اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه تبریز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی نفرات دعوت شده به مصاحبه علمی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه تبریز در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون کنکور سال 99 دانشگاه تبریز به شرح زیر است:

 

نکات مهم درخصوص شرکت در جلسه مصاحبه علمی در زیر ارائه شده است. از متقاضیان گرامی دعوت می شود این مطالب را به دقت مطالعه نموده و به تمامی نکات و توصیه ها توجه کافی داشته باشند.

1- متقاضیانی به جلسه مصاحبه علمی دعوت شده اند که مجموع امتیازات سوابق تحصیلی آنها شامل فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و فناوری، حداقل 30 بوده است. یادآوری میشود کسب حداقل 60 امتیاز از مجموع سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی جهت پذیرش ضروری است.

2- جلسه مصاحبه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به طور همزمان با مصاحبه متقاضیان آزمون نیمه متمرکز مقطع دکتری تخصصی برگزار خواهد شد که برنامه زمانی آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

3- جهت کسب اطلاعات لازم درخصوص جلسه مصاحبه علمی، به عنوان مثال زمان دقیق شروع جلسه، به وبسایت دانشکده ها و گروه های آموزشی ذیربط مراجعه نمائید.

4- متقاضیان گرامی جهت شرکت در جلسه مصاحبه علمی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان، نیازی به واریز هزینه و آپلود مدارک در سامانه مدیریت تحصیلات تکمیلی ندارند.

5- عدم شرکت در جلسه مصاحبه علمی، به منزله انصراف متقاضی از پذیرش تلقی میشود.

6- جلسه مصاحبه علمی برای تمامی داوطلبان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. لذا نیازی به مراجعه حضوری به دانشکده های مربوطه نیست.

7- قبل از شرکت در جلسه مصاحبه علمی، داوطلبان گرامی بایستی تمهیدات لازم از جمله موارد زیر را فراهم نمایند:

1-7- متقاضیان محترم یک عدد کامپیوتر خانگی یا همراه مجهز به میکروفن، بلندگو و دوربین یا تلفن همراه هوشمند در اختیار داشته باشند. استفاده از کامپیوتر توصیه میگردد.

2-7- متقاضیان گرامی اتصال اینترنت پرسرعت داشته باشند. با توجه به پائین بودن سرعت آپلود در برخی ارتباطات اینترنتی، استفاده از اینترنت دیتا توصیه میشود.

3-7- داوطلبان محترم نرمافزار Adobe Connect را از وبسایت رسمی گروه آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه تبریز به آدرس vu.tabrizu.ac.ir دانلود و نصب نمایند.

4-7 توصیه میشود متقاضیان گرامی دو فیلم آموزشی مربوط به راهنمای کار با نرم افزار Adobe Connect موجود در وبسایت رسمی گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز را مشاهده نمایند. این فایل ها داخل پوشه راهنمای استفاده از کلاسهای مجازی (ویژه اساتید) تحت عنوان راهنمای صوتی – تصویری تدریس در کلاس برخط (بخش اول و دوم) در دسترس هستند.

5-7- به منظور حفظ تمرکز کافی، داوطلبین عزیز مکان آرامی برای پاسخگویی در نظر گرفته و از دسترسی به اینترنت اطمینان حاصل نمایند. همچنین با توجه به احتمال قطعی برق یا اینترنت، در صورت امکان راهکار پشتیبان برای اتصال به اینترنت را فراهم نمایند. به عنوان مثال، یک بسته اینترنت دو ساعته از یک اپراتور دیگر منطبق بر زمان مصاحبه تهیه شود. در عین حال، وسایل نوشتاری و چندین برگه کاغذ سفید به همراه داشته باشند.

6-7- کلیه مدارک مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری که قبلاً داوطلبین برای دانشگاه ارسال نموده اند، در یک پوشه در کامپیوتر یا تلفن هوشمندی که متقاضیان برای انجام مصاحبه استفاده میکنند در دسترس داوطلبین باشند تا اگر کمیته مصاحبه کننده از سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلب نظیر پایاننامه یا مقالات سؤالاتی داشته باشند، امکان اشتراک گذاری مدارک درخواستی از طریق نرمافزار Adobe Connect وجود داشته باشد.

7-7- با توجه به دستورالعمل ارسالی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر الزام مصاحبه الکترونیکی به صورت صوتی – تصویری و الزام ارائه تصویر از سوی داوطلب، دوربین ها در نرمافزار Adobe Connect فعال هستند.

لذا رعایت مقررات و موازین مربوط به پوشش اسلامی توسط داوطلبین عزیز در جلسه مصاحبه علمی الزامی است.

8- لازم است داوطلبین گرامی در روز و ساعت تعیین شده برای مصاحبه، از طریق سرورهای Adobe Connect دانشگاه به عنوان کاربر Guest با وارد نمودن نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی وارد جلسه مصاحبه شوند.

در جلسه مصاحبه، بلندگو، میکروفن و دوربین برای داوطلبین فعال خواهد بود و از این طریق داوطلبین عزیز میتوانند پاسخگوی سؤالات کمیته محترم مصاحبه کننده باشند.

9- داوطلبین عزیز توجه داشته باشند که ممکن است به دلیل طولانی شدن مصاحبه نفر قبلی، دقیقاً در زمان تعیین شده اجازه ورود به جلسه برایشان صادر نشود. در این صورت، پیام زیر را مشاهده خواهید نمود. در این شرایط بایستی منتظر باشید تا اجازه ورود برای شما صادر گردد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها