اعتراض دانشجویان به افزایش شهریه دکتری آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در حالی که مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی از احتمال کاهش شهریه‌ ترم‌های مجازی خبر داده بودند، افزایش شدید شهریه‌ها نارضایتی پذیرفته‌شدگان دکتری ۹۹ این دانشگاه را در پی داشته است.

به گزارش ایرنا، دانشجویان تازه ورود و دانشجویان ورودی سال‌های قبل دانشگاه آزاد اسلامی، در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمان ثبت‌نام در ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با افزایش شهریه ثابت و متغیر رو به رو شدند؛ افزایش شهریه‌ای که به گفته مسوولان دانشگاه دلایلی متعدد دارد.

به گفته دانشجویانی که این مساله را با ایرنا در میان گذاشتند، هزینه های ثابت و متغیر به ویژه در رشته های علوم انسانی افزایش زیادی داشته به طوری که تامین آن برای دانشجویان بسیار مشکل است و برای پرداخت آن با مشکل مواجه شده اند.

یک دانشجوی رشته دامپزشکی از افزایش شهریه این ترم خود گلایه مند بود و ادعا می کرد که اساتید فایل ضبط شده آموزش دروس در ترم گذشته را به آنها ارائه می دهند و با توجه به عدم برگزاری کلاس های حضوری و اینکه استفاده ای از امکانات و لوازم دانشگاهی توسط دانشجویان صورت نمی گیرد، شهریه ها افزایش یافته است. 

دانشجویی دیگر که در رشته تربیت بدنی تحصیل می کند نیز می گوید: تعداد دروس عملی رشته ما زیاد است و با وجود اینکه در شرایط تعطیلی دانشگاه هیچ کلاس عملی برای ما برگزار نمی شود اما هزینه هر درس عملی حدود ۵۰۰ هزار تومان است. ترم گذشته نیز ما برای امتحان پایان ترم پاورپوینت آماده و ارسال کردیم. 

دانشجویان دانشگاه آزاد همچنین برای اعتراض به افزایش شهریه های این دانشگاه کمپینی راه اندازی کرده و درخواست کاهش شهریه ها را دارند. 

پاسخ رییس دانشگاه آزاد اسلامی به اعتراض دانشجویان در خصوص شهریه دکتری

این در حالی است که محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گویی از عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان خبر داد و گفت: شیوه ای جدید برای محاسبه شهریه دانشگاه آزاد تدوین شده است.

وی در این خصوص توضیح داد: بر اساس مدل جدید محاسبه شهریه در دانشگاه آزاد که برای سال تحصیلی جدید اعمال می‌شود در شهریه ثابت که ۴۰ درصد کل شهریه ترم یک دانشجو را تشکیل می‌دهد هیچ افزایشی نخواهیم داشت و افزایش شهریه تا  ۲۰ درصد  هم مربوط به  شهریه متغیر بوده که  بسته به نوع رشته و واحد دانشگاهی اعمال می‌شود.

به گفته طهرانچی، در این شیوه جدید، شهریه با توجه به سطح واحدهای دانشگاهی متفاوت است؛ بر این اساس شهریه در هر واحد با توجه به ضعف و قوت آن‌ مجموعه تعیین می‌شود و با طرح جدیدی که در دانشگاه آزاد ایجاد شده، شاید رشته‌ای در محلی پرمخاطب شهریه اش افزوده شود، ولی در کنار آن از شهریه ده‌ها رشته دیگر کاسته شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد: لزوم جبران ۱۰۰۰ میلیارد تومان کاهش درآمد دانشگاه

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی نیز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، یکی از دلایل افزایش شهریه های این دانشگاه را افزایش هزینه ها عنوان کرد و افزود: در کشور ما تمام هزینه ها از پارسال تا امسال سیر صعودی داشته است و هزینه های دانشگاه آزاد نیز به ناچار و به تبع آن افزایش یافته است. 

وی ادامه داد: کلاس های درس چه حضوری و چه مجازی برگزار شود، حقوق اساتید و کارمندان دانشگاه پرداخت می شود و نمی توانیم بگوییم به دلیل اینکه استاد کلاس را مجازی برگزار می کند، حقوق پرداخت نمی کنیم. حتی حقوق اساتید و کارمندان ۲۰ درصد اضافه شده و ۲۰ درصد افزایش حقوق اساتید نسبت به تورم کشور بسیار اندک است.

حیدری تصریح کرد: زمانی که شرایط کرونایی در کشور ایجاد شد، درآمد دانشگاه آزاد نیز حدود هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد عنوان کرد: زمانی که آموزش مجازی شد، دانشگاه آزاد پهنای باند خریداری کرد و زیرساخت های اینترنتی تقویت شدند و این تقویت زیرساخت های واحدهای استانی هزینه بسیار زیادی به دانشگاه تحمیل کرد.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی، تمام دانشجویانی که ترم بهمن ثبت نام کرده و خرداد و تیر ماه امتحان داده بودند، تا سقف ۶ واحد می توانستند در این ترم مجدد ثبت نام کنند و کلاس های آموزشی هم برای آنها برگزار شد و هیچ شهریه ای نیز پرداخت نکردند. بر این اساس تعداد بسیار زیادی از دانشجویان برای استفاده از این شرایط ثبت نام کردند.

حیدری عنوان کرد: امسال در شرایط کرونایی مقرر شد دانشجویان تنها شهریه ثابت پرداخت کنند و تمام دانشجویان با شهریه ثابت ثبت نام کردند. همچنین در سال گذشته هیات امنای کل در مورد میزان شهریه ها تصمیم‌گیری می کردند اما امسال هیات امنای استانی تصمیم‌گیری کردند زیرا شرایط هر شهرستان متفاوت است و بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد بومی هستند.

 حیدری تصریح کرد: همچنین مقرر شد دانشجویانی که مشکل پرداخت شهریه دارند به آنها تخفیف داده شود. ما دانشگاهی آموزشی هستیم که حقوق و مهندسی در کارشناسی میخوانند یک سوم شهریه دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی نیست. برخی دانشجویان مدعی بودند که شهریه کلاس های عملی را پرداخت کرده اند اما کلاس های عملی مثل رشته تربیت بدنی برگزار نشده است.

وی در این خصوص توضیح داد: در ترم بهمن سال ۹۸ بیشتر کلاس های عملی و آزمایشگاهی برگزار و هزینه آن برای دانشگاه چند برابر شد به دلیل اینکه پیش از شیوع کرونا ۱۵ دانشجو در یک کلاس شرکت می کردند اما در زمان کرونا و برای رعایت پروتکل های بهداشتی کلاس ها در چند گروه برگزار شد.

حیدری اظهار داشت: بیشتر کلاس های تربیت بدنی نیز در گروه های ۶ نفره برگزار شده و ممکن است در برخی مواقع، این کلاس ها به روش های دیگر برگزار و نمره بارگزاری شده باشد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد: امکان پرداخت شهریه افزایش‌یافته به صورت وام و اقساط

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: دریافت برخی از هزینه ها مثل بیمه دستور وزارت علوم است و طبق این دستورالعمل باید از دانشجویان اخذ شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات و مساعدت هایی در پرداخت شهریه برای دانشجویان درنظر گرفته شده است، توضیح داد: مقرر شده که دانشجویان با پرداخت شهریه ثابت، ثبت نام کنند و مابقی شهریه به صورت اقساط یا از طریق اخذ وام از صندوق رفاه و بانک های طرف قرارداد دانشگاه پرداخت شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

748 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو
دی ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ق٫ظ

تمدید پایان‌نامه دکترا الان شده تقریبا ۶ میلیون ۱ سال پیش ۲.۵ میلیون بود. واقعا این افزایش قیمتها مسخرس هیچ جایی هم نیست که پیگیری کنه.

رضایی
دی ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

بابا هیچ کس به فکر ما نیست – در دانشگاه آزاد دوره دکترا تا الان برای من حدود ۹۵ میلیون تومان آب خورده.
ای کاش از اول وارد دانشگاه آزاد نمی شدم و برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا به خارج میرفتم.
در دانشگاههای معتبر خارج در مقطع دکترا هیچ صحبتی از ارائه مقاله نیست.

h.a
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ق٫ظ

سلام
از دوستان تهران جنوب ایا این هفته کلاسهاشون تشکیل شده؟و اینکه اطلاع دارین بالاخره کی قرار هست شروع بشه؟
و اینکه ایا تغییرات ساعات کلاس در انتخاب واحد در سیستم دان براشون اعمال شده؟

سمانه
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال داشتم من دانشجو دکتری رودهن هستم می خواستم ببینم دوباره کنکور بدم که علوم تحقیقات قبول شم جابه جا کنم یا این که مدرک همه واحدای دانشگاه آزاد یکیه فرقی نمی کنه از کجا باشه؟

مدیریت صنعتی تهران شمال
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

فقط واسه هیئت علمی شدن فرق داره وگرنه واسه بقیه موارد خیر

Fafa
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام دوستان کسی استعداد درخشان هست که کنکور هم داده باشن ؟ چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنین

یلدا
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Fafa

من استعداد درخشان هستم، کنکور هم دادم

Fafa
آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

نتیجه کدوم بهتر شد دوست عزیز ؟ میشه لطفا بگین تفاوت امتیاز نهاییتون در کنکور و استعداد درخشان چقدره ؟ کجا قبول شدین ؟ مصاحبه چی ؟ یک مصاحبه دادین ؟ اگه نه امتیاز کدوم بیشتر شد ؟

یلدا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Fafa

من یک مصاحبه دادم، نتیجه استعداد خیلی بهتر شد، رتبه ۶ شدم فکر میکنم نفر اول علوم تحقیقات شدم چون تا نفر ۵ رو تهران مرکز گرفته بود، برا با آزمون چون ترازم خیلی بد شده بود نمره با آزمون خیلی نتیجه بدی داشت و اصلا قبول نشدم، اینجوری بگم که امتیازم برای بدون ازمون حدود ۴۹۵۰با نمره مصاحبه شدم. توی با ازمون ترازم جوری بود که فقط برای مصاحبه شهرستان و دانشگاه های کوچیک دعوت شدم، توصیه من به شما این هست که اصلا وقتتون رو برای ازمون هدر ندید و از فرصتی که دارید برای بالا بردن رزومه استفاده کنید. برای من ازمون خیلی باعث شد که سردرگم بشم کرونا هم که کلی باعث کلافگی شد، من استعداد درخشان رو توصیه میکنم، باعث میشه براحتی بهترین دانشگاه های ازاد رو قبول بشید.

امیرحسین
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Fafa

منم‌ همینطور

Fafa
آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

نتیجه کدوم بهتر شد دوست عزیز ؟ میشه لطفا بگین تفاوت امتیاز نهاییتون در کنکور و استعداد درخشان چقدره ؟ کجا قبول شدین ؟ مصاحبه چی ؟ یک مصاحبه دادین ؟ اگه نه امتیاز کدوم بیشتر شد ؟

لادن
آذر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان امیدوارم همه خوب باشین و از حجم استرس و نگرانی تون کاسته شده باشه
آیا شما کلاس هاتون تشکیل شده؟ و وارد کلاس شدین این هفته؟ شناسه جلسه رو چی باید بزنیم؟ مرسی اگر میدونید جواب بدین

تهران مرکز
آذر ۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

سلام یکی از کلاسهای من تشکیل شده
شناسه جلسه رو خود سابت اون پایین بهتون میده اگر هم از جلسات من وارد شید مستقیم وارد کلاس میشه نیازی ب شناسه نیس

سحر
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان. احیانا از شما کسی تونسته با تصویر ریزنمرات و بدون ارائه مدرک تحصیلی ثبت نام کنه و کد دانشجویی دائمی بگیره؟
من با ایتکه ریزنمرات دارای تاریخ فارغ التحصیلی (تاریخ فارغ التحصیلی ۴ سال پیش هست) رو براشون فرستادم اما هنوز شماره دانشجویی دائم برام نیومده. من درخواست مدرک رو هفته پیش از دانشگاه دوره ارشدم دادم اما با توجه به شرایط هنوز بدستم نرسیده و نمیدونم باید چیکار کنم. لطفا اگر کسی همچین مشکلی داشته و تونسته حلش کنه به من خبر بده. خدایی تو این وضعیت و این تعطیلی موندم که چیکار باید بکنم. خیلی ممنون.

مدیریت صنعتی تهران شمال
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من تو هر دوقسمت مدرک موقت ارشد رو ارسال کردم و تایید کردن واسم تا آخر ترم فرصت داریم که گواهی اصل و ریز نمرات بیاریم

امیرحسین
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام ، منم بدون اصل‌ و گواهی موقت و فقط با آپلود ریزنمراتم هفته پیش تونستم شماره دائم بگیرم .
هیچ کاره خاصی هم نکردم ، اتفاقی یکی از شماره ها جواب دادن و تایید کردن . البته فرم تعهد مدرک کارشناسی ارشد هم آپلود کردم که تا آخر ترم باید تحویل بدم

سحر
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

بابت هر دو پاسخ خیلی ممنونم.
جناب امیرحسین میشه لطفا به بنده بفرمایید که جناب عالی کدوم دانشگاه هستید و کدوم بخش کار شما رو راه انداخت؟ من علوم تحقیقات هستم.
برای من میگن که ریزنمرات رو بجای مدرک قبول نمیکنن. معاونت آموزش تلفنی بهم گفت برعکسش رو قبول میکنن البته. اما خب مشکل من اینه که نمیتونم تو این تعطیلات مدرک یا عکس اون رو بهشون تحویل بدم. الان دانشگاه شهید بهشتی (محل ارشدم) هم دیگه تعطیله و امروز هر چی زنگ زدم کسی پاسخ نداد.

امیرحسین
آذر ۲, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

من تهران مرکز هستم و شماره هایی که اعلام کردن برای انتخاب واحد و مالی رو خیلی اتفاقی گرفتم و کد ملیم رو گرفتن گفتن انجام میدیم ، چند ساعت بعد هم دیدم اومد .
قاعدتا ریز نمرات باید کفایت کنن و الا چه دلیلی داره که در فرم ها اصل مدرک کارشناسی ارشد رو تعهد میگیرن .
البته ریز نمراتتون باید مهر و امضا داشته باشه .

مدیریت صنعتی تهران شمال
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

من یکی از کارمندای دانشگاه پیدا کردم خودشون انتخاب واحد کردن ۱۰ واحد انتخاب کردن ۶ واحد جبرانی دو واحد تخصصی دو واحد پایه، کلاسها هم چهارشنبه و پنجشنبه صبح بودن

روانشناسی تربیتی هستم
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

کسی روانشناسی تربیتی دانشگاه علوم و تحقیقات نیست؟

سپیده
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

وقتی شماره میدن و همه اشغاله….باید چه کرد؟ خسته شدم بخدااااااا
چند ساعته همه خطوط اعلام شده تهران شمال اشغاله

امیرارسلان
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

اگرم بعد ٣٠ ساعت جواب بدن یه جوری جواب میدن ادم زهر ترک میشه سوالش یادش میره، انگار وظیفشون چیز دیگه ای هستو دارن در حق ما لطف میکنن.

سپیده
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیرارسلان

عین ۴۵ تا خط رو گرفتم از صبح تا الآن…
پولم میخوایم بدیم داستان اینه…
من کد دانشجویی دائم رو هم ندارم به لطف شون

محمد
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

منم مثل شمام. هنوز کد دانشجویی دائم ندارم. با شماره دانشجویی موقت هم نتونستم وارد هیچ کلاسی بشم. اگه مشکل شما حل شد لطف میفرمایید اطلاع بدید که چیکار کردید؟ این تعطیلی با اینکه لازمه اما من رو دچار مشکل کرده.
مرسی.

سپیده
آذر ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من موفق شدم در تماس با دانشگاه.
شماره صفر دو یک هفت هفت صفر صفر نه هشت صفر شش رو بگیرید بعد داخلی دانشکده تون.
یک ساعت مدام زنگ بزنید. جواب میدن

تهران مرکز
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

سلام به همه
کسی در واحد تهران مرکز کلاس براش تشکیل شده؟
به من همش میگه استاد هنوز واردکلاس نشده در صورتی که چهل دقیقه از شروع کلاس گذشته
تا کی باید چشم به صفحه دوخت تا شاید کلاس تشکیل بشه !
آذر هم اومد !

لادن
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

سلام از کدوم برنامه وارد کلاس میشین؟ منم تهران مرکز هستم

تهران مرکز
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

از سایت دان
daan.ir

سهیل
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی تا به حال تهران شمال کلاس اش برگزار شده است

سپیده
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام. خیر
از فردا شماره تماس ها رو میذارن برا ماهایی که مشکل داریم و بعدش ان شاء الله کلاسامون شروع میشن.

سهیل
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

سپیده خانم شماره ها را چه قسمتی قرار می دهند

سپیده
آذر ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

صفحه اصلی سایت گذاشتن

امیرارسلان
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

بچه ها تهران -شمال امرو کلاس داشتین؟
تونستین وارد شین؟

ش
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

سلام
دوستان از دیشب وارد سامانه مجازی کلاسها نمیشم.
شما هم مشکل دارید؟

روانشناسی تربیتی هستم
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

اینجا کسی روانشناسی تربیتی علوم و تحقیقات نیست؟

نرم افزار تهران جنوب
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ

دوستان
منظوررشون از شناسه جلسه و گذر واژه جلسه چیه چی رو باید وارد کنیم برای ورود؟
من وقتی ۱۴۱+کد دانشجویی و شماره ملی رو میزنم .میگه کاربر یافت نشد.
همه اینجورین وضعیتشون؟؟؟

کلاس های دکترا از کی شروع میشه پس!!!!

پاسخ

رویا
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام کلاس های تهران جنوب از اول آذر ماه شروع میشه، برای وارد شدن به سامانه دان هم برای نام کاربری ، فقط کد دانشجویی ۱۴ رقمی رو باید وارد کنید و کلمه عبور هم کد ملی هست.
اطلاعات بیشتر رو توی سایت
News.azad.ac.ir
ببینید

نرم افزار تهران جنوب
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

ممنونم .
ایشالا از یک آذر با همین مشخصات بتونیم وارد داان بشیم.

شناسه جلسه و گذرواژه لازم نیس ؟؟؟؟

رویا
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

خواهش می کنم، برای هر جلسه، شناسه و گذرواژه داره، که اون ها وارد کنید می تونید وارد کلاس بشید.

Fafa
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

رویا خانم شما هم کنکور دادین هم استعداد درخشان بودین ؟

دکتری 99
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

درود به همه دانشجویان عزیز منظور از شناسه جلسه و گذر واژه جلسه چیه چی رو باید وارد کنیم برای ورود

مهدی مهندسی مکانیک
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 99

اگه انتخاب واحد انجام شده باشه دیگه نیازی به این اطلاعات نیست

دکتری 99. اجبارا آزاد
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

سلام دوستان. من واقعا برای خودم متاسفم: در کشوری زندگی می کنم که برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای یک رشته بروز و نوین ناچارم هزینه گزاف دانشگاه آزاد رو متحمل بشم چرا که به دلیل کمبود استاد و متخصص در این رشته فقط ۱۷ نفر در کل کشور اون هم فقط شریف و تهران پذیرش می کنند که خب برای همین ۱۷ نفر هم مسلما شانس قبولی بچه های ارشد خودشون در مصاحبه دکترا بسیار بیشتره. حالا بریم مرحله بعد… پذیرفتم که این هزینه رو بپردازم و علی رغم میل واقعی ام ثبت نام کنم….۲۰ روزه پرداخت های لازم با افزایش قیمت هایی که هییییییچ توضیحی حتی در موردش داده نمیشه انجام شده (بماند که قبلش برای ورود به آموزشیار دق کردم و حتی همین الان هم یه ساعت وارد میشه یه ساعت بعد وارد نمیشه). مرحله بعد… ۱۰ واحد جبرانی از قرار واحدی ۶۵۰ هزار تومن درس هایی که در ارشد همین رشته تاکید می کنم رشته متجانس به قول خودشون با نمره بالای ۱۹ گذروندم خودشون واسه خودشون انتخاب کردن واسم در ۳ روز هفته…دانشجو هم که این وسط هویجه…انگار نه انگار قاعدتاً دانشجوی دکترا در سنی هست که شاغله و اصولاً باید شاغل باشه تا بتونه افزایش نرخ های بی توضیح و کیلویی دانشگاه آزاد رو متحمل بشه و اصلاً بعضی افراد از جمله خود من چون شاغل هستند و دانشگاه های خوب دولتی نظیر شریف و تهران تعهد جدی عدم اشتغال دانشجوی دکتری دریافت میکنند به دانشگاه آزاد روی آوردن. مرحله بعد… سیاااااه میشی تا… ادامه نظر»

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ

دقیقا ، خیلی کامل حرف دل همه رو زدید ، هر روز ی برنامه جدید پیش میارن که در نهایت فقط کمر دانشجوی بیچاره ست که زیر این همه فشار شکسته میشه…

Maryam
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ

همه این حرفا درسته ولی تا وقتی سکوت کنیم نتیجه ای بهتر از این نداره.
چرا هیچ اعتراضی نمیشه؟؟ چرا هیچکس پاسخگو نیست؟؟؟ مسؤلین دانشگاه آزاد کجا هستن که بیان یه جواب به ما بدن این همه افزایش شهریه بابت چیه آخه؟
یکبار دیگه از phdtest تقاضا داریم که پیگیری کنن و از دکتر طهرانچی بخوان دلیل این همه تناقض رو توضیح بدن.

سام (سید ابراهیم)
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  Maryam

متاسفانه صاحب نداره و واقعا کسی ازش نمیرسه افزایش شهریه برای چیه..حتی تو اون لایو اینستاگرامی اون آقای جوان پاچه خواری هم این سوالو نپرسید حتی تو برنامه تهران ۲۰ هم مجری هم این سوالو نپرسید درصورتبکه مهمترین و بزرگترین خواسته دانشجویان همین بود..خدا نابودشان کنده و نصلشونو از بین ببره انشالله…

یلدا
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست، من تا این لحظه هنوز هیچ مبلغی واریز نکردم، به امید اینکه تجدید نظر کنن، رشته من هم مشابه شما، و پدیرش ۱۰ نفر در دکتری دولتی داره که نصفش شبانه و نصف روزانه اس، برای ورود به دکتری ازاد مجبور به تغییر رشته شدم و تا ریال آخر حقوقم رو حساب کرده بودم برای شهریه دکتری ازاد با حساب اینکه ترمی ۱۵ تومن بشه ولی الان که سورپرایز شدیم با ترمی حداقل ۲۰ تومن، بعد میگن وام میدیم ، چه وامی؟ وامی که همون ترم باید صفر بشه چه دردی از من دانشجو دوا میکنه؟ بعد هزینه ترم بعد رو از کجا باید بیارم؟ هیچ کس پاسخگو نیست، هیچ کس….

Ali
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

سلام.دوستان کسی اطلاع داره دانشگاه آزاد تهران شمال، بالاخره چه زمانی اجازه انتخاب واحد به ورودی های جدید دکتری میده.الان نزدیک به ۲۰روزه که شهریه رو هم واریز کردم ولی هیچ خبری نیست.ترم تموم شد!!

امیرارسلان
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

بچه های تهران- شمال ،کلا دانشکده ما اینجوریست که هیچ خبری از کلاسو، زمان تشکیل و موارد اینور اونورش نمیده یا اینکه من نمیتونم خبری در این موارد تو سایت ببینم یا از طرق مختلف ( ایمیل، sms) دریافت کنم؟
میشه بگین اوضا شماها چه جوریاس؟

صادق
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

سلام
متاسفانه اطلاع رسانی خیلی ضعیفه و تلفن هم اصلا جواب نمیدن
ولی من که چند بار مراجعه کردم تا جایی که اطلاع دارم خیلی ها رو دانشکده براشون انتخاب واحد کرده، یه سری هم خودشون تونستن تو آموزشیار انتخاب واحد کنن. من خودم تو آموزشیار انتخاب واحد کردم.
کلاس ها هم از دوشنبه همین هفته تو سامانه دان شروع شده ولی خیلی از ورودی های جدید تو اون سامانه تعریف نشدن و ظاهرا قراره جمعه سازمان مرکزی اطلاعات رو به روز کنه.
سعی کردم اطلاعاتی که از تهران شمال داشتم رو در اختیارتون قرار بدم.
امیدوارم مفید بوده باشه
تو این شرایط کرونا کار درستی نیست ولی به نظرم کار فقط حضوری پیش میره تو این دانشگاه

مدیریت صنعتی تهران شمال
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

وضعیت منم مشابه شماست

Ali
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام و عرض ادب.
من هم مدیریت صنعتی تهران شمال هستم.لطفا اگر اطلاعاتی کسب کردید بنده را هم مطلع فرمایید.
منم هر اطلاعات جدیدی داشتم به شما عرض خواهم کرد. سپاسگزارم

مدیریت صنعتی تهران شمال
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

چه جالب چه گرایشی؟ گرایش من تحقیق در عملیاته. فقط یه ایمیل زدم مدیرگروه گفت صبر کنین تا کارشناسان آموزش خودشون انجام بدن

Ali
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

گرایش سیستم.
ممنون از پاسختون

مدیریت صنعتی تهران شمال
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

چخوب موفق باشید

سپیده
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دوستان سلام. بچه های تهران شمال شنبه سایت دانشگاه رو چک کنین اطلاع رسانی میکنن کلا…. هر رشته و گرایشی که هستید.

Ali
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

عالی.ممنونم

امیرارسلان
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

مرسی

دکترای فلسفه تعلیم علوم تحقیقات
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

طور خدایکی محض رضای خدا جواب بده امروز۲۸ ابان من دان برا کلاس وارد میشم درجلسات من پیام میده هنوز استاد وارد کلاس نشده منتظر بمانید انقدر منتظر می مونم تا چشام اب میاد برا همه این پیام میده/

الناز
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ

بله منم علوم و تحقیقاتم و امروز کلاس داشتن همین پیامو داد.

ش
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان
بیایید با توجه به ابلاغ دستورالعمل تکمیلی دروس جبرانی دکتری دانشگاه آزاد همگی کمپین اعتراضی بزنیم تا لااقل واحداشو برامون معادل سازی کنند.

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ش

متاسفم براشون . برای من ده واحد جبرانی زدن … خیلی واحدا ارزون، ده تا اضافه ام کردن … واحدای که نمره هاشون بالا بودنم باید پاس کنی …

تهران مرکز
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

کسی تونسته وارد سامانه دان بشه؟

ش
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

سلام بله بنده وارد شدم
قرار شد امروز کلاسها شروع بشه
مدیریت دولتی بروجرد

ش
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

ابلاغ دستورالعمل تکمیلی دروس جبرانی دکتری دانشگاه آزاد سقف مجموع دروس جبرانی مشترک و غیرمشترک برای دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نباید از ۱۰ واحد درسی بیشتر باشد. بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تکمیلی دروس جبرانی مخصوص دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی را ابلاغ کردند. در این دستورالعمل تأکید شده به منظور افزایش کیفیت برگزاری دوره‌های دکتری تخصصی، تقویت بنیه علمی دانشجویان و شفاف سازی بخشنامه ها و دستورالعمل‌های پیشین، دروس جبرانی برای تمام دانشجویان با آزمون و بدون آزمون صرف نظر از حد نصاب نمره خام مأخوذه در آزمون دوره دکتری تخصصی اعلام شد. براساس بندهای این دستورالعمل دروس جبرانی الزامی مشترک برای تمام پذیرفته شدگان شامل درس جبرانی روش تحقیق، مقاله و رساله نویسی پیشرفته به ارزش دو واحد نظری و درس جبرانی زبان تخصصی پیشرفته به ارزش دو واحد نظری است. همچنین دروس جبرانی غیرمشترک برای دانشجویانی که مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آنها مرتبط و متجانس با رشته تحصیلی دوره دکتری تخصصی است، چنانچه گروه تخصصی مربوطه، دانشجو را از نظر علمی نیازمند به گذراندن دروس جبرانی تشخیص دهد، حداکثر تا سقف ۶ واحد درسی (علاوه بر ۴ واحد دروس جبرانی مشترک) با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی، با تأیید شورای آموزشی واحد دانشگاهی تعیین و ارائه می‌شود. در این دستورالعمل آمده دروس جبرانی غیرمشترک برای دانشجویانی که یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد آنها متجانس با رشته دکتری… ادامه نظر»

Maryam
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ش

سلام
یعنی منظورش اینه که دانشجویانی که رشته کارشناسی و کارشناسی متجانس با دکتری هستن و نمره بالایی داشتن باید براشون معادل سازی بشه؟؟
پس تکلیف ۱۰ واحد جبرانی چی میشه؟؟

Sama
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

بچه ها کسی میتونه وارد سامانه اموزشیار بشه؟ من شماره دانشجوییمو میزنم میگه کاربری یا رمز اشتباهه. قبلا کاربری و روز شماره دانشجویی میزدم اوکی بود

مهناز
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

من مدارکمو هنوز ارسال نکردم. در کانال اطلاع رسانی دانشگاه ( علوم و تحقیقات ) اعلام کردن ۵ روز پیش که زمان حضوری ارائه دادن مدارک رو اطلاع میدیم.
برای همین تا امروز پست نکردم.
هفته ی پیش هم برام انتخاب واحد کردن و مشکلی وجود نداشت.
کسی هست هنوز پست نکرده باشه؟

سپیده
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

کسی شماره ای از دانشگاه آزاد تهران شمال داره؟
من تماس گرفتم اشغاله همش
خواهش میکنم اگه کسی شماره ای داره بگه من واقعا تحمل ندارم.

Ali
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

هرچی تماس بگیرید اشغاله.شما موفق به انتخاب واحد شدید؟
معلوم نیست بالاخره چه زمانی اجازه انتخاب واحد به ورودی های جدید دکتری میدن.الان نزدیک به ۲۰روزه که شهریه رو هم واریز کردم ولی هیچ خبری نیست.ترم تموم شد!!

سپیده
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

والا من شماره دانشجویی دائمی رو هم ندارم.
دیگه نمیدونم باید چه کنم…

دکتری 99. اجبارا آزاد
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

چرا دوره های من و جلسات من هر دو خالیه؟ امروز من ساعت ۴ کلاس داشتم اول از همه که دق کردم تا وارد سامانه دان بشه. بعدشم نه لیست کلاسی نه دوره ای….حالا الکی الکی غیبت نخوریم یوقت؟

روانشناسی تربیتی هستم
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

امروزی کلاسی تشکیل نشد آخر سر؟
علوم تحقیقات، روانشناسی تربیتی؟؟

مهناز
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

نه کلا کلاسی این هفته تشکیل نمیشه. گفتن این هفته همه ی کلاسا مختل بود.

ش
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام
کسی تونسته وارد سامانه مجازی کلاسها بشه؟
برای من همش ارور میده

Memo
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

خوب من موفق به انصراف شدم با توجه به هزینه ها امکان ادامه برام سخت بود
آرزوی موفقیت برای همه عزیزانی که این مدت همراه بودن
و امیدوارم روزهای روشنی در انتظارتون باشه

مدیریت صنعتی تهران شمال
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

واسه من انتخاب واحد انجام نشده کسی مثل من هست اینجا؟ باید چکار کنیم؟

امیرحسین
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

برای من هم نشده ، البته من تازه شماره دائم ام اومده و پرداخت شهریه رو انجام دادم .

سپیده
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

ای دوستان به کی بگم من شماره دانشجویی ندارم هنووووز…
برید خدا رو شکر کنین یه قدم جلوترین

امیرحسین
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

نگران نباشید اصلا ، چه اونهایی که انتخاب واحدم کردن ، چه ما و چه شما همه بازم باید صبر کرد چون کلاسی نبوده . امروز شنیدم قراره شنبه اطلاعیه ای بدن برای شرایط ایجاد شده .

سپیده
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

آخه یه تلفن آزاد که باید باشه من بفهمم باید چه کنم؟!!
محض رضای خدا دریغ از یه جوااااب
نوشتن تو سایت دانشگاه با کد موقتت برو برای کلاس وارد شو… والا من رفتم خبری نبود…
جنون واژه مناسبیه برای دکتری ۹۹

روانشناسی تربیتی هستم
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

همکلاسی های محترم روانشناسی تربیتی دانشگاه علوم و تحقیقات:
امروز از ساعت ۹.۲۰ تا ۱ ظهر برامون کلاس گذاشتن. اما وقتی وارد سامانه ی دان میشم و میرم قسمت جلسات من و روی درس اول میزنم اعلام می کنه هنوز استاد وارد نشده.

تا کی منتظر باشیم؟

ترانه
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

من امروز از ساعت ۹ تا ۱ کلاس دارم. هنوزم استاد وارد کلاس نشده. امکان داره اصلا این هفته هم کلاسی تشکیل نشه؟

شهریار
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ

دانشجوی گرامی و عضو محترم واحد تهران جنوب در حال حاضر کلیه مراحل پذیرش، ثبت نام و انتخاب واحد بصورت غیر حضوری انجام می شود و در صورتیکه نیاز به حضور باشد حتما توسط پیامک یا تلفن به شما اطلاع رسانی می گردد. لذا مراجعه حضوری به واحد توصیه نمی شود. در صورت بروز مشکل در هر کدام از مراحل پذیرش و ثبت نام و یا درخواست انتخاب واحد و یا هر گونه سوال می توانید از طریق سامانه مکانیزه ارتباط با واحد اقدام نمائید. در این قسمت فرمی قرار داده شده که سوال یا درخواست خود را در آن به صورت آنلاین نوشته و ارسال می نمائید و کد رهگیری دریافت می کنید. فرم ارسالی بلافاصله به مسئول مربوطه در واحد ارسال شده تا به صورت فوری به درخواست شما رسیدگی شود.
سامانه مکانیزه ارتباط با واحد

شهریار
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ

اطلاعیه مهم
دانشجوی گرامی انتخاب واحد شما توسط کارشناسان واحد به صورت خودکار پس از واریز شهریه انجام می پذیرد. در صورتیکه شهریه را پرداخت نموده اید ولی تا کنون واحدی برای شما در سامانه آموزشیار ثبت نشده است به قسمت سامانه مکانیزاسیون ارتباط با واحد مراجعه و فرم را تکمیل و ارسال نمائید تا با توجه به زمان محدود باقیمانده تا شروع کلاس ها انتخاب واحد شما انجام پذیرد.

شهریار
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

اطلاعیه برگزاری کلاس های نو دانشجویان
به اطلاع عزیزان می رساند که قرار است کلاس ها از روز شنبه ۹۹/۹/۱ آغاز شود. کلاس ها به صورت مجازی و از طریق سامانه ای به نام دان انجام می شود

روانشناسی تربیتی هستم
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

همه ی دانشگاه های آزاد؟

رویا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

سلام
ممنون

ندا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

دوستان تهران جنوب دکترای نرم افزار کسی هست؟؟

رویا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام، من نرم افزار هستم تهران جنوب

ندا
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

خوشبختم رویا خانم.

ندا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ق٫ظ

دوستان شناسه عبور برای کلاس آنلاین رو از کجا باید بگیریم؟؟
تو داان که وارد میشم.
تو دوره های من
دو تا شناسه میخواد!!!!
اگه ممکنه راهنماییم کنین.ممنون

شهریار
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام ندا خانم
شناسه عبور : شماره دانشجویی +۱۴۱
رمز : کد ملی

رویا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

سلام
برای شناسه عبور هم شماره دانشجویی خالی زدم ، هم ۱۴۱+شماره دانشجوی، هیچ کدوم جواب نمیده

ندا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

ممنونم از راهنماییتون.همینو میزنم ولی نمیاره!!!

مثل اینکه کلاس ها از هفته آینده تشکیل میشه.

راستی شناسه کلاس رو از کجا باید بگیریم؟؟

رویا
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

خواهش می‌کنم، وارد سامانه دان که بشید برای هر جلسه، یه شناسه و گذرواژه داره که اونو بزنید می تونید وارد کلاس بشید.

مدیریت ورزشی مشهد
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ

ناپلئونی رو بیارید …
انتخاب واحد من بالاخره درست شد…امیدوارم برای بقیه هم اتفاقای خوبی رقم بخوره

ترانه
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

دوستان واحد علوم و تحقیقات:
دیروز مجدد رفتم دانشگاه. مدارکمم بردم که دستی بدم. یه آقایی که معلوم بود خیلی شخص مهمیه و حرفش حرفه برگشت گفت مدارکت رو دستی نمی گیریم و پست هم نکن. گفت اطلاع رسانی می کنیم که چه زمانی حضوری مدارک رو با خودت بیاری. مثل اینکه کسایی که پست کردن مدارکشون رو باید بعدا حضوری برن برای همون بحث تایید هویت.
من هم شماره دانشجویی دائم دارم و هم انتخاب واحدم انجام شده و هم وارد سامانه ی دان میشم با اینکه هنوز مدارکم دستمه.

اگه پست نکردید دست نگه دارید.

الناز
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

بله به منم گفتن دست نگه دارم و خودشون اطلاعیه میدن که چه روزی مدارک رو براشون ببریم. گفتن همون موقع هم بهمون کارت دانشجویی میدن. برای همین باید طبق تاریخی که میگن براشون مدارک رو ببریم.

تهران مرکز
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

سلام برای سامانه دان همون شماره دانشجویی و کد ملی رو میزنید؟ برای من انتخاب واحد انجام شده اما نمیتونم وارد سامانه دان بشم میگه کاربر یافت نشد تهران مرکز هستم

رویا
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

سلام
من هم هنوز نتونستم وارد سامانه دان بشم.

ندا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

رویا خانم هم دانشجوهای ساکن تهران و هم شهرستان از داان وارد کلاس میشن؟یا وادانا؟؟؟

رویا
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

سلام
یکی از دوستان تو همین صفحه زده بودند که دانشگاههای تهران با دان فعالیت می کنند ، من فقط تهران جنوب رو می دونم که از سامانه دان استفاده می کنه.

داوطلب
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

من حضوری رفتم، با کلی بحث و ناراحتی، بادستور رییس دانشکده بالاخره به زور اصل مدارک را گرفتن، البته این موضوع برای حدودا ۱۰ روز پیشه… بهتر صبر کنید، بنظرمپست نکنید تا بعدا خودشون میگن که حضوری ببرید، چون تشخیص هویت در هر صورت باید حضوری انجام بشه. همگی دکترهای آینده تندرست و موفق باشید.

ش
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان
گرایش مدیریت منابع انسانی از واحد بروجرد کسی هست؟
کل شهریه شده ۱۴ تومان انگار؟

تهران مرکز
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

سلام
کسی تونسته وارد کلاس در سامانه ی دان بشه؟!
برای من همچنان میگه کاربر یافت نشد

رویا
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

سلام
من هم هنوز نتونستم.

رویا
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام
بالاخره امروز وارد شدم.

رضا
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ق٫ظ

سلام
برای حل مشکل شهریه دکتری خبری نشد؟

“مشکل افزایش شهریه دانشجویان روان‌شناسی بالینی حل شد
احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون پارلمانی و امور مجلس این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی، از حل شدن مشکل افزایش شهریه رشته دانشجویان روان‌شناسی بالینی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با توجه به اعتراضات دانشجویان روز گذشته جلسه کمیته شهریه دانشگاه آزاد برگزار شد و مقرر شد در جهت رفاه حال دانشجویان شهریه دانشجویان رشته روان‌شناسی بالینی با رشته روان‌شناسی غیر بالینی در گروه علوم انسانی همسان سازی شود.”

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

نه دوست عزیز.. برای همه رشته ها افزایش شهریه ثابت ، متغیر و حتی جبرانی که سزاوارش نیستیم داشته… و این همه کمپین و خواهش برای رسیدگی هیچ جوابی نداشت.. برای من رشته شهرسازی زیر شاخه هنر شده ۱۸۵۰۰.. زحمت یک ساله مون جوابش این نبود. ده واحدم جبرانی زورکی بهون دادن.. درسایی که با ۱۹/۲۰ پاس شده…

دکتر حجت
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ق٫ظ

کسی از دوستان علوم و تحقیقات بلاخره تونست وارد کلاس بشه؟
به نظر میاد سامانه بروز شده چون من رمز رو تغییر داده بودم ولی الان دوباره با کد ملی مجبور شدم وارد بشم

مالی-بانکداری
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

به سپیده خانم و امیر حسین….
برای اینکه ایمیل مدیر دانشکده رو بدونید جمله زیر بخونید…
اسم دانشکده خط فاصله fa اتساین اس ار بی آی ای یو دات ای سی دات آی آر

سپیده
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

خیلی ازتون ممنونم.
خداروشکر که کار شما روبراه شد. واقعاً ممنونم.
براتون بهترینا رو آرزو می کنم.

امیرحسین
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

دم شما گرم خیلی محبت کردی ، من البته کد رو قسمت اولش رو متوجه نشدم که بتونم ایمیل کنم اما الان به خود تهران مرکز زنگ زدم و در کمال ناباوری بدون هیچ مشغولی ای یک خانم بسیار محترم کارم رو راه انداختن و شماره دانشجویی برام صادر شد . از شما هم خیلی ممنونم و زحمت کشیدی بخاطره ما .

سپیده
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

ولی تهران شمال کلا اشغال میزنه… انگشتام بی حس شد بس که مدام زنگ زدم و فایده نداشت :)))

امیرحسین
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

برای منم همینطور بود هرروز و امروز خیلی اتفاقی تماس گرفتم و جواب دادن . البته میگن هیچ مشکلی نیست بابت تاخیر پس اصلا نگران نباشید .من البته امروز شماره جدیدی که اینستاگرام تهران مرکز سرچ کردم دیدم گذاشته بود و موفق شدم .
شما هم میتونین یه سرچ بزنید .ولی خیالتون صد در صد راحت باشه .
شهریه هم ۷.۳۰۰ بدهکار زده بودن برام .

سپیده
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام. منم ایمیل زدم منتها چون خودمون دانشکده مجزا نداریم به منیجمنت خط فاصله ادامه آدرس شما ایمیل زدم. ان شاء الله که درست بشه.

مالی
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

با سلام
از دوستانی که رشته مالی(تمامی گرایش ها) قبول شدن….
برنامه کلاسی چطور هستش؟
در یک روز ارائه شده یا دو روز؟
چندشنبه ها هستش؟
با تشکر

مالی-بانکداری
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

به سپیده خانم….
و دوستانی که شماره دانشجویی دائم براشون نیومده
من امروز با تلاش فراوان تونستم شماره دانشجویی دائم رو بگیرم.
منتها نه از طریق تلفن
بلکه از طریق ایمیل
توی سایت ایمیل مدیر آموزش دانشکده هست.
بهش ایمیل بزنید پیگیری می کنند.
چون سند کتبی براشون خیلی مهمه.
دانشجو فردا میتونه ادعا کنه پیگیری کردم و سند داره.
همون چیزی که بازرسی میخواست.
من ایمیل زدم و نتیجه گرفتم.
موضوع ایمیل رو حتما بنویسید
شماره دانشجویی دائم مقطع دکتری
در متن ایمیل هم حتما این موارد رو ذکر کنید
اسم خودتون
مقطع
رشته و گرایش
شماره دانشجویی موقت
شماره ملی
شماره موبایل

فقط برای من کافی بود یک تیک بزنه….همین باعث شد من از شهرستان به تهران سفر نکنم.

سپیده
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

خیلی هم عالی. سپاس فراوان.
ایمیل شونو میذارید؟

امیرحسین
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

آقا یا خانم دمت گرم ، این روش هم تست میکنیم . خدا بهت خیر بده . برم ببینم اصلا ایمیلش هست . خداروشکر که مشکل شما حل شد .

مالی-بانکداری
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیرحسین

ممنون…
اره ایمیل هست….
من چندتا ایمیل از مدیر دانشکده ها رو دارم.
متاسفانه اینجا نمیشه ایمیل بزارم….اگر میشد حتما میزاشتم

بهار
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

من دیشب با سیستم پیامکی مطلع شدم که تا دو روز سیستم دان در حال بروز رسانی است. و گفتند امروز کلاسی نیست

سام
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

سلام کسی هست که وارد سامانه آموزش مجازی شده باشه

سام
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  سام

آموزش مسئوله یا گروه برای سامانه آموزش؟
کسی می‌دونه با کی باید مشکل رو مطرح کنیم؟
من مشخصات رو میزنم می‌نویسه که نامعتبره؟

مهدیه
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

دوستان علوم و تحقیقات:
کسی تونسته وارد سامانه آموزش مجازی بشه؟؟؟

مهتاب
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

نه تا الان من نتونستم

الناز
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

منم نمی تونم

مهدیه
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

بچه ها دانشگاه علوم و تحقیقات گفته ما خودمون میگیم مدارکتون رو کی بیارین. گفتن یا به ترتیب اسم یا شماره دانشجویی. از طریق سایت اطلاع رسانی می کنن.
منم نفرستادم مدارکتمو و دست نگه داشتم. شماره دانشجویی ۱۴ رقمی برام اومده و انتخاب واحد هم شدم. فقط هر چی تلاش میکنم برم سامانه آمورش مجازی موفق نمیشم.

آوا
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

سلام
بچه های تهران-شمال
کلاساتون از این هفته شروع میشه؟؟؟شروع شده؟؟
خبری ندارین؟؟؟ پیامی ،اس ام اسی، ایمیلی ، چیزی دریافت نکردین احیانا؟

مدیریت صنعتی تهران شمال
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

هنوز هبچی

سپیده
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

سلام نه هنوز

آوا
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

اخه من پرسیدم گفتن این هفته شروع میشه.
کلاسای منم امروزه اما از همون تایمی که واسه کلاس اول زده هرچی میخوام وارد شم میگه کاربر یافت نشد!؟

الناز
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  آوا

منم همین مشکل رو دارم.

آوا
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

من امرو کلاس داشتم که نمیشد وارد شم یه ۵٠٠٠ بارو چک کردم نشد، در حینشم به پشتیبانی زنگ میزدم بعد از ۴٠٠ بار تماس ، گفتن قرار بوده این هفته کلاسا تشکیل بشه، اما مورد بروز رسانیه یه چیزی تو همین مایه ها هس که واسه ورودیا جدید امرو تشکیل نمیشه.
تو سایت اطلاع رسانی میشه که کی کلاسا تشکیل میشه (( چون خیلیم یه سره در حال مشکل گشایی و خدمات و اطلاع رسانی هستن))
بعد گفتم : یعنی بقیه کلاسا تا اخر هفته تشکیل نمیشه ؟ با بی اعصابیه تمام گفت فقط امروز تشکیل نمیشه، فعلا
واسه بقیه روزا معلوم نی سایتو چک کنین، و بپرسینمیگفت به ما اینجوری گفتن.
اینقد از سر صب اخلاقش ناز بود ،ترسیدم بگم دقیقاما باید کدوم سایتو و کجارو باید چک کنیم، خفه شدیم از بس بابت یه پروسه معمولی ،اینقد جوش و حرص خوردیم.

سپیده
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

فقط میگم بهشون خداقوت :)))))

Memo
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

بچه ها این درسته اگر الان انصراف بدیم نصف هزینه رو ازمون میگیرن ؟؟

ز
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Memo

در نظرات قبلی دوستان گفتند، تا آخر آبان اگر انصراف بدیم، شهریه رو پس می دهند.

پریدخت
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Memo

من امروز انصراف دادم. گفتند تا سه هفته دیگه همه پول را برمیگردونن

من رشته مدیریت اموزش عالی واحد کرج بودم

مالی-بانکداری
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

به سپیده خانم…
برای شما شماره دانشجویی دائم امد؟
برای من هنوز نیومده…
هر کجا زنگ میزنم جواب نمیده
فقط بازرسی دانشگاه آزاد جواب میده….
مدیر گروه هم ایمیل میزنیم….فقط جواب میده به کارشناش زنگ بزنید….
کسی نمی دونه چیکار باید بکنیم؟

سپیده
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

نه منم مثل شما هستم.
انقدر زنگ زدم والا حفظ شدم‌شماره ها رو… محض رضای خدا یه نفر پاسخ نمیده درست

سپیده
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

گویا رشته من و شما رو روزای یکشنبه میاد برا ثبت نام… هر چند تلفنا اشغاله ولی تا فردا باید تحمل کنیم.

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

گفتم که تا یکی دو روز دیگه رفع میشه…

مالی-بانکداری
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

خداکنه…
کلاس ها شروع شدن….
هنوز شماره دانشجویی نگرفتیم….
دیگه بقیه مراحلش از این مرحله سخت تر….
اموزشیار…..واریز پول….انتخاب واحد….دان…وادانا….کلاس انلاین….
هفت خان رستم هستش

مالی-بانکداری
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

شما هم رشتتون مدیریتی هست؟
مگه یک نفر فقط پاسخگو هست؟
آن هم فقط یک روز در هفته؟
چقدر جالب….دانشگاه به این بزرگی کسی نیست ک پاسخگو باشه….فقط برای گرفتن پول همیشه انلاین هستند

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

امشب ساعت ۸ شب از شبکه تهران برنامه تهران ۲۰ آقای طهرانی رییس دانشگاه آزاد زنده پخش میشه. مشاهده نمایید.

سپیده
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

من اقتصادم

امیرحسین
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ

برای من هم نیومده کماکان ، اما دیگه پیگیر هم نبودم چون میدونم جواب نمیدن :D

Memo
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ

دوستان کسی هست ثبت نام کرده باشه ، انصراف داده باشه ؟؟
آیا شهریه ٧٣٠٠ بهش برگشت داده شده ؟؟
یا کسر شده
دانشگاه تهران مرکز واقعا اذیت میکنه

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Memo

برا اساس یافته ها تا چهار شنبه همین اگه هفته برید حضوری برمیگردونن.در غیر اینصورت بعدش درصدی را میگیرن یا همشو

Memo
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

این مگه برا زمانی نیست که مهر ثبت نام کرده باشیم ؟؟

Maryam
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Memo

آموزش گفتن تا آخر آبان اگه انصراف بدیم جریمه نداره البته تأکید داشتن به پنجشنبه جمعه نخوره چون تعطیله. ولی امور شهریه گفتن تا وقتی که بخشنامه جدید نیاد مبنی بر جریمه انصراف، جریمه نداره که خوشبختانه تا امروز همچین بخشنامه ای نیومده هنوز.

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

امشب ساعت ۸ شب از شبکه تهران برنامه تهران ۲۰ آقای طهرانی رییس دانشگاه آزاد زنده پخش میشه. مشاهده نمایید.

Memo
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

ممنون

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

من‌ از شما شنیدم زودتر اومدم گفتم..خخ

Memo
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

انشاله که جریمه نزنن … واقعا انصاف نیست
وقتی هنوز حتی ثبت نام قطعی نشده
این جریان نصف شهریه چیه که میگن ،؟
شما میدونید

Maryam
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Memo

فکر کنم کسی بخواد انصراف بده باید به ازای هر ترم ثبت شده، نصف شهریه ثابت رو به عنوان جریمه پرداخت کنه مثلا اگه ترم ۲ باشه نصف شهریه ثابت *۲ میشه (البته این مطلب رو توی یه پیج علمی دیدم). ولی الان چون اول ترم هست جریمه نمیکنن البته خودشونم میدونن سیستمشون چقدر داغونه.

دانشگاه ازاد
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

دانشگاه ازاد اراک

دانشگاه ازاد
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

کسی دانشگاه ازاد الان هست میخواستم ببینم شهریه ثابت چنده ممنونم

ز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

من امروز تازه شهریه دادم و انتخاب واحد کردم، علی الحساب ۷ تومن بود، من فکر میکردم کل شهریه ۱۲ تومان است یا حداکثر ۱۳، یعنی دانشگاه تلفنی گفت کل شهریه ۱۳ تومان است.
الان دیدم که شهریه ۱۸/۵ است. شهریه ۱۸ خورده ای واقعا زیاده، نمیتونم بدم!!

الناز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

من نمیتونم وارد سامانه ی دان بشم. همش میگه کاربر یافت نشد.

طبق برنامه دوشنبه کلاس دارم اما اصلا نمی تونم وارد شم. تلفنم که جواب نمی دن.

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

تا دو روز دیگه درست میشه

بهار
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام.دوستان در میان شما دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران شمال تشریف دارد
لطفا آغاز کلاس ها را به من می گویید

تهران مرکز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

دوستان عزیز
کسی موفق شده در کلاسها شرکت کنه؟
اگر بله از کدام سامانه؟
نام کاربری و رمز عبور رو چی زدید؟
ش دانشجویی و کدملی میگه کاربر یاافت نشد
تاریخ امتحانات مشخصه اما تاریخ و نحوه شروع کلاسها در ابهام
×هنراسلامی/تهران مرکز

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

امشب ساعت ۸ شب از شبکه تهران برنامه تهران ۲۰ آقای طهرانی رییس دانشگاه آزاد زنده پخش میشه. مشاهده نمایید

مدیریت ورزشی مشهد
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

دانشگاه ازاد مشهد کسی هست؟ تونستید انتخاب واحد کنید؟

محسن
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام
کسی شماره ای از آموزش تهران مرکزی داره؟
برای دکتری علوم انسانی

مهتاب
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام دوستان
برای شما انتخاب واحد صورت گرفته؟ و یا خودتون تونستید انتخاب واحد کنید ؟
تا الان من نتونستم و هر چه به دانشگاه علوم تحقیقات تماس میگیرم اِشغال هست

سپیده
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

من نمیدونم تلفن وسیله چیه؟ چرا جواب نمیدن؟ چرا دائم روی اشغاله؟ پاشم بیام کرونا بگیرم ببرم برا دانشگاه خوبه؟؟؟ انصاف ندارن انگار… والا به خدا… نه شماره دانشجویی… نه واریز مبلغ… انگار متوجه نیستن من میخام پولو واریز کنم… دارن کاری میکنن منصرف شم کم کم هاااااا…. شما شاهد باشین.
عصبانیتم به همه ویژگی های خوبمون اضافه شد از دست این دانشگاااااه آزاااااااد.

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

سلام.حق دارین واقعا .البته گفتن تا دوشنبه درست میشه تمامی این موارد..واقعا اعصاب همه رو ریختن به هم..

سپیده
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

الان شهریه واریز اول ۱۲ تومنه؟
چقدر شادیم ماااا…. دم همه مون گرم

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

برای من شده ۱۰و۹۰۰ با متغییر شده ۱۶ تومن.عمران.سازه

سپیده
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

من اقتصادم… پس واویلاست :)))))

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

فکر کنم برای شما باید کمتر باشه

مهدی
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام دوست گرامی کدوم واحد دانشگاهی هستی

مینا
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

دوستان روان شناسی تهران مرکز کسی هست؟

ثمین
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ق٫ظ

دوستان حسابداری شهریه ثابت در تهران جنوب چند؟

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

۱۲ تومان احتمالا

حمید
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ

دوستان کسی می دوونه شهریه ثابت علوم انسانی در تهران همون ۷۳۰۰ یا بیشتر؟ و آیا متغیر فرق می کنه؟؟؟؟

سید ابراهیم
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

۱۰و۹۰۰ یا ۱۲ تومن هست….۷ و ۳۰۰ نداریم دیگه

تهران مرکز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سید ابراهیم

من ۷۵۰۰ پرداخت کردم برای ثابت

تهران مرکز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام من رشته م هنر هست
شهریه ثابت ۷۵۰۰ و متغیر ۶۴۰۰ پرداخت کردم و تا این لحظه هم چیزی اضافه نشد

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

برای منم یک هفته ۷ و ۳۰۰ بود و واریز کردم.اما نامردا ۳و۶۰۰ اضافه کردن شد ۱۰ و۹۰۰ اونم چهار شنبه قبل بعد از ۷ روز تغییر کرد.بعدش هم انتخاب واحد کردن امروزم تماس گرفتن برای سیستم وادانا جهت تشکیل کلا که گفتن تا دو روز دیگه اونم حل میشه.رشته ام عمران_سازه هست

تهران مرکز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

عجب
راستش برای من تا این لحظه اضافه نشده حدود ۱۴ت شهریه ثابت و متغیرم شد
تماسی هم نگرفتن درمورد کلاسها
فعلا که سامانه های وادانا/دانان/دان هرسه مشکل داره
هنراسلامی تهران مرکز هستم

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

امیدوارم ثابت بمونه یک نفر هم خوشحال باشه و کمتر شهریه بده باز خوبه

تهران مرکز
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره کلاسها در چه سامانه ای برگزار میشه؟

ثمین
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

وادانا البته ممکنه دان باشه بستگی به دانشگاهتون داره

تهران مرکز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ثمین

تهران مرکز هستم اما در هیچکدوم از این دو سامانه اوکی نیس در دان که کلا وارد سایت نمیشه در ودانا هم میگه اطلاعات صحیح نیست

سام
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

در حال رفع هستن گفتن یکی دو روزه درست میشه

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

برای استان تهران از دان استفاده میشه و برای شهرستانها از وادانا

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

دکترهای عزیز من کلا صحبتهای که پایین به من منتسب شده است رو تکذیب میکنم . :::))))))
من نبودم دستم بود ::::))))))

دوباره سایت اجازه هیج کاری بهم نمیده . دویاره پیغام قیلی : دانشجو شهریار ……….در این زمان مجاز به انتخاب واحد در نیمسال اول سال تحصیلی ۰۰-۹۹ نمی باشد.

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

کلا سیستم داغونه آقا . یک بار میره ۱۰۰ بار ارور میده . قرو قاطی

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

این همه بی نظمی، و تنش که دانشگاه آزاد به ما امسال داد و تو تاریخ میشه ثبتش کرد ….

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

واقعا همینطوره.خیلی بلاتکلیفی و نابسامانی زیاده واقعا

بهار
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

گوشه صفحه سمت راست، انتخاب واحد را کلیک کن همان قسمت ها یک گزینه دارد برنامه هفتگی، براتون انتخاب واحد انجام شده

شهریار
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام بهار خانم
بله میدونم . ولی با این اوصاف هیچ ضمانتی نداره

حدیث
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان
من امروز خودم انتخاب واحد انجام دادم اولا که سه درس بیشتر به من ندادن سه درس هم تو سه روز و در وقت اداری هست بعد از اون دروس زبان و روش تحقیق که جبرانی هست را من نتونیتم بردارم میگه شما مجاز به انتخاب این دروس نیستید.
لطفا یکی منو راهنمایی کنه امکان داره ترم بعد مجبوذر بشم بردارم اگر اینطور باشه چون حداکثر باید ده واحد برداریم من چهار ترمه میشم به جا سه ترم

مهدی مهندسی مکانیک
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

سلام
فعلا که مجازیه.ولی فرقی نمیکنه چه مجازی چه حضوری معمولا یک روز و حداکثر دو روز کلاس میذارن یکم عجیبه سه روز.اگه خود سیستم اجازه انتخاب واحد نمیده دوباره تا زمانی که رکوردتون بازه مراجعه کنین.اگه نشد دیگه اشکال از خودشونه.
شما بابد شماره کارشناس و رییس گروهتون و باقی بچه های همکلاس و یکی از بچه های سال بالایی رو از گروه بگیرین.با همدیگه در ارتباط باشین.

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

کلا نصف انصرافیهای دانشگاه آزاد بابت همین کلاسهای وسط کار . من نمیدونم خدایی یکم فکر کنن رو این مورد و رو شهریه بیشتر درآمد کسب میکنن انقدر هم بابت انصراف و کمبود دانشجو اس نمیدن و پولش و از جیب ماها در نمیارن.

ما یکی از اقواممون ۲ سال پیش ارشد آزاد قبول شده هنوز اس میدن بیا ثبت نام و مثل دانشجوی ورودی مشکلی نیست!!! خوب اگه شهریه متعادل باشه طرف خودش میاد . کلاسهای وسط روز برای مقطع بالا . نمیدونم والا یکم فکر هم خوبه

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

امشب ساعت ۸ شب از شبکه تهران برنامه تهران ۲۰ آقای طهرانی رییس دانشگاه آزاد زنده پخش میشه. مشاهده نمایید

ش
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

ممکنه به این دلیل باشه که استادی رو انتخاب می کنید که مربوط به دانشکده شما نیست (مثلا در دانشکده علوم انسانی تدریس می کنه و شما دانشکده مدیریت هستید و باید استادهای خودتون رو انتخاب کنید). تمامی استادهای روش تحقیق رو که در لیست هستن رو یکی، یکی انتخاب کنید، ببینید کدوم رو می پذیره. موفق باشید

مونا
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان
بچه ها ترم یک هم میشه وام گرفت؟ چون من تو سامان ساجد ثبت نام کردم ولی هزینه ای وجود نداره برا ثبت نام برای وام
دوستان اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنید
و اینکه وام چند درصده؟

سام
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام ثبت نام کردین برین قسمت در خواست وام،برای بانک ملی و مهرایران(رسالت) میتونین در خواست بدین.
معمولا ترم اول رو وام نمیدن،ولی امسال گفتن ترم اول ثبت نام کنین اونم با شماره دانشجویی موقت.
البته من ثبت نام کردم و در خواست دادم ولی یه جمله میاد که شما واجد الشرایط دریافت وام نیستید.

مونا
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سام

ممنون از توضیح تون ولی قسمت درخواست وام برا من بالا نمیاد
بازم سپاسگزارم

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

امشب ساعت ۸ شب از شبکه تهران برنامه تهران ۲۰ آقای طهرانی رییس دانشگاه آزاد زنده پخش میشه. مشاهده نمایید

منصف
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سام

سلام برای من در سامانه ۴۰میلیون رو واحد تایید کرد منتظر سازمان مرکزی هستم

ز
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سام

برای منم همین پیام اومد، شما واجد شرایط دریافت وام نیستید.

سام
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ز

شرایط وام رو گفتن ،شرط معدل بالای ۱۴ پس بنظرم ترم اول منتفیه

سید ابرهیم
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ز

ترم اول اینطوریه. برا ترم دوم اوکی میشه

آوا
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

سلام، اموزش زبان انگلیسی فردی هس تو گروه؟

اگه اره میشه بگین ١) چه واحد هایی و
٢) چند واحد واستون برداشتن؟
و ٣) اینکه جبرانی هس یا اصلی؟

ملیکا
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

سلام،
بچه ها کلاسا از این هفته شروع میشه؟خبری دارین؟

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

خوب انتظار به سر اومد
مجاز به انتخاب واحد شدم
سه درس تخصصی داده شده , بدون جبرانی
هر واحد درس تخصصی ۹۷۰ تومن , یعنی هر درس سه واحدی ۲۹,۰۰۷,۹۶۰
در کل مجموع هزینه شهریه ثابت و متغیر شد ۱۹۶,۲۵۹,۸۸۰

باز خدا رو شکر یه ترم جبرانی ندادن . وگرنه یه ترم عقب میوفتادم + شهریه یه ترم که به هیچ جا نوشته نمیشه

داوطلب
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

برای شما دانشگاه تازه انتخاب واحد کرده ؟ برای ما چند روز پیش انتخاب واحد کردن با چند درس جبرانی . تماس هم گرفتم گفتن اجباریه

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بله امروز انجام شد .

حدیث
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام دوستان منم علوم تحقیقات رشته مدیریت رسانه قبول شدم امروز خودم انتخاب واحد انجام دادم فقط سه درس را تونستم بردارم زبان و روش تحقیق را چندبار زدم گفتند شما مجاز به انتخاب این درس نمیباشید میشه منو راهنمایی کنید خوب اگر اینطور باشه ترمهای دیگه مجبور به گرفتنش نشم چون حداکثر واحدی که ترمای بعد میتونیم بگیریم ۱۰ واحد هست و من دو واحدم میمونه میشه هر کس میدونه منو راهنمایی کنه ممنونم

مهدی
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

سلام چه رشته ای هستید

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام مهدی جان .مهندسی صنایع . واحد تهران جنوب

مهدی
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

به سلامتی موفق و پیروز باشین

حدیث
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مدیریت رسانه

مهدی
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

سلام چه رشته و کدوم دانشگاه هستین؟

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

ایشالا ترم بعد جبرانش نکنن . بعیده بگذرن از جبرانی :)

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

منم همین فکر رو میکنم :))))
از دستشون در رفته

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

ولی ناگفته نماند که دو درس جبرانی هم تو لیست دروس ارائه شده بود که اول انتخاب کردم ولی سیستم پیغام داد یرای شما این درس در نظر گرفته نشده است .

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

ایشالا که کلا براتون حذف شده باشه . یه نفرم پول کمتر بده اینا ما خوشحال میشیم . کشتن ما رو با پول پول …

سید ابراهیم
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ

اره خدا ازشون نگذره..

سید ابراهیم
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

حداقل ۴ تا ۸ واحد برای همه جبرانی داره..حدودا ۱۸ تا ۲۲ واحد هم واحدهای دیگه هست ولی متوسط ۱۸ واحد درسی بهمراه حداقل ۴ وحد جبرانی میشه ۲۲ واحد صد در صد هست به همراه رساله که حدودا ۱۸ تا ۱۹ واحد هست‌

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

شما رشته تون چیه … تقریبا هر ترم ۲۰تومنی درمیاد
یا خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

مهندسی صنایع

Maryam
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

بسلامتی مبارک باشه
ولی خیلی اعتباری به تعریف دروس نیست برای منم ۶واحد تخصصی زدن در صورتیکه ارشد گذروندم و مدیر گروه گفتن باید درست بشه و نوعش رو جبرانی بزنه. در ضمن یک نفر از دوستان که ترم سوم هستن علوم تحقیقات، گفتن شهریه نظری واحدی ۷۰۵ هست حالا چرا برای شما انقدر گرون حساب کردن؟؟؟
اصلا از دانشگاه پرسیدین چرا اینجوریه؟

دکتری ۹۹...
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

نه نپرسیدیم . خوب ایشون ترم ۳ هستش ۷۰۵ میده لابد برای ما همون ۹۷۰ دیگه . واویلاااااااااا

Maryam
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹...

خب دیگه هرچی پارسال واسه اونا بوده باید نهایتا ۲۰درصد اضافه بشه واسه امسال. هر جوری حساب میکنیم چه شهریه ثابت چه متغیر خیلی بیشتر از ۲۰ درصد میشه. حتی ۲۰ درصد به ۷۰۵ هم اضافه کنن بازم ۹۷۰ نمیشه.

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

اون که بله .

سید ابراهیم
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

من حساب کردم شهریه ثابت ۴۹ درصد بالاتر رفته امسال نسبت به پارسال.. بر چه اساسی نمیدونم بی در و پیکر بخدا..

Maryam
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سید ابراهیم

اتفاقا فردا بخاطر همین موضوع افزایش بالای ۲۰درصد شهریه ثابت و متغیر میخوام برم دانشگاه و اگه جواب درستی ندادن انصراف میدم. حتی حاضر نیستن جدول شهریه ۹۹ رو بهمون اعلام کنن.

سام
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Maryam

اگه رفتین حتما یه خبری تو همین قسمت بزارین مریم خانم البته خانم دکتر البته اگه انصراف ندین…که افزایش شهریه رو چه حسابی بوده..ممنونم میشم

Maryam
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سام

من الان دانشگاه هستم مشکل اینجاست که هیچکس نمیدونه شهریه ثابت ۹۸ چقدر بوده ولی هر چی که هست با ۲۰ درصد نمیشه۱۲. هر چی بهشون میگم دلیلشو بگید چرا امسال اضافه شده اونم این همه، فقط میگن دست ما نیست سیستم یکپارچه شده و سازمان اعلام میکنه.
امور شهریه هم میگه اصلا جدول شهریه ۹۹ هنوز اعلام نشده و ما هم اطلاع دقیقی نداریم.
آموزش گفته تا چهارشنبه همین هفته انصراف بدون جریمه امکان پذیره.
منم منتظرم مدیر گروه درخواست انصرافمو امضا کنه ولی ایشون مخالف هستن فعلا.
این که چی قراره بشه خدا میدونه …
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار….

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

سلام سپیده خانم زحمت کشیدین تشریف بردین. واقعا جای تاسفه که در این مقطع اینقدر بی نظمی و بی عدالتی و ظلم وجود داره.یعنی کسی نمیدونه شهریه برای چی و چقدر و کی و بر په اساس رفته بالا؟؟؟بعدش انصراف میخوای بدی میگن فعلا نه.البته درود به این کار و شرفتون که لااقل بهشون نشون دادی که با این کارشون خیلی ها میخوان انصراف بدن.

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

ببخشید اشتباه اسمشونو تایپ کردم. منظورم مریم خانم بود..دانشگاه آزاد برای ما هواس نمیزاره که..خخخخ

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

ای بابا حواس منظورم بود.دیگه پیر شدیم رفت..خخخ

سام (سید ابراهیم سابق)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

سلام مریم خانم زحمت کشیدین تشریف بردین. واقعا جای تاسفه که در این مقطع اینقدر بی نظمی و بی عدالتی و ظلم وجود داره.یعنی کسی نمیدونه شهریه برای چی و چقدر و کی و بر په اساس رفته بالا؟؟؟بعدش انصراف میخوای بدی میگن فعلا نه.البته درود به این کار و شرفتون که لااقل بهشون نشون دادی که با این کارشون خیلی ها میخوان انصراف بدن.

Maryam
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام مرسی بابت دلگرمی
راستش هیچکس از این سامانه هیچی نمیدونه. فقط مدیر گروه انصرافم رو قبول نکرد گفت چند روز دیگه صبر کنم تا خودش پیگیری کنه. فقط اون قدر منو میدونه چون استاد راهنمام بوده و کاملا میشناسه منو.
حالا منتظرم ببینم چی میشه. ولی ظاهرا اگه تحت فشار باشن میشه امیدوار بود به کاهش شهریه یا اینکه حداقل توضیح قانع کننده ای بدن.
متأسفانه دوستان کم لطفی میکنن حالا اونایی که دانشگاه به محل زندگیشون دوره انتظاری ازشون نداریم ولی دوستانی که دانشگاه و محل زندگیشون فاصله زیادی نداره انتظار داریم حضوری برن و اعتراضشون رو اعلام کنن.
دوستان یک دست صدا نداره، از اول هم گفتم باید همه همصدا باشیم که جواب بگیریم.

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

امشب ساعت ۸ شب از شبکه تهران برنامه تهران ۲۰ آقای طهرانی رییس دانشگاه آزاد زنده پخش میشه. مشاهده نمایید

سام (سید ابراهیم)
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

خواهش میکنم. حتما درست میشه انشالله. منکه میتونستم میرفتم ولی هر جا که تونستم اعتراضمو گفتم هرجا که میشد.حالا امشب تهران ۲۰ رو بینیم چی میگه.

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹...

نمیشه که . شهریه متغیر برای همه ورودی یکسانه .

سید ابراهیم
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

برای من ۴ واحد جبرانی زدن و ۶ واحد هم تخصصی جمعا ۱۰ واحد شد.

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سید ابراهیم

باید همین طور باشه
مال من هم احتمالا اصلاح میشه

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

دقیقا همینطور هست . اعتباری نیست . حالا فرضا همین سه درس درست باشه . از هر گرایش یه درس برای اشانتیون گذاشتن ورداریم .
من اصلا این دروس تخصصی رو نمیخوام . گرایشم یه چیز دیگس

سام
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

همینه باید بخونی.گرایش مهم نیست باید پولشو بوی.خخخ

سام
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  Maryam

دانشگاه رو هم‌هنوز ندیدیم .پاسخ نمیدن که فقط پول رو بریزم و همین. ولی افزایش شهریه اونم بعد از ثبت نام اونم با این مبلغ بالاتر از ۲۰ تا سقف ۴۹ درصد دیگه عجیب و یا بهتر بگم کثیفه…

مهران
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

جبرانی رو ترم بعد بهت میدن فکر نکن که جبرانی نمیدهند متاسفانه ترم بعد جبرانی میدن.

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

راستی دوستان ایشالا وقتی به مرحله آزمون جامع رسیدیم باید فقط شهریه ثابت کامل پرداخت شه ؟؟؟؟

و تو رساله تمام شهریه ثابت یا نصفش ؟؟؟

علی
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

سلام.
بنده دانشجویی دکتری مدیریت گرایش پژوهش عملیاتی دانشگاه آزاد قزوینهستم باتوجه به اینکه هفته پیش شهریه ثابت ۷۳۰۰۰۰۰۰واربزکردم هنوز ازطرف دانشگاه برامون انتخاب واحد نشده میخواستم ببینم دوستانی از دانشگاه آزاد قزوین هستندکه همین مشکل داشته باشند ودلیلش چیه بعدازیک هفته هنوز برامون انتخاب واحد نشده؟

نرم افزار کامپیوتر
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

منم قزوینم.باید تماس بگیری با اموزش.من بعد از ۵ روز پیگیری تونستم انتخاب واحد انجام بدن واسم.
حالا بعد انتخاب واحد باید برم سرکلاس های انلاین تو سامانه ای به نام وادانا. که اونجا وارد نمیشه. کلا ول معطلیم

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

به نرم افزار کامپیوتر
شما چقد شهریه ثابت دادین؟
تونستید وام بگیرید؟؟

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام من قزوینم. شهریه ثابت من ۱۲ تومن افتاده و هنوز هم انتخاب واحد نکردن برامون … برام پیامک ورود به زمانبندی کلاس ها هم اومد ولی شماره دانشجوویمو قبول نمیکنه… تماس گرفتم گفتن زمان میبره تا شماره هاتونو ثبت کنیم …

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

دوستان چرا کسی نیست پیگیری کنه .. افزایش چند درصدی شهریه ثابت و همینطور افزایش شهریه متغیر و حتی افزایش غیر قابل درک دروس جبرانی که در حد دروس عملی هزینه خورده !!!!!!!! … آخه این همه بی قانونی برای چیه … چرا انقدر ظالمانه شهریه هارو چندین برابر کردن … چرا کسی نیست صدای دانشجوهارو بشنوه … بخدا در عجبم .
کجای دنیا دانشگاه رو مث خاروبار فروشی میدونن و قیمت بالا و پایین میکنن … ای کاش کسی بود که جدی پیگیر این مساله بشه…

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

یا باید همگی با هم برن جلوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد. یا نامه تنظیم شه اینترنتی …. بهرحال نظر منم همینه که باید بشنون چون ما طبق صحبت های قبلی این دانشگاه ، آزاد رو انتخاب کردیم و خیلی جاها رو تو دولتی نزدیم و گفتیم نزدیکه هزینش خیلی عوض قرار نیست بشه . بعد انتخاب واحد و زدن با ۷۳۰۰ انجام دادیم و بعدش زیاد کردن و خیلیا جای دیگه رو نرفتن یا انصراف اعلام کردن و اینجا فقط دانشجو الان متضرر شده . اصلا چرا باید دانشگاههای پولی قبل مصاحبه هزینه دقیقش و اعلام نکنه و ابن از نظر قانونی آیا مشکل نداره ؟؟؟؟
حداقل از phd test خواهش میکنیم باز پیگیر شه تا به جواب برسیم .

Maryam
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

دقیقا نظر منم همینه ولی با توجه به اینکه به دلیل شرایط خاص کرونایی مراجعات حضوری پاسخگویی نمیشه از phdtest خواهش میکنیم پیگیری کنه بلکه صدای ما به گوش آقای طهرانچی برسه و ایشون جوابگو باشن. این حق ما هست که بدونیم این همه تناقض به چه دلیله و چرا این سامانه انقدر مشکل داره.

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

واقعا حالم بده… که با کلی برنامه ریزی برای یک سال با دیدن شهریه ها شوکه بشیم و تمام یک سالمون نابود بشه. شهریه ثابت ۱۲میلیون !!!!! جبرانی هر واحدی تقریبا یک میلیون!!!!! خود جبرانی که دوره ارشد بیست شدی رو دوباه باید پاس کنی اونم با قیمت نجومی !!!!! اخه مشکل ما یکی دوتا نیست، ی بار افزایش شهریه ثابت بعدش افزایش شهریه متغییر بعدش هزینه واحدای جبرانی … بخدا قسم انصاف نیست .. من شهرستانم ، کسانی که تهرانن حداقل نامه ی بنویسن شاید صدای ما شنیده شد … درس خوندن که بهاش کل زندگی باشه ارزش نداره بخدا

Maryam
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

آره واقعا حیف یک سال وقتی که گذاشتیم درس خوندیم و مقاله نوشتیم و اون همه استرس.
ظاهرا شهریه ثابت ۹۸ علوم تحقیقات ۸/۸۰۰ بوده که اگه ۲۰ درصد اضافه بشه تازه میشه ۱۰/۵۰۰ که برای شهرستانها باید کمتر باشه پس این همه افزایش نجومی بابت چیه آخه.
شهریه جبرانی کم میشه نگران نباشید ولی مشکل اینجاست که یه نفر دیگه که بازم مهندسی علوم تحقیقات قبول شده شهریه جبرانی براش ۷۰۰ حساب شده. این سامانه آموزشیار همه چیو بهم ریخته. دانشگاه آزاد هیچوقت اینجوری بی نظم نبوده. بخش مالی سامانه شدیدا مشکل داره فقط باید پیگیری بشه که رفع مشکل بشه و گرنه چاره ای نمیمونه بجز انصراف.

افزایش ثابت و متغیر و جبرانی و !!!!!!!!!!!!!!
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

اخه دوست عزیز تو شرایط کرونا همه مردم وضعیت اقتصادی و کاریشون بد شده .. خیلیا بیکار شدن ،خوشون گفت افزایش شهریه ۱۰/۱۵ درصدی..که انتظار میرفت به قول شما نهایتا بشه ۱۰/۵۰۰
ولی این افزایش درصدی خیلی بیشتر از۲۰درصد … حداقل تو این شرایط بحرانی کمک نمیکنن ،دیگه این همه شوک هم وارد نکنن

داوطلب دکتری ۹۹ . کاهش هزینه ها
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

ولی این مورد و کوتاه نیایم تا رسیدن جواب . حتی شده تا آخر ترم دنبالش و بگیریم . کاش میشد تو خبر ۲۰:۳۰ پیگیر شیم . نماینده ی مجلسی کسی هم نمیشناسیم بریم پیگیری

Maryam
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

سلام دوستان شهریه ثابت رشته های مهندسی و غیر مهندسی ۹۸ دانشگاه های تهران و چندتا از شهرستانها رو لازم دارم اگه اطلاع موثق داشته باشید ممنون میشم اعلام کنید.
همینطور شهریه واحدهای نظری و رساله ای که برای ۹۸ اعلام شده بود آیا برای تهران و شهرستانها برابر بوده یا مثل شهریه ثابت متفاوته؟؟؟

یلدا
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

من در اعتراض به افزایش شهریه انصراف میدم، دلیلی نمیبینم زیر بار ظلم برم.

Memo
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ

دوستان اگر الان انصراف یدیم ، ٧٣٠٠ رو بهمون برمیگردونن ؟؟
ممنون میشم اگر کسی میدونه بهم بگه

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  Memo

سلام MEMO
دوستان تماس گرفتن دانشگاه پرسیدن . آموزش گفته مشکلی نیست میتونید انصراف بدین و کل هزینه ای که پرداخت کردین شماره میگیرن باز میگردونن

Memo
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

سلام ممنونم از پاسخگویی
حضوری باید برم ؟؟

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Memo

بله . برای کارای اداری حضوری باید تشریف ببرید

Memo
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

خیلی ممنونم از پاسخگویی برقرار باشید

مالی-بانکداری
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

لطفا یکی به من کمک کنه….
من روز اول همه مدارکم رو آپلود کردم طبق مواردی ک خواسته بودن…
از همون روز تا الان شماره دانشجویی دائم برای من نیومده….
از هفته آینده هم کلاس ها شروع میشه
ولی هیچ کاری نتونستم انجام بدم….
هیچ کس هم نیست جواب تلفن رو بده….
لطفا راهنمایی کنید…
به نظرتون چیکار کنم؟
بلاتکلیفم

مهدی مهندسی مکانیک
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ

سلام
ببین یا باید شماره مستقیم یکی از کارمندها رو پیدا کنی یا کسی رو بفرستی یا خودت بری.بالاخره باید کسی رو پیدا کنی پیگیر کارهات باشه.اگه خودت نمی تونی فعلا اون شهر بری.

یلدا
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

حضوری برید و شماره رو بگیرید

امیرحسین
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

من هم مشکل شما رو دارم و برام شماره دائم نیومده و هیچ خبری هم نیست ، امکان رفتن هم ندارم .

مهرسا
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

از دوستان کسی دکتری حقوق عمومی واحد آزاد
ساری هست بفرماید شروع کلاسها حقوق عمومی رو امروز پنج شنبه زده کسی تونسته وارد کلاسها بشه یا نه؟ ممنون راهنمایی بفرماییید؟

شقایق
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

من دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد خمینی شهر اصفهان ورودی ۹۹ که تازه ثبت نام کردن وموقع ثبت نام به من گفته شد که شهریه ثابت دکترا ۷۳۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد ومابقی آن رو آخر ترم پرداخت کنید ولی الان نزدیک به۳۶۰۰۰۰۰۰ هزار ریال به شهریه ثابت اضافه شده بدون هیچ گونه اطلاع رسانی در این اوضاع کرونا که همه توی زندگی روزمره خودشون هم موندن این همه فشار روی ما دانشجویان وخانوادها چه معنی ومفهومی دا ره کمی انصاف داشته باشید ما به شدت بااین اضافه شهریه مخالف هستیم واز ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی تقاضا داریم که تدابیری بیاندیشن تا فشار اقتصادی یه دانشجو کمتر بشه ممنون

Maryam
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شقایق

آفرین به شما
کاملا با نظر شما موافقم و فکر میکنم همه باید همصدا باشیم اصلا دلیلی برای این همه افزایش شهریه وجود نداره، از طرفی دکتر طهرانچی گفته بودن که امسال شهریه ثابت اضافه نمیشه و فقط شهریه متغیر ۲۰درصد افزایش داره. چرا بعد از اینکه ۷/۳۰۰ رو واریز کردیم یهو شهریه جدید رو شد؟؟؟
اگه همه به دانشگاه اعلام انصراف کنیم حتما تغییر میدن. من که سخت پیگیر هستم و شنبه میخوام حضوری برم انصراف بدم با این اوضاع که داره پیش میره و اصلا نمیدونیم شهریه واحدهای تخصصی و رساله چقدره، خدا میدونه ترمهای بعد چه جوری حساب میکنن.

دکتری و گرانی و تعجب !!!!!
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

شهریه ثابت نه تنها تغییر کرد بلکه چند برابر شد . و شهریه متغیر هم برای ما والا بالای ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و جبرانی هم هم تراز با اون . گفتم که ۹۷۰۰۰۰ تومن یعنی حدود ۱ تومن !!!! باید همه آزادیها یجا و یروز مشخص قرار میزاشتن و حرفشون و میزدن وگرنه تکی راه به جایی نمیره

دکتر حجت
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

بچه های علوم و تحقیقات …………………………………..

اطلاعیه جدید دانشگاه رو نگاه کنید. “شروع کلاسهای پذیرفته شدگان ورودی ۹۹”
.
در قسمت آموزش مجازی توضیحات کامل رو درج کرده
من طبق توضیحاتش تونستم وارد سامانه دان بشم. و لیست جلسات و دوره ها رو ببینم.

کلاس ها تا ۱۳ بهمن ادامه داشت. و جالب اینکه شروع کلاس ها رو از ۷ مهر ماه زده بود.

مهدیه
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر حجت

من نتونستم.

الناز
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر حجت

سلام. منم الان سعی کردم. کد ۱۴ رقمی رو زدم. کد ملیم رو زدم اما پیام داد که چنین کاربری یافت نشد.

دکتری ۹۹ ...
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

برای منم وارد نمیشه.

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹ ...

سلام دکتری ۹۹
بالاخره مث اینکه انتخاب خودتون رو کردین
علوم تحقیقات ثبت نام کردین

دکتری ۹۹ ...
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

والا فعلا بله . ولی بابت شهریه هنوز دو دلم . موندم ببینم شهریه تعدیل میشه چون متغیر هم گویا کلی رفته روش . اون زیاد باشه دیگه نمی ارزه

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹ ...

به سلامتی ایشالا
حالا اگه مشکلی داشتین در مقطع دکتری میتونین از مهد دانش مهندسی صنایع ( تهران جنوب ) بهره ببرین . آغوش واحد تهران جنوب برای کمک به مهندسین صنایع کلیه واحدها همیشه بازه ::):)))))

دکتری ۹۹ ...
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

خیلی ممنون از شما . فقط شما هم ورودی امسال هستید گویا . برای شما هم واحدها رو زدن ۹۷۰۰۰۰؟؟؟ یعنی جبرانی ها هم همین ۹۷۰۰۰۰ تومنه یا عوض میشه ؟؟؟؟ چرا انقدر پس نسبت به پارسال زیادتر از حد معقولش شده ؟؟؟؟

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹ ...

هنور فعلا مجاز به انتخاب واحد نشدم ولی اوایل که شهریه ۷۳۰۰ رو واریز کرده بودم چند روز میتونستم انتخاب واحد کنم و اون هم فقط یک درس کنترل کیفیت پیشرفته . وقتی انتخاب واحد کردم دیدم هزینش رو زده دو میلیون نهصد و خورده ای . یعنی همون ۹۷۰ . ترسیدم زود حذفش کردم ::))))) بعد دیگه نتونستم وارد بشم تا پیغام دادن ۳۶۰۰ دیگه باید واریز کنید . وقتی واریز کردم مجددا اجازه ورود به بخش انتخاب واحد رو دارد . ولی باز هم همون یه درس ارائه شده بود . بعد از دو سه روز هم کلا میگه در حال حاضر مجاز به انتخاب واحد نیستی . بعد زنگ زدم واحد آموزش که گفتن خودشون برامون انتخاب واحد میکنن و نیازی نیست ما کاری کنیم . ظاهرا بحث شهریه ها مشکل ساز شده . برای همین انتخاب واحدها رو درست و حسابی انجام نمیدن تا تکلیف روشن بشه . وگرنه دانشجویان سالیان قبل به راحتی انتخاب واحد کردن و کلاسهاشون هم دایره . تو بحث شهریه ثابت قابل درک هست افزایشش . ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته ولی شهریه نظری سال گذشته ۶۰۹ تومن بوده . امسال ۹۷۰ توما . یعنی حدود ۶۰ درصد افزایش . ولی در این شرایط که کلاسها مجازی تشکیل میشه اگه انصاف رو میخواستن رعایت کنن فقط هزینه های متغیر رو باید افزایش میدادن که مرتبط با حقوق و دستمزد هست . نه هزینه های ثایت رو . چون وقتی دانشجو دانشگاه نره هزینه های سربار کاهش پیدا میکنه . برق… ادامه نظر»

دکتری ۹۹ ...
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

بله مدارس هم کمتر کردن هزینه ها رو . آزاد که یک دانشگاه واحد و بزرگه و خیلی این چیزهاش تو چشم و نمیدونم چرا ؟!!!! حالا خدا کنه به قول اون دوستمون کم کنن چون گویا این هزینه عملی دروس که باید این مقدار بشه و دروس ما نظری هستش نه عملی .
والا منم مثل شما .دو تا جبرانی دادن و یه اصلی و یه درسی که ‌گفتن حذف میشه و برای دکتری نیست !!!! از اونور پیام دادن انتخاب واحد باید حداقل ۶ واحد باشه ولی سایت هیچی و درست نکرده !!!!! منم اصلا انتخاب واحد نکردم و سر در گمم

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹ ...

برای من هم تو لیست دوتا درس جبرانی بود .
زبان تخصصی پیشزفته و مقاله نویسی . انتخاب واحد کردمشون ولی گفت این دروس برای شما در نظر گرفته نشده است . فقط همون کنترل کیفیت پیشرفته رو مجاز به انتخاب واحد کرد .

Maryam
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹ ...

میگم چرا دانشگاه شهریه واحدهای تخصصی و رساله رو اعلام نمیکنه؟؟ برای بقیه هم اعلام نشده یا فقط دانشگاه ما اینجوریه؟؟؟ اگه کسی اطلاع دقیقی داره لطفا اطلاع بده
ممنون میشم

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  Maryam

سلام مریم خانم
شهریه واحدهای تخصصی رو ۹۷۰ دارن میگیرن
شهریه رساله که تا زمانی ما به اون مقطع برسیم مشخص میشه برای ما چقدر باید پرداخت کنیم . چون متغیره . مث شهریه ثابت نیست . ما باید حساب کنیم دو سال دیگه که رساله میگیریم چقدر میشه . اگر فرض کنیم سال ۱۵ الی ۲۰ درصد افزایش داشته باشه هزینه ها , سال گذشته ۱۶۷۰ بوده
امسال با بیست درصد افزایش احتمالا بشه واحدی ۲۰۰۰
سال دیگه هم که نمیتونیم ورداریم ولی ۲۰ درصد افزایش بهش میخوره میشه ۲۴۰۰
سال بعدش که بخواهیم رساله ورداریم میشه ۲۴۰۰*۱.۲= ۲۸۸۰
حالا اگه یه کم درصدهای افزایش کمتره بشه مثلا ۱۵ درصد میشه ۲۶۵۰

Fafa
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹ ...

سلام دکتری ۹۹ . شما هم کنکور دادین هم استعداد درخشان ؟ چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنین

N
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر حجت

من رفتم پرسیدم سه شنبه گفتن از این هفته کلاسا شروع میشه.
تهران_شمال

بچه ها ،احیانا خبر جدیدتری در این مورد ندارین؟

داوطلب
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر حجت

دکتر حجت چه طوری وارد دان شدین ؟ با شماره ۱۴ رقمی ؟ قبلش چیزی زدین ؟ برای من میزنه یافت نشد

دکتر حجت
آبان ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

با همون شماره ۱۴ رقمی و رمز عبور هم کد ملی می تونید وارد بشید. نیاز نیست چیزی قبلش اضافه کنید و بعد که وارد سامانه شدید باید رمز عبورتون رو تغییر بدید.
این برای سامانه دان – واحد علوم و تحقیقات

مهرسا
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

از دوستان کسی دکتری حقوق عمومی واحد آزاد ساری هست بفرماید شروع کلاسها حقوق عمومی رو امروز پنج شنبه زده کسی تونسته وارد کلاسها بشه یا نه؟ ممنون راهنمایی بفرماییید؟

مهرسا
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

از دوستان کسی دکتری حقوق عمومی واحد آزاد ساری هست بفرماید شروع کلاسها حقوق عمومی رو امروز پنج شنبه زده کسی تونسته وارد کلاسها بشه یا نه؟ ممنون راهنمایی بفرماییید؟

دانشگاه ازاد
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

کسی دانشگاه ازاد اراک هستش کامپیوتر است شهریه ثابت ۱۰۹۰۰ با ۱۲ تومان

م
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

دوستان کسی قزوین هست . شهرسازی ..

مهرسا
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

از دوستان کسی حقوق عمومی واحد ساری هست بفرماید شروع کلاسها حقوق عمومی رو امروز پنج شنبه زده کسی تونسته وارد کلاسها بشه یا نه؟ ممنون راهنمایی بفرماییید؟

رضا
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ

سلام
۱-شهریه ثابت ورودی ۹۸ مهندسی ۸۷،۵۴۹،۸۵۴ هستکه با افزایش ۲۰٪ میشه ۱۰۵,۰۵۹,۸۲۴ نه ۱۲ میلیون.(چرا دروغ می گویید پس)
۲-تغییر شهریه پس از ثبت نام یک کلاهبرداری هست.
۳-اجبار به اخذ دروس جبرانی با‌ شهریه ثابت دکتری هم ظلمی دیگر هست.

شهریار
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

رضا جان یه مورد دیگه هم هست که جا انداختی
۴- اخذ هزینه دروس اجباری لیسانس و فوق لیسانس با هزینه های متغیر دکتری

رضا
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ

سلام
شهریه متغیر دکتری مهندسی سال ۹۹
نظری ۸۰۷۱۶۸۵
جبرانی ۲۱۶۶۲۲۲
عملی عمومی ۹۶۸۵۶۷۸
عملی اصلی ۹۶۸۵۶۷۸
عملی تخصصی ۹۶۸۵۶۷۸
پروژه ۲۷۳۹۸۴۳۸
عملی پایه ۹۶۸۵۶۷۸

دکتری ۹۹. اجبارا آزاد
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ

سلام عزیزان و همدردان سردرگم!
دوستان من ارشد و دکتری ام یک رشته و مرتبط بوده, از طریق استعداد درخشان هم قبول شدم, هم ارشد هم دکتری هم در یک واحد…ارشد هم با رتبه اول فارغ التحصیل شده بودم….الان رفتن دیدم ۱۰ واحد جبرانی برام انتخاب کرده…درسی که با هموووووون استاد خوندم با نمره ۲۰ گذروندم آخه چه توجیهی داره؟؟؟؟؟ فقط هزینه این ۱۰ واحد تکراری به اصطلاح جبرانی شده حدود ۶ونیم میلیون تومن…وقت و زمانی که باید بیهوده صرف بشه که از این هم ارزشمندتره.
خواهش میکنم عزیزان و دوستانی که میدونن از چه طریقی میشه احقاق حق نمود راهنمایی بفرمایین.
چکار کنیم با این انتخاب واحدهای زورکی ناعادلانه…تلفنشونم که جواب نمیدن…آخرش باید تو این شرایط فاجعه بار کرونا حضوری بریم لابد…هنوز شروع نشده خسته شدم بخدا…

دکتری و گرانی و تعجب !!!!!
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

رشته ما که هر واحد جبرانی برابر دروس اصلی حدود ۹۷۰۰۰۰ تومن !!!! چند درصد از پارسال زیادتر شده آخه !!! انصاف خوبه بخدا.

هم ثابت هم متغیر و بالای ۲۰ درصد بردن بالا تازه جبرانی هم دادن اونم شهریش همون قدر!!! واقعا چرا یکم بفکر مردم نیستن!! تازه میگن کارمندم نباش این نهایت پرروییه

Maryam
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

شهریه واحدهای جبرانی اشتباه محاسبه شده. من پرسیدم گفتن اصلاح میشه. ولی ای کاش شهریه ثابت اصلاح میشد.
البته فکر کنم شهریه متغیر دانشگاه های مختلف، متفاوت محاسبه شده، بعضیا گفتن ۵۵۰، بعضی ۶۵۰، من ۶۷۵ و شما ۹۷۰. کدوم دانشگاه هستین و چه رشته ای؟

داوطلب
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

من هم پیگیر همین دروس به اصطلاح جبرانی اجباری هستم، یک نامه به شماره ۳۰/۵۰۴۸۱ به تاریخ ۱۹/۰۸/۹۸ هست که در آن سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ابلاغیه ای را مطرح کرده که بواسطه محتوای این نامه ان شاالله بشه احیای حق کرد…

علوم اجتماعی
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

من هم امروز دیدم برام انتخاب واحد کرده دانشگاه و ده واحد جبرانی گذاشتن در حالی که ارشدم هم همین رشته بودم! دیگه چه معنی داره جبرانی؟! قطعا شنبه اعتراض میکنم امیدوارم ترتیب اثر بدن. تا حالا دانشگاه آزاد نخونده بودم . هیچ شباهتی به یه دانشگاه نداره این مجموعه

Neda
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ

کجا اعتراض میکنین ؟

Neda
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

چه رشته ای و کدوم واحد ؟ من تماس گرفتم گفتن اجباریه دروس جبرانی و ربطی به نمرتون نداره . مصاحبتون هم در واحد خودتون ‌بود ؟ خوب بود ؟

دانشگاه ازاد
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

رشته کامپیوتر دانشگاه اراک شهریه ثابت چنده

سید ابراهیم
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

۱۰۹۰۰۰۰۰ تومان

Maryam
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سید ابراهیم

شما که گفتین ۷/۳۰۰ ،
تغییر کرد ؟؟؟؟؟؟

سید ابرهیم
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

آره برای من امروز تغییر کرد. شد ۱۰۹۰۰ انتخاب واحد هم کرده بودن. ۱۰ واحد دادن شد ۵ و ۸۰۰ جمعا شد ۱۶و۷۰۰..

تهران مرکز
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان
من شهریه رو واریز کردم اما انتخاب واحدی صورت نگرفته میگه مجاز به انتخاب واحد نیستید.
وقتی هم مشاهده دروس رو میزنم لیست کلیه ی دروسی که در این چهارسال باید بخونیم رو نشون میده
رشته ی هنر اسلامی تهران مرکز هستم
کسی این مشکلو داره؟

......
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  تهران مرکز

سلام
منم همین مشکل رو دارم
انتخاب واحد ندارم…. تهران مرکزم
دوبارم زنگ زدم آموزش گفتن تا آخر هفته ولی چهارشنبه هم تمام شد و انتخاب واحد نشد

دکتری و گرانی و تعجب !!!!!
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ

تو رو خدا اگه کسی از مالی پرسیده یا میدونه جواب بده ، جبرانی ها قیمتش با اصلی ها یکیه ؟؟؟؟ اونم انقدر گرون هر واحد حدود ۹۷۰۰۰۰ تومن؟؟؟؟؟؟؟

مهدی مهندسی مکانیک
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ

نه .مطمئن باشین اشتباه زدن.هر واحد نظری جبرانی امکان نداره این رقمی که شما میگی نزدیک یک میلیون باشه.قطعا خیلی کمتره .جدا ار این مطلب داستان واحدهای جبرانی در ورودی های پنج شش سال گذشته همیشه محل بحث بوده.یک زمان گفتن واحدهای جبرانی نیست.یک سال گفتن کسانی که ترازشون کمتر از فلان عدده باید بردارن.یک وقتی گفتن اصلا درسی که ارشد پاس کردی با نمره خوب نمی تونی برداری به عنوان جبرانی.خلاصه کلی داستان داشت.
اول از طریق آموزش و بعد مالی دانشگاه پیگیری کنین.
اگر به جایی نرسید شما اولا هم کلاسیهای خودتون رو پیدا کنین بعد یک نامه اعتراض تهیه کنین متن اعتراض رو تایپ کنین اولا نسبت به اجبار در برداشتن دروس جبرانی با وجود داشتن نمره بالا و رشته ارشد مرتبط و بعد در مورد وضعیت غیر عادی شهریه ها و شهریه واحدهای جبرانی ترم اول تایپ کنین ارسال کنین به همه همکلاسی هاتون امضا کنن بعد ببرین سازمان مرکزی.

دکتری و گرانی و تعجب !!!!!
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام. کسی و نمیشناسیم تو همکلاسی ها . مجازی هم که هست و نمیبینیم کسی و .

نمیدونم به انصراف دارم فکر میکنم چون انصاف نیست جبرانی بزارن بزور اونم انقد گرون اندازه درس اصلی

بهار
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

کسی می داند که چند ترم را بایست مجازی گذراند?

Maryam
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

فعلا که گفتن ترم مهر و بهمن مجازیه، مهر آینده هم با توجه به شرایط کرونایی همون موقع مشخص میشه.

بهار
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

انگلستان تا سه هفته دیگر مصون می شوند و ما همچنان …
خواستیم آخرین مرحله را در کلاس بگذریم …

ش
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان
من در سامانه آموزشیار در قسمت لوزی شکل دانشجو وارد میشوم و شماره دانشجویی جدید را وارد میکنم و بعدش یک صفحه دیگر می اید که در آنجا نیز برای نام کاربری و کلمه عبور دوباره شماره دانشجویی جدید را وارد میکنم و نشان میدهد که نام کاربری یا کلمه عبور اشتباه است !!!!!!
از قسمت پایین لوزی هم می زنم همینطور میشه.
رشته مدیریت دولتی و واحد بروجرد هستم.
میشه راهنمایی بفرمایید؟
ممنونم

سام
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ش

شما در قسمت کاربری شماره دانشجویی+ edu@ وارد کنید در قسمت رمز هم همون شماره دانشجویی

امیرحسین
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

یک سوال به نظرتون اگر خارج از ایران باشیم سال اول که مجازی هست رو میشه خوند ؟ یا بهتره ثبت نام نکنیم . چون ۲ ترم اول رو گفتن مجازی هست

مریم
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

دوستان کسی شرایط یه ترم مرخصی رو میدونه؟
نرم افزار تهران جنوب قبول شدم.
شرایط ندارم این ترم برم و بخونم.
اگه ممکن هست راهنمایی کنین

مهدی مهندسی مکانیک
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
مشکلی نداره.با آموزش دانشگاه می تونین صحبت کنین.روال سالهای قبل اینطور بود بعد از یکسال حتی دو سال از قبولی مراجعه می کردین با ورودی های جدید بدون اخذ هیچ گونه شهریه اضافی ثبت نام می کردن.

شهریار
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

فقط یه نکته که شهریه ثابت بر اساس ورودی های جدید محاسبه میشه

Foad
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

دکتر شهریار سلام . اگر دانشجوی دکتری باشیم میتونیم دوباره دکتری شرکت کنیم ؟ چون انتقالی شنیدم نداره و مسیرم دوره

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  Foad

سلام فرد عزیز
بله امکان پذیر است
دوستان سال قبل انجام دادن و دروسی رو هم که گذرونده بودن انتقال دادن

Foad
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

دکتر شهریار من شنیدم تا قبل از ثبت نام آزمون باید انصراف بدیم . نمیدونم برم یا نه ؟ اگه بشه انتقال داد خوبه . دکتر شما کنکور دادی یا استعداد درخشانی ؟ میشه در مورد رزومه و مصاحبتون اگر تمایل دارین کمی توضیح بدین ؟ میخوام برآورد کنم چه رزومه و رتبه ای لازمه برای تهران . ممنون

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Foad

خیر . دوستان من انصراف نداده بودن . در دانشگاه آزاد همچین قانونی وجود نداره یه کاری که میتونین بکنید اینه که امسال ثبت نام نکنید , کنکور امسال رو بدین . اگه به خواستتون رسیدن که فبها . شق دومش اینه که ثبت نام نکنید . امسال کنکور بدین . اگه خواستتون برآورد نشد میتونین همین دانشگاهی که قبول شدین ببرین ثبت نام کنید .جاتون محفوض میمونه . ولی نظر من رو بخواین اینه که امسال ثبت نام کنید . شهریه ثابت رو بر مبنای امسال پرداخت کنید و دوترم مجازی رو شرکت کنید ( تو این دو ترم فرقی نمیکنه که کجا قبول شدین )و یک سال خودتون رو عقب نندازین . ترم اول که همه دروس جبرانی هست که با یه تیر دو نشون زدین. هم برای کنکور خوندین و هم درس پاس کردین . اکه هم سال آینده خدایی نکرده جای دلخواه قبول نشدین , همین رو ادامه میدین . معلوم نیست حتی با این شرایط مهر سال آینده هم بتونیم برین دانشگاه . شاید مجازی باشه اون هم . ولی اگه حضوری بود شما فقط نیاز هست یه ترم دانشگاه به صورت دائم برین و درساتون تمومه . بعد که باید روی امتحان جامعه و پایان نامه کار کنید که نیاز دائم به حضور در دانشگاه نداره . بنابراین اگه تهران سال بعد ( ایشالا که قبول میشید . ولی خوب پیش آمد ها و احتمالات رو هم باید در نظرگرفت ) قبول نشدید, سختیش براتون فقط یه ترم میشه در صورتی که اگه امسال… ادامه نظر»

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

محفوظ

Foad
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

دکتر تا قبل آزمون جامع فرصت هست برای انتقالی ؟

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Foad

در مورد کنکوری بودن یا استعداد درخشان بودنم سئوال فرمودین
خدمتتون عارضم کلا آدم فوق العاده با استعداد و هوش درخشانی هستم . ولی تا الان کسی من رو کشف نکرده تو این چند دهه ی که عمر گرفتم از خدا .
هر جا میرم با اردنگی پرتم میکنن بیرون :::)))))))))))
پس جواب سئوالتون میشه کنکوری بودم :::))))))

Foad
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

مشخصه که پر اطلاعاتید . از طرفی وقت هم میذارین و کامل جواب میدین و کمک میکنین یعنی متواضع و مهربان هم هستید . من از آشنایی باهاتون خوشحالم

شهریار
آبان ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Foad

در مورد رزومه و مصاحبه سئوال فرمودین
اول یه مقدار از وضعیت خودتون اطلاعات بدین . رشته تون , سن تون . سال فارغ التحصیلیتون . دانشگاهی که درس خوندین .
قبولی در سراسری مد نظرتون هست یا آزاد ؟ چون قبولیش خیلی با هم متفاوته
من از شرایط خودم بگم ممکنه به دردتون نخوره و گمراهتون کنه

Foad
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

استعداد درخشان . نمیدونم شما اطلاعی از نحوه محاسبه نمرات مصاحبه و … در این دوره دارید یا خیر ولی من که چیزی نفهمیدم . یک مقاله isi و چهار کنفرانسی . نمره مستقیم اعلام نشده ولی به نمره قبل آزمون کم اضافه شده

Foad
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Foad

البته این برای یکی از دوستانمه که پرسیدم . آزاد تهران قبول شده ولی نمیدونیم چطور نمره برآورد میشه

Foad
آبان ۲۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

بعضی کامنتا را دیدم با مثلا ۱۳ مقاله کنفرانسی و یکی دو تا تخصصی نمره خیلی بیشتر گرفتن مثلا ۶۰۰ نمره بیشتر . سابقه تدریس داشتن که طبق فرم ها فکر نمیکنم تاثیر داشته باشه

سعید
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

دوستان سلام بنظر شما در مجموع بین مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی تهران مرکز و مدیریت دولتی رفتار سازمانی پیام نور تهران کدام ارزش ادامه تحصیل داره؟

مدیریت صنعتی تهران شمال
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

منابع انسانی گرایش بهتریه

شهریار
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

موافقم

دانشگاه ازاد
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ

هزینه کل ترم چقدر میشه؟