موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 1399 منتشر شد. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 99 ساعت 20 امشب 20 شهریور اعلام خواهد شد!

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

جزئیات اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 99

به اطلاع متقاضیانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1399 مجاز به انتخاب رشته گردیده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ثبت نموده‌اند، می‌رساند کارنامه نتیجه انتخاب رشته بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد. از تمامی متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، دعوت می‌نماید باتوجه به نکات زیر به منظور انجام مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی هر یک از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

1- منحصراً متقاضیانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

زمان انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 99

متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه‌های مربوط که از تاریخ 99/6/23 در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها منتشر می‌گردد به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام نمایند.

عدم اقدام و یا مراجعه معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل می باشد.

محرومیت پذیرفته شدگان دوره روزانه دکتری 99 از کنکور دکتری 1400

آن‌دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه­ متمرکز سال 1399 قرار می گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1400 نخواهند بود.

جزئیات پذیرش دکتری رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی در سال 99

به اطلاع آن‌دسته از متقاضیان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (کد 2180) می‌رساند، از آنجا که شرط ورود متقاضیان کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها انجام خواهد شد، می‌باشد، لذا این‌دسته از متقاضیان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، حداکثر تا 7 روز پس از انتشار این اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به درگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند.

بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. در پایان لازم به ذکر است که در گزینش نهایی، وضعیت علمی متقاضیانی که نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت مذکور به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

زمان و نحوه تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری 99

همه متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه این سازمان، از تاریخ 99/6/20 لغایت 99/6/30 ضمن پرداخت مبلغ ششصد هزار (600/000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است متقاضیانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

نحوه گزینش نهایی داوطلبان آزمون دکتری 99

گزینش نهایی متقاضیان در هر کدرشته‌محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه- 50 درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و 30 درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی (مطابق با مفاد مندرج در بند 2-12 صفحه 9 دفترچه‌ شماره 1 آزمون) و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

نحوه اطلاع از جزئیات مصاجبه دکتری دانشگاه آزاد

همه متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت دانشگاه مذکور نموده‌اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری 99

مدارک لازم که متقاضیان دارای حدنصاب می‌بایست همراه خود داشته باشند:

1- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره (1)–  برای متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ 99/6/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند: اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 178 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی.

تبصره(2)– باتوجه به شرایط خاص کشور ناشی از انتشار ویروس کرونا و تغییر زمان آزمون ها، تاریخ دانش‌آموختگی دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 آخرین نیمسال خود را می‌گذرانند، براساس تشخیص و تایید آموزش دانشگاه، استثنائاً برای همین نیمسال، از 99/06/31 به 99/07/30 تغییر می‌یابد.

 2- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره 1– آن‌دسته از متقاضیانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2 – کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

3- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

4- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 دفترچه راهنمای انتتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات‌علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.

5- تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

6- سایر مدارک و مستنداتی که از سوی دانشگاه‌ها اعلام می‌گردد.

اعمال تغییرات در ظرفیت دفترچه انتخاب رشته دکتری 99

با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی درظرفیتهای بعضی ازکدرشته‌محلها انجام خواهد شد، بنابراین تعداد قبولی ها، براساس ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.

نحوه طرح سوال در خصوص نتایج انتخاب رشته دکتری 99

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیانی که انتخاب رشته نموده‌اند، وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کدرشته‌محل‌های انتخابی منعکس گردیده است، چنانچه درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا تاریخ 99/06/24 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.orgمراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سئوال یا سئوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن42163-021 در میان بگذارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

91 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس شماره یک
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

نتایج اومد…

سمی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ

اق یکی جواب منو بده
خو چرا مدارکی که باید همراه داشته باشید؟
مگوه قراره حضوری باشه؟
مگه نباید مدارک اسک بشه و ارسال؟

ناشناس
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

فرم صلاحیت عمومی هم امروز روی سایت قرار میدن؟

ناشناس
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

مگه نگفته بود از ۱ تا ۱۵ مهر برای فرم صلاحیت عمومی اقدام کنیم؟!
پس چرا الان میگه از ۲۰ تا ۳۰ شهریور؟!
چرا سنجش با خودش درگیر هست؟

.
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چون نتایج زودتر اعلام میشن

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

سازمان الان اعلام کرده ساعت ۸ مراجعه کنید.

دکتری
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

شد ساعت هشت همینجوری پیش بریم‌ کم کم میگه شش و بعدم چهار

محسن
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

به اطلاع داوطلبان عزیز آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند برای مشاهده کارنامه نتیجه انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ از ساعت ۲۰ امشب به همین سامانه مراجعه نمایید

رجب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

سنجش نوشت ۲۲

شما بخون ۱۷

سمی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

پدر ملتو در اوردن از بس استرس دادن

مائده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سمی

داغون شدیم از استرس

صبا ب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

شد ساعت ۲۰

سمی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

فقط من نفهمیدم چرا گفته مدارکی که باید همراه خود داشته باشید. نگفته بفرستید زودتر از دعوت

سمی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

خب ساعت ۱۰ شب شد که

هادی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام الان داخل سایت اعلام شده ساعت۲۲نتایج میاد التماس دعا

پدر ژپتو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

الان نوشتن ساعت ۲۲ میزاریم رو سایت. واقعا اینا چجوری آزمون برگزار میکنن با این سطح از نظمشون

امین
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  پدر ژپتو

به ساعت ۲۰ تبدیلش کردن. با خودشون هم درگیرن!!

امین
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

سرعت سایت سازمان سنجش به خاطر حجم زیاد کاربران، کند شده.
این کار سازمان سنجش اصلا قشنگ نبود. مردم آزاریه!
یکی از کاربران می گفت باید از سازمان سنجش متشکر هم باشیم که داره کارها رو ضربتی انجام میده!

می خوام بدونم آیا با چنین شلختگی و بی نظمی جای تشکر هم هست!؟

ارامش
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امین

نبایستی سنجش انتشار دفترچه و ثبت نام استخدام فراگیر رو با اعلام نتایج دکتری تو یک روز انجام میداد که داد

صبا ب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

رفت تا ساعت ۲۲

Habib
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

ساعت ۲۲ امشب اعلام میشه

عرفان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

نوشت ساعت ۲۲ میاد :-|

شمس الله
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

منکه دو تا انتخاب بیشتر نداشتم
۱- تهران
۲- شریف
و دیگر تمام….

ماریو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

چه عجب یه ساعتی گف دیگه برید ساعت ۱۰ بیایین ان شالا همه قبول شن

.
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

ساعت۲۲

وحید
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

ساعت ۲۲ امشب میاد بچه ها

هرمینه آوانسیان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

اطلاعیه جدید سازمان سنجش:
به اطلاع داوطلبان عزیز ازمون دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند برای مشاهده کارنامه نتیجه انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ از ساعت ۲۲ امشب به همین سامانه مراجعه نمایید

احسان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

قشنگ گفته
۶۰ تومنه منو بدبد بزارم برید مصاحبه
آدم یاد سر گردنه مییافته

شمس الله
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

نوشته ساعت ۲۲ بیاین

متقاضی دکتری ۹۹
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

سلام و درود!

الآن در مرحله‌ی آزمون استرس دکتری ۹۹ قرار داریم. افرادی که ازین آزمون به سلامت خارج بشن، و در تست عمومی روان و … اینا هم موفق باشن، به مرحله‌ی بعدی، یعنی مصاحبه دعوت می‌شن.

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

به اطلاع داوطلبان عزیز ازمون دکتری سال ۱۳۹۹ می رساند برای مشاهده کارنامه نتیجه انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ از ساعت ۲۲ امشب به همین سامانه مراجعه نمایید

نه نه عذرا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

توی زندگیم هیچ کس جرات نداشت اینقدر زجرم بده که سنجش امسال زجر کشم کرد.

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

من نزدیک سازمانم. میخواین یه سر حضوری برم نتایجمونو بپرسم بیام :)

..
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

خخخخ با استرسسسسسسس

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ..

فقط اسامی رو به همین شکل بگم؟
دو نقطه…
ژ
پدر ژپتو
و دیگر دوستان….

مهندس
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

عزیزانی که می‌گن استرس نداشته باشین و خبری نیست چرا اطلاعیه زده نزده اینجان خودشون پس؟:)))

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

شرمنده F5 نشیم هی رفرش رفرش…
چرا نمیاد نتایج؟!!

سمی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

ی سوال…. مدارک رو باید اسکن شده برای هر دانشگاه بفرستیم یعنی؟

مهسا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان راه میانبری لینکی چیزی پیدا کردید که نتایجمونو ببینیم؟؟؟ ☺✨✨✨✌

دکتری
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ساعت ده شب میاد

samira
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

چه شیک هم گفته کارنامه بر روی سایت قرار دارد:)
حداقل میگفت قرار خواهد گرفت

ناشناس
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

چرا نگفته مجازی؟ اگه مصاحبه ها حضوری باشه تو این کرونا چجوری بریم؟!

شسی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

مجازیههههههه، عه

مهدی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

مگه نتایج اومده؟

شسی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

من خودم به شخصه هر ۱۰ ثانیه دارم رفرش میکنم

رجب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شسی

me too

صبا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

میگمااااا…..
سایت هک نشده احیانا؟؟؟
اصلا شبیه هیچوقت نیسسسسست…..
نکنه اطلاعیه جعلیه؟؟؟؟

کیانمهر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

بابا تو رو خدا استرس نداشته باشید مرگ و زندگی نیست که

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام دکترای نمونه…
ارشدای باقی مونده….
منتظر باشین تا نتایج رو بزنیم براتون
خداااایا عاقبتش خوب باشه.
کی نهار میلش میشه الان؟!!!

هرمینه آوانسیان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

چرا سر کارمون گذاشتیییییید …. یک ساعته تو سایت سنجش دارم میگردم نییییییست :(

امین
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

سازمان سنجش نهادی بسیار کاربلد و خبره در دق دادن داوطلبان :))

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

یعنی تا ساعت ۱۶ میاد؟!
انگشتام درد گرفت از بس رفرش کردم سایت سنجش رو

پدر ژپتو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

ثبت نام فراگیر هشتم استخدامی را همزمان با اعلام نتایج سایت گذاشتن. همین باعث شده سایت یه شدت کند بشه.

l--p
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

بازم اسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتترررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسس

فرزاد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

سازمان سنجش الان زنگ زد بهم
گفت برید نهارو بزنید بعد نهار منتشر میکنم شیطونا !!!!

.
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

مرسی

نگار
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزاد

خیلی خوب بود

.
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

چرا وقتی نتایج را نگذاشتید اطلاعیه میدید که گذاشتیم. مارا دیوانه کردید. کنکور امسال بدترین کنکور بود.

طیب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  .

طنز

از رییس بانک مرکزی پرسیدن چرا موقع دریافت وجه از خود پرداز و دستگاه ابتدا کارت بیرون میاد بعد وجه نقد؟؟

گفت چون این ملت اگر اول پول رو ببینن بعد همه چی یادشون میره (کارت رو یادشون میره)

حالا این شده قصه سنجش و اطلاعیه زدنش
اول اطلاعیه
بعد نتیجه

مائده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

جالب بود احسنت :)

پدر ژپتو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

اول اطلاعیه رو گذاشتن. بعدش تازه میخوان نتایج رو بزارن. اینا دیگه کین.

سام
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  پدر ژپتو

پدر ژپتو کلا همیشه تو رو پیگیری میکنم

محمدرضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

چه لودی روی سرور سنجش سایتش کند شد. ماشالا تعداد دانشجو دکتری

تیگران
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

شاید ساعت ۲ بیاد

مجید
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

آقا این نتایج کجاس پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صبا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

همه چی امسال با عجله داره اتفاق میفته. حتی صفحه اطلاعیه هم مثل همیشه نیست…. سیاه و سفید نه رنگی…
همه مون هزار باره داریم چک میکنیم سایتو… هنگ کرد بدبخت…
رجب بگو چه ساعتی میذارن….

دانشجو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

سلام
دوستان اینجا که صحبتی از مصاحبه مجازی نشده است.

سپیده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

دقیقا

تیگران
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

کو نتایج

مهندس
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

الان سایت سنجش دان می‌شه و نتایج می‌ره تا شنبه صب

.
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

چرا نتایج نیست؟

l--p
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

نتایج کوش؟

رجب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

صبور باشید دوستان

خیلی زود نتایج هم بارگذاری خواهد شد

صبا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

وای رجب تو خیلی باحالی….
همیشه اطلاعتت ۲۰.
من فکر میکنم یکی از اعضا یا فرزندان سازمان سنجشی

مائده
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

خخخ

Nima
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ

سلام منم یه ساعت دنبال نتایجم سنجش جان چه کار میکنی

?!!
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

خب کو نتایج از کجا ببینیم؟؟!

?!!
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

خب کو کارنامه از کجا باید ببینم نتایج رو؟؟؟

ریحانه
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

نتایج کوش پس

مجتبی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

نتایج نیست

بهاره
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

نتایج که نیست
پس چرا گفته ” قرار دارد”

محمدرضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

نتایج کو

فافا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

کو پس ؟؟؟؟؟؟

رجب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

تا لحظاتی دیگر نتایج اعلام خواهد شد

محمدرضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

شما کارمند سازمان سنجش هستی?

رجب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

نه نیستم

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

نتایج رو کجا میشه دید؟

مجید
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

نتایج کجاست

صبا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

از کدوم قسمت باید نتایج رو ببینیم؟

طیب
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

اطلاعیه رو بی خیال نتایج کجاس

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  طیب

پس احتمالا تا بعدظهر نتایج میاد….