موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نحوه برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خصوص مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، جزئیات شرکت در مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به شرح زیر است:

نکات مهم شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان

1) براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کدرشته محلهای انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی هستند، میبایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیتهای عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه این سازمان، از تاریخ 1399/06/20 لغایت 1399/06/30 ضمن پرداخت مبلغ ششصد هزار (600/000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیتهای عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

2) مقررات وظیفه عمومی برای متقاضیان به شرح اطلاعات مندرج در صفحه 3دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری سال 99 سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

3) تحصیل در دوره دکتری تمام وقت است و پذیرفته شدگان ملزم به رعایت قوانین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در خصوص ادامه تحصیل می باشند.

4) کلیه پذیرفته شدگان در مقطع دکتری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تا قبل از دفاع رساله بایستی نمره زبان معتبر بر اساس شیوه نامه دوره دکتری ارائه نمایند.

5) براساس توضیحات صفحات 4و 5دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون
25درصد از ظرفیت پذیرش در هر کد رشته محل به رزمندگان و ایثارگران (همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان، همسر و فرزندان آنان و جانبازان 25درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان)، به شرط کسب حدنصاب نمره علمی اختصاص می یابد.

5درصد از ظرفیت پذیرش در هر کد رشته محل نیز به جانبازان زیر 25درصد و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه به شرط کسب حدنصاب علمی اختصاص می بابد.

درصورتی که سهمیه 25درصدی ایثارگران به وسیله داوطلبان مشمول سهمیه فوق تکمیل نشود، خالی مانده آن، ابتدا به مشمولین سهمیه 5درصدی ایثارگران که شرایط و حدنصاب لازم را داشته باشند، تخصیص یافته و اگر بازهم این ظرفیت خالی بماند، باقیمانده آن به داوطلبان سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

توضیح 1: اسامی پذیرفته شدگان نهایی با احتساب 50 درصد نمره آزمون متمرکز و 50 درصد نمره ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش علمی (مرحله دوم)، تایید صلاحیت عمومی و براساس اولویت انتخابی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

توضیح 2: ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش علمی (مرحله دوم) شامل 20امتیاز آموزشی، پژوهشی و فناوری و 30امتیاز مصاحبه علمی و سنجش علمی است.

براساس قوانین مذکور، حدنصاب نمره ایثارگران، 70درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کد رشته محل حدنصاب نمره رزمندگان، 80درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کد رشته محل در هریک از مراحل آزمون می باشد.

6) براساس قانون «برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب 1398/01/29 مجلس شورای اسلامی»، ده درصد ظرفیت اعلام شده مازاد بر ظرفیت (حداقل یک نفر) در هر کد رشته محل برای مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، به شرط کسب حداقل 80درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد اختصاص می یابد. حدنصاب نمره در تمامی مراحل آزمون لحاظ می شود.

ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آندسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی میبایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفینامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیاتعلمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهمیه را دارا میباشند.

داوطلب دارای سهمیه مربی در صورتی می تواند ادامه تحصیل دهد که دانشگاه محل خدمت وی موافقت نماید و موافقت دانشگاه محل خدمت می بایست قبل از ثبت نام در آزمون اعلام شود.

داوطلبان پذیرفته شده با استفاده از سهمیه مربی (مازاد بر ظرفیت) در کلیه دوره های روزانه و غیرروزانه ملزم به پرداخت شهریه می باشند و پرداخت این شهریه در صورت نیاز دانشگاه محل خدمت به تخصص ایشان با رعایت آیین نامه های داخلی و امکان انجام تعهدات پس از فارغ التحصیلی، حداکثر به مدت چهار و نیم سال براساس مصوبه هیات امنا برعهده دانشگاه محل خدمت در غیراین صورت برعهده مربی می باشد.

7) جلسه بررسی ارزیابی آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای هر داوطلب صرفا یک بار و به صورت غیرحضوری برگزار می شود و عدم شرکت داوطلبان در تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف آنان از ادامه تحصیل در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تلقی می شود.

8) داوطلبان جهت شرکت در جلسه بررسی سوابق و مصاحبه ضروری است نسبت به بارگذاری مدارک لازم و نیز پرداخت وجه ثبت نام در سامانه آزمون اقدام نموده و از تایید پرونده ثبت نامی خود اطمینان حاصل نمایند. ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 اصل مدارک کارشناسی (و کاردانی در صورت وجود) و کارشناسی ارشد تصویر ریزنمرات تحصیلی مربوطه و کارت ورود به جلسه مصاحبه در زمان مصاحبه برخط، برای شرکت در جلسه الزامی است.

توضیح: برای کسب امتیازات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی، ارائه مستندات از قبیل توصیه نامه علمی از حداقل دو تن از استادان زمان تحصیل، سوابق تدریس، طرحهای پژوهشی انجام شده، مقالات چاپ یا پذیرش شده و نیز شرح مختصری از زمینه تحقیقاتی مورد علاقه با توجه به سوابق پژوهشی، مدرک زبان و سایر موارد از طریق بارگذاری در سامانه آزمون دکتری دانشگاه ضروری است.

9) شاغلان خدمت در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در صورت قبولی در آزمون و قبل از ثبت نام، می بایست موافقت کتبی محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

تبصره: شاغلان و متعهدین به خدمت در آموزش و پرورش باید مجوز مربوطه را از سازمان آموزش و پرورش استان محل خدمت خود اخذ و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

نحوه ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری 99 دانشگاه گرگان

از قسمت «ورود داوطلبان به سامانه» در بالای صفحه در سامانه http://interview.gau.ac.irمی توانید وارد صفحه ثبت نام شده و با کد ملّی و شماره پرونده سازمان سنجش (کد هفت رقمی) یا شماره داوطلبی (کد شش رقمی) به این سامانه وارد شوید.

1) پس از ورود به سامانه کد رشته محّل مورد نظر را انتخاب نمایید.

2) نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ ( 100هزار تومان) اقدام نموده و کد سفارش (یک عدد شش رقمی است و از سامانه پرداخت آنلاین دریافت می کنید) را در محل مربوط درج نموده و فرم را ذخیره کنید.

تبصره: اگر در بیش از یک کد رشته محّل معرفی شده باشید، می توانید چند کد رشته را انتخاب نمایید ولی برای هر کد رشته بایستی مبلغ جداگانه واریز شود. برای کد رشته محل هایی که دارای گرایش مشابه هستند و فقط نوع دوره (روزانه- نوبت دوم) آن ها متفاوت است، یک پرداخت انجام شود.

3) تمامی داوطلبان می بایست از تاریخ 1399/06/26 تا 1399/06/29 نسبت به تکمیل پرونده الکترونیکی و ارسال آن از طریق سامانه http://interview.gau.ac.ir اقدام نمایند. مصاحبه فقط از کسانی به عمل خواهد آمد که مدارک را در زمان اعلامی به صورت کامل در سامانه بارگذاری کرده باشند.

4) داوطلبان باید پس از بارگذاری کامل مدارک و مستندات، پرونده الکترونیکی را جهت بررسی و ارزیابی در گروه های آموزشی تأیید نمایند.

5) مدارک مورد نیاز که داوطلبان باید در سامانه بارگذاری کنند، عبارتند از:

تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملّی

تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره 1: آن دسته از دواطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 99/07/31در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محلّ تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 98/11/30را ارسال نمایند .

بارگذاری مقالات، ترجمه، تالیف کتاب و سایر فعالیت های پژوهشی.

6) دانشجویان می توانند سوالات خود را از طریق بخش ارسال پیام در سامانه ارسال نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گرگان

تاریخ انجام مصاحبه از اول مهرماه تا نهم مهرماه خواهد بود.

زمان و ساعت دقیق مصاحبه از طریق مدیران محترم گروه به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه گرگان

مصاحبه در کلیه رشته گرایش های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به صورت غیر حضوری و از طریق نرم افزار Adobe Connect انجام خواهد شد. لذا ضروری است داوطلبان موارد و ملزومات ذیل را پیش از مصاحبه در دسترس داشته باشند.

یک دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا یک عدد گوشی موبایل

یک عدد هدست با کیفیت مناسب (استفاده از میکروفن و اسپیکر به دلیل امکان برگشت صدا ترجیحا مورد تایید نمی باشد).

اینترنت پرسرعت ADSLبا پهنای باند حداقل 1024 kbps

قبل از اتصال به جلسه مصاحبه باید نرم افزار های مورد نیاز زیر بر روی سیستم شما نصب شده باشد.

نصب مرورگر کروم یا موزیلا (آخرین ورژن.)

نصب آخرین نسخه فلش پلیر ( Adobe Flash Player 3.3لینک دریافت نرم افزار)

نصب نرم افزار ( Adobe Connectلینک دریافت نرم افزار)

ورود به جلسه مجازی

در قسمت نوار آدرس، آدرس جلسه را وارد نمایید. سپس نام و نام خانوادگی را در قسمت Guest وارد نمایید و بر روی دکمه Enter Room کلیک کنید تا وارد جلسه مصاحبه شوید. بعد از ورود به جلسه باید میکروفون و دوربین را فعال نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

بهترین دانشگاه و اساتیدو داره هرکی قبول شده تبریک خیلی خوبه.

حیدری
دی ۲۸, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

سلام بچه هایی که ازشهرستان میان یکیش خودم بادانشگاه ۱۰ساعت فاصله دارم
کنارمیان یانه