موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

درخواست ۷۰ درصد از داوطلبان برای تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۰

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با توجه به این که کرونا هنوز قربانی می‌گیرد و با اعلام انجام واکسیناسیون بخش عمده‌ای از جمعیت کشور تا آخر بهار، بسیاری از داوطلبان خواستار تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ و برگزاری آن در شرایط ایمن‌تری هستند.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس نظرسنجی صورت‌گرفته در پیج اینستاگرامی و کانال تلگرامی دکتری، بیش از ۷۰ درصد داوطلبان خواستار تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ و تغییر تاریخ برگزاری به سال ۱۴۰۰ هستند.

نتایج نظرسنجی تعویق آزمون دکتری 1400

چرا درخواست تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ ضروری است؟

طی چند روز گذشته، وزارت بهداشت در خصوص شدت گرفتن بیماری کرونا در اسفندماه بارها هشدار داده تا جایی که موضوع پیک چهارم شیوع کرونا مطرح شده است. به نظر می‌رسد شناسایی افراد مبتلا به کرونای انگلیسی در کشور و فوت یکی از هموطنانمان در اثر ابتلا به این ویروس، به یک نگرانی جدی تبدیل شده است؛ چرا که شدت واگیر کرونای انگلیسی ۳۰ تا ۷۰ درصد بالاتر است و سنین پایین‌تر را بیشتر هدف قرار داده است.

در همین راستا، وزیر بهداشت اظهار داشته است:

آتش پیک کرونا از هر جایی بلند شد، باید بلافاصله این آتش را خاموش کنیم.

همچنین رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز اعلام کرده است که:

هر فرد کرونا مثبت باید در قرنطینه بماند اما ما این قید را گذاشتیم که اگر فردی به کرونای انگلیسی مبتلا شده بود، حتما باید فرد به قرنطینه اجباری که وزارت بهداشت تعیین می‌کند، برود و مدت بیماری خود را در آن محل خاص سپری کند زیرا در این صورت کنترل بیماری راحت تر خواهد بود.

با توجه به این که تاریخ برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفندماه اعلام شده، مهلت زیادی تا برگزاری این آزمون باقی نمانده است.

اما بی‌توجه به صحبت‌های یادشده و در شرایطی که عزم کشور می‌بایست بر مبارزه با این بیماری و جلوگیری از گسترش آن باشد، سازمان سنجش همچنان بر برگزاری کنکور دکتری در زمان مقرر تأکید می‌کند. این در حالی است که آزمون دکتری با رقابت ۱۸۴ هزار و  ۲۱۳ نفر برگزار خواهد شد و هر یک از این افراد نه تنها خود، بلکه خانواده و نزدیکان خود را در نیز در صورت ابتلا در معرض خطر قرار خواهند داد.

با به تعویق انداختن آزمون و برگزاری آن در شرایط که حداقل بخشی از جامعه واکسن زده و ایمن شده‌اند، می‌تواند در کاهش احتمال ابتلا مؤثر واقع شود. همچنین می‌توان به راهکارهایی همچون برگزاری آزمون در فضای باز فکر کرد.

نکته مهم دیگر این است که تا پیش از سال ۹۹ نتایج کنکور دکتری تا قبل از مهرماه اعلام می‌شد. اما در سال جاری با توجه به تعویق اعلام نتایج در پیِ تعویق برگزاری آزمون، داوطلبانی که در آزمون سال گذشته شرکت کرده‌اند، حق دارند همانند سال‌های گذشته فرصت مناسب جهت مطالعه داشته باشند. بنابراین، از این دیدگاه نیز تعویق آزمون ضروری به نظر می‌رسد.

آیا امیدی به تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۰ هست؟

هر چند سخنگوی سنجش از برگزاری قطعی کنکور دکتری سخن می‌گوید، اما در شرایط فعلی کرونایی هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

تجربه سال گذشته و اعلام تعویق آزمون تنها چند روز پیش از برگزاری کنکور دکتری ۹۹ نشان می‌دهد که هنوز هم برای تعویق کنکور دکتری می‌توان امیدوار بود. در واقع با توجه به این که شرایط در هنگام برگزاری آزمون بر تصمیم مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری آزمون در زمان مقرر تأثیرگذار است، بنابراین، نزدیکی به زمان برگزاری مانعی برای تعویق آزمون دکتری نیست.

موضوع دیگر این است که علیرغم اصرار سازمان سنجش بر برگزاری کنکور دکتری در نیمه اسفند ماه، این سازمان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است و در صورتی که ستاد کرونا تصمیم بر تغییر زمان کنکور دکتری بگیرد، حتماً این اتفاق خواهد افتاد. کما این که سخنگوی سازمان سنجش در صحبت‌های خود اشاره کرده است که:

سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه برگزاری کنکور دکتری بر اساس روال قانونی و زمان معین شده آزمون پیش می رود، مگر اینکه مانند کنکور دکتری ۹۹ استثنائات به سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ شود.

بنابراین، همچنان با پیگیری تعویق کنکور دکتری از مراجع ذیربط به‌خصوص وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌توان به تعویق امیدوار بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1.9K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگار
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر
ممکنه صدای ما رو به گوش همه برسونید
ما جمعه هفته قبل با وجود اعتراض و درخواست تعلیق ازمون بخاطر کرونا امتحان دکترا دادیم.
الان ازمون وکالت که این هفته قراره برگزار بشه رو‌کنسل کردن ایا در عرض یه هفته کرونا شدت گرفته یا شرکت کننده های ازمون دکترا مصون بودن

داریوش قاسمی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

متاسفانه نمیدانم چرا در شرایط فعلی و شیوع کرونای انگلیسی چرا بادر در اسفند ۹۹سازمان سنجش آزمون برگزار کند آیا اخبار کرونا دروغ است یا سازمان سنجش خودسرانه عمل کند

قاسم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ

با آزمون های چندصد هزار نفری سنجش پیک چهارم حتمی است

شهرزاد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

لطفا هشتک بازگشت هزینه را ترند کنید
سازنان سنجش حالا که به هر قیمت میخواهد آزمون را برگزار کند مقداری از مبالغ را به داوطلبان برگرداند

نازنین زهرا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

خدایا ما رو شر سازمان سنجش نجات بده

نازنین زهرا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

دوستان شهرای برگزاری منتشر شده توی سایت… من چیکار کنم دوستان شهرستانی که من هستم حوزه نیست شهر ما میوفته ابادان من نمیتونم ابادان برم کسی رو ندارم خانوادم اهواز هستن میتونم اهواز رو حالا یه جورایی برم…. خواهش می کنم بفرمایید چیار کنم دارم از استرس میمیرم

مژگان ذبیحی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

منم استان.گلستان هستم.و باید ۱ شهر دیگه برم.واسه ازمون . استان.ما هم.وضعیت قرمزه. واقعا نمیدونم چکارکنم.کاش تا شب ازمون هم شده تعوق زو تصویب واعلام کنن. کاش داوطبان از ریس جمهور درخواست میکردن چون پارسال ریس جمهور دستور تفپعویق ازمون دکترا رو۳روز قبل ازمون داد و اعلام کردن.

ایران
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

Msrt امروز برگزار شد؟!!

ارغوان
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

بله برگزارشده….کنکورهیچ ربطی به آزمون زبان نداره نه تعدادش نه زمانش و نه هیچ چیز دیگرش…..

دکتری اردیبهشت
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

شناسایی ۱۱۲ نفر مبتلا به کرونای انگلیسی در کشور/ ۸ نفر قربانی ویروس جهش یافته

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی:
تاکنون ۱۱۲ نفر مبتلای قطعی به کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده اند که هشت نفر از آن‌ها فوت شده اند.
تاکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان‌های تهران، البرز، قزوین، خوزستان، فارس، گیلان، سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان، مرکزی و آذربایجان غربی شناسایی شده اند.

احمدرضا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

تعدادی از شهرهای نارنجی تبدیل به زرد شدن.
اینکه هموطنان کمتر مریض بشن واقعا برای من خوشحال کننده تر تا تعویق دکتری..
اما کاش متوجه میشدن با همین تعداد هم بهتره صبر کنن تا بعد از واکسینه کردن گروه های خاص

M
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

بااصراری که سنجش داره برای ۱۵ اسفند

میدان علم داره تبدل به میدان شهدامیکند

و بش مرگ وزندگی.صدای ازپاسخ مسئولین نیست

وستادکرونابااین همه پوشش خبری هنوزدستورتعویق نداده

عباس
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام
آقای دکتر نمکی خیلی اصرار دارند که برای همه گیر نشدن کرونایی انگلیسی از دوتا ماسک استفاده شود خیلی خوب چون بفکر مردم هستند آیا این ۱۸۰هزار شرکت کنده آزمون دکترا جز مردم وجامعه نیستند که انقدر باید با استرس بفکر آموزن دکترا باشند؟لطفا کسی پاسخگو باشد؟؟؟؟؟!!

نازنین زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  عباس

اون جور که معلوم و اشکار هست مثل اینکه جز افراد جامعه نیستیم بزرگوار
بعد یه چیز دیگه گول این وزرا و این دولت رو نخورید یه نفر میاد داد میزنه میگه من خبر نداشتم چقدر فریاد بزنم و فلان… ما از قصد و نیتشون خبر نداریم، احتمال اول یا واقعا نیتشون خیر هست احتمال دوم یا اینکه برای خوش اومد مردم اینو گفتن بازم اینو نمیدونم
ولی از هر هرکس همه چیز بعید هست به خصوص این دولت

ازی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  عباس

نیستند دیگه مگه تا ب حال این موضوع را متوجه نشده بودی

رهگذر
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ

باشه بابا تعویق بیفته اصن ببینم چه میکنید من مطمئنم نصف بیشترتون شرایط مثل الان باشه بازم میگید تعویق ۱۸۰ هزار نفر یعنی ۲ دهم درصد جامعه ،پزشک پرستار راننده خطی ،مسافر بر و کارگر جونشون عزیز نیست فقط جون تو عزیزه عروسی و عزا و گشت گذار خطری نیست فقط یه کنکور ۱۸۰ هزار نفری خطرناکه من مخالف جدی تعویقم فقط بفکر خودتونید ولی بدونید من نه تنها کنمورمو میدم همون موقع پایان نامم دفاع میکنم سرکارم میرم. درضمن هیچگاه حق با اکثریت نیست اکثریت خیلی وقتا یه جامعه رو به فنا داده

نازنین زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رهگذر

باشه بسلامتی ان شالله موفق باشید

ازی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  رهگذر

تو‌ خوبی

نازنین زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ

دوستان یه خبر منتشر شده ساعاتی پیش با قرنطینه کردن استان خوزستان موافقت کردن دولت بلاخره هر چند خیلی دیر… خواستم بگم دوستان از هر کجا که هستین عاجزانه خواهش میکنم با دل پاکتون برای ما دعا کنید هر چه زودتر اوضاعمون خوب بشه واقعا دیگه به فکر ازمون نیستم هر چه خدا بخواد واقعا وضعیت ما امروز سیاه اعلام شد…
بچه ها هر چند همگی اینجا یا موافق یامخالف تعویق بودیم با دلایل خاص خودمون که هر کدوم واقعا هم حقی داشت
ولی واقعا دوستان با انتشار این خبر معلوم شد نه دولت و نه سازمان سنجش برای سلامتی تک تک ما ارزشی قائل نیست گذاشتن وضعیت سیاه بشه اون وقت دستور قرنطینه کلی رو صادر کردن
پناه بر خدا
برای تک تکتون ارزوی موفقیت می کنم

ازی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

توییت بزنید آقای نمکی تصمیم بر تعویق .تجمیع دکتری و ارشد در سه روز متوالی در خرداد ۱۴۰۰

ازی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

دوستان هشتگ# تجمیع دکتری و ارشد در خرداد ۱۴۰۰را در توئیتر

دکتری
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام. دوستان کسی خبر داره آخرش چی میشه دکتری؟ ممکنه تعویق بیفته؟ خداکنه تعویق بیفته

احمدرضا
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

احتمالش هست که شنبه اعلام کنن بعد از جلسه ستاد کرونا..
اما حالا تا شنبه جونمون میاد به لب

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

جلسه ی ستاد کرونا کی هست؟

احمدرضا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شنبه صبح دیگه..
خیلی رک گفتن شرایط تهران و چنتا شهر دیگه اگه ثابت بمونه کنکور برگزار میشه.. اگه رنگ بندی تا شنبه تغییری بکنه کنکور تعویق میشه

دکتری اردیبهشت
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

امروز در کلاس نکته تست بچه ها از استاد پرسیدند تعویق میشه؟ استاد جواب داد احتمالا. بعد هم کامنت ستاد کرونا را خواند و گفت که این کامنت دوپهلو هست و برای تعویق راه را باز گذاشته.چون گفته اگر این شرایط فعلی ثبات داشته باشه برگزار میشه یعنی اگر شرایط بدتر بشه تعویق میشه. بچه گفتند که به مجلس هم فرستاده شده. در هر حال ما بدتر شدن وضع جامعه را نمیخواهیم اما درخواستمون را هم اعلام میکنیم به امید خدا….

ESk
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ

آزمون کانون وکلا هم یک هفته بعد از آزمون دکتری هست.
ان شاا… هردو آزمون به تعویق بیفته.

بزودی اعلام خواهد شد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ

یه جمله معروف میگم و تمام
.
.
.
” بر طبل شادانه بکوب “

ایران
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ

دوست عزیز لطفا این جمله ی معروف رو بیشتر توضیح دهید

نسرین
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

خدایی راست میگی؟؟؟ تعویق شد

raha
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ

انشاالله که تعویق بشه توکل بخدا

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ

مگه عروسیه آخه میگید تجمع ممنوعه

میلاد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

احتمالاً اوایل هفته آینده
با توجه به اینکه اکثر آزمونا افتاده بعد عید ، احتمالاً مشکل سر تاریخ جدید بوده که مثل اینکه داره حل میشه
دوستان مخالف تعویق هم توی این یکی دو روز باقیمونده تمام تلاششونو بکنن!!!!!!

الهام
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

شما خیلی مطمئن حرف می زنید از کجا میدونید که داره حل میشه؟ میشه ما رم در جریان بذارید:(((

ناظمی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بعد عید تمام تاریخها پرن ۲۰ فروردین ازمون دستیاریه پزشکیه بعدش ماه رمضانه ۲۵ اریبهشت ازمون ارشد وزارت بهداشته ۶ و ۷ خرداد ازمون ارشد وزارت علومه اخر خردادم فکر کنم ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوریه بنظرتون با این همه شلوغی تاریخ امکان تعویق هست؟؟تازه ده روز بعدشم کنکور سراسریه

مهدی
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

میفته اردیبهشت؟

ناشناس
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

تمام کسانی که اینجا جو میدن و مخالف تعویقن از جمله “خبر مهم” فقط فرصت طلب هستن و خودخواه. چون میدونن خیلی ها درگیرن و میان اینجا جو مشتنج کنن که استرس بقیه بیشتر بشه، شماها همه اوکی، فقط منتظرین از شرایط بقیه به نفع خودتون استفاده کنین و قبول بشین. انسانیت نداشته هم خوب چیزی هست. حتما تو گوگل قانون کارما را سرچ کنین. حتی توی حیات وحش هم اگه مشکلی پیش بیاد صیاد به صیدش کمک میکنه اون وقت اینجا برای یه کنکور انسانیت نداشتتتون دارین به رخ بقیه می کشه. کاش از داوطلب ها امتحان وجدان و اخلاق کاری میگرفتن. متاسفم براتون. ” برای همسایه ات نور بخواه تا خانه خودت هم روشن بشود”.

خود قرآن که سخن خداست هم گفته سلامتی حتی مقدم بر نمازه و اگه سلامتیت توی خطر باشه واجبه نمازت قطع کنی و جونت نجات بدی.
با آرزوی سلامتی برای همه “چه موافق تعویق چه مخالف “

محمد حسین
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

سلام به دوستان موافق مخالف
من آزمون MSRT ثبت نام کرده بودم که امروز کارت ورود به جلسه هم اومد، توی همون حوزه ای که قراره آزمون دکتری بدم، این آزمون رو هم قراره جمعه برگزار کنند. فرم خود ارزیابی کرونا رو هم باید بگیریم برا جمعه.
عرض بنده این هست که این دوستانی که هر روز میان میگن وای نمیشه بخونیم و استرس داریم، اومدیم و آزمون برگزار شد، چرا الان که ۱۰ روز فرصت هست، اون مطالبی رو که خوندید مرور نمیکنید؟
من خودمم زیاد نخوندم برای دکتری در حد همون ۲۰% بلدم اما همونو مرور میکنم.
حداقل شانس قبولی رو از خودتون نگیرید که باز دوباره بشینید تا سال دیگه و یک سال عمر هدر بره.
فارغ از موارد استثنا،کلیه دوستان بشینن مطالعه کنند، اگر لغو شد که میفته بعد از عید و دوستان مقداری دیگه میخونن اما اگه لغو نشد حداقل فرصت قبولی رو از خودتون نگیرید.
انشاالله بهترین اتفاق ها برای همه بیفته.

صبا
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

خداکنه تعویق بیفته

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

آمین

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

صحبت های دکتر حریرچی امشب در شبکه خبر شنیدنی بودد..
گفتن شرایط خیلی بد شده و کرونای انگلیسی کشور گرفته..
ما‌ که راضیم کنکور بدیم اما مردم مریض نشن اما گویا رعایت نمیکنن و اوضاع خیلی خراب شده..
احتمال تعویق بالا رفت

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

انشاله

سید
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

من موافق تعویقم
ولی وقتی سنجش میگه اخر این هفته برین خود اظهاری رو تکمیل کنین دیگه تعویق نمی افتد
اگر میخواستن تعویق بدن داده بود
در حالیکه من موافق تعویقم

میلاد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سید

تو فرم خوداظهاری تکمیل کردی؟؟
برو یه نگاه بنداز از خنده روده بُر میشی!!!!
یه سایته ، واردش که میشی ازت می پرسه کرونا داری؟ تو هم میگی نه اونم میگه پس کرونا نداری برو خدا نگهدارت!!!!!

باهوش
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

شماها انگار معنی خوداظهاری رو نمی دونید، یعنی افراد کرونایی بیایند توی سایت و اعلام کنند که طبق نظر مراکز بهداشتی یا از طزیق دیگه فهمیدند که کرونا مثبت هستند وگرنه کاری به تست نداره چون تست که با سایت انجام نمی شه.

سحر
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

از یه طرف میگن تجمع نکنید…از یه طرف به زور آزمونو برگزار میکنن…هزینه آزمایش کرونای انگلیسی به گفته خودشون ۸ میلیون هست…قدرت انتقالش چندین برابر بیشتراز کرونای چینی هست..تو فصل سرما که پنجره ها بسته اند اصلا مشخص نیست کی سرما خورده یا کرونای انگلیسی داره یا ناقل هست میخوان آزمونو برگزار کنند!!!!! آیا سازمان سنجش و وزارت بهداشت تضمین میکنند که اگر خدای نکرده یکی از داوطلبان درزمان برگزاری آزمون مبتلا شد هزینه آزمایش و درمان داوطلب رو پرداخت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میلاد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

درسته که هزینه تست کرونا بالاست اما ما در عوضش سایت خوراظهاری کرونا داریم
یه سایت پیشرفته که در عرض کمتر از یک دقیقه تشخیص میده کرونا داری یانه!!!!

R
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خخخخخخخ

کریمی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

قیافه این بنده خدایی که با نام کاربری«خبر مهم» پیام میزاره و داوطلب های فرهیخته کنکور دکتری را از تعویق نا امید می کنه دیدن داره، کی؟ زمانی که کنکور به تعویق میفته.
دوستان به لطف خدا و دعای و پیگیری شما کنکور به تعویق خواهد افتاد. شک نکنید. خدا با ماست.

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  کریمی

من اصلا ترسی ازمواجه شدن باامثال شماروندارم عدالت آموزشی بایدرعایت بشه عدالت فراترارزاخلاقه ودرتعارض عدالت واخلاق،عدالت ارجح هستش

مریم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

سلام با احترام به نظر شما.
حالا اگر( خدای نکرده) این اجرای عدالت جون خودتون یا یکی از اعضای خانوادتون رو به خطر جدی به خطر بندازه بازم‌ میگید : سر عدالت سلامت باشه…؟؟

مریم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ببخشید شما ربات هستید یا انسان ؟؟؟
عجیبه که اینجا دارید سر این مسئله بحث می کنید …
احتمالا دم از انسانیت و نوع دوستی هم میزنید درسته ؟؟؟
چرا درک نمی کنید الان مسئله کنکور و ..نیست مسئله سلامت و مرگ افرادِ …براتون مهم نیست ؟؟؟؟!!!
من کنکور قبلی رو به خاطر اینکه مبتلا نشم و خانواده ام رو مبتلا نکنم سر جلسه حاضرنشدم چون در شرایط پرریسک هستن ….این ها رو می فهمید یا همونطور که عرض کردم شما یک ربات هستید که درکی از مسئله مرگ و حیات ندارید ؟؟؟؟

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

این دفعه هم تشریف نیاریدتاسه نشه بازی نشه خخ

زهرا
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم چقدر بچه ای واقعا که
میگه تا سه نشه بازی نشه خخخخخخخخخ

میلاد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  کریمی

یه هفته دیگهما توی این سایت هستیم اما خبری از ایشون نیست!!!!!
یه هفته هم زمان زیادی نیست ، چشم به هم بزنی تموم شده

علی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

دوستان به حرفای کاربر خبر مهم توجه نکنید.اگه مطمئن بود که آزمون برگزار میشه اینجا کامنت نمیذاشت. من فکر میکنم اتحاد و پیگیری بچه ها برای تعویق کنکور حسابی ایشون رو ترسونده.
شما به اعتراض ادامه بدین.زنگ زدن و پیام گذاشتن برای صداسیما یا وزرات بهداشت و یا نهاد ریاست جمهوری یا نمایندگان مجلس رو فراموش نکنید.به زودی خبر خوش تعویق رو خواهید شنید.به زودی…

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

قطعابرگزارمیشه چون میدونم یه چیزایی

میلاد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

قطعاً برگزار نمیشه
چون تو همش اینجایی!!!!
خخخخخ

R
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

دمت گرم میلاد خوب جوابشو دادی

ازی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

دوستان امروز معاون ستاد کرونا تهران گفتند اگه شرایط تهران بدتر نشود کنکورر دکتری برگزار میشود.در حال حاضر کرج، منجیل گیلان درگیر کرونا انگلیسی هستن.تهران ک از قبل بوده.لطفا تعویق دکتری را خواستار باشید نا امید نشید.

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ

به زودی دوست عزیز مشخص میشه که آزمون دکتری ۱۵ اسفند برگزار میشه یا تعویق میشه برای سه ماه آینده.بعد از خبر اعلام تعویق لطفا با همین نام کاربری (خبر مهم) یه سری بزن به این کامنتا.دوست دارم باهات صحبت کنم اون موقع.

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم اونموقع خیلی حرف باهاش دارم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

مثلا چه حرفی؟؟

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

بزار اونموقع بهت میگم

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم باهاش حرف زیاد دارم اونموقع ایشالاه چندروز دیگه

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  تارا

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، «آزمون وکالت دادگستری به تعویق بیندازید» یکی از سوژه‌هایی است که مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت آن در سامانه «فارس من» درخواست پیگیری آن را داشتند و بیش از ۲۰۰۰ نفر تا کنون از آن حمایت کرده‌اند.

پس پیگیری‌های صورت گرفته از اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در خصوص امکان تعویق برگزاری آزمون وکالت، براساس اعلام روابط عمومی اسکودا آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ براساس زمانبدی پیشین در تاریخ ۲۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

روابط عمومی اسکودا با تأکید بر اطلاعیه صادره خود در ۱۱ بهمن ماه تاکید کرد «هیچگونه ثبت نام جدید در آزمون‌ کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ به عمل نخواهد آمد و بدیهی است آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.»

دقت کن بانوووووو

اردیبهشت
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

واقعا عقب میوفته ؟یعنی ممکنه ؟
من خیلی حالم بده اصلا تمرکز ندارم

تارا
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  اردیبهشت

به احتمال زیاد بیوفته دوست خوبم.منم حالم خیلی بده فشارم رفته بالا آسم دارم انقدر روحییم خرابه نشستم کلی گریه کردم ایشالاه خدا کمک میکنه عقب میندازن اوضام بیشتر شهر ها خرابه شهر ماهم امروز دونفر با کرونای اینگیلیسی فوت کردن دوتا جوون

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

فشارسنج واسه این موقع هاست

تارا
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  اردیبهشت

من اصلا نمیتونم حتی یه کلمه بخونم انقدر استرس گرفتتم اضطراب دارم هیچ تمرکزی نمیتونم بکنم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من میخوام فقط دلسوزی الکی شماهارو آشکارکنم وگرنه تعویق بشه نشه برام فرقی نداره چون بوقتش خوندم حالا اگه موضوع برعکس شدچی؟؟؟؟؟

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

دلسوزی نکن خواهر یا برهدر محترم نکن اینجا ادمهایی هستیم که از استرسو اضطراب زنده موندن به خانواده هامون آسیب نرسه درسمون آیندمون از همه اینا شبو روز نداریمو شده همش برامون کابوس این کنکور برو بشین یه گوشه ای صداتم در نیاد

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

برادر

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

نکن خواهشا نکن

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  تارا

پس معلوم شد ترس ازقبول نشدن بدلیل عدم مطالعه داری خواهر

برای خبر مهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

مخالف تعویقین ایرادی ندارد، درستو خوندی آفرین بهت، آماده آمادیی ها ماشالا،خیلی زرنگی باریکلا ولی خیلی انسان با شخصیت ضعیفی دارید اول آن را درست کنید درمورد افرادی که نمیشناسید نظرهای بیجا میدین شما از مشکل من ویا امثال من خبر دارید که ای نقد چرت وپرت میگین درمورد موافقان تعویق. از من به شما یک توصیه دنیا جای عجبیه قضاوت بیجا نکن، حرف بیجا نزن که مشکل ما پاگیر خودت میشود یدفعه به آزمونی که اینقد آرزو داری نمیتونی بری!!!!
قضاوت بیجا ممنوع. مخالف تعویقی باش چه ایرادی دارد صاحب اختیاری ولی درچارچوب ادب باش و درهمه جا نباش یه بارم بگی کافیه

ایران
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ

بچه ها باید به نماینده های مجلس شهرستانهای خودتون بگین

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

اینم خوبه

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:ستاد ملی مقابله با کرونا مخالفتی با برگزاری آزمون دکتری ندارد

Sara
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

شما نماینده ی ستادین!

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

اینقدر که اینجا پیام گذاشتی.. اگه درسات میخوندی نمرت بیست میشد

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

من خوندم شماکروناروبهانه کردید

....
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

راست میگید خبر مهم؟

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

مخصوصا بچه های خوزستان من خودم امروز زنگ زدم گفتن منعکسش میکنیم شماها هم زنگ بزنین ممنون

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ قطعیه.خبر تعویق تا اواسط هفته دیگه منتشر میشه.زمان جدید برای برگزاری کنکور دکتری بعد از نوروز ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

ریحانه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

از کجا میدونی اینو؟ ما یه عده آدم با این همه استرس توروخدا راستشو بگین

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

این روزا برای من کابوس شده انقدر استرسم شدیده ن میتونم درس بخونم ن کاری بکنم

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خدا کنه چه روحیه گرفتم با این کامنت دستت درد نکنه

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منظورایشون زمان مصاحبه هاست که بعدازکنکور۱۵اسفنده چقدرهم ناشیانه گفته که زمان جدیدبعدازنوروز۱۴۰۰اعلام خواهدشد؟؟؟؟؟؟

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی،بیان کرد: کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در زمان مقرر شده، برگزار می‌شود.

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ نفر خبر داد. ناطقان: فاطمه زرین آمیزی با اشاره به برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفندماه ۹۹، اظهار داشت: کنکور دکتری ۱۴۰۰ بدون تعویق و در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و  ۲۱۳ نفر برگزار می شود.

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

معاون ستاد کرونای تهران اظهار داشت: در صورتی که این روند ثبات داشته باشد آزمون دکترا با رعایت پروتکل‌های مشخص و فاصله‌گذاری مناسب اجتماعی برگزار خواهد شد.

ایران
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم، شما از شرایط بعضی از دوستان خبر ندارید یه جوری باش که خدا برای کنکور و بقیه ی مراحل زندگیت کمکت کنه…

خبرمهم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

شرایط چشه ایده آله

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

بچه ها فقط به صدا سیما زنگ بزنین

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ

خبر مهم کجایی…دیگه جدی جدی کنکور میخواد کی برگزار بشه؟؟؟؟

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

ادم دلش براش تنگ میشه

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

واییییییی دلتنگتم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

بقول کارتون گالیور من میدونستممممممممم جدی جدی نداره حسودنیستم که خوب برگزاربشه

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ایشالاه که برگزار نمیشه به امید خدا

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

به امیدخدابرگزارمیشه

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ نفر خبر داد. ناطقان: فاطمه زرین آمیزی با اشاره به برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفندماه ۹۹، اظهار داشت: کنکور دکتری ۱۴۰۰ بدون تعویق و در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و  ۲۱۳ نفر برگزار می شود.

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

معاون ستاد کرونای تهران اظهار داشت: در صورتی که این روند ثبات داشته باشد آزمون دکترا با رعایت پروتکل‌های مشخص و فاصله‌گذاری مناسب اجتماعی برگزار خواهد شد.

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

دوستان امروز دکتر نمکی به شدت عصبانی بود که چرا بدون مجوز او سفرها برقرار میشه میگه من هیچ نامه ای ندادم پس لابد خبر نداره قراره آزمون هم برگزار بشه… با این حد از عصبانیت بعیده مجوز داده باشه

Sara
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دقیقاااا، من همین الان این صحبت ها رو شنیدم
واقعا احساس کردم ایشون هنوز خبر ندارن!!!!!

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

مگه میشه خبر نداشته باشه اونا تو راس مملکتن…از همه برنامه ها هم خبر دارن

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

خبر ندارن اگر داشتن کنکورو لغو میکردن

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اگه اجازه سفر بدن بچه ها فاجعه میشه توی کشور، خدا اون روز رو نیاره واقعا، منم شنیدم مجوز سفرها داده شده تعجب کردم اصلا ممکن نیست تو این اوضاع ویروس انگلیسی، خدایا به بزرگی خودت شر کرونا رو از سر همه دنیا بر دار

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

اره والا نازنین جان این دفعه به تیره جوونا اومده خدا به هممون رحم کنه اصلا انگار کابوس این روزا واسه من .ایشالاه که مردم همکاری میکنن

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

معاون ستاد کرونای تهران اظهار داشت: در صورتی که این روند ثبات داشته باشد آزمون دکترا با رعایت پروتکل‌های مشخص و فاصله‌گذاری مناسب اجتماعی برگزار خواهد شد.

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

خبر مهم کجایی؟ من کارت دارم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

بفرماولی من کارندارم باهات اینجا یه فضای بازبرای نظرپردازی وتبادل اطلاعات ومکاتباته وهیچکس نمیتونه تعیین تکلیف کنه براکسی افتاد؟؟؟؟؟

دکتری اردیبهشت
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

عید برنامه داری کجا بری؟؟؟ چه کسی به توفشار میاره که از دست درس تو خسته شدم؟؟؟ با اینهمه عجله حتما یک دردی داری دیگه……….

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

انشاله دبی

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خوشم میاد ازت کلا خیلی خوشحالی :))))

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

اینکه که گفتم خوشحالی کلا، با خبر مهم بودم..:)))) بچه ها ول کنین خبر مهم رو بذاربن خوش باشه برا خودش..لذت میبره اذیت کنه ملتو

f
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

شناسایی ۶۲ نوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور

رییس مرکز بهداشت خوزستان: تاکنون ۶۲ ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور شناسایی شده که ۲۲ مورد آن مربوط به استان خوزستان است/ جام جم

نا امید نشید همه چیز دست خداست
ان شالله تعویق میوفته

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستان.
من با ستاد کرونا تهران تماس گرفتم… گفتند که مجوز رو از ستاد کرونا جهت آزمون دکتری دریافت کردند… این ده روز را بخوانید.

سوگند
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

شما دوست ما نیستید …

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سوگند

واقعاکه

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ستاد کرونا مگه بیکاره به تو جواب بده

داوطلب موافق تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

مشتی چه‌ خیری می‌بینی با روح و روان ملت بازی می‌کنی ؟ یه روز بدترش سر خودت میاد حاجی !

حسین
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

جدا؟
شما تماس گرفتید؟؟؟
یا پیام من را کپی کرده اید به نام خودتان؟
مشخص هست که مخالفان تعویق مثل شما چه انسان هایی هستند.
متاسفم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ نفر خبر داد. ناطقان: فاطمه زرین آمیزی با اشاره به برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفندماه ۹۹، اظهار داشت: کنکور دکتری ۱۴۰۰ بدون تعویق و در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و  ۲۱۳ نفر برگزار می شود.

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

موضوع توی مجلس داره پیگیری میشه.. در کمسیون اموزش.
الان به ریاست جمهوری هم باز تماس گرفتم.. نا امید نشید..
شرایط کرونا داره بدتر میشه..
هفته اینده امکانش هست تعویق بیوفته

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

مجلس گفته مجوزشو گرفتن ازستادکرونا

Ali
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ببخشید منبعتون چیه؟ خیلی بعیده تو شرایط امروز خوزستان کنکور برگزار بشه گویا درخواست قرنطینه‌ی خوزستان را دادند

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

خوزستان باافزایش حوزه هابخاطریک شهرتعویق نمیشه بلکه مراقبتهابیشترمیشه

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

همه ی اهواز تعطیله همه جا، حتی اژانس زورکی گیر میاد باید نیم ساعت صبر کنی ببینی کدوم حاظر میشه بیاد محدودیت یه مسیر ۱۰ دقیقه ایی ۲۰دقیقه باید طی کنی خیابونای اصلی بسته ست، شما حالت خوبه؟انگار نفستم از جای گرم بلند میشه خبر مهم!
ولی به هر حال اینو بدون دکترا همچین اش دهن سوزی ام نیست که خودت رو داری به اب و اتیش میزنی یه عده که علاقه مند به تحصیل هستن بخدا خیلی محترمانه گفتن لغو نشه و.. . نظرشون هم کاملا مهمه ولی انگاری شما برات تو دکترا یه سودی هست که اینقدر میخوای زود برگزار بشه یا کلا نخوندی میخوای فقط راحت باشی کسی که خونده نگرانه که میتونه حاظر بشه یا نه
همه دسترسی به سایت داریم چه اصراری داری یه پیام رو هزار بار بفرستی بگی فلانی گفت برگزار میشه این خبر تازه اعلام شده برگزار میشه
خب برگزار میشه فهمیدم بقیه ش که چی؟

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

گفتن برگزار میشه گفتیم چشم، هر چی خدای خودمون بخواد دلیل این رفتار بچه گانه ی خبر مهم رو نمیفهمم هر چی ام میخوام سکوت کنم نمیتونم
هی میاد به بقیه استرس وارد میکنه

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

اونم دراعلام نتایج معلوم میشه خوب تعطیله نروبیرون دلیل شماکروناست بیرون چیکارداری بشین خونه درستوبخون دکترا آش دهن سوزنیست چرازورمیزنیدواسه تعویق

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

اگه آش دهن سوز نیست تو چرا زور میزنی تعویق نشه

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

اگر منظورتون من هستم که من موافق تعویقم تارا جان دوست دارم تعویق بشه الانم که نشد چاره ایی نیست سه ماه تلاش کردم چون تازه دفاع کردم
توکل به خدا

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

ن عزیز دلم این خبر مهمو میگم قربونت بشم

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

خدا نکنه تارا جان برات ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم عزیزم ان شالله که ازمون رو با سرفرازی سپری کنی

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

همچنین نازنین جون هممون باهم ایشالاه حتی این خبر مهم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

من زورنمیزنم چون خوندم وآماده ام شما میخوای فرصت بگیری اصلا بحث کرونابهانه ای بیش نیست

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

چه ربطی داره یعنی هر زنگ زدن به اژانسی خوش گذرونیه؟ ما میریم بیمارستان، خدا رو شکر تو سالمی درد نکشیدی.. خجالت بکش تمومش کن خبر مهم
واقعا تو یکی دکتر مملکت بشی باید تاسف خورد به حال جامعه
بابا یکم وجدان داشته باش و تموش کن دیگه
خیلیا زحمت کشیدن نگرانن خیلیا مریض دارن
بسهه دیگه
گفتن ۱۵گفتیم چشم شما چرا کاسه داغ تر از اش هستی

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

خبرنگار فارس

داوطلب موافق تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

به کجاها وصلی این خبرا رو میدی ؟ نکنه رئیس جمهوری ما خبر نداریم

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبرنگار فارس اطلاع دادن

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

من هم به صدا سیما زنگ زدم از همه دوستان هم میخوام که همگی به صدا سیما زنگ بزنن

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  تارا

صداوسیمابیکارنیست

سوگند
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

داوطلبان خوزستانی لطفا با شماره تلفن صداوسیمای خوزستان تماس بگیرید تا حداقل اونهادرخواست تعویق رو به وزارت بهداشت و ستاد کرونا منتقل کنن …
واقعا دیگه نمیدونم چی باید بگم به خدا اینجا دیگه وضعیت از قرمز گذشته سیاه شده

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سوگند

وای سوگند جون من الان تو اینستا دیدم یه بچه اییو تو بیمارستان خوزستان انقدر حالم خراب شد نمیتونست نفس بکشه طفلکی

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

دوستان امروز هم به نهاد ریاست جمهوری زنگ بزنید.
ان شاء الله که آزمون رو به تعویق بندازند.
توکل بر خدا
اونقدر این چند روز من استرس داشتم که دیگه هیچ تمرکزی برای من نمونده.
خدا به ما و خانواده هامون رحم کنه.

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

من زنگ زدم گفتن ما گفتیم بهشون دیگه تصمیم گیری با خودشونه منم دیگه نمیتونم بخونم

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  تارا

همش میگم اگه یه ناقل از پیشم رد هم بشه کارم تمومه

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  تارا

آزمون قطعیه الکی زورنزنید مجوزشو گرفتن ازستادکرونا

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خب اگه قطعییه شما چراانقدر زور میزنییو اینجایی؟

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

مگه بایدازت اجازه بگیرم فضای تبادل هست بکسی ربط داره حتی شما؟

Sara
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خواهشا شما تشریف تونو ببرین سر جمع بندی هاتون!!!!اینجا کسایی که موافق تعویق ان هستن نه شما…

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ق٫ظ

دوستان اگه کامنت های phd test رو تو اینستا خونده باشین نوشته وزارت بهداش مطلع شدن و همچنین نمایندگان هم نسبت به این موضوع ورود کرده ان پس خواهشا به زنگ زدن ها و خواستتون ادامه بدید به امید خدا دکتری به تعویق میفته

مهدی یاسمی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ

حوزه های امتحانی رو وحشتناک دور و نامنظم زدن، شهری که وسط چند شهر بوده انتخاب نشده و شهری که در بدترین فاصله ممکن با همه است،انتخاب شده،
هرکی این مشکل رو داره بره توسایت سازمان سنجش،قسمت درخواست(عمومی) اعتراض بزنه

نازنین زهرا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی یاسمی

ببخشید یعنی چطوری اقای مهدی یاسمی بزرگوار شما متوجه شدین چه شهرایی حوزه شده؟ میشه ما رو هم راهنمایی کنید یعنی ما که شهرستانیم مرکز استان نیست امکان داره ما رو بندازن جای دور تر؟ من به مرکز استان نزدیک ترم از نظر مسافت حالا چیکار کنیم

مهدی یاسمی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

برید توسایت سازمان سنجش،توهمون خبر مربوط به کارت آزمون پایینش pdf حوزه ها رو زده،دانلودش کنید،نوشته ساکنین هرشهری توکدوم شهر امتحان میدن،
شما اگه نزدیک مرکز استان هستین،احتمالا همون مرکز استان باشید

گلستانی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی یاسمی

تو استان گلستان که چند تا شهر هست فقط دو شهر به عنوان حوزه انتخاب شدن

دانیال
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

فردا دوباره زنگ بزنید.
ایمیل و پیامک و….
قطعا تعویق میشه. سنجش کاره‌ای نیست.
هر روز هم وضع بیماری داره بدتر میشه.

حرف یه عده‌ای که اینجا دارن مخالفت میکنن رو هم گوش ندین. اونا کلا دو سه نفرن میخوان ناامیدتون کنن.
با این وضعیت نمیشه امتحان داد.

ناظمی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

دقیقا. سنجش داره کارشو میکنه مطمئن باشین ازمون لغو میشه اگه از الان لغو کنن صدای مخالفین درمیاد بذارین دو هفته دیگه کل کشور قرمز شد دو روز مونده به امتحان خودشون لغو میکنن.خودتون میبینید وضعیتو مطمئنا تا هفته دیگه اوضاع بدترم میشه خیلیا کرونا انگلیسی گرفتن و ناقلن .تا دوهفته پیش ۱۷ مورد شناسایی شده بود به ی هفته نکشید کل خوزستان از هر ده کرونایی ۹ نفر گرونای انگلیسی دارن رییس بیمارستان جندی شاپور اعلام کرده هر علائم سرماخوردگی کروناست مگه خلافش ثابت بشه .تا هفته بعد تمام اونایی که در تهران و البرز ناقل بیمارین علائم اونا هم نشون داده میشه و از فاز کمون وارد مرحله بیماری میشن

ساره
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناظمی

فکر نمیکنم امار درست بدن و قرمز کنن شهرارو
آقایون تو‌ تدارک سفر نوروزن

سید
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ناظمی

من موافق تعویقم اما
وقتی سنجش اطلاعیه میده که کارت و حوزه ها کجاست دیگه حتما برگزار میشه

محمدمهدی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناظمی

خدا نکند اوضاع بدتر بشه اصلا ما امیدواریم اوضاع خوب بشه و هم وطنانمون عزیزهاشونو از دست ندهند

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

دقیقا موافقم تعویق میکنن محاله جون جوونارو اینجوری به خطر بندازن گذاشتن دو سه روز به امتحان بگن والا بچه ها چرا دوباره ثبت نامو گداشتن چون میخواستن حتما به تعویق بندازن

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

ثبت نام جهت عدالت آموزشیه چه ربطی به تعویق داره؟

تارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام بچه ها دیگه به کجا زنگ بزنیم؟چی کار کنیم آخه؟ چراهیچ کس صدای نارو نشنید

ناشناس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

“خبر مهم “به ملکوت اعلا پیوست از بس به داوطلبان دیگر توهین کرد و آنها را قضاوت کرد.

تارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

بله میره تو جلسه یه ناقلم پیشش میشه ایشالاه دیگه تو این جمع ها که همه استرس دارن خوشمزگی نمیکنه خوشمزگیشو میبره اونور

تارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

ایشالاه

تارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

این خبر مهم به گمونم خود کروناست اومده اینجا همرو اذیت کنه

سام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

وای اصلا خودکشی کرد بچم

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سام

بچه نیست بالام جان خوب نگاه کن

داوطلب دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ

بسیار خوب ما کنکور شرکت میکنیم
اما دولت و سازمان سنجش و وزارت بهداشت ملزمه درصورت ابتلا به کرونای ما داوطلبان کنکور دکتری هزینه‌های درمانی و حمایتی و آزمایش های با هزینه گزاف کرونای مارو رو به عهده بگیره…
مخصوصا ما داوطلبان اهوازی که اصلا ظرفیت بیمارستانهامون تکمیل شده …پس زمینه رو برای اعزام به شهرهای دیگه فراهم کنید و هزینه های درمانی رو هم کاملا تقبل کنید
این حداقل مطالبه به حق ما داوطلبان کنکور دکتری است

سید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

فقط هر هزینه ای کردی فاکتورشو بگیر یادت نره

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

یا هم اینکه من مردم خرج کفنو دفنمو بدن .اینا اگه به فکر ما بودن میدونستن که اگه حتی یه نفر ناقل باشه تو یه سالن همه میگیرن والا من میگم عمدا میخوان ما بمیریم

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

حتمادردست بررسی است

تارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

تو خوده کرونایی

مهدی یاسمی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

شاید ته این قضیه کرونا یه چیزی هست که فقط خودشون ازش خبر دارن و بخاطر همین با خیال راحت آزمون سر موقع برگزار میکنن،
خیلی مشکوک شدم

زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی یاسمی

منم دقیقا خیلی مشکوکم،شرایط خیلیییییی بحرانیه، چون ویروس کرونای انگلیسی تفاوت های زیادی با کرونای چینی داره و ستاد کرونا به اینکه فضای بسته و عدم وجود تهویه در آن در مدت زمان زیادی مثل کنکور چقدر خطرناکه کاملا آگاهه و مرتبا در رسانه ها به این نکته تاکید می کنند، ولیییی هیچ اقدامی نمی کنند برای تعویق کنکور!!!!!!گویا کاملا قصد دارن داوطلبان و خانواده هاشونو درگیر کرونا کنند و کنکور دکتری امسال را به صرف کرونا برگزار کنند وگرنه ستاد کرونا از همه ی خطرات زیادی که در حوزه ها وجود داره و وضعیت بحرانی کشور آگاهی کامل داره ولی در کمال تعجب کنکور را تعویق ننداخته؟؟؟؟!!!!

سام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی یاسمی

نکنه اصلا کرونایی در کار نیست

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی یاسمی

کروناهمش شعاره یه سرماخوردگی ساده

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ

دوستان ستاد کرونا را ملزم کنید ک بر تعویق دکتری رای بدهند.سنجش تقریبا کاره ای نیست.حرف اول و آخر را فقط و فقط ستاد کرونا خواهد زد.ب اعضای خانواده خود پیشنهاد دهید ک آنان نیز تماس بگیرند و خواستار تعویق باشند..از فردا هر چ بیشتر تماس بگیرید.

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

حتماچرامیگی ملزم کنید خودت اول شروع کن ملزم کن

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ

نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور

اما نهاد تصمیم گیرنده برای تعویق کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ سازمان سنجش نبوده است و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با توجه به شرایط تصمیم به تعویق برگزاری کنکور و یا برگزاری می‌گیرند. در این زمینه مسئولان سازمان سنجش تاکید کرده اند که این سازمان مجری قانون است نه قانون گذار و هر تصمیم ستاد کرونا ابلاغ کند اجرا می کنند.

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ازی

ستادکرونا مجوزآزمون دکتراراصادرکرده

سید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ

حالا پروتکل بهداشتی که میگن چیه به نظرتون!!!!
همین اطلاعیه ای که زده سنجش که در هنگام ورود به حوزه فاصله رو رعایت کنین و ماسک فیلتر دار نزنین

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سید

بله ماسک وضدعفونی دیگه

متین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ

روسای شش بیمارستان استان خوزستان از استاندار درخواست قرنطینه دو هفته ای کرده آند.
استاندار تهران هم قرنطینه تهران را رد کرد و فقط دورکاری کارمندان خاص با بیماری زمینه ای!!!
این دولت به تنها چیزی که اهمیت نمی‌دهد جان شهروندان و بویژه فرهیختگان است مگر جایی که پای منافع خودش است. این موضوع را در ۷ سال اخیر در آلودگی هوا … مشاهده کردیم.وضعیت کرونا خیلی وخیم هست و اطلاع رسانی نمیشود

زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  متین

بله متاسفانه نظر من هم همینطوره و آمار اصلی بیان نمی شود،البته به نظر من به دلیل هزینه بالای تشخیص کرونای انگلیسی که ۸ میلیون تومان است، خیلی از افرادی که در این چند روز اخیر مبتلا شدند تست کرونای انگلیسی نداده اند و تست کرونای معمولی افرادی که مبتلا به کرونای انگلیسی هم منفی میشه،پس به همین دلیل به نظرم آمار مبتلایان روزانه ای که اعلام می شود اصلا شامل مبتلایان کرونای انگلیسی نمی شود( یا فقط به اندازه انگشتان دست)و وقتی در کل این چند روز فقط۶۲ مورد ابتلای به کرونای انگلیسی مشخص شده است، اصلا منطقی نیست که این آمار فقط ۶۲ نفر باشد!!!!خودشان گفتند در عرض ۷۲ ساعت خیلی شهرها قرمز می شوند،ولی فعلا اعلام نکردند که قرمز شده.
کرونای انگیسی اومده،۶۲ نفر آمار قطعی داریم،سرعت انتشار هم چندین برابر کرونای چینی است ولی آمار مبتلایان روزانه اصلا بالا نرفته!!!!!!!آمار فوت شده ها هم بالا نرفته چون طبق بیانیه بهداشت جهانی فقط کسانی که تست کرونای آنها مثبت می شود و فوت می کنند جز آمار مرگ ومیر روزانه محاسبه می شوند و طبیعتا چون هزینه تست کرونای انگلیسی بالاس، کسانی که در اثر کرونای انگلیسی در ایران فوت میکنند در صورتی که تست نداده باشند، در آمار مرگ و میر روزانه به حساب نمی آید.
با توجه به وضعیت بیمارستان ها، خیلی شرایط بحرانی است، ولییییی متاسفانههههههه شدت بحران اصلا در رسانه ها بازگو نمی شود.چرا؟؟؟؟الله العلم
اینکه توی این شرایط بسیار بحرانی چرا ستاد کرونا اصرار به برگزاری کنکور داره؟؟؟؟الله العلم

نرگس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

واقعا بی عدالتی رو در کشور میشه از اینجا فهمید که آزمون دستیاران پزشکی که ۷ اسفند هست لعو میشه اما آزمون دکتری با جمعیتی ۱۰ برابره لغو نمیشه. مگه خون اونها رنگین تر از خون ما هست؟ فقط اونها نباید جونشون به خطر بیافته؟ جون ما هیچ ارزشی نداره؟

سید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

ازمون های وزارت بهداشت دست خودشونه لغوش میکنن اما زور وزارت بهداشت به وزارت علوم نمیرسه و نتونستن ازمون دکتری رو لغو کنن

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

اونا متحد بودند و زودتر از این دست ب کار شدند ن اینکه دو هفته ب کنکور یادشان بیاد.ما باید از زمان ثبت نام اقدام می کردیم

Sara
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

این حرف همه ی مااااااست، آخه چرا اونا آزمون شون تعویق شد؟!!!

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

طرح تعویق کنکور دکتری، امروز در جلسه نشست کمیسیون آموزش مجلس مطرح شد.

ساره
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

خب نتیجه

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ و اعلام الزامات بهداشتی جهت شرکت در آزمون

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

نسخه چاپی

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ می‌رساند که آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۱۲/۱۵ و در شهرستانهای مندرج در جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بی نام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

جوون آدم هاا چه اهمیتی داره!حق با سازمان سنجش. ممنون از حُسن تدبیرشون!

ناشناس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

من که دیگه دارم جمع بندی می کنم اما کلا تو مملکت ما اصلا نظرات مردم مهم نیست یادمون نبود اینجا ژاپن نیست در ضمن این افراد مخالف تعویق حتی یک نفرشون هم رتبه خوب نمیاره والا آنقدر پیگیر افراد موافق تعویق نبود

سید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

سلام؛
بنده بیماری M.S دارم و الآن هم از لحاظ درسی مطالعات خوبی داشته ام و سال پیش هم رتبه ی ۴۱ دکتری کسب کردم و با این حال بین سلامتی (زنده ماندن!) و درس، طبعا سلامتی برایم در اولویت می باشد و مسئولان محترم باید این امر بدیهی را یاد بگیرند حدّاقل در چنین مواقعی که همه ذینفع هستند بایستی طبق اموری مانند همه پرسی پیامکی و… حلّ موضوع کنند.
به هر جهت اینجانب مانند خیل عظیم داوطلبان گرامی، طرفدار تعلیق آزمون دکتری تا حصول شرایط مطمئن می باشم.

ساره
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

سنجش اطلاعیه رو روی سایتش قرار داد…پاینده باشن واقعا

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

اطلاع شرکت کنندگان در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ می‌رساند که آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۱۲/۱۵ و در شهرستانهای مندرج در جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش به تشریح کم و کیف برگزاری آزمون دکتری پرداخت و گفت: کنکور دکتری بر اساس روال قانونی و زمان معین آزمون برگزار می‌شود تاکنون هم هیچ تغییری در روند برگزاری آزمون در دستور کار نبوده است.

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

همه در جریان اخبار هستند لزومی نداره اینجا اعلام کنید. شما که مخالف تعویق هستید جمع بندی را انجام بدید البته اگر واقعا داوطلب هستید.

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

چشم حتما جمع بندی کرده ام فقط آماده آماده

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

خبر مهم خیلی گارد گرفتیا.. باشه بابا فهمیدیم تعویق در کار نیست برو ادامه جمع بندی رو انجام بده خودمون نت داریم میریم تو سایت میبینم لازم نیست شما دلسوزی کنی…

خبرمهم
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

شمافعلا به بیمارانی که نمیشناسی دلسوزی فرمالیته کن کروناهمش بهانه هست

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

دم از  پروتکل بهداشتی میزنن  و میگن ‌فاصله ها رو بیشتر می کنن.. کدوم پروتکل ؟؟؟اونی که تو تلویزیون میاین گل و‌بلبل نمایش میدین با اون چه که واقعیت ماجراست، زمین تا آسمون فرق داره!!!بنا به گفته دوستانم مردادم همینو گفتن اما فاصله ها مثل ادوار گذشته بود و صندلی ها نزدیک هم و‌خاک گرفته!!! ( تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل..)بعضی از جاهام اصلا پنجره نداشت، فقط ورودی یه کوچولو الکل اسپری میکردن،پروتکل یعنی همین..!(بعضیام که ماسکاشونو برداشته بودن کسی هم تذکر نمیداد..)
دوستان ناامید نشید حتما به تماساتون ادامه بدید،اگه توییتر دارید حتما توییت و ری توییت بزنید اکثر مسئولین اونجا صفحه دارن

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

خانم یا آقای خبر مهم! پایینتر در جواب کامنتم نوشتی چون اینا نخوندن تعویق میخوان اولا کامنتای شما محل عنایت نیس اما چون به همه ی ما برچسب تنبلی و‌ نخوندن میزنی..اینو خواستم بگم بدونید که  از کجا معلوم شما داوطلب دکتری هستی چرا میای دیگرانو دعوت به خوندن می کنی اما خودت مدام به جای کتاب سرت تو گوشی، الان که وقت جمع بندی!( رطب خورده منع رطب نمی کنه!)پرواضح خیلی بیکاری و وقتت انقد آزاده که مدام جواب همه رو به تحقیر و تمسخر میدی ممکنه غم هیچی رو نداشته باشی ولی این مجوز نمیشه که  بیای جمع افرادی که هزار دغدغه و استرس دارند( یا بخاطر این بیماری عزیزانشون رو از دست دادن و این ترس باهاشونه که نکنه تحت چنین شرایطی بگیرم یا به خونواده منتقل کنم)روخرابتر کنی..این رفتارهای بچگانه تو شان کسی که خواهان تحصیل تو مقطع دکتری ،نیست..کامنتهای کل کل من خوندم و زرنگم تو تنبلی برای دوران مدرسه ست!!!

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

الان زمان مطالعه نیست زمان جمع بندی است وقتم آزاده چون بجای فکرکردن به تعویق درسموخوندم وآماده امتحانم شماها کرونارو بهونه کردیدومعلوم نیست دلسوزیتون واسه چیه این بیماری یکساله درکشورحاکمه فقط میخواهیدوقت بگیریدواسه عقب موندن ازدرساتون تاجبران کنید

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

شما تو زندگی کسی نیستی که بدونی دلایلش چیه. الکی تهمت نزن به تنبلی و نخوندن،شما میدونی ام اس چیه؟ یا اسم و بیماری های دیگه؟ خیلی از رتبه های تک رقمی اینجا مخالف تعویق بودن با بار عملی بیشتر حتی، ولی کاملا مودبانه کسی رو محکوم نکردن و پذیرفتن برو دست از سر این کارات بردار
عاقبت خوبی نداره از خدا بترس

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

اره والا خجالتم نمی کشه… چند روزه داره بقیه رو محکوم می کنه شما نخوندین شما تنبلین شما بی برنامه هستین شما فلان
بسته دیگه تمومش کن

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

من جوابش دادم .نگران نباش.بیکاری و علافی اش زبون زده همه شده.بدبخت دلش ب همین پیام دادن ها خوشه. بیخیال بذار بچرخه تا اید

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

ازی جان زشته وقتو تلف نکن بخون شایدفرجی بشه

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

در این چند ماهه گذشته چند آزمون از جمله هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت، المپیاد علمی دانشجویی، آزمون سامفا و… برگزار شده اند و شیوه نامه‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت شده است.

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد:  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۰ اسفند در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

سازمان سنجش اطلاعیه پرینت کارت و…. رو اعلام کرده.‌
تعویقی در کار نیست.. فقط خودمون رو خسته و فرسوده کردیم

حنون
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان کتاب خوب برای استعداد تحصیلی سراغ دارید؟

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ

بچه ها اون شماره ای که باید زنگ بزنیم‌چند هست؟؟

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

زرین آمیزی ادامه داد :کنکور دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ داوطلب برپا می شود.

وی تاکید کرد که در این آزمون مانند کنکور ۹۹ تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و آزمون با تاخیر مواجه نمی شود.

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

چرا ستاد مبارزه با کرونا تعویق آزمون دکترا ۹۹را اعلام نمیکند؟
جان مردم… اضطراب داوطلبین… وجود کرونا انگلیسی….. واکسن نزدن…..چقدر برای ستاد کرونا اهمیت دارد..؟
… فقط با تعویق آزمون دکترا میتوان متوجه شد چقدر ستاد مبارزه با کرونا برای جان مردم و نظرشان درباره سلامتی ارزش قائل است… بی صبرانه منتظر دانستن واقعیت هستیم

Sara
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

بچه ها تو اینستا زدن الان خوندم که حتما برگزار میکنن به خدا شوکه شدم

شیرین ایزدی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام دوستان.
نمایش جالب سازمان سنجش وستادکرونا درروزهای اخیر بسیارزیباوبی نقص اجراشد!
واین نماش به همه افراد داوطلب کنکوردکتری
موافق یامخالف تعویق اسیب روانی زد!!
البته اسیب روانی درجامعه ما
بی اهمیت ترین موضوع ست!!!

نمایش جالب انهاشامل:
۱:سکوت مطلق ستادکرونا درمقابل نگرانی های داوطلب کنکور دکتری
درروزهای اخیر!

۲:تکرارمکررستادکروناوروسای پزشکی به وخیم بودن اوضاع برخی شهرها وحتی تکرارمکرراینکه قرارگرفتن درجمع بیشترازقبل اسیب زننده ست!

۳:تکرارمکرروقدرتمند وبظاهرخودمحورانه سازمان سنجش بدون استنادبه نظر ستادکرونا،مبنی بربرگزاری کنکوردکتری!
وحتی ثبت نام جدیدازداوطلبان جامانده!

دراین نمایش چندین فرض مطرح میشود:

۱:احتمالاکرونایی☠وجودندارد
وفقط برای ایجادنگرانی وترغیب افرادبه واکسن زدن،این نگرانی راایجادکردند.
اگراین فرض درست باشد
پس مطمعنا داوطلبان کنکور اسیب نمیخورند!
پس عزیران باخیال راحت برویم وکنکوربدهیم.

۲:فرض دوم انست که،
کرونای انگلیسی وجوددارد،
امابرای ساختن قهرمانی دراین اوضاع سیاسی ،لازم ست سوپرمن سیاسی_اجتماعی
درلحظه اخری بیاید وبگویید،من اجازه برگزاری نمیدهم
وتمام چشم هابه ان خیره شود!!!!

۳:فرض سوم، به احتمال قوی،
فاصله زیاد مکانی وفکری بین سازمان سنجش وستادکرونابوده ست
وامکان صحبت بین ریس هردوسازمان(کروناوسنجش)درپشت پرده وجودنداشته ست!
طوریکه حتی سخنگوی سنجش یکباربه تایید ستادکرونابرشیوه سازمان سنجش اشاره نکرده !

۴:

۵:
……….
عزیران،
اینجا بلوغی وجودندارد!

وبرای همه تصمیم گرفته میشود!
ومانند والدی باکودک شان رفتارمیکنند!
نظر افراد
لیسانس
فوق لیسانس
دکتری!
هیچ فرقی ندارد!

والسلام
۹۹/۱۲/۳

بهداد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین ایزدی

درتمام کامنت ها خوندم نظریه عجیب وفکر برنگیز شما بود وجالب اوکی

کیوان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، میزان فاصله‌گذاری اجتماعی کنکور دکتری ۱۴۰۰ را ۱,۵ متر بین هر داوطلب اعلام کرد.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا به نقل از ایرنا، فاطمه زرین اظهار داشت: حوزه های برگزاری آزمون دکتری ۹۹ در شهر ۶۰ بود که برای کنکور دکتری ۱۴۰۰ به ۱۰۵ شهر افزایش یافته است.

وی همچنین میزان فاصله گذاری اجتماعی بین هر داوطلب را یک و نیم متر اعلام کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: هفته آینده جلساتی با نمایندگان تام الاختیار و اجرایی برای برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ و توجیه آنها برای رعایت موارد بهداشتی و آزمونی برگزار می شود.

زرین آمیزی ادامه داد: کنکور دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ داوطلب برپا می شود.

وی تاکید کرد که در این آزمون مانند کنکور ۹۹ تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و آزمون با تاخیر مواجه نمی شود.

گوششون بدهکار نیست!!!!

سحر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  کیوان

پارسالم همینو گفتن که رعایت میکنن.صندلی من شکسته و خاک خالی بود. بخدا قسم فاصلمم از حالت معمولی امتحان در دانشگاه کمتر بود!بین دو تا ردیف برای من یه صندلی اضافه کرده بودن!!!!!

احمدرضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

همین الان باز تماس گرفتم نهاد ریاست جمهوری .
گفتن از روز چهارشنبه تماس های خیلی زیاد شده و ما داریم انتقال میدیم صحببتون.
تمام حرف های من رو هم تایپ کرد..
پیگیر باشین..
تا هفته آینده این روند ادامه پیدا کنه حتما تعویق میندازن. شک نداشته باشین.
استان فارس هم اوضاع داره وخیم مبشه

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

همه تماس ها را ادامه بدید ک تکلیف این هفته مشخص کنید.هفته آینده هیچ اتفاقی نمیفهمه.ستاد کرونا ستاد کرونا و ستاد کرونا

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

مسئول تعویق فقط ستاد کرونا ست و بس.اینو همه میدونن اگه شما متوجه نشدید بهتره بدانید.ستاد کرونا و ستاد کرونا و ستاد کرونا

اردیبهشت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

من واقعا هیچ تمرکزی ندارم برای خوندن
چرا ستاد کرونا هیچی نمیگه ؟؟
میبینید که میخوان به سفرهای نوروزی مجوز بدن ؟

بهداد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

ستا کرونا فقط سکوت مطلق کرده بجاش سنجش هرروز تاکیدبرگزاری میکنه انشاءالله هفته آینده برعکس بش وتعویق بشه

دکتری اردیبهشت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

در شرایط بحرانی همه زیر نظر ستاد کرونا به ریاست رئیس جمهور فعالیت میکنند. سازمان سنجش دولت مستقل نیست و تابع تصمیم ستاد کروناست…. خواسته غیر مسقیم بگه هنوز دستوری مبنی بر تعویق در یافت نکرده…… از این ستون به اون ستون فرجه. هنوز زوده برای ارائه تصمیم قطعی……امید از همه چیز بهتره

دانیال
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

احتمال تعویق خیلی زیاده.
اصلا وضع کرونا خوب نیست.
به اعتراضتون ادامه بدین.
رفتن به اون جلسه آخرش پشیمونی هست.

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

شما چرا پارسال با امسال مقایسه می کنید.پلرسال استثنا بود.امسال همه چیز معلوم بوده.کلا تاریخ ازمون باید برای بعد از عید بود‌اونا می دونستند جهش و ..‌کرونا.لشتباه سازمان سنجش بود.این اعتراض باید اذر انجام می دادیم.نباید اجازه میدادیم تاریخ اسفند قرار بدهند.همون زمان اعتراض و کمپین ک تاریخ تغییر کنه

الهام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

متاسفانههه برگزار میشه بچه ها، توکل کنید به خدا این روزا رو از دست ندید.. پارسال تجربه نداشتن پارسال استثنا بود..کاش زودتر این کابوس زودتر تموم شه..کاش عقب می افتاد ولی من که بعید میدونم:(((

۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

رئیس سازمان سنجش باید عوض بشه چرا که ظاهرا عدالت برایش معنی نشده . دو آزمون در یکسال خلاف مقررات است و اگر آزمونی در اسفند برگزار شه قطعا جلوی سازمان سنجش تجمع خواهیم کرد

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ۰۰

ازدونقطه گذاشتنت معلومه تجمع میکنی که چی بشه

احمدرضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

چیزی که مشخص اینه که هنوز تصمیمی براس تعویق ندارن..
فقط اگه هفته آینده شرایط کرونا خیلی حاد تر از الان بشه (که خیلی از مسئولان استانی دارن میگن اینجور میشه) اون وقت ممکن تعویق بندازن.
ولی حتما تماس هارو پیگیری کنین.

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

سازمان سنجش تا بحال کی اومده گفته برگزار نمی کنم ؟! کی بفکر خواست داوطلبان بوده؟!
این چیز جدیدی نیس که،اتفاقا الان که نزدیک تاریخ آزمون نباید از مطالبه مون اصلا کوتاه بیایم، از اولم مطالبه ی اصلیمون از ستاد کرونا و وزارت بهداشت بوده این نهادها تصمیم گیرنده اصلی ان و اونا پارسال دستور تعویق دادن، (سنجشم که میگه ما تابع دستورات ستادیم)،نباید با این اخبار میدون خالی کنیم چون اونام همینو میخوان که ما ساکت شیم ..سایت باشگاه خبرنگاران جوان ۳h پیش براساس حرفای اخیر سخنگوی سازمان سنجش به این موضوع پرداخته و در انتهای خبرش نوشته هر امکانی وجود داره و با این تفاسیر سنگینی کفه ترازو بیشتر به سمت تعویق…ما توجه اذهان عمومی رو‌ بسمت این مطالبه جلب کردیم نمی تونن در مقابل این حجم خواسته بی تفاوت باشن
با توکل بخدا ان شاالله موفق میشیم

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

نباید خوش بین باشید . برگزاری آزمون به ضرر مون میشه.

هاشم صادقی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: هفته آینده جلساتی با نمایندگان تام الاختیار و اجرایی برای برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ و توجیه آنها برای رعایت موارد بهداشتی و آزمونی برگزار می شود.

متن بالا عین حرف های سخنگوی سنجش هستش. از اول هم سنجش نظرش همین بود. اتفاق خاصی نیفتاده که ما موافقان تعویق دلسرد بشم
دقیقا مثل روزهای قبل همه تلاشمون رو میکنیم که جواب بگیریم
اگه تعویق شد چه بهتر اگر هم نشد نهایتا نمیریم سر جلسه

نرگس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

پارسال دقیقا سازمان سنجش اصرار داشت کنکور برگزار بشه اما ستاد کرونا نذاشت و دقیقا ۴ یا ۵ روز قبل از کنکور اعلام کردن لغو هست. اما هیچی معلوم نیست شما درساتون بخونین و جمع بندی کنین که اگه برگزار شد مشکلی پیش نیاد ولی بازم دعا کنیم و زنگ بزنیم و ناامید نشیم برای تعویق. چون جدای از همه چی توی هر کلاس حداقل ۳۰ تا ادم قراره بشینن با در و پنجره بسته، بدون تهویه، اگه هم بخوان در و پنجره رو باز کنن که توی سرما آدم تمرکزشو از دست میده، یکم بی انصافیه در حقمون ولی به هر حال ما حرفمون رو زدیم و قطعا به گوش مسئولین هم رسیده، این که بخوان بهمون اهمیت بدن یا نه با خداست.

نسترن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

پارسال سوم و چهارم اسفند گفتند به تعویق افتاده ولی امسال که متاسفانه چیزی نگفتن

نرگس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

پارسال کنکور ۹ اسفند بود که دقیقا روز قبلی ک کارت بیاد پیام از سنجش اومد که کنکور افتاده ۲۸ فروردین، امسال ۱۵ اسفند هست کنکور، بخوان هم تعویق کنن هفته آینده میگن

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

شما چرا پارسال با امسال مقایسه می کنید.پلرسال استثنا بود.امسال همه چیز معلوم بوده.کلا تاریخ ازمون باید برای بعد از عید بود‌اونا نیدونستند جهش و ..‌کرونا.لشتباه سازمان سنجش بود.این اعتراض باید اذر انجام می دادیم

نرگس
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

حالا هم دیر نیست. ان شاءالله که تعویق میشه.

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

دوستان میگن خبری اومده که خانم زرین آمیزی گفته که آزمون برگزار میشه
خواستم بپرسم از وقتی که خانم زرین آمیزی استخدام شده ، چند بار دیدید که بگه آزمون تعویق میشه؟؟؟ ( صفر بار!!!) و چند بار تعویق شده؟؟؟!!!

زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

کوچک ترین کاری که باید برای ما میکردن یه تعویق بود، اونم ما دلیلمونو برای تعویق تو نامه که نوشتیم ذکر کردیم، ما اصلا به خاطر کرونا نبود، زمان درست تعیین نکردن ،مطالبه بیش از ده هزار نفر نادیده گرفتن، جای تاسف داره

نسترن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

بله. واقعا همینطوره

از مخالفین تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پس چطور همه پشت شیوع کرونا و ترس از جونشون قایم شدن؟ معلوم بود همه بفکر منافع خودشونن و درس نخوندن و کرونا رو بهونه کردن، در حالیکه چه الان چه دو ماه دیگه شرایط کرونا هست و چه بسا دو ماه آینده شرایط خیلی بدتر بشه، بجز پارسال که اون هم چون کرونا تازه اومده بود و خیلی ها در مورد پروتکل ها چیزی نمیدونستن. هر سال کنکور دکتری اسفند ماه برگزار شده و تموم اونایی که دانشجوی دکتری هستن بر اساس این زمان برنامه ریزی کردن و درس خوندن، پس بحث زمان درست تعیین نکردن نیست؟ بحث اصلی اینه که هیچوقت عادت نکردیم درست برنامه ریزی کنیم و درس بخونیم و همیشه دنبال عقب انداختن کارهاییم… وگرنه کرونا حالا حالاها هست و حداقل تا دو سه سال دیگه کل ایران شاید واکسینه بشه پس باید با رعایت پروتکل ها زندگیمون رو باهاش وفق بدیم و دنبال تعویق و… نباشیم.

تشکل دانشجویی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

کاملا حرف سازمان سنجش طبیعیه.قطعا خودش میگه من ازمون رو برگزار میکنم که بعد از اعلام تعویق فشاری روش نباشه.
ستاد کرونا هفته دیگه تعویق میکنه بنظرم.
محاله ممکنه با این وضع شهرها کنکور برگزار بشه.محاله

ازی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

دلتون الکی خوش نکنید.

منمممم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

چقد رو مخی، همه کامنتا عدم تعویق شده برای شما. حالا انگار شق القمر کردی دو کتاب خوندی

رامین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

خب اگه سازمان سنجش غیر از این حرف میزد جای تعجب داشت.معلومه که سازمان سنجش میگه من برگزار میکنم چون اگه غیر از این باشه بهش اعتراض میکنن میگن از همون اول همچین تاریخی رو برای برگزاری نمیدادین.سازمان سنجش که نمیاد خودشو خراب کنه.
تعویق همه ازمون ها به عهده ستاد کروناس دوستان
مطمئن باشید ستاد کرونا هفته دیگه تعویق میکنه دکتری ۱۴۰۰ رو.

ناظمی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  رامین

دقیقا درود برشما

Graphic
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناظمی

این که سوالا چاپ میشه تا اون موقع هم واسه هیچ کدومتون مهم نیست؟ عجیبه!

زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  رامین

کاملا منطقی بنظر میرسه حرفتون

رامین‌ رسایی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  رامین

من نظرم همینه دقیقا.سازمان سنجش میخواد بعد از تعویق بگه که من تلاشمو کردم برای برگزاری ولی ستاد کرونا تعویق کرد.

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  رامین

مطمئنید ؟ ممکنه واقعا ؟

محمدرضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  رامین

منم موافقم.تعویق رو ستاد کرونا اعلام میکنه هفته دیگه
چون ممکن نیست با این وضعیت شهرها برگزار بشه

امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

تهویه در فضاهای سرپوشیده باید باشه. در زمستان و سرما مشکل تهویه یک مشکل جدی است … لطفا حتما آزمون دکتری رو به بهار تعویق بندازید

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

پارسال چهار روز به آزمون تعویق کردن
مطمئن باشید اواسط هفته دیگه تعویق رو اعلام میکنن.

Graphic
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سوالا هم چاپ میشه تا اون موقع اصلا فکر کردید به این موضوع؟

آیه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

ازمون دکترا که به تعویق افتاد،همون سوالای اسفند ماه بود.اصلا ربطی نداره

Graphic
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیه

منم همینو گفتم دیگه میگم سوالا واسه اسفند چاپ میشه. عقب بیوفته امکان لو رفتنش هست

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

پس مثل اینکه تعویقی در کار نیست دوستان، خودم به شخصه مشکلی برای خودم یا خانوادم پیش بیاد سازمان سنجش رو مقصر میدونم با تمام احترام به مخالفان تعویق! نیان بگید ادب رو رعایت نکردم کاملا هم مودبانه هست گفته ام، ان شالله که همگی شما موفق باشید دوستان… صرف فاصله یک و نیم متری مگه کفایت می کنه درب دانشگاه چمران پارسال ازدحام بود برای ورود تعداد حوزه ها زیاد شده ولی برای ما نه. منطقشون رو نمی دونم بر چه مبنا هست فقط ارزو می کنم هر چه زودتر خرداد بشه و عمر این دولت بی تدبیر هم تمام بشه… من کاری ندارم ولی بی عدالتی محض هست که بعضی از ازمون ها وزارت بهداشت لغو شد ولی وزارت علوم نه واقعا جای تعجبه… الانم یه عده میان میگن استخدامی وزارت بهداشت برگزار شد که اونم به خاطر نیازمندی نیروهای خودشون بود
خلاصه اینکه ان شالله که همگی موفق باشید برای ماهم دعا کنید که موفق باشیم

ناظمی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

دوستان فعلا ستاد بهشون دستوری نداده اینام مجبورن کارشونو انجام بدن.ستاد کرونا تصمیم گیرنده نهاییه.مگه پارسال ی هفته به ازمون اعلام تعویق نکردن.؟؟؟ اون موقع سازمان سنجش همین کارهای روتینشو انجام نداده بود مگه ؟؟؟؟

اردیبهشت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ناظمی

بچه ها به نهاد ریاست جمهوری زنگ زدن گفتن میخوای برو سر جلسه میخواین نرو و قطعا برگزار ، من که خیلی امیدوار بودم تعویق بشه دیگه هیچی،

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  اردیبهشت

هیچکس اپراتوری این حرفو به ارباب رجوع نمیزنه
شما چرا این حرفا رو باور می کنید؟؟؟؟

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  اردیبهشت

امیدتون به خدا باشه حالا که برگزار میشه ان شالله قبول میشید و اینکه سعی کنید تعداد محدود تست ها رو بزنید هر چند کم ولی درست که درصد خوبی بزنید ان شالله

محمد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

ای داد

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

به جای اینکه وقتتون هدر بدین بشینین بخونین تعویقی درکار نیسست

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

سلام دوستان کسی از گروه علوم دامی(تغذیه طیور) اینجا هست؟؟

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سخنگوی سنجش خانم زرین آبادی: برگزاری آزمون در۱۵اسفندبارعایت ۱.۵متر پروتکلها یعنی تعویقی درکارنیست بخونید موافقان تعویق شایدفرجی بشه براتون

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

جناب یا اقای خبر مهم، جان دل به سلامت علی یارت برو خودکار و مدادت رو اماده کن چرا اینجا هستین شما… ببنیم رتبه ات چند میشه اینقدر حرص خوردی اگه رتبه تک رقمی نشی حقت نیستا

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

من قطعارتبه یک میشم توناراحت نباش

۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

بچه ها الان خبری منتشر کردن که برگزار میشه متاسفانه

سعید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

فاطمه زرین آمیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: حوزه های برگزاری آزمون دکتری ۹۹ در شهر ۶۰ بود که برای کنکور دکتری ۱۴۰۰ به ۱۰۵ شهر افزایش یافته است.

وی همچنین میزان فاصله گذاری اجتماعی بین هر داوطلب را یک و نیم متر اعلام کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: هفته آینده جلساتی با نمایندگان تام الاختیار و اجرایی برای برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ و توجیه آنها برای رعایت موارد بهداشتی و آزمونی برگزار می شود.

زرین آمیزی ادامه داد: کنکور دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه جاری با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ داوطلب برپا می شود.

وی تاکید کرد که در این آزمون مانند کنکور ۹۹ تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و آزمون با تاخیر مواجه نمی شود.

به گزارش ایرنا، فرایند ثبت نام در کنکور دکتری ۱۴۰۰ از دوم…… آقایون خانما برید درس بخونید… خدایی چند. روزه خودم لای کتابو بخاطر این که شاید تعویق بشه باز نکردم

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

بقول کارتون گالیور ، من میدونستمممممممممم

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

خانم زرین آمیزی بایدم این حرفو بزنه چون شغلش اینه
اما سازمان سنجش هیچ اختیاری از خودش نداره و همه چیز منوط به تصمیم ستاد کروناست
خود ستاد هم همه چیز رو گذاشته که بر اساس شرایط هفته آخر تصمیم بگیره ( عین پارسال)
من پارسال یک بارم ندیدم این خانم زرین آمیزی بیاد بگه تعویق میشه!!!!! ولی هر بارم تعویق شد!!!!

مهتاب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

چاره ای نیست دوستان. ظاهرا باید تسلیم شد و تصمیم نهایی رو خودمون بگیریم که در آزمون شرکت بکنیم یا نه. ولی شرایط در خوزستان اصلا مناسب نیست. برگزاری این آزمون در ۱۵ اسفند چه با فاصله ا و ۰.۵ متر ، چه با فاصله ۳ متر در فضای بسته !!!!!!!!!!!!!، باعث میشه حق بزرگی از داوطلبین جنوب کشور اجحاف بشه. ای کاش کمی همدیگه رو درک بکنیم و خودخواه نباشیم. دوست من ساکن ماهشهره و یکی از داوطلبین کنکوره. به خاطر سلامتی خودش و خانوادش از دادن آزمون منصرف شده. با اینکه از مرداد برای آزمون، مطالعه را شروع کرده. ولی با این اوضاع وخیم، حاضر به شرکت در آزمون نیست. امثال دوستم مریم ، مریم های زیادی هستن که قادر به شرکت در آزمون نیستن. متاسفم و ناراحتم که شرایطشون درک نشد.

داوطلب دکتری1400
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

سخنگوی سنجش خبر داد!
باز هم حرفای تکراری، با رعایت پروتکل های بیشتر در ۱۵ اسفند آزمون برگزار میشود.

خبرمهم
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

حرف تکراری نه ،حرف منطقی

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  خبرمهم

ملاک تشخیص حرف منطقی تویییییییییییییییی

خواستار تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

دوستان فقط تماس گرفتن یا ایمیل زدن به جاهای مختلف که دوستان هم داخل کامنتا گفتن فراموش نشه اگه خواستار تعویق هستین.وقتی هم نمیگیره ازتون.

بی نام و نشان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

بخونید جمع بندی کنید تعویق نیست