اعلام شهریه دوره های غیرروزانه دکتری 99 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شهریه دوره های شبانه و پردیس خودگردان دانشگاه تربیت مدرس برای ورودی های سال 1399 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، شهریه دوره های شبانه و پردیس خودگردان دانشگاه تربیت مدرس در سال تحصیلی 1399-1400 به شرح جدول زیر است.

مبالغ شهریه در جداول فوق الذکر بصورت تقریبی ذکر شده است و محاسبه نهایی شهریه براساس واحدهای اخذ شده دانشجو در طول مدت تحصیل محاسبه و دریافت خواهد شد.

داوطلبان این دوره ها ملزم هستند برای ثبت نام و شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه فرم مخصوص تعهد پرداخت شهریه / هزینه تحصیل را تکمیل و هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند. در غیر این صورت مجاز به ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم در کدرشته محل های دوره های نوبت دوم و پردیس دانشگاهی نخواهند بود.

به منظور رفاه حال دانشجویان 35 درصد شهریه نیمسال اول تحصیلی بر اساس جدول فوق و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان در هنگام ثبت نام غیر حضوری و الباقی شهریه نیمسال حداکثر تا قبل از شروع امتحانات نیمسال تحصیلی مربوط دریافت می شود.

 مبالغ شهریه دریافتی در صورت انصراف دانشجو در هر مقطع زمانی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

شهریه های فوق برای ۸ نیم سال تحصیلی می باشد و شهریه مازاد بر ۸ نیم سال به صورت روزشمار محاسبه و از دانشجویان دریافت خواهد شد. در ضمن میزان شهریه دروس جبرانی، مردودی، حذف اضطراری و نظایر آن بر اساس شهریه دروس تک درس و به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می شود. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها