اعلام جزئیات مصاحبه دکتری 99 دانشگاه سمنان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 1399 دانشگاه سمنان منتشر شد.

ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه سمنان

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبانی که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و  حدنصاب­ علمی لازم جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان را کسب کرده اند می توانند از ساعت  14:00 روز چهارشنبه مورخ 1399/06/26 تا 48 ساعت قبل از شروع مصاحبه هر رشته محل با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به نشانی (http://golestan.semnan.ac.ir از طریق اینترنت اکسپلورر IE) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم) اقدام نمایند.

مصاحبه دکتری دانشگاه سمنانشایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، 80 درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد.

با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا و نظر به شیوه نامه اجرایی مرحله دوم آزمون، مصاحبه از داوطلبان آزمون دکتری سال 99 دانشگاه سمنان به صورت غیر حضوری (مجازی) تحت سامانه وب کنفرانس دانشگاه برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان ملزم هستند تا 48 ساعت قبل از شروع اولین روز مصاحبه هر رشته گرایش نسبت به ثبت نام در سامانه گلستان و بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام نمایند و پس از ثبت نام باید به کارشناس دانشکده ها (شماره تماس در انتهای اطلاعیه درج شده است) برای دریافت آدرس جلسه مصاحبه غیر حضوری (مجازی)، نحوه ورود به جلسه مصاحبه، تست صدا و تصویر و دریافت وقت مصاحبه، تماس حاصل نمایند. در صورت عدم انجام ثبت نام به موقع و عدم تماس با کارشناس مسئولیت عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود.

– چون مصاحبه به صورت غیر حضوری (مجازی) است. لازم است داوطلب امکانات لازم شامل کامپیوتر مجهز به دوربین، میکروفون و بلندگو و اینترنت با سرعت مناسب را در زمان مصاحبه فراهم نماید.

2- برای دریافت وب کنفرانس دانشگاه (Adobe connect) و راهنمای استفاده از آن به  http:/it.semnan.ac.ir  قسمت آموزش مجازی مراجعه کنید.

3- اصل مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی که در سامانه بارگذاری می شوند باید در هنگام مصاحبه در دسترس داوطلب باشند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان 99

مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان از 31 شهریور آغاز می شود و تا 14 مهرماه ادامه خواهد یافت. جهت اطلاع از تاریخ دقیق مصاحبه به لینک زیر مراجعه کنید.

 

نحوه تشکیل پرونده عبارت است از: تکمیل فرم شماره 1 (پیوست) و بارگذاری آن به همراه یک قطعه عکس و تمام مدارک مورد نیاز مندرج در بند 4 این اطلاعیه، در سامانه آموزشی گلستان به نشانی (http://golestan.semnan.ac.ir) با فرمت jpeg و حجم حداکثر kb 400.

نحوه ارزیابی تخصصی داوطلبان شامل ارزیابی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی به شرح زیر می‌باشد:

الف) سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری حداکثر 20 نمره

ب) مصاحبه علمی و سنجش عملی (30 نمره)

مدارک لازم مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان

مدارکی که باید در سامانه گلستان بارگذاری شود:

– فرم تکمیل شده شماره 1 (پیوست)

– یک قطعه عکس 4×3

– شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان.

– کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399

– مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع

– صفحه عنوان پایان نامه، فهرست مطالب پایان نامه و چکیده پایان نامه (فارسی و انگلیسی)

تبصره 1- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته
می بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ 99/07/30 فارغ‌التحصیل می‌شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 178 راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).

– توصیه نامه علمی از دو عضو هیأت علمی دانشگاه (های) محل تحصیل که یکی از آنها باید از سوی استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد داوطلب صادر گردد.

– مستندات سوابق پژوهشی (بند ب فرم شماره 1)

– واریز  وجه غیر قابل استرداد به مبلغ 1/260/000 ریال بابت هزینه هر مصاحبه به حساب دانشگاه سمنان از طریق درگاه الکترونیکی سامانه گلستان.

– حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تماس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

*تذکر2: تمامی مدارک فوق بایستی در سامانه گلستان به نشانی (http://golestan.semnan.ac.ir از طریق اینترنت اکسپلورر IE) بارگذاری شوند و درصورت پذیرفته شدن نهایی باید اصل آنها را در زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در دانشگاه، به همراه داشته باشید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید اعتمادی
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

سلام فرم شماره یک را از کجا برداریم

یاس
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام.ریاضی کاربردی یکمه چکارکنیم

حسین
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام.در مورد نحوه ورود به سیستم دانشگاه چیزی نگفته.
نام کاربری وگذرواژه چی وارد کنیم؟؟

جمشیدی
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

ببخشید میشه بگید چطور وارد سیستم بشیم

اشکان
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

درود بر شما.
اگر مصاحبه به صورت حضوری برگزار می شد دردسر و گرفتاری آن برای دانشجویان خیلی کمتر بود. مشکل بیماری کرونا در کشور وجود دارد و تمام سازمان ها و اداره ها مشغول به کار هستند و باید با این شرایط کنار آمدن را بیاموزیم. برگزاری مصاحبه ی حضوری با توجه به شکل آن هیچگونه خطری برای استادان بزرگوار و دانشجویان گرامی نداشت.
سپاسگزارم.

رضایی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

این نظر شماست نه همه