتما البته اونایی که موافق تعویقن اونایی که مخالف تعویقن نرن چون سکته میکنن
موفق باشید

هیوا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دیگه از این خبرا نیست دوست من.سایت سنجشو حتما ببینید چرا که حتی برا ارشدها هم برنامه ی زمانی کارتو مشخص کردن

آرش
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آن نظرها واقعی نیست خودت بهتر میدونی آن قائل ارزش یابی نیست چون دواطلب واقعی کنکورها نیستند.

علیرضا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

شهر ما که قرمز نیست. قبلا موافق تعویق بودم ولی واقعا دیگه تعویق بسه. تمومش کنن بره.

مرضیه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

نماینده مجلس به جای اینکه صورت مسئله رو پاک کنید و هی الکی تعویق کنکور تو مصاحبه ها تون بیارید این رو بدونید تعویق کنکور راه مبارزه با این بیماری نیست چون اولا این بیماری حالا حالا مهمان ما ایرانی هاست دوما شما که این قدر نگران برگزاری کنکور هستید چرا راه مبارزه که در تمام دنیا رعایت کردن پروتکل های بهداشتی است رو اجرا نمی کنید آن کسی که میره رستوران و بازار و تفریح و پارک و…. بدون هیچ گونه رعایت بهداشتی جلوی آن رو باید گرفت امروز آمارها زیاد شده حاصل همون سها انگاری دو ماه پیش است چرا منی که یک سال تمام خون و دل خوردم و از تمام زندگیم زدم باید تاوان ندانم کاری این افراد بی مسولئیت رو بدم ! که ضربه اصلی رو به سلامت جامعه این چنین افراد میزنند کنکور که همش تحت کنترل است یعنی ماسک زدن و فاصله ها تمام رعایت میشه. پس چرا باید به تعویق بیفته مگر با چندین بار به تعویق انداختن کنکور کرونا از بین رفت.

هدایت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

الان اومدم سایت میبینم هر خبر بیش از ۲۰۰ کامنت داره….
بشینید بخونید همش تو سایت هستید
عجب خوشتون میاد سربسر هم بذاریدهااااا
بیخیال بابا… هرچی خودشون صلاح بدونن انجام میدن، واقعا نمیدونم چرا انرژیتونو صرف بحث و مقابله میکنید؟

خدا رو فراموش کردید؟
خودتون رو به خدا بسپارید که هرچه صلاح هست بشه

بجای این کارها ساعت خاصی قرار بدید برای دعا نیایش به درگاه خدا برای رفع مرگ و بیماری مردم دنیا… هممون شرکت میکنیم، عده کم نیست و بعد یک ساعتی حسمون رو به اشتراک بگذاریم ازهم انرژی بگیریم

کمی به معنویت بپردازیم، همه چیز درس و حقیر کردن همدیگه نیست

فاطمه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

انشالله که خیره
الان یعنی فردا جلسه ست؟

برکه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

انشالله که حقیقت داشته باشه

.....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

تعویق چی کنسل گرا دیگه تمومه ماجرا

ازمون سرموعد مقرر

علیرضا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  .....

خخخخ بیخیال دیگه. کلا حذف کنن آزمونو با سوابق تحصیبی و مصاحبه دانشجو بگیرن.

نازنین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

فقط میتونم بگم امیدوارم لغو بشه

آبی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

فقط می تونم بگم این دفعه دیگه نه تعویق داریم نه لغو :)

sara
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  آبی

برو استوری دکتر نادری رو ببین بنظرم قوی تعویق میاد

sara
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  sara

بوی

کلافه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

ولا کرونا که هیچ باباش هم اینقدر مردم رو شکنجه نمیده. طرف کرونا میگیره یا نهایتش بعد ۲۰ روز خوب میشه یا میمیره که در هر دو صورت راحت میشه از دست این همه تدبیر و خرد مسئولین. بابا بس کنید دیگه به جنون رسیدم از بهمون‌ استرس دادید

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

ازمون دکتری رو تورو خدا لغو کنید –

Asoo
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

با سلام
خواهش میکنم از لغو هیچ کنکوری حمایت نکنید. اصلا عدالت آموزشی در هیچ مقطعی وجود نداره که بخواهیم با سوابق تحصیلی به مقاطع بالاتر برویم. هم من دیدم هم شما که برخی اساتید به خاطر خیلی چیزها به خیلی ها نمره میدهند و یا پروژه دانشجو را انجام میدهند.
کنکور باید برگزار شود اما در شرایط مناسب. یا بصورت آنلاین آن هم در بستری مناسب که تقلب رخ ندهد.

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  Asoo

انلاین ک باید تو ی محیط خاص باشه بازم همون مشکلاتو داره- مثل ازمون انلاین امسال دانش اموزان نیست ک بگن هر کی خودش ازمون بده- بعد ی مشکل دیگه با ای اوضاع نت و قطی و سرعت پایینش و وقت محدود ازمون ، واقعا امکان پذیر نیست. خودم معلمم بارها کارگاه برامون گذاشتن بعد وقت ازمون انلاینش تو محل ازمون بودیم نت مدام قط و وصل شد و اخرشم ساعتامون پرید-واقعا تجربه شو دارم ک میگم تو ای شرایط بهترین گزینه لغوش هست

داوطلب
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

مسئول محترم شماها چرا دو سه شب قبل کنکور یادتون میاد که چن روز دیگه کنکور دکتراس!! نمیتونین زودتر تصمیم بگیرین باید حتما بزارین شب قبل اینکه کارت ورود به جلسه صادر بشه یادتون بیاد کرونا هست میخوایین لغو کنین لغو کنین میخوایین تعویق کنین تعویق کنین ولی نه دو سه روز مونده به امتحان، مث روز مشخص بود اون دو هفته تعویق هیچ اثری نداره باز دوباره میگن باید تصمیم جدید بگیریم تعویق بندازیم !!! هر دفعه هی ما رو شکنجه روحی میدن اهمیت سلامت روح و روان ما کم از سلامت جسممون نیست انقد ما رو با این تصمیمای دقیقه نودتون آزااااار ندین

مجید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

من هم معتقدم که فقط کنکور باید در شرایط بهتری که امنیت مردم در خطر نباشه برگزار بشه و الان با توجه به وضعیت تقریبا قرمز کل کشور باید به تعویق بیافته

آبی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

شما ایشالا تا سال بعد که اوضاع بهتر شد شرکت کنید چون حالا حالا درگیر هستیم

علیرضا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

اون زمان مناسب دیگه هیچ وقت نمیاد . مگر این که با توجه به سوابق تحصیلی پذیرش کنن.

پور سعدی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

خستتتته شدیم
شما هنوز خسته نشدید
بابا بذارید این کابوس تموم شه

نیما
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

⭕️چرا خواستار تعویق کنکور هستیم؟ نگرانی های ما چیست؟ ۱-فضاهای سربسته فضا های سربسته همواره پر ریسک ترین محیط برای انتقال ویروس کروناست. خطر محیط سربسته به حدی زیاد است که کادر درمانی کشور به رغم استفاده از ماسک های N95 و گان، باز هم از ابتلا در امان نیستند. ۲-گرمای هوا سخنگوی سازمان سنجش از «بازکردن پنجره» به عنوان راهکار کاهش خطر ابتلا یاد کرده اند. بسیار هم عالی! فقط جای سوال است در شرایطی که دمای هوای برخی نقاط کشور بالای ۵۰ درجه است، داوطلب چطور قرار است آزمون بدهد؟ آن هم ۴ ساعت، تحت فشار اضطراب، بدون امکان مصرف آب و هر خوراکی دیگری، و با ماسکی که در همان ۲۰ دقیقه ی اول آزمون خیس شده و کارایی ندارد. انشاالله که کسی هم به سرش نمیزند ماسک را از صورت بردارد! ۳-آزموده را آزمودن خطاست! ما یکبار پروتکل های دولت را هنگام برگزاری امتحانات نهایی تجربه کرده ایم و در حال حاضر هم اثراتش را در قالب آمار مشاهده میکنیم. ما نمیخواهیم دوباره با طناب دولت در چاه برویم. ۴-احراز هویت حضرات چگونه قرار است داوطلبان را از روی ماسک احراز هویت کنند؟ بدیهی است که هربار برداشتن ماسک، خطر ابتلا را به شکل چشمگیری افزایش میدهد. ۵-نظرات کارشناسی فارغ از تضاد محدودیت های اعمال شده برای هفته ی آتی در تهران با برگزاری کنکور دکتری،۱۸ تیر دکتر زالی در مصاحبه با فارس اعلام کردند:«باید تعلیق آزمون‌ها صورت بگیرد و همه تجمعات تعطیل شود.» و قبل از آن نیز دکتر مینو محرز در مصاحبه با برنا… ادامه نظر»

ط
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

کاملا درسته
بسیار عالی و جامع توضیح دادین

Moonlight
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

عالی بود دوست عزیز ، کامل به همه جزئیات اشاره کردید

بی‌نام
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

در رابطه با مورد دوم، قسمت اخر، «انشاالله که کسی هم به سرش نمیزند ماسک را از صورت بردارد!»

این مطلب رو هم در نظر بگیرید که مغز از مصرف کننده‌های اکسیژن هست و زمان فکر کردن میزان اکسیژن مصرفی مغز بالا میره و ماسک میزان اکسیژن دریافتی رو کاهش میده، تداوم تنفس ۴ ساعته با ماسک به همراه فشار موجود بر مغز جهت تست‌زنی میتونه مساله ساز باشه چرا که با افزایش فشار بر مغز بواسطه‌ی تفکر عمیق و طولانی و در صورت کمبود اکسیژن فرد میتونه دچار ‌پنیک بشه و استرس مجزای کنکور رو هم بهش اضافه کنید.

من شخصا نتونستم این شرایط رو تحمل کنم. در صورتیکه ماسک رو برای مدتی جهت یک دم و بازدم طبیعی برندارم احساس میکنم با تداوم شرایط فوق بیهوش میشم. لذا، در جلسه مجبور به برداشتن ماسک میشم و یا بایستی جلسه را ترک کرده و نظاره‌گر هدر رفتن زحماتم باشم.

شخصا گمان میکنم امسال در کنکور موارد متعددی از بی‌حالی، ضعف، سرگیجه و حتی بدتر را حین آزمون شاهد خواهیم بود چه برسد به عواقب پس از آزمون و کرونای دریافتی.

امید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

شما حتماً کار اداری ندارید دوست عزیز. وگرنه از احتمالات خطر تو محیط بسته حداقل راجع به عدم برگزاری کنکور نمینوشتی. ۵ روز هفتته حداقل ۷ ساعت حداقل ۱۵۰۰ پرسنل وارد اداره ما میشن. هر اتاق هم حداقل ۵ نفر هستن…. حالا نوبت به کمکور که میرسه محیط بسته خطرناک میشه؟

هوشیار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

برگزاری آزمون جامع سنجش در تاریخ ۱۰ مرداد به دلیل مشکلات ناشی از انتشار ویروس کرونا به صورت غیر حضوری (آنلاین ) برگزار میشود:

http://www.sanjeshserv.com/fullstory.aspx?id=8578

براستی چرا داوطلبان دکترا رو بی ارزش میدونن؟!

Asoo
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

سلام
نمی دانم چرا آنلاین برگزار نشد؟ اسفند که تعویق افتاد حداقل تا اردیبهشت می توانستند شرایط برگزاری آزمون آنلاین را به صورت زنده و ویدئو کنفرانس برگزار کنند که تقلب نشود.
تعویق از یک طرف ۶ ماه تمام وقت ما را بیهوده هدر داد
و از طرفی آزمون دادن خانواده ما و اطرافیان را به خطر می اندازد.

بنده به شدت #مخالف_لغو_کنکور هستم. چرا که در سیستم آموزشی ما عدالتی در آموزش و نمره دهی وجود ندارد. اگر کنکور لغو شود برای همیشه قشر متوسط و ضعیف جامعه از ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر و روزانه محروم میشوند.
ای کاش به جای این همه تصمیم های مختلف و تعویق پیاپی، بسترهای مناسب اینترنتی فراهم شود و یا به یکباره مصاحبه دکتری به همراه سوالات تخصصی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

آبی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Asoo

راه تقلب حتی در اون شرایط هم وجود داشت

محمد دانشجوی انصرافی دکترای مکانیک آزاد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Asoo

این کار شدنی نیست . ویدیو کنفرانس نیست که یک نفر برای دهها نفر سخنرانی کند . در ازمون یا مصاحبه آنلاین ، هر شخص مصاحبه کننده یا امتحان کیرنده همزمان فقط با یک نفر (یا تعداد بسیار محدودی) میتواند سوال و جواب کند (تازه از قطعی اینترنت بگذریم) . چنین کاری به ماه ها و حتی چند سال زمان نیاز دارد . یک مصاحبه عادی حضوری دکترا که بعد از کنکور برای نفرات برگزیده سه چهار برابر ظرفیت انجام میشود معمولا چند روز طول میکشد . اگر قرار باشد همه داوطلبان (نه فقط نفرات برتر کنکور) مصاحبه شوند که ماهها و حتی سالها طول میکشد !

فیبی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

دوستان من خودم از مخالفان برگزاری کنکور توی اوج شیوع کرونام…قبل هر بار تعویق هم تا آخرین لحظه امید داشتم…ولی خیلییییی بعید می‌دونم این‌بار تعویقی در کار باشه…
در نهایت ناباوری و جان‌ بر کفِ دست‌نهاده روز پنجشنبه میریم کنکور میدیم…فقط خدا به هممون رحم کنه…تو را به جان عزیزانتون فقط ماسکا رو وسط جلسه پایین نکشین…
عاجزانه ازتون التماس می‌کنم ماسک و روی صورت مبارک نگه دارین…

P
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

درست میفرمایید
بله من به شخصه حتما رعایت میکنم و خواهش میکنم بقیه دوستان هم رعایت کنن

علیرضا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

من نمیتونم رعایت کنم، شما ماسکتونو بر ندارین. خخخ

فتح الله
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

باعث تاسف داوطلب دکتری.

شادی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

با سلام
بسیار متشکرم از نظر نماینده
چرا همه متمرکز روی تهران هستند شما شرایط جنوب گرما و شرجی ۵۰ درجه شرایط قرمز رد کردیم سیاه هست هرمزگان و خوزستان و بوشهر سیستان و بلوچستان
تردید نکنید از این آزمون چقدر کرونا یی بیرون میاد و سرمایه های زندگیمون که پدر ومادر هامون هستند دچار مشکل میکنیم هزینه درمان بسیار سنگین و داغ عزیز غیرقابل تحمل
الان به همدلی نیازه نه خودخواهی که این اختیاری نه ما درس خوندیم همه درس خوندن کنکور اصلا اختیار ی نیست سرنوشت است تو ایران
مطمئن باشید ترم بهمن است چرا تو فصلی برگزارنشده که برای استان‌های جنوبی که با ثروت خاکشان زندگی کشور تامین می‌کنند بهتر بتونند امتحان بدهند
همه مهمونی و گشت و گذار دوست دارند ولی قبلش انسانیت و جوانمردی و همدلی
نجات یک فرد نجات یک جامعه است این نشان بزرگی است نه مدرک
یاعلی

محمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

کاملا حق با شماست
انشاءالله کنکور در شرایط بهتری در زمانی که امنیت مردم در خطر نباشه برگزار بشه و الان به تعویق بیافته

..
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

چون نماینده ها این مناطق حرفی نمیزنند

دختر شیرازی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

واقعا
نماینده های ما گویا در خواب ناز تشریف دارن

....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

خوزستان تمام ادارات تا آخر هفته تعطیل شدبه دلیل گرما چه جوری مردم تو گرما با کرونا وماسک برن امتحان بدن خدایا به فریادمون برس

..
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ....

بله واقعا

مخالف برگزاری کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

مسئله درس نخوندن نیست.من رشته ای هستم که رقابت توش خیلی کمه و تعداد شرکت کننده های دکترا تو این رشته انقدر کمه که فقط باید تو کنکور شرکت کنی تا قبول بشی.با این حال من خوندم،هر بار که عقب افتاده باز خوندم از دی تا حالا.تو دو تا دانشگاهی که کارشناسی و ارشد بودم برای دکترا قبولیم حتمیه.ولی با این شرایط کرونا به نظرم واقعا اشتباه بزرگیه که شرکت کنم. موقع وارد شدن به حوزه و خارج شدن از اون حتما ازدحام جمعیت هست و خطر هست.جالبه که میگن کسی که بازرسی میکنه گان میزنه بعد نمیگن این با این گان و دستکش چند نفر دیگه رو هم بازرسی کرده و آلوده شده. میگن با یه استامپ همه باید انگشت بزنن.میگن کولر روشن نیست آخه مگه همچین چیزی ممکنه که ۴ ساعت با ماسک و دستکش تو این گرما بشینیم….

محمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

حرفات حقه
دکتری هم حقته چون درک و فهمت بالاست

حقوق خصوصی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

خوش بحالتون
البته از نظر شرکت کننده ها میگم
رشته من هرسال بالای ۷۵۰۰ نفر شرکت کننده داره رتبه بالای ۲۰ هم باید بره شهرستان که برای من مقدور نیست
خیلی تلاش کردم و کارم رو هم از تابستون پارسال خیلی کم کردم که بیشتر مطالعه داشته باشم اما هیچوقت نمیتونم مثل بعضی از دوستان با اطمینان بگم رتبه تک رقمی میارم
چون رقابت فشرده ست و رتبه هرفرد درمقایسه با سایر شرکت کننده ها سنجیده میشه
من درک نمیکنم اونایی رو که با اطمینان میان اینجا میگن رتبه یک خواهندشد و حتما باید کنکور برگزاربشه وگرنه رتبه یک شون میپره
حتی اگه پارسال هم رتبه خوبی داشتندهم ملاک نمیشه که امسال رتبه بهترداشته باشند چون شرکت کننده ها ماهیتا فرق میکنند

علی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

والا دانشگاه ام ای تی میخواد که منم برم اونجا ادامه تحصیل بدم، اما خودم نمیرم. یعنی به هر دری میزنید برای تعویق. بس کنید این مسخره بازیا رو

مریم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

باید زنده بود تا بتوان زندگی کرد ممکنه تعدادی از شما در مناطق سفید زندگی کنید ولی در شهرهای بزرگ اوضاع به شدت بحرانیه
برخی بچه ها مجبورن بیان مراکز و خونه بگیرن
تو رو خداااا کنکورها رو به تعویق بیاندازید
زنجیره کرونا رو محکم تر از این نکنید
پسر دکتر دارو ساز تو کماست بچه اش به دنیا اومده ندیدتش و نمیدونید خانواده اش الان چه حالی دارن
بیمارستانها دارند گزینشی دستگاه به بیماران وصل میکنن
انصاف داشته باشید
حاضرید مردم گرفتار بشن یا عزیزانتون خدایی نکرده بیافتند بیمارستان؟ منطق داشته باشید

یه بیچاره
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/Panel_user/post_new
کمپین برگزاری ازمون حمایت کنید

محمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

لغو کنکور در این زمان اوج کرونا به نفع همه ملت ایران حتی انها که از مطالعه خسته شده اند چون زندگی مردم مهمتر از هرچیزی است

مارال
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

لغوی در کار نیست فردا توزیعه کارته دوستان

۰۰۰۰
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

خانوم امنیت تا حالا کجا بود؟! این خانوم امنیت تضمین میکنه که اگر کنکور برگزار نشه امنیت شغلی هم به ما میده و ما کارمون رو از دست نمیدیم؟! والا خیلیا مثل من اگر امسال کنکور دکتری ندیم دیگه شغلمون رو هم از دست میدیم؟! خانوم امنیت کاش یه فکری هم به حال امنیت زندگی ما کنن که یکساله درگیره کنکوریم!

هنر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

مگه شما در موسسات کنکور کار می کنی؟ برگزار نشدن چه ربطی به شغلت داره آخه؟؟؟؟؟

۰۰۰۰
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  هنر

خیر، خداروشکر توی این موسسات کار نمیکنم! در رابطه با شغلم دلیلی برای توضیح به شما ندارم چون شما نمیدونی هر شغلی چه شرایطی داره!

آخرین سنگربان
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

به نظر منم عجیبه. هیچکس با برگزار نشدن دکتری شغلش را از دست نمی ده مگر اینکه موسساتی باشه یا مافیا!

مهدی مهندسی مکانیک
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ۰۰۰۰

سلام
زمانی که ما کنکور دکترا قبول شدیم سر کار می فهمیدن خطر از دست دادن کار بود.دوستی که دکترا تربیت مدرس قبول شد با شیرینی هم اومد بهش گفتیم ولی گوش نکرد شیرینی رو بردن همانا وبی کار شدن همانا.بقیه هم دستشون اومد همزمان تحصیل و کار در اون مجموعه بسیار بسیار سخته.
خوبه که جایی دانشجوی دکترا شدن شرط موندن تو اون کاره.

نعمت سلامتی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

دوستان من امشب تصمیم گرفتم قطعا سر جلسه کنکور دکتری نرم. یکی از آشنایان دو روز پیش کرونا گرفت و متاسفانه امروز فوت شدن. با شنیدن این خبر، به احترام سلامتی خانوادم تصمیم گرفتم عطای دکتری رو به لقاش ببخشم. این نظر رو گذاشتم نه اینکه دروغ گفته باشم فقط گفتم شاید تلنگری باشه واسه عزیزانی که سلامتی خانواده هاشون از همه چی مهم تره. البته امیدوارم هرکسی هم که تو کنکور دکتری شرکت میکنه، سلامتیش حفظ شه که البته بعید میدونم با این شرایط وخیم کرونا.

.
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

سلام . توی اخبار سراسری ساعت ۱۴ رادیو گفت که اجتماعات حتی مهمانی ها و… خبر بدید جایی دیدید میاییم برخورد میکنیم یه همچین چیزی …. یعنی سر جلسه کنکور میان دستگیر میکنن میبرن به علت اجتماع بیش از ۱۰ نفر !!!؟؟؟ خب چرا یه چیزی توی اخبار میگن که بعدا مردم جدی نگیرن ..!!! چون از اجتماعات مردم پولی به جیب کلاس کنکورها نمیره حتما !!!

فرهاد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

اصلا تو حیطه این عضوی که حرف زده نیست که…الان حرف اول و اخر تمام تصمیمات رسمی رو فقط ریس جمهور و ستاد کرونا میگن

موافق برگزاری
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

من واقعا دیگه خسته شدم.خیلی زحمت کشیدم با داشتن شغل،فرزند و خانواده.نزدیک یکساله بکوب دارم میخونم.واقعا دیگه نامردیه کنکور لغو بشه

بهار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

اتفاقا شما به خاطر همون فرزندت باید مخالف برگزاری باشی .

.....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

برید درستون بخونید این دفعه تعویقی در کار نیست

.....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

خانم نماینده عضو هست وایشون نظر شخصی رو بیان کردن وازمون روز ۹۹/۵/۴به تصویب ستاد کرونا رسیده وامضا رییس جمهور پاش هست وطبق اطلاعات موثق ازمون سر موعد برگزار میشه

بهار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  .....

الان دیگه واقعا وقت بحث کردن نیست ولی از اونکه خبر موثق رو بهتون داده بپرسید چرا امضا رییس جمهور پای برگزاری آزمون جامع سنجش نبود و مجازی شد یا امضا رییس جمهور چرا پای برگزاری آزمون حوزه نبود و لغو شد.

ندا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

واقعا الان وقتشه؟!!

نگین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

باز نزدیک کنکور شد و شروع شد. عضو سیاست خارجی را چه به نظر دادن در مورد کنکور آخه. چه گرفتاری شدیم.

فرهاد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

اصلا نمیدونه که کنکور دکترا حدود ۱۷۰ هزار نفر هست…فک میکنه که ۱ ملیون داوطلب داره!!!!

هنر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

همه کنکورها رو گفته

محمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

میخوای بیشتر از این آبرومون تو دنیا بره میزنی تو گوگل کرونا سریع پرچم ایران میاد بالا

نگین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

جناب موتور هوشمند گوگل با توجه به محل جغرافیایی شما نتیجه یابی میکنه! تو ایرانی فوری ایران را برات میاره. ایرانی که نمیخواد آمار جیبوتی رو بگیره که.

.....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

خبرجدید

.....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: زمان برگزاری تمام آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از جمله کنکور سراسری، ارشد و دکتری در سال ۱۳۹۹ طبق نظر ستاد ملی کرونا امسال برگزار می‌شود.

بی نام
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

از یه طرف دلم به حال کادر درمان میسوزه.خیلی خسته شدن.از یه طرف دلم به حال خودمان میسوزه.ولی بچه واقعا سازمان سنجش هم خسته شدن.اونا هم آدمن خانواده دارن.تا کی قرنطینه.وزیر بهداشت هم خیلی تلاش کرده برامون.خدایی قدر نشناس نباشید

فاطمه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

ما مثل شما درآمد هنگفت نداریم که کرونا بشه همه کارامون تعطیل کنیم بشینیم یه گوشه منتظر وایستیم کی کرونا تموم بشه بعد کارامون سر بگیریم.
ما همین الانش هم داریم با تصمیمات غلط شماها با مشقت زندگیمون میگذرونیم، آیا روح و روان ما دچار فرسایش نمیشه؟! دو هفته پیش که داشتند تصمیم میگرفتن شما کجا بودی؟!
دولت محترم یکبار هم که شده ثابت کن میتونی یه کاری پیش ببری
خیلی مسخره اس همین خبرگزاری فارس که خودش صدای مردم میدونه نظر ما که موافقیم رو که همش با دلایل منطقی بوده رو ثبت نمیکرد اما نظراتی رو ثبت میکرد که واقعا جای تاسف داشت و داره نمونه: من کاری به کرونا ندارم فقط میخوام روی این بالا دستیا رو کم کنم و تو سری خور نباشم…

مریم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

اگر کنکور برگزار شود این بی تدبیری در تاریخ ثبت خواهدشد و هر فردی امسال وارد دکتری شود قطعا نمود خودخواهی و عدم توجه به درد و آلام هموطنان خواهد بود ما در زمان جنگ جوانانی رو داشتیم مثل مهرداد عزیزالهی که درس رو کنار گذاشتند و رفتند به جنگ که کشور در امنیت باشه اونوقت به توصیه افرادی سودجو که منافعشان در گرو برگزاری کنکورهاست دم از خستگی میزنند واقعا خجالت داره
مدیران باید امنیت مردم کشور در اولویت برنامه هاشون قرار بگیره

یه بیچاره
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

اقا تو امتحان نده چیکار به ما داری

.....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

مشرق نیوز یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ – Jul 26 2020 کد خبر ۱۰۹۹۴۹۶ تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۱ ۸ نظر چاپ سیاست اعلام زمان قطعی شروع سال تحصیلی مدرسه کلاس درس وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل از ۱۵ شهریور ماه آغاز می شود. به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی ظهر یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای «مظفر» در پاکدشت طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود. وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: دانش آموزان بر این اساس، آموزش‌های لازم را از بسترهای مختلف دریافت می‌کنند و اگر امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه وجود نداشته باشد، با توزیع آموزش در طول هفته در بستر فضای مجازی آموزش‌ها پیگیری می‌شود. بیشتر بخوانید: ارتباط میان کرونا و ترک تحصیل دانش‌آموزان حاجی میرزایی اضافه کرد: در خصوص حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام می‌شود. وزیر آموزش و پرورش همچنین در خصوص کمبود نیروی آموزشی نیز گفت: در این خصوص برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده است و با استفاده از معلمین حق التدریس، بازنشستگان و به تأخیر انداختن بازنشستگی معلمان شاغل این نیاز حل می‌شود و کمبود اصلی ما برای نیروهای رسمی شاغل است و در زمینه نیرو برای سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی نداریم. وی گفت: سال تحصیلی جدی با کمترین مشکلی آغاز می‌شود و هیچ نگرانی… ادامه نظر»

مهتاب
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

سلام. ما هم میدونیم این آزمون دیگه ارزشی نداره. یه سر هم بندی و فرمالیته اس. کاملا غیر علمی و مصاحبه های بعدش هم غیر استاندارد خواهد بود. چرا از اول فکرشو نمیکنید؟؟ مسلمه این آزمون دیگه فایده نداره از نظر علمی و هم آسیب رسان به سلامت جامعه و شهروندان هست. نمیدونم اینهمه اخبار داره اعلام میکنه تهران در وضعیت قرمز و خطرناکه ….نکنه اخبار دورغ میگه؟؟؟؟؟؟؟؟ بیخود نیست مردم اعتماد ندارن و هر کاری میخوان دارن میکنن و آمار رفته روی ۲۱۹ نفر فوتی. حالا تو این شرایط چیش خوب شده ک امتحان بگیرن؟؟؟؟؟؟

بی نام
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

بخدا ما گناه داریم یه تصمیم قاطع بگیرید

آیسان
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

اگه خبر رو با دقت بخونید هدف برگزاری کنکورهای سراسری تو شرایط بهتره نه لغو …. از مسئولان تمنا داریم که منطقی تر فک کنند و شرایط حاد رو در نظر بگیرن و تمام آزمون ها رو از جمله دکتری در زمان مناسب که کاهش چشمگیری رو از نظر انتقال و فوتی کرونا داشته باشیم برگزار کنن…. لطفا سلامت داوطلبان و خانواده ها رو تو اولویت قرار بدین… نه برگزاری کنکور به هر قیمتی….!!!!!.

نازنین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ

در شرایط فعلی برگزاری کنکور ها به صلاح نیست.
یه عده درک این موضوع براشون سخته!!!
بعد میخوان دکتر بشن …
امیدوارم کنکور لغو بشه

بهار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

کم نداریم از این استاد دانشگاه های بی منطق من خودم کم نکشیدم از امثال این اساتید ولی هی با خودم میگفتم اینا سناشون زیاده بازنشست بشن و اساتید جدید بیان اوضاع دانشگاه ها بهتر میشه ولی از قضیه کنکور به بعد بعد خوندن هر نظر مخالف تعویق که منطق پشتش نیست هی میگم خدا به داد دانشجوهای آینده برسه با وجود این اساتید آینده

ترنم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ

ای خدا باز شروع شد. کسی نیست به اینا بگه شما خوابید تا سه روز قبل ازمون. این خانم دکتر تازه متوجه شرایط شده؟ چرا یه نفر هم بین اینا پیدا نمیشه بگه بس کنید مردم رو کشتید با این همه استرس‌ شورشو در اوردن

میگ میگ
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

الهى شکر
دوستان انگار تعویق قطعى شد.
فردا هم تو جلسه با وزیر بهداشت نهایى میشه!

ط
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

الان اخبار شبکه خبر در مورد کارت ورود به جلسه ی ارشد گفته ولی در مورد دکترا چیزی نگفت اخه قبلا اخبار اعلام‌ میکرد زمان گرفتن کارتو

ط
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

اینکه اگه تصمیم به لغو یا تعویق کنکور دکترا بگیرن ربطی به اونایی که میگفتن تعویق نداره وضعیت بد کشور باعث میشه تصمیم به عقب انداختن کنکور بگیرن هفته ی قبل تعداد فوتی ها ۱۹۵ نفر بوده متاسفانه این هفته ۲۱۶ نفر شده با محدودیت هایی که گذاشتن و بعضی مکانها رو بستن به جای اینکه تعداد بستری شده ها و فوتی ها کمتر بشه بیشتر شده

مجتبی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان. لطفا لینک زیر را نشر دهید.
https://www.farsnews.ir/my/c/32948

....
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

پس این چیه الآن دقیقا؟
کارت ها هم از روز دوشنبه واسه دکتری میاد
واسه ارشد هم از سیزدهم
این مطلب پایین هم میگه این تاریخا از سمت ستاد کرونا تصویب شده
پس لابد دروغه اینا ن ؟؟؟

ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه روز ۴ مرداد خود تاریخ‌ آزمون‌های سراسری را مجددا تایید کرد/ اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور بروزرسانی شد

آزمون دکتری وزارت علوم: ۹ مرداد ۹۹
کارشناسی ارشد وزارت علوم: ۱۶ تا ۱۸ مرداد ۹۹
کنکور سراسری کارشناسی: ۲۹ تا ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ۹۹

برگزاری امتحان در موعد مقرر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ

دیگه شورش رو در اوردین با این تعویق های مداوم.این مسخره بازی ها چیه؟هرکی از راه میرسه یه نظر و تز میده…

قانون
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

با نام و یاد خدا با سلام خطاب به کسانی که از حقوق بین الملل و قوانین بین المللی سلامت در مورد ویروس کرونا بی اطلاع اند. در بند ۱ ماده ۱۲ میثاق نامه بین المللی حقوق اقتصادی و اجتماعی آمده است که حق هر فرد برای برخورداری از بالاترین وضعیت سلامت جسمی و روحی را به رسمیت می‌شناسد و در بند ۲ همان ماده اقدامات لازم برای تحقق این حقوق توسط دولت‌های عضو میثاق آمده است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شرایط جهت تأمین تمام خدمات و مراقبت‌های پزشکی در مواقع بیماری بویژه بیماری های همه‌گیر اشاره کرد. بر اساس ماده ۴ حقوق مدنی و سیاسی هر گاه یک خطر عمومی فوق‌العاده موجودیت ملی را تهدید کرد و رسماً آن تهدید اعلام شود، کشورها می‌توانند تدابیر خارج از الزامات مقرر در میثاق را اتخاذ نمایند مشروط بر آن که آن تدابیر مغایر با حقوق بین الملل نبوده و منجر به تبعیض منحصراً بر اساس نژاد، رنگ، جنس، زبان، اصل و منشاء مذهبی و اجتماعی نشود. در شرایط فعلی و مستند به قوانین بین المللی و حقوق بین المللی سلامت، برگزاری کنکور دکتری و هر گونه کنکور و تجمعات از این دست تماما منع قانونی دارد. علی ایحال در صورت برگزاری، با استناد به حق هر فرد برای برخورداری از سلامت جسمی و روحی خویش و این خطر فوق العاده برای سلامت عمومی و امنیت ملی، هر گونه عواقب ابتلا، مرگ و میر و انتقال و انتشار ویروس بر عهده وزارت علوم و اقمار آن به ویژه سازمان… ادامه نظر»

حقوق خصوصی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  قانون

متشکرم قانون
اما اینجا یه حقوق بین الملل هست که به شدت موافق برگزاریه و امیدوارم درساش رو خوب یاد گرفته باشه

احمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

#تعویق_تمام_کنکورهای_سراسری

۱⃣ فیلترشکنتون خاموش باشه
۲⃣ لینک گذاشته شده رو لمس کنید تا وارد صفحه مستقیم امضا بشید
https://www.farsnews.ir/my/c/33008

۳⃣ گزینه ى حمایت میکنم رو کلیک کرده، شماره همراهتونو وارد میکنید و اعدادى که در متن مشاهده میکنید رو تایپ کنید(کیبوردتون باید انگلیسی باشه برای وارد کردن اعداد ولی توی سایت فارس میبینید که فارسی ثبت میشه و درسته)
۴⃣ تو صفحه بعدی که براتون باز میشه بزنید “فراموشی رمز عبور”
چند لحظه صبر کنید،پیامى حاوى عدد بهتون ارسال میشه.
۵⃣ اون اعداد ارسال شده رو تایپ کنید و یک رمز دلخواه هم باید تایپ کنید.

۶⃣ بعد از تکمیل فرایند دوباره صفحه رو رفرش کنید.
۷⃣ گزینه حمایت میکنم رو مجددا کلیک کنید که به “حمایت شده” تغییر پیدا کرده باشه.

داوطلب دکتری،بدبین به مبتلا بودن کرونام
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

همین الان رسید به ۵۰ هزار، الان چی میشه؟

گلی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ

واقعا هرکس که داره کنکور دکتری میده بد نیست یه خرده فکر کنه از سوالهای استعداد تحصیلی کنکور هم این مسئله ساده تره. به نظرتون این پروتکل ها واقعا منطقی و استاندارده؟ من الان یک هفته است دارم روی خودم کار میکنم که به شرایط آزمون فکر نکنم و راحت درس بخونم ولی واقعا ساده انگارانه سازمان سنجش داره بهش نگاه میکنه. با باز کردن در و پنجره کرونا میره بیرون؟!!!! بعد ببخشید من تهرانم و راحت میتونم خودم رو برسونم دانشگاه محل آزمون اون بنده خدایی که شهرستانه و باید خودش روبرسونه مرکز استان چکار کنه؟ الان یکی از دوستان بنده خدا تعریف میکرد میگفت من محل آزمونم خیلی دوره بابا یه خرده بیاییم دست از خودخواهی برداریم.

مهشید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

نظر شخصیتونو نگه دارید برای خودتون خانم و به کار این همه داوطلبی که وقتشونو گذاشتند برای درس خوندن کار نداشته باشید

احمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

الان چ وقت این حرفاست ، صحبت های نسنجیده بعد این همه مرخصی گرفتن و درس خوندنایه شبانه
بیخیال بشید بذارید برگزار بشه لطفا

ووو
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

همه درس خوندن عزیز من
۶۵ ماه تعویق خورده!
کسی میخواست بخونه خونده
کسی هم که تاحالا نخونده بعدش هم نمخونه
بحث سلامت هست
بحث جا نداشتن بیمارستانا
بحث اینه مرگ نیروی کار که مدرک کارشناسی ارشد داره هزینه زیادی داره

حمید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

امنیت ملی تو برگزاریه اگ برگزار نشه تلاش ی جماعت کثیرب بر باد میره

...
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

جالبه
امنیت در برباد نرفتن تلاش یه تعداده
امنیت برباد رفتن جان مردمان یک کشور نیست

ایرانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

بخدا ۲ هفته است یک صفحه هم مطالعه نکردم شیرازه درس از هم گسیخت.

حمید کرج تو کف دکتری
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

درس منطق نده دیگر تو به این عاشق که

از همان کودکی اش مدرسه را دوست نداشت

امین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

میخوان لغوش کنن.
دوستان تعویقی خیالتون راحت شد؟
همینو میخواستین؟
حالا با خیال راحت به زندگیتون برسید که کرونا تموم شد.

نازنین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  امین

لغو نمیشه چون که
کارتهای ورود به جلسه برای بچه های وزارت بهداشت از امروز توزیع شده

صدرا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

استاد امین سلام خوب برای بنده خیلی فرق نمی کند که برقرار باشه یا عقب بیفته اما لطفا احساس رو کنار بگذاریم و به یک نکته فکر کنیم خوب همه تصمیم می گیریم در امتحان شرکت می کنیم فقط و فقط یک درصد ابتلا خدا ناکرده البته ، گریبانگیر یک خانواده و در برخی مواقع چند خانواده شده دکتری ارشد و… بدون سلامتی بدرد نمی خوره

زهرا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  امین

برادر من چرا داری جو الکی میدی؟ اجازه بده ببینیم قضیه چیه. کسی حرف از لغو نزده. امکان نداره لغو بشه.

فاطمه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  امین

خدا کنه
تو این اوج کرونا کنکور چه معنی میده
طرف کرونا داره بدنش داره تیر میکشه حواس داره سوال بخونه که میگن میریم بیمارستان کنکور میگیریم خیلی ها عزا دار هستند بحرانه بحران میفهمی

امین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خانم محترم تقصیر امثال شماست که باید توی اوج کرونا کنکور بدیم.
ما هرچقد سعی کردیم تلاش کردیم که شما بفهمید عقب افتادن کنکور راه حلش نیست ولی شما یا واقعا متوجه نمیشید که تعویق جواب نمیده یا خودتون رو زدید بخواب.

یه بیچاره
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

نه نمیفهمم

بدشانس روزگاااار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

لطفا بذارید ما کنکورمون بدیم به اندازه کافی همه برنامه های زندگیمون ریخته بهم…. بس کنید لطفا، کرونا همه جا هست و تا حداقل سه سال آینده شرایط همینه، به جای حرف زدن ها بهتره هزینه کنید و امکانات رو بالا ببرید

فاطمه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

شما چه منفعت مادی در برگزاری کنکور دارید؟

فاطمه
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

بحرانه اینو مثل وقتی که زلزله میاد یا سیل
بحران طبیعتش همینه برنامه ها رو به هم میریزه
باید به هم کمک کنیم نه اینکه فقط به خودمون فکر کنیم
احتمالا شما در منطقه ای زندگی میکنید که سفیده خبر از اوضاع نداری

تشکیل کمپین جدا سازی دانشگاه آزاد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

واقعا این همه پیگیری خبرگزاری فارس جهت حذف آزمون کنکور برای سلامتی ماست؟ کاش نیت همه در کارشون همین دنیا مشخص میشد

محمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

بله برای سلامتی همه مردم کشور هست

مهسا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ

خخخ شما چکاره ای نماینده مجلس اخه…اینا همش شو تبلیغاتیه که بگن مردم واسشون‌ مهمن.
وزرا و رییس جمهور و ستاد، مراسم محرم و کنکورو تصویب کردن تموم شد رفت.

علیرضا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

آره واقعا
شورشو درآوردن دگ اه

محمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

تصمیمشون اشتباه بوده ای کاش بشه جلوی این فاجعه برگزاری کنکور رو گرفت

علی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ

آقا اینقدر رو اعصاب ما راه نرید
کمتر از یک هفته مانده به آزمون، یعنی چی این حرف ها؟
واقعا ملت رو بلا تکلیف کردید
یا عرضه دارید و برگزار کنید یا ندارید و پولمون رو پس بدید و امثال بذرپاش رو پذیرش کنید بره

داوطلب دکتری در کنار سلامتی همه مردم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

میدونید اعصاب ما چقدر خرد شده که قراره تو دمای ۵۰ درجه گرما با اتوبوی بیایم محل آزمون که ۴ ساعت با محل زندگیمون فاصله داره و چقدر مشکل داریم بریم مسافرخانه و بعدش هم تو این گرما ماسک بزنیم و در جایی که اکثر تست ها مثبت درمیاد کنکور بدیم چندروزه اعصابم داغونه همش میگم چیکار کنم
کلا به چه کنم چه کنم گرفتار شدم
همش فقط به منافع خودتون فکر کنید

فتح الله
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ

دوست عزیز نگران نباشید خدا بهترین اتفاقا رو سر راهتون قرار میده. ان شا الله که به حقتون برسید و سلامتی شما و کسانی که مثل شما هستند به خطر نیوفته. امیدوارم که هر چه به صلاحمون هست رقم بخوره.

متقاضی دکتری
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ

یا خدا.دوباره شروع شد

احمد
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/33008 موافقای تعویق برین لینکو بزنین و حمایت کنین چون امشب شب آخره و التماس دعا

امین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

:|
یعنی اگه واسه لغو کمپین بزنن آدم نارحت نمیشه ولی وقتی میگن باید کنکور عقب بیفته دوستم دارم برم…..
نمیدونم چرا در برابر فهم این موضوع مقاومت میکنین!
تعویق جواب نداده و نخواهد داد.

#نه به کرونا
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

نباید برگزار بشه. بیمارستان های مشهد پر شدن. دستگاه اکسیژن نیست. شرایط دقیقا همون شرایط اسفند و فروردین هست. اینجا طرح پرستار در منزل گذاشتن. چون تخت خالی نداریم. از طرفی طرح همیار سلامت هم گذاشتن که مردم با چهار روز آموزش، برن توی بیمارستان و به کادر درمان کمک کنن. موج دوم کرونا خیلی وقته شروع شده. این تجمعات یک جور خودکشی عامدانه س. ما که مجبوریم و بهرحال به آزمون میریم ولی تاوان این آزمون خیلی سنگین خواهد بود. فقط باید دعا کنیم که طوریمون نشه.

یه بیچاره
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  #نه به کرونا

اقا تو را خدا بیخیال بشین نیایید ازمون بدید چرا ایقدر خودخواهی اصلا من میخوام بمیرم شما نیا ازمون بده زندگی مارا نابود کردید یه مشت بیکارید که هیچی جز خودتون مهم نیست بابا زندگی من نابود میشه تورا خدا دست بردارید

...
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  یه بیچاره

کلی من تو سه خط متنت نوشتی بعد میگی ماها خودخواهیم
کنکور ۹ مردادبرگزارمیشه شماهم شرکت کنید اما خداوکیلی یه منفعت اجتماعی برای برگزاری بیارید که ما هم بفهمیم و خودخواه نباشیم
چرا درمقابل فهمیدن مقاومت میکنیدشرکت شما باعث نشر بیشتر کرونا میشه

Mahdi
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی که خود یک روحانی است در ادامه یادداشت خود با بیان اینکه “هیچ امری بالاتر از حفاظت از سلامت جامعه و جان انسان‌ها نیست”، هشدار داد: «آقای رئیس‌جمهور! شما به عنوان فرمانده کل ستاد مقابله با کرونا مسئول جان مردم هستید. به این واقعیت تلخ فکر کنید که با این تصمیمات، پاییز سیاهی در انتظار کشور ما خواهد بود. لطفاً تعارف با این و آن را کنار بگذارید.»

تیگران
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

خدا خیرتون بده داریم از استرس میمیریم

علی موافق لغو کنکور
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

کنکور دکتری باید لغو بشه- قبلا هم سازمان سنجش طبق روال کارشو انجام داده بود ولی خب این ستاد کروناست ک با توجه ب شرایط تصمیم نهایی رو میگیره

ماه دخت بانو
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

یا همه باهم
یا همه تنها
روز نو
یا شب بی فردا