انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

برنامه زمانی، مراحل، مدارک لازم و سایر جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، مراحل و مدارک موردنیاز برای تکمیل و اجرای مرحله آزمون مصاحبه دکتری 99 را به شرح ذیل اعلام کرد:

نحوه ثبت‌ نام مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

ثبت‌نام از داوطلبان براساس شرایط زیر انجام می‌شود:

– تنها افراد شرکت‌کننده در مرحله اول (آزمون سازمان سنجش) که حدنصاب اعلام‌شده توسط دانشگاه را کسب کرده باشند، می‌توانند به‌عنوان داوطلب در مرحله دوم شرکت نمایند.

مصاحبه دکتری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهربه‌عبارت‌دیگر منحصراً داوطلبانی می‌توانند برای انجام مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حدنصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

شایان‌ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب اعلام‌شده برای داوطلبان آزاد می‌باشد که وضعیت آن‌ها در کارنامه درج شده است.

– ثبت‌نام و درخواست شرکت در مرحله مصاحبه به‌صورت غیرحضوری و از طریق تکمیل فرم‌ها و مستندات موردنیاز و ارسال آن به ایمیل‌های گروه‌های ذی‌ربط انجام خواهد گرفت. درصورتیکه حجم فایل‌های ارسالی بالا باشد برای ارسال آنها Google Drive و یا Drobox استفاده شود.

گروه زیست دریا: kmsu.biologydepartment@gmail.com

گروه فیزیک دریا: kmsu.physicesdepartment@gmail.com

گروه شیلات: kmsu.fisheriesdepartment@gmail.com

– مبلغ 1.000.000 ریال (صد هزار تومان) به‌عنوان هزینه ثبت‌نام مرحله دوم در دانشگاه تعیین شده است.

برنامه زمان بندی مصاحبه دکتری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

– تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر براساس تاریخ‌های پیشنهادی سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

– مصاحبه دکتری به‌صورت مجازی و از طریق اسکایپ انجام خواهد گرفت. ساعت انجام مصاحبه در تاریخ پیشنهادی سازمان سنجش از طریق دانشکده مربوطه به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد. شایان‌ذکر است ساعت مصاحبه داوطلبان براساس تاریخ تکمیل مراحل ثبت‌نام و ارسال مستندات برنامه‌ریزی خواهد شد. باتوجه به نحوه برگزاری مصاحبه، از داوطلبان تقاضا می‌شود اطلاعات موردنیاز جهت برقراری تماس از شماره تلفن ثابت و همراه و شناسه اسکایپ خود را به‌صورت دقیق در فرم شماره 1 وارد نمایند.

– بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه)، به هیچ‌گونه تقاضا، مراجعات و یا ارائه مدارک و مستندات ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود که در مهلت مقرر تعیین‌شده مدارک و مستندات لازم را برای گروه‌های ذی‌ربط ارسال نموده و مطابق با برنامه اعلام‌شده برای حضور در مصاحبه آماده باشند. عدم شرکت در مراحل فوق، به‌منزله‌ی انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته‌ محل یا کد رشته‌ محل‌های انتخابی مربوط محسوب می‌شود.

– چنانچه تغییراتی در تاریخ برگزاری مصاحبه صورت گیرد، مراتب به‌صورت تلفنی (یا با ارسال پیامک) توسط گرو‌ه‌های آموزشی یا معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد.

نحوه امتیازدهی مصاحبه دکتری

ارزیابی داوطلبان براساس سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی انجام می‌گیرد. بر این اساس از مجموع 50 امتیاز این مرحله، سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری 20 امتیاز و مصاحبه علمی و سنجش علمی 30 امتیاز را شامل می‌شود.

مدارک لازم مصاحبه دکتری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر 99 

– تکمیل فرم مشخصات فردی و سوابق علمی و پژوهشی 

– تصویری از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس 4*3 جدید

– تصویر فیش پرداخت به مبلغ 1.000.000 ریال (صد هزار تومان) (بدون پرداخت هزینه، ثبت‌نام داوطلب نهایی نشده و متقاضی، حق شرکت در جلسه مصاحبه را ندارد.)

– تصویر مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی (حاوی معدل کل دوره).

توجه: آن دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست تصویر مدرک کاردانی (حاوی معدل) را نیز ارائه نمایند.

– تصویر مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی ارشد (حاوی معدل کل دوره)

توجه: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ‌ارشد و حداکثر تا تاریخ 1399/07/30 فارغ‌التحصیل می‌شوند علاوه بر تکمیل فرم شماره 2 تصویر گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را ارائه نمایند.

– تصویر ریزنمرات (کارنامه نهایی) دوره کارشناسی (و تصویر ریزنمرات دوره کاردانی برای دانشجویانی که دوره کارشناسی آن‌ها به‌صورت ناپیوسته بوده است).

– تصویر ریزنمرات (کارنامه نهایی) دوره کارشناسی ارشد.

– تصویری از تمامی مدارک و مستندات مربوط به جداول فرم شماره 1.

– برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی و المپیادهای علمی دانشجویی لازم است گواهی معتبر با امضاء بالاترین مقام مسئول به شرح ذیل ارائه نمایند:

  • برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن‌سینا) باید تائید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و ارائه نمایند.
  • گواهی ثبت اختراع باید دارای تأییدیه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.
  • برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تائید دبیرخانه المپیاد را نیز کسب و ارائه نمایند.

– تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام‌وظیفه معرفی‌شده را باتوجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نماید، جهت برادران الزامی است.

توجه: برای آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر در خدمت وظیفه عمومی هستند، ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ 99/06/31 خدمت خود را به اتمام رسانیده‌اند یا در صورت قبولی از خدمت وظیفه ترخیص خواهند شد، الزامی است.

– ارائه موافقت‌نامه قطعی مبنی بر ادامه تحصیل از طریق سهمیه مربیان به تائید معاون آموزشی یا معاون اداری و مالی (پشتیبانی) دانشگاه یا موسسه آموزش عالی (فرم شماره 3) به انضمام آخرین حکم کارگزینی برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

توجه: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربی دانشگاه آزاد اسلامی، ملزم به ارائه معرفی نامه از طرف مرکز جذب و امور هیئت علمی این دانشگاه می‌باشند.

– تصویر صورت‌جلسه دفاع از پایان‌نامه (صفحه ارزیابی و چکیده پایان‌نامه)

– تصویر کارنامه مرحله اول آزمون (آزمون سازمان سنجش) با قید کد رشته-محل‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

– تصویر گواهی شرکت در آزمون‌های ملی و بین‌المللی زبان که در آن نمره زبان اخذشده مشخص باشد.

تبصره: داوطلبان فاقد این مدرک می‌بایست در صورت پذیرفته شدن نهایی، قبل از شرکت در امتحان جامع و تصویب عنوان رساله مدرک فوق را ارائه نمایند.

– گواهی استفاده از سهمیه ایثارگران برای دانشجویانی که شرایط استفاده از این سهمیه را طبق دفترچه‌های راهنما دارند.

تذکر مهم:

  1.  کلیه داوطلبانی که تمامی مراحل ارزیابی تخصصی (بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی) را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن‌ها به‌صورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تائید صلاحیت عمومی آن‌ها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.
  2. مدارک ناقص بررسی نخواهد گردید و صرفاً به مدارک ارائه‌شده و مورد تأیید توسط کمیته‌های ارزیابی امتیاز بندهای موردنظر تعلق می‌گیرد.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها