موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مجازی مصاحبه دکتری 99 دانشگاه زابل

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه زابل در سال 99 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، مصاحبه آزمون دکتری 99 به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می گیرد. 

ثبت نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه زابل

داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور دارای حد نصاب کد رشته محل های انتخابی دانشگاه زابل می باشند می توانند از تاریخ 99/06/24 لغایت 99/6/30 با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام در سامانه، دریافت و بارگذاری فرم های مربوط اقدام و در تاریخ های ذکر شده مطابق برنامه زمانی ارزیابی تخصصی که متعاقبا اعلام خواهد شد جهت مصاحبه الکترونیکی اقدام نمایند.

شایان ذکر است با توجه به آنکه کلیه مراحل مصاحبه به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام می پذیرد و نیاز است قبل از مصاحبه مدارک داوطلبان از طرف گروه های مصاحبه کننده دریافت و بررسی گردد، کلیه متقاضیان می بایست مدارک مندرج در اطلاعیه را آماده و به ایمیل اعلام شده هر گروه آموزشی ارسال نمایند و هر گونه قصور در ارسال مدارک متوجه شخص متقاضی خواهد بود.

مدارک مصاحبه دکتری 99 دانشگاه زابل

مصاحبه دکتری دانشگاه زابل– تکمیل فرم شماره ۱ (فرم مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۰- ۱۳۹۹

– تصویر از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی 

– تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹ (مرحله اول و انتخاب رشته)

– تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریزنمرات هر دو مقطع 

تبصره ۱- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند. علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل می شوند و یا قادر به ارایه اصل مدرک نمی باشند می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را بارگذاری نمایند.

– تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی قطعی» و یا «رسمی – آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد به همراه تصویر حکم کارگزینی برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

– تصویر مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

– عکس ۴*۳ تمام رخ

– تصویر کارت ایثارگری برای آن دسته از معرفی شدگانی که از سهمیه ایثارگران در آزمون استفاده نموده اند.

– تصاویر عنوان و چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد (در صورت فارغ التحصیلی) 

– گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن در آزمونهای معتبر وزارت علوم (TOLIMO – TOFEL – MSRT – IELTS)

– تصویر رسید بانکی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) بابت هزینه مصاحبه به نام در آمد حاصل از قراردادهای آموزشی دانشگاه زابل به شماره حساب فراگیر ۲۵۶۹۱۰۹۰۰۳ بانک تجارت، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت

– تصویر نامه انصراف از تحصیل دانشجویان پذیرفته شده دکتری تخصصی سال ۹۹ (دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در صورت عدم انصراف تا پایان مهلت ثبت نام آزمون دکتری ، مجاز به ثبت نام و شرکت مجدد در این آزمون نبوده اند).

نحوه ثبت نام و درخواست پذیرش داوطلبان دکتری از دانشگاه زابل

داوطلبان می بایست نسخه الکترونیکی کلیه مدارک ذکر شده را آماده و در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ارسال مدارک به پست الکترونیک مربوط به گروه آموزشی مورد تقاضا برای مصاحبه مندرج در جدول ذیل اقدام نمایند.

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مدیریت تحصیلات تکمیلی پذیرش دانشجویان دکتری نسبت به ثبت اطلاعات اولیه اقدام نمایند.

نکات قابل توجه:

– پذیرش دانشجویان دکتری، وفق مقررات وزارت عتف، به صورت تمام وقت می باشد و متعهد هستید که حضور تمام وقت در دانشگاه داشته باشید. 

– درج اطلاعات صحیح از جمله معدل بسیار مهم است، چنانچه در هر زمان خلاف آن ثابت شود، وفق مقررات دانشجو اخراج و برابر مقررات برخورد خواهد شد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه زابل 99

بر اساس اعلام این دانشگاه، برگزاری مصاحبه های دکتری 99 از اول مهرماه آغاز خواهد شد و تا نیمه مهرماه ادامه خواهد یافت.

همچنین زمانی برای جاماندگان از مصاحبه دکتری 99 دانشگاه زابل در نظر گرفته شده است.

جهت اطلاع از تاریخ دقیق مصاحبه ها به لینک زیر مراجعه کنید:

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها