موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مجازی شدن مصاحبه دکتری 99 وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از مجازی شدن مصاحبه داوطلبان دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

دکتر سعید هاشمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح روند برگزاری اولین روز آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت و گفت: برگزاری این آزمون از ۸ صبح امروز جمعه ۱۰ خرداد در ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور به طور همزمان آغاز شد و از حدود ۱۸ هزار داوطلبی که در این آزمون ثبت نام کرده بودند حدود ۱۶ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

هاشمی گفت: تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند که آزمون تعداد ۴۰۵۷ داوطلب در صبح امروز جمعه، ۴۲۱۳ داوطلب عصر روز جمعه، ۴۲۰۵ داوطلب در صبح روز شنبه، ۴۶۲۷ داوطلب در عصر روز شنبه و در نهایت ۱۱۳۹ داوطلب نیز صبح روز یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مرداد ماه در حوزه‌ امتحانی و پنج نوبت برگزار می شود.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 

تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت مجازی و براساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرناز
مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

اتفاقا اینطوری خیلی بهتره چون دیگه تقلب نیست و صرفا بر اساس رزومه بررسی میشه. چون مجازی اصلا امکانش نیست سوال پرسیده بشه چون طرف ممکنه با استاداش دوست باشه و همونجا نشسته باشن و بهش کمک کنن

م
شهریور ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرناز

بله درسته. بر اساس رزومه ای که با دوستی و رانت و حتی اخاذی تهیه شده. شما فکر میکنید تمامی داوطلب ها واقعا رزومه شون حاصل تلاش خودشونه؟!!!

مسیح
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید بنظرمن‌هم باید مصاحبه را عقب انداخت چرا عجله هنوز ما بخاطر کرونا کلی کارهای عقب مانده داریم وبامجازی شدن مصاحبه هم موافق نیستم

فاطمه
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مسیح

من ۶ ماه مقاله پایان نامه ام رو فرستادم برای یه مجله هنوزم جوابم رو ندادن! میگن کسی دانشکده نیست، داورا نیستن و…. مجازی بشه چطور می تونیم از خودمون دفاع کنیم واقعا!!!

م
شهریور ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

نگران نباشید. تعداد مقاله و رزومه بر اساس سنوات ارزش دارد. یعنی کسی که تازه فارغ التحصیل شده است و بدون وقفه تحصیل داشته است حتی یک سابمیت هم ارزش دارد نسبت به کسی که ده سال است کارمند است و بیست تا مقاله دارد. به هر حال کسانی هم که هنوز دانشجو هستند و تعداد مقالات بالا دارند مشخص است که چگونه تهیه شده است. ختم کلام اینکه مقاله هم محدویت نمره دارد.

الی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ

۳۰درصد

الی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ق٫ظ

سلام
بنظرتون درهرسه درس مورد آزمون من حدودا ۰درصد زدم. احتمال قبولی دارم؟

محمدرضا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الی

خسته نباشی دلاور

محمدرضا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

دوستان زیربارمصاحبه مجازی نرید
خیلی خیلی ضرر خواهیم کرد

فاطمه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

من اصلا متوجه نمیشم ینی چی مصاحبه مجازی و بر اساس سوابق تحصیلی!!! ینی می خوان چیکار کنن، ما که هنوز نتونستیم ازمون زبان بدیم و خبریم از ثبت نام ازمون نیست چیکار کنیم و کلی کارای دیگه که نتونستیم انجام بدیم…

علیرضا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

چه اشتباه بزرگی
بازم تقلب امسال زیاد میشه
آخه جه عجله ای دارن برای مصاحبه گرفتن بزارن دو ماه دیگه. اوضاع و کنترل بیماری بهتر بشه

L.B
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

درود بر شما. خدا قوّت.