موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 99 دانشگاه دامغان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه برگزاری مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 دانشگاه دامغان منتشر شد.

زمان مصاحبه دکتری 99 دانشگاه دامغان

به گزارش پی اچ دی تست، برنامه زمان بندی مصاحبه متقاضیانی که کد رشته محل این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه صادره سازمان سنجش در دانشگاه دامغان کسب کرده‌اند، مطابق جدول ذیل برگزار خواهد شد.

جدول توزیع امتیازات ارزیابی تخصصی (مرحله دوم) همراه با زمان و مکان مصاحبه پذیرش متقاضیان دکتری 1399 دانشگاه  دامغان
عنوان رشته تحصیلیارزیابی تخصصی مرحله دومتاریخ مصاحبهمکان مصاحبه متقاضیان حضوریآدرس ایمیل دانشکده / گروه ذیربطتلفن دانشکده
امتیاز مصاحبهامتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی
شیمی – تجزیه30206 و 12 مهرماهساختمان امیر کبیرchemistry@du.ac.ir02335220095
شیمی – معدنی30207 و 14 مهرماهساختمان امیر کبیرchemistry@du.ac.ir02335220095
شیمی – آلی3020 6 و 7 و 8 مهرماهساختمان امیر کبیرchemistry@du.ac.ir02335220095
زیست شناسی جانوری-فیزیولوژی30206 و 7 مهرماهساختمان ابن سیناbiology@du.ac.ir02335220237
ریاضی محض- جبر30206 و 8 مهرماهساختمان خوارزمیDean-smcs@du.ac.ir02335220092
علوم کامپیوتر- محاسبات علمی30207 مهرماهساختمان خوارزمیDean-smcs@du.ac.ir02335220092
**فیزیک- هسته ای30206 و 7 و 8 مهرماهساختمان امیر کبیرphysics@du.ac.ir02335220090
**نانو فیزیک – نانو ساختارها30207 و 8 مهرماهساختمان امیر کبیرphysics@du.ac.ir02335220090
**فیزیک – ماده چگال30206 و 8 مهرماهساختمان امیر کبیرphysics@du.ac.ir02335220090

** تاریخ مصاحبه برای دانشجویان گرایش های فیزیک که مایل به روش مصاحبه حضوری می باشند 8 مهرماه می باشد.

لازم است داوطلب از ابتدای مهرماه تا حداقل 4 روز قبل از زمان مصاحبه نسبت به تکمیل موارد ذیل اقدام نماید.

الف) مراجعه به وبگاه دانشگاه دامغان و ورود به صفحه ثبت نام مصاحبه دکتری و تکمیل فرم الکترونیکی آن. (درگاه ثبت نام از تاریخ 99/07/01 فعال خواهد شد و در همین قسمت لینک آن وارد خواهد شد.)

مصاحبه دکتری دانشگاه دامغان

تذکر مهم ۱: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا، امکان انجام مصاحبه هم به صورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری (اینترنتی) فراهم است و متقاضی میبایست نحوه شرکت در مصاحبه را در فرم الکترونیکی مشخص نماید.

تذکر مهم ۲: مصاحبه غیر حضوری نیاز به اینترنت پرسرعت و استفاده از نرم افزارهای مربوطه و انجام هماهنگی قبلی دارد.

ب) ضروی است قبل از شروع فرایند ثبت نام الکترونیکی فرم شماره 1 را دانلود نموده و پس تکمیل آن را در قسمت مربوطه بارگزاری نماید همچنین لازم ست رمز دوم کارت بانکی جهت پرداخت وجه مصاحبه به مبلغ 1,300,000 ریال (یک میلیون و سیصد هزار ریال) را آماده داشته باشد.

ج) لازم است پس از ثبت نام الکترونیکی، کد رهگیری پرداخت الکترونیکی را بهمراه  فایل مستندات مورد نیاز به پست الکترونیکی دانشکده مربوطه (جدول فوق) ارسال نماید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه دامغان

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 99 دانشگاه دامغان که لازم است به آدرس ایمیل دانشکده مربوطه ارسال گردد:

1- مدرک‌ کارشناسی‌ ارشد (فوق لیسانس‌) و ریز نمرات

تبصره‌- معرفی‌شدگانی‌ که‌ دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد هستند می بایست حداکثر تا پایان نیمسال دوم 98-99 فارغ التحصیل شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم سازمان سنجش آموزش کشور).

2- مدرک کارشناسی

تبصره ‌1- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر ایمیل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اسکن مدرک کاردانی را نیز ارسال نمایند.

تبصره 2- معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک و یا مدارک مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی باشند، لازم است اصل گواهی فارغ التحصیلی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل أخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

3- اسکن تمام صفحات شناسنامه‌ و کارت ملی بهمراه 1 قطعه عکس پرسنلی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.

4- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور نشان دهد (مخصوص برادران).

5ـ گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

6- مدرک زبان خارجه که نمره در آن مشخص شده باشد(در صورت داشتن مدرک).

7- پذیرفته شدگانی که از سهمیه ایثارگران استفاده نموده اند، لازمست گواهی مربوطه را ارائه نمایند

8- پرینت کارنامه مرحله اول آزمون دکتری

9- فرم تکمیل شده درخواست پذیرش که قبلا بصورت الکترونیکی ارسال شده است

10- توصیه نامه از استاد راهنما و 2 نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد

11- معرفی شدگان همچنین می بایست، اسکن مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی(سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها والمپیادها و……) و سوابق پژوهشی (مانند پایان نامه، مقالات علمی – پژوهشی وعلمی ترویجی، مقاله کنفرانس های معتبر، اختراع ثبت شده، طرحها و پروژه ها انجام شده، تالیف وترجمه کتاب و……) خود را، که در فرم درخواست پذیرش (فرم شماره 1) کامل نموده اند را ارسال نمایند.

12- ارائه رسید پرداخت ثبت نام الکترونیکی

تذکر: تمامی متقاضیان مصاحبه اعم از حضوری و غیر حضوری ضروریست اصل مدارکی را که بصورت الکترونیکی ارسال نموده اند را در زمان مصاحبه آماده داشته باشند.

پس از انجام مراحل بالا در تاریخ های اعلام شده مطابق جدول، ساعت مصاحبه داوطلبان غیرحضوری بصورت تلفنی یا پیامک به متقاضی اطلاع رسانی می گردد و داوطلب در ساعت مربوطه از لینک موجود در صفحه وبگاه به اتاق مجازی مصاحبه هدایت می گردد. ضمنا متقاضیان مصاحبه حضوری می بایست در تاریخ های اعلام شده در مکان مصاحبه حضور بیابند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها