موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه رازی کرمانشاه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه آزمون دکتری 99 دانشگاه رازی کرمانشاه در برخی رشته ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود که اجرای آن مطابق با شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دکتری سال ۱۳۹۹ خواهد گرفت. مرحله اول مربوط به سنجش علمی است که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته است و مرحله دوم آن، شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که دانشگاه های پذیرنده دانشجو انجام می دهند.

مصاحبه دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه به شرح زیر است:

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه رازی

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب تراز مصاحبه دکتری دانشگاه رازی، باید از تاریخ ۹۹/۶/۲۶ تا ۹۹/۷/۱ با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی به نشانی golestan.razi.ac.ir نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. بدیهی است منحصرا داوطلبانی می توانند برای ارزیابی تخصصی در هر کدرشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور، دارای حد نصاب در آن کدرشته محل باشند.

برای ثبت نام پس از انتخاب ورود به سیستم گلستان دانشگاه رازی، در قسمت شناسه کاربری، شماره داوطلبی + ۰۱۳۰۰ (به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی شما ۱۰۰۱۷۶ است، شماره ۱۳۰۰۱۰۰۹۷۶ را درج کنید و در قسمت گذرواژه، شماره ملی خود را وارد نمایید.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه رازی 99 

زمان برگزاری مصاحبه های دکتری 99 دانشگاه رازی کرمانشاه و نیز تاریخ برگزاری مصاحبه جاماندگان از مصاحبه از طریق لینک زیر قابل مشاهده است.

گفتنی است برگزاری مصاحبه های دکتری این دانشگاه  از اول مهر آغاز می شود.

همچنین، شیوه برگزاری مصاحبه هر یک از رشته های نیز در لینک زیر قابل مشاهده است.

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 99 دانشگاه رازی

۱ – مرحله ثبت نام مصاحبه (ثبت نام سامانه ای):

– مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه رازی و تکمیل اطلاعات درخواستی؛

– واریز مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام بابت هزینه آزمون و مصاحبه، از طریق سامانه ثبت نام

– پرینت رسید ثبت نام این پرینت به منزله کارت شرکت در جلسه صاحبه است).

– تکمیل کاربرگ های شماره ۱ و شماره ۲ (مندرج در سایت دانشگاه) 

– اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

– تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹

– اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته، باید اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ را همراه داشته باشند و ارائه نمایند.

– مدارک و مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی به همراه یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد (در صورتی که دفاع نکرده اید، یک نسخه از پروپوزال مصوب را همراه داشته باشید)؛

– اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مربیان دانشگاه آزاد باید معرفی نامه مرکز جذب و امور هیأت علمی آن دانشگاه را همراه داشته باشند).

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان:

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه های شماره 1 و 2 آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 الزامی است.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهلا
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

با این شرایط کرونا به نظرم کاش دانشگاه کرمانشاه از مصاحبه حضوری صرف نظر میکرد
الان رشته من رو حضوری زدن و من باید با خانواده ام برم و این منو میترسونه که با این مسافت طولانی پدر و مادرم چه قدر میتونن در معرض خطر قرار بگیرند
اگر میشه مجدد بررسی بشه تا مصاحبه های حضوری هم غیر حضوری بشه
ممنون میشم