موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

قبولی سازمان سنجش در امتحان وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش گفت: وزارت بهداشت به سازمان سنجش برای برگزاری کنکور دکتری نمره ۱۶ را البته سختگیرانه داد، یعنی اینکه وزارت بهداشت که متولی تمهیدات بهداشتی و مباحث سلامت است، نمره قبولی را به سازمان سنجش داده است.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار تصاویری که نشان دهنده رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی حوزه‌های کنکور دکتری است، اظهار کرد: ابتدا باید به صورت صد درصد تائید شود تصاویری که منتشر شده مربوط به کنکور دکتری روز پنج شنبه، ۹ مرداد بوده است یا خیر. بعد از تائید شدن موارد گزارش شده و اینکه مشخص شود تمهیدات بهداشتی رعایت نشده ناشی از کم کاری حوزه بوده است؛ با آن‌ها برخورد خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: علاوه بر برخورد با حوزه‌هایی که تمهیدات را به خوبی انجام نداده اند، اقدامات لازم انجام می‌شود تا در آزمون‌های بعدی سازمان سنجش و وزارت بهداشت با دقت بیشتری پروتکل‌ها را اجرا کنند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

چینش صندلی ها مورد تائید نماینده های بهداشت بود

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: طبق پروتکل بهداشتی که به حوزه‌ها ابلاغ شد، نماینده وزارت بهداشت مکلف شد که حوزه‌ها قبل از برگزاری آزمون بازرسی  شوند. در هفته گذشته حوزه‌ها بر اساس ابلاغ معاونت بهداشت وزارت بهداشت بازرسی شدند. اگر از نظر چینش و فاصله صندلی مشکلی وجود داشت؛ نماینده بهداشت اعلام می‌کرد و حوزه‌ها کار خود را اصلاح می‌کردند، ولی از نظر نمایندگان وزارت بهداشت این چینش صندلی‌ها مورد تائید بوده است.

شکایت سازمان سنجش از منتشر کننده عکس یکی از داوطلبان کنکور 

او درباره عکسی که در فضای مجازی منتشر شده و ادعا شده داوطلب در حال تقلب کردن است، توضیح داد: در این عکس مشخص نیست که این داوطلب صد در صد در حال تقلب کردن است، ولی سازمان سنجش از شخص و یا نهادی که این عکس داوطلب را منتشر کرده شکایت می‌کند. این شکایت به این دلیل است که در ابتدا باعث شده اند آبروی فرد خدشه دار شود و دوم اینکه منتشر کننده این عکس باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

علت دریافت نشدن کد خوداظهاری از داوطلبان کنکور دکتری

سخنگوی سازمان سنجش درباره علت دریافت نشدن کد خوداظهاری از داوطلبان کنکور دکتری بیان کرد: وزارت بهداشت معتقد بود که خود اظهاری از کل داوطلبان باید انجام شود. اگر بر اساس سوالاتی که در سامانه سلامت وزارت بهداشت پرسیده می‌شود، مشخص شود داوطلبی مشکوک به کروناست باید مکان مجزایی برای این داوطلبان در نظر گرفته شود.

او یادآوری کرد: این که گفته شده داوطلب کد ثبت نام در سامانه سلامت را دریافت و به حوزه‌ها تحویل بدهد به دلیل تاکید بر این بوده که داوطلب حتما خود اظهاری را انجام دهد. با این وجود هم برخی داوطلبان کنکور دکتری خود اظهاری را در سامانه سلامت انجام ندادند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: وزارت بهداشت به سازمان سنجش برای برگزاری کنکور دکتری نمره ۱۶ را البته سختگیرانه داد، یعنی اینکه وزارت بهداشت که متولی تمهیدات بهداشتی و مباحث سلامت است، نمره قبولی را به سازمان سنجش داده است.

او گفت: کنکور کارشناسی ارشد بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در موعد مقرر یعنی پنج شنبه، ۱۶ مرداد، جمعه، ۱۷ مرداد و شنبه، ۱۸ مرداد  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

37 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرامش
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

ریز نمرات دوره کارشناسی رو چجوری بگیریم؟؟

Hamed
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

افتضاح بود هیچ پروتکلی رعایت نشده بود هیچ کس باور نکنه اینا اخبار کذبی بیش نیست که میگن همه راضی هستن واقعا شرایط سختیه. اصلا نمیشه توضیح داد من که اصلا راضی نبودن…

یک پرستار شاغل در بخش کرونا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ق٫ظ

خواستم بگم من که خودم از نزدیک دارم این وضعیت رو میبینم میتونم با قاطعیت بگم که با برگزاری کنکور چیزی شبیه یک فاجعه رخ میده. من خودم کاملا بدون علامت بودم ولی تستم مثبت شد! خدا میدونه چن تا بیمار کووید بدون علامت قرار بیان سر جلسه کنکور و بقیه رو مبتلا کنن به راحتی حتی با همه اون پروتکل هایی که میگن. قدرت سرایت این بیماری بشدت افزایش پیدا کرده من با همه مراقبت هایی که داشتم کل خانوادم مبتلا شدن. بخدا قسم دیگه جونی برای ما نمونده توی هر شیفتم توی بخش مون حداقل دو تا فوتی داریم. نمیگم دلتون به حال ما بسوزه و رعایت کنید ما وظیفه مونه ولی خدا اون روز رو نیاره یک لحظه به این فکر کنید که خودتون یا خانواده تون حتی بدون هیچ بیماری زمینه ای درگیر این بیماری بشن و خدایی نکرده جونشون رو از دست بدن! اون موقع یاد تقدیر و تشکرتون از مسئولین برگزاری کنکور میوفتین!

علی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
به هر حال به این زودی ها کرونا مثل آنفلوآنزا هست و باید با رعایت پروتکل ها با این ویروس زندگی کرد مگه خرید و پارک رفتن ها و مسافرت وزبارت وتفریح و پاساژ گردی و ….تعطیل شده که آموزش در کشور تعطیل بشه شما اگه سری به سطح شهر مشهد که من هستم بزنید می بینید که امتحان چند ساعته کنکور با شرایط خاص خطرناک تر از این اماکن عمومی نیست و تنها بهانه جویی و آماده نبودن افراد برای کنکور باعث همه این نظرات منفی است کنکور دکتری بسیار عالی و با رعایت پروتکل ها برگزار شد
موفق باشید

هوشیار
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

ایمنی گله ای طبق تحقیقات علمی رد شده است…….اما متاسفانه در ایران کسی حاضر به پذیرش این موضوع نیست…..

فاطمه قاسمی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

خداقوت انشالله که سلامت و تندرست باشید. کو‌ گوش شنوا و کو قدری بیشتر از نوک بینی رو دیدن؟؟!!! واقعا انگار همه احساس امنیت کاذبی احاطه شون کرده!! ما خودمونم انگار دیگه برای جون خودمون ارزشی قائل نیستیم. دوست عزیزمون واقعا راست میگه این همه رفتارهای پرخطر رو داریم توسطح جامعه انجام میدیم بیرون رفتن های اضافی و پارک و تفریحات و مسافرت همه اینها تو این شرایط خطرناک و اشتباهه و باید محدود بشه و همینطور کنکور هم با این سطح تجمع و این وضعیت آماده نبودن تمامی حوزه ها ازلحاظ پروتکلهای بهداشتی، واقعا میتونه فاجعه ساز بشه…از ما که گذشت امیدوارم بچه های ارشد و کارشناسی صدمه ی کمتری ببینن…

داوطلب دکتری 99
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

وجدانا حوزه ما هم خوب بود، ولی نیازی به تشکر از شخص یا اشخاص و سازمانی وجود نداره چون باید به تعهداتشون عمل میکردن
این تشکرایی که مینویسین اگه روی رتبه تاثیر داره به ما هم بگین

نه به کرونا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

خدا رو شکر که نظرسنجی از طریق شماره همراه داوطلب های واقعی انجام شد. حالا سازمان سنجش بهتر میتونه درمورد حوزه های برگزاری تصمیم بگیره و این خاطر خیلی ها رو که واقعا نگران عدم رعایت پروتکل ها هستن راحت می کنه

ahmad
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

در دانشگاه صنعتی اصفهان فواصل مثل پارسال بود و مراقبین کساانی که سرفه زیاد می کردند را کاری باهاشون نداشتند و خودشون فاصله می گرفتند خود من از دیروز مریض شدم کی میخاد جواب بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ترنم
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

ولا همه چی خوب رعایت شده بود. دست سازمان سنجش و وزیر علوم درد نکنه

نیلی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترنم

شما تو ی سایت دیگ هم نظر داده بودید لا اقل اسمتون رو عوض کنید

سمیرا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ترنم

خداییش هم پروتکل ها رعایت شده بود هم سوالا سخت و با کیفیت بود . دست سنجش درد نکنه.

مهدی مهندسی مکانیک
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

خب اونجوری که مشخصه اسم تار TAR از زمانی که لو رفته ما دیگه کامنتی با این اسم نمی بینیم ولی دوست عزیزمون فعالیتشون رو شبانه روزی کردن.
از حق نگذریم اسامی خوبی هم انتخاب می کنن مثل مبین، شیراز و…
به دوستمون خسته نباشید عرض می کنم.
فقط دقت نمی کنن حتی شده یک تغییر مختصری در محتوای پیام ها بدن و عینا کپی پیست نکنن که شاید نیم درصد مخاطبانشون باور کنن که اونم بعیده.
داوطلبان اینجا اینقدر باهوش هستن که فریب شما رو نمی خورن.
یا یک پیشنهاد کمتر از صفت تفضیلی و صفت عالی استفاده کنین که واقع نمایی پیام هاتون بیشتر بشه.
اینکه تکرار می کنن عالی بود بهتر از پارسال بود بهترین کنکور تاریخ بود! و…خب بقیه زودتر می فهمن.مثلا در پیام هاتون یک نکته منفی هم بگین مثلا شرایط برگزاری خوب بود فقط سرویس بهداشتیش مایع نداشت.اینجوری شاید یک نفر باورش شد که شما داوطلب واقعی هستین.

فاطمه قاسمی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

خخخخخخ چه داستانی شده این خودشیرین بازیهای بعضی افراد مغرض و سعی بیخودی در القای این مطلب که این تعداد زیاد دانشجوهایی که روز پنجشنبه به امید عمل به وعده های وزارت علوم و سنجش، رفتند سرجلسه وچیزهای خلافش رودیدند، همه دارن دروغ میگن!!!خب اینکه بعضی جاها طبق وظیفه شون شرایط استانداردوبهداشتی رو برای بچه ها رعایت کرده بودند دلیل نمیشه که فکرکنیم همه جا همین بوده!!!که اتفاقا از تعداد کامنت هاو تنوع شهرها هم معلوم میشه که اکثرجاها بچه هاواقعا اذیت شدن!!!

نه به کرونا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه قاسمی

چند سالته؟ لحن حرف زدن شبیه بچه هاست

سپیده
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

جدأً؟؟؟؟ یعنی این آدم داوطلب واقعی نبوده
کاش تو این سایت همه با شماره داوطلبی و‌ کد ملی وارد بشن

ویدا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ

احسنت….اره بنده خدا نمیدونه بچه هایی ک اینجان استعداد تحصیلی حل میکننن

سمیه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

مینو محرز دکتر نمکی دکتر مردانی دکتر زالی میگن اقا برگزار نکن اونوقت وزیر علوم و رعیس سنجش که تخصصشون به ترتیب باغبانی و امار هست دارن در مورد بدن و سلامتی و پزشکی نظر میدن

سمیرا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

معلومه نخوندین و زحمت نکشیدین و دنبال بهونه جویی هستین. وگرنه که پروتکل ها رعایت شده بودن انصافاً

فاطیما
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

وقتی معاون وزیر بهداشت می گه به رعایت پروتکل‌ها در کنکور دکتری نمره ۱۵ میدم، میشه متوجه شد که چه خبر بوده. قطعا چند حوزه رعایت کردن اما بیشتر حوزه ها توجهی به پرو تکل نداشتن.

سپیده
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

تو حوزه شما شاید! لطفا همه چیز رو از دید خدتون تفسیر نکنید به صورت تک بعدی! عذر می خوام لطفا حمل بر توهین نشه خدمتتون ولی بچه ها اینجوری هستند که هر چیزی رو از دید خودشون تفسیز می کنند و فکر نمی کنن همه جا همه چیز یکسان نیست!

محنا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

حوزه من و دوستم عالی بود
همه چیز رعایت شده بود
دلیل نمیشه که یه عده ماسک نمیزنن، تقصیر سنجش بندازیم. ۵۰ درصد پروتکل بود و ۵۰ درصد هم با داوطلب
من ماسک زده باشم و یکی دیگه نزده باشه، احتمال شیوع زیر ۵ درصد هست
بی خردی برخی از داوطلبان رو نباید به حساب سنجش زد
ممنون از اقای غلامی و خدایی
عالی بود شرایط

داوطلب دکتری 99
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محنا

تشکر کردن نداره که
حوزه منم خوب بود ولی خب وظیفه شون بود چون قولش رو داده بودن و باید متعهد می بودن

مریم
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ

پروتکل ها رعایت شده بود حالا این وسط کیا میخوان ک کنکور لغو بشه با زدو بند برن دانشگاهی ک دوس دارن االله اعلم‌‌‌..قطعا تو ارشد کارشناسی بهتر برگزار میشه دکترا اولین تجربه بود خوبم بود

سحر
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

منم از حوزه امتحانی واقعا راضی بودم همه نکات بهداشتی واقعا عالی بود… تشکر میکنم واقعا از همه کسایی همکاری کرده بودن

دکتر
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

حوزه ماهم خوب بود .تشکر از سنجش و وزارت علوم

فاطمه قاسمی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

با این نوشابه باز کردنها برای همدیگه، دل خودشون رو فقط خوش میکنند!! اگر این طور نبود باز سنجش ورنمیداشت پیامک ارسال کنه که یک عدد سه رقمی مثلا ۱۴۷ رو به این شماره ارسال کنید!!!خخخ ۱۴۷ عدد گزینه های همه چی گل و بلبل بوده میشد!!! انقدر در برابر حقیقت درمانده شده ند!!…ماه پشت ابر نمیمونه…

...
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه قاسمی

وایه ما ۳۶۹ بود

مهدی مهندسی مکانیک
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

سلام
اگر نمره قبولی ندن که اول خودشون زیر سوال میرن!!!
یاد اون ضرب المثل معروف افتادم.
امروز اکثر روزنامه ها و خبرگزاری ها گزارش انتقادی در مورد آزمون دکترا داشتن.دوستان(یا دوستی با اسامی مختلف) که ” همه چی عالی بود” از زبونشون نمیفته می تونن مراجعه کنن.
نکته بعدی امروز رییس جمهور تا اطلاع ثانوی کلیه تجمعات رو فارغ از ماهیت تجمع ممنوع کرد.
این وضعیت چند هفته است ادامه داره.
پس مشخصه برای برگزاری کنکور دکترا تنها موضوعی که در نظر گرفته نشد سلامتی جامعه بود و خب مدیران وزارت علوم و وزارت بهداشت با همکاری هم این تصمیم نابخردانه رو علیرغم مخالفت کارشناسان مستقل و حتی شخصی مثل دکتر زالی که انصافا دلسوزترین فرد در این وضعیته به دلایل عمدتا اقتصادی و سودجویی هایی که وجود داره گرفتن.

شیراز
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

“نظرخواهی از داوطلبان دکتری که در کنکور شرکت کرده بودند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور که فقط داوطلبان می توانند وارد شوند اخذ شده است بالای ۸۰ درصد شرکت کنندگان دکتری از برگزاری آزمون اظهار رضایت کردند”
اینجا معلوم میشه اونا که میگن شرایط بهداشتی رعایت نشده بود اصن داوطلب کنکور نبودن یا داوطلب نمان یا اکانتهای فیک

هوشیار
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیراز

اصلا درنظرسنجی شرکت نمی کنم چون وقتی براحتی امارهای دروغ میدهند چرا باید در نظرسنجی شرکن کنم؟….ثانیا چرا قبل از ازمون نظرسنجی نکردن؟….نوشدار پس از مرگ……چرا از امنیت ازمون امسال نظرسنجی انلاین توسط یک نهاد منفک و غیر وابسته صورت نمیگیرد؟….

مهدی مهندسی مکانیک
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیراز

سلام
شیراز جان یا هر اسم زیبایی که داری به خودت استراحت بده.فشار کار روت زیاده دقتت میاد پایین.
عین همین کامنت رو صفحه دیگه با اسم مبین گذاشتی.
خب شیفت کاری رو درست برنامه ریزی نمی کنین.
اینجوری که پیش میره همه اسم ها رو لو میره.
خب می خوای صفحه دیگه کامنت بذاری حداقل دو سه تا کلمه رو تغییر بده .

M
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیراز

باشه شما داوطلب کنکور و بقیه داوطلب نما! الان ینی توقع دارین سازمان سنجش بیاد بگه مثلا ۴۰ درصد راضی نبودن از آزمون؟ باز اگه نظرسنجی از وزارت بهداشت بود معتبرتر بود!
من ۳۶۹ بودم ولی متاسفانه گوشیم شارژ نداشت و نظرم ارسال نشد.
حوزه ما همه چیز افتضاح بود! منم مشخصه که فقط حوزه ی خودم رو میتونم قضاوت کنم چون جاهای دیگه رو ندیدم و به عکس و آماز نمیتونم اعتماد کنم.

فنی و مهندسی قوچان
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

حوزه من دانشگاه فنی و مهندسی قوچان بود. همه موارد بهداشتی به خوبی رعایت شده بود.
از همه عزیزان نهایت تشکر را دارم.
خدا قوت

میلاد
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

حوزه من هم دانشگاه خوارزمی بود خداییش همه موارد رعایت شده بود من موندم دلیل ایرادگیری بعضی کاربرهای فیک چیه؟!
از سازمان سنجش و وزارت علوم و وزارت بهداشت تشکر میکنم.

...
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

چرا فیک عزیزم
شماهم اگه تو زیر زمین دانشگاه ازاد میدون امام حسین بدون تهویه و پنجره امتحان میدادی حتما ناراضی میشدی
خدا رو شکر که حداقل برخی از چاها رعایت کردند

نانسی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

علم و فرهنگ تهران هم خوب بود