شروع برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه زنجان از 5 مهر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مصاحبه آزمون دکتری 99 دانشگاه زنجان در نیمه اول مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور کلیه مراحل ثبت نام، ارسال مدارک و مصاحبه داوطلبان پذیرش شده دوره دکتری تخصصی که در ارزیابی مرحله اول، حدنصاب دانشگاه زنجان را کسب نموده اند و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، به صورت الکترونیک خواهد بود. ثبت نام و ارسال مدارک داوطلبان گرامی از طریق سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس http://golestan.znu.ac.ir  صورت می گیرد.

ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری 99 دانشگاه زنجان

تذکر 1- لازم است داوطلبان قبل از شروع ثبت نام، اسکن و فایل مستندات خود را آماده نمایند.

مصاحبه دکتری دانشگاه زنجانتذکر 2-در صورت نداشتن شماره داوطلبی جهت دریافت این شماره به سایت سازمان سنجش بخش سیستم پاسخگویی مراجعه شود.

تذکر 3- قبل از وارد شدن به سامانه گلستان در سمت راست صفحه برروی گزینه تنظیمات کلیک کرده و منوی غیرفعال کردن صفحات دیگر را بصورت نمایش داده شده انتخاب نموده R و بعد از آن شناسه کاربری و گذر واژه را وارد نمائید.

تذکر 4- با توجه به غیر حضوری بودن مصاحبه، جهت آماده سازی سامانه نیما لازم است داوطلبان گرامی ثبت نام خود را دو روز قبل از تاریخ مصاحبه تکمیل نمایند. در صورت تکمیل ثبت نام پس از مهلت مشخص شده لازم است جهت هماهنگی با کارشناس رشته- گرایش خود تماس حاصل نمایند.

تذکر 5- شروع ثبت نام از تاریخ 1399/6/29 خواهد بود.

برای ورود به سامانه آموزشی به موارد ذیل توجه فرمایید:

لطفا از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) و یا (Chromeاستفاده فرمائید.

آدرس سایت:  سامانه آموزش جهت ثبت نام اینترنتی: http://golestan.znu.ac.ir

شناسه کاربری: شماره داوطلبی (8 کاراکتر) + 013در صورتیکه طول شماره داوطلبی، کمتر از مقدار ذکر شده باشد، به تعداد لازم در سمت چپ آن، صفر قرار داده می شود. به عنوان نمونه: شماره داوطلبی: 11111 – شناسه کاربری:01300011111 گذر واژه: کد ملی

منوی آزمون: ثبت نام نیمه متمرکز-تقاضای ثبت نام در مصاحبه علمی دکتری نیمه متمرکز

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان

  1. تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی

  2. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی یا گواهی تایید شده آن

  3. تصویر اسکن شده مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک

  4. فرم شماره 1 به صورت تایپ شده ( فرم به صورت کامل و دقیق تکمیل گردد)

  5. تصویر صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد

  6. تصویر مستندات کلیه فعالیتهای علمی پژوهشی ( شامل مقالات چاپ شده در مجلات ، کنفرانسها،تالیف یا ترجمه کتاب و ..)

  7. توصیه نامه علمی (ترجیحاً از استاد راهنما)

  8. تصویر مستندات دریافت جوایز یا تشویق ها

  9. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399

  10. تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان برای داوطلبان پذیرفته شده از این سهمیه

  11. داوطلبان پذیرفته شده از سهمیه مربیان علاوه بر مدارک فوق ، اصل حکم کارگزینی و معرفی نامه از معاون آموزشی دانشگاه محل خدمت

  12. تصویر کارنامه قبولی در آزمونهای زبان ملی و بین المللی

  13. مدارک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه

  14. واریز مبلغ 900.000 ریال به ازای هر رشته گرایش از طریق سامانه آموزشی گلستان

برگزاری مصاحبه یا ارزیابی تخصصی:

ارزیابی تخصصی مربوط به کلیه رشته-گرایشهای دانشگاه زنجان صرفا به صورت الکترونیک و از طریق سامانه نیما به آدرس   https://vclass.znu.ac.ir   برگزار خواهد شد. جهت دریافت فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.

  • نکته: داوطلبان گرامی در صورت داشتن سوال در مورد ثبت نام در سامانه گلستان  در رشته های دانشکده های علوم و علوم انسانی با خانم مرسلی  به شماره 33052507 – 024 و دانشکده های مهندسی و کشاورزی با خانم نهالی به شماره  33052735 -024 تماس حاصل نماید.

  •  در صورت داشتن سئوالات در مورد زمان مصاحبه، سامانه نیما و یا سوالات تخصصی با کارشناس رشته- گرایش مربوطه که شماره تماس آن در جدول زمانبندی مصاحبه قید شده تماس حاصل فرمائید و از تماس با سایر بخش های دانشگاه جداً خودداری فرمائید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان 99

برگزاری مصاحبه های دکتری 99 دانشگاه زنجان از 6 مهرماه آغاز می شود و تا 15 مهر ادامه خواهد یافت. جهت کسب اطلاعات دقیق تر درخصوص زمان مصاحبه دکتری 99 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

تذکر مهم:

* کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن ها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تایید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها