موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت نام مصاحبه پذیرفته‌شدگان اولیه دکتری بدون آزمون آزاد ۹۹ از امروز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

چگونگی ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری بدون آزمون ۹۹ دانشگاه آزاد اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه  و چگونگی اجرای مصاحبه علمی داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال 99 که در دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند به شرح ذیل اعلام می شود:

1- با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و نظر به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشـجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مصاحبه سال جاری این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.

2- داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه کارنامه بدون آزمون دکتری تخصصی ( ویژه استعدادهای درخشان) واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند لازم است از ساعت 10 امروز سه شنبه 25 شهریور ماه لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ  27 شهریور ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org  نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی  مجازی اقدام نمایند. عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

3- داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه و در قالب فایل pdf در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.

4- از آنجایی که واحدهای دانشگاهی منتخب در سـطح کشور میزبان داوطلبان به منظور مصاحبه مجازی می باشند لازم است داوطلبان بر اساس محل اقامت خود یکی ازواحدهای دانشگاهی را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی در سامانه انتخاب و ثبت نمایند.  مصاحبه کلیه رشته/گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد. واحدهای دانـشگاهی محل مصاحبه داوطلبانی که شـهر تهران را انتخاب نموده اند در زمان اعلام تاریخ و زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تعیین و اعلام خواهد شد.

5- تاریخ و زمان مصـاحبه در موعد مقرر توسـط مرکز سـنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.

6- حضور داوطلبان در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت مصاحبه علمی (به صورت مجازی) در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی بوده و عدم حضور داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

29 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ف
آبان ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ

دوستان اون امتیازی که در کارنامه دکتری بدون ازمون هست منظور تراز هست لطفا یکی راهنمایی کنه ممنون

محمد
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

خطاب به مهدی و بقیه دوستانی که همش میان کامنت میزارن که چرا میخوای دکترا بخونی ارزش نداره یا هزینش زیاد چرا این همه میخوای پول بدی
این کامنت هارو که میخونم یاد شب امتحان های دانشگاه میفتم که بعضی از بچه های خرخون کلاس میگفتن درس نخوندم و چیزی بلد نیستیم. بعدش که نمره ها میومد می‌دیدیم از همه کلاس بالاتر شدن و فقط هدفشون این بود که بقیه هم به هوای حرفهای اونا درس نخونن و خودشون نمره بالا بگیرن و رقیباشون کم بشه.
در کل خواستم بگم که کسی که دکتری میخواد بخونه همه این مشکلات و سختی هارو می‌دونه و لزومی نداره همش بیاد بذر ناامیدی پخش کنید و حرف های شما تاثیری رو کسی که میخواد دکتری بخونه نداره‌.

مهدی مهندسی مکانیک
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام. برادر من اشکالی نداره‌.شما جوونی.این قضاوت ها رو میذارم پای جوونیت. من چند ساله اینجا تا اونجایی که می تونم به دوستان مشاوره میدم و از تجربیات خودم و هم نسل هام که این مراحل رو طی کردیم دکترا گرفتیم و سر کار اینور اونور خیلی چیزا دیدیم میگم .می دونم پندگیر خیلی کمه. ولی فرق زمان ما با شما اینه که اون زمان کسی نبود این حرفها رو به ما بگه.دور هم نیست هفت هشت سال پیش رو می گم.میدونم ذهنیت شما الان مسمومه طبیعی هم هست.اعتماد از بین رفته همه رو به چشم دشمن و رقیب می بینین که در پی فریب دادن و دور زدن شماست.ولی می تونی یکم فکر کنی ذهن استدلالیت رو تقویت کنی.الان تو این مرحله که بچه ها میرن مصاحبه من چرا باید بذر ناامیدی بپاشم؟! در مورد تاثیر داشتن.اگر بدونم حتی روی یک تفر تاثیر داره که این اتفاق افتاده در طی چند سال این تلاش رو می کنم و وقت رو می ذارم. این رو وظیفه خودم می دونم زکات علم نشر اونه.شما هم می تونستی زیر پستم ریپلای کنی ولی نکردی . بحث مشکلات و سختی نیست برادر من.بحث ندونستن آخر مسیریه که داری توش قدم میذاری.من و امثال من این مسیر رو رفتیم حالا گیرم با ماشین مدل قدیم ولی رفتیم حالا ماشین شما مدل جدیده سریع تر می ره سواریش خوبه چقدر عالی ولی راه که همون راهه. یکم بزرگ فکر کنیم.سخته ولی تمرین کنیم از یک زاویه بهتر به همه ماجرای زندکی نگاه کنیم.همونطور که گفتی… ادامه نظر»

یلدا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

ظرفیت پذیرش استعداد درخشان رو گفتن ۱۰ درصد، الان برای دانشگاهی که ۳ نفر با ازمون پذیرش داره ۱۰ درصدش چجوره میشه؟ یا اونی که ۱۰ نفر پذیرش داره ۱۰ درصد اون واقعا ۱ نفر هست؟

..
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام مصاحبه دانشگاه تهران اعلام شده؟

اس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

این فرمی که گذاشتند که گفتند پرکنید و بفرستید وقتی فرم pdf هست چجوری پر میشه .

مهدی مهندسی مکانیک
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستانی که قدیمی تر هستن بنده رو میشناسن .من به شدت منتقد افزایش بی حساب و کتاب ظرفیت ها چه در ارشد و چه دکتری هستم.بارها به دوستان عرض کردم اولویت ها و اهدافتون رو مشخص کنین و اینکه به جرئت بگم ۵۰ درصد دانشگاه ها اصلا ارزش علمی ندارن که شما بخواین چهار پنج سال عمرتون رو تلف کنین.به امید هیئت علمی نباشین و…ولی چیزی که لازمه بگم پول کمترین چیزیه که شما تو این مدت از دست می دین.بهترین زمان زندگی و اعصاب و روان و …و جسم و جانتون که ذره ذره آب میشه.فرصت و انرژی که شانسش رو دارین جای بهتری خرج کنین. دوستانی که می گن مهم دانشجوئه و پشتکارش و دانشگاه مهم نیست خب چرا می رین دانشگاه‌..آدم دانشگاه رو به خاطر ادماش میره استادهاو دانشجوها و رابطه ها و بودجه پژوهشی و جو خوبی که باید داشته باشه و حمایتی که از دانشجو میکنه.به اندازه کافی فشار رو دانشجوی دکترا هست حالا استاد از یک طرف برخورد بد کادر اداری از یک طرف دیگه و…و خب اگه استاد از نظر علمی پایین تر از شما باشه یا چیزی نداشته باشه به شما بده یا درست راهنمایی نکنه که دیگه هیچی…ارزش مدرک و پرستیژ و پز و…اینقدر هست که چهار پنج سال هزینه مادی و معنوی کنین ؟ جوابش به تصمیم گیری خودتون مربوطه.حالا دوستانی سرکار هستن مشکل اشتغال ندارن خوبم درمیارن می خوان یک عنوان دکتر بیاد پشت اسمشون در اداره یا شرکت و بین همکاران و…براشون مهمه .مهمم نیست استاد کیه… ادامه نظر»

......
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

احسنت سخنانی با واقع بینی بود. دوستان در نظر داشته باشند دوره دکتری در چهار سال به ندرت خاتمه پیدا کند و تا حدود شش سال را مدنظر داشته باشید چون گذشتن از آزمون جامع یک داستان است و داستان بعدی رساله و چاپ مقاله برای دفاع است بنابراین چهار سال تمام نمیشود و برای دوره های شبانه و آزاد هزینه اضافه خواهد شد. بعلاوه هزینه انجام پروژه ها و چاپ مقالات و تحقیقات را هم اضافه کنید. دوره دکتری دوره طاقت فرسایی است و در طول آن نمی توانید دست به کار یا فعالیتی بزنید یا پول چندانی دربیاورید چون آنقدر از شما تحقیق و مقاله و کتاب میخواهند که قبل از آزمون جامع از پا درمیایید. بابت تجربه خودم در گرایش علوم انسانی عرض کردم. گرایشهای مهندسی یا غیره نیز بعید است جز این باشد.

الهام
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام
دوستان من دکتری استعدادهای درخشان ثبت نام کردم ولی امروز تو قسمت ورود به مصاحبه اطلاعاتمو میزنم میگه نامعتبر هستش چراااا

یلدا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

الان درست شد، من چک کردم درست بود

من
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

واقعا پولشو دارین هزینه شهریه آزاد رو پرداخت کنین؟ به لحاظ مالی خوش به حالتون واقعا
من واسه هزینه مصاحبه های سراسری هم توی مضیقه ام… خدا خدا میکنم زودتر نتیجه مصاحبه استعداد دانشگاه های سراسری که شرکت کردم بیاد و به لطف خدا قبول شده باشم که مجبور نشم واسه مصاحبه با کنکور سراسری ها هم بخوام پول بدم

یلدا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  من

شما نگران هزینه ثبت نام هستی، فردا قبول بشی هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه ای تحقیق و پژوهش رو میخوای چیکار کنی؟

به کاربر "یلدا"
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

دوست عزیز ای کاش به عنون دا,طلب دکتری اول یاد بگیرید طعنه زدن از بزرگترین اشتباهاته، این دوستمون هم نگفتن که خدایی نکرده گشنه و درمانده هستن، اشاره دارن به بالا بودن هزینه ها

سارا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

خب شما چرا شهریه رو با هزینه ایاب و ذهاب مقایسه میکنین؟واسه پرداخت شهریه آزاد دکتری دانشجو حدودا باید ماهی سه تومن کنار بذاره و یه جوون الان خیلی حقوق بگیره دو و نیمه واسه همین خب هزینه آزاد زیاد محسوب میشه دیگه.والا با اون دوستمون موافقم که دلشون نمیخواد الکی پول واسه مصاحبه ها بدن چون واقعا الکی پول خرج کردنه

حکیم باشی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

دوستان من هم کنکور آزاد و هم بدون آزمون دعوت به مصاحبه شدم هر دو رو باید تکمیل مدارک کنم؟

ناشناس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  حکیم باشی

هر دو رو شرکت کنید و بعد که پذیرش شدید یکی رو انتخاب کنید

Saba
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

یه سوال دیگه پایان نامه و ریز نمرات هم باید آپلود کنیم؟اگر کسی میدونه لاطفا جواب بده ممنونم

ناشناس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Saba

ریز نمرات و سوابق آموزشی مثل مدرک تحصیلی و پژوهشی مثل مقاله و کتاب . خود پایان نمه نیازی نیست ولی نمره ش باید باشه

Saba
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

ممنونم ازتون لطف کردین

یلدا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

کتاب که حجمش بالا میره، تمام کتاب باشه یا بخشی؟ من گواهی چاپ دارم از انتشارات ، گواهی و کتاب رو بزارم؟

Saba
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

با سلام بچه ها واسه هر دانشگاه باید هزینه جدا پرداخت کنیم واسه مصاحبه؟

ناشناس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Saba

بله برای هر مصاحبه باید وجه جداگانه پرداخت بفرمایید

Saba
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

خیلی ممنونم ازتون

یلدا
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

برای هر رشته؟ من معماری ۳ تا دانشگاه دعوت شدم یک مبلغ واریز کنم؟ درواقع یک رشته هست درسته؟

یزدان
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

سلام
من اقتصاد رتبه ۳۹ شدم
۸ مقاله همایش
۲ علمی پژوهشی
۴ کتاب
به نظرتون امید به دانشگاه هایی است

ناشناس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  یزدان

صد در صد هستید

مهدی
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

با معدل ۱۷.۳۰ متاسفانه واجد شرایط بدون کنکورشناخته نشدم در حالیکه سایر شرایطو داشتم!!!!!!

آگاه
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

منم فقط به خاطر ۲۰ صدم قبولم نکردند.

الهام
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آگاه

دلایل رده درخواستارو از کجا نگاه کردین؟