اعلام مدارک لازم و زمان مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه مراغه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات شرکت در مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 99 دانشگاه مراغه اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اجرای مرحله دوم (مصاحبه و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) برای داوطلبان دارای حد نصاب علمی مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه در سال ۱۳۹۹ برابر بخشنامه ابلاغی شامل مصاحبه و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که توسط این دانشگاه در کد رشته های مربوط به خود در زمان های اعلامی صورت خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه

مدارک مورد نیاز که می بایست معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند. و اسکن آنها را در قالب PDF یا jpg نهایتا ۳ روز قبل از زمان مصاحبه به آدرس ایمیل های اعلام شده ارسال نمایند.مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه

١- تکمیل فرم شماره ۱ مصاحبه که از ذیل این اطلاعیه قابل دریافت است. (حتما بصورت تایپ شده تهیه گردد) 

٢- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و ریزنمرات.

تبصره- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و با دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی) (معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به این سازمان یکسان باشد)

۳- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) و ریزنمرات.

تبصره- معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد و لیسانس تمی پاشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. (معدل مندرج در آن باید با مدل اعلامی به این سازمان یکسان باشد). همراه داشتن اصل ریز نمرات الزامی است.

۴- اصل مدرک کاردانی و کارنامه یا ریز نمرات در صورت ناپیوسته بودن دوره کارشناسی

۵- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان

۶- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

تبصره- آن دسته از معرفی شدگان برای مصاحبه که متقاضی استفاده از سهمیه مربی گردیده اند، موظف به ارائه گواهی معتبر در این خصوص می باشند. لازم به توضیح است مطابق ضوابط مربوط، منحصرا مربیان آموزشی رسمی (آزمایشی با قطعی) دانشگاه های مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سایر دانشگاه هایی که دارای هیات ممیزه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند، مجاز به استفاده از سهمیه در آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ می باشند. به عبارت دیگر مدرسان و اعضاء هیات علمی پیمانی، قراردادی، حق التدریس و دستیاران آموزشی اجازه استفاده از این سهمیه را ندارند.

۷- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی؛ شامل کتاب، مقاله، ثبت اختراع، رتبه اولی، گواهی رتبه المپیاد و …

۸- اصل فیش بانکی به مبلغ ۸۰۰۰۰۰ (هشتصد هزار ریال)

۹- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان: کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم با برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد

۱۰- پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در صورت دفاع همراه با کپی صفحه اول و چکیده در صورت عدم دفاع فرم پیشنهاد پایان نامه کفایت می کند.

نحوه ارسال مدارک مصاحبه دکتری 99 دانشگاه مراغه

معرفی شدگان باید مدارک فوق را برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند و اسکن آنها را در قالب PDF یا jpg نهایتا ۳ روز قبل از زمان مصاحبه به آدرس ایمیل های اعلام شده جدول ذیل ارسال نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه 99

زمان های اعلامی طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس جدول زیر خواهد بود. عدم حضور داوطلب در زمان های اعلامی به منزله انصراف از این مرحله خواهد بود.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری

اولویت مصاحبه حضوری می باشد؛ ولی در شرایط خاص (بیماری داوطلب و یا …) که امکان مصاحبه حضوری وجود نداشته باشد با اعلام قبلی و هماهنگی با مدیر گروه مربوطه امکان مصاحبه غیرحضوری وجود دارد.

دروس امتحانی آزمون تخصصی شفاهی

آنالیز ریاضی:

۱- آنالیز حقیقی ۱

۲- آنالیز تابعی

٣- نظریه عملگرها یا آنالیز حقیقی ۲

ریاضی کاربردی:

۱- آنالیز عددی پیشرفته

و حداقل یکی از دروس زیر:

۲- حل عددی معادلات دیفرانسیل معمولی

۳- حل عددی معادلات انتگرال

۴- نظریه معادلات دیفرانسیل معمولی

۵- جبر خطی عددی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها