موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

آغاز ثبت نام آزمون EPT آبان ماه 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

 ثبت نام آزمونEPT  آبان ماه 99 از امروز یکشنبه 13 مهر آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر علام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی، ثبت نام این آزمون تا ساعت 24 جمعه 18 مهرماه 99 ادامه خواهد داشت. آزمونEPT  در روز جمعه 9 آبان  ماه 99 به طور همزمان تهران، تبریز، مشهد، اهواز،اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج،ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد واراک برگزار می شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه  7 آبان ماه است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

22 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عدالت عدالت عدالت
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ

صفهای ورود، خروج راهروها، آسانسور و … چرا انلاین برگزار نمیشه، جون قشر تحصیکرده رو چرا بخطر میندازید؟

ر ز
آبان ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ق٫ظ

سلام باتوجه به شیوع کرونا و ترس و استرس از این بیماری و همین طور استرس خود ازمون زبان ept نمی توانیم نمره قبولی کسب کنیم و با توجه به این تز ما اماده است فقط نمره زبان می خواهیم نمی توانیم دفاع کنیم لطفا یا این ازمون حذف شود چون به درد ما نمی خورد یا اینکه مجازی بر گزار شود حداقل از استرس ما کم شود تا بتوانیم امتحان را در این زمان کم خوب بدهیم

تنها راه ما دانشجوها
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ر ز

همه زنگ بزنیم ستاد کرونا بگیم اینا باید آزمون رو مجازی کنن، چند آزمون کنسل شده، همه برای دفاع موندیم، شرایط برگزاری و کلاسها هم غیر استاندار شده، کاهش قبولی برتی دفاع به چهل و الکترونیکی شدن آزمون رو پیگیری کنیم از ستاد کرونا

مجید
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

سلام
مسئولان لطف کنن تاریخ آزمون آبان ماه ept تغییر بدن چون من که دانشجوی دکتری هستم و خیلیهای دیگه مثل من دقیقآ روز ۹ آبان ماه امتحان استخدامی دستگاه های اجرایی هم داریم و با بی تدبیری مسئولین آزمون ept هم ۹ آبان ماه هست.

مجید
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

سلام
واقعآ مسخره شده کنکور دکتری.سالهای قبل اونقدر سخت میگرفتن اما امسال بخاطر کرونا مصاحبه مجازی کردن،معلومه که سطح دکتری میاد پایین با اینکار.در مورد آزمون eptهم مسئولان لطف کنن یا کلآ بردارنش و یا همونطوری که مصاحبه دکتری مجازی کردن لطفآ برای دانشجویان دکتری هم امتیاز مثبت قائل بشین و آزمونept مجازی کنین چون با این کرونا برای ما شهرستانیها سخته بریم تهران یا مرکز استانمون.چون مسافرخونه ها بسته هستن بدلیل کرونا.

ماهور
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سه بار آزمون زبان دادم ، که نمراتم ۴۸ ، ۴۹ ، ۴۹ واقعا انصافه که باز به خاطر یک نمره این همه راه بریم مرکز استان آزمون بی محتوای ept بدیم

ستاد کرونا
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ماهور

منم چند بار اینطور شدم، بخاطر کرونا حداقل قبولی رو ۴۰ بکنن، نه کلاسی میشه رفت، نه چیزی
تو خدا فکری به حال شهریه های پشت سر هم و معطلی های دفاع دکتری بخاطر عدم برگزاری آزمون و عدم شرایط کلاس رفتن ما باشید.

معماری
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

ظاهرا مسیولین دانشگاه جان دانشجو را با عدم برگزاری انلاین ept و قبول نکردن نمرات مشروط، فدای پول کرده اند!!!!!! چطور ازمونهای دانشگاه انلاین صورت گرفت خوب همان طور هم ازمون زبان ept را برگزار کنید!

...
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ

عجیبه که هنوز نتایج نهایی ازمون دکتری اعلام نشده برخی از دوستان درخواست تکمیل ظرفیت دارن
خب صبر کنید نتیجه اعلام بشه شاید و ان شالله جزو پذیرفته شدگان باشید
درضمن
طبق سنوات قبل که تکمیل ظرفیت بود پذیرش مجدد صرفا از بین مصاحبه شدگان قبل انجام میشد و دانشگاهها مصاحبه مجدد برگزار نمیکردند

...
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

با سلام و عرض ادب از وزارت علوم و سازمان سنجش تقاضادارم لطفا امسال حتما تکمیل ظرفیت دکتری ۹۹در رشته های علوم انسانی دانشگاههای ازاد و دولتی انجام شود ممنونم

فاطمه
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ

سلام و عرض ادب استدعا می کنم با این شرایط کرونایی آزمون را در همه شهرهای ایران برگزار کنید .
سپاسگزارم

زلیخا
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

سلام با شرایط موجود چه امیدی هست برای اینهمه دادن آزمون و مصاحبه با سردرگمی نگرانی استرس و شرایط حال حاضر جهان واقعا

آیدا
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

خواهشمندیم با توجه به این شرایط مرگبار فکری بحال ما کنید لاقل تو همه شهرها برگزار کنید من سمنانم چطوری برم این شهرها آیا خوابگاه پیدا کنم یا نه با این وضع آلودگی ..راهکاری بذارید من چندین ماهه آزمون نمیدم از ترسم چیکار کنیم آخه با این وضع کرونا

دانشجو
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

با سلام نه فقط من مابقی دوستانم هم بچه کوچیک داریم که تو این شرایط کرونایی باید به شهر دیگه سفر کنیم بخاطر آزمونی که اینکار قرار نیست اصلا قبول بشیم تو رو خدا این آزمون رو یا حذف کنید و واحد زبان جایگزین کنید یا حداقل در همه شهر های ایران برگزار بشه تا نخواد با این شرایط چند ساعت فقط در مسیر آزمون باشیم و آواره شهرهای بزرگ یا آنلاین برگزار بشه.
چرا رحم نمیکنید الان چند ماه دارم مرخصی میگیرم و شهریه های هنگفت بخاطر زبان دفاع نمیکنم ،یا آزمون برگزار نمیشه یا من نمیتونم با این شرایط و بچه دو ساله برم شهرهای همسایه استانمون آزمونی رو بدیم که اینکار نباید هم قبول بشیم.
فکری به حال ما کنید

dr.s.madadi
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام طبق بخشنامه جدید تا زمانی که نمره زبان به دانشگاه ارایه نکردید، یک چهارم شهریه ثابت را هر ترم باید پرداخت کنید، یعنی من که ورودی ۹۶ هستم با شهریه ثابت ۶میلیون فقط ۱/۵میلیون هر ترم پرداخت میکنم. فقط سنوات می‌خورید.

الهام
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  dr.s.madadi

برای مشروطی پس مرخصی نیست فقط تمدید پایان نامه با پرداخت مقداری شهریه ثابت است. که سنوات هم به علت طولانی شدن است. خب خیلی از افراد به خاطر مقاله دایم تمدید پایان نامه میزنن با اینکه وردی ۹۵ هستند.
ولی برای افرادی که هیچ کدام از زبان را ارایه ندادن نه قبولی و نه مشروطی می بایست مرخصی بگیرن
من اینگونه متوجه شدم

الهام
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

سلام
ورودی ۹۵ پایان نامه در سه ترم شش واحد با مشروطی زبان برداشته شد. آیا با داشتن مشروطی زبان امکان تمدید هجده واحد پایان نامه در ترم بعد وجود دارد؟یا باید مرخصی گرفت . من در جایی خوانده بودم که مرخصی کسانی باید بگیرند که نه مشروط و نه قبول شده باشند. آیا این اطلاعات من درست هست؟

سیا
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

با سلام
از مسولین دانشگاه آزاد با توجه به شرایط وخیم کرونایی کشور و تداوم احتمالی آن تا ساخت واکسن در مارس۲۰۲۱ ، تقاضا داریم آزمون ای پی تی را هم به یکباره لغو کنید و با این همه استرس داوطلبین و نگرانی خانواده ها مون آزمون نگیرین ترا خدا، حتی الامکان در این مقطع حساس تاریخی که دنیا درگیر این ویروس کشنده است ept را حذف و آن را با چند واحد گذراندن زبان انگلیسی به شکل آنلاین و مجازی جایگزین نمایید. ضمن تشکر لطفا دوستان فعال در فارس من یک کمپین هم واسه لغو ept در فارس من فارس نیوز تشکیل بدن که این آزمون ای پی تی با چند واحد گذراندن زبان انگلیسی به شکل مجازی و آنلاین جایگزین شود.

معماری
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

واقعا منطقی و درست است.

لیدیا
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سیا

باسلام یا این ازمون رو حدف یا حداقل نمره رو کاهش بدهید به جای ۵۰ .۴۰ شود که مشکل خیلی ها حل می شود بخدا ما خانواده داریم بچه کوچیک داریم رحم هم خوب چیزیه .

محمد حسن
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

به کمپین زیر رای بدهید
https://www.farsnews.ir/my/c/41342

اکبر
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد حسن

سلام لطفا ما داوطلبین مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را راهنمایی بفرمایند که در این آزمون می تونیم ثبت نام کنیم یا خیر اگر پاسخ خیر است!!پس چگونه است در مصاحبه از ما داشتن گواهی قبولی همین آزمون را از بعضیها می پذیرند و مدرکش و دارند؟