موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لغو ۱۵۰۰ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: امروز قرار بود ۱۵۰۰ مصاحبه دکتری تخصصی برگزار شود اما متاسفانه به دلیل اخلال در شبکه و مشکلات فنی، این مصاحبه ها لغو شد. 

به گزارش مهر، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد (با آزمون و بدون آزمون) در حالی قرار بود از امروز ۵ مهرماه آغاز شود که بنا به گفته داوطلبان در برخی واحدها به دلیل مشکلات فنی مصاحبه برگزار نشده است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش دانشگاه آزاد به دلیل شرایط کرونایی مصاحبه دکتری به صورت مجازی اما با حضور داوطلب در واحدهای دانشگاهی محل سکونت وی برگزار می‌شود؛ به این صورت که داوطلب با انتخاب واحد دانشگاهی مورد نظر در سامانه http://www.azmoon.org حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی خود را انتخاب و ثبت می‌کند.

داوطلبان در روز دعوت شده به مصاحبه با حضور در واحدهای دانشگاهی، در اتاقی مخصوص و با استفاده از کامپیوتری که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

به گفته مسئولان دانشگاه آزاد، داوطلبان پس از ورود به واحد دانشگاهی مورد نظر احراز هویت می‌شوند و سپس فرایند مصاحبه آغاز خواهد شد؛ این در حالی است که برخی داوطلبان دکتری که قرار بود امروز در واحد علوم و تحقیقات حضور یابند، در تماس با خبرگزاری مهر، عنوان کردند به دلیل قطع بودن سیستم احراز هویت، مصاحبه برگزار نشده و به آنها گفته شده تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در گفتگو با مهر، درباره اختلال پیش آمده در فرایند مصاحبه دکتری گفت: امروز قرار بود ۱۵۰۰ مصاحبه دکتری تخصصی برگزار شود اما متأسفانه به دلیل اخلال در شبکه و مشکلات فنی، این مصاحبه‌ها کنسل شد.

وی با عذرخواهی از داوطلبان بابت بروز مشکلات فنی افزود: داوطلبان نگران نباشند و تاریخ جدید مصاحبه از طریق پیامک و تماس با آنها اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره نجفی
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام واقعا منتظر هستیم ببینیم یرای مصاحبه دکتری چه تصمیمی گرفته شد خواهشا اطلاع رسانی کنید ممنونم از همکاریتون

es
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ

الان تکلیف چیه کلا روش قبلی مصاحبه رو متوقف کردن بنظرتون کلا مصاحبه انجام میشه یا بر اساس مستندات تصمیم میگیرن؟؟

مازیار
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام بر دوستان. این همه هزینه گفتن و این امکانات !! ننگشان باد

رجب
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

دانشگاه آزاد این سامانه آموزشیار رو الان ۳ ماه طراحی کرده هر روز یک مشکل داره . این سامانه مصاحبه دکتری هم تازه درست بشه مطمئنا هزار تا مشکل پیدا میکنه در هنگام مصاحبه.

سامان
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

جون رجب؟

امین
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

عافیت باشه. صبر اومد!

زهره
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

من دو شنبه کرج مصاحبه دارم پیام اومده که متعاقبا اعلام خواهد شد .
نمی دونم که زمان مصاحبه ی همه ی داوطلبها به تعویق افتاده.!
لطفا دوستان ، اگر اطلاعاتی دارن به اشتراک بذارن.

جواد
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهره

اره نگران نباش فعلا لغوشده

مریم
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام دیشب به منم هم پیام داده شده که مصاحبه لغو شده

ایمان
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

باسلام
اره برای ما هم اومده که فعلا لغوه

افشار
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

مصاحبه های دانشگاه آزاد لغو شده چون سامانه نقض فنی پیدا کرده یک نفر نیست بگه آقای دکتر طهرانچی عزیز اگر واقعا یک کم فکر دانشجوها و داوطلبین بودید حتما مصاحبه ها رو مثل دانشگاه های دولتی و یا مثل دانشگاه علوم پزشکی میکردید نه اینکه کلی داوطلب رو با کلی استرس تو واحدها جمع کردید تو این شرایط که روزانه کلی انسان جونشون رو از دست میدهند بعدش میگید برید خونه ها تون مصاحبه ها لغو شده. بهتر نبود قبلش این سامانه ابر قدرتتون لااقل تست میکردید.فقط به این سوال جواب بده که چرا مصاحبه ها رو مثل دانشگاه های دولتی و یا دانشگاه علوم پزشکی نمی کنید چرا؟

..
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

من فردا مصاحبه دارم واحد تهران جنوب
فردا هم لغوه؟

...
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

بله فردا هم لغو شده.
فقط نمیدونم آیا روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هم لغو شده یا نه؟

جواد
مهر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ..

بله کلا لغو شده تاریخ جدید اعلام میشه

مهر ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ

من سه شنبه مصاحبه دارم ولی الان به منم مسیج دادن که بدلیل نقایص فنی تاریخ مصاحبه متعاقبا اعلام میشه .
یعنی مصاحبه های ما هم کنسل شد؟