موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تصمیم‌گیری در مورد نمره زبان دانشجویان دکتری آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه آزاد گفت: اگر شرایط فعلی ادامه پیدا کند، تصمیمات جدیدی در خصوص مدرک زبان برای دانشجویان دکتری اتخاذ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی طهرانچی در خصوص برگزاری آزمون زبان (EPT) دانشجویان دوره دکتری گفت: این آزمون در شرایط کرونا تاکنون تنها یک مرحله به تعویق افتاده است. اگر این آزمون با توجه به شرایط کرونا دو یا سه بار دیگر به تعویق بیفتد، تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

66 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
تیر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

سلام.متاسفانه برگزاری آزمون ای پی تی ماهانه و به شکل امروزی جز اینکه منبع درآمدی عظیم برای دانشگاه آزاد است هیچ فایده ای برای دانشجویان دکتری ندارد و این روش آزمون برگزارکردن بهانه شده برا طولانی شدن دوره تحصیل و دریافت شهریه مرخصی از دانشجو و بهتر است یه جای این روش غلط، درس زبان عمومی هم مثل زبان تخصصی به دروس اجباری اضافه بشه و دانشجو مثل سایر واحدهای درسی آنرا پاس نماید.

نازنین
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۰:۵۶ ق٫ظ

من که ۴ساله کارم لنگ زبانه واقعا امتحانه مزخرفیه سوالات استاندارد نیستن اینهمه سال زحمت بکش بعد بخاطر یه ازمون زبان نمیتونی مدرک بگیری حالا نه که همه استادامون مثل بلبل انگلیسی حرف میزنن ،ما رییس جمهورمون هم که خود انگلیس درس خونده دو کلمه انگلیسی نمیتونه حرف بزنه از ما چه انتظاری دارن حالا جالبه ما مثل اب خوردن مقالاتو کتاب هارو ترجمه میکنیم چطوری ای پی تی قبول نمیشیم عجیبه ،فقط جیب ادمو میخوان خالی کنن خوب چند واحد درسی بزارید پولش هم بگیرید میخونیم امتحان میدیم برا خود دانشگاه هم بهتره ما بقیه پول پایان نامه که پول کمی هم نیستو بدیم بریم برا دفاع ….

ارمان
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

این آزمون بیخود ترین آزمون کشور هست . بجاش واحد درسی بدید بیشتر به کار میاد . والا الان استادامون هم زبانشون قوی نیست از دانشجو چه انتظاری دارید اخه

نینا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

خواهشا مجازی کنید آزمون رو

مجتبی
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ

حذفش کنید کلا این آزمونهای مسخره رو

دانشجو
بهمن ۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

از اول امسال تا الان که ۱۰ ماه گذشته فقط ۵ دوره برگزار شد!خاهشا اطلاع رسانی کنین.من ترم بعد آزمون جامع دارم ولی زبان قبول نشدم

دانشجو
دی ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

خواهشا به آقای طهرانچی بفرمایید که آقای طهرانچی یکبار به تعویق نیفتاده و آزمون آبان، آذر تعویق افتاده و دی ماه هم تمام شد. خواهشا اطلاعاتشان به روز باشد و تصمیم خوب بگیرند و فقط به فکر پول نباشند. خواهش میکنم به تعویق افتادن سه دوره را به ایشان انتقال دهید. باتشکر

کورش
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

با سلام،با توجه به عدم برگزاری آزمونهای مستمر زبان و خطر جدی ابتلا به بیماری کرونا در جلسات آزمون ept و بروز مشکلات و فشارهای مالی ناشی از شهریه ترمهای اصافه تمدیدرساله لذا از مسئولین دانشگاه آزاد خواستارم اخذ نمره حد نصاب زبان جزء مدارک بعد از دفاع از رساله و برای کسب اصل دانشنامه قرار گیرد.

E.y
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

شرایطی را مهیا کنید تا دانشجویانی که امادگی دفاع دارند
بتوانند در این شرایط دفاع کنند .
قبول کنید که سطح سوالات استاندارد نبوده و فقط باعث صرف هزینه های بسیار برای دانشجویان است .
چقدر باید صبر کرد تا دوره ی مجددی برگزار شود و شرایط روحی خودمان و خانواده برای انجام ازمون در ان روز مهیا باشد .

پیمان
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  E.y

کاش مصاحبه ی معاون دانشگاه آزاد با ایسنا رو میخوندید!! که اکثر دانشجویان دکترا همین مشکل و معضل زبان ای پی تی رو مطرح کرده بودند! و آقای معاون خیلی شیک و راحت!:) و البته طلبکارانه!! بدون ارائه ی راه حلی فرمودند همینی که هست هست…!!! بدون توجه به این که الان چند ماهه که شرایط خاص و خطرناک در کشور حاکم هستش و میشه با درایت تصمیماتی گرفت که کمک حال دانشجویان باشد… اما واقعااا دریغ و صد افسوووس از درایت و درک و معرفت مدیران و مسئولان…!!!

...
آذر ۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

بهترین راه قبولی نمرات مشروط هست!!! تا کی باید صبر کرد…

تنها راه نجات ما دانشجوها
آذر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ق٫ظ

به اجبار با شهریه گزاف، زور کردن و ۲ واحد زبان پیش یک ترم رفتیم و شهریه هم دادیم، اونا جای eptقبول کنن، یا نمرات مشروط رو بپذیرن، با سلامتی و روحیه مردم، بازی نکنید

پیمان
آذر ۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ

ما به برگذار شدن یه ترم یا یک سال کلاس زبان مجازی هم راضی و قانع هستیم. اتفاقاا چند برابر بهتر و بیشتر در یادگیری زبان هم تاثیر داره. اما واقعیت داستان این هست که اصلاا برای آقایان مسئول دانشگاه آزاد مشکلات دانشجویان اهمیتی نداره!!!

یلدا
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام، دانشجوهای علوم و تحقیقات اطلاع دارین منظور از وام شهریه ثابت چی هست و چه مبلغیه و اینه باز پرداختش چند ماهه اس؟

ساوار
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

سلام من هم با این ایده خوب و عالی که دوستان گفتند(زبان انگلیسی گذراندن چند واحد به شکل مجازی) کاملا موافقم.

دانشجوی دکتری
آبان ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
به اقای دکتر طهراجی بفرمائید ۶ بار ept به تاخیر افتاد یعنی یه ترم
اسفند تا خرداد
مهر و آبان

تنها راه نجات ما دانشجوها
آذر ۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ق٫ظ

آقای طهرانچی بیشتر دقت کن، ۶، ۷ دفعه از پارسال کنسلی داستید برادر

آوا
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

صدرصد موافقیم

گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ

سلام
کاملا با این ایده (گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل)و قانونی شدن آن موافقیم آفرین و درود بر دوستانی که از این ایده دفاع می کنند این بهترین راهکار در شرایط فعلی کرونایی جهت حفظ سلامتی و کاهش هزینه ها و یادگیری خوب و دوره ای زبان انگلیسی است که گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل در فضای adob connect و مجازی می تواند راهگشای دفاع دکتری از رساله دانشجویان دکتری باشد که بعد از مدتها و صرف هزینه های گزاف ept و مافیای آموزشگاههای خصوصی تهران و…از این امر رهایی یابند.

پیمان
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ق٫ظ

واقعاا بهترین حالت برای یادگیری زبان انگلیسی! همین یادگیری در کلاس به صورت حضوری یا مجازی در طول ترم یا یک دوره می باشد. نه یک آزمون غیر استاندارد مثل ای پی تی!!! ولی متاسفانه آقایان اصلاا گوششان به نظرات و پیگیریهای دانشجوهای مقطع دکترا بدهکار نیست!! اصلا انگار مشکلات دانشجوها و عقب افتادن و معطل موندنشون برای دفاع در این ایام به خاطر همین آزمون ای پی تی برای مسئولان دانشگاه آزاد اصلاااا مهم نیست!!! ریاست محترم دانشگاه آزاد در مصاحبه میفرمایند این آزمون تا الان یک دوره عقب افتاده!!! هنوز ایشون در جریان نیستند که از اسفند ۹۸ تا الان سه چهار دوره لغو شده این آزمون!!! و کلی دانشجوی دکترا سرگردان و معطل موندن برای دفاع!!! حقیقتااا من که امیدی به این آقایان ندارم که واقعاا تصمیم بگیرند که گره ای از مشکلات دانشجوها رو در مورد این مبحث زبان باز کنند!!

گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ

سلام
کاملا با این ایده (گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل)و قانونی شدن آن موافقیم آفرین و درود

شازی
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ

سلام علیکم
باریکلا احسنت
ایده عالی هستش همه حمایت می کنیم و به دکتر طهرانچی ایمیل می زنیم که همین ایده خوب دوستان گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای ept را عملی و اجرایی نموده و اقدامات لازم و خداپسندانه را دراین زمینه مبذول فرمایند.

گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

گذراندن مجازی چند واحد انگلیسی مجازی به جای تافل با سلام هروز بیش از ۴۸۰ نفر از عزیزان هموطن خود را در اثر ویروس کرونا از دست میدیم به نظر می رسد جهت حفظ سلامتی و کاهش هزینه ها گذراندن چند واحد زبان انگلیسی توسط اساتیدی که دانشجو در ان دانشگاه و دانشکده مشغول به تحصیل است می تواند بهتر از برگزاری آزمون مجازی تستی تافل دانشگاه تهران باشد که امکان تغلب در آن بسیار زیاد وجود دارد و از طرفی همه گوشی هوشمند و لپ تاپ در اختیار ندارند که استفاده بهینه نمایند. ضرورتا در همان فضای مجازی تدریس های مجازی و نرم افزار adob connect این زبان انگلیسی را هم به جای تافل تعریف نمایند تا دانشجوی دکتری آزاد و سراسری بتواند با علاقه و یادگیری عمیق و درست یک دوره را بدون صرف هزینه سنگین و مافیایی آموزشگاههای خصوصی با موفقیت بگذراند. این بهترین راهکار برای یادگیری زبان انگلیسی در فضای خطرناک کرونایی است که به توسعه یادگیری انگلیسی و درک عمیق می انجامد. لذا در این شرایط کرونایی برای عملی کردن این خواسته که اکثریت دانشجویان دکتری نیز با آن موافق اند، ضرورت دارد که مجریان گسترش آموزش در کشور ورود نمایند و به عملی کردن و اجرایی نمودن تافل داخلی دانشگاها در فضای آموزش مجازی adob connect دانشگاهها بپردازند و این امر را مصوب نمایند تا دانشجوی دکتری بتواند از رساله خویش دفاع نماید. از جناب دکتر طهرانچی ریاست عالی دانشگاه آزاد کشور تقاضا داریم با تشخیص دادن دقیق شرایط فعلی کرونایی این امر حیاتی… ادامه نظر»

Ali
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

سلام.دوستان کسی اطلاع داره دانشگاه آزاد تهران شمال، بالاخره چه زمانی اجازه انتخاب واحد به ورودی های جدید دکتری میده.الان نزدیک به ۲۰روزه که شهریه رو هم واریز کردم ولی هیچ خبری نیست.ترم تموم شد!!

مارال
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

کاش میشد بخاطر تشویق بازگشت دانشجویان انصرافی شهریه همان سال را لحاظ کنند خدا را چه دیدی!

علی
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ

با سلام و احترام، خدمت جناب آقای دکتر تهرانچی
به استحضار می رساند:
بنده دو سال آزمون زبان دارم میدم، انواع نمره ها رو تاکنون گرفتم ۴۷۰، ۴۰۰، ۳۵۰، ۴۱۰، ۴۴۰و .‌..، واقعا تا کی باید ادامه بدهم، تقاضا دارم نمره های مشروطی رو قبول اعلام کنید، من الان ۴۵ میلیون به دانشگاه بدهکارم؛ در صورتی این پولو واریز می کنم که در آزمون زبان قبول شده و در مرحله دفاع باشم. در غیر این صورت بهترین راه رهایی از این استرس در این روزهای پرتورم و خطرناک انصراف از تحصیل میباشد. لطفا نمره های مشروطی رو قبول اعلام کنید.

...
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقاً

یلدا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

ept رو ترم ۱ میخوان؟

Ali
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

نه

یلدا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

دوستان کسی اطلاع داره شماره تماس واحد مالی علوم و تحقیقات چنده؟ اصلا جواب میدن؟

رامین
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

بهتره به جای نمره آزمون EPT دو واحد زبان تخصصی به واحدهای درسی اضافه شود.

یلدا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

هزینه ازمون eptکمتر از ۲ واحد زبان تخصصی هستش

...
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

از بس نگه میدارن که از ۱۰ واحدم میزنه بالا

عارف
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

با سلام و احترام
کاش از مرکز سنجش دانشگاه آزاد سئوال می شد و بعد می گفتند که یک بار آزمون ept به خاطر کرونا لغو شده .

جناب آقای دکتر طهرانچی :
قطعا تا کنون ۳بار درسال ۹۹ به خاطر کرونا آزمون زبان دانشگاه آزاد لغو شده و حتی با زرنگی تمام آزمون را به یک ماه بعد موکول می کنند تا آزمون ها کم تر شوند. امسال می بایست تا الان ۸ آزمون زبان (طبق روال قدیم هر ماه یکبار )برگزار شود . از منابع مطمئن در مرکز آزمون سنجش دانشگاه آزاد سئوال بفرمایید از اول سال ۹۹ تاکنون آیا ۵بار هم برگزار شده آزمون ept????

خواهش می کنم به فریاد دانشجویان دکترا برسید!!!!
من ۲بار ۴۹۰ گرفتم
۱بار ۴۸۰
۱ بار ۴۷۰
ا بار ۴۵۰
۱بار ۴۲۰ – (در صورت لزوم کل کارنامه ها را بارگذاری می کنم یا حضورا خدمت می آورم)
باور بفرمایید ذله شدیم از دست این مقررات دست و پاگیر …… لطفا رسیدگی فرمایید .

در این شرایط سخت یک اقدام جهادی خداپسندانه می تواند گره گشا شود .

...
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  عارف

سلام، باید در قسمت شکایات سازمان مرکزی اعلام نمایید
(۰۲۱۴۷۴۸ داخلی پیشنهادات و انتقادات بخش بازرسی و شکایات)

عارف
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

با سلام و احترام
کاش از مرکز سنجش دانشگاه آزاد سئوال می شد و بعد می گفتند که یک بار آزمون ept به خاطر کرونا لغو شده .

جناب آقای دکتر طهرانچی :
قطعا تا کنون ۳بار درسال ۹۹ به خاطر کرونا آزمون زبان دانشگاه آزاد لغو شده و حتی با زرنگی تمام آزمون را به یک ماه بعد موکول می کنند تا آزمون ها کم تر شوند. امسال می بایست تا الان ۸ آزمون زبان (طبق روال قدیم هر ماه یکبار )برگزار شود . از منابع مطمئن در مرکز آزمون سنجش دانشگاه ازاد سئوال بفرمایید از اول سال ۹۹ تاکنون آیا ۵بار هم برگزار شده آزمون ept????

خواهش می کنم به فریاد دانشجویان دکترا برسید
من ۲بار ۴۹۰ گرفتم
۱بار ۴۸۰
۱ بار ۴۷۰
ا بار ۴۵۰
۱بار ۴۲۰ – (در صورت لزوم کل کارنامه ها را بارگذاری می کنم یا حضورا خدمت می آورم )
برای گرفتن نمره ۵۰۰ چقدر باید آزمون گرفته شود؟ چند بار ۴۹۰، ۴۸۰ ، ۴۷۰، ۴۵۰و …کفایت نمی کند؟؟؟

حداقل ما که آماده دفاع رساله ایم آزمون ها را سرموعد برگزار کنند یا کمی شرایط تعدیل شود….
باور بفرمایید ذله شدیم از دست این مقررات دست و پاگیر …… لطفا رسیدگی فرمایید .

در این شرایط سخت یک اقدام جهادی خداپسندانه می تواند گره گشا شود .

احمد لطفی
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

با سلام کلاسهای دکترای ترم اول رشته جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه آزاد واحد رودهن کی آغاز می شوند من هنوز شهریه نریختم

یلدا
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ

دوستان اگر ترم مهر امسال ثبت نام نکنم مهر سال آینده شهریه رو مثل ورودی ۹۹ باید بدم یا ۱۴۰۰؟؟ دکتری قبول شدم

دکتری
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان ، کسی از دوستان دکتری تهران شمال ازاد سال ۹۹ ثبت نام کردن؟؟ میشه لطفا به من پاسخ بدید چون واقعا با مشکل روبرو شدم وکسی پاسخ گو نیست، مدارک بارگزاری کردم وبعد چون مدرک ارشدم حاضر نبود نواقص زدن، حالا هرچه ریز نمراتم رو میخوام بزنم، اصلا عوض نمیشه وشماره دانشجویی دائمی ندارم وانتخاب واحد هم نکردم، نمیدونم کلاسها شروع شده؟؟ جامعه شناسی فرهنگی، اگر میشه لطفا راهنمایی کنید، ممنون

دانشجو
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

باسلام دیگه قرارکی تصمیم بگیرند نمره مشروط روقبول اعلام کنند تواین وضعیت کرونایی هروقت امتحان گرفتن از پارسال امتحان دادیم دیگه هزینه ها هیچی که همه جا کناراومدن غیر از دانشگاه آزاده که هزینه روبیشترم کرد

بهنام
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

در مورد مقاله هم یه تصمیمی بگیرید، تو این شرایط یه دونه شم اکسپت نمیشه، چه برسه به چاپ چند مقاله

رضاخان
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

چرا نشه بهی

r
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

سلام در مورد مقاله دوم هم خدا کنه یه تصمیمی بگیرن واقعا معضل بزرگی شده تو این شرایط مقاله دوم

مظاهری
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  r

تصمیم گرفته شد که کسانی که تا ۱۵ آبان امسال یکسال از دفاع شون میگذره با یک مقاله هم می تونند فارغ التحصیل بشند… اما شامل ما نشد چون چند ماهه دفاع کردیم..

کاوه
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

الان من به هر دری میزنم این مقاله دوم رو نمیتونم اکسپت کنم . دوستان کجا میشه اعتراض کنیم ؟

دفاع کرده
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  کاوه

ستاد کرونا….

مری
آبان ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  کاوه

منم مثل شما هستم. بابا همون یک مقاله که دفاع کردیم باهاش کافیه. منم موندم فقط یک ماهه دفاع کردم. بچه ها مدرک را نمیدن و حتی نمره را ثبت نمیکنن. یکی نیست بگه ما که نمیخواهیم هیات علمی شیم من میخوام همون کارگری را ادامه بدم چرا بایست بعد از این همه پول دادن و زجر و چاپ یک مقاله دوباره زجر مقاله دوم را بکشیم.

r
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مری

سلام
خدا کنه یه مقاله رو قبول کنند مقاله دوم اضافیه
اعتراض کنید بچه ها… بلکه یه فرجی بشه …

مریم
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

عزیزان در این شرایط کرونا که آزمونهای زبان لغو میشه این امکان وجود داره که بنده مدرک کاردانی مترجمی اسناد و مدارکم از دانشگاه علمی کاربردی رو برای دکتری ریاضی ام ارایه کنم؟ یا حتما باید یک مدرک مد نظر سازمان رو ارایه کنم؟ بالخره دو سال عمرمو براش گذاشتم و اینکه مدرک دانشگاهی هست!

مجتبی سازه
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

خیر.
مدارک زبان مورد تایید وزارت علوم کاملا مشخص است

مهتاب
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

بچه ها ازمون ای پی تی هر ماه امکان ثبت نام داره ؟چقدر طول میکشه مدرکش بیاد؟

ف
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان دانشگاه ازاد تهران شمال تازه دیروز برای ما انتخاب واحد کرده و ۱۰ واحد جبرانی داده اخه چرا؟ من هر سه مقطع ام یک رشته بوده ترازم و نمراتم هم بالا کسی میدونه چرا
ضمنا من و هیچ کدوم از دوستانم نتونستیم وارد سیستم دان و وارد کلاس بشیم میزنه کاربری یافت نشد لطفا اگر کسی اطلاع داره راهنمایی کنه سپاس فراوان

دانشجوی دکترا
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ف

سلام. به همه ورودی ها ۱۰ واحد جبرانی داده میشه، عملا ترم ۱ فقط دروس جبرانی رو باید بگذرونید. نمرشون هم در معدل هیچ تاثیری نداره

رضاخان
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ف

پول میخوان ف جان

بی نام
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ف

سلام اگر زیر ۳۰ درصد زده باشید جبرانی بهتون تعلق میگیره وگرنه برید دانشگاه و اعتراض کنید

دانشجوی دکتری
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

به جای آزمون‌ها Eptخود دانشگاه آزاد کلاس اجباری زبان در ادامه واحد های دکتری بگذارد و‌ما بتوانیم امتحان دهیم ، و نمره بگیریم و نمره قبولی زبان ما باشد و مدرک هم بدهد پولش را هم دانشگاه بگیرد ، کلی دانشجو کلی درآمد برای خود دانشگاه آزاد و در نهایت راحتی دانشجویان دکتری و گرفتن مدرک زبان با واحد درسی به نظرم خیلی بهتر است

...
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ

باید با کاهش حدنصاب نمره قبولی نمرات مشروط را قبول لحاظ کنند.

معماری
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ...

دقیقاً.

پیمان
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ق٫ظ

از اسفند ۹۸ که شرایط کشور کرونایی شد! تا امروز دقیقاا چند بار امتحان ای پی تی زبان به تعویق افتاد!! تمام مدارک و مستنداتش هم موجود هست!!! بعد جناب دکتر طهرانچی خیلی راحت میفرمایند تا الان یک بار امتحان عقب افتاده!!! واقعاا این بی اطلاعی ایشون جای تعجب و خنده داره…!!!:)))

ghader
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ق٫ظ

درود
احسنت کاملا موافقم
زنده باشید

سامین
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ق٫ظ

با سلام
درود بر قانون
توصیه های عالی تون حرف دل تمام دانشجویان دکتری آزاد است. امید که ریاست کل دانشگاه آزاد جناب دکتر طهرانچی در این شرایط کرونایی نسبت به اعمال و اجرای قانونی این توصیه ها و پیشنهادات دوستان یعنی ۱-حذف ept و جایگزینی آن با روش گذراندن واحد انگلیسی ۲- حذف و معافیت تمدید رساله دکتری که اکثر بچه های دانشجوی دکتری ازاد از قبل یعنی از زمان اولین ترم تمدید تا به امروز متقبل شده اند۳- معافیت کامل بدهی دانشجویان دکتری ازاد به صندوق رفاه دانشگاه آزاد که بابت تمدید رساله دکتری در طول دوره تمدید رساله دکتری به صندوق رفاه دانشگاه بدهکار شده اند، اقدام نمایند و کل این هزینه های تمدید رساله را مورد بخشودگی و معافیت کامل قرار دهند و به قول دوست گرامی قانون آن را بخشنامه ای و قانونی نمایند. و یک مورد آخر هم این که بخاطر حفظ سلامتی همه ما و جهت عدم ابتلا به ویروس و عدم ایاب و ذهاب دفاع دکتری را الکترونیکی و مجازی نموده و پیش دفاع دکتری را حذف و آن را یک مرحله ای نمایند که دانشجوی دکتری آزاد بتواند بعد از این همه هزینه کمر شکن شهریه و…در سریع ترین زمان موفق به دفاع و تسویه حساب نهایی گردد.

پیمان
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ق٫ظ

واقعااا این مدرک زبان ای پی تی برای دانشجوهای دکترا معضل و مشکل بزرگی پیش آورده!! خیلیهاا برای نداشتن همین مدرک الان یکی دو سال هست که نمیتونند دفاع کنند و معطل موندند!!! در ضمن تا الان از اسفند ۹۸ تا امروز بالغ بر سه یا چهار دفعه به تعویق افتاده این امتحان ای پی تی زبان که دانشگاه آزاد اصرار داره حتماا هم حضوری برگذار بشه!!! واقعااا در این شرایط مسئولان دانشگاه آزاد باید تصمیم بگیرند یا مجازی برگذار کنند امتحان رو یا بلاخره یه چاره ای اندیشه کنند!!!

قانون
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ق٫ظ

توصیه های دانشجویان دکتری آزاد
دانشجویان دکتری ازاد باید بتوانند با باز شدن فایل ثبت نام واحدهای انگلیسی در همین آبان ۹۹ بتوانند بعد ثبت نام از اول آذر ۹۹ در شرایط خطرناک کرونایی در منازل خویش به صورت آنلاین از طریق کامپیوتر شخصی خویش وارد کلاس های زبان انگلیسی و آنلاین و مجازی جایگزین شده ای پی تی دانشگاه شوند و چند واحد زبان انگلیسی را به جای ای پی تی بگذرانند و موفق به به دفاع از رساله دکتری شوند. و دوما ضرورت دارد ریاست دانشگاه آزاد طی بخشنامه ای دستور بخشش کل بدهی دانشجویان دکتری به صندوق رفاه دانشگاه آزاد که فقط بابت تمدید رساله دکتری بیش از بیست میلیون به صندوق بدهکار شده اند و بخاطر کمبود نمره ای پی تی موفق به دفاع نشده اند را عملیاتی نمایند و مورد معافیت کامل قرار دهند. حذف ای پی تی به قول دوستان گرامی دکتری و حذف و معافیت بدهی تمدید رساله دکتری در این شرایط کرونایی که دوستان هم اشاره فرمودند ضرورت دارد از سوی مسولین دانشگاه بخشنامه ای و قانونی گردد.

همسفر
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

سلام کسی میدونه چرا تکمیل ظرفیت دکتری نمیزنن

علیرضا
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام
یک بخشنامه ای هست که میگه دانشویان دکتری واحدهای عادی که درصد دروس اختصاصی اش بیشتر از ۳۳.۳۳ باشد نیازی نیست دروس جبرانی دکتری آزاد را بگذراند.
اما حالا دارند به زور به ما میدهند.
به کی باید اعتراض کرد؟ چیکار باید کنیم
کسی چیزی میدونه؟

روانشناسی و مشاوره
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

به جیب خالی دانشگاه آزاد…