موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ثبت نام بیش از 13 هزار نفر در آزمون دکتری 1400 وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

13 هزار و 427 داوطلب در آزمون دکتری سال 1400 وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

به گزارش ایسنا، ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۴۰۰ وزارت بهداشت به پایان رسید و تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که هرگونه تمدید و یا ویرایش فرم ثبت نام متعاقبا از طریق اطلاعیه های سایت این مرکز به نشانی Sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

ضوابط و شرایط برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام شده است و بر این اساس آزمون کتبی در تاریخ های ۳ ،۴ و ۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید دانشنامه کارشناسی ارشد فوق لیسانس (مرتبط یا دکتری حرفه ای )پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی سه برای رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، جدول شمارهی ۵ برای رشته های دندانپزشکی و جدول شمارهی ۱۰ برای رشته های داروسازی داشته باشند و درصورتی که دانشجوی نیم سال آخر، به هر دلیلی، تا تاریخ ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل نشود پس از اعلام نتایج، قبولی وی کان لم یکن تلقی شده و داوطلب از شرکت در آزمون سال آینده نیز محروم خواهد شد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند که باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام نمایند.

دانشجویان نیم سال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ مجاز به شرکت در آزمون هستند.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، شرط داشتن نمره زبان به عنوان پیش نیاز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D )حذف شده است و درس زبان انگلیسی عمومی با ۴۰ سوال شامل ۱۵ سوال درک مطلب، ۱۵ سوال لغت و ۱۰ سوال گرامر (با ضریب ۳) برای همه رشته ها به عنوان یکی از دروس امتحانی به آزمون اضافه شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلب
اسفند ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سنجش با برگزاری دکتری وزارت علوم بزرگترین جفا رو در حق داوطلبان کرد. هرگز از یاد ما نمیره. خیلیا نتونستند از ترس بیماری آزمون رو شرکت کنند. آزمون وکالت با حدود ۱/۳داوطلب کمتر تعویق افتاد. هیچ کجا منعکس نشد. هیچ کجا حرفی زده نشد. حتی پی اچ تی تست هم مطلبی ننوشت. آمار مبتلایان در حال افزایش است و یکی از دلایلش برگزاری آزمون دکتری در شرایط بحرانی بود. نه می بخشیم نه فراموش میکنیم فقط به خدا واگذار میکنیم

کوروش
اسفند ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بی خیال بابا

رضا
اسفند ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

میدونید برگزاری و اخبار و….دکتری وزارت علوم مثل حقوق معلمان هست ک هر وقت خواستن چندرغاز افزایش بدن میزارن تو بوق و کرنا، ولی سایر ادارات و….رو بدون سروصدا چندبرابر افزایش میدن