موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعتراض دانشجویان دکتری آزاد به برگزاری حضوری EPT و آزمون مهارت های عربی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی دانشگاه آزاد در پاسخ به اعتراض دانشجویان دکتری این دانشگاه نسبت به برگزاری حضوری دو آزمون EPT و فراگیر مهارت های عربی گفت: اگر ستاد کرونا مجوز برگزاری آزمون حضوری ندهد، این دو آزمون را برگزار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از آبی و زرد شدن وضعیت کرونایی برخی شهرها و کاهش آمار ابتلاء به کرونا در کشور، بعضی از دانشگاه‌ها تصمیم به برگزاری آزمون‌ها، بصورت حضوری گرفتند؛ این در حالیست که تقریباً از ۱۰ روز گذشته، با افزایش نسبی آمار مبتلایان در شهرهای زرد و آبی و متمایل شدن شهرها به رنگ نارنجی، ستاد مقابله با کرونا بارها نسبت به بازگشت به شرایط بحرانی ابراز نگرانی کرده است.

دو برابر شدن شهرهای نارنجی در کشور / امتحانات حضوری برگزار نمی‌شود

بر همین اساس سخنگوی ستاد کرونا روز گذشته؛ ۱۸ بهمن ماه، ضمن هشدار نسبت به خیز ملایم کرونا در ۸ شهر، از ۲ برابر شدن تعداد شهرهای نارنجی خبر داد.

علیرضا رئیسی همچنین درباره وضعیت برگزاری کلاس‌های عملی، امتحانات دروس عملی و آزمون‌های حضوری نیز توضیح داد و گفت: در خصوص دانشجویانی که کلاس‌های عملی یا امتحانات کتبی یا عملی دارند، مصوب شد که امتحان به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود.

برگزاری امتحانات عملی فقط در شهرهای زرد و آبی

سخنگوی ستاد ملی کرونا برگزاری امتحانات حضوری را در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: آن دسته از دانشجویان که امتحان عملی دارند؛ اگر بومی آن منطقه بوده و یا نیازی به خوابگاه نداشته باشند، صرفاً می‌توانند در شهرهای زرد و آبی، بصورت عملی و حضوری، با رعایت پروتکل‌ها امتحان دهند. در خصوص دانشجویان، بیشترین نگرانی‌مان در زمینه استفاده از خوابگاه‌هاست. بنابراین دانشجویانی که بومی هستند یا نیاز به استفاده از خوابگاه ندارند، می‌توانند امتحانات عملی‌شان را در شهرهای صرفاً زرد و آبی بدهند.

اطلاعیه دانشگاه آزاد برای برگزاری دو آزمون حضوری در اسفند

همه اینها در حالی است که دانشگاه آزاد بنا دارد ۲ آزمون خود؛ یعنی آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی را روز جمعه ۸ اسفندماه، به صورت حضوری برگزار کند. به همین منظور ثبت نام این دو آزمون از شنبه ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام مرکز سنجش دانشگاه، این دو آزمون به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد، اراک برگزار خواهد شد.

اعتراض دانشجویان به برگزاری آزمون حضوری در ۱۹ شهر

این دو آزمون در حالی قرار است به صورت حضوری در ۱۹ شهر به طور همزمان برگزار شود که سخنگوی ستاد کرونا اعلام کرده است فعلاً امکان برگزاری آزمون حضوری وجود ندارد.

در همین رابطه تعدادی از دانشجویان دکتری نیز در تماس با خبرگزاری مهر نسبت به برگزاری آزمون حضوری در چنین شرایطی ابراز نگرانی و نارضایتی کردند.

دانشگاه آزاد: برای آزمون حضوری از ستاد کرونا استعلام می‌گیریم

در همین زمینه احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد در گفتگو با مهر، می‌گوید: ثبت نام این دو آزمون( EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی) فعلاً ادامه دارد و ما در هفته‌ای که قرار است این آزمون برگزار شود از ستاد مقابله با کرونا حتماً استعلام خواهیم کرد؛ اگر ستاد مجوز برگزاری آزمون حضوری ندهد، ما هم این دو آزمون را برگزار نخواهیم کرد.

احتمال لغو دو آزمون اسفندماه وجود دارد / خارج از دستورات ستاد عمل نمی‌کنیم

سخنگوی دانشگاه آزاد ضمن بیان این مطلب که در صورت برگزار نشدن آزمون‌ها، تاریخ برگزاری به زمان دیگری موکول خواهد شد، تصریح کرد: فعلاً برای تعیین تکلیف آزمون حضوری، زود است؛ چرا که به طور مثال در حال حاضر، وضعیت کرونایی تهران زرد است و می‌توان آزمون حضوری برگزار کرد. با این وجود اما ممکن است تا دو یا سه هفته آینده، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این دو آزمون در شهرهای آبی و زرد برگزار شود و در شهرهای نارنجی و قرمز به تعویق بیفتد؟ گفت: حتماً این موضوع را با همکارانمان در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و همینطور ستاد کرونا مطرح خواهیم کرد تا اگر امکان داشته باشد این دو آزمون در شهرهای زرد و آبی برگزار شود.

احمدی با اشاره به اینکه حفظ سلامتی دانشجویان برای مسئولین دانشگاه بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: دانشجویان مطمئن باشند خارج از دستورات ستاد ملی کرونا عمل نخواهیم کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

66 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Seyed
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

با سلام خدمت تمامی دانشجویان دوره دکتری از آنجاییکه آزمون زبان ept در شرایط کنونی برای دانشجویان بدلیل کرونا مشکل ساز خواهد بود لذا با تشکیل کمپین برای برگزاری آزمون مجازی آن اقدام کنیم. چطور آزمون اختبار وکالت را مجازی برگزار کردند ولی برای ما را مجازی برگزار نمی کنند با تشکر از تمامی دانشجویان دوره دکتری

تمنا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

شما خودتون فرزند دارید اونا رو جای ما بزارید حاضرید انقدر مورد ظلم واقع بشن؟؟؟ بیماری همه گیر از یک طرف، زمان از دست رفته ما از یک طرف چرا حال دل ما رو خوب نمیکنید ما نه میتونیم هزینه ترم اضاف رو پرداخت کنیم نه دفاع کنیم کی صدای مارو میشنوه کی….

تمنا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

مسئولین محترم لطفا کمی توجه کنید به وضعیت ما، خوب آزمون رو مجازی کنید جهت اطمینان آنلاین با دوربین انجام بدیم اگر دوربین دوتا نصب کنیم میتونیم مجازی امتحان بدیم دانشجوها از شهرای جنوبی ویا دیگر شهرا وارد حوزه امتحانی میشن آلوده باشن شما پاسخگو هستید ؟ اگر امتحان رو کنسل کنید باعث ضرر مالی و زمان از دست رفته ما هستید که دفاع نمیتونیم انجام بدیم کمی انصاف داشته باشید ما هم درگیری داریم زندگی پر از مشکل داریم

پیمان
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ق٫ظ

*دوستان سلام. عرض ادب و احترام و ارادت به همه ی بزرگواران. بنده این ایام خیلی کامنت گذاشتم!! چون احساسم این بود و هست که رفتار و منش مسئولان دانشگاه آزاد! نسبت به ما دانشجویان واقعاا زورگویانه و ظالمانه هستش!! بعد این کامنت هم دیگر تا مدتهاا نظری و کامنتی نخواهم گذاشت! مدت یکسال هست که کلاا سه یا چهار بار امتحان حضوری زبان ای پی تی رو برگذار کردن!! مابقی هم به دلیل شرایط کرونا لغو شد!! یکسال هست که کلی دانشجو معطل و عصبی شدن و هستن به دلیل نداشتن این مدرک زبان غیر استاندارد!! و نمیتونن دفاع کنن!! خیلیهااا هم واقعاا به دلیل نگرانی از جان و سلامت خودشون و خانوادشون حاضر نیستند چند صد کیلومتر راه رو برن برای امتحان حضوری در مراکز استانهاا ! اونم در این شرایط منع تردد شهری و استانی!!! اما مسئولان دانشگاه آزاد کوچکترین اهمیتی نمیدن به این نگرانی و مشکلات دانشجویان دکترا!! از خداشون هم هست هر ترم دانشجوها عقب بیوفتن و تمدید کنن!!! و نه زیر بار برگذاری امتحان به شکل مجازی میرن!! و نه این که لااقل یک ترم یا دو ترم کلاس زبان مجازی اجباری برگذار کنن و نمره اون رو جای ای پی تی حساب کنن که خودشون هم البته میدونن از این طریق یادگیری زبان هم خیلی بهتر هستش!!! اکثریت هم میدونید که چرا و به چه دلیل دانشگاه آزاد اینقدر اصرار داره به برگذار شدن این امتحان به شکل حضوری!!! میدونید خودتون داستان اصلی چی هستش…!!! فقط خواستم عرض کنم میدونم دوران تحصیل یه… ادامه نظر»

ناشناس
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

با نظر تون کاملا موافق هستم

Nikan
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

کاملا درست میفرمایید
من این ترم باید آزمون جامع رو انتخاب کنم از طرفی اصلا آزمون زبان برگزار نشده که شرکت کنیم و دانشگاه برامون مرخصی قراره رد کنه خودش! اسفند رو ثبتنام کردم ولی استان ما خوزستان قرمز شده و احتمالا بازم برگزار نشه، نمیدونم چرا فکری براش نمیشه ،چرا باید این همه دانشجو شهریه الکی بدن برای شرایطی که آزمون از طرف خودشون برگزار نشده و دانشجوها توش اصلا دخالتی نداشتن !
نمیدونم تبصره ای چیزی وجود نداره ک بذارن امتحان جامع بدیم و بعدش مدرک زبان بدیم تو این شرایط ؟

تمنا
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ق٫ظ

امتحان ماه قبل من شرکت کردم دقیقا چند نفر ماسک رو از صورتشون کنار میزدن مراقب مدام تذکر میداد اما باز تکرار میکردن و بودن یکی دو نفر که سرفه میکردن من کل امتحان رو با استرس گذروندم.

پیمان
بهمن ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  تمنا

باور کنید در هر بار امتحان، در هر حوزه امتحانی چندین نفر مبتلا میشن و داخل منزل هم به دیگران و خانواده انتقال میدن!! کلی دانشجو هم به دلیل استرس اصلاا نمیتونن تمرکز کنن و امتحان بدن در آرامش!!! شما بگو سرسوزنی برای حضرات مسئول دانشگاه این چیزها مهم هست! که نیست…!!! اصلاا سلامت و آرامش و جان دانشجو براشون تعریفی نداره!!! مهم براشون منافع هستش… مناااااااافع…

حسین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ق٫ظ

این آزمون سئوالاتی را مطرح می کند ؟
۱. اگر جان مردم ارزش دارد ، چرا اینگونه با اون بازی می کنید ؟
۲.منفعت عدم برگزاری و به تعویق افتادن امور تحصیلی دانشجویان در چیست ؟
۳.تمدید یک ترم تحصیل دکتری چقدر است و الان چند هزار دانشجو بدلیل عدم برخورداری از نمره قبولی آزمون دارند این هزینه را می دهند ؟
۴‌.با توجه به رنج سنی دانسجویان دکتری دانشگاه آزاد ، چند هزار نفر در دامنه ریسک بالای ابتلا به بیماری کرونا هستند و چند هزار نفر در این آزمونها شرکت نمی کنند .
۵.چرا با وجود ابزارهای مناسب ، این آزمون مجازی نمی شود .

پیشنهاد : دانشگاه آزاد مبلغ ۳ ترم تمدید شهریه و خوردوو خوراک کارکنان را یکجا از ما بگیره و این مانع را برداره اینجوری هم به هدفش میرسه و هم ما از کرونا تلف نمیشیم .

پیمان
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

برادر جان… حتی اگر به جای امتحان به شکل مجازی! یکی دو ترم کلاس زبان مجازی معادل مطالب ای پی تی هم بذارن اکثر دانشجوها راضی هستند! به خدا یادگیری زبان هم خیلی بهتره اینطوری…!!! خودشون هم خوب میدونن این مطلب رو..!! ولی چه داستانی و منفعتی هست که به قیمت جان و سلامت و بهم ریختن روان دانشجوها!! یه پا ایستادن که حتماا باید حضوری برگذار بشه!! دیگه خودشون میدونن و خدای خودشون…!!!

لطیف پنداریان
بهمن ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ

من دوسال و نیم از قبل آزمون جامع قبول شده ام.رساله ام هم یکساله آماده دفاع است.ولی بعد از ۳۰ بار شرکت در ept نتوانستم بیشتر از ۴۹ نمره بیارم و واقعآ دیگه خسته و کلافه شدم. از بس که امتحان زبان دادم و از اینکه نمیتونم از رساله ام دفاع کنم.

م شیرمرد ,دانشجو دکتری منابع انسانی
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

باید به شعور جوانان احترام بگذاریم و یاد بگیریم که به دانشجویان بویژه دکتری اعتماد کنیم..اتفاقا این امتحان شما مسولین دانشگاه است امیدوارم به آینده سازان این کشور اعتماد و باور داشته باشیم و تصمیم درست که قطعا مجازی برگزار کردن امتحانات است.سرنوشت کشور را باید به اعتماد کامل به جوانان بسپارید.سرفراز باشید یا سرافکنده این امتحان امروز شماست که فردا میلیون ها نفر به قضاوت می نشینند.سعادتمند باشید.انشالله

بابک
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

چرا مسئولین این آزمون را مجازی برگزار نمیکنن؟؟ مگه از امتحانات پایانی دکتری مهمتره؟؟ یادگیری مفاهیم یک رشته مهمتره یا زبان انگلیسی! پس چرا اون مجازی برگزار میشه؟
لااقل امتحانات رو هم در مراکز استانها برگزار نکردن!!!!!!!! در جریان سفر با اتوبوس و قطار و جابجایی با حمل ونقل شهری و … تا رسیدن به استانهای دیگه و محل آزمون، احتمال کرونا رو به ۱۰۰درصد میرسونن

پیمان
بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بابک

برادر جان… دلیلش این هست که این آزمون ای پی تی! برای آقایان یه داستان شیرینی داره!:) که مابقی دروس دکترا نداره…:) واسه همین به قیمت از بین بردن سلامت و روان دانشجویان هم که شده!!! به هر قیمتی میخوان حضوری برگذار کنن!!!

پیمان
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

*یک شاهکار دیگه از مسئولان دانشگاه آزاد!!!:) در حالی که کشور داره وارد موج چهارم کرونا میشه و محدودیتهاا به احتمال خیلی زیاد خیلی سخت و شدید میشه دوباره!! مخصوصاا با این تایید ابتلاهای جدید به ویروس جهش یافته در کشور!! امروز دانشگاه آزاد مهلت ثبت نام برای امتحان حضوری زبان ای پی تی ۸ اسفند خودش رو سه روز دیگه هم تمدید کرده…!!! !!! خدایا یعنی خودت به فریادمون برس از دست این جماعت…!! دیگه نمیدونیم کجا باید بنالیم و پناه ببریم واقعااا…!!!

تمنا
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

کی حواسش به دفاع و زمان هست.

تمنا
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلامت دانشجویان فقط شعار هست و بس با توجه به اعلام وزیر بهداشت در مورد ویروس انگلیسی،نهایت دانشگاه آزاد اعلام میکنه لغو شد، آره دیگه دانشجویان آزاد برای مسئولین بلاتکلیف ترین و بی اهمیت ترین دانشجویان هستد

پیمان
بهمن ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  تمنا

لغو میکنن و دو سه ماه دیگه دوباره یه دوره حضوری برگذار میکنن!! سلامت و وقت و هزینه و کلی گرفتاری و عقب افتادن دانشجو هم اهمیتی نداره اصلاا براشون…!!

پیمان
بهمن ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

امروز اهواز و هفت شهر جنوبی کشور دوباره منطقه قرمز اعلام شدند! ۴۵ شهر دیگه هم دوباره نارنجی اعلام شدند!! با این وضعی که داره پیش میره و شیوع پیک بعدی کرونا! احتمال خیلی زیاد اجازه برگذاری امتحان حضوری صادر نمیشه و امتحان ای پی تی اسفند هم دوباره لغو میشه!!! آقایان مسئول دانشگاه آزاد هم همچنان و خیلی بی تفاوت و بی خیال نسبت به وضع و مشکلات دانشجوهاا!! باز هم اعلام میکنند که امتحان سال بعد و در یک فرصت مناسب!:) دوباره حضوری برگذار خواهد شد!!! اگر سرسوزنی واقعاا اینهاا وجدان و معرفت و درایت داشتند!! حداقل این دوره ی اسفند سال ۹۹ رو با یکی دو دوره بعدش رو مجازی برگذار می کردند که لااقل کلی دانشجوی معطل مونده شده ! بتونن دفاع کنن و باری از روی دوشش برداشته بشه!!! اونم الان در شرایطی که همه هزار و یک مشکل دیگه هم دارن در این کشور…!!

پیمان
بهمن ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

امروز اهواز و هفت شهر جنوبی کشور دوباره منطقه قرمز اعلام شدند! ۴۵ شهر دیگه هم دوباره نارنجی اعلام شدند!! با این وضعی که داره پیش میره و شیوع پیک بعدی کرونا! احتمال خیلی زیاد اجازه برگذاری امتحان حضوری صادر نمیشه و امتحان ای پی تی اسفند هم دوباره لغو میشه!!! آقایان مسئول دانشگاه آزاد هم همچنان و خیلی بی تفاوت و بی خیال نسبت به وضع و مشکلات دانشجوهاا!! باز هم اعلام میکنند که امتحان سال بعد و در یک فرصت مناسب!:) دوباره حضوری برگذار خواهد شد!!! اگر سرسوزنی واقعاا اینهاا وجدان و معرفت و درایت داشتند!! حداقل این دوره ی اسفند سال ۹۹ رو با یکی دو دوره بعدش رو مجازی برگذار می کردند که لااقل کلی دانشجوی معطل مونده شده ! بتونن دفاع کنن و باری از روی دوشش برداشته بشه!!! اونم الان در شرایطی که همه هزار و یک مشکل دیگه هم دارن در این کشور…!!

رها
بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

سلام به همگی ای کاش مجازی برگزار میشد واقعا در این وضعیت کرونا … ولی منم با نظر برخی دوستان موافقم که اگر امکان برگزاری غیر حضوری نیست یا مجوز شرکت در آزمون جامع و ارائه پایان نامه رو بدن تا وضعیت بهتر بشه یا لااقل در مراکز همه استان ها برگزار بشه مگه چند تا استان داریم لااقل اگه در مراکز استانها برگزار بشه میشه رفت امتحان داد و برگشت دیگه مشکل اسکان و مسائل دیگه کمتر هست تا ما مجبور نباشیم در این وضعیت کرونا بریم مسافرت و به شهرهای دیگه بریم چون هم باید خطرات مسیر رو به جون بخریم هم خطرات اسکان در استانی که باید امتحان بدیم

ضرورت مجازی شدن ept تا اتمام واکسیناسیون ایران
بهمن ۲۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا همه با هم اتحاد داشته باشیم و بدون حب و بغض تصمیم بگیریم و یک نامه سرگشاده بدیم به طهرانچی ریاست دانشگاهآزاد که این ای پی تی را تا اتمام واکسیناسیون ایران یعنی اواخر پاییز ۱۴۰۰ فقط مجازی برگزار کنند و درخواست دهیم که ممنوعیت حضوری شدن ept طی بخشنامه ای قانونی اعلام گردد.

پیمان
بهمن ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

*جمع زیادی از دانشجوها واقعاا نگران سلامتی خودشون و خانوادشون هستند!! واقعاا و جدااا میترسن و استرس میگیرن که سه ساعت در یک محیط بسته برن و بشینن و امتحان بدن!! حالا مشکلات رفت و آمد تا مراکز هر استان هم که جای خود!! *بحث و مشکل اصلی الان سر راه و روش غلط!! و گوش ناشنوا و لجبازی مسئولان دانشگاه هستش!!! وقتی لجبازی میکنن و ای پی تی رو مجازی برگذار نمیکنن!!! لااقل خیلی راحت میتونن اعلام کنن که اصلا هر کس که تمایل داره و نگرانی هم نداره بره سر جلسه حضوری امتحان بده!!! و مابقی هم که امتحان نمیدن! یک ترم یا دو ترم کلاس زبان مجازی و آنلاین باید در واحد دانشگاهی خودشون معادل همین مطالب ای پی تی بگذرونن!! و بعد از قبولی در این کلاس زبان! بتونن از رساله خودشون دفاع کنن. ده برابر هم یادگیری زبان اینطوری بهتر هستش…!! ولی همین طور که بارهاا اینجا اعلام کردم! متاسفانه تمام داستان و مسئله! اون مسائل و پشت پرده های امتحاناتی همانند ای پی تی هستش!!! که اکثر برگواران در این پیج همتون میدونید…!! و به همین دلیل آقایان اصرار دارند که تحت هر شرایطی!! این امتحان باید همیشه! و برای همه دانشجوهااا… به صورت حضوری برگذار بشه!! حالا اگر یه دانشجو حتی مجبور بشه به خاطراین امتحان غیراستاندارد! دوسال هم عقب بیوفته و تمدید کنه…!! اصلاا مهم نیست برای آقایان.

افشار
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

با پیشنهاد شما موافقم

مهدی
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

باتوجه به برگزاری حضوری سایر امتحانات زبان پس ان شاء الله ای پی تی هم برگزار میشه خداراشکر

پیمان
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ایشالله حضوری برگذار بشه:) شما تشریف ببری سر جلسه حضوری!! بلکه به آرزوت برسی…:))!!!

مهدی
بهمن ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  پیمان

ممنون ان شاءالله یه زمانی (که بعیده)امتحان ای پی تی هم بصورت مجازی برگزار بشه شماهم خوشحال باشی البته طبق نظر دوستان غیرممکنه….

دانشجو
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

با سلام
خواهش میکنم به فکر ما باشید که باید به شهر دیگه سفر کنیم با بچه ۲ساله حداقل حالا که به فکر تمدید ما نیستید و دلتون برای شهریه و زمان از دست رفته ما نمی‌سوزه حداقل یا مجازی باشه یا هر ماه در کل شهرهای ایران برگزار کنید.چطوره باید به شهرهای همجوارمون که به گفته خودتون مثل شهر شیراز ممنوع است سفر کنیم تو رو خدا دلتون به حالمون بسوزه یعنی دفاع کردن رساله دکتری شده بزرگترین دغدغه زندگیمون.
با تشکر

نینا
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام و عرض ادب لطفا مجازیش کنین من ترم ۴ معطل همین مدرکم ..با این شرایط فقط مجبوریم انصراف بدیم از تحصیل و بریم .جونمون واجبتره

آیدا
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ

شمایی که میفرمایید آزمون حصوری باشه لطفا باتوجه به مقطع تحصیلیتون درکتونم بالا ببرید که امثال ما که تو شهرمون آزمون برگزار نمیشه گناه نکردیم که راه بیفتیم بیاییم شهر دیگه با اتوبوس مترو و نهایتا خوابگاه و خودمونو و خونواده رو بیمار کنیم …از مسولان استدعا دارم من الان مدتهاس نمیتونم آزمون بدم خواهش میکنم به نمایندگی از تعداد کثیری از دانشجویان دانشگاه میخوام یا مجازی بشه یا تو همه شهرها باشه من سمنان هستم لطفا کمی بفکر جون ماهم باشید

مهدی
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  آیدا

شمایی که دانشجوی دکتری هستید این حرف ازشما بعیده چطوردر۵۰۰شهرازمون برگزار بشه (اینهاهمش برای دانشگاه هزینه داره)..خبری از.مجازی هم نیست خاطرتون جمع جمع… حالا اگه ازجونتون می ترسیدخب امتحان ندهید (همانطورکه برای خرید و…از خانه خارج نمی شوید)

دانشجو
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

جمع زیادی در یک سالن و در یک مدت زمانی زیاد خطر بالایی داره، پس امتحان باید لغو بشه، همین تصمیمات و حرفهای سرسری و حساب نشده افرادی مثل تو است که مملکت آنقدر بدبختی می‌کشه.

بهنام
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

مدیریت کردن یه آزمون آنقدر سخته که دارید به تعویق میندازید؟؟؟؟؟ تو یه کلاس با فاصله ۶ نفر با ماسک بشینن چی میشه ؟
اتوبوس و مترو خطرناک نیست آزمون خطرناکه.

دانشجو
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

بله مسیر راه هم حساب کن که باید دانشجویان از شهر دیگر به مرکز استان بیان، پس الکی علامت سوال جلو متن خودت نگذار که گیج نشی.

زهرا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  بهنام

عزیزان اگر هم حضوری برگزار می کنند دانشگاه آزاد خیلی دانشگاه داره راحت می توانند در حیاط دانشگاه برگزار کنند لازم نیست که حتما در فضای بسته باشه. حتی می توانند از مصلی استادیوم آزادی و هزاران مکان رو باز دیگر استفاده کنند یا دانشگاه یادگار امام تهران خدا می دونه چقدر فضای باز دارند. راه هست اما خوب نمی دونم چرا اینکار رو نمی کنن تا همه راحت باشن. در خصوص رفت و آمد هم چاره ای نیست با اتوبوس نیایین یه سواری دربست بگیرید امتحان بدید برید شهرتون. راه هست عقل نیست

محمد
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

سلام آزمون غیر حضوری برگزار شود

مجتبی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

آقایی که اسم شما مسئول دانشگاه آزاد هست ؟؟؟؟
یعنی آزمونهای انلاین آخر ترم دانشگاه که آنلاین برگزار شد ارزشش کمتر از آزمون ept هست که آزمونش آنلاین برگزار نمیشه ؟؟؟

خب لاقل بگو تا قبل از دفاع بیارید نه تا قبل از ازمون جامع و یا آنلاینش کنید خب

پیمان
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجتبی

برادر جان. این آزمون حضوری زبان کلی براشون درآمد داره آخه…!! از چند طریق…/ واسه همین نه مجازی برگذار میکنن و نه به جاش حاضرند یه ترم کلاس زبان مجازی بذارن.

مصطفی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

تکلیف ما که ۸ ماهه آمادگی دفاع داریم و به خاطر ept اجازه دفاع بهمون نمیدن چی میشه؟
تا چند ترم باید تمدید کنیم؟؟؟؟
هزینه های سنگین از کجا میاد؟؟؟
بابا یه کمپین بزنید این ept لعنتی رو حذف کنن تا بتونیم دفاع کنیم و بریم به زندگیمون برسیم

مهدی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

ماهم مثل شما هستیم …
دوستان یادتون باشه زبان منبع درآمد دانشگاه ازادهست پس نه مجازی برگزار می کنه نه لغوش می کنه فقط وفقط حضوری نه کمپینگ نه امضا نه اعتراض و…هیچ کدامش قبول نیست

اکبری
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ

دوستان به شماره ۱۹۰ داخلی ۲ و به شماره ۱۱۱ بزنگید و بگید آزمون ای پی تی را لغو بکنند. به سازمان بازرسی کل کشور و به قسمت بازرسی و شکایات وزارت علوم و به قسمت بازرسی و شکایات دانشگاه آزاد بزنگید و بگید که یه ذره هم به فکر سلامتی دانشجو باشند و آزمون ای پی تی را در کل کشور تعطیل بکنن. اگه برای چند شهر تعطیل بشه و برای چند شهر تعطیل نشه که باعث تردد میشه و باز کرونا شیوع پیدا میکنه

پیمان
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  اکبری

همه ی دانشجوهاا باید با هم اتحاد داشته باشن و به مراکز و نهادهای مختلف شکایت کنن!!! به خدا اگر یه دوره اکثریت در امتحان حضوری ثبت نام و شرکت نکنند!! مسئولان دانشگاه مجبور میشن امتحان رو مجازی برگذار کنن! یا این که به جاش یه ترم کلاس زبان مجازی بذارن…!!! و اون رو معادل ای پی تی حساب کنن.

مریم
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  اکبری

شما فقط وضعیت خودت رو می بینی. خیلی از بچه ها آماده دفاع هستند و معطل نمره زبان. برای اونها برگزاری امتحان خیلی مهمه. دانشگاه آزاد هم هرگز مجازی برگزار نمی کنه. شرایط دفاع هم داره تغییر می کنه و یه عده ای به خاطر اینکه مقاله هاشون با بخشنامه قدیم هست مجبورن دفاع کنن. لطفاً اونا رو هم در نظر بگیرید. چندین ماهه آزمون برگزار نشده.

پیمان
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

با این استدلال شما! یعنی برای رسیدن به هدف و تموم شدن دوره تحصیل! باید تن به هر ظلم و زور و زورگویی داد؟؟!! منم یک سال هست آماده دفاع هستم! فقط درگیر همین ای پی تی هستم!! بحث الان منطق رفتاری دانشگاه آزاد هستش! که بنا بر این شرایط یکساله کرونا که پیش اومده! حداقل میتونن برای همکاری و کمک به دانشجوها اگر امتحان رو مجازی هم برگذار نمیکنن! لا اقل معادل ای پی تی، یک ترم یا دو ترم کلاس مجازی اجباری زبان بذارن ! یادگیری زبان هم اینطوری چند برابر بهتر هستش!!! بحث سر این هست که اینها برای منافع خودشون دارن سلامت دانشجوهااا رو قربانی میکنن و اصلاا براشون مهم نیست!!! خیلیهاا هم واقعاا به خاطر سلامت خودشون و خانوادشون میترسن برن در فضای سربسته چند ساعت بشینن سر جلسه امتحان و امتحان بدن!!!

amin
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام
دوستان لطفا یه کمپین غیر حضوری شدن و مجازی شدن ای پی تی ept را تشکیل دهید. که همه مون حمایت کنیم. چون هم سلامتی مون به خطر نمی افته و هم هزینه های ایاب ذهاب اون شهر به اون شهر ازمون رو نداریم.

پیمان
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  amin

مشکل اینجاست که اگر یک میلیون نفر هم عضو کمپین بشن و امضا کنن!! دانشگاه آزاد ای پی تی رو مجازی برگذار نمیکنه!!! مسئولین دانشگاه حاضر به در خطر افتادن سلامت و جان دانشجوها هستن! براشون اصلا مشکلات رفت و آمد و خطرات امتحان حضوری مهم نیست سر سوزنی!! حتی حاضر هستن که دو سه سال هم دانشجوها رو معطل کنن! سر این امتحان زبان ای پی تی!! هر ترم هم شهریه ی تمدیدشون رو میگیرن…!! خیلی راحت…!!! اما باور کنید اینها ای پی تی رو مجازی برگذار نمیکنن!! حتی به جاش حاضر نیستن یک یا دو ترم کلاس مجازی زبان برگذار کنن و اون رو معادل ای پی تی حساب کنن!!! یه داستانی پشت برگذاری این امتحان حضوری ای پی تی براشون داره که خودشون میدونن و خدای خودشون..:)))!

...
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

خدا لعنتشون کنه…

...
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  amin

دقیقاً.

فرزلنه کیانی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  amin

موافقم

ماری
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

کجا اعتراض میکنید بچه ها تا منم اعتراض کنم

Sh
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

حالا اینقدر همه دارن تو سطح شهر خرید میکنند و سفر میرن، کیش و قشم و شمال و … و نگران کرونا نیستند. اما برای آزمون ept همه نگران وضعیت سلامتی شدند!!!

Sh
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

پس چرا آزمون msrt حضوری برگزار میشه؟!!!

ناشناس
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

بخدا اگه نرین آزمون جامع و بعضا و جدیدا عربی را ندهید،مجبور میشن حذف کنند،اصلا چه معنایی داره همه ی واحدای دکتری پاس بشن و دوباره آزمون بگیرن؟؟؟

اسدی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام ،خوب چه اصراری هست که حتما حضوری برگزار بشه خوب آنلاین برگزار کنید، این همه امتحان مجازی برگزار می‌کنید خوب ای اپی تی هم برگزار شود، شش ماه برگزار نمیشه ،خواهش میکنم مجازی برگزار کنید ،واقعا نمیدونم آقایون دانشگاه آزاد دنبال چی هستند اونجا راحت نشستند هر روز دارند بخشنامه دکترای سختر میکنند.

ح کریمی
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

لطفا بذارید همه واکسن مطمئن بزنن، یا ساز و کار امتحان مجازی رو فراهم کنید، بالاخره برای کاری هزار راه نرفته هست. چرا مسوولین هیچ گونه خلاقیتی به خرج نمیدن و فقط بر گذشته تاکید دارن

از جانم سیر نشدم
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

تعویق ازمون دکتری…
ازمون دکتری با تعویق برگزار خواهد شد مطمئن باشید..
نگران نباشید و برنانه ریزی بلند مدت داشته باشید

مهتاب
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

دوست عزیز منبع موثق دارین؟

پیمان
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ق٫ظ

دیروز دکتر رییسی سخنگوی ستاد ملی کرونا برای چندمین بار اعلام کردند برگذاری هرگونه امتحان حضوری ممنوع است!!! اونوقت دانشگاه آزاد داره برای ۸ اسفند ماه امتحان حضوری زبان ای پی تی برگذار میکنه در مراکز استانهاا!!! یه بار هم در بهمن ماه برگذار کرده!! ی به خدا این دانشجوها جان خودشون و خانوادشون رو از سر راه که نیاوردند!!! خب مجازی برگذار کنید !! چه اتفاقی میوفته مگه!!! والاا به خدا اونی که خودش بخواد پایه زبان انگلیسیش قوی باشه! خودشم دنبالش میره هرجوری شده!! دانشگاه شده کاسه داغ تر از آش…!!!

دکتربهرام
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

اقااومدکرونا سال دیگرهم بود نبایدماامتحان بدهیم ؟امسال فقط ۳باربرگزارشد ادم حضوری برودامتحان بدهدکرونابگیریدبمیرد بهتره…(دانشگاه ازادهرروزبدترازدیروز…)

پیمان
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتربهرام

تمام امتحانات مجازی داره برگذار میشه!! خب این رو هم مجازی برگذار کنن!! به قیمت چندین ماه عقب افتادن دانشجوها هم بازم عین خیالشون نیست مسئولان دانشگاه آزاد!!! خب مجازی برگذار کنید دو سه دوره…!!!

Sh
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

ازمون msrt حضوریه.

سمیه
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

این دیگه چه وضعی هست از شهریور امتحان زبان (برای ما که درمهرنتوانستیم ثبت نام کنیم )دیگربرگزارنشده..‌؟؟!!!(۶ماه)بخدا به حضوری هم راضی هستیم فقط برگزاربشه

حمید
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

احسنت کاملا درسته موافقم

Ali
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

اول باید زنده بمونیم تا بتونیم از این مدرک استفاده کنیم..

سجاد
بهمن ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

من تو آزمون بهمن شیراز شرکت کردم هر چند که ۴۲ مشروط شدم ولی کرونایی شدم تازه از بیمارستان برگشتم ریه هام ۴۵ درصد درگیر شدن به خدا ارزشش رو نداشت لعنت بر دکتری و درس و دانشگاه آزاد

شعبان
بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

من ۳۰ بار امتحان دادم در حدود ۴۰ ماه از وقتم را گرفت و ۳بار جامع وقتم را گرفت حالا گیر رساله شدم و استاد راهنما و مشاور ندارم.هرچه جلوتر میریم بدتر میشه.