موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری حضوری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه تفرش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ دانشگاه تفرش به صورت حضوری و در نیمه اول مهر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه تفرش در راستای اجرای مرحله دوم آزمون مذکور که شامل بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان و سنجش علمی است، موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند.

مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش 99

برای کلیه داوطلبان پذیرفته شده آزمون دکتری،در مرحله دوم پذیرش در دانشگاه تفرش، مصاحبه حضوری مطابق جدول ذیل برگزار می‌گردد. 

نام رشته

روز

تاریخ

مهندسی برق- کنترل

دوشنبه

1399/07/07

ریاضی- زیر برنامه گراف و ترکیبیات

دوشنبه

1399/07/14

 

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

داوطلبان لازم است نسبت به تکمیل و ارسال فرم درج اطلاعات فردی،فرم شماره یک و فایل پایان نامه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر اسکن شده کلیه مدارک مورد نیاز ذکر شده در بند 4 این اطلاعیه، در قالب یک فایل زیپ‌با نام خانوادگی فرد داوطلببه آدرس پست الکترونیکیpostgrad@tafreshu.ac.ir حداکثر تا تاریخ 99/06/31 اقدام نمایند.

همچنین ضروری است داوطلبان در تاریخ مشخص شده برای هر رشته جهت مصاحبه با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ساعت تعیینشده که متعاقباً به ایشان اعلام خواهد شد، با در دست داشتن اصل مدارک و کلیه سوابق آموزشی و پژوهشی مربوط به فرم شماره 1، به اداره کل تحصیلات تکمیلی دانشگاهمراجعه نمایند تا ضمن تحویل مدارک به محل برگزاری مصاحبه راهنمایی شوند.

  • بدلیل شیوع بیماری کرونا داوطلبین حتی‌الامکان از داشتن همراه پرهیز نموده و در صورت ضرورت فقط یک همراه داشته باشند.

مدارک مصاحبه دکتری 99 دانشگاه تفرش

مدارک لازم جهت شرکت در مصاحبه آزمون دکتری 99 دانشگاه تفرش به شرح زیر است:

  • فرم درج اطلاعات

  • فرم تکمیل شده شماره 1 (فرم مربوطه عکسدار باشد)

  • اصل شناسنامه و کارت ملی

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399

  • اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد

تبصره 1- آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند لازم است مدرک کاردانی خود را نیز ارائه نمایند.

 تبصره 2- معرفی‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد می باشند و حداکثر تا تاریخ 99/6/31 فارغ التحصیل خواهند شد، اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 178 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را همراه داشته و ارائه نمایند. فرم مذکور می‌بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشنا‌سی‌ارشد، شماره و تاریخ باشد.

* با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از انتشار ویروس کرونا و تغییر زمان آزمون‌ها، تاریخ دانش‌آموختگی دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 آخرین نیمسال خود را می‌گذرانند، براساس تشخیص و تأیید آموزش دانشگاه، استثنائاً برای همین نیمسال، از 99/06/31 به 99/07/30 تغییر می‌یابد.

تبصره 3- معرفی‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج دربند4نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

  • ریزنمرات مربوط به دوره کارشناسی و کارشناسی‌ارشد

  • یک نسخه از پایان‌نامه‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد

  • مدرکی که وضعیت نظام‌وظیفه را مشخص می‌کند. (مخصوص برادران)

  • کلیه سوابق آموزشی و پژوهشی همراه با مستندات لازم مربوط به فرم شماره 1

  • تصویر مدرک مربوط به گواهی زبان در صورت وجود

  • اصل فیش واریزی به مبلغ 700.000 ریالبابت هزینه‌های مصاحبه دکتری

  • اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 دفترچه راهنمای انتتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات‌علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.

محل برگزاری مصاحبه دتری دانشگاه تفرش

دانشگاه تفرش – دانشکده فنی و مهندسی

تذکر مهم: داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به پایان رسانده و در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه قرار می‌گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

برای اینکه یکم هزینه نکنن ملتو میخان بکشونن اونجا