موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

۳۰ مهر؛ آخرین مهلت فارغ التحصیلی برای پذیرفته شدگان دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشجویان کارشناسی ارشد که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در سال ۹۹ را دارند لازم است تا ۳۰ مهر فارغ التحصیل شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش، درخواست علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر مساعدت با ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان دکتری را نپذیرفت.

در نامه رضا محمدی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:

پیرو نامه ۲۹ شهریور در خصوص متن نامه معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر مساعدت با ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان آزمون دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ که از مقطع کارشناسی ارشد با تاخیر تا پایان نیمسال دوم فارغ التحصیل می‌شوند؛ به استحضار می‌رساند از آنجایی که ثبت نام از پذیرفته شدگانی که در موعد مقرر موفق به اخذ و ارائه مدرک مقطع کارشناسی ارشد نمی‌شوند، تحصیل همزمان در دو مقطع تحصیلی برخلاف مقررات آموزشی است، لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان آزمون مذکور منحصرا برای افرادی از نیمسال دوم امکان پذیر است که پذیرش دانشجو در کدرشته محل قبولی مطابق با دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی سال ۱۳۹۹ برای نیمسال دوم  باشد؛ لذا پذیرفته شدگان کدرشته محل‌های نیمسال اول لزوما باید بر اساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ۹۹ از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

۳۰ مهر آخرین مهلت دفاع برای قبول شدگان دکتری ۹۹

بر این اساس نامه تاریخ ۲۹ شهریور ۹۹ معاونت آموزشی وزارت علوم از دستور کار خارج می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

80 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ق٫ظ

سلام .منم شرایط شما رو دارم .لطفا پیگیر اعتراضات و فرصت دفاع و اجازه ثبت نلم در نیمه دوم ترم همان بهمن به امثال من داده شود

رضا
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

دوستان کسی هست که بعد از مهرماه دفاع کرده باشه و اجازه ثبت نام در مقطع دکتری بهش داده باشن؟

بیژن
مهر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ

من ابتدا فکرکردم تا بهمن وقت دارم وحتما مصاحبه وپایان نامه عقب میفته برای مصحابه اون امادگی نداشتم پایان نامه هم برای آذر برنامه ریزی کردم کلا با تغییر وقت آزمون ومصاحبه ودفاع از پایان نامه همه چیز از هم پاشید اصلا نمیشه برنامه ریزی کرد سازمان سنجش نظمی نداره ماه به ما ازمون راعقب انداخت ابتدا میگفت تا خرداد بدونه برنامه ریزی به یه عده ظلم شد شکایت به کی بکنیم

احسان
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

یک نهاد دولتی باید پیگیری کنه این موضوع رو، الان هم که من می خواستم برم دانشگاه فرم دفاع پر کنم میگن که محدودیت رفت و آمد به شهر مربوطه رو داریم با این وضع کرونا چه گیری کردیم از یه طرف با تعطیلی دانشگاه ها نه داده داشتیم که پایان نامه رو انجام بدیم نه بهمون زمان اضافه میدن تا انجام بدیم یه چیزی بهشون بدیم، ملت دانشجویی رو آواره خودشون کردن دانشگاه ها و وزارت علوم، یکی میگه بیا اون یکی میگه نیا، دانشگاه میری میبینی استاد از ترس کرونا نمیاد بیاد هم تحویلت نمیگیره و میگه تو این وضعیت اینجا چیکار داری.

یک مشورت
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام. دوستان یک مشورت میخواستم ازتون بگیرم. الان تماسی که با آموزش دانشگاهمون داشتم، گفتند که چون بر مبنای اطلاعیه قبلی سنجش برنامه ریزی ها صورت گرفته و به دانشجویان قول داده بودیم که میتوانند تا پایان نیمسال اول دفاع کنند لذا با وجود این اطلاعیه ، میتوانند با دانشجویان همکاری کنند. الان بین دو راهی موندم که به حرف سنجش گوش بدم یا دانشگاه. از یک طرف میترسم این شانس خوبی که دانشگاه به ما داده رو از دست بدم و از طرف دیگه میترسم سنجش بعدها ما رو گرفتار کنه. دوستان الان علاوه بر اینکه در حال انجام کارهای پایان نامه هستید، با توجه به این اطلاعیه اقدام دیگه ای هم کردید؟ مثلا درخواست حذف از لیست مصاحبه شوندگان یا ازین قبیل؟ چون منتظر بودن برای اینکه ببینیم تهش سنجش چه اقدامی میکنه واقعا یک ریسک بزرگه. ممنون میشم دوستان با نظرات ارزشمندتون بنده را راهنمایی کنید.
با سپاس

سارا۶۷
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  یک مشورت

سلام. منظورتون قول همکاری فقط برای دفاع تا بهمن هست یا همکاری برای پذیرش داوطلبی که قراره تا بهمن دفاع کنه؟

یک مشورت
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارا۶۷

هر دو مورد رو دانشگاه مشکلی نداره و همکاری میکنه. منتهی من از اون طرف قضیه هم نگرانم. چون میترسم بعد از اینکه در دانشگاهم قبول شدم و انشالله از مقطع دکترا فارغ التحصیل شدم انوقت یه جایی سنجش به مدرک گیر بده احیانا یا یک اتفاق دیگه ای بیفته. نمیدونم چیکار کنم . شما راه حلی دارید؟

سارا۶۷
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک مشورت

کدوم دانشگاه تماس گرفتید؟
درباره اقدامی که پرسیدید باید بگم من به سازمان سنجش درخواست حذف اولویت هام رو دادم. هر چند با توجه به ابهامی که وجود داره نمیدونم که عجله کردم یا نه.

سارا۶۷
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک مشورت

زنگ بزنید به سازمان سنجش و سوالتون رو بپرسید.

پدر ژپتو
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا۶۷

بدترین توصیه ممکنه !!!

خسته از زندگی
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  یک مشورت

به حرفایی که میزنن زیاد اعتماد نکن . بعدا راحت میگن ما کی گفتیم . زیاد هم روی پایان نامه وقت نذار . باور کن کسی اون پایان نامه رو نگاه نمیکنه . برا من که ارشد شریف بودم و کلی وقت روی پایان نامه گذاشتم بودم داورا چند صفحه از پایان نامه رو بیشتر نخونده بودند .

پدر ژپتو
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  یک مشورت

دوست عزیز، دو راهی شما بین دانشگاه و سنجش نیست، بلکه بین دانشگاه و وزارت علومه!

دانشگاه گفته هر دانشجویی که تا پایان نیمسال اول از پایان‌نامه‌اش دفاع کنه، ما تاریخ دفاع رو ۳۰ مهر میزنیم، در واقع دانشگاه داره با این امتیاز به شما و بقیه دانشجوها لطف میکنه.

شما هر تاریخی که تا پایان نیمسال اول دفاع کنی، تاریخ فراغت قانونی شما ۳۰ مهر خواهد بود.

به هیچ وجه به سنجش یا نهاد دیگه‌ای چنین مطلبی رو اطلاع ندید چون دانشگاه‌تون با لطف به شما، این امتیاز رو لحاظ کرده و نهادهای بالاتر (سنجش، وزارت علوم، نظام وظیفه و …) در صورت اطلاع از این تخلف، با دانشگاه برخورد جدی میکنن که در این صورت دانشگاه هم این امتیاز رو لغو میکنه.

علی
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

سلام من یه سوالی داشتم از خدمتتون. من ۲۲ شهریور دفاع کردم ولی تا الان نتونستم تسویه بکنم با دانشگاه در واقع درگیر کاغذ بازی های اداری ام میترسم تا آخر مهر تموم نشه. زمان فارغ التحصیلی من زمان دفاع از رساله ارشده یا همون زمان تسویه حساب؟

samira
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

فارغ التحصیلی زمان دفاعه، یعنی ۲۲ شهریور
مهم نیست تا چقدر تسویه طول بکشه
نگران نباشید، دانشگاهی که قبول میشید مهلت میده برای ارائه مدرک ارشدتون، چون یکی دو ماهی طول میکشه مدرک صادر شه

پدر ژپتو
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

تاریخ فراغت از تحصیل شما ۲۲ شهریوره

هما
مهر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام

آقا توروخدا پیگیری کنین

واقعا از استرس دارم میمیرم دستتون میرسه یه تماسی چیزی بگیرین شرایط بچه ها رو برسونید لطفا

حداقلش به اندازه تعطیلی ها اضافه کنن وقت رو

وحید
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  هما

از سازمان سنجش درخواست کنین بلکه ایشالا یه کاری کنن. منم شرایط شما رو دارم.

مینا
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ

بچه هایی که دعوت به مصاحبه شدن و قراره ورودی بهمن باشن و یا افرادی که دیر ثبت نام کردن چرا الان باید مصاحبه بدن که بعد قبول بشن و نتونن بیان و یک سال هدر بشه؟ خب دی ماه مدارک بدن و تکمیل ثبت نام و مصاحبه. که از حق مسلم محروم نشن

آنی
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

دعوت برای حمایت از کمپین مهلت دفاع از پایان‌نامه تمدید شود
https://www.farsnews.ir/my/c/25993

.
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

هیچ جا صریحا نگفته تعطیل. نیمه تعطیل هست. ای کاش پایان نامه هاتون اماده دفاع باشه که با یک جلسه مجازی دفاع کنید. نکنه توقع دارید تا اخر اسفند مهلت بدهند. کسی که وضعیتش معلوم نبود به هر دلیلی میتونست شرکت نکنه. ضمن اینکه وقتی کار شما اماده باشه رتبه تون تک رقمی باشه استاد راهنماتون حتما یک ساعت جلسه دفاع مجازی برای شما ترتیب میدهد. مثل اینکه مشکل چیزای دیگه س

یک دوست
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  .

با سلام .دوست گرامی بحث فقط در مورد این نیست که چرا دانشگاه ها تعطیل شدند و ما نمیتوانیم دفاع کنیم. من از دیگر دوستان اطلاع ندارم و وضعیت خودمو عرض میکنم. خودم بشخصه قبول کرده بودم که بسیار سخت است بتوان تا ۳۰ مهر دفاع کرد ولی وقتی معاون محترم وزیر علوم نامه ای منتشر می کنند که تا پایان نیمسال اول فرصت دفاع داده میشود و دانشگاه بنده هم آن را اجرا می کند، توقع داشتید با توجه به این فرصت فوق العاده چه تصمیمی میگرفتم. خب واضح است.در مصاحبه شرکت میکردم. عرض بنده این است که چرا اولا” نامه اولی به این سادگی منتشر و بدون ابلاغیه دریافتی از سوی دانشگاه اجرایی میشود ثانیا” کجای تاریخ آزمون ها سراغ دارید که صبح یک اطلاعیه ای بدهند و شب حرفشان را پس بگیرند. لطفا وقتی از شرایط تک تک دوستان آگاهی ندارید اینگونه با جمله آخرتان، همه را خطاب قرار ندهید. با آرزوی موفقیت برای شما و همه دوستان

ویکتاریون
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  .

الان مشکل اصلی این نیست که چرا مهلت نمیدن. مشکل اینه که چرا گفتن مهلت میدیم و کسانی اون اطلاعیه رو مبنای شرکت در مصاحبه قرار دادن و حالا گفتن اون قضیه کنسل. حالا قبولی این افراد مساوی شده با محرومیتشون. تضمینی هم نیست که توی این مرحله انتخابشون رو حذف کنن و پس فردا سنجش و علوم حرف دیگه ای نزنن. مردم بازیچه که نیستن.

صدرا
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

واقعا می نشینند تصمیم میگیرند الان دو هفته هست شهرهای بزرگ همه جووا تعطیله،چطور دفاع می کردیم؟

وحید
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

دوستان همگی در سایت سنجش اعتراض بزنین بلکه نظرشون عوض بشه.

مسی
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

آقا جان جدتون پیگیری کنید….

من شریف قبول شدم به امید نامه قبلی…

توروخدا پیگیری کنید خب این چه وضعیه حداقل ۲ هفته به علت تعطیلی دانشگاه تمدید کنید

.......
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مسی

چه جالب
پارتی و رانت اساتید و قصه تکراری…..

خسته از زندگی
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  .......

خالی میبنده

صبا
مهر ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

میگه شریف قبول شدم
قطعا پارتی که از الان میگه شریف قبول شدم
با رتبه ۱ موندم معلق که آیا امسال قبول میشم یا نه
چطور انقد مطمنن اگه پارتی نیست

دانش‌جو
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/
دوستان لطفا از طریق این لینک درخواستتون رو به گوش سازمان سنجش برسونید.
سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به من پیام داده بود که تا بهمن فرصت فارغ التحصیلی هست و من رو این حساب کمی برناممو تغییر دادم و حالا با رتبه تک رقمی و مصاحبه های عالی ممکنه نتونم دفاع کنم.
واقعا با اون پیامشون خیلیارو گمراه کردن.

سارا۶۷
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانش‌جو

یعنی شما سوال کرده بودید و در جواب این رو بهتون گفتن؟

دانش‌جو
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا۶۷

بله،
در پاسخ سوالم تو سیستم پاسخگویی سایت سنجش به من گفتن که قراره تا آخر بهمن دانشگاه‌ها مساعدت کنن.
و من به همین دلیل تمرکزمو گذاشتم روی مصاحبه ها و از برنامم عقب افتادم.
الان هم که یهو اعلام کردن آخرین فرصت ۳۰ مهر هست.

مری
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ

پی اچ دی تو دستت میرسه کمک کن تو را بخدااااااااااااا. من چکار کنم دیگه! !!!!! خداااااااااااااااااااااااااا کجایی از استرس دارم میمیرم این دانشگاه های بی صاحب کار اداری یعنی چه به قرآن !!!! باور دیگه ندارم کرونا هست بخدا دو بار رفتم تهران با هواپیما برگشتم با اتوبوس ترمینال آزادی مترو اتوبوس بی آر تی ولی سالم هستم کی میخواهد جواببببببببببب تعطیلی ها را بده یا مهلت را تمدید کن. تو را بخدااااااااااااا پی اچ دی تو پیگیر باش.

مری
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

ما جلسه های دفاع همه جا در تهران کنسل شده آقایان معلوم نیست کجا دارند زندگی میکننامه! !! اسم نمیبرم بعضی دانشگاه های تهران کار اداری تعطیل نکردند ولی بعضی هاشون اجازه ورود دانشجو به دانشگاه را نمیدن ولی بعضی ها انگار دانشگاه باز هست دانشجو طردد میکنه! !! خب من با دانشگاهم چه گلی به سر بزنم !!! چرا این مملکت هرکی به جور تصمیم میگیره دوبار با هواپیما تهران رفتم هیچ با اتوبوس برگشتم فقط دارم از استرس میمیرم. خدا بگم آقایان را چکار کنه!!! لطفا با تلفن دانشگاه ها تماس بگیرید همه اشغال یا پاسخگو نیست

سارا۶۷
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

سلام. ممنون میشم اگه جواب سوال من رو بدید
من در مصاحبه دکترا ۹۹ شرکت کردم ولی تا ۳۰ مهر ۹۹ از کارشناسی ارشدم فارغ التحصیل نمیشم. می خواستم بپرسم اگه مهلت فارغ التحصیلی همچنان تا ۳۰ مهر باقی بمونه و من در اولویت روزانه ای پذیرفته نهایی بشم که پذیرشش نیمسال اول هست، آیا از شرکت در دوره روزانه کنکور ۱۴۰۰ محروم میشم؟

دانشجو
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا۶۷

سلام. شرایط بنده هم کاملا مشابه شماست. در ابتدا با آموزش تون تماس بگیرید تا مطمئن شوید. شاید راه حلی داشته باشند. ولی ظاهرا” بله محروم خواهیم شد. عجیب است اما واقعی. متاسفانه سرنوشت آدما برای بعضی ها مهم نیست و روی ما آزمون و خطا می کنند. خودم بشخصه تا اواخر شهریور قبول کرده بودم که نمیتوانم تا ۳۰ مهر دفاع کنم اما وقتی اون اطلاعیه کذایی منتشر شد ورق برگشت و بر همین اساس برنامه ریزی کردم. دانشگاه ما که هنوز برایم جای سوال است چطور وقتی ابلاغیه ای دریافت نکرده، این اطلاعیه را در دستورکار قرار داد و با صراحت و اطمینان گفت که ما ابلاغیه را دریافت کردیم و بنده هم بر همین اساس رفتم مصاحبه دانشگاه خودم. فعلا درخواست کتبی برای مدیر گروهمون آماده کردم که اسمم را از بین مصاحبه شوندگان حذف کنه تا بتونم لا اقل از آزمون بعدی محروم نشم.

سارا۶۷
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

یعنی از طریق دانشگاه مصاحبه کننده هم میشه اقدام کرد؟ با توجه به اینکه چند روز از مصاحبه هام گذشته. یه نگرانی دیگه من اینه که من اولویت هام رو حذف کنم و بعد نظر مسئولین باز عوض بشه. گرفتاری شدیم به خدا.
شاید بهتر باشه شما هم اگه می تونید اول اطمینان پیدا کنیدکه آیا محرومیتی در کار خواهد بود یا نه.

.......
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا۶۷

بله متاسفانه محروم میشید
اگه مطمئنید به قبولی تون سعی کنید قبل سی ام دفاع کنید

دانشجو
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام. دوستان لطفا در سامانه پاسخگویی به سوالات سازمان سنجش به این تصمیم اعتراض بزنید یا اگه از عواقبش بیم دارید بگید حداقل یک راهکار دیگه ای پیشنهاد بدهند. بنده خودم دوبار درخواست دادم. پاسخ اولیشون که تقریبا بی ربط بود و همین اطلاعیه را برام بفرستادن ولی اگه تعداد درخواست ها بالا بره شاید یه فکری بکنن. با تشکر

روانی شدیم از دستتون
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

لااقل تعطیل نکنید انقدر
خب این یه ماهی که وقت دادید یه هفتش کلا تعطیل بود
هفته بعدم که ستاد کرونا درخواست تعطیلی داده ، خب کی کارای اداریش رو بکنیم ؟ بابا یه ذره فکر کنید بد نیست به خدا ، گناهی هم داشت گردن من

Mos
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ق٫ظ

لطفا تجدید نظر کنید شرایط کرونا برنامه ریزی همه رو بهم ریخته انجام کارهای اداری دانشگاه ها واقعا زمان بر شده ومشکلات زیادی داره

فرناز
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

ببخشید این راجع به دانشگاه آزاد هم صادقه؟

لاله
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرناز

بله

پدر ژپتو
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

دوستان، رحلت استاد شجریان رو به همه داوطلبان دکتری هنر دوست تسلیت میگم.

وحید
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

وقتی دانشجو رو امیدوار میکنن دیگه نباید اینجوری حرفشونو پس بگیرن.نمیشه اعتراض داد تصمیم رو عوض کنن؟

sadaf
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

من الان دفاع کردم ولی تسویه اینا مونده
چیکار کنم؟

دکتر
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

نگران نباشید، ارتباطی به زمان تسویه نداره، همون تاریخ دفاع، به عنوان تاریخ فارغ التحصیلی محسوب میشه

sadaf
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

ممنون ازتون

لاله
مهر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  sadaf

نگران نباش

...
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

:(

آنی
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ

خیلی بد شد کاش خبر قبلی رو اول هماهنگ می‌کردند بعد منتشر می‌کردند. بالاخره ماهم بر اساس این اطلاعیه ها برنامه ریزی کردیم.

بهزاد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ

دوستان لطفا بیایید همه با سازمان سنجش تماس بگیریم و درخواست بدیم که حداقل تا پایان آبان فرصت بدن.
الان همه زحمات من بخاطر دو هفته زمان کمتر هیچ میشه.
دانشگاهها ۸ ماه تعطیل بوده و دسترسی به اساتید خیلی سخت.
این اصلا انصاف نیست.

دانشجو
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

واقعا کسی پاسخگو نیست. متاسفانه دانشجویان زیادی قربانی این تصمیمات شدند. من به سنجش اعتراض کردم ولی فکر نمیکنم جواب بدهند. الانم درست خورد به تعطیلی ها و زمان داره از دست میره

آنی
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

موافقم کاش یه نظرسنجی درست کنید(من بلد نیستم) مثل نظرسنجی تعویق کنکور، که اونجا مخالفتمون اعلام کنیم

کیمیا زرینی
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

واقعا چرا اصلا شرایط کرونا رو در نظر نمیگیرن؟ خوب آخه بخاطر همین‌کرونا ترم بهمن ماهمون کلا سوخت شد الکی ام کلی شهریه ریختیم و اصلا هم نشد دانشگاه بریم خوب تقصیر ما چیه که جلسه ی دفاعیه برگزار نمیشه؟

فیروزه
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

سلام من معدل قبولی ارشدم بالای ۱۹ بود واسه همین به خیال خودم بدون کنکور شرکت میکنم و همینکارم اما پایانامه ۱۸ بودم چون دانشگاه ما فقط مجله مورد نظر خودش رو نمره میداد و من ۳ مقاله داخلی و ۳ مقاله خارجی داشتم اما بخاطر نمره پایانامه پذیرش نشدم باید ۱۸:۵۰ میشدم
میشه لطفا این موضوع مد نظر باشه و از نمره کامل پایانامه مد نظر پذیرش باشه تا حق کسایی مثل من ضایع نشه یه سال عقب بمونیم
ممنون

مهسا
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

الان تا آخر مهر قراره نتایج دکترا بیاد . از طرفی مصاحبه آزاد تا ۳۰ مهر طول میکشه. یعنی نتیجه آزاد و سراسری به صورت جدا میاد؟ بعد ترم دانشگاه آزاد از کی شروع میشه؟

تقاضای تکمیل ظرفیت
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

با سلام و عرض ادب و احترام ما تقاضاى برگزارى تکمیل ظرفیت براى دکترى ازاد و دولتی ۹۹ مثل بقیه مقاطع تحصیلى که تکمیل ظرفیت برگزار شد از جمله دکترى در رشته های علوم انسانی هستیم لطفا صداى ما رابه گوش مسئولین برسونید

بهنام
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ

این همه قانون رو شما واسه کرونا تغییر دادید ۱۰۰ تا تاریخ جابجا کردید نهایت برا دانشجوهایی که این شرایط رو داشتند اجازه ثبت نام برا ترم بعد رو قرار میدادید میگفتید میتونند از ترم دوم برا ترم ثبت نام و شروع به تحصیل کنند

غلامرضا عبدی
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ق٫ظ

به کمپین تکمیل ظرفیت رای بدهیدhttps://www.farsnews.ir/my/c/40800

علیرضا
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

واقعا که. هیچ مشکلات دانشجو را در نظر نمیگیرن

ahmd
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ

واقعا کنکور امسال در تاریخ ماندگار شد. شانس ما رو

دکتر ایشالا
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

دوستان منظورشون از فارغ التحصیلی اینه که دفاع کرده باشیم تا آخر مهر؟ آخه داورا توی جلسه دفاع یه ایرادایی میگیرن باید اصلاح بشه و مراحل بعدی…
این مراحل اگه بمونه برای آبان ماه مسئله ای نیست؟ فقط دفاع کنیم تا آخر مهر؟

ویکتاریون
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر ایشالا

آره تاریخ فارغ التحصیلی همون تاریخ دفاعه. اون اصلاحات و فرایند فارغ التحصیلی مهم نیست.

دکتر ایشالا
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

مطمن باشیم؟؟؟

P
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر ایشالا

بله دوست عزیز تاریخ دفاع همون تاریخ فارغ تحصیلی هست، توی مدرک همون تاریخ نوشته میشه

ویکتاریون
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر ایشالا

بله. فقط در صورتی فارغ التحصیل نمیشی توی اون تاریخ که کارت خیلی عقب باشه و ناتمام بخوره سر جلسه.( داورا نمره ندن) ولی اگه نمره بدن قضیه تموم شده س.

دکتر ایشالا
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خدا رو شکر

ممنون

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

نمره دادن، منتهی تسویه با دانشگاه انجام نشده و نمره رو ثبت سیستم نکردن

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خب داخل سیستم وزارت علوم پرونده ارشد بازه و میگه هنوز دانشجو هست، چه طور برای دکتری در دانشگاه جدید ثبت نام کنیم…دفاع هم انجام دادیم

دانشجو بلاتکلیف
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام. دوستان خواهشا یکی بهم توضیح بده چیشد داستان. الان یعنی اون اطلاعیه ای که قبلا” گفته بود با تمدید فارغ التحصیلی تا پایان نیمسال اول موافقت شده، دود شد رفت هوا؟ دانشگاه ما راضی شده بود که دانشجویانی مثل من که نمیتونن تا پایان مهر دفاع کنن، از بهمن ماه شروع نیمسال جدیدشون خواهد بود

سویل
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

نه دیگه این امکان وجود نداره
فقط در صورتی میتونید برید دکتری که تا پایان مهر دفاع کرده باشید

دانشجو بلاتکلیف
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سویل

خیلی ممنونم از پاسختون. من در مصاحبه دانشگاهم شرکت کردم و اگه قبول بشم و نتونم تا پایان مهر دفاع کنم، حداقلش اینه که از آزمون پیش رو محروم میشم. انشالله که هر چی خیره. برای همه دوستان عزیز آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

ویکتاریون
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ

معنیش همینه. دانشگاه خودت شاید تا وسطای آبان هم دفاع کنی انعطاف به خرج بده و تاریخش رو مهر رد کنه.

محسن
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ

یعنی سال بعد نیاز به آزمون ندارید

دانشجو بلاتکلیف
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

در صورت قبولی در مصاحبه و پذیرش روزانه، از آزمون سال بعد محروم میشم. همینو میفرمایید دیگه درسته؟ خیلی جالبه. الان باید دعا کنم که توی مصاحبه قبول نشم که حداقل از اون طرف بتونم توی آزمون سال بعدی شرکت کنم. اونم به خاطر تصمیمات آنی و سطحی که توسط وزرات علوم و سنجش گرفته میشه

ویکتاریون
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

آره کار بدی کردن که اون خبر رو بدون هماهنگی و رفع مغایرتش منتشر کردن. به جای دعا کردن می تونی با دانشگاهت تماس بگیری و انصراف بدی یا با سنجش مکاتبه و انتخابت رو حذف کنی که لااقل محروم نشی. ولی آخه آدم نمی دونه کدوم حرفشون رو مبنای تصمیم قرار بده. معلوم نیست سر همین حرف هم بمونن. محض احتیاط از آموزش دانشگاهتونم بپرس ببین چه کاری از دستشون بر میاد.

دانشجو بلاتکلیف
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

خیلی ممنونم از راهنمایی تون. چشم حتما مواردی که فرمودید را انجام میدهم

محمودی
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام خوب با اساتید برین مسافرت اونجا جلسه دفاع بزارین هم فاله هم تماشا چه گرفتار شدن دانشجویان همش باید برن دنبال اساتید

دکی
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

این هفته تعطیل شد ، استادا رفتن کوه و دشت
تو اخبار اعلام کردن ستاد کرونا گفته شاید تعطیلات را دو هفته ای کنن
از کی امضا بگیریم برای دفاع؟
چه جوری وقت بگیریم ؟
برای خانواده مون جلسه دفاع اجرا کنیم ؟
تعطیل میکنید استادای ما راه میفتن میرن مسافرت ، نه تنها کرونا بهتر نمیشه ما هم از زندگی میفتیم

***
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

کاملااااااا درست میگین