محرومیت از آزمون دکتری وزارت بهداشت در صورت همراه داشتن موبایل

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: همراه داشتن هر نوع موبایل و وسیله الکترونیکی در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی تخلف محسوب شده و موجب محرومیت از آزمون می شود.

دکتر سعید هاشمی نظری در گفتگو با مهر اظهار داشت: مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار می‌شود. این آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار خواهد شد.

هاشمی نظری یادآور شد: نسخه جدید دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار کروناویروس از سوی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت ابلاغ شده است و ما در آزمون‌ها آن را اجرا می‌کنیم. به طور نمونه بازرسی بدنی از داوطلبان نخواهیم داشت و اگر هم نیازی باشد با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ممکن است بازرسی بدنی صورت نگیرد همراه داشتن هر نوع موبایل حتی به صورت خاموش و تمامی ادوات هوشمند مانند ساعت و سایر وسایل هوشمند تخلف در آزمون محسوب شده و موجب محرومیت از آزمون می شود. ضمن اینکه حتی بعد از آزمون هم اگر تخلف داوطلب محرز شود موجب محرومیت از آزمون می شود.

وی گفت: نوبت بندی برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر رشته بر اساس نوبت صبح یا عصر هر یک از روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب همان نوبت بندی اعلام شده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۶ هزار و ۴۹۰ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر زن هستند.

وی افزود: برای داوطلبان مبتلا به کرونا مکان جداگانه در نظر گرفته شده است و از تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر داوطلب این آزمون تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا ۱۷۶ نفر بوده‌اند که فرم خوداظهاری خود را تکمیل کرده‌اند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

سلام مثل سالهای گذشته باجه امانات برای تحویل گرفتن گوشی هست یا نه؟ شنیدم امسال بخاطر کرونا گوشی از کسی تحویل نمیگیرن.