موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات مصاحبه غیرحضوری دکتری 99 دانشگاه صنعتی سهند

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1399 دانشگاه صنعتی سهند اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی سهند برای سال 1399 در رشته های علوم ریاضی، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی مواد و مهندسی شیمی در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

برگزاری مجازی مصاحبه دکتری 99 دانشگاه صنعتی سهند

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهندنحوه برگزاری جلسه مصاحبه مصاحبه داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور به صورت مجازی از طریق سامانه برگزاری جلسه مصاحبه الکترونیکی (LMSانجام خواهد گرفت. بدین منظور داوطلب لازم است امکانات لازم شامل کامپیوتر (مجهز به دوربین- webcam) و اینترنت در روز مصاحبه را فراهم نماید.

نام کاربری و رمز ورود داوطلب به سامانه الکترونیکی مصاحبه دکتری کد ملی داوطلب میباشد.

داوطلب لازم است قبل از روز مصاحبه از کارکرد صحیح رایانه، میکروفون و دوربین آن اطمینان حاصل نماید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند

داوطلبان محترم ضروری است مدارک لازم را به تفکیک رشته- گرایش خود به آدرس ایمیل های جدول شماره 1 ارسال نمایند.
آخرین مهلت ارسال مدارک یک هفته قبل از تاریخ مصاحبه داوطلب می باشد.

در متن ایمیل ارسالی از طرف داوطلبان، بایستی نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل و نام رشته و کد رشته محل قید گردد.

با توجه به ارسال مدارک داوطلبان به صورت الکترونیکی، اصل کلیه مدارک ارائه شده توسط داوطلب در جلسه مصاحبه (در صورت پذیرفته شدن) در هنگام ثبت نام از دانشجو اخذ خواهد شد و درصورت وجود هرگونه مغایرت، پذیرش دانشجو کان لم یکن تلقی خواهد گردید.

کلیه مدارک داوطلبان باید به صورت دو فرمت *.pdfو یا *.jpg ارسال گردد.

مدارکی که لازم است داوطلبان از طریق ایمیل ارسال نمایند به شرح زیر است:

1- تکمیل و ارسال فرم شماره 1 در فرمت PDF ( ارسال این بند اجباری است).

توجه: نوشتن شماره تماس و آدرس ایمیل در فرم شماره 1 ضروری است.

2- تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه از تمام صفحات (ارسال این بند اجباری است).

3- عکس پرسنلی جدید داوطلب (ارسال این بند اجباری است).

4- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی جهت مشخص سازی وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد

توجه: داوطلبان مرد شاغل به تحصیل در صورت نداشتن مدرک فوق، می توانند فرم مخصوص معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد را ارسال کنند (فرم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری سازمان سنجش سال 1399 صفحه 178 وجود دارد که باید توسط دانشگاه محل تحصیل تکمیل گردیده و سپس توسط داوطلب ارسال گردد) (ارسال این بند اجباری است).

5- تصویر دانشنامه یا گواهی موقت دوره کارشناسی که در آن معدل دوره قید شده باشد (ارسال این بند اجباری است).

توجه: داوطلبان مرد در صورت نداشتن مدرک فوق، می توانند تصویر نامه اعلام اتمام معافیت تحصیلی دوره کارشناسی به سازمان نظام وظیفه را ارسال کنند.

6- تصویر دانشنامه یا گواهی موقت دوره کارشناسی ارشد با ذکر معدل و برای دانشجویان شاغل به فرم مخصوص معدل (فرم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری سازمان سنجش سال 1399  صفحه 178 وجود دارد که باید توسط دانشگاه محل تحصیل تکمیل گردیده و سپس توسط داوطلب ارسال گردد) (ارسال این بند اجباری است).

توجه: داوطلبان مرد فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در صورت نداشتن مدرک فوق، می توانند تصویر نامه اعلام اتمام معافیت تحصیلی دوره کارشناسی ارشد به سازمان نظام وظیفه را ارسال کنند. لازم است داوطلب معدل خود را در ذیل نامه ذکر و امضا نماید.

7- تصویر مدرک دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته (در صورت وجود.)

8- تصویر کارنامه مقطع کارشناسی (ارسال این بند اجباری است).

توجه: در صورتی که ریز نمرات تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل در دسترس نباشد، داوطلبان میتوانند ریز نمرات خود را به صورت غیر رسمی و با ذکر تعهد صحت آنها ارائه نمایند که در صورت قبولی ملزم به ارائه نسخه تائید شده و رسمی آنها خواهند بود.

9- تصویر کارنامه مقطع کارشناسی ارشد (ارسال این بند اجباری است).

توجه: در صورتی که ریز نمرات تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل در دسترس نباشد، داوطلبان میتوانند ریز نمرات خود را به صورت غیر رسمی و با ذکر تعهد صحت آنها ارائه نمایند که در صورت قبولی ملزم به ارائه نسخه تائید شده و رسمی آنها خواهند بود.

10- تصویر کارنامه دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته (در صورت وجود.)

11- فایل پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در فرمت ( PDFارسال این بند اجباری است).

12- تصویر گواهی نمره زبان از یکی از آزمون های زبان انگلیسی با حداقل نمره 50 از MSRT) MCHE) یا معادل آن 460 از تافل، 60 از تافل اینترنتی، 5/5 از آیلتس، 460 از تولیمو که بیش از 2 سال از تاریخ آن نگذشته باشد.

توجه: داوطلبانی که هنوز مدرک زبان را اخذ ننموده اند، در صورت پذیرش ملزم به اخذ مدرک زبان با نمره لازم تا 10 اسفند 99 هستند.

13- مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی، کنفرانس های معتبر در قالب PDF (در صورت وجود).

14- تصویر گواهی ثبت اختراع داخلی و بین المللی (در صورت وجود).

توجه: در صورتی که ثبت اختراع داخلی مورد تایید سازمان های مرجع باشد، تصویر مدارک مربوطه ارائه گردد.

15- تصویر مدارک مربوط به سوابق و افتخارات علمی، آموزشی و پژوهشی (از قبیل گواهی رتبه آزمون سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی رتبه تحصیلی دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی رتبه در مسابقات علمی بین المللی معتبر و کسب مقام در جشنواره خوارزمی)، افتخارات حرفه ای و … (در صورت وجود.)

16- تصویر جلد صفحه اول و صفحه اطلاعات شناسنامه ای کتاب (فیپا) (در صورت وجود)

17- حداقل 2 توصیه نامه علمی از اعضای هیات علمی مرتبط با دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد مطابق الگوی پیشنهادی در فرم توصیه نامه (ارسال این بند اجباری است).

توجه: حداقل یکی از توصیه نامه ها باید از استاد/اساتید راهنمای پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد داوطلب باشد.

18- کارنامه اولیه آزمون دکتری سال 1399 ( ارسال این بند اجباری است).

19- لازم است کلیه داوطلبان تصویر هر گونه مدرک یا گواهی مرتبط با وضعیت های خاص (شاهد و ایثارگر و مربی و …) را ارسال نمایند تا مطابق آیین نامه های جاری در مورد پرونده ایشان اقدام لازم صورت گیرد. بدیهی است در صورت عدم ارسال مدارک لازم، هر گونه تجدید نظر پس از اعلام نتایج در مورد پرونده داوطلبان امکان پذیر نخواهد بود.

سهمیه مربیان: روگرفت حکم رسمی اشتغال به کار در دانشگاه ها برای مربیان هیات علمی و رو گرفت حکم کارگزینی برای کارکنان دولت الزامی است.

سهمیه ایثارگر و رزمنده: روگرفت کارت ایثارگری و یا گواهی معتبر از ارگان ذیربط برای این گونه داوطلبان الزامی است.

20- تصویر رسید بانکی با واریز مبلغ 750/000 ریال

توجه: مبلغ واریزی تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.

توجه: داوطلبانی که متقاضی شرکت در مصاحبه بیش از یک گرایش میباشند، ملزم به واریز هزینه جداگانه برای هر جلسه مصاحبه خواهند بود.

نکات مهم:

چنانچه در هر مرحله از بررسی مدارک، ثبت نام و یا تحصیل مشخص گردد که داوطلب واجد هر یک از شرایط نبوده است از بررسی مدارک، ثبت نام و یا ادامه تحصیل او جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

بر اساس قانون سازمان سنجش آموزش کشور و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری در آزمون دکتری آموزشی پژوهشی به شرح زیر است.

1- سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری: 20 امتیاز
2- مصاحبه علمی: 
30 امتیاز

پذیرش دانشگاه در رشته ریاضی کاربردی با کد رشته محل 5787 به شرح جدول زیر انجام خواهد شد و هر داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه تمامی گرایش های رشته ریاضی کاربردی میباشد. لازم به ذکر است که در صورت شرکت داوطلب در بیش از یک مصاحبه، هزینه هریک از مصاحبه ها توسط داوطلب باید واریز گردد.

پذیرش دانشگاه در رشته مهندسی شیمی با کد رشته محل 4537 به شرح جدول زیر انجام خواهد شد و هر داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه هر دو گرایش میباشد. لازم به ذکر است که در صورت شرکت داوطلب در بیش از یک مصاحبه، هزینه هریک از مصاحبه ها توسط داوطلب باید واریز گردد.

جدول زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند 99

اطلاعات مربوط به زمان بندی دقیق جلسه مصاحبه متعاقباً از طریق دانشکده ها اعلام و به نحو مقتضی به اطلاع داوطلبان محترم رسانده خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها