موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات روند برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات روند برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: مصاحبه این دوره از آزمون طبق زمان‌بندی انجام‌شده، از امروز(5 مهرماه) تا روز چهارشنبه(16 مهرماه) ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان دعوت ‌شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 99 که در موعد مقرر برای شرکت در مصاحبه ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه اقدام کنند.

دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه داوطلبان صرفاً می توانستند براساس محل اقامت خود، یکی از واحدهای دانشگاهی که در سامانه ارائه شده را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی انتخاب و ثبت کنند، اظهار داشت: داوطلبان با حضور در واحدهای دانشگاهی، در اتاقی مخصوص و با استفاده از کامپیوتری که در اختیار آنها قرار می گیرد، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه مصاحبه های دکتری هر روز از ساعت 14 تا 20 انجام خواهد شد، تصریح کرد: داوطلبان پس از ورود به واحد دانشگاهی که برای مصاحبه انتخاب کرده اند، ابتدا احراز هویت شده، سپس به اتاق مصاحبه راهنمایی می شوند و روند مصاحبه انجام خواهد شد. به طور متوسط 20 دقیقه برای هر مصاحبه در نظر گرفته شده، اما تشخیص زمان مصاحبه بر عهده اساتید مصاحبه‌کننده خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر و باکیفیت‌تر مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، یک ستاد کشوری در مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه شکل گرفته است. این ستاد تمامی امور مربوط به برگزاری مصاحبه ها را مدیریت می کند.

وی افزود: همچنین در همین راستا یک ستاد استانی و ستاد واحدی در استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته که در تمامی این ستادها رئیس واحد، معاون اجرایی، مسئول حراست، مسئول هماهنگی اساتید، مسئول هماهنگی داوطلبان و… حضور دارند و به صورت شبانه‌روزی برای ارتقای کیفیت برگزاری مصاحبه ها تلاش می کنند.

دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه در مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی حدود 3500 نفر از اساتید برجسته حضور دارند، گفت: این اساتید به صورت مجازی در مصاحبه ها حضور خواهند داشت تا در شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، ارتباطات چهره به چهره به حداقل برسد.

وی ادامه داد: مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان ناظر و ارزیاب، به منظور برگزاری باکیفیت مصاحبه های دکتری، در تمامی واحدهای دانشگاهی حضور دارند و در صورت وجود هرگونه اختلال و مشکل سریعاً به سازمان گزارش خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه توانسته با استفاده از بهترین زیرساخت های کشور، امکانات خوبی برای برگزاری مصاحبه های دکتری در نظر گیرد، گفت: امیدوارم زیرساخت های اینترنتی کشور بدون اختلال و کندی، پاسخگوی برگزاری مجازی مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باشد، البته داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی از بابت قطع ارتباط با استاد مصاحبه‌کننده نداشته باشند، چرا که پس از قطع ارتباط، در صورت تشخیص اساتید، در زمان تعیین‌شده می توانند دوباره وارد سیستم شده و مصاحبه خود را ادامه دهند. اساتید در این زمینه همکاری لازم را با داوطلبان خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی باید با همراه داشتن برگه ورود به جلسه و اسناد هویتی (کارت ملی و یا شناسنامه)، در زمان مقرر طبق جدول زمان‌بندی و نیم ساعت قبل از شروع مصاحبه، در واحدهای دانشگاهی حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: داوطلبان تمام پروتکل های بهداشتی را با نهایت دقت رعایت کنند، چرا که قشر فرهیخته نماد پایبندی به این اصول و قواعد است.

دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه مقرر شده واحدهای دانشگاهی شرایط لازم برای ضدعفونی کردن محیط و رعایت پروتکل های بهداشتی را فراهم کنند، گفت: همراه داشتن اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و… در زمان حضور در محل مصاحبه الزامی است.

وی در پایان با قدردانی از زحمات تمامی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، تأکید کرد: مجموعه دانشگاه و ازجمله اساتید، برای فراهم آوردن زیرساخت و امکانات لازم، به صورت شبانه‌روزی تلاش می کند که شایسته تقدیر است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

36 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیری
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دوستان امروز مصاحبه برقراره یانه میشه جواب بدین من بعدازظهر مصاحبه دارم

پری
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیری

همه مصاحبه ها لغو شده

توحید
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

آخه من نمیدونم مصاحبه ب چه درد میخوره
همه چی مشخصه دیگه

نا پایان نامه رو ی بار دفاع کردیم دیگه
سوال دوباره برای چیه

محمد
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  توحید

واقعان

توحید
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

بهترین راه اینه که مصاحبه حذف بشه

بجاش نمره ارشد و کارشناسی و تراز تو کنکور همچنین رزومه ای که برای سازمان ارسال کردیم باشه

یا مصاحبه رو تو واتساپ برگزار بشه که قطعی هم نداره

فرانک
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  توحید

مصاحبه حذف بشه تکلیف منی که امتحانم رو خراب کردم چی میشه

زینب
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  توحید

سلام دوست عزیز موافقم مصاحبه باید حذف بشه برای کنکور تستی میخونی برای مصاحبه باید توضیحی بخونی . به نطرم از وقتی تستی شد دیگه مصاحبه معنی نداره فرم صلاحیت علمی و رزومه کافیه آخه چقد باید حرص و جوش بخوریم هر دانشگاهی هم تو یه زمینه سوال میپرسن بعضیا کلی و بعضیا جزئی

مجید
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  توحید

مصاحبه برا اینه که نور چشمی های بی سوادو جا کنن داخل

سعید
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ

دوستان من درگیر کرونا هستم دو هفته تو خونه قرنطینه ام حتی نمیتونم نزدیک دختر کوچولوم بشم بابا نکنین این کارو کرونا با کسی شوخی نداره بخدا از درد تا صبح بیدارم
آقایون میگن تقلب نشه آقا زشته ما سن سالی داریم به فکر مردم باشین
من نوعی با این حالم کجا برم مصاحبه بدم آخه اگه یه بنده خدایی از من کرونا بگیره عذاب وجدانش برای منه والا بلا درست نیست

پری
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ

باسلام به مسیولین محترم دانشگاه آزاد
بخدا من دیروز در بدترین شرایط در واحدی که برای،مصاحبه رفته بودم قرار گرفتن دقیقا چهار ساعت انتظار تعداد افراد مراجعه کننده زیاد خود پرسنل دانشگاه زیاد….ماسک و استرس ووو اخرم گفتن بفرماید برین…والله کرونا نگرفته باشیم شانس اوردیم….بابا وزارت بهداشت مصاحبه رو برای متقاضیان دکترا حذف کرد…نمیخوام مقایسه کنم اما رشته های اونها حساس تر هم هست…الان شرایط کرونا فوق بحرانی اعلام شده موج سوم شدید تر هم هست اساتید در منزل بودن داوطلب در دانشگاه شلوغ. …خواهشمندیم بخاطر سلامت همکاران خودتان هم شده البته غیراز اساتید که در منزل حضور داشتند مصاحبه را حذف کنید….امسال در همه دنیا شرایط متفاوت هست….

هلین
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ

بخدا دارید ما رو عذاب میدید چن ماه استرس داریم مصاحبه رو کلاً لغو کنید و دانشجو ها رو بر اساس آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه و محل اقامت که به کدوم شهرهایی که دعوت به مصاحبه شدن دعوت به ثبت نام کنید تمام بشه بره این همه استرس بسه همه روانی شدیم

هلین
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ق٫ظ

سلام خدمت جناب آقای دکتر کاظمی.ما داوطلبین چندین ماهه که داریم استرس و عذاب میکشیم.وضعیت واقعاً وحشتناکه…و با موج سوم کرونا که دیگه بدتر هم شده.جناب دکتر چرا امسال با توجه به آزمون کتبی که تو اون شرایط برگزار شد دانشجو ها رو انتخاب نمیکنید.واقعاً تو این شرایط به فکر دانشجو ها نیستید که با چه استرسی میرن واسه مصاحبه!!!!هستن افرادی که واسه ١٧/ ١٨ دانشگاه دعوت به مصاحبه شدن پس میشه که مصاحبه کلا لغو و دانشجو ها رو برای ثبت نام معرفی کرد.مجازی یعنی اینکه هیچ ارتباطی با هیچ کس برقرار نشه،ولی با این شیوه فقط اساتید رو در نظر گرفتید و داوطلبین رو بیخیال شدید چون ما باید بریم دانشگاه و حتی ساعتها منتظر بمونیم بعد انتظار دارید که مصاحبه رو بدون استرس تموم کنیم.به فکر جون ما هم باشید بخدا ما هم آنتی ویروس کرونا نداریم و فقط خودمون نیستیم که بیخیال باشیم ما هم با خانواده هامون در ارتباط هستیم.با این کار آمار زیادی مبتلا میشن…..

تقوی
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

آقای دکتر طهرانچی کم با روح و روان ما داوطلبین دانشگاه آزاد بازی کنید چرا مصاحبه رو مثل دانشگاه علوم پزشکی نمیگیرد مگر خون داوطلبین دکتری دانشگاه علوم پزشکی رنگین تر از ماست. امروز با کلی استرس رفتیم تو واحد با کلی داوطلب تو این شرایط کرونا ی آخرش گفتند سیستم مشکل پیدا کرده نمیشه این سیستم رو کلا جمع کنید

دنیا
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

به نظر من مصاحبه دولتی رو با آزاد باید دقیقا یکی کنن که دولتی ها نیان مصاحبه آزاد. وجهه آزاد رو زیر سوال میبرن. من مصاحبه دولتی رفتم تا آخر عمر پشیمون میمونم وقتی دیدم دکترشون جواب سلام بلد نبود.

نسرین
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دنیا

بخدا راست میگی دکتر مصاحبه کننده ما هم طوری رفتار میکرد هرکس میومد بیرون حالش بد بود

استرس
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

الان پیام اومده که
داوطلب گرامی، ضمن عذرخواهی به اطلاع می رساند به دلیل بروز برخی نقایص فنی در برگزاری مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه انجام مصاحبه های دوره دکتری سال جاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

.
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

سلام من مصاحبه م فرداهستش الان پیامک اومد که کنسله و زمان بعدی اعلام میشه یعنی دیگه فردا نریم از کجا بفهمیم صحت پیامک رو

اشک
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ

داوطلب گرامی، ضمن عذرخواهی به دلیل اختلال بوجود آمده در مصاحبه های مجازی امروز به اطلاع می رساند، زمان و نحوه انجام مصاحبه های دوره دکتری سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

این اس ام اس امده یعنی ممکنه روش اجرا هم فرق کنه ؟

Anahita
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

دوستان من مصاحبه م سه شنبه اس. الان برام پیامک اومد بدلیل نقص فنی فعلا کنسله؟!! درسته؟!! پس چرا توی سایت اعلام نکردن؟!!! از کجا میشه صحتش رو پرسید؟!!!

یاد دوران
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

سلام
بله متاسفانه امروز ۵ مهر ٩٩، مصاحبه های ازاد دانشگاه ازاد کرمانشاه هم لغو شد و گفتند که تاریخ جدید اعلام میکنند، همچنین پیامک سنجش و پذیرش ازاد هم به دستم رسید و عذرخواهی کردند و گفتند تاریخ جدید اعلام می کنند.

امیدوارم که به لطف خدا همه موفق بشویم.

Anahita
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  یاد دوران

ممنونم. امیدوارم برای همه عالی پیش بره. بد شد که الان فقط استرسش موند … امیدوارم حداقل اطلاع رسانیشون دقیق باشه کسی جا نمونه از تایمش.

نسرین
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ

دانشگاه سراسری کردستان هم خیلی مرتب و مجازی مصاحبه رو انجام داد من در منزل بودم و اساتید هم در اتاق مصاحبه ی دانشگاه چهره به چهره و درست سر وقت.
کاش دانشگاه آزاد هم اینکارو میکرد رفتن به ارومیه با۴ساعت راه توی این شرایط کرونایی واقعا سخته

اشک
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

راستش همه مشکل از،بی برنامگی است…وقتی دانشگاه دولتی یک شهر ستان مثل بابلسر بسیار منظم و عالی مدارک را دریافت کرده همه رو چک کردن هر جا ایراد داشت زنگ زدن حتی شب و کارت شرکت در مصاحبه مجازی صادر شد. لینک مصاحبه و ساعت دقیقش قید شد و دقیقا سر وقت به راحتی مصاحبه گرفتن …مطمینا متقاضی هم زیاد داشتند و دارند اما دانشگاه ازاد امد مثلا لطف مرد مصاحبه ها را تجمیع کرد من هشت واخد دانشگاه ازاد دعوت به مصاحبه شدم حالا عادی،باید مراجعه میمردم ولی خوب الان شرایط غیر عادیه میتونستند ازهمون نرم افزار دانشگاه های دولتی استفاده کنند من برای ارسال مدارک دانشگاه ازاد خیلی مشکل داشتم تازه اصلا چک هم نشد. …و مجبورشدم برم کافی نت از کارت شرکت در مصاحبه پرینت بگیرم چون گفته بودند باید حتما پرینت بگیرید یک کار مسخره..بعدشم که مصاحبه حضوری استاد در منزل داوطلب در دانشگاه
این میشه مصاحبه مجازی ؟؟؟حالا هم که باید دوباره مراجعه کنیم…هیچی به هیچی

پری
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

دانشگاه ازاد کلا تو بار گزاری رزومه و فرم ها و مدارک هم خیلی مبتدی عمل کرده. یعنی واقعا گل زده…..امیدوارم یه فکر اساسی بکنند ما که امروز چهار ساعت تو جای،شلوغ بودیم اخرم مصاحبه برگزار نشد بیان کنسل کنند لینک بدن براشون ویدیو معرفی بفرستیم و مدارک رو کاملتر بگیرن. مثل وزارت بهداشت…امسال به هرحال شرایط غیر طبیعی هست.
دراصل روش دانشگاه ازاد اشتباه بوده وقتی داوطلب میاد خوب اساتید می امدن با فاصله می نشستند مصاحبه انجام میشد….یا کلا مجازی،کنند یا اصلا حذف کنند براساس امتحان کتبی بردارن

مینا
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه توانسته با استفاده از بهترین زیرساخت های کشور….
و این بود بهترین زیرساخت کشور. یکبار دیگر ضعف دانشگاه آزاد در مقایسه با دولتی ها مشخص شد.

psdn
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

سلام
کیا امروز مصاحبه داشتن،لطفاً بگن چطور بود؟

سحر کنعانی
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  psdn

فقط میشه اظهار تاسف کرد برای وضعیت امروز جالب اینجا بود که هیچکس عهده دار این مشکل نمیشدبا نهایت بی تفاوتی رفتار کردن امیدوارم پاسخ قابل قبولی داشته باشن

.....
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

خیلی مسخره ست یعنی چی که ما بریم توی یه دانشگاه برای مصاحبه بعد تاریخش هم با بقیه دانشگاهها ی سراسری تداخل داره !!!

....
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

تبریک به دانشگاه آزاد با این ابتکارشون :))

ناشناس
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

بیان با واتزاپ مصاحبه بگیرن چه میدونم مثل دولتی ها از،نرم افزاری استفاده کنند که تو خونه انجام بشه…یا کلا برگزار میکنند.

ثمره
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

توی همه ی شهرها نقص فنی داشت؟ اینجا یعنی واحد ساری که کنسل شد

فروغ
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ثمره

ساری کنسل شد؟؟؟
فرداهم‌کنسله؟؟

ناشناس
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

مطلب دیگر اینکه دانشگاههای دولتی مصاحبه ان لاین انجام دادن من از منزل مصاحبه شدم اساتید در سایت دانشگاه مورد نظر بودند بسیار منظم و سروقت اماازاد واجد کرج بی نظم و اخر هم سیستم هاشون وصل نشد

ناشناس
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

امروز من ساعت ۱۴مصاحبه داشتم در واحد کرج از یک و نیم رفتم تاچهار بعدازظهر سیستم وصل نشد کلی سالن شلوغ شده بود همه کنار هم ساعت چهار گفتن سیستم وصل نمیشه برید تا بهتون اطلاع بدیم در صورتی که الان وضعیت فوق بحرانی برای کرونا اعلام شده اساتید در خانه داوطلب. حضوری
….الان دکترای وزارت بهداشت مصاحبه حضوری حتی ان لاینرا کنسل کرده…..

میا
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

با سلام مصاحبه امروز دانشگاه آزاد به دلیل نقص فنی برگزار نشد

الی
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  میا

جدی .چه مسخره بازیا خو کلهم بردارید چیه این مصاحبه