عدم واگذاری خوابگاه به پذیرفته شدگان دکتری 99 واحد تهران دانشگاه خوارزمی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: این دانشگاه، امکانات خوابگاه برای دانشجویان دکتری پذیرفته شده در واحد تهران را ندارد.

به گزارش مهر، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی خطاب به داوطلبان مصاحبه دکترای سال ۱۳۹۹ دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: امکانات خوابگاه برای دانشجویان پذیرفته شده در واحد تهران وجود ندارد.

همچنین معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی نکاتی در خصوص مصاحبه داوطلبان دکتری سال ۹۹ این دانشگاه مطرح کرد که برخی از این نکات به شرح زیر است:

داوطلبان دکتری سال ۹۹  قبل از مصاحبه لازم است صفحه اینترنتی دانشکده ها را نیز مشاهده کنند تا از نکات تکمیلی احتمالی آگاه شوند. زمان برگزاری مصاحبه طبق جدول برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری ٩٩ اعلام شده است بنابراین عدم حضور در زمانهای اعلام شده به منزله غیبت و انصراف از داوطلبی دانشگاه خوارزمی تلقی می شود. مصاحبه ممکن است بصورت حضوری و یا غیرحضوری انجام گیرد.

مصاحبه غیرحضوری از طریق سامانه مجازی دانشگاه خوارزمی با آدرس r.ac.khu.lms۱انجام خواهد گرفت. متقاضیانی که دارای مصاحبه غیرحضوری هستند لازم است پیش از مصاحبه چگونگی کار با سامانه مجازی دانشگاه خوارزمی را آموزش ببیند.

برای مصاحبه غیرحضوری نیاز به نرم افزار Connect Adobe است که در این آدرس hƩps://lms.khu.ac.ir/mod/page/view.php?id=۱۰۲۹۰ موجود است و برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه استفاده از سامانه داوطلبان می توانند از از ویدئوهای آموزشی لینک https://www.aparat.com/v/AKxYQ استفاده کنند. 

برای مصاحبه های غیرحضوری، کارشناس هر دانشکده از طریق برقراری تماس تلفنی، نام کاربری و کلمه عبور هر داوطلب را برای ورود به فضای مجازی مصاحبه، در اختیار خود وی قرار می دهد.

ساعت تقریبی زمان مصاحبه هر داوطلب (چه حضوری و چه غیرحضوری) از طریق کارشناس به هر داوطلب اعلام می شود. تأکید می شود که در صورت عدم حضور به موقع در ساعت و روز تعیین شده، امکان تکرار جلسه مصاحبه وجود نخواهد داشت.

برای مصاحبه های غیرحضوری، به علت آن که مصاحبه به صورت صوتی- تصویری است، داشتن دوربین و میکروفن مناسب برای هر متقاضی الزامی است. در صورت عدم وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب، مصاحبه فاقد اعتبار است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ

ندادن خوابگاه رو باید قبل ثبت نام نو مصاحبه می گفتن، باید تو دفترچه میذاشتن نه الان که بعد واریز هزینه مصاحبه بگن نمیدیم. اون از مصاحبش که وصل نشد همش خطا داد اینم از این …..

روح الله
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

بالاخره فردا ۸ مهر مصاحبه است یا ۱۳ مهر

روح الله
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

من هرچی با دانشگاه تماس می گیرم میگن که همه رفتن مرخصی

الیسا
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

کو تماس پس؟ دستشون دردنکنه واقعا با این همه امکانات رفاهی و خدمات زیرساخت

روح الله
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

هنوز هم اعلام نکردن