موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج نهایی پذیرش دانشجو از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره های دکتری تخصصی در سال 1399 دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اسامی پذیرفته شدگان بر اساس شماره پرونده ثبت شده در سامانه گلستان دانشگاه، هفت رقم سمت راست شماره ملی و نام پدر آنان در جدول زیر اعلام شده است.

 

شایان ذکر است پذیرش قطعی این افراد منوط به احراز کلیه شرایط زیر می باشد:

1- تشکیل دوره (کافی بودن تعداد دانشجویان ورودی جدید) در رشته مربوط از طریق آزمون دکتری تخصصی در سال 1399

2- تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور

3- تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی صلاح

4- احراز حدنصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول وفق جدول زیر و ارائه مدرک مذکور حداکثر تا قبل از برگزاری آزمون جامع به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس

تذکر: در صورتی که داوطلبی موفق به احراز کلیه شرایط فوق نشود یا اصالت مدارک مربوط احراز نشود، در هر مرحله ای از ثبت نام و ادامه تحصیل، پذیرش داوطلب لغو خواهد شد و شرکت در کلاس های دوره نیز هیچ گونه حقی برای وی ایجاد نمی کند.

جدول مدارک زبان انگلیسی معتبر و حدنصاب قابل قبول

(از 19 بهمن ماه 1396 مطابق با 8 فوریه 2018 به بعد)

مدارک زبان معتبرآزمون زبان
دانشگاه های
سطح یک
TMU
EXAM
MSRT
(MCHE)
TOLIMO TOEFL IBT Academic IELTS MHLE
حدنصاب نمره قابل قبول
برای پذیرش قطعی
505060505/560500

 

توجه:
قبول شدگانی که در زمان ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون شفاهی نامه پذیرش چاپ قطعی مقاله یا مقالات علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد خود را ارائه کرده اند که فاقد نسخه نهایی قبل از چاپ (پروف) مقالهبوده است و در جدول فوق، بالای شماره ملی آنان علامت * درج و شرایط آنها در ستون توضیحات اعلام شده است ملزم هستند تصویر مستندات مربوط را حداکثر تا پایان شهریورماه 1399 به پست الکترونیکی infoadmission@modares.ac.ir ارسال نمایند.

در صورت عدم امکان، آخرین مهلت ارائه مدارک مربوط حداکثر تا قبل از زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 (وفق تقویم آموزشی دانشگاه) می باشد و ضروری است داوطلبان ذی ربط نسبت به تکمیل فرم تعهد مربوط اقدام و تصویر فرم را حداکثر تا پایان شهریورماه 1399 به پست الکترونیکی فوق ارسال نمایند. در غیر این صورت نسبت به لغو قبولی مشروط ایشان اقدام خواهد شد و شرکت در کلاس های دوره هیچ گونه حقی برای آنان ایجاد نمی کند.

قبول شدگانی که در زمان ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون شفاهی نسبت به بارگزاری فرم شماره 1 با تایید مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل خود در سامانه گلستان دانشگاه اقدام نکرده اند در جدول فوق، بالای شماره ملی آنان علامت ** درج و شرایط آنها در در ستون توضیحات اعلام شده است، ملزم هستند حداکثر تا پایان شهریورماه 1399 تصویر فرم مذکور یا گواهی رسمی حاوی اطلاعات مقطع کارشناسی ارشد خود را با تایید مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل به عنوان دانشگاه تربیت مدرس به پست الکترونیکی infoadmission@modares.ac.ir ارسال نمایند و اصل آن را نیز در زمان مراجعه حضوری به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه (ساختمان آموزش کل- طبقه اول- اتاق 202) تحویل نمایند، در غیر این صورت از فهرست قبولی های علمی مشروط دانشگاه حذف خواهند شد و مجاز به ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره نخواهند بود.

نکات مهم:

1- اطلاعیه دانشگاه درخصوص نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، پس از اعلام نتایج پذیرش داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی سال 1399 توسط سازمان سنجش آموزش کشور و ابلاغ برنامه زمانی ثبت نام، در بخش آموزش وبگاه دانشگاه به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu قرار خواهد گرفت و قبول شدگان لازم است اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر مراحل ثبت نام را انجام دهند و دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی به داوطلبان از طرق دیگر ندارد و مطلع نشدن داوطلبان و عدم ثبت نام قبولی های علمی در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد و هیچ درخواست مساعدتی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

2- خواهشمند است در صورت ضرورت به برقراری تماس با کارشناسان این مدیریت، مراتب صرفا به پست الکترونیکی infoadmission@modares.ac.ir اعلام تا پاسخ مقتضی ارسال شود و از تماس با قسمت های مختلف دانشگاه جدا خودداری شود.

3- در رشته هایی که قبولی علمی اعلام نشده است هیچ یک از داوطلبان حد نصاب علمی لازم را برای پذیرش در این دانشگاه کسب نکرده اند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به Graphic
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

Graphic قبول شدین؟

Graphic
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  به Graphic

نه قبول نشدم :(

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

بزرگواران سلام
خوبید.
ممنون میشم اگه توضیحاتی درباره دوره ی دکتری به من بدید
مثلا
امتحان جامع کی برگزار می کنند؟
مدرک زبان باید کی ارایه بشه و چطوری؟
رساله از ترم چندمه و باید کلاسم بریم؟
آیا برای دفاع و فارغ التحصیلی چاپ مقاله هم لازمه؟

ممد به محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
دوره دکتری در ایران با بقیه کشورها تفاوت هایی داره و یکم بیشتر روی مسایل نظری کار میشه
هر دانشگاه هم متفاوته ولی معمولا ترم یک تا سه دروس نظری هست که با حداقل نمره ۱۴ باید پاس بشید و معدلتون هم باید حداقل ۱۶ باشه در هر ترم تا مشروط نشید..
آزمون جامع معمولا ترم ۴ برگزار میشه و نهایتا دوبار حق دارید شرکت کنید… وقت دارید تا همون موقع مدرک زبان بیارید… در مورد مدارک زبان مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه آزاد و حداقل نمره هاشون توی همین سایت مطالب خوبی پیدا میکنید…
به طور رسمی از ترم ۵ پایان نامه شروع میشه ولی خب معمولا زودتر شروع میکنن..
در مورد دفاع و مقاله هم بله معمولا دانشگاها آیین نامه داخلی هم دارن ولی معمولا پیش دفاع دارن و باید حداقل یکی دوتا مقاله علمی پژوهشی هم ارایه کنید.

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ممد به محمد

سپاس فراوان

samira
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

۲ ترم اول واحد درسی دارید
ترم ۴ آزمون جامع
قبل آزمون جامع باید مدرک زبان رو گرفته باشید که اجازه آزمون جامع بدن
بعد آزمون جامع روی رساله باید کار کنید، دیگه واحد درسی ندارید
مقاله هم بیشتر دانشگاه ها اجباریه، در غیر اینصورت اجازه دفاع ندارید

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  samira

ارادتمندم
ممنونم