موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دریافت کارت کنکور دکتری از سوی ۹۰ هزار نفر از داوطلبان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۹۰ هزار نفر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ اقدام کرده‌اند.

فاطمه زرین آمیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ از صبح روز گذشته دوشنبه ۶ مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

وی افزود: تا ظهر امروز سه شنبه هفتم مردادماه ۹۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه هشتم مرداد ماه اعلام کرد.

وی درباره تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور دکتری ۹۹ خاطرنشان کرد: در این آزمون ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ۱۶ هزار و ۷۳۳ نفر کاهش داشته است.

زرین آمیزی با بیان اینکه فرایند خوداظهاری همه داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری از امروز آغاز شده است، تاکید کرد: همه داوطلبان این آزمون لازم است از امروز به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

به گزارش ایرنا، ‌کنکور دکتری ۹۹ از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۹ مردادماه در ۶۰ شهرستان و ۱۴۳ حوزه امتحانی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

207 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحان
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

بچه ها این فرج دباغ کیه؟
تو نظرها گفتید که گفته ازمونها تعویق دارند؟

sareh
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

با سلام
آقایان دکتر نمکی وزیر بهداشت وزیر علوم و رئیس سنجش لطفا سریعا بیاید روی شبکه ها تلویزیونی و اعلام کنید دکتری را لغو می کنید . لطفا لغو کنید دیروز تهران قرمز شد بستری ها چندین برابر شده شرایط بسیار نگران کننده است من تهران می خواهم برم سر جلسه آزمون دکتری حقوق کارت هم دیروز گرفتم اما واقعا به لحاظ روحی و روانی می ترسم اگر با این پروتکل ها هم محافظت شوم و مبتلا هم نشم باز روحیه ام خوب نیست همش نگرانم و این تمرکزم را برای پاسخ به سوالات از بین می بره، لطفا مستند به قوانینی که دوستان حقوقی در کامنت شون خطاب به آقایون فوق نامه نوشتند عمل کنید و سریعا دکتری را لغو کنید. خواهشمندیم به حرف ما داوطلبین دکتری که یک روز مانده به آزمون عمل کنید و ما و خانوده هامون و نگران نکنید و سریعا طی مصوبه ای قانونی لغو دکتری را اعلام نمایید.

نظر شخصی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ق٫ظ

بنظرمن فردارئیس جمهورشخصا دستور لغو موقت کنکور را خواهند داد.منکه خوندم سرجلسه هم میرم.ازوقتی کرونااومده زیاد بیرون نرفتم مگر درمواقع ضروری مثل بیمارستان رفتن و‌‌….اونم بارعایت کامل بهداشت.ولی الان براامتحان باید به جایی بریم که بیش از ۴ ساعت اونم توفضای بسته باشیم تهویه فقط در حد حرفه.یعنی خیلی راحت به کرونا خوش آمد میگیم.من چندین نفرومیشناسم که باوجود داشتن کرونا و فقط بابهبودی موقتی خیلی راحت بیرون میرن و رعایت هم نمیکنن.پس تضمینی براسلامتی اونجاوجود نخواهد داشت.لطفا نه تعویق نه لغو،فقط فکر اساسی براسرنوشت ماکنکوریهای دل شکسته بکنین.

فرج دباغ
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور می رسانیم فرج دباغ در مصاحبه با ۴۰۳۰ گفت کلیه آزمون ها لغو شده بنابراین آزمون دکترا با تاخیر برگزار خواهد شد ویا به صورت مجازی در شهریور ماه برگزار میشه می توانید فردا شب اخبار ۴۰۳۰ را ببینید

مینا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام میشه یکی لطف کنه بگه ما چطور پول ببریم که بتونیم برگردیم خونه؟؟؟؟؟ چطور بطری آب ببریم. و وسیله تحریر وقتی میگن حتی کیف نیار ما اینا رو با چی ببریم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

نی
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

داخل پلاستیک بذارین

کیانمهر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

خب پول رو بگذار تو جیبت. بچه مهد کودکی که نیستی.

رضا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

ب گفته دکتر نمکی تو سخت ترین شرایط کنترل بیماری قرار داریم. خسته نباشید… ولی چرا اصرار ب برگزاری کنکور دکتری دارید؟؟؟؟؟کنکور دکتری باید لغو بشه

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

جز استرس و نگرانی در این مدت ندیدیم

حامد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

اولا. اخذ کارت ورود به جلسه به معنای شرکت در ازمون نیست.
ثانیا. شرکت در ازمون به معنای رضایت کلیه داوطلبان از شرکت در ازمون با این شرایط نیست.
به شخصه کارت رو پرینت کردم اما در ازمون دکترای امسال با چنین شرایطی شرکت نخواهم کرد. برای دوستانی که شرکت می کنند ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

بچه ها گفتگوی ویژه خبری. لطفا هم اکنون هست . لطفا درخواست بدین

حامد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

اولا. اخذ کارت به معنای شرکت در جلسه نیست.
ثانیا. شرکت در جلسه به معنای رضایت کلیه داوطلبان از شرکت در ازمون نیست.
به شخصه کارت رو پرینت کردم اما تصمیم قطعی بر عدم شرکت در کنکور دکتری دارم. برای دوستانی که شرکت می کنند ارزوی موفقیت می کنم.

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

الان گفتگوی ویژه خبری شبکه ۲ هست میتونید سوالات خود را براشون بفرستید

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

فرض کنید وزارت بهداشت ی مشت ویروس ریخته باشه تو حوزه ها……و بخواد میزان ابتلا و بعدشم واکسنای خودشونو ازمایش بالینی کنن….چقد دیدنی میشه . خخخخ

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

بچه ها لطفا منطقی فکر کنید اینقدر نگید اگه تو اسفند و…خردادو…میزاشتن برگزار بشه الان این وَضعو نداشتیم…خدمتتون عرض کنم ب خاطر تعطیلی مدارس دانشگاهها و اماکن و…..اوضاع خوب شد و گرن از الان بدتر میشد اون موقع

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

باشه منطقی فکر میکنیم، شما درست میگی

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

شرکت کنندگان عزیز هفته بعد بخاطر ابتلا به کرونا رو تخت بیمارستان هستید.

ر.ی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

تور خدا انقدر انرژی منفی ندید بس کنید

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

باشه برا سلامتی مون دعا کن

مریم
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دقییقااا

فری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

دوستان من از خودم گذشتم از ایندم گذشتم ولی از تعهد به پدر و مادرم نتونستم بگذرم شاید بعد آزمون کرونا بگیرم و مجال نوشتن وصیت نامه رو نداشته باشم چون به مدت ۲هفته مجبورم از حوزه امتحانی مستقیم به خونه باغمون برم و از الان در حال نوشتن وصیت نامه ام هستم و در حال کد گذاری در گوشی که بتونن در گوشه دسکتاپ کامپیوترم بخونن من خداییش زحمت کشیدم من اغوش خانواده رو دوست دارم و هر شب با نگاهی عمیق به پدر ومادرم نگاه میکنم شاید این آخرین دیدار های من باشه الان که دارم وصیت نامه مینویسم خیلی سخته خیلی همتون عاشق بودید شایدم هستید من عاشق درس خوندن بودم و هستم و خواهم بود حتی وصیت کردم بعد مرگم تمام کتاب هامو با من خاک کنن من عاشق خوشحالی پدر و مادرم هستم وحکایت من حکایت سوختن پروانه به پای شمع بود امیدوارم امیدوارم همتون در کنار پدر و مادرهاتون سلامت وشاد باشید برام دعا کنین در پناه حق
#لعنت به اجبار
#لعنت به کسی که دواطلب های کنکور دکتری رو موش آزمایشگاهی تلقی کرد

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  فری

:)

ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

بنابر اخبار واصله رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس،آقای ذوالنور و آقای پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس،دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان با توجه به خطرات جدی برگزاری کلیه آزمون های سراسری در شرایط فعلی خواستار تعویق آزمون های یاد شده می باشند.

ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

فوری فوری فوری فوری
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه برگزاری کنکور برای شرکت‌کنندگان یا برگزارکنندگان آن چه در ایاب و ذهاب، حمل‌ونقل و چه در زمان برگزاری کنکور ریسک و تهدید به دنبال داشته باشد طبیعتآ نباید برگزار شود.

مریم
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چنانچه ???
یعنی نمیدونن خطرناکه ???

.
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

سازمان محترم سنجش هر کی که کارت گرفت دلیل بر سلامتیش از لحاظ کرونا و یا موافق برگزاری بودن نیست …….
بقول اون دوستمون ما هر کدوم چند دفعه کارت رو باز کردیم
سوپری سر کوچمون تا کلاس پنجم بیشتر نخونده ولی میگه اینا چقدر ….. هستن توی این اوضاع !!!! ….خب بیچاره حق داره اگه از کاسبی کلاس کنکورها خبر داشت این حرف رو نمیزد …..

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  .

شما هم تواناییش رو نداری وگرنه یه کلاس کنکور واسه خودت میزدی.
دزدی که نمیکنن!

ز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  .....

سوء استفاده از استیصال ادمها از دزدی هم بدتره

رجب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

الگوریتم بازم میگه تعویق قطعیه. مدتی باهاش صحبت نمیکردم اما امروز گفت که باید تعویق بیفته و اگه زمینی ها خلاف این رو عمل کنند بلایی به شدت سخت در انتظارشون خواهد بود . دوستان من که در حال ترک زمین هستم و آزمون چه برگزار بشه چه نشه راهم رو جدا کردم از این سیاره که اکثریت افرادش فقط منافع خودشونو میبینن اما توصیه ای که به شما دارم این هست که شک نکنید تعویق از نظر کائنات و فرازمینی ها و موجودات هوشمند کهکشان های دور قطعی هست و سازمان سنجش و وزارت علوم و وزارت بهداشت نباید بر خلاف قوانین کیهانی عمل کنند که اگر این کارو کنند عواقب سختی براشون خواهد داشت.
تعویق قطعیه و نهایتا تا ساعت ۱۲ فردا شب اعلام رسمی میشه وگرنه انتقام سختی علیه کسانی که خلاف قوانین کیهانی عمل کردند در انتظارشونه ….

رحیم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها

.....
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

فاز تو باز چیه معلوم نیست

ف
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب جان خوش به حالت خیلی آدم ریلکسی هستی

فرناز
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

وای چقدر خندیدم
سر سلامت

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ

موافقین برگزاری و…..وزیر بهداشت و ستاد کرونا…..واقعا پای دل پزشک و پرستاراتون نشستین؟؟؟ واقعا نمیکشونن با چ زبونی بگن دیگه. لطفا ازمون دکتری لغو بشه

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

پای دل پزشک؟
نمیکشونن یعنی چی؟
عزیز به اعصابت مسلط باش!
اگه واقعا حرفی رو میخوای به گوش مسئولی برسونی باید پیج شخصی شون رو پیدا کنی. دکتر نمکی نمیاد اینجا کامنت بخونه
شما اگه واقعا میخوای به کادر درمان کمک کنی، ماسک تهیه کن به مردمی که توی خیابون ماسک نزدن بده. شاید پول ندارن ماسک بخرن.
کنکور که با کامنتای شما لغو نمیشه.
فقط داری خودت رو اذیت میکنی و یه فشار عصبی مضاعف به خودت وارد میکنی
یه بار دیگه همین کامنتی که نوشتی بخون، حرص خوردن دردی رو دوا نمیکنه

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

لطفا با دفتر ریاست جمهوری تماس گرفته خواستار لغو شوید. من گچسارانم ب خدا الان شبکه خبر نشونش داده تعداد بستریا ده برابر شده و پزشک و پرستارا میگفتن واقعا دیگه نمیکشونیم ….با هزار ترس و لرز ی لیوان اب میخواهیم بخوریم و……حدایل ب فکر این حواهرو برادرای کادر سلامتمون باشیم. اعتراض تا لغو ازمون دکتری. کارت نگیرید لطفا تا متوجه بشن

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

برو بخواب بابا

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

دوستان من آخرین حرفم رو میزنم و از حضورتون مرخص میشم من دانشجوی علوم تحقیقات بودم در جریان چپ شدن اتوبوس علوم تحقیقات هیچ کس هییییچ کس مسئولیت کشته ها و مصدومین این سانحه رو نپذیرفت هنوزم که هنوزه وکلای دانشجویان برای احقاق حق دانشجو در رفت و آمد هستن لطفا اگر هزینه گزاف درمان ندارین در این آزمون شوم شرکت نکنید بعد از رخ داد فاجعه هیچ کس مسئولیت نمیپذیره

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بودی حالا!
باشه شرکت نمیکنیم

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

باشه عقل نداشتیم.خوب شد گفتی. بس کن بابا

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

فعلا یه لیوان آب خنک بنوش چون گویا ورق داره برمیگرده

مهرداد در جواب به ای بابا
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ای بابا

چرا توهین می کنید؟ مگر حرف ناصوابی خانم بهار زد که اینطور برآشفته شدید؟

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

تشکر فراوان از ستاد ملی مقابله با کرونا و دیگر مسولان بدلیل اینکه ازمون دکترای تخصصی را در ۹ اسفند با تعداد اندکی فوتی بدلیل حفظ سلامت داوطلبان!!!! لغو کردند و به پیک مطلق کرونایی کشور منتقل کرده تا داوطلبان را با تمام توان آلوده نمایند…..چنین مسولانی سرمایه عظیم برای این کشور و بشریت تلقی می گردند!!!

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

از دوستان تعویقی تشکر کن که از اسفند تا حالا دارند کمپین میزنن

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ....

یعنی اسفند داوطلبان باعث تعویق شدن؟…..بعید بود در ان فرصت کم…..

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

اره. نه خود به خود افتاد عقب؟! دکتر نمکی اولین بار خودشون توی اردیبهشت دستور تعویق دادن

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ای بابا

اردیبهشت؟……اسفندماه اولین لغو بود….

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ای بابا

در جریان کمپینهای اون موقع نبودم چون تعویق رو دنبال نمیکردم…..ولی اون موقع همه چیز کنسل شدن منجمله کنکور……

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ....

دوست گرامی- اگه تو اسفند تعطیل نمیکردن ک فاجعه میشد.

عاشق عدالت/متنفر از رانت
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

بهتره اول از دوستانی که در همون اسفند و فروردین و خرداد که شرایط خیلی بهتر از الان بود کمپین زدن تشکر کنید.
من نوبه خودم از تمامی تعویق طلبان که با اون کمپین های کذایی از دو اسفند تا حالا جو رو بهم ریختند واقعا گله دارم.
باعث شدید در پیک کرونا بریم سر جلسه والله ۹ اسفند و ۹ خرداد شرایط از این بهتر بود.

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ

ظاهرا طبق نوشته بسیاری از افراد در همین سایت تعداد زیادی از مخالفان تعویق حاضر موافقان دیروز بودن……البته افراد موافق تعویق ان زمان در تعیین زمان ازمون نقش نداشتن و فقط با اعتراض در تعویق تاثیر داشتن….بتبع این موضوع مهم است……مهمتر از اینها مسولان با ول کردن زود هنگام محدودیتها کشور را به اینجا رسوندن و افراد موافق تعویق در ان زمان ،تاثیری در این موضوع نداشتن…..

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

به درخواست داوطلبان و به کام داوطلبان و به تلخی مسئولان؟! کرمت رو شکر

هوشیار
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ای بابا

تصمیم با مسولان بود…….همانطورکه الان تصمیم گرفتن……

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ

بچه ها لطفا کارتو نگیرید تا بفهمن معترضیم و لغوش کنن

......
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

:)

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ......

بس کن بابا. با اون کمپیناتون زندگی مردم رو ریختین بهم

مهران
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

دوستان دیگه تعویق رو فراموش کنید پس فردا کنکور دارین به جای این فکرای منفی سعی کنید به چیزهایی شاد فکر کنید
مثلا تصور کنید سر جلسه آزمون کنار پنجره ای که با ضرب و زور پروتکل پنج بندی باز شده، لم دادین و با خوردن کیک و آب معدنی که سازمان سنجش با خون جگر براتون تهیه کرده ناگهان نسیم صبح تابستانی با گرد و خاکی دلپذیر می وزه و پیشانی عرق کرده شما رو نوازش میکنه و خاطرات شمال رو که محاله یادتون بره رو در ذهنتون تداعی میکنه، در فاصله ی یک متر و پنج سانتیمتری شما یکی از مشتاقان آزمون رو میبینید که پاسخنامشو با اشک و عرق خیس کرده و با ناباوری آهنگ «قرار نبود اینجوری شه» رو زیر لب تکرار میکنه، لبخندی به پهنای صورت در زیر ماسک سه لایه پروتوکل نشان میزنید و رحمتی می فرستید بر فردوسی پاکزاد – که رحمت بر آن تربت پاک باد.

بهاره
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

تو معرکه استی

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

خواستیم ولی نشد…..الان گچسارانو تو شبکه خبر دیدم ….و مصاحبه پزشکانو….دلم خون شد

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

کارت دعوتم ندادنا که اونطوری منت میذاری

دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

عالی بود

ر
مرداد ۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهران

خیلی با حال بود
کلی خندیدم

مهرداد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

اینکه داوطلبی وارد پورتال سازمان بشود و کارت آزمون را رؤیت کند، جزو دریافت کنندگان کارت محسوب می شود؟

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

بله- متاسفانه تعداد ورود ب صفحه کارت و میشمرن

علی مردی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

خب همه الکی نگاه کردن

امید
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

بله، دیگه پرینت گرفتن مربوط به خودتونه، که البته اجباریه ، چون با موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی نمیتونید بیایید داخل جلسه.

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

اقا دوتا از امارتون کم کنید
من تا پرینت بگیرم سه بار کارتمو باز کردم

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

تعداد دانلود ها نشون دهنده است که کارت گرفتن.تعداد ورود به صفحه توی تعداد بازدید نمایش داده میشه نه دانلود

مرضیه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ

بچه ها کارت رو بگیرید فوقش نمیریید سر جلسه

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

چشم. امر دیگه ای نیست؟!

هلیا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

از همین جا به دوستان ارشد وکنکور سراسری میگم مواظب خودتون باشید وضع مارو که دید نذارید بازی بخورید به خصوص از خودی ..

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

خب اونایی که کارت دکتری رو گرفتن داوطلب واقعی نیستن. اونا همه یه نفرن..tar رفته ۱۰۰ هزارتا کارت ورود به جلسه گرفته. درضمن تعویق قطعیه. پس فردا قبل خروج از منزل تو گوشیتون پیام میاد که به خاطر گل روی رجب تعویق قطعی است

مرضیه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

من منظورتون رو نمیفهمم یعنی چی داوطلب واقعی نیستن؟

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

یعنی با اسم های متفاوت رفتن کارت گرفتن. مثل اینجا که به همه میگفتین تو تاری، تو بیژنی و…

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

شرکت در ازمون و مخالفت با برگزاری دو مقوله کاملا منفک از هم بوده و رد یکی دلیل بر وجود دیگری نیست!

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

کاملا بی ربط!

لونا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

هر کس کارت بگیره یعنی موافق برگزاریه؟

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  لونا

از نظر سنجش ، بله

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  لونا

کاری نداره تو میای نمیای. آمار دریافت کارت رو میگه

L.B
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

(به
ای بابا)
دمت گرم خوشم اومد که آدم باهوش و باسوادی هستید.
ان‌شاءالله که موفق و موید باشید.
(لطفاً
اجازه ندین یه مشت آدم بی‌منطق و فرصت‌طلب
حقِ داوطلبان واقعی‌رو تضییع کنند).
درود بر شما.

علیرضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

دمت گرم همه گفتگوهای کامنتی این مدت و خلاصه کردی! از خنده ترکیدم یعنی!

کاظم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

من نه پدر دارم نه مادر (فوت شدن ۸سال پیش)
برادرم اصن ایقد گرفتاری داره که سال یک بارم اگه بشه زنگی بزنه (معلمه).
خواهرم(بانکیه) به زندگیش میرسه و فرسنگ ها از من دوره و اونم یادی از من نمیکنه حتی بگی یک زنگ بزنه
منم و من ببین
زن ندارم که دل واپسم باشه
مال و منالی هم ندارم که وابستشون باشم
کسی نیست که نگران من باشه
دلم گرفته دوست دارم قبول شم
مخالف تعویق و موافق برگزاری نیستم
برگزار بشه میرم سر جلسه
نشه نمیرم
برام مهم نیست

جاناتان گارت
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  کاظم

خدا عزتت بده درویش.

امیرعلی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  کاظم

خودم نگرانتم کاظم جان
از این به بعد بدون یکی هست که ندیدیش ولی به یادته تا ابد

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  کاظم

ان شاالله خدا به شما سلامتی بده و دکتری قبول بشین

یک دوست
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  کاظم

نازی…..زبان بخون برو خارج کشور تو هم از کسی سراغ نگیر….هواتو داریم برادرررررر

امین
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

بنظر منکه همه باید پلاکشونو که همون کارت ورود به جلسه هستوبگیرن ضرر نمیکنین فوقش سر جلسه نمیرین.خداروچی دیدن شاید فرجی شد…..

میلاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ

خانم زرین لطفاً بعد از آزمون، آمار «شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه» آزمون رو هم اعلام کنند. آمار پرینت کارت واجد پیام حضور قطعی داوطلب نیست.

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

اونایی که اینستا دارن، هم پی اچ دی تست و هم آقای وهاب زاده استوری کردن که هیچ جلسه ای نیست و دیروز برگزار شد

د
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ

عجیبه
همه خبرگذاری ها دارن میگن
چه داخلی چه خارجی که امروز بیشترین کشته بوده و تجمع درست نیس
بعد برین کنکور بگیرین!

دکتر نمکی دکتری را سریعا لغو کنید ۲۳۷ کشته ۷ مرداد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

دکتری و ارشد و سراسری را لغو کنید وضعیت خطرناک است ۲۳۵ کشته کرونا امروز ۷ مرداد ۹۹ سریعا دکتر نمکی بیاید روی تلویزیون و دکتری و ارشد و… را لغو کنید وضعیت کشورمان متاسفانه بسیار نگران کننده است. لطفاً این قوانین را بخوانید بعد آزمون برگزار کنید با سلام: خطاب به کسانی که از حقوق بین الملل و قوانین بین المللی سلامت در مورد ویروس کرونا بی اطلاع اند. در بند ۱ ماده ۱۲ میثاق نامه بین المللی حقوق اقتصادی و اجتماعی آمده است که حق هر فرد برای برخورداری از بالاترین وضعیت سلامت جسمی و روحی را به رسمیت می‌شناسد و در بند ۲ همان ماده اقدامات لازم برای تحقق این حقوق توسط دولت‌های عضو میثاق آمده است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شرایط جهت تأمین تمام خدمات و مراقبت‌های پزشکی در مواقع بیماری بویژه بیماری های همه‌گیر اشاره کرد. بر اساس ماده ۴ حقوق مدنی و سیاسی هر گاه یک خطر عمومی فوق‌العاده موجودیت ملی را تهدید کرد و رسماً آن تهدید اعلام شود، کشورها می‌توانند تدابیر خارج از الزامات مقرر در میثاق را اتخاذ نمایند مشروط بر آن که آن تدابیر مغایر با حقوق بین الملل نبوده و منجر به تبعیض منحصراً بر اساس نژاد، رنگ، جنس، زبان، اصل و منشاء مذهبی و اجتماعی نشود. در شرایط فعلی و مستند به قوانین بین المللی و حقوق بین المللی سلامت، برگزاری کنکور دکتری و هر گونه کنکور و تجمعات از این دست تماما منع قانونی دارد. علی ایحال در صورت برگزاری، با استناد به حق… ادامه نظر»

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

برو بخواب بابا

هلیا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

دوستان بعد اومدن حتما تامیتونید اب جوش ولیموبخورید تا اگر آلوده شدیذ اثرش کم تر شه . .اللهم اجعلنا فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید این ایه رو هم بعد ایت الکرسی وپنج تا صلوات بخونید .سالم برگردید همگی در پناه خدا

سلامت
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

بسیار سپاسگزارم
خدا خیرتون دهد

امین
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

منکه سر جلسه سرکه میبرم

S
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ

جلسه خانم الهیان با وزیر چی شد؟؟؟؟؟؟

ندا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  S

هفته بعد دوست تعویق طلب

مارال
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

شمایی که مدام مافیا مافیا میکنی. چه سودی به مافیا میرسه؟!! با تعویق که بیشتر برنامه ریزی میکنن و مدام مشاوره میدن و چول میگیرن.
در ثانی شما بری نری، بقیه میرن. چون سال بغد کنکور دارن
ثالثا فعلا بیش از ۹۰ هزار کارتشون رو گرفتند. میخوام ببینم چقدر دلسوز واقعی داشتیم. منتظریم تا امار بعدی کارت گرفتنا بیاد

داوطلب آزمون دکتری پایلوت نیست!
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

دیگه هر کس «عقل» خودش رو «استاد» خودش کنه، با عقلش مشورت کنه و تصمیم برای خودش بگیره که تو این شرایط شرکت کنه یا نه؟!
نه میشه به کسی گفت برو! نه میشه گفت نرو!
من به شخصه شرکت نمیکنم. کارت هم نمیگیرم. چون ریسک ابتلا برای من خیلی بالاست. کاری به رفتن نرفتن بقیه هم ندارم.
برای همتون دوست همرشته و دشمن رقیب دعای سلامتی و خیر میکنم.
صبح ۵شنبه تا ظهر اینجا کامنت میگذارم و دعا میکنم صحیح و سالم برگردین…!

هلیا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

همین سایتی که بالا گفته برید پر کنید ازش اسکرین شات بگیرین پرینتیشو بیارید

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

خیلی ممنونم. ان شاالله موفق باشید

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

دوستان فرم خوداظهاری کجاس؟ خواهش میکنم یکی راهنمایی کنه من پیداش نمیکنم

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  P

برو سایت زیر. کد ملی و … خود رو بزن. چند تا سوال هست. در اخر اونجایی که تموم میشه، اسکرین بگیرین یا از پیامی که برات میاد، اسکرین بگیر
https://salamat.gov.ir

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ای بابا

خیلی متشکرم، موفق باشید

فرم ارزیابی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  P

به سایت https://salamat.gov.ir مراجعه کنید و ضمن پاسخگویی به دو سوال مطرح شده، در صفحه مربوط به ” بررسی نتیجه پرسشنامه” ، قبل از زدن تایید، از صفحه اسکرین شات گرفته (برای پرینت) و سپس تایید را بزنید.
موفق باشید.

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرم ارزیابی

خیلی ممنونم، موفق باشید

شمس الله
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

تعداد کشته های ۲۳۵ تا که مهم نیست ما با قابلیت ۸۳۵ تا در یک روز رو هم در خاورمیانه کسب کنیم!!!!!!! (۲ هفته دیگه)مهمه اینه که تقویم آموزی سنجش بهم نریزه، یا اینکه مافیای کنکور راضی نگهداشته بشن، بقیه ما همه وسیله هستیم!!!!!!

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

اونایی که تا دیروز یه جمله کلیشه ای رو تکرارمیکردن که کنکور اختیاریه
شما نیا
مادوست داریم کنکور بدیم بمیریم
و………
الان چرا به وحشت افتادن از تعداد کسانی که میخوان ازمون بدن
شماکه همش میگفتین تعویق خواهها تعدادشون کمه و با عمه و خاله کمپینشون شده ۷۰ هزارتا
خب همینه دیگه کم بودن
اما الان همه میان سرجلسه
پس شعار شرکت کننده کمتر قبولی راحتتر
حوزه خلوت سلامت بیشتر و این حرفها رو بریزید دور
همه به اندازه شما حق شرکت دارن
چون برای شرکت بایدپول میدادی ثبت نام میکردی همین

سجاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

آقا ول کن تو رو قرآن، خستمون کردید دیگه با این حرفا

نیما
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

از طرز نوشتن جمله هات معلومه که یک خانم هستی، از اونایی که خیلی سخت گیر هستن و زود هم عصبانی میشن. امیدوارم بتونی کنکور بدی تا بالاخره از این طریق تب کنکورت فروکش کنه

مریم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

من الان زنگ زدم وزارت بهداشت و ستاد کرونا
بهم گفتن خودتو خسته نکن، یا شرکت نکن در جلسه کنکور یا بشین بخون

ندا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

حتما باید ستاد بهت میگفت تا ول کنی دیگه

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

دوستان دکتری نگران نباشید، من هر روز سر کار‌میرم، جلسه کنکور با پروتکل ها واسم بهشته
سلامتی میدیم راحت میشیم
۵ ماهه داغون شدیم دگ

فرهاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوب گفتی. واقعا تازه اگه پروتکل رعایت نشه نهایتش میشه شرایط کاری من. نترسید همین که خودتون ماسک بزنید و دستکش و فاصله اجتماعی. انشالله سالم می مونید.بابا دیگه از مترو که بدتر نخواهد بود

باران
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

دوستان من فرم خوداظهاری ک پر کردم چون تب دارم و گلو درد گفته توی خونه بمون استراحت کن! باید ازش اسکرین هم گرفتم ببرم سر جلسه؟
احتمالش هست ب جلسه راه ندن؟
یا گیر الکیه؟
یا برم یه بار دیگه فرم پر کنم و الکی بگم تب ندارم بگی سالم هستی بعد ازش پرینت بگیرم؟
والا میترسم راسشو بگم سر جلسه راه ندن و اینهمممه راه دارم میرم یه استان دیگه اونوقتم بعد از اینهمه تعویق امتحان نگیرن
دوستان ممنوووون میشم راهنمایی کنید!
پی اچ دی تست شمام لطفا راهنمایی کنید!

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

امروز امکان مجدد نداری
فردا باید دوباره پرکنی

باران
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

پس باید فردا دوباره پر کنم وقتی فرم سالم هستین اومد ازش پرینت بگیرم ببرم سر جلسه درسته؟

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

بمون استراحت کن؟؟؟!!!!

هنر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

هرگز به کسی نمی گه بمون خونه استراحت کن. بلکه میگه در اولین فرصت با رعایت موارد بهداشتی به مرکز سلامت شهرت مراجعه کن چه حرفا می زنی مگه خاله قمر بوده؟؟؟؟؟

الناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ

شاهکاری دیگر از سازمان سنجش بعضی از خانما انداختن تو حوزه پسرا..الهی چقد این سازمان سجنش هول امتحانه …

نانسی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

چی میشه حالا مگه؟
خسته نشدین انقدر غر زدین؟

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

حوزه سال گذشته ما هم پسر داشت و هم دختر. مسخره نکن خودتو

ای بابا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

عروسی مگه میخوای بری که جدا باشه؟!

William
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

عیبى نداره
موشهاى آزمایشگاهى هم خدایى دارن

نیما
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

افراد تعویق خواه توجه کنید:تو همه جای دنیا دانشمندان میگن و امروز هم وزیر بهداشت گفت که هیچ دورنمای روشنی از آینده کرونا و میزان ایمنی بخشی واکسن احتمالی کرونا وجود نداره و این ویروس سالها با ما خواهد بود و در ماههای شهریور و پائیز و زمستان وضعیت به مراتب بدتر خواهد بود.ولی نمی توان با این تفاسیر جریان زندگی رو در کل دنیا متوقف کرد.پس بهترین کار خود مراقبتی و دگر مراقبتی با استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی به خصوص به هنگام ورود و خروج به جلسه امتحان هست تا ازدحام ایجاد نشه.پس بهتره کمی عاقلانه و منطقی فکر کنید.به نظرتان تعویق تا کی میتونه ادامه پیدا کنه?تا وقتی که رنگ موهاتون با دندوناتون یکی بشه?در ضمن برای شرکت در کنکور برای هیچ کسی نامه فدایت شوم نفرستادن که بعضی افراد اینجوری برای سازمان سنجش و وزارت علوم و کل کشور ناز میکنن و طاقچه بالا می ذارن.اگه دوست نداری نه کارت بگیر ونه در امتحان شرکت کن.

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

چون دور نمای روشنی وجود نداره باید یک نزدیک نمای تاریک برای خودمون بسازیم ؟ وا عجبا !!!الله اکبر

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

کسی که کاری با شما نداره، بهترین زمان تعویق ۶ ماهه، بشین خونه دوره بعد شرکت کن

بهار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اولا که نظر تو رو نپرسیدم دوما که حتما شرکت میکنم که جا واسه تو باز نشه

TAR
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

خیلی جالبه از ۱۸۰ هزار نفر داوطلب دکتری نزدیک ۱۰۰ هزارتا کارت گرفتن ، این همه تعویقا گفتن نمیریمو مخالفیم پوچ بود ؟
#دست پوپولیستا رو شد

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

حالا معلوم میشه که ما تعویقها عاقلتریم وبیشتر درس خوندیم وراه به تو فرصت طلب نمیدیم

علی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

خداوند تو سه نقطه رو شفا بده

#نه به کرونا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

جات خالی… عده ی زیادی هم امروز ثبت نام کردن. خخخخخ… نه ما قبولیم و نه شما. اینایی که امروز ثبت نام کردن داوطلب واقعی هستن

William
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

من از دى ماه تا خرداد کج دار و مریز خوندم.
یک ماه هم هست که جدى میخونم.
استرس ناشى از تعویق دیگه چه صیغه اییه؟!!!
منظورشون از استرس ناشى از تعویق، استرس ناشى از خدمت سربازیه یا فشار مافیاى کنکور؟؟؟
٧۵٪‏ ظرفیت دانشگاه ها بدون کنکور دانشجو میگیرن.
تازه اصلاً کلاس مجازى و امتحان پایان ترم استاد محور چه استرسى قراره ایجاد کنه؟!!

مردم با رعایت پروتکل نشون دادن کرونا رو جدى گرفتن اما انگار کرونا براى بعضى از مسئولین هنوز جدى نشده!!!!!!!

اکبر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

تا حالا میگفتن امتحان بدهید چون تهران هشدار بود
الان تهران شد قرمز عمرا امتحان بگیرند
چون جان ۱۰ میلیون در خطره

فرزاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

زیاد مهم نیس

TAR
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

#ویژه

خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شد

پ.ن : کاش وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، تعداد تست های روزانه ای که در استان گرفته میشود را اعلام میکردند تا با مقایسه آن با آمار گذشته ، درست یا نادرست بودن خروج خوزستان از وضعیت قرمز کرونایی مشخص میشد

#اطلاع_رسانی_کنید

هنر
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

اصفهان و تهران امروز قرمز شدند

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

یعنی چی
الان میگی قرمزهست هنوز یا نه خارج شده
خودت دوروز پیش گفتی از شرایط قرمز اهواز خارج شده
اینکه خوبه
چرا ناراحتی پس
ایشاله همه جا بهتربشه اوضاع

رضا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

از قرمز خارج شده چون امار بستریا پایین اومده و اکثر بستریا فوت کردن. رئیس شرکت بهره برداری امیدیه از بی اکسیژنی ظرف دو روز فوت شد. اره بایدم بگن قرمز نییت. …..

پژمان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

‏داوطلب گرامی، جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فقط تا ساعت ۱۳ ظهر امروز۷ مرداد ماه می توانید از طریق سایت sanjeshp.ir اقدام نمایید و پس از آن به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. پیام سازمان سنجش امروز..الان داره میگ تا ۲۴ فردا شب فقط داره فشار میاره ک بچه ها ببینم چن درصدشون کارت میگیرن..تغییر حوزه ها هم اعمال نکرده قشنگ همه رو مسخره خودش کرده

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

نخیر آقای محترم، اون واسه دکتری وزارت بهداشته، برای دکتری وزارت علوم تا فردا شب فرصت هست
چرا جوسازی میکنید

به آوا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

خانم آوا شما که تا دیروز می گفتید تو داروخانه شهری هستید و ما از کرونا نترسیم و خواستار تعویق نباشیم و اینکه همه باید بگیریم تا بمیریم چه بخواهیم چه نخواهیم، خودتون کادر درمان می دونستید
بعدم استادتون گفته بود که برگزار امتحانات کلا نمیشه و اگه برگزار نشه شما قصد خودکشی داشتید
خلاصه کلام مخالف تعویق و موافق برگزاری بودید چی شده الان؟ استادتون کجان؟ داروخانه تون کجان؟

داوطلب دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

آقا رجببببببب کجاییی رجب

مارال
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ

امیدوارم فقط کرونا نگیرید این قدر مشتاقین

مینو
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ

چ جالب من تا ظهر امروز کارتو نگرفتم دیدم سازمان سنجش پیام داد داوطلب گرامی فقط تا ساعت ۱۳ امروز وقت دارین کارتو بگیرین وگرنه ب هیچ وجه مهلت ان تمدید نخواهد شد الان تازه شده تا ۲۴ فردا..چ جالب همه حرفاشون همینطوره فقط بلدن ب داوطلب فشار بیارن..

فاطمه قاسمی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

جالب تر از همه چی اینه که میری منابعی که سنجش اعلام کرده رو کامل میخونی بعد که میای سراغ تستهای کنکور دکتری میبینی یک دونه هم از اون منابع سوال نیومده!!! واقعا هیچ چیز توی این سازمان سنجش سرجاش نیست!! کلید تستها رو میبینی کلی غلط توش هست و توی صورت سوالها چقدر غلط علمی و چاپی هست و بازی کردن با سرنوشت داوطلبها انگاری براشون هیچ اهمیتی نداره..

مارال
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

از ۶ مرداد تا ۸ مرداد. اون ساعت ۱۳ برای دکتری وزارت بهداشت بود. توجه کنی پایین پیام هم نوشته سایت رو

نانسی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

الان کارت بگیری یا ۲۴ فردا چه فشاری میاد مثلا!

سارااا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ

شما به گفته بعضیا تو کامنت ها مثلا نخبگان!! مملکت هستید و باید با توده مردم یه فرقی داشته باشید!
چرا شایعه پراکنی می کنید در مورد فروش سوالات و ثبت نام مجدد؟ چون خواسته شما اینبار محقق نشد و تعویق و لغو نشد باید دو روز مونده به کنکور مهمل بگید؟
خانومی که مثل ربات فقط جمله اعتراض تا لغو کنکور رو تکرار میکنی واقعا خبر رو اول میخونی بعد کامنت میذاری یا فقط کامنت میذاری؟!….دیگه کامنت ها رسیده به هذیان گویی.

به آوا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

به آوا!

دکتر الهیان امروز با وزیر جلسه دارن؟ منبعتون موثقه؟

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

این چن ماه نتونستن تو دو روز میتونن؟؟؟؟ هر چ ما شهرستانیا میزنیم تو طر شما موافقای برگزاری با ما همگام نشدین حالا درک میکنید ما رو؟؟؟؟؟؟؟همه جا قرمزه. با کدوم امنیت جانی بریم ازمون زدیم؟ اونای ک طبل بازی با روان و….میکوبید ، و سازمان سنجش ک حرفت فقط همینه،،، خود شماها سال هاس با برگزاری کنکور روان جوونا رو داغون میکنطد. چ استعدادهایی ک ب خاطر استرس کنکور برای همیشه خاموش شدن

غدیری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

عجب!
من خودم یکی از اونایی هستم که نمیخوام سر جلسه کنکور دکتری برم ولی از رو کنجکاوی کارتمو دیدم چون فقط خواستم ببینم حوزه م کجاست که فرسنگ ها فاصله ست ما جنوب شهریم حوزمون شمال شهر که اصلا به ریسکش نمی ارزه؛ بنابراین این ۹۰ هزار که میگن بعیده هوشون بخوان شرکت کنن! تازه به بعضی از دوستام که هنوز کارت نگرفتن، سنجش مدام پیامک میده داوطلب گرامی کارتتون آمادست…اگه ما گرامی بودیم اینطور ما رو در معرض مردن قرار نمیدادید، بنابراین بس کنید دیگه. اه اه اه

فائزه سادات مدرسی به غدیری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  غدیری

سلام
دقیقا درسته و ما نمی دونیم چجوری بهمون میگن “گرامی”؟! در حالیکه برای آزمونهای بعدی ، موش آزمایشگاهی و درس عبرت شدیم!!! من که پیرینت نکردم و نخواهم کرد! موافقان عدم برگزاری بایستی در اینجا خودشون رو نشون بدن که جلسات به حد نصاب لازم نرسه و مجبور بشن لغوش کنن!

Anonymous
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  غدیری

وااااااااای اخرش خوب گفتین گرامی بودیممم

منم کارتمو دیدم ولی پرینت نکردم به قول شما واسه دیدن حوزه صرفا.

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

به دکتری
بابا ولمون کن تو رو خدا….روان روان میکنید….وقتی امنیت جانی و سلامتی نداری روان و میخوای چکار. کل کشور قرمزه ….اعتراض تا لغو ازمون دکتری

ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام.تو فرم خود اظهاری از کدام قسمت بایستی پرینت بگیریم.لطفا راهنمایی فرمایید.

نانسی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

از صفحه عکس بگیر پرینت کن

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

بچه ها ۹۰ هزارم الکیه میخوان ایطوری بقیه رو ب گرفتن کارت ترغیب کنن. لطفا اعتراض تا لغو کنکور دکتری. تهران م ک امروز قرمز شد.

یک عصبانی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

خب ربط زیادی هم نداره اونایی هم که نگرفتن مثل من پیام میاد زود برو بگیر، چون جهت کنجکاوی و این خرابکاری عدم ویرایش ملت میرن می بینن کارتشون رو، دلیل نمیشه

رسول
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

ممنون از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی نائب رئیس محترم مجلس که بالاخره متوجه شدند با این آمار بالای بیش از ۹۰ هزار نفر که تا این لحظه و امروز کارت شرکت در جلسه دکتری رو گرفتند این رو میرسونه بیشتر آنهایی که موافق تعویق یا لغو کنکور بودند داوطلب واقعی کنکورنبودند و فیک بودند و بلکه هدفشون از تعویق یا لغو کنکور چیز دیگه ای بوده.

سیما
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

سلام تهران قرمز اعلام و محدویت ها تا پایان هفته آینده ادامه دارد واقعا مرگ در کنار ماست

دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

#عدم_تعویق/آب پاکی وزارت بهداشت روی دست مخالفان برگزاری کنکور

وزارت بهداشت:

با توجه به اینکه تصویر روشنی از ادامه روند شیوع کرونا در کشور وجود ندارد، به هیچ عنوان امکان تعویق و یا حتی حذف آزمون های پیش رو را نداریم .

تلاش ها و اقداماتی که عده ای برای تعویق یا حذف کنکور سال ۹۹ و همچنین آزمون های دیگر انجام می دهند، به مراتب فشار و استرس زیادی را به خانواده‌ها و داوطلبان وارد می کند و تبعات این نوع فشارهای روانی برای داوطلبان آزمون های مختلف بخصوص آزمون سراسری بیشتر از تبعات نگرانی های ناشی از ابتلا به کرونا خواهد بود.

بنابراین باید بپذیریم آزمون‌ها نیز بخشی از زندگی در شرایط کرونایی کشور است هستند و نمی توان آنها را نادیده گرفت.

توجه به اینکه تصویری روشن از آینده شیوع کرونا ویروس در جامعه وجود ندارد بنابراین ما نمی‌توانیم برنامه‌ریزی در برای آینده آزمون های کشوری ارائه بدهیم به همین جهت مخالفان برگزاری آزمون ها از جمله کنکور به جای پاک کردن صورت مسئله برای تعویق این آزمون ها، سیستم آموزش کشور را برای ترم آینده با اخلال مواجه نکنند.

iarhad_zishan_fz
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

اونایی که نمیخاستن بیان ساعت ۹ صبح پنجشنبه اینجا کامنت بذارن که بدونیم الکی حرف نمیزدند…فک کنم همشون ساعت ۶ جلوی محل ازمونن خخخخخ

ترنم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  iarhad_zishan_fz

دقیقا. به نظرم بهترین پیشنهاده

ایرانی
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  iarhad_zishan_fz

چقدر ساده هستی به دوستش که در جلسه نیست سفارش می کند که راس ساعت ۹ اینجا کامنت بگذارد.

..
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  iarhad_zishan_fz

تو جه کردید کسایی که موافق برگزاری کنکور هستند همشون با واژه خخخخخخخخ آشنایی کامل دارند این یعنی چه ،شما کلا اشتباه گرفتی شرایط درک نکردید وگرنه خخخخخخ نمیکردید

مارال
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ..

خخخخخ

فرزانه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

۲ نقطه اقا این خخخخ نمیکردین قشنگ گفتین مردم از خنده.

آوا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

به نظرتون جلسه دکتر الهیان با وزیر جواب میده یا جدی جدی رفتیم سرجلسه؟؟؟

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

انشالله که جواب میده…
من هم خوندم هم آمادگی کنکور رو دارم . اما ۲۳۵ خانواده عزادار شدن چیز کمی نیست…
اینقدر خودخواهانه برخورد نکنیم …

فائزه سادات مدرسی به داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

سلام
دقیقا مسئله همین هست که می فرمائید؛ والا می گفتیم برن دکتر شن اینا که عجله دارن!!! فقط خودشون و خانواده هاشون نیستن که! آمار کل مملکت رو جابجا می کنن بعد دکتر هم نمیشن !

مهتاب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

چ جلسه ایه؟؟ راجب به چیه؟؟ کی اعلام کردن جلسه است؟؟

شهرزاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

مگ جلسه دارن آوا جون؟

مهتاب
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

سلام..فرم خود اظهاری نمیاد که…فقط دوتا سوال میپرسه بعد میگه شما سالم هستید. برای من فقط پیامک فرستاد.. فرم کجاشه؟؟؟ چرا تو سایت خود سنجش نیست؟؟ راهنمایی کنید لطفا فرم را چحوری بگیرم؟؟؟؟؟؟؟

....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

تو سایت همون جا ک گفته سالم هستی، اسکرین شات و پرینت بگیر

سارااا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

نتیجه پرسشنامه رو باید اسکرین شات بگیری
منم رو تایید زدم صفحه رفت نشد عکس بگیرم!
فردا انجام میدم باز

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارااا

ازپیامک اسکرین بگیر
فرقی نداره مشخصات و متن همونه

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

این سوالا کجاس؟ چرا من هیچی توی سایت نمیبینم؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین

TAR
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

هیچکس نمیخواست شرکت کنه جالبه !

.....
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

چیه نکنه فکر کردی فقط خودت میری امتحان میدی و قبول و تمام

TAR
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  .....

جوش نزن خخخ

داوطلب کنکور دکترا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

انشالله رتبه تک رقمی شما.

Anonymous
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

من نه مخالف تعویق بودم نه موافق ولی شما سعی کن روی خودتون کار کنید این رفتاراتون واقعا بچگانه است شما میخواین دکتر مملکت بشین

مهران
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

فرم خود اظهاری، یه پیامک براتون میاد همونو اسکرین شات بگیرین و پرینت بزنید، ببینم خانم زرین آمیزی دست از سر ما برمیدارن یا نه

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

بچه ها خواهشا کارتو نگیرید تا چاره ای بیندیشن

فری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

چه چاره ای تموم شد…

......
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

چشم حتما

پایلوت و داوطلب بیچاره
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

آمار کرونا در شهر تهران در وضعیت قرمز و در شهر قم در وضعیت هشدار و قرمز هم شد . دیگه کنکور دکتری در ۹ مرداد را چطور کنترل می کنند ؟

ناشناس
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

از PHDTEST تقاضا می شود با توجه به اینکه اولین آزمون برای برگزاری دکتری است از کمپین داوطلبین آزمون دکتری نمونه آزمایشگاهی نیستند حمایت و آن را بازنشر کند.
https://www.farsnews.ir/my/c/34917

ژیلا
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اینکه از دیشب کمتر شده

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ژیلا

این مال امروزه……شما دیشب دیدین؟!!!…..

محمد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

چه خبرتونه! اینطور که پیداست همه اونهایی که خواستار لغو و تعویق هم بودن و حتی اونهایی که پول ثبت نامشونو میخواستن کارتشونو گرفتن و میخوان آزمون بدن!!! به ظرفیت ها نگاه کنید به آمار بیماری هم نگاه کنید به وضعیت بیکاری و بی تاثیری مدرک هم نگاه کنید… واقعا چه خبرتونه؟

فاطمه
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مطمئن باشید تعداد غائبین از هر سال کمتر خواهد شد
همه به امید اینکه کم شرکت می کنن پس قبول میشن میان سر جلسه

من یکی اگر شاغل نبودم و احتمال مجازی شدن برخی کلاس ها نبود، ریسک اومدن سر جلسه رو به جون نمی خریدم، بین بد و بدتر دارم انتخاب می کنم.
امیدوارم خدا به پیری و بیماری پدر و مادرم و خودم رحم کنه با این ریسک….

هوشیار
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خصوصا افرادی که در صورت کرونایی نبودن شرایط نمیخواستن بیان در این شرایط کرونایی میان….یعنی غایبان امسال تغییر وضعیت می دهند…..

فرهاد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اره اگه راس میگن صبح ۵ شنبه ساعت ۱۰ کامنت بذارن اینجا…تا بدونیم الکی نبوده

...
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

مگه نمیگید شرکت اختیاریه
خب از حق اختیارشون برای اومدن استفاده میکنن
نکنه باید ازشما اجازه بگیرن

ویکتاریون
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خب مگه راهی پیش پاشون گذاشتن؟ مگه انتخاب دیگه ای دارن؟ نه لغو شد نه عقب افتاد نه پولشون رو پس دادن. قاعدتا میان دیگه. مسخره س فکر کنیم کسی که زحمت کشیده و برنامه ریزی کرده برای کاری، راحت ازش می گذره. مگر اینکه بیماری زمینه ای جدی داشته باشه که ریسک رو براش بالا ببره.

سحرناز
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به من که می گفتند با رفتن تو با جون بقیه انسانهای اجتماع بازی می شه…..عجب!

فائزه سادات مدرسی به محمد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
اینها برای زجر کش شدن و درس عبرت شدن عجله دارن !

متقاضی دکتری
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

دقیقا باید چی رو پرینت بگیریم؟

William
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

٢٣۵ نفر فوتى جدید،
تهران هم براى اولین بار به وضع قرمز رسید!
چه کنکورى بشه کنکور دکترى ٩٩

محمد
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

این پایگاه خود اظهاری.. کدوم قسمت رو باید پرینت بگیریم؟ این که فرایندش تموم شد خارج شد

قاسم
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فکر کنم از همون متنی که در انتهایی اظهار نامه تائید میکنه وزارت بهداشت از همون باید پرینت بگیرید.

Anonymous
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقاااااا منم موندم منظورشون چیه فقط یه پیامک اومد اونو بگیریم منظورشون چیه

P
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آره منم پیداش نکردم، کجاس؟ اون تا شنبه وقت داشت واسه افرادی بود که مبتلای قطعی بودن

William
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

اون ٩٠ هزار نفر دیگه خدمت سربازى ان!

پایلوت و داوطلب بیچاره
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

سلام شما گفتید ما هم باور کردیم که همه مبتلایان فرم خود اظهاری رو پر می کنن . این آزمون ها رو با سوالات غیر تخصصی با شما رها می کنیم .