موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

آغاز ثبت نام آزمون MHLE آذر 99 از فردا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت از روز یکشنبه ۱۸ آبان آغاز می شود.

به گزارش مهر، ثبت نام و ویرایش پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۸ آبان ۹۹ آغاز می شود و تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ ادامه دارد. 

ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می شود.

پنجاه و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت روز پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹ برگزار خواهد شد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام  Certification Code بوده که در بالای آن درج می شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ق٫ظ

سلام دوستان:
در شرایط فعلی حذف ept و جایگزین کردنش با گذراندن چند واحد زبان انگلیسی به شکل مجازی و حذف سنوات برای دانشجویان دکتری سنوات گذشته و حذف هزینه تمدید رساله دکتری و حذف سنوات دانشجویان سنوات گذشته می تواند دغدغه مالی و..بسیاری از خانواده ها را در شرایط کرونایی خطرناک کشور به دلیل گسترش روزافزون اپیدمی کووید ۱۹(که متاسفانه هر روز ۴۵۰ تا بیش از ۴۶۰ نفر از هموطنان ایرانیمون بر اثر کرونا از دست می دهیم) از بین برده و بدون ای پی تیept دفاع نمایند مشروط بر این که بعد از جلسه دفاع، دانشجویان بعد از گذراندن این واحدهای زبان بتوانند تسویه دکتری را انجام دهند. امید که جهت رفاه حال دانشجویان دکتری مسئولان دانشگاه آزاد به خود بیایند و این همه هزینه را به دانشجوی دکتری آزاد متقبل ننمایند و با اعمال معافیت کل هزینه تمدید رساله که قبلا و تاکنون دانشجویان دکتری بخاطر تمدید رساله دکتری متقبل شده اند خانوادهای این دانشجویان را از این فشار مالی سنگین نجات دهند و با اعمال این معافیت مالی امید را به خانواده های این عزیزان باز گردانند.

سجاد
آبان ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ

سلام پی اچ دی جان
ی سراغی از سنجش پزشکی برا نتایج دکتری ی خبری تاریخی چیزی والا استرس و بلاتکلیفی ما که مهم نیست ولی ححال اونا برا ما مهمه
باتشکر