موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ سراسری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان عزیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات داوطلبی و شناسنامه ای خود نسبت به مشاهده نتایج اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

549 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ملاک
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

بچه ها دانشگاه یزد و سمنان و گیلان و مازندران چرا هنوز رمان مصاحبه رو اعلام نکردن

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

دوستان بیخیال این کمپین بشید. فایده نداره دیگه ترازها معلوم هست. الان تا دیر نشده فکر مصاحبه مجازی و حدنصاب تو مصاحبه باشید.

حامد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اصلا اینطور نیست. اتفاقا هرسال ترازها ویرایش شده. امسال که این داستان بالاتر بودن شبانه از روزانه واقعا مسخره شده.

محسن صنعتی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

منم به همین نتیجه رسیدم چون تحصیلات تکمیلی صراحتا گفت نمیشه کاریش کرد
انشاءالله که تأثیر بذارن

الکترونیک سجاد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

الکترونیک غیرانتفاعی سجاد مشهد چطوره ارزش رفتن داره؟ همه این کدرو آوردن؟ و میرن؟

نوشین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

سلام به اقای صنعتی برای کارشناسی کارنامه کلی گرفتم دو برگ هسته همونه یا نه ؟اصلا باید اموزش بده.؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  نوشین

نه خودتون از گلستان میگیرید
یه کارنامه کلی داریم و یه ریز نمرات که عملا تفاوتی با هم ندارند من هر دو رو گرفتم ولی احتمالا ریز نمرات مد نظر همه هست اگر اشتباه نکنم شماره گزارش ۵۷۲ هستش

سوال
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

منم کارنامه کلی گرفتم که نمراتم همه توش هست. ریز نمرات کجاست که بگیرم؟؟

برق کنترل
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

دوستان لطفا از کمپین زیر حمایت کنید. فقط ۱۵۰ تا حمایت مونده
https://www.farsnews.ir/my/c/40206

الناز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

سلام.وقت همگی بخیر.سوالی که میپرسم شاید ربطی به این صفحه نداره اما چون شما باتجربه هستید گفتم شاید بتونید بهم کمک کنید
من امسال میخوام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم اما شهرم که شهر کوچکی هم هست تنها یک نفر از رشته من رو میخواد.اما بقیه شهرستان های استانم سه،چهار،نه،شش و…نفر میخوان .الان واقعا مردد هستم نمی‌دونم شهر خودم رو انتخاب کنم یا سایر شهرستان های اطراف. اطرافیانم میگن که شهرهای اطراف چون زیادن می‌خوان پس افراد زیادی هم اون رو انتخاب میکنن..میشه اگر در این زمینه تجربه ای دارید کمی منو راهنمایی کنید .واقعا نمیدونم چه تصمیمی باید بگیرم.ممنون میشم

یی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

شما دکتری هم شرکت کردین؟

امین
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

من دو بار شرکت کردم تو آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبول هم نشدم، بنظرم شهرستان های استانتون رو بزنید شانستون بیشتر میشه و اینکه آزمون بسیار سخت هستش حتما باید با مطالعه زیاد برین سر جلسه

الناز
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  امین

ممنون دوستان.خیر دکتری نیستم .بله واقعا قبولی خیلی سخته
میخواستم بدونم شهر خودم که تک ظرفیتی وکوچک هست رو بزنم یا شهرای اطراف شانسم بیشتره

ژنتیک
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

من یه سال امتحان دادم و قبول شدم و نمره کتبی و مصاحبه م بالا بود کلا. اما بومی شهرستان نبودم چون رشت اصلا نمیخواست. به راحتی یه فرد بومی با نمره کتبی و مصاحبه کمتر از من نمره ش ضریب خورد و قبول شد… شهرستان خودتونو بزنین امتحانم خیلی سخت نبود به نظرم… نگران نباشین ^_^
من دیگه شرکت نکردم چون جایی که بومی ام نمیخواست هیچوقت

الناز
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک

من شنیدم بومی گزینی برداشته شده واگر شهرستان اطراف هم بزنم تفاوتی نداره وقتی تو استان خودم هست وچون شهر خودم یک نفر میخواد احساس میکنم ریسک هست.فکر نمی‌کردم اینطور که شما می فرمایید باشه.ممنون از راهنمایی تون .دودلم چه تصمیمی بگیرم

الف
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

کسی اطلاع داره دانشگاه شهید بهشتی چرا نتیجه مصاحبه استعداد رو اعلام نمیکنه؟

دانش
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

مجازی بهتر هست در این شرایط کرونا.
امکان حضوری عقلانی به نظر نمیرسه. هر چند حضوری بهتر هست. اما این شرایط کرونا همه چیز را از بین برد.

سحرناز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

آقای دکتر غلامی ، آزمون دکترای باتوجه به اوج بیماری کرونا حضوری برگزار شد لطفا مصاحبه دانشگاه سراسر ی وآزاد هم حضوری برگزار شود ماکه بدترین شرایط راپشت سر گذاشیم حالا که جمعیت قبولی یک چهارم شده استرس مارا بیشتر نکنید و.

من
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحرناز

اگه حضوری باشه هم استرسش خیلی زیاده،فکرشو کنید که هر روز باید داوطلبا برن یک شهر و اونجا یک روز اقامت کنند و….
خدا به همه کمک کنه که مشکلات لپ تاپ و نت و … نداشته باشن و همه راحت مصاحبه بشن

ملاک
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

دوستان به نظرتون گواهی موقت کافیه یا ریزنمرات میخوان؟

به حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

سلام
شما لیسانس و ارشد هم دولتی تهران خوندین؟
به نظرتون استخدام اموزش پرورش بهتره یا برای دکتری(مهندسی کامپیوتر) سال بعد بخونم؟

سما
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

استخدام صد در صد. شک نکن

به حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سما

شما هم شرکت میکنی استخدامی؟

مهدی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

شما آزمون استخدامی هم بدین قبولیش که مشخص نیست کی بیاد مصاحبه ها که نقدتر است رو شرکت کنید اگه روزانه دعوت شدین

ارشد ادبیات
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

بچه ها لطفا کمکم کنین، ارشد ادبیات بهشتی روزانه و شبانه تا چن میگیره؟ کسی میدونه؟

تیگران
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه چرا رتبه ی مثلا ۱۰ ترازش پارسال بالاتر از امسال هستش؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

با یکی از اساتید دانشگاه که صحبت کردم میگه ما ۳۳۰۰ اعلام کردیم در حالی که تو کارنامه ۴۳۰۰ اعلام شده به نظرتون اشتباه شده یا خودشون تغییر دادن یا اینکه انتخاب های داوطلبان باعث شده ۱۰۰۰ تا تراز روزانه بالا بیاد؟

صبا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

مگه میشه؟ از همون استاد بخواین با سنجش تماس بگیره شاید برای بقیه هم همین اشتباه اعمال شده

محسن صنعتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

اولش بهم تبریک گفت بعدش که گفتم استاد نیاوردم شوکه شد ! دارن پیگیری میکنن

صبا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

خداروشکر…. انشاالله پیگیری برای همه دانشگاههایی که اشتباه رخ داده انجام بشه.

حسین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

بچه ها به نظر شما از چه تاریخی دعوت به مصاحبه دانشگاه ها شروع میشه؟ به نظرتون امکان داره از این هفته باشه؟

سارا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام دوستان از کجا می تونم بفهمم بعد از فارغ التحصیلی نفر چندم ورودی رشته خودم شدم؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

از آموزش دانشگاه میتونید سوال کنید اگر رتبه برتر باشید بهتون گواهی رتبه میدن اگر نباشید نمیدن

صبا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سلام دوستان.
سال گذشته بچه ها اعتراض کردند و دانشگاهها مجبور شدند حدنصابها رو کاهش بدند، امسال ماهم باید بشدت اعتراضمون رو بگوش مسولین برسونیم تاسریعتر اقدامی انجام بشه، پارسال نه کرونا بوده نه تعویق…
امامابااینهمه شرایط سخت چرا باید حقمون ضایع بشه…
بچه ها خواهشا متحد باشیم و زودتر حمایت کنید تابه نتیجه دلخواه برسیم…خصوصا رشته روانشناسی….
هرکدوم ماسال سختی رو پشت سرگذاشتیم تابه اینجارسیدیم… نذاریم باسکوت هدر بره.
لطفا اعتراض کنید تافارس من مثل پارسال پیگیری کنه.

پی اچ دی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

دوستان چند برابر ظرفیت هر کد رشته محل به مصاحبه آن کد رشته دعوت میشوند؟
آیا ارتباطی بین تعداد ظرفیت و افراد دعوت شده به آن کد رشته محل وجود دارد یا میتواند به هر اندازه حداکثری باشد؟

خودم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ق٫ظ

سلام آقا این کد ۱۴ و ۱۶ دقیقا داستانش چیه؟ البته میدونم که میگه چون ظرفیت یکی و یا دو تاست دیگه سهمیه اعمال نمیشه ولی نمیدونم به هرحال من به اون مصاحبه ها دعوت شدم یا نه؟!! لطفا کسی اگه اطلاع داره راهنمایی کنه

میثم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  خودم

دقیقا من هم همین مشکل رو دارم با رتبه ۴ سهمیه همه رشته محل ها رو کد ۵ خورده یعنی مردود و دو رشته محل رو هم کد ۱۴ و ۱۶ خورده
واقعا متاسفم با این نحوه اطلاع رسانی و حمایتشون از ایثارگر

Phd99
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام، آقا میثم می تونم بپرسم چه رشته ای هستید و سهمیه تون ۵ یا ۲۵?

مریم
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ

دوستان لطفا به تراز بالای دانشگاه ها اعتراض بزنید در مواردی حتی رتبه های زیر ۲۰ هم به دانشگاه های تهران دعوت نشدن و این واقعا بی عدالتی است.خواهشا همه اعتراض بزنید:
به لینک زیر برید و دکمه حمایت میکنم رو بزنید
https://www.farsnews.ir/my/c/40206

123
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

سلام
اگه ظرفیت دانشگاهی مثلا ۳ نفر باشه حدودا چند نفر دعوت میشن برای مصاحبه؟

همه کسایی که حد نصاب رو آوردن؟

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  123

بله

مهسا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

بچه ها در مورد ریز نمرات ارشد می تونیم نمراتی که تو سایت تو هر نیمسال داریم رو بفرستیم؟؟؟

محسن صنعتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه همه نمرات رو در یک صفحه خروجی بهتون میده تحت عنوان ریز نمرات

مهسا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

دوستان نظرتون در مورد مصاحبه دانشگاه آزاد چیه؟؟؟فکر میکنین مثل دانشگاه سراسری هر استان خودش مصاحبه انجام بده یا متمرکز؟؟؟؟

فاطمه
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

کلا یه مصاحبه انجام میشه

محسن صنعتی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

متمرکزه که قبلا حضوری در تهران انجام میشد

الهام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

وستان حمایت کنید این دو تا کمپین رو
تا ترازو کاهش بدن دانشگاها:
https://www.farsnews.ir/my/c/40206
و
https://www.farsnews.ir/my/c/38498

برق کنترل
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

دوستان لطفا کمپین زیر رو حمایت کنید. با یک شماره تلفن و مرورگرهای مختلف لپتاپ و موبایل هم میشه چند بار حمایت کرد. با تمام سیم کارت هاتون هم حمایت کنید تعداد حمایت خیلی بالا میره. برای دوستان و فامیلتون حتی غیر دانشگاهی هم بفرستین که تعداد حمایت ها به ۱۰۰۰ برسه تا اعتراض ها پیگیر کننده داشته باشه. اجرتون با امام حسین
https://www.farsnews.ir/my/c/40206

محمود
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

دوستان ببینید ترازها به این دلیل در برخی کد رشته محلها بالا رفته که متقاضی برای اون کد رشته محل زیاد بوده. چرا؟ چون کسی که مثلا رتبه یک شده قطعا انتخاب اولش دعوت به مصاحبه میشده اما اومده تعداد زیادی انتخاب کرده ک ریسک رد شدن تو مصاحبه رو پایین بیاره (مثلا شبانه ها یا شهرستانها رو هم زده)، از اون طرف چون ظرفیت شبانه ها کمتر هست، تراز حد نصاب شبانه از روزانه ها رفته بالاتر. حدس میزنم ک به علت زمان کم مصاحبه تا اعلام نتایج نهایی، به دانشگاهها اعلام شده ک حداکثر ۳ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه انجام بدن، و این موضوع هم مزید بر علت شده. در هر صورت من فکر نمیکنم اعتراض خیلی منطقی به نظر برسه. چون دانشگاهها بر اساس همین فرمول اومدن دعوت به مصاحبه انجام دادن.

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

ممنون از توضیحتون. من نمیدونستم اگه رشته ای که دوست نداریم بریم تو برگه انتخاب رشته بیاریم تاثیری تو انتخاب بقیه که تمایل به اون رشته محل دارند و ترازی پائینتر از ما ارودن داره؟!!فکر میکردم مثل لیسانس و ارشد هست. میشه توضیح بدید چطوری تاثیر میزاره؟!!

محمود
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سها

فرض کنید توی یک رشته ای دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و شهید بهشتی هر کدوم یک ظرفیت دارند.به نظر میاد کسی ک رتبه ۹ شده، حتما به یکی در این ظرفیتها دعوت میشه. اما زمانی که نفر اول تا سوم هر سه این سه تا دانشگاه رو انتخاب کرده باشن، با فرض دعوت ۳ برابر ظرفیت، نفر چهارم هم دعوت به مصاحبه نخواهد شد. این مورد برای دانشگاههای تهران ک متقاضی زیاد داره بیشتر اتفاق افتاده و البته رقابت رو توی شهرستانها سخت تر میکنه. یه چیزی هم بگم اینا حدسیات منه، ممکنه درست هم نباشه

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

بله اینکه شما میگید در صورتی درسته که حداقل حدنصابها به طور کلی (نه صرفا دانشگاه تهران) جوری اعلام بشه که با ظرفیتها بخونه. کسی که رتبه یک شده اگرچه همه جا دعوت میشه ولی نهایتا یک جا قبول خواهد شد.
الان در مدیریت بازرگانی مورد داشتیم با رتبه ۴۸ توی انتخابهایی که داشته تا ظرفیت ۵۰ نفر هم دعوت به مصاحبه نشده. یعنی درنهایت اصلا کم تر از ظرفیت قبول میشوند و جای خالی باقی میمونه. مساله این هست که خیلی دانشگاهها حتی غیر از چند دانشگاه برتر فکر میکنند دانشگاههای اونها انتخاب اول هست. اینجوری تراز دادند.

Z
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

سلام بچه ها من داوطلب ارشدم دو تا داشتم گفتم از شما ک وارد ترید بپرسم.
۱- بچه های سهیمه دار مازاد بر ظرفیت اعلام شده دانشگاه مورد نظر هستن یا قاتی اون ظرفیت ؟؟؟
۲-الان برای رشته من دانشگاه تهران ۱۱ نفر. بهشتی ۱۲ نفر. خوارزمی۱۰ نفر میگیره.
ب نظرتون ازین مقدار چن نفر برای بچه های سهمیه داره؟؟؟
خواهش میکنم اونایی ک واقن میدونن جواب بدن چون من انتخاب رشته کردم ولی نگرانم
خودم سهیم ازادم.
با ارزوی موفقیت

Z
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Z

**دوتا سوال**

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Z

اوایل دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد خوب توضیح داده. ظرفیت اون کد رشته محل ضربدر درصد سهمیه(۵ درصد یا ۲۵درصد). اگر کمتر مساوی نیم باشه صفر، بالای نیم باشه میشه یک نفر. به شرط اینکه هفتاد درصد تراز اخرین نفر بدون سهمیه (آزاد) تو اون کد رشته محل بیاری. در کل معمولا چون سهمیه دارها تراز نمیارن سهمیه خالی میمونه و به بدون سهمیه ها میرسه.
در جواب سوالت تهران و بهشتی هر کدوم سه نفر و توارزمی دو نفر برای سهمیه ۲۵درصدی. سهمیه پنجد درصدی شاید تهران و بهشتی هر کدوم یک نفر و خوارزمی صفر

Z
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

تشکر ممنون ک پاسخ دادید

ویکتاریون
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Z

سلام.تا جایی که من می دونم سی درصد. یعنی از اون ۱۰ نفر و یازده نفر، هر کدوم سه نفر و از اون ۱۲ نفر تا ۴ نفر می تونن سهمیه ایثارگری باشن. قاتی همین ظرفیته. منتها حداکثرش این تعداده. یعنی باید اون نمره ی لازم( فکر می کنم ۷۰ درصد آخرین قبولی) رو بیارن. که بعضی وقتا نمیارن. ولی خب من خودمم آزاد بودم. باز منتظر شو شاید کسی بهتر بدونه.
+ من یه چیزی رو هم از ارشد خودم یادمه، اونم اینکه دانشگاه یه کمی بالاتر از ظرفیت اعلامیش پذیرش کرده بود. برا ما ۸ تا روزانه قرار بود بگیرن، و خب منتظر بودیم تا رتبه ۶ آزاد روزانه و دو نفر سهمیه باشن. ولی ۹ نفر روزانه رتبه های یک تا ۹ رو قبول کردن، نفر دهم سهمیه داشت. سال بعدشم همین روال بود.خلاصه سعی کن نگران نباشی:/

Z
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

دستتون درد نکنه واقعا جوابتون خیلی بهم کمک کرد
موفق باشید

پژوهش هنر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

جالبه همه به ترازها اعتراض دارن بعد این قدر کم از این کمپین حمایت شده!!!!!!!!

https://www.farsnews.ir/my/c/40206

مژگان دکتری 1400
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب٫ظ

باسلام دوستان دکتری حقوق جزا و جرم شناسی لطفا نظرتون در مورد این منابع بگین

حقوق جزای عمومی: ۳ جلد ح ج ع دکتر اردبیلی و در مورد تست ها هم کتاب ساده ساز نوین ح ج ع کلانتری و اگر وقت بیشتری داشتین تست دوراندیشان خانم شادی عظیم زاده
ح ج اختصاصی: ۳ جلد ح ج ا دکتر میرمحمد صادقی و تست های سال های گذشته دکتری و وکالت و قضاوت
متون فقه: جلدهای ۱۳ و ۱۴ کتاب شرح لمعه ترجمه دکتر علی شیروانی و بخش شهادت و قضا جلد ۵ کتاب شرح لمعه ترجمه دکتر شیروانی
و تست ساده ساز کلانتری
جرم شناسی: دانشنامه جرم شناسی دکتر نجفی ابرند آبادی و جزوه جرم شناسی دکتر نجفی ابرند آبادی
آدک: نکته های قانون آیین دادرسی کیفری دکتر علی خالقی و تست ساده ساز کلانتری. و مطالعه زیاد قوانین عام و خاص کیفری و آرای وحدت رویه کیفری.

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ

اتفاقا ترازا رو که بردن بالا برا منی که رتبه یک شدم خیلی خوب شده چون امکان قبولیم بیشتر میشه. وقتی ترازو پایین بدن دانشگاهها امکان تقلب و پارتی بازی توو مصاحبه زیاده و عملا آزمون کتبی بی تاثیر

مهدی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ

پارسال رتبه ۱ داشتیم که با کلی مقاله قبول نشد ولی رتبه ۳۰ قبول شد به عنوان اخرین فرد دعوت شده به مصاحبه. دلتو به رتبت خوش نکن

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

درسته ولی قبولی در دانشگاههای تراز دوم برای رشته من مثل شهید بهشتی و مدرس احتمال قبولی خیلی بالاس

به کاربر فاطمه دینامیک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

اگه منظورتون از تراز دوم، سطح دوم هست، باید یادآوری کنم که دانشگاه های شهید بهشتی و تربیت مدرس سطح یک هستن

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

در رشته خودم عرض کردم.تو این رشته شریف امیرکبیرو خواجه نصیر تراز اول محسوب میشن

من
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ

چند ماه خوندی رتبه یک شدی؟

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  من

۴ ماه

من
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

تبریک میگم
انشالله موفق باشین تو مصاحبه هم

samira
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه سطح الف هست

دادا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

دقیقا به نفع رتبه برتراس، وقتی تراز پایین باشه قطعا چند دانشجو خودشون وارد رقابت میشه و به راحتی حق خوری میشه.

به کاربر دادا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دادا

یعنی همیشه اصل بر اینه که “دانشجو خودشون” ترازش پایینه و “دانشجوی غیر خودشون” ترازش بالاست؟

دادا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

اصل نه اما احتمال قطعا

هوافضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ

سلام، اگه میشه درصدها و ترازتون رو بفرمایید چند بود؟

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوافضا

تخصصی ۷۰، استعداد ۶۰ زبان ۶۵ شما رتبتون چند شده؟

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ

تراز ۷۱۰۰

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

استعداد و زبان هر دو در محدوده ۶۰!!!!!!! تو تایم ۱ ساعت و نیم!!!! همه رتبه یکایی که من امارشون رو در اوردم در رشته های مختلف فنی و مهندسی مجموع درصد استعداد و زبانشون اینقدر نمیشده !!!!

امین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

صداتون با ترازتون اصلا تناسب ندارم. تقریبا غیرممکن هست استعداد و زبان هر دو در محدوده ۶۰ در زمان کم ازمون

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ

تراز با توجه به درصد بقیه داوطلبان سنجیده میشه

الکس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

منم رتبه دو شده بودم ۲ سال پیش با تراز نزدیک ۸۰۰۰ ولی قبول نشدم ))

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  الکس

حتما رزومتون قوی نبوده

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ق٫ظ

منم سالای قبل با رتبه نسبتا خوب و بدون رزومه قبول نشدم ولی امسال مدرک زبان گرفتم و چنتا مقاله نوشتم و امیدوارم دیگه امسال قبول بشم. توکلت علی الله

زری
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

لیسانس و فوق چه دانشگاهی بودین؟

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زری

ارشد مالک اشتر

Ali
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

من رتبم هفت شده تو دینامیک پرواز .درصداتون و ترازتون چطور بوده؟و انتخاب اولتون کدوم دانشگاهه؟

محمد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

منم موافقم اگه ترازها پایین باشه تقلب و بی عدالتی تو مصاحبه خیلی زیاد میشه و تاثیر رتبه و تراز عملا صفر میشه. بنظرم امسال ترازها پایین تر هم هست

جغرافیا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

از دوستان کسی اینجا هست که مصاحبه استعداد دانشگاه تهران (دانشکده جغرافیا) رو شرکت کرده باشه؟از نتیجه مصاحبه مطلع هستین؟

نسیم
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  جغرافیا

جغرافیا چه گرایشی

جغرافیا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

همه گرایش ها مصاحبه شون در یک روز انجام شد. شما از نتیجه مطلع شدین؟

pap
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  جغرافیا

چه گرایشی

جغرافیا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  pap

شهری،روستایی،سیاسی،سنجش از دور،آب و هوا،ژئو
همه در یک روز بودیم دیگه؟

رضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

دوستان درود.بنده در ادبیات فارسی روزانه جاهای مختلف دعوت به مصاحبه شده ام.چه هنگام ازتاریخ مصاحبه ها و چگونه مطلع بشوم؟ الان به صفحه خود دانشگاههای مربوط سرزدم خبری دراین راستا اعلام نکرده اند

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سایت دانشگاه ها رو چک کنید

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

دوستان درک میکنم از ترازها ناراحتید، و در بعضی موارد هم خدایی ترازها بالا اعلام شده ولی به عنوان یه دانشجوی دکتری که ۳ سال هم کنکور و مصاحبه دادم تا قبول شدم یه تجربه در اختیارتون میزارم
دانشگاه های تاپ هر رشته و گرایش و مخصوصا دانشگاه های واقع در تهران ترجیح میدن دانشجو نگیرن تا بخوان دانشجوی رتبه بد (حتی اگر دانشجو خوب باشه) بگیرن.
مثل من با سه تا آی اس آی Q1 و کتاب و ۴ سال تدریس و ۲ تا طرح و ۱ اختراع میرید مصاحبه بعد میبینید فقط به این خاطر که رتبه تون ۴۰ یا ۳۰ بوده، نمره مصاحبه رو به جای اینکه مثلا ۷۰ از ۱۰۰ بدن، ۲ دادن!
بله میدونم ظلم از اوناست ولی اینقدر دنبال شکایت در دیوان و … رفتم که میدونم زور دارن و حرف دانشجو حتی اگر حق هم باشه مهم نیست
اگر میدونید واقعا میخواید در این سیستم درس بخونید، باید با زور و ظلمش بسازید، بشینید دو سه ماه درس بخونید و رتبه تک رقمی بیارید که حداقل سر مصاحبه به حرفتون گوش بدن

سهیل ۱۴۰۰
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

بله از اونجا که کار غیرقانونی صورت نگرفته، شکایت به دیوان عدالت بی معناست.

البته برای ۱۴۰۰ اینطور که مسئولین امر ادعا کردن، کنکور دکتری حذف میشه!
شخصا قصد دارم برای ۱۴۰۰ روی یک دانشگاه تمرک کنم و منابع آزمون داخلی همون رو بخونم.

امیدوارم این همه اتفاق ناگواری که برای بچه های ۹۹ افتاد برای ما نیفته.

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل ۱۴۰۰

به عنوان کسی که بهترین دانشگاه داخلی در گرایش خودش درس میخونه بگم که اگر میتونید ایران نخونید
شرایط در ایران برای دکتری خوندن بسیار بده، تا زمانی که خودت دانشجو نشده باشی و بچه های خارج رفته رو ندیده باشید، درک نمیکنید چی میگم
دانشجوی خود من کارشناسیش رو تموم کرد رفت پلی تکنیک میلان، الان از من دانشجوی دکتری بهترین دانشگاه بیشتر بهش میرسن
چی بگم که مثنوی هفتاد من میشه…

سارا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ

آقای حمیدرضا میشه لطفا از تجربه مصاحبه دانشگاه های مختلف بگین؟ممنونم

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

راستش من سالی که رتبه تک رقمی اوردم قبول شدم، قبلش دو بار رتبه ۳۰ و ۴۰ اورده بودم
ظرفیت گرایش ما هم حدود ۲۰ نفر در کل کشور حدود ۱۳ نفر در تهرانه
مهمترین چیز به نظر من اینه که قبلش با استادا صحبت کنید. لزومی هم نداره استاد خودتون یا بشناسیدش، دانشگاه ارشد خودم که کلا دکتری نداشت و شهرستان بود، اما رفتم با سه تا از اساتید دانشگاه های هدفم که تهران بود صحبت کردم و دو تاشون اوکی دادن
آخرم فقط یکیش رو رفتم مصاحبه و همون یکی هم گرفتم
خلاصه هم بگم که رتبه تک رقمی داشتم، دو ISI کیو۱ چاپ شده، دو سه تا ISI در حال داوری، کتاب در حال ترجمه، چند تا همایشی، MSRT 65، دو سه سال تدریس دانشگاه آزاد و دولتی شهرستان و …

ولی به قطع یقین میگم هیچ ملاکی جز اینکه با استاد صحبت کنید نیست، ۱۰۰ تا هم ISI داشته باشید بازم صحبت با استاد مهمتره
میگم که قبلا با همین رزومه رتبه ۳۰ و ۴۰ اوردم ولی دانشگاه بندرعباس هم نگرفتنم

سارا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

ممنون که لطف کردین و وقت گذاشتین و نوشتین واسمون

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

دوستان واسه اعتراض به تراز ها و کسانی که اصلا دعوت نشدن واسه مصاحبه به ادرس فارس .. برید و اعتراض بزنید https://www.farsnews.ir/my/c/38498

فلسفه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

دو تراز جالب بهتون بگم، مخصوصا دومی
فلسفه هنر بوعلی ۷۵۱۲
فلسفه تحلیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی ۸۴۸۱
اگه یه نفر همه رو ۱۰۰ بزنه، مگه ترازش چند میشه؟
تراز ۸۴۸۱ ممکنه؟

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه

بالاترین تراز ۱۰۰۰۰ است

مهدی مهندسی مکانیک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه

آی پی ام کار خوبی میکنه.پوست کن تر از آی پی ام ندیدم‌.
حتی شریف و صنعتی اصفهان( که در سال چند مورد اقدام به خودکشی داشت تو علوم پایه) اینقدر سخت نمی گیرن.
من چند تا از ورودی های قدیم فلسفه آی پی ام رو میشناسم.پزشک رتبه تک رقمی کنکور دانشگاه شهید بهشتی مهندسی برق رتبه تک رقمی کنکور شریف و…این افراد الان هیئت علمی گروه فلسفه علم چند دانشگاه هستن.اینها شاکی بودن از فشار آی پی ام.حالا گروه های علوم زیستی و فیزیک و ریاضی نمیدونم چه خبره.

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

فیزیک ipm امسال تراز هایی که داده منطقی بوده

سهیل ۱۴۰۰
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فلسفه

منم با اون دوستانی که گفتن اینا دارن کنکور دکتری رو دور میزن موافقم.

اونی رو که میخواستن بدون کنکور گرفتن

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

با سلام و سپاس فراوان از phdtest عزیز که در تمامی مراحل آزمون‌ها یار و یاور دانشجویان است و دغدغه ارتقای آزمون‌هاست، لطفا مطلبی جداگانه به موضوع اعتراض داوطلبان نسبت به حدنصاب مصاحبه اختصاص دهید و لینک اعتراض را در آن اعلام نمایید. https://www.farsnews.ir/my/c/40206

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام
کسی از دوستان اطلاع داره چطور میشه به حد نصاب مصاحبه ها به دیوان عدالت اداری یا مجلس شکایت کرد. لطفا راهنمایی کنید

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه من هم پاکارم.

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

باید ازونایی که ۴ بار کنکور ۹۹ رو عقب انداختن سوال کنی!! خبره هایی بودن برای خودشون پای مجلس و کل مسئولین رو کشیده بودن وسط!!

Z.za
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
من پارسال به دیوان شکایت کردم
در عرض ۶ ماه ۳ بار رفتم تهران و خود قاضی رو دیدم
کلی هم اذیت شدم اما آخرش به نفع من رای ندادن
اما بازم درکتون میکنم. حداقل کاری هست انجام میشه داد.
به شعبه دیوان عدالت اداری در استان تون بروین و درخواست پر می کنید و خواستار دستور موقت برای رفتن به مصاحبه کنید.
اگر پس از تعیین شعبه رسیدگی به درخواستتون بتونین برید تهران و قاضی رو ببینید خیلی بهتره
انشالله که جواب بگیرید

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

سازمان سنجش در رشته مدیریت بازرگانی رتبه آخرین فرد مجاز به انتخاب روزانه را ۷۹۲ اعلام کرد ولی وقتی حدنصاب‌ها اومد دانشگاه‌های تهران نهایتا تا رتبه حدود ۵۰ را برای مصاحبه حتی پردیس‌های خودگردان خود اعلام کردند. کاملا مشخص است که اعمال نظر از سوی مسئولین دانشگاه‌ها صورت گرفته. مسئولین دانشگاه‌ها پاسخ دهند.

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه تهران که معمولا انتخاب اول رتبه های برتره و مثلا در رشته ای ۱۰ نفر رو میگیره، چرا باید رتبه های بالای ۵۰ رو دعوت کنه؟ یه زمانی سیاست پول گرفتن از دانشجو بود، تا ۲۰ برابر ظرفیت دعوت میکردن.
الانم به فال نیک بگیرید که الکی دعوتتون نمیکنن، هم وقتتون رو هدر بدید و هم پولتون رو

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد منم بازرگانیم هیچ جا حتی غیر انتفاعی و پردیسم دعوت نشدم

nature
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

طبق شنیده ها، دانشگاه صنعتی اصفهان مصاحبه هاش حضوریه

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  nature

از کجا شنیدین؟ چه رشته ای هستین؟ تاریخش حدودا کی هست؟

من
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

سلام،دوستانی که استعداد دانشگاه خوارزمی شرکت کردین،نمیدونین چرا هنوز اسامی دعوت شدگان به مصاحبه رو اعلام نکردن؟

یاس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  من

سلام..منم شرکت کردم…والا هفته پیش هم زنگ زدم ولی جوابی ندادن

یاس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

برای مصاحبه اماده هستین شما؟ من فقط یه نگاه به پایان نامه و مقالاتم انداختم

من
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

از هرکی در مورد مصاحبه پرسیدم گفتن پایان نامه مهمه انگار و سوالاتی که توی مصاحبه پرسیده میشه از پایان نامه اس،خودمم همین طور فکر میکنم،چون توی ده دقیقه یا یک ربع سوال دیگه ای وقت نمیشه بپرسن

یاس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  من

اره پایام نامه مهمه.بنظرتون کی اعلام میکنن خوارزمی؟ کلافه مون کردن رسما

من
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

نمیدونم،ولی دیگه احتمالا فردا یا پس فردا باید اعلام کنن که ما هم بتنیم همزمان با آزمونی ها مدارک رو بفرستیم،واقعا من هم کلافه شدم

یاس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

امیدوارم..مدارک که فرستادیم..باید ببینیم برای مصاحبه دعوت شدیم یانه

من
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

دانشگاه های دیگه برای مصاحبه بچه های استعداد،گفته بودن مجددا باید مدارک رو بفرستن البته این دفعه به دانشکده

یاس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

شنیدم خوارزمی اساتید سخت گیری داره البته توی گروه ما..شما احیانا پیگیری نکردین در مورد نتایج؟

حیران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  من

یه راهنمایی کنم بهتون؟ دانشگاه خوارزمی از افتضااااح ترین دانشگاه های ایرانه! ا
کادر اداری افتضاح!!! البته طبیعتا نه همه
خود دانشگاه هم خیلی دوره! البته اگر روزانه قبول بشید. دوره روزانه ش توی حصارک کرج هست که اگر ماشین نداشته باشید برای تردد اذیت میشید! اگر نخواهید توی خوابگاه دانشگاه مستقر بشید هم منطقه ی مجاور دانشگاه اصلا جای مناسبی برای اجاره منزل و زندگی نیست!
در کل اگر انتخاب بهتری دارید، به خوارزمی فکر نکنید….

یاس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حیران

عجب! مرسی بابت راهنمایی…توی رشته ما گروه خوبی دارن..ولی شرایطی که گفتین نمیدونستم
ماشالا کار اداری اکثر جاها…
ببینیم چی میشه فعلا..شما رشته تون چی بوده جسارتا؟

حیران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

خواهش میکنم
بله اکثر جاها کادر اداری مناسب نیست.
رشتم عمران هست.

س
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  حیران

مگه میخوایم بریم اونجا ساکن بشیم یا خونه بخریم!
از افتضاح ترین دانشگاههای ایرانه؟؟!! به حق چیزای نشنیده. خوارزمی قدیمی ترین و یکی از بهترین دانشگاههای کشوره.

حیران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  س

من تجربه م رو گفتم. شما هم نظر خودتون رو دارید.

من
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حیران

ممنون از راهنماییتون

حیران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

خواهش میکنم.
موفق باشید.

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

تراز های امسال خیلی بالاست بطور مثال تو رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی تراز پارسال ۴۲۳۴ بوده امسال شده۵۲۱۷ شده! یعنی بیش از ۱۰۰۰ امتیاز اختلاف ! چه خبره مگه!!!

برق کنترل
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

لینک اعتراض به تراز امسال در فارس من
https://www.farsnews.ir/my/c/40206
همه دوستان برن به این لینک و روی گزینه حمایت کلیک کنید و به اشتراک بزارید تا به دست مسئولین برسه

؟
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  برق کنترل

اتفاقا باید تراز دانشگاه ها بالاتر باشه با این مصاحبه مجازی تاثیر کنکور بایستی بمراتب بیشتر باشه تا اجحاف و پارتی بازی کمتر صورت بگیره

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان بیاید از طریق سایت هایی مثل فارسی من نسبت به حد نصاب تو مصاحبه اعتراصض کنیم. خیلی از دوستان الان هم برن مصاحبه حتی با رتبه خوب . بعدش تو مصاحبه با اعمال حد نصاب کلا حذف میشن. مخصوصا دانشگاه هایی که ظرفیت پاییندارن. پس خواهشا فکر این موضوع هم باشید

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ما هستیم و حمایت میکنیم. فقط هر کسی به مراحل کار اعتراض وارده اقدام کنه و بدونه همه پشتشند

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

موافقم
یه کمپین تو فارس من ثبت کنید
لینکشو پخش کنیم همه رای بدن
ظلم بخدا حد نصاب

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من هم از طریق همین لینک فارس نو به حدنصاب‌ها اعتراض کردم.

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خواهشا یک لینک اعتراض هم بذارید واسه اعتراض به حدنصاب مصاحبه. این حد نصاب غیر قانونی هست. اگه بتونیم به دیوان عدالت اداری هم شکایت کنیم خیلی خوبه

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من هم موافقم و به شما پیوستم.

امیر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

سلام . تورو خدا اگر کسی اطلاع داره بگه بهم چیکار کنم. من الان که نتایج دعوj به مصاحبه اعلام شده فهمیدم بجای ۱۵.۵۵ معدلم رو ۱۵.۸۵ وارد کردم. چیکار کنم ؟ راهی برای اصلاح معدل هست یا از کنکور محروم میشم ؟ نمیتونم در مصاحبه شرکت کنم؟

ملاک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

فرم صلاحیت عمومی رو پر کن.اونجا گفته چطور اصلاح کنی

مهدی م
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

به سازمان سنجش نامه بزن برات اصلاح میکنن

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

قسمت پاسخگویی به سوالات سنجش پیام بدین. تو کارناما اولیه معدل اعمال نشده امسال

رضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

امیرجان با روابط عمومی سازمان سنجش تماس بگیرید اصلاح بشه

محمد رضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

یه سوال از مسئولین کنکور دارم :
برید رشته مدیریت تکنولوژی رو تو دفترچه نگاه کنید
کلا ۲۵ کد رشته تعلق گرفته
وقتی بنده با تراز ۲۸۰۰ در ۲۵ کد رشته حد نصاب نمره لازم رو کسب نکردم
چطور و با چه معیاری سازمان سنجش بنده رو مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه نوبت دوم غیرانتفاعی و پردیس خودگردان کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه توان کسب نمره حد نصاب رو نداشتم خب مجاز نمیکردید دیگه !!!!

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

https://www.farsnews.ir/my/c/40206
لینک اعتراض به تراز امسال در فارس من

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

محمد رضا این اتفاق دقیقا واسه منم افتاده و سوال منم هست جوابی پیدا کردی به منم بگوووو

هوشیار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

ربطی نداره…….مرحله اول رو سنجش بسیار دست بالا میگیره و عملا بیش از ۹۰ درصد مجاز میشن…چون سنجش از تراز دانشگاهها بطور دقیق و گرایش به گرایش مطلع نیست و نمی تواند هم انرا پایش کند……..این کاملا منطقی و قابل درک است…..

Mahdi
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

سلام.
سازمان سنجش همه کسانی که تراز “مثبت ۱” داشته باشند مجاز برای انتخاب رشته اعلام می کند.

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

لینک اعتراض به تراز امسال در فارس من
https://www.farsnews.ir/my/c/40206

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

اقا یه لینک بزنید اعتراض به حدنصاب مصاحبه.

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

این لینک همون اعتراض به حد نصاب دیگه

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

حد نصاب مصاحبه. نمره ای هست که هردانشگاه هنگام مصاحبه برای خودش در نظر میگیره. و شما باید اون نمره را بیارید تا وارد رقابت بشید. اگه نمره نیارید حالا رتبه ۱ هم باشید کلا حذف میشید و نمره و رتبه کتبی به هیچ دردی نمیخوره. همین باعث پارتی بازی و اعمال سلیقه تو مصاحبه میشه. مثلا شما رتبه ۱ هستید و یکی دیگه رتبه ۱۰۰ به شما نمره پایین بدن شما رد میشید و اون نفر قبول میشه

خدایا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

با تشکر از شما من به این لینک رفتم و اعتراضم را ثبت کردم.

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

کاشکی این خانم زرین امیزی یه بارم بیاد درباره نحوه تعیین ترازها و اینگه چرا امسال ترازها پائینتر از پارسال بود و اینکه دانشگاهها بر چه اساسی حد نصاب رو تعیین میکنند و همچنین تاثیر سهمیه استعداد درخشان و ایثارگری خیلی شفاف به داوطلبان توضیح بدهد و صحبت کند؟ همچنین اینکه چرا باید وقتی جز قبول شدگان نهایی نیستیم باید برای صلاحیت عمومی پول واریز کنیم؟؟ قضیه حد نصاب مصاحبه از طرف دانشگاهها هم که هر سال نقض قانون میشه و کسی پاسخگو نیست!!

قدیر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سها

این سهمه ۵ درصدی ایثارگران عملا بی فایده است. اکثر رشته های دکتری ۱ یا ۲ یا ۳ نفر پذیرش دارند و از طرفی برای این ظرفیتها، ظرفیت مجزایی در نظر گرفته نمی شود و شخص باید در سهمیه آزاد مورد ارزیابی قرار بگیرد. از طرفی باید ۸۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی را بیاورد بنابراین سهمیه ۵ درصدی ایثارگران فایده ای ندارد.

داوطلب دکتری
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

در رشته فیزیک ترازها کلا فله ای ریخته شده
برای تهران ۳۹۰۰ در حالی که سهند تبریز ۴۷۰۰ سراسری تبریز ۱۵۰۰ از اونطرف ارومیه ۶۹ و یاسوج و ایلام ۱ و ۳ ترازهاشون!!! و کلی از این موارد دیگه، برای داشتن یه مختصر دیدگاه از تراز رتبه باید بگم که رتبه ۸ ۵۳۰۰ ترازش، رتبه ۴۰، ۴۰۰۰ ترازش و رتبه ۳۰۰، ۱۷۰۰ ترازش، تعداد کل شرکت کننده ها ۱۴۲۰ نفر مجاز به روزانه هم ۱۳۴۸، تعداد شرکت کنننده ها زیاد چون تفکیک گرایش صورت نگرفته و ۸ تا گرایش باهم کنکور میدن و رتبه میاد.

فاطمه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

شرایط رشته شما همانند رشته ریاضی است. تراز ۱ و ۲۰ در دوره روزانه دعوت به مصاحبه شدن …. خیلی عجیبه

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

تراز ها رو دانشگاه ها (مدیران گروه هر گرایش) اعلام میکنن
بسیار سلیقه ایه، یه دانشگاه دوست داره فقط رتبه های برتر بیان، ترازها رو بالای ۵۰۰۰ اعلام میکنه، یک دانشگاه میدونه رتبه های برتر لزوما دانشجوهای خوب نیست، زیر ۴۰۰۰ اعلام میکنه، یه دانشگاه هم میخواد هر کس رو خودشون میخوان بگیرن (بدون توجه به رتبه اش) و یا میخواد درآمد مصاحبه داشته باشه (هر مصاحبه ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومن) میاد تراز رو ۱ وارد میکنه! خیلی عجیب نیست

الناز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

اینکه ترازها اصلاح میشه حقیقته؟!

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

خانم الناز شمام برید تو این لینک اعتراض خودتونو ثبت کنید
https://www.farsnews.ir/my/c/40206

دانش
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام

دوستان مصاحبه ها حضوری شدند مثل قبل یا مجازی برگزار میشن؟

الناز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  دانش

دوست عزیز مجازی هستن، چندین بار اعلام شده طی هفته های اخیر.

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دانش

دوست عزیز همه جا مجازی هست برو اماده شو به امید حضوری نمون

پیمان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

آمار شرکت کننده که بالا می‌ره ترازها میاد پایین
منظورم اینه با درصد یکسان و رتبه یکسان با پارسال ، تراز امسال پایین تر از پارساله
تازه تراز دانشگاه ها رو بالاتر بردن جا اینکه پایین تر بیارن
نمونه اش دانشگاه تهران ، آخه از دانشگاه شریف بالاتری مگه که تراز بالاتر دادی !؟

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

دوست عزیز بالا رفتن تراز ربطی به امار شرکت کننده نداره. دانشگاه تهران هم در اکثر رتبه بندیها از دانشگاه شریف بالاتر هست.

پیمان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سها

فرمول تراز رو نگاه کنید ، رابطه مستقیم با تعداد شرکت کننده دارد، بعدم دانشگاه تهران خاک پای دانشگاه شریفم نمیشه ، من خودم دیگه تو هر دو دانشگاه بودم !!

سها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

فرمول تراز رو از کجا نگاه کنم؟
خوب نظرات شخصی درباره دانشگاهها یه چیزه نظرات تخصصی یه چیز دیگه. شما بزن رتبه بندی دانشگاههای ایران و رتبه بندی چندین موسسه داخلی و خارجی که بر اساس معیارهای تخصصی مختلف رنکینگ دانشگاهها رو زدن نگاه کن اکثرا شریف پائین تر از دانشگاه تهران هست

ویکتاریون
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

خب الان مشکل چیه؟ ترازت به شریف خورده همون رو برو. چی کار به تراز خاک پا داری دیگه.:))
تراز پایین اعلام کردن دانشگاه های شاخ! نشونه ی تواضعشون نیست. یا پذیرششون توی اون رشته بیشتره. یا تراز دانشجوهای مدنظر خودشون یه مقدار پایین بوده ترجیح دادن پایین تر اعلام کنن.

پیمان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

اتفاقا نشونه تواضعه !!

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

شما به کلیت دانشگاه نگاه نکن، بعضی گرایش ها هست که شهرستان ها از تهران هم بالاتر هستن.
و البته مگه شریف و تهران میان با هم هماهنگ میکنن؟ هر کدوم براساس ترازها و رتبه های سال قبل میان تراز اعلام میکنن، اینقدر بیکار نیستن چشم و هم چشمی کنن

ملاک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ق٫ظ

بچه های مدیریت بازرگانی نمیدونن مصاحبه دانشگاه یزد و سمنان و گیلان و مازندران و محقق اردبیلی چجوریه؟کسی دانشجو اونجا بوده؟آشنایی دارین با طرز مصاحبه؟

ایران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ملاک

دانشگاه گیلان من شرکت کرده‌ام. بسیار مشکل‌دار است. خودتان را برای همه نوع توهین آماده کنید.

دست خدا صدا نداره
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ملاک

دانشگاه سمنان امسال تراز حدنصاب مصاحبه را پایین آورده. دانشگاه گیلان به نظر می‌رسه قبل از مصاحبه دانشجوهای خودش رو انتخاب کرده و فقط میخواد شما را با تخریب مجاب کنه که حقت نیست انتخاب بشی.

لیلا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

اره دقیقا من پارسال شرکت کردم همشون عقده ای هستند،فقط دنبال پول هستند ،چطور من اولین انتخاب رشته ام بود ،قبول نشدم،من لیسانس اونجا خوندم

امیررضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان
نگران ترازها نباشید. تجربه سالهای گذشته نشون میده که ترازها تعدیل و اصلاح خواهند شد.

.
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیررضا

سلام
ببخشید جناب امیر رضا یهنی اینکه مثلا تراز پردیس یه دانشگاه از تراز روزانه همون دانشگاه بیشتر شده، اصلاح میشه؟

هوشیار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  .

احتمالا تعداد جذب پردیس اون دانشگاه بشدت از تعداد جذب روزانه اون دانشگاه کمتره……

امیررضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  .

بله

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیررضا

سال گذشته تنها چند تا از دانشگاه ها اصلاح کردن، همه اصلاح نکردن
رشته ما فقط دانشگاه تهران از بین دانشگاه های تهران اصلاح کرد

قدیر
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ق٫ظ

این سهمه ۵ درصدی ایثارگران عملا بی فایده است. اکثر رشته های دکتری ۱ یا ۲ یا ۳ نفر پذیرش دارند و از طرفی برای این ظرفیتها، ظرفیت مجزایی در نظر گرفته نمی شود و شخص باید در سهمیه آزاد مورد ارزیابی قرار بگیرد. از طرفی باید ۸۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی را بیاورد بنابراین سهمیه ۵ درصدی ایثارگران فایده ای ندارد.

پریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ق٫ظ

رشته مدیریت دولتی
رتبه ۱۰۰
تراز ۴۲۰۰
من یه دختر ۲۷ ساله هستم.
واقعا چی پیش خودشون فکر کردن که نتیجه یک سال زحمت مارو اینجوری به هدر دادن؟؟ اونم بعد از شل کن سفت کنای برگزاری. ۵ بار امتحان عقب افتاد و من یکی از استرس مردم و زنده شدم. دو ماهه که درگیر دکتر و روان پزشک و دارو شدم بخاطر فشاری که به خودم آوردم. هم درس خوندم هم رفتم سرکار اونم چندجا بخاطر اینکه نمیشه با حقوق یه کار زندگی رو گذروند و بخاطر درس خوندن از کارم تهدید به اخراج شدم و استرس اخراج شدن رو هم داشتم. مطمینم خیلیها حتی شرایط بدتر از این داشتن اونوقت اینه جواب ما؟؟
روزانه علامه تا پارسال تراز قبولیش ۳۸۰۰ تا ۳۹۰۰ بوده حالا یهو شده ۵۲۰۰!!! آخه اینو کجای دلم بذارم! به کی شکایت کنم؟؟
شبانه تهران بین ۴۰۰۰ تا ۴۴۰۰ بوده حالا شده ۵۹۰۰!!! واقعا حالم از زندگی تو این مملکت بهم میخوره. زندگیمون هیچ ثباتی نداره. شدیم مسخره دست اساتید عزیز.

مهندس نوروزی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

سلام پریا جان دقیقا منم مدیریت دولتی بودم کلا کارنامه امو بعداز چک پاسخنامه با کلید سوالات متوجه شدم درصدها کم دادن همون ثانیه اول اعتراض زدم سنجش حالا میبینم با همون درصدهای غلط خودشون عدم دعوت ب مصاحبه شدمه!!!!!!

پریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام عزیزم
منم به کلید سوالات اعتراض گذاشتم. از صفحات کتابها عکس گرفتم با مستندات کامل. حتی سوالات رو دادم به اساتیدم که حل کنن و اونها هم تایید کردن بعضی از سوالات چند پاسخ صحیح داره. ولی خب مثل همیشه اتفاقی نیوفتاد.

ایران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

اساتید دانشگاه‌ها و مسئولین وزارت علوم بایستی پاسخگو باشند که بررسی رزومه دانشجویان بیشتر جز ایجاد فرصت کشف دانشجویان مستعدتر چرا برای آنها سنگین است؟ مگر نه اینکه نمره تراز حاصل از کنکور تنها پنجاه درصد حدنصاب انتخاب دانشجویان را تشکیل می‌دهد پس چرا نباید داوطلبانی مثل شما دوست عزیز از ارزیابی مرحله دوم محروم شوند.

پریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

ممنون. راستش من یکی که خیلی نا امیدم.
امسال سال سوم بود که کنکور دادم.

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

خانم پریا من رتبه ام شده ۴۵۰۳ نهایتا فقط پردیس های خود گردان و آوردم .امسال ترازهایی که تعیین کردن واقعا بالاست

پریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

بله واقعا انصاف نیست. و هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا یهویی این تصمیم رو برای امسال گرفتن

صبا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

منم دقیقا شرایط شمارو دارم در رشته روانشناسی،
از دیشب تاحالا نصف عمر شدم، جلو دوست و اشنا ابروم رفت که حتی یکجاباچنان رتبه ای بمصاحبه دعوت نشدم… ولی بدون شک اصلاحیه میخوره و کاهش میدن، من امیدم بخدا و روزای اوایل هفته س، تاببینیم چی میشه.
رجب کجاست نظر بده دلمون اروم شه….

پریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

صبا جون ایشالا قبول بشی

سام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

رجب این جور مواقع حرفی برا گفتن نداره

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

این مشکل همه است. با این ترازهایی که اعلام شده من مطمئن هستم یه سری ظرفیتها خالی میمونه چون به ازای هرنفر پذیرش حتی ۲ نفر هم دعوت به مصاحبه نشده. خود من با رتبه ۸۸ بازرگانب حتی شبانه اصفهان دعوت نشدم. حالا برید ظرفیت روزانه های تهران و اصفهان و شبانه هاشون ببینید ۲ برابر رو برای مصاحبه درنظر بگیرید نزدیک ۱۰۰ میشه. حتی ۳ سال پیش که ظرفیت کمتر بوده تا رتبه ۱۲۰ شبانه اصفهان دعوت شده.

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

پریا جان خیلی متاسفم که چنین شرایطی واست پیش اومده ولی کاش دوستان به یه چیزی دقت کنن
اگر مثلا علاقه به دانشگاه های تهران دارید و میدونید که کل دانشگاه های تهران ۲۰ نفر میگیرن، طبق عرف باید حدود ۳ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه کنن که میشه ۶۰ نفر
اینطوری برای خودتون هدف گذاری کنید که زیر ۶۰ بیارید، هر چند به نظر خودم با این حجم پارتی بازی باید زیر ۳۰ بیارید
حالا یه جایی مثل دانشگاه شریف یا تهران برای رشته های مهندسی یا مثلا بهشتی برای مدیریت ها که انتخاب های اول هستن، ۳ برابر ظرفیتشون میشه رتبه های زیر ۱۵ و ۲۰
درست هدف گذاری کنید تا آماده باشید
از تجربه ۳ سال پشت کنکوری بودن خودمم بگم که واقعا کسی با رتبه مثلا ۱۰۰ شانسی برای روزانه دانشگاه های تهران نداره (به جز پارتی دارها) پس ممکنه الان ناراحت بشید ولی اگر دعوت به مصاحبه میکردن و دو هفته پوست آدم کنده میشد توی مصاحبه ها و رد میشدی بدتر بود

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

عزیزم الان به ازای هر نفر ۲ نفر هم دعوت نشده. کلا مصاحبه رو هواست.

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

تراز ۵۲۰۰ تا ترازهای ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ که تراز رتبه های برتره خیلی فاصله داره.
نه که به قطع یقین بگم (و برای رشته های مختلف فرق داره) ولی ۵۲۰۰ تا رتبه ۱۰ هم دعوت شدن

پریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

نه راستش تهران قبول شدن مهم نبود، مهم این بود که تو شهر تهران قبول بشم چون هزینه رفتن به شهرای دیگه رو نداشتم. من فقط پیام نور و پردیسها رو دعوت به مصاحبه شدم.
بله اینکه میفرمایید تو مصاحبه ممکنه رد بشه آدم هست ولی چون پارسال من ۱۵۰ شدم و به شبانه های دانشگاههای تهران و روزانه خوارزمی دعوت شدم انتظار داشتم امسال وضعیت با تراز بالاترم بهتر باشه.

محمد رضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ق٫ظ

جل الخالق، تراز ۶۶۰۰ برای رشته مدیریت تکنولوژی یعنی درصد دروس ها باید بالای ۸۰ درصد بزنی، چجوری بگم؟! یعنی فقط پنج نفر اول دعوت به مصاحبه شدن، خب اونی که نفر بیستم شده آدم نیست؟؟؟

محمد رضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ق٫ظ

شورشو درآوردن، من با تراز ۳۰۰۰ هیچ جا دعوت به مصاحبه نشدم…اگه با این تراز جایی قبول نمی‌شدم بیخود کردید منو مجاز کردید به انتخاب رشته در دوره های روزانه شبانه غیرانتفاعی پردیس خودگردان….یعنی چی آخه؟ حداقلش باید پردیس خودگردان دعوت به مصاحبه میشدم دیگه.

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

جدیدا وزارت فهمیده پردیس ها شده منبع مدرک دهی به نماینده ها و مدیران و ….، با افزایش ترازها میخوان کاری کنن که کیفیت پردیس ها بره بالا

سمبوسه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ق٫ظ

یه اتفاقی از سال ۹۸ افتاد که خیلی روی نتایج و رفتار دانشگاه ها اثر گذاشت. جالبه که وزارت علوم واس اینکه اعتراض نشه خیلی بی سر و صدا اجراش کرد!!!!!

اونم این تصمیم بود که دیگه پذیرش استعداد درخشان بصورت مازاد ظرفیت نباشه.

اما از اونجا که این اتفاق با طرح سهمیه ۵ درصدی همزمان شده بود، همه تبعاتش رو متوجه اون کردن!!!!!!

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سمبوسه

سهمیه ۵ درصدی اصلا تاثیر نداشته. من با سهمیه ۵ درصدی هیچ جا دعوت نشده ام.

ملاک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ق٫ظ

دوستان گواهی موقت کافیه یا لازمه ریز نمرات؟

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ملاک

هردو و میخوان

ایران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ

پنجاه درصد ملاک انتخاب دانشجو نمره رزومه و مصاحبه است که متاسفانه شرط نمره تست‌زنی گویا شرط لازم شده و به شرط تستی خوندن داوطلب شرط تحلیل و شخصیت و عمق معلومات داوطلبان سنجیده می‌شود که این عین حق‌خوریه. نحوه تعیین حدنصاب‌ها نشان‌دهنده بی‌برنامگی نحوه دعوت به مصاحبه است. برای رشته مدیریت بازرگانی برای رتبه‌های زیر پنجاه بیشتر از تعدادشان ظرفیت جذب در دانشگاه‌های تهران فراهم شده و بقیه رتبه‌ها حتی به مصاحبه این دانشگاه‌ها دعوت نشده‌اند. این چه شیوه انتخاب دانشجوست‌؟ مسئولین پاسخ دهند.

؟
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

تست زنی چه صیغه ای هس شما سواد و استعداد تو رشته مورد نظر داشته باشی پاسخگوی سوالات کنکور هستی
شما قادر به پاسخگویی سوالات دروس پایه رشته خودتون نیستید از عمق معلومات صحبت میکنید!

س.
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ؟

دقیقا برای منم جالبه این طرز فکر! طرف تو کنکور از آخر اول میشه بعد میاد میگه شما فقط تست زنی تون خوب بوده رتبه خوب آوردین :))
اون مهارت تست زنی که میگن یعنی مدیریت زمان و نزدن سوالاتی که شک داری تا نمره منفی نگیری.

امین
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

مسئولین یک چیز میدونستند که تراز ۴۰۰۰ رو بدون خوندن حتی یک جزوه هم میشه راحت اورد. من تجربش رو دارم.
حالا هر چقدر رزومت خوب باشه نتونی تراز بالا بیاری چه فایده داشته این رزومت دقیقا؟ جسارتا مهارت تست زنی رو حداقل خود داوطلب داره اما رزومه رو میدون اتقلاب هم میفروشه. باید یه تفاوتی باشه بین این دو.

ایران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ

انگار تنها ملاک انتخاب دانشجوی دکترا مهارت تست‌زنی شده. پنجاه درصد ملاک انتخاب دانشجو نمره رزومه و مصاحبه است که متاسفانه شرط نمره تست‌زنی گویا شرط لازم شده و به شرط تستی خوندن داوطلب شرط تحلیل و شخصیت و عمق معلومات داوطلبان سنجیده می‌شود که این عین حق‌خوریه. نحوه تعیین حدنصاب‌ها نشان‌دهنده بی‌برنامگی نحوه دعوت به مصاحبه است. برای رشته مدیریت بازرگانی برای رتبه‌های زیر پنجاه بیشتر از تعدادشان ظرفیت جذب در دانشگاه‌های تهران فراهم شده و بقیه رتبه‌ها حتی به مصاحبه این دانشگاه‌ها دعوت نشده‌اند. این چه شیوه انتخاب دانشجوست‌؟ مسئولین پاسخ دهند.

رها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

چرا دانشگاه های تهران انقد تراز رو بردن بالا

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  رها

برا اینکه هر کسی شرکت نکنه

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

قبلا میخواستن از ملت پول بگیرن، دیگه پیرمرد شدن حوصله ندارن
قبلا ۱۰ برابر ظرفیت تراز میدادن، الان ۲ برابر
بهتر، وقتی مشخصه که از رتبه های تک رقمی میگیرن، چرا تا رتبه ۱۰۰ رو دعوت به مصاحبه کنن؟

محمد
شهریور ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

سلام
میشه راهنمایی کنید لطفا
من توی سهمیه رتبه ۱ شدم آزاد ۳۵
درسته که دانشگاه تهران معمولا رتبه ۱ سهمیه رو میگیره؟
ترازم ۴۹۹۵ شده
کل ظرفیت روزانه و شبانه هم ۸۱ نفره
البته همه جا رو زدم

محسن صنعتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

میشه یه نفر مکانیزم اعلام تراز برای هر دانشگاه رو توضیح بده شاید همگی متوجه منطقش بشیم و اینقدر اعتراض نباشه کسی میدونه ؟

حسین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

سلام
شما خبر دارید که دانشگاه سمنان، مازندران و گیلان، تراز دعوت به مصاحبه دکتری مدیریت صنعتی رو چند اعلام کردند

محسن صنعتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

من این سه تا رو نزدم اما دوستم که ترازش ۲۹۰۰ بوده گیلان و سمنان آورده گویا

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

مکانیزم خاصی نداره
دلبخواه خود دانشگاس
هر ترازی دوست داشته باشه اعلام میکنه

محسن صنعتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

یعنی به نحوه انتخاب داوطلبان هیچ ربطی نداره گروه اعلام میکنه؟

صبا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

چطور میشه اعتراض کرد به تراز!!!؟!؟!

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

https://www.farsnews.ir/my/c/40206
لینک اعتراض به تراز امسال در فارس من

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

ترازهای رشته مکانیک جامدات پایین بود

دکتری۹۹
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

سلام دانشگاه تبریز فارسی صحبت میکنند اصلا ترکی نیست بیشتراز پایان نامه میپرسن مسلط باشین ومباحث کلیدی و بروز رشتتون و انگیزه دکتری خوندن و دلیل انتخاب این رشته محل

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری۹۹

بستگی به رشته و گرایش داره
لزوما اینطور نیست
اگر استادهای گروه جوان باشن و در دانشگاه های بین المللی یا حداقل غیر ترک زبان درس خونده باشن، این رفتار رو ندارن
حداقل من که از مرکز کشور رفتم، در گرایشم چنین چیزی ندیدم

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ

گواهی موقت فراغت از تحصیل هم قبوله ایا؟

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بله

محسن
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

سلام به همه و با آرزوی موفقیت برای همه
واسه مصاحبه همین شصت هزار تومن کافیه؟
من میخوام فقط دانشگاه خودم برای مصاحبه برم دوبازه باید هزینه ای پرداخت کنم؟

رجب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

روز شنبه تا اخر وقت یا نهایتا یکشنبه منتظر اصلاح ترازهای بعضی از دانشگاه ها از جمله تهران باشید

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

شما از خودتون می فرمایید؟؟؟

ارغوان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

سلام یعنی ممکنه تغییر بدن ؟ چررررراااااا

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

ترارها تازه پایین هم بود باید ببرنش بالاتر وگرنه تعداد رقبا خیلی زیاد و سخت میشه و حق رتبه های برتر خورده میشه

اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

رتبه برتر قطعا امتیازش بالاتر میره و حقش خورده نمیشه

ایران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

شما جوری میگی که حق رتبه‌های برتر خورده میشه انگار تنها ملاک انتخاب دانشجوی دکترا مهارت تست‌زنی هست. پنجاه درصد ملاک انتخاب دانشجو نمره رزومه و مصاحبه است که متاسفانه شرط نمره تست‌زنی گویا شرط لازم شده و به شرط تستی خوندن داوطلب شرط تحلیل و شخصیت و عمق معلومات داوطلبان سنجیده می‌شود که این عین حق‌خوریه.

حمید
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ایران
زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

شمام جوری حرف میزنی انگار کسی نمیدونه یه سر بری انقلاب با رزومه پر و پیمون بر میگردی
تنها جاییکه نمیشه تقلب و پارتی بازی کرد همین آزمون کتبی که بهش اعتراض داری
این نشون دهنده توانمندی دانشجوعه

محمد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

دوست عزیز ملاک استادها هستن. اینا که شما میگید فقط رو کاغذ هست

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

کاملا موافقم

محسن صنعتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

منبع خبرتون کجاست

امیدوار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام بچه‌ها
لطفاً راهنمایی کنید برای گرفتن ریز نمرات بدون مراجعه به دانشگاه محل تحصیل راهش چیه؟ و یه سوال دیگه: گواهی معدل چیه دانشگاه فردوسی مشهد برای مصاحبه گذاشته؟ چطوری میشه گواهی معدل گرفت؟
ممنون

نوشین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

سلام شما از کجا مدارک مصاحبه دانشگاه مشهد رو پیدا کردین من نتونستم میشه کمک کنین ممنون

استاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  نوشین

مدارک مورد نیاز دانشگاه فردوسی رو که سایت پی اچ دی تست گذاشت یکی دو روز پیش:
https://phdtest.ir/1399/06/%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%af%d9%88%d8%b3%db%8c-99-1400/

محسن صنعتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

جواب سوال اول سیستم گلستان گزارش مربوط به ریز نمرات
سوال دوم هم نمیدونم

ماه و ستاره
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

سلام.
گواهی معدل رو از همون قسمتی که رفتی گواهی موقتتو گرفتی(قسمت اموزش کل،قسمت فارغ التحصیلان و در اخر کارشناس رشته تون) باید بگیری.معدلتو نسبت به ورودی های رشته ات و همکلاسیات می سنجن و بهت گواهی میدن.

......
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

معدل در گواهی موقت فارغ التحصیلی درج شده است همان را ارایه دهید کافی است

محمد حسین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ

امسال ۲۰ درصد شرکت کننده کنکور دکتری هوش مصنوعی کاهش داشته.
بعضی دانشگاه ها ترازو از پارسال بالاتر دادن.
نمیدونم چی فکر کردند با این کاراشون.

محسن
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

سلام به همه دوستان و با آرزوی موفقیت برای همه
واسه مصاحبه همین ۶۰ هزار تومن کافیه؟
من یه چند تایی دانشگاه برای مصاحبه دعوت شدم میشه با همین ۶۰ تومن برای مصاحبه مراجعه کرد؟

محمدحسن
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

مهندسی سیستم‌های انرژی، بخاطر ۹۰ تا روزانه دانشگاه تهران رو نیاوردم. بخاطر ۴۰ تا شبانه شو
اون وقت شریف آوردم
دانشگاه تهران واقعا مسخره کرده همه رو
این ترازها یعنی عملا مصاحبه فرمالیته ست…
واقعا باید اعتراض کرد

رکسانا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

بچه ها ، هزینه صلاحیت عمومی رو برای دانشگاه آزاد باید واریز کرد؟
یا صرفاً فقط واسه دانشگاه سراسری هست ؟

طیب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  رکسانا

سراسری

محمد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

با سلام
رشته زمین شناسی گرایش رسوب که دانشگاه بهشتی ترازش از سالهای قبل خیلی پاینتره البته امسال ظرفیت ها خیلی کمتر از سالیان گذشته هست کلا زمین گرایش رسوب ۵ نفر میگیرن بهشتی ۲ روزانه و ۱ شبانه که تراز روزانه و شبانه اش یکی هست ۱۶۷۷. دانشگاه بو علی همدان ۲ نفر روزانه میگیره که تراز ۱ زده یعنی هرکی مجاز شده دعوت به مصاحبه هم میشه عملا.
بهشتی پارسال که پذیرش نداشته ولی ۹۶ که تراز بالای ۴۰۰۰ زده بود.

تربچه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من سال اولمه که آزمون دادم برا محیط زیست دعوت به مصاحبه شدم چی بخونم اصلا نمی دونم چکار کنم

nature
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  تربچه

برا کجاها دعوت شدی؟
اگه مقاله داری اونارو بخون و مواد وروش و نتایج پایان نامتو مسلط باش

تربچه
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  nature

شیراز

احسان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

روانشناسی که افتضاح حد نصاب ها رو بردن بالا
حداقل ۴۰۰۰

...
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

من با ۴۲۸۰ هیچ جا رو نیاوردم روانشناسی

حامد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا مگه رتبه ات چنده….اینقد ناراحتی

دادا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

با درود
تا ۳۰ شهریور مهلت تکمیل فرم صلاحیت عمومی دادن، و بعدش اپلود مستندات درخواستی. یعنی به احتمال زیاد و شواهدی مثل تاریخ مصاحبه شریف که ۹ و ۱۰ مهر رو مشخص کردن، با تقریب به یقین مصاحبه ها از ۸ مهر به به بعد خواهد بود.
و مطمئنا با ترازهای تخیلی بالا، رتبه کنکور تعیین کننده خواهد بود.

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  دادا

یعنی بعد تموم شدن مهلت تکمیل فرم صلاحیت باید مدارک دانشگاه‌ها و بفرستیم؟

دادا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

معمولا اینطوریه

تیگران
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

واسه رشته من استادمون همه رو دعوت کرده به صرف شام چرا اونوقت؟؟تراز دانشگاه زده ۱

فاطمه@
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  تیگران

چه دانشگاهی؟؟؟

حسینی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دوستان ترازهارو بالا بردن. ولی دلیلش خود دانشجوها هستن. اینا چند برابر ظرفیت رو به سنجش اعلام میکنن. چون مصاحبه مجازی شده اکثرا کل دانشگاهارو انتخاب کردن. واسه همین تراز ها رفته بالا.

تیگران
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسینی

اره دقیقا همینطوره

دکتر آینده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

دوستان از نحوه مصاحبه دانشگاه بهشتی رشته های فنی اطلاع دارید؟

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

هر رشته بارشته دیگه فرق میکنه

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

چه رشته ای هستین

دکتر آینده
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ق٫ظ

مهندسی محیط زیست

فاطمه دینامیک پرواز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

چرا انقد ترازا بالاس پارسال دانشگاه تهران ترازو بالا زده بود بعدش کمش کرد

علی بابا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

برای ما دانشگاه قم ۷ و ۸ مهر زده

مینو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

با سلام
با رتبه زیر پنجاه سهمیه ازاد از بین ۱۲ انتخاب هفت تا رو برای مصاحبه دعوت شدم رشته جزا و جرم شناسی
اما نمره تراز برخی دانشگاه ها بسیار عجیب بود مثل دانشگاه علامه که بالاترین تراز رو اعلام کرده بود و یا دانشگاه تهران که تراز شبانه بالاتر از روزانه بود
فقط من دقیقا نمی دانم برچه معیاری نمره تراز اعلام می شود؟
دوستان اگر کسی در خصوص مصاحبه دانشگاه شهید بهشتی اطلاعاتی دارد لطفا اطلاع رسانی کند

حمیدرضا (ترم 3 دکتری عمران)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

با توجه به اینکه کدهای شبانه و حتی پردیس با مسامحه بیشتری باهاشون برخورد میشه (…ما میگفت عملا به پردیسی ها نمره میدن و گرنه کسی پاس نمیشه) این کار رو میکنن
ترازهای روزانه رو پایین تر میارن که دانشجوهای خودشون رو برای روزانه بگیرن، ترازهای شبانه رو بالا میبرن که دانشجوی با کیفیت تر بیاد

م
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان
ترازهای اعلامی مدیریت بازرگانی دانشگاه های تهران رو اگه دارید لطفا اعلام کنید.

پیمان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

من مشمول بودم رفتم دفترچه پست کردم تاریخ اعزامم رو انداختن ۱ مهر، رفتم درخواست تمدید دادم با وجود این همه بیانیه که دادن که تا آذر تمدید میشه ولی بازم موافقت نکردن، حالا موندم برای مصاحبه باید چه گلی به سر بگیرم؟؟؟ کسی هست شرایط من رو داشته باشه؟

m
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

اگر مجاز به انتخاب رشته شده اید قرار شده نظام وظیفه با تمدید موافقت کنند و برای خیلی ها رو هم موافقت کرده اند .شاید مشکلی پیش اومده . حتما پیگیری کنید به صورت حضوری یا تلفنی به نظام وظیفه مراجعه کنید یا تماس بگیرید.

بی نام
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

سلام
منم میخام دفترچه پست کنم تا اخر تابستون بیشتر مهلت ندارم . کلا پروسه پست کردن دفترچه چقدر طول می‌کشه؟ بندازم روزای اخر یا هفته بعد دست به کار سم؟

A
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

حتماً سریعتر اقدام کن
روزای آخر اگه بندازی حتی اگه یه روز دیر بشه غیبت میخوری و دیگه بهت معافیت تحصیلی نمیدن

Phd99
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

تربیت مدرس تراز کدرشته فاقد خوبگاه ۵۹۰۰
و دارای خوابگاه ۵۶۰۰ واقعا چرا؟! اصلا فاقد خوابگاه دارای خوبگاه چه صیغه ایه؟!

اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Phd99

یعنی دانشگاه بهت خابگا نمیده و خودگردان باید بری هزینشون بیشتره و توی دانشگاه نیستن. من ارشدم بدون خابگا تربیت بودم

اقتصاد
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Phd99

الان این که خوبه‌ چرا معترضی. با تراز کمتر میتونی بری برای با خابگا

محسن صنعتی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Phd99

اینم از عجایب مدرس هست چرا که قاعدتا خوابگاه خیلی برای داوطلبان ارزش داره و ترازش باید بالاتر باشه توجیهش چیه خدا داند

منطق
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن صنعتی

توجیهش این هست که دانشجوهای رتبه برتر تهرانی بودند و بدون خوابگاه او اول زدند.
تو رشته ما خوابگاه ترازش بالاتر بود

Phd99
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  منطق

یعنی واقعا شما فکر میکنی نشستن پیدا کردن کی تهرانیه کی شهرستانی بعد ترازو با اون میزون کردن بدن به با خوبگاه یا بی خوابگاه؟!
از اون حرفا بودااا

حمیدرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Phd99

مشخصه، میخوان تهرانی ها که رتبه های بهتری رو هم معمولا میارن بزارن بدون خوابگاه

برق کنترل
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

آقا چرا حد نصاب برق کنترل اینقدر بالاست؟؟؟؟؟؟؟؟ تا سال پیش روزانه امیرکبیر ۳۰۰۰ بوده، روزانه تهران ۳۲۰۰ و روزانه شریف ۳۷۰۰ من امسال ۳۶۶۶ شدم ولی اولین کد رشته مجاز شبانه علم و صنعت زده. امسال حد نصاب امیرکبیر روزانه ۴۰۰۰، روزانه تهران ۵۸۰۰ و روزانه شریف ۵۳۰۰ شده. روزانه خواجه نصیر و علم و صنعت هم که سال پیش زیر ۳۱۰۰ بودن امسال حدودا ۴۰۰۰ شدن. بیایین اعتراض بزنیم این چه وضعشه اینقدر تفاوت نسبت به سال پیش!!!!!!!!!. تهران سال پیش ۳۲۰۰ امسال ۵۸۰۰ این دیگه خیلی نامردیه. بچه هایی که برق کنترل داشتن اعتراض بزنن منم میزنم. بچه های برق کنترل لطفا بگن که رتبه و ترازشون چجوری بوده و کجا دعوت به مصاحبه شدن

m
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  برق کنترل

بله دقیقا درسته . من هم برق کنترلم و واقعا شوکه شدم از دیدن تراز ها . مگه میشه اینقدر تفاوت نسبت به سال گذشته ؟
. دانشگاه های تهران به طرز عجیبی تراز ها رو بالا بردن و برعکس شهرستان ها به طرز عجیبی تراز ها رو پایین اوردن . من توی سایت سازمان سنجش اعتراض خودم رو ثبت کردم.

sina
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  برق کنترل

دقیقا، من هم شرایطم مثل شماست. به جز در سیستم ارسال درخواست سنجش جای دیگه هم هست که اعتراض کنیم؟

پور سعدی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  sina

همه رشته‌ها دانشگاه‌های تهران غیرطبیعی ترازشون رو بالا بردن

برق کنترل
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  sina

من همین سنجش رو میدونم

علی بابا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

رشته ما که فقه و مبانی هست فکر کنم برای دانشگاه تهران امسال تراز ها پایین تر بوده

علیرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی بابا

سلام ببخشیدشماکجاهادعوت به مصاحبه شدیدوهمه رومیریدبرای مصاحبه

علی بابا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام همه جا دعوت شدم تهران و جاهایی که زده بودم شما ترازتون و رتبه تون چنده؟

علیرضا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی بابا

من ترازم ۲۷۷۷ورتبه ۱۸۸ من ایلام وتبریزوشیرازوباقرالعلوم دعوت شدم شایدقبول نشم شماترازورتبه تون چنده?

حمید
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

به نظر من علت اینکه تراز شبانه بالاتر از روزانه هست شاید به این خاطر باشه که ظرفیت پذیرش دوره شبانه اون دانشگاه کمتر از دوره روزانه هست برای مثال دانشگاه تهران که تو اکثر رشته ها انتخاب اول هست اگر ظرفیت روزانه ۴ نفر باشه شبانه یک نفر . تو شبانه هفت برابر ظرفیت هم دعوت کنن که نمیکنن، میشه تا تراز نفر هفتم.

مینا،
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

سلام
رشته ادبیات عربی
تراز ۴۸۴۸
بترتیب
روزانه طباطبایی…الزهرا…اصفهان
شبانه بهشتی و شبانه الزهرا
روزانه چمران
مجاز ب شرکت در مصاحبه شدم

Graphic
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

دانشگاه تهران
ترازهای تخیلی رشته هنرهای تجسمی:)

روزانه ۶۱۳۰
شبانه ۶۱۵۹

samira
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

شما دعوت شدید مصاحبه؟

سوال
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

دوستان برای ثبت نام بررسی صلاحیت، چه مدارکی رو قبلش باید اسکن کنیم و حجم تصاویر برای بارگذاری چطور باید باشه؟
لطفا عزیزانی که ثبت نام کردن ج بدن. ممنون

samira
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

کارت ملی و صفحه اول شناسنامه، حجم رو نمیدونم.

مهسا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

صفحه اول شناسنامه و کارت ملی. عرض بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ پیکسل حجم بین ۵۰ تا ۵۰۰ kb

ملاک
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

تصویر شناسنامه و کارت ملی
عرض باید بین ۵۰۰تا ۱۰۰۰ پیکسل
حجم بین ۵۰تا ۵۰۰ مگ
البته خودتونم مطمءن شین

سوال
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ملاک

خیلی ممنون. لطف کردین

زینب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

دوستان بنظرتون اگه ۲۳ تاریخا اعلام شه تا اولین مصاحبه چقد تایم داریم؟

ترانه
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

احتمالا از هفته ی بعدش شنبه شروع میشن. با توجه به دانشگاه شریف که ۹ مهر شروع میکنه مصاحبه هاشو میشه حدس زد مهر شروع بشه کلا

روانشناسی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

ترازهای روانشناسی هم بالا رفته خیلی

سجاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام
الان مصاحبه دانشگاه تهران چجوره کسی اطلاع داره یا باید منتظر اطلاعیه دانشگاه باشیم ؟؟
و اینکه اطلاعیه رو سایت دانشگاه میزاره ؟

samira
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

هر دانشگاه خودش اطلاعیه میزنه

......
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

دانشگاه تهران و هر دانشگاه دیگری اطلاعیه جداگانه صادر میکنند.

......
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ......

بله به سایت دانشگاهها مراجعه کنید

علی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام ب همگی…امسال خیلی جالب بود تراز تربیت مدرس از دانشگاه شیراز و اصفهان پایین تر بود یا للعجب…
ی سوال: الان گواهی موقت کافیه واسه مصاحبه طبق اطلاعیه سنجش؟ بعد اینکه اگه ریزنمرات بخوان همون بدون امضاست دیگه گیر نمیدن؟

samira
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله همون بدون امضا کافیه

پور سعدی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چه رشته‌ای؟؟؟

علی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  پور سعدی

مخابرات

راز ترازهای نجومی دانشگاه های برتر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

طبق ایین نامه وزارت علوم، دانشگاه های سطح ۱ میتونن به میزان ۴۰ درصد ظرفیت دوره، از بین استعدادهای درخشان پذیرش کنن.

حالا دانشگاه هایی که میخوا کنکور دکتری رو دور بزنن این کار رو انجام میدن :

– ظرفیت اسمی رو بیش از اونچه واقعا قصد دارن جذب کنن اعلام میکنن

– ۴۰ درصد اون ظرفیت اسمی رو با استعداد درخشان پر میکنن

– و برای باقی ظرفیت اسمی که به داوطلبای کنکور میرسه اینقدر تراز رو بالا میبرن تا کسی معرفی نشه!

1213
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

۴۰ درصد برای ارشد ها !!!

pragmatic
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

با سلام،
فکر میکنم استعداد مازاد بر ظرفیت هست. فقط ۲۰ درصد ظرفیت اجازه جذب مازاد دارن. ربطی به سهمیه کنکور نداره

خودم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

دوست عزیز، ظرفیت پذیرش از طریق استعداد درخشان، حداکثر ۲۰ درصده و مازاد بر ظرفیت پذیرش از طریق آزمونه
وقتی اطلاعات صحیح و کامل ندارید،مجبور نیستید کامنت بذارید

راز ترازهای نجومی دانشگاه های برتر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  خودم

با یک جستجوی ساده در اینترنت، مشخص میشه کدوم یک از ما بهتره قبل از نظر دادن یا جواب دادن! بیشتر بررسی کنه ؛ عبارت زیر رو گوگل بفرمایید :

درصد ظرفیت استعداد درخشان

با آرزوی موفقیت برای شما در کسب علم و ادب

خودم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

شما رو دعوت میکنم که عبارت فرمایشی خودتان را در همان گوگل سرچ بفرمایید و این بار با دقت بیشتری به مطالعه اخبار مربوطه بپردازید، ۴۰ درصد ارشد و ۲۰ درصد دکتری
بنده و شما که همدیگه رو نمیشناسیم پس دلیلی هم نداره که از هم خشمگین بشیم،هدفمون از دور هم جمع شدن توی این سایت، تبادل آرا و دریافت اطلاعات بیشتره
هممون از استرس،تحت فشاریم،خدا قطعا به هممون کمک میکنه

مهلقا خانِم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

مازاد بر ظرفیته دیگه
چرا قبول نمی‌کنی؟!

......
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

برخی دانشگاهها تراز شبانه را زیادتر از روزانه زده اند تا داوطلبی دعوت به مصاحبه نشود یا در مصاحبه شبانه هیچ داوطلبی را اصلا قبول نمیکنند چون در نهایت دانشجوی اتباع خارجی با شهریه دلار پذیرش میکنند.

هوشیار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

استعداد معدلی برای ارشد تا حدودی منطقیست برای جذب دانشجوی دکترا فاجعه بار است….

Phd99
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

علت اینکه شهید بهشتی ترازشو اتقدر بالا می گیره واقعا برام سواله!!! ؟ دانشگاه تهران هم که دیگه امسال نسبت به پارسال وحشتناک بالا برده. با توجه به حد نصاب اعلام شده، احتمالش زیاده که امسال به نمره کتبی در پذیرش نهایی وزن بیشتری اختصاص داده بشه و یه جورای تعیین کننده باشه.

علی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Phd99

ب خاطر منطقشه فکر کنم…اونجا قیمتا بالاست

هوشیار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Phd99

برای گرایشهای مهندسی شهید بهشتی تراز رو نسبت به پارسال بشدت پایین اورده…..علتشتغییر ترازها بخاطر تراز داوطلبان است….چون دانشگاههای تهران تعداد افرادی که میخوان جذب کنند رو درنظر میگیرند و مثلا بنابه نظر خودشان سه برابر یا ۴ یا ۵ برابر رو دعوت به مصاحبه می کنند…..بتبع تراز تغییر می کند….

ملاک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

بچه ها ما که اصل مدرک ارشد رو نداریم بخاطر تعهد اشتغال.فقط گواهی داریم

الناز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ملاک

اشکال نداره.

ناشناس
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

دوستان یه سوال
الان شنبه خود سنجش اعلام میکنه زمان مصاحبه هارو؟
یا باید تک تک بریم تو سایت دانشگاه ها؟

......
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

هر دانشگاهی در سایت خود اطلاعیه میدهد.

سها
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

از ۲۳ وم تک تک باید بری تو سایت دانشگاهها و مدارک اپلود کنی براشون بعدش دانشگاه اطلاعیه میده و با ذکر اسامی تاریخ و ساعت تعیین میکنه برای مصاحبت، بعضی دانشگاهها هم مدام پیامک میفرستند برات

زینب
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سها

مدام استرس وارد میکنن

خدا چی بگم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

امیدی هست تو این وقت کم ترازا رو کاهش بدن؟؟

خدا چی بگم
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

بچه ها من فکر کنم تو دانشگاه تهران کارمند … دانشگاه تو اکسل ستون ها رو جابه جا زده :))))