موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

مردان بیشترین آمار قبولی های دکتری سال ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دکتری سال ۹۹ خبر داد و گفت: مردان بیشترین پذیرفته شدگان این آزمون هستند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح آمار پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سال ۹۹ پرداخت و گفت: ۵۴۷۶ هزار نفر از پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال ۹۹ زن و ۷۰۰۹ نفر نیز مرد هستند و در مجموع ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر از این آزمون پذیرفته شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۱۲ هزار و ۴۸۵ داوطلب پذیرفته شده دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تعداد ۹۰۰۳ نفر آنها در دوره روزانه،  ۱۷۴۴ نفر در دوره شبانه یا نوبت دوم، ۲۹۳ نفر در پیام نور و ۵۲۵ نفر غیر انتفاعی و ۹۲۰ نفر نیز در پردیس های خودگردان پذیرفته شده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ به صورت کارنامه تنظیم شده و این کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور  قابل دسترس است.

زرین آمیزی تاکید کرد: نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقبا اعلام خواهد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

قابل دسترس نیست والا

شهریار
آبان ۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

کجا موجود است…