موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فرصت مجدد برای جاماندگان از مصاحبه دکتری 99 دانشگاه ارومیه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مصاحبه مجازی آزمون دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه ارومیه برای جاماندگان از مصاحبه حضوری اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ارومیه مصاحبه دکتری را طبق برنامه اعلام شده به صورت حضوری انجام داده است. لیکن داوطلبانی که بنا به دلایلی نظیر ابتلا به بیماری کووید 19 با گواهی پزشکی و یا تداخل تاریخ مصاحبه دانشگاه ارومیه با دانشگاه قبولی دیگر داوطلب (با دلایل موثق) در جلسه مصاحبه حضوری شرکت ننموده اند، می توانند با علم به اولویت این دانشگاه برای انجام مصاحبه حضوری در مصاحبه مجازی شرکت کنند. با توجه به استقبال شدید داوطلبان از مصاحبه حضوری صرفا  مدت 2 روز (شنبه و یکشنبه 19 و 20 مهر ماه) برای مصاحبه غیر حضوری داوطلبان جا مانده در نظر گرفته شده واین زمان قابل تمدید نمی باشد.

روند مصاحبه مجازی دکتری 99 دانشگاه ارومیه

داوطلبان موظفند صرفا در تاریخ های سه شنبه 15 و چهارشنبه 16 مهر کلیه مدارک مربوط به مصاحبه دکتری تخصصی را به ایمیل مدیران محترم گروههای آموزشی ارسال نمایند. (در پایان همین اطلاعیه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه مجازی، ایمیل مدیران محترم گروه و راهنمای ورود به جلسه ویژه داوطلبین درج شده است). مدیر گروه محترم طی تماس تلفنی و ارسال ایمیل، لینک ورود، ساعت و تاریخ مصاحبه مجازی را به اطلاع داوطلب خواهد رساند.

تجهیزات لازم برای شرکت در مصاحبه غیر حضوری

  • یک دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا یک عدد گوشی موبایلهوشمند
  • یک عدد هدست با کیفیت مناسب( استفاده از میکروفن و اسپیکر به دلیل امکان برگشت صدا ترجیحا مورد تأیید نمی باشد).
  • اینترنت پرسرعتADSL با پهنای باند حداقل  kbps1024
  • قبل از اتصال به جلسه باید نرم افزارهای مورد نیاز بر روی سیستم نصب شده باشد.
  • لینک نصب نرم افزارAdobe Connect
  • لینک دانلود نرم افزار adobe connect برای گوشیهای اندروید
  • لینک نسخه IOS نرم افزار adobe connect
  • نصب مرورگر کروم یا موزیلا (آخرین ورژن)
  • فایل راهنمای ورود به جلسات

نکته مهم: کلیه داوطلبان مصاحبه مجازی دکتری تخصصی دانشگاه ارومیه، موظفند فرم تعهد ذیل را تکمیل و همراه مدارک مورد نیاز به ایمیل مدیر گروه ارسال نمایند.

فرم تعهد مخصوص داوطلبان متقاضی مصاحبه مجازی دانشگاه ارومیه-دکتری 99

اینجانب                            داوطلب مصاحبه دکتری 99 دانشگاه ارومیه که در کد رشته محل                رشته                                 دعوت به مصاحبه شده ام. لیکن به دلیل                                   موفق به شرکت در مصاحبه حضوری نشده و راغب به شرکت در مصاحبه مجازی می باشم و متعهد میگردم تجهیزات مربوط به این مصاحبه را آماده نموده و کلیه ضوابط مصاحبه مجازی را مراعات نمایم و چنانچه در اسناد و مدارک ارسال شده از طریق ایمیل با اصل فیزیکی مدارک مذکور مغایرتی وجود داشته باشد مصاحبه و قبولی اینجانب در آزمون دکتری 99 لغو و مسئولیت این مغایرت به عهده خودم می باشد و هیچکونه ادعایی در این خصوص نخواهم داشت.

                                                                                           نام و نام خانوادگی

                                                                                                  امضا

                                                                                               اثر انگشت

توجه مهم داوطلبانی که در مصاحبه حضوری شرکت نموده اند،به هیچ عنوان اجازه شرکت مجدد در مصاحبه مجازی را ندارند.

توجه مهم 2: کلیه داوطلبانی که در تاریخ 16 و 15 و 14 مهر در دانشگاه ارومیه مصاحبه حضوری دارند ملزم به شرکت در مصاحبه حضوری بوده و نمی توانند به بهانه نزدیکی به تاریخهای (19 و 20مهر،تاریخ مصاحبه مجازی) از شرکت در مصاحبه حضوری امتناع نمایند.

1 : مدارک لازم برای مصاحبه مجازی دانشگاه ارومیه

1.  فرم شماره 1 تکمیل شده (مندرج در انتهای همین اطلاعیه) و تصویر کارنامه آزمون مرحله اول دکتری سال 99

2. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

3. تصویر گواهینامه فارغ­التحصیلی کارشناسی به همراه ریز­نمرات

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که فارغ­التحصیل دوره کارشناسی نا­­پیوسته می­باشند، علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی نا­پیوسته، می­بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز در زمان مصاحبه ارائه نمایند.

4. تصویر گواهینامه فارغ ­التحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه­ای به همراه ریز­نمرات

5. تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت  دائم و یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای آقایان و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد.

6. تصویر صورتجلسه دفاع از پایان نامه (صفحه ارزیابی و چکیده پایان نامه)

7. تصویر از تمامی مدارک و مستندات مربوط به جداول فرم شماره1

8. برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی استفاده از امتیاز مربی می باشند، ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند الزامی می باشد(با تأیید بالاترین مقام مسئول). لازم به توضیح است مربیان دانشگاه آزاد اسلامی طبق نامه شماره 26398 مورخ 12/6/99 سازمان سنجش صرفا با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد محل خدمت امکان بهره مندی از این امتیاز را در آزمون دکتری 99 دارا می باشند. لذا ارائه این معرفی نامه برای این گروه از داوطلبان در هنگام مصاحبه ضروری می باشد.

9. اصل و تصویر فیش واریزی به مبلغ 1000000 (یک میلیون ریال)

توجه: مدارک و وجوه دریافتی به هیچ وجه مسترد نمی­گردد.

توجه مهم: داوطلبانی که در یک گرایش با دوره های مختلف (روزانه،شبانه و پردیس) معرفی شده اند، صرفا یک مبلغ (فیش) واریز نمایند.

به عنوان مثال: داوطلبی که در رشته فیزیک ماده چگال برای هر سه دوره روزانه، شبانه و پردیس معرفی شده است صرفا یک فیش 1000000 ریالی واریز می نماید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها