پارسه
موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ حتی در شهر‌های قرمز خوزستان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در شهر‌های قرمز استان خوزستان خبر داد. افزایش تعداد حوزه‌‌‌ها، راهکار سازمان سنجش برای مقابله با وضعیت حاد کرونا معرفی شده است.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در کنکور دکتری، اظهار کرد: به منظور رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ مقرر شد حوزه‌های برگزاری این آزمون افزایش پیدا کند.

او افزود: بر این اساس به منظور جا به جایی کمتر بین شهری داوطلبان کنکور دکتری ناپیوسته، تعداد حوزه‌های برگزاری این آزمون به ۱۱۰ شهر رسید. در کنکور دکتری سال ۹۹ تعداد کل حوزه‌های برگزاری در سراسر کشور ۶۰ عدد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش درباره شیوه برگزاری کنکور دکتری در استان خوزستان که شرایط نامطلوبی از حیث شیوع کرونا دارد، ادامه داد: در استان خوزستان تعداد شهر‌هایی که محل برگزاری آزمون دکتری خواهند بود از ۷ شهر به ۱۵ شهر افزایش یافت تا در شهر‌های قرمز جا به جایی داوطلب نداشته باشیم.

زرین آمیزی درباره زمان برگزاری کنکور دکتری گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از تاریخ ۱۰ اسفند در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان مقرر شده، برگزار می‌شود.

او گفت: نتایج اولیه این آزمون بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دهه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر می‌شود و انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نتایج نهایی این آزمون در نیمه اول شهریور ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد. داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنما با پرداخت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز اقدام کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

224 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دنیا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

کنکور رو عقب بندازین لااقل تا زمانیکه هوا کمی گرم شه و امکان تهویه هوا در فضای بسته ایجاد بشه. دیگه تحمل شنیدن و دیدن مرگ هیچ جوونی رو نداریم. کاری با موافقانِ برگزاری ندارم بهرحال اونام دلایلشون برای خودشون قابلِ توجیه هست اما فقط برای خودشون.

Milad
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

چرا کسی به حال شهرهای دیگه دلسوزی نمی کنه و به فکر نیست !!!!ما که تو قرنطینه و محدودیت هستم چطوری بریم حوزه ؟؟؟؟؟اخه فقط به فکر تهران هستید

حقوقدان
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

با توجه به محدودیت تردد و منع تردد چجوری به حوزه ی امتحانی در یک شهر قرمز برویم؟ به استقبال مرگ برویم؟ واقعا جون ما واستون مهمه یا نه؟
بعد هم مطمئنا هیچ کس ۴ ساعت آزمون رو ماسک نمیزنه و برای نوشیدن آب هم که شده ماسک رو برمیدارند و کافیه که ناقل باشه! خودتون رو گول میزنید؟ میدونید که این حجم از جمعیت رعایت پروتکل بی معناست!
با این کرونای انگلیسی عده ی زیادی دم عیدی عزادار خواهند شد…

دوستان تورو خدا هرجوری شده به هرجا میتونید تماس بگیرید و پیگیری کنید که تعویق بیفته، هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست! دکترا به قیمت از دست دادن جون خودمون و عزیزانمون؟ یک ساله داریم تلاش میکنیم و از زندگی افتادیم و مجبوریم شرکت نکنیم با این شرایط…

احمدرضا
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

خبر موثق دارم که دیروز مجلس نامه نگاری کرده با ستاد کرونا و وزارت علوم.
پیگیری هاتون ادامه بدین.. تماس با ریاست جمهوری و هرجای یگه

پگاه
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ق٫ظ

خواستار برگزاری به صورت آنلاین

حاجی نیستم
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  پگاه

اسفند دود کنی ایشالا فوق دکتری هم میگیری

الی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  پگاه

خیلی باحال بود این جک

باران
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

دوستان ستاد کرونا احتمالا ۱۰ اسفند تصمیم گیری میکنه

انا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

با آرزوی سلامتی برای همه دوستان والله رعایت پروتکل هاشون هم پارسال افتضاح بود فقط میخواهند ظاهر سازی کنند من نمی دانم چرا ارشد که بعد عید بود را بازم به تعویق انداختند ولی داوطلب دکتری جونشون مهم نیست . شما بی که حوزه‌های امتحانی را زیاد می کنید وقتی اصل مشکل داره افزایش حوزه به چه دردی می خوره خواستار تعویق کنکور دکتری

تناقض
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

دم خروس یا قسم روباه؟؟
از اون ور وزیر داره گریه میکنه از دست پروتکل شکنا از اون ور مجوز میده به سنجش برای برگزاری ازمون با این حجم جمعیت
ما نفهمیدیم کدوم و باور کنیم

آرزو
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  تناقض

بابا ستاد کرونا که مقصر نیستند ما داوطلبا اگه در جلسه کرونا گرفتیم مقصر خودمون هستیم چون به ویروس کرونایی که قراره توسط ناقلین به ما منتقل بشه (البته این ویروس فقط برای آزمون دکتری حرف حالیش میشه) قبل اینکه وارد سالن آزمون شویم با ویروس صحبت کنیم وارد بدنمان نشود.

تارا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

باید تعویق بشه

حقوقدان
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

دوستان به خاطر جون خودتون و عزیزانتون هم که شده پیگیری کنید که به تعویق بیفته! من خودم یک ساله که شب و روز دارم میخونم ولی وقتی کرونای انگلیسی اینقدر خطرناکه مدرک دکترا رو واسه سر قبرم که نمیخوام!

aylar
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

با سلام.
من رتبه۲۲ کنکور دکتری پارسال هستم که تا ابان ماه در انتظار جواب نهایی بودم که قبول شدم یا نه؟بعد جواب نهایی هم که زودی اومدین دوباره ثبت نام کردین و زمان کنکور رو اسفند ماه قرار دادین.
ماهایی که تا ابان منتظر بودیم،این عدالته به نظرتون که در عرض ۳ ماه دوباره برا کنکور آماده بشیم؟
تا الان یه استرسی داشتیم و بعد ابان هم یه استرس دیگه.
پارسال در حوزه امتحانیم والا هیچ پروتکلی رعایت نشد.فاصله صندلی ها همون یک متر بود،۲۵ نفر تو یه کلاس بودیم.تنها مزیتی که کنکور پارسال داشت این بود که تابستون بود و پنجره ها باز و هوا تهویه میشد.
دوستانی که خواهان برگزاری کنکور هستن لطفا یک طرفه به قاضی نرن،در شهرستانهای آذربایجان الان هوا خیلی سرده و امکان باز گذاشتن پنجره ها برای تهویه هوا نیس،یا شهرستان های جنوبی که درگیر وضعیت قرمز کرونا و زلزله هستن حتی اگر تعداد حوزه ها رو هم زیاد بکنن،این دوستان در وضعیت مناسب روحی هم نیستن که از استرس زلزله برن سره جلسه کنکور.
چرا ازمون دستیاری به تعویق افتاد ؟چرا نباید ازمون دکتری به تعویق بیافته خواهش میکنم با جان داوطلبین دکتری بازی نکنید؛خودمونم درگیر نشیم،ناقل میشیم.
لطفا و خواهشا نظر اکثریت رو در نظر بگیرین.

#خواستار تعویق کنکوردکتری ۱۴۰۰#

پروتکل !!
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  aylar

درست میگید والا پروتکل من نوعی رعایت کنم با سه ماسک ولی بغل دستی یا اونطرفی بگه خفه شدم ولم کن میخوام تست بزنم امتحانم بدم برداره رعایت نکنه این چه پروتکلیه….
من خودم پارسال دوماسک و یک ماسک پارچه ای زده بودم با دستکش و کلیه رعایتها اما واقعا اعصابم خرد شده بود تمرکز نداشتم چون مراقب مرتب به دیگری میگفت داوطلب جلویی فلانی خانم ماسکتو بزار…..هرکی میگه کامل همه چیز اکی بوده پارسال مطمین باشید جلسه و امتحان و نتیجه و زندگیش براش مهم نبوده .جمله با رعایت پروتکل فقط به صورت پررنگ در پرانتز تو کارت نوشته بود…

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  aylar

شما با این رتبه چرا قبول نشدید؟ پس کنکور الکی هست؟

فرناز
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

دوست من با رتبه ۱۵ قبول نشد
دوستی دیگر با رتبه ۳ قبول نشد البته فقط دانشگاه تهران میخواست

محمد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرناز

دقیقا دکتری همش پارتی بازی دانشجوخودشون میگیرن اکثرا

الی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دلیل اعلامی مسولان برگزاری این شیوه کنکور همین بود: عدالت !!- البته بنده دانش آموخته دانشگاه تهرانم و بارها شخصا شاهد بودم که بعضی ها هردو مقطع قبلی را درانشگاه های … خونده بودن اما دکترا در دانشگاه تهران پذیرفته شدن و خیلی هم افتخار می کردن که شرایط رو تغییر دادن- پارتی بازی بهانه است و لاغیر- مسلم است کسی که دردانشگاه خوب قبول شده رشد بهتری داشته و شرایط براش فراهم تره- ببخشید شاگرداولهای هردوره راحساب کنید نگاهی به ظرفیتها بندازید – کتاب و مقاله و کنفرانس و …. رو هم محاسبه کنید بعد ازاین اظهار فضلها بفرمایید-
شما می خوای بری دکترا بخونی یک ذره هم ذهنت روش تحقیق نشده ۴ تا متغیر لحاظ کنی
سرکاری

محمد
اسفند ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

والا راست میگ منم همین بودم الان پارتی بازی در مصاحبه

احمد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

بستگی به دانشگاهی که میخوای قبول شی داره. معمولا دانشجوهای خودشونو می‌گیرن. بعد توی دکتری رتبه‌ی ۲ رقمی الزاما رتبه خوبی نیست. بستگی به رشته داره و یه سری رشته‌ها باید زیر ۲۰ باشی تا بشه به قبولی امیدوار باشی و دانشگاه‌های تهران و هم‌سطحش که حتی با رتبه تک رقمی هم معلوم نیست و مصاحبه هم مهمه.

آرزو
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ

بخدا رتبه ۲ کنکور دکتری هم در مصاحبه رد شد. شاید بنده خدا دوست نداشته باشه اسمش رو بگم. و گرنه اسم و فامیلشون میگفتم که در اینترنت می دیدین رتبه ۲ شد ولی رد شد اونم مد نظرش دانشگاه های تهران بود.

Mh
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  aylar

دقیقااااا درست می فرمایید
منم پارسال کنکور دادم ،تو سه ماه چطور میشه اینهمه مطلب خوند؟؟؟؟؟
#تعویق کنکور دکتری

نرگس
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

با تعویق کنکور موافقم بعد ماه مبارک رمصان برگزار کنید ..حداقل از موج چهارم عبور کردیم…با اومدن سر جلسه و ۴ ساعت موندن در هوای بسته که امکان تهویه هم نیست به علت سرما،اگر خودم مبتلا نشم مطمئنا ناقل ویروس برای بچه های کوچیکم هستم …اصلا موندم ستاد مبارزه با کرونا چطور به سازمان سنجش اجازه برگزاری در وضعیت قرمز را داده …پارسال فقط قم و کاشان قرمز بود همه جا تعطیل شد امسال یه استان قرمزه و….

الی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

بعد ماه مبارکش خیلی حوب اومدی نازنین
چای دوم عزیزم

محمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

خطاب به بچه های موافق تعویق و مخالف تعویق
چه بخوایم چه نخوایم این آزمون تعویق میخوره
اونم نه یک بار،چند بار به تعویق میخوره

میخک
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

حالمون گرفته است…چرا این کامنت را میگذارید؟
امید الکی هم تو این شرایط استرسی بدتر حال آدم گرفته میشه بیشتر تو برزخ میمونه ده روز دیگه کنکوره….
ولی یه سوال هست برام،همیشه اینقدرزود تو کنکورهای دکتری اطلاعیه کارت میذارن سنجش؟کسی میدونه؟

داوطلب
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  میخک

نه اصولا شنبه هفته بعد باید اطلاعیه میزد ولى فکر کنم خواستن دهن همه رو ببندن امسال زودتر اطلاعیه زدن

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

نا امید نشید.. الان باز تماس گرقتم.. توی مجلس داره پیگیری میشه.. تماس ادامه بدین

بهاره
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

آخی یاد پارسال به خیر… کی فکرش را می کرد کرونایی باشد که ما مجبور باشیم آخرین مرحله درسی را مجازی بخوانیم..

فرید
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

دیگه به چه زبونی باید بگیم و سر کدوم پست باید بگیم و به کدوم شماره باقی مونده باید زنگ بزنیم … تعویق کنکور الزامی است.

داوطلب آزمون دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

تعویق آزمون دکتری تا تیر ماه
تعویق آزمون دکتری تا تیر ماه
تعویق آزمون دکتری تا تیر ماه

داوطلب ۱۴۰۰
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ

چرا ازمون دستیاری به تعویق افتاد ؟چرا نباید ازمون دکتری به تعویق بیافته خواهش میکنم با جان داوطلبین دکتری بازی نکنید چرا تبعیض این همه دارن از سرعت شدید کرونای انگلیسی میگن و اینکه دوروزه میکشه پس چرا به تعویق نیافته؟ خواهش میکنم پیگیری کنید دست از تلاش برندارین

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ۱۴۰۰

شما با تعویق تعویق جان ما رو به خطر می اندازید.

....
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

جونت سلامت!

*
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ۱۴۰۰

کادر درمان مگه تو اولویت واکسن نیست؟؟؟
یعنی تا اردیبهشت دستیاری ها واکسن زدن حتما

الی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ۱۴۰۰

چون اونا دکترن (گروه پزشکی منظورمه ) منطقی ترن – کار هم دارن غالبا – وضعیت پذیرششم مثل این طرف نیست راحتتزه بابت ظرفیت و گرایش و …

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ق٫ظ

حتما برگزار بشه
کرونا رفتنی نیست
استرس امتحان و تعویقش از کرونا گرفتن بدتره

سمانه ظ
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

با سلام واقعا از مسئولین سازمان سنجش و ستاد کرونا تقاضا داریم تو این شرایط یعنی ۴ ساعت در یک اتاق دربست مطمئن باشید آمار کرونا بالا میر و دوباره شهرهای قرمز و بیمارستانها پر میشه
از مسئولین خواهشمندیم تا نیمه اردیبهشت که شرایط آب و هوا هم بهتر میشه موکول کنند تا کنترل این بیماری هم ان شاا..بهتر میش تا اون موقع

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه ظ

پارسال که همش به تعویق انداختن چه کمکی کرد؟
تجربیات سال گذشته حتما امسال کمک میکنه
تو پاساژها و… ندیدین چه خبره؟!!

میلاد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

از این به بعد پاساژ ها میشه ملاک تصمیم گیری ها
هروقت پاساژها شلوغ بود یعنی تجمعات اشکالی نداره
هروقت پاساژ ها خلوت بود یعنی تجمعات اشکال داره

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بله تا زمانی که پاساژها شلوغ باشه تعویق معنا نداره چون وضع بدتر میشه نه بهتر.

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

بابا جمع کنید معلومه دردتون چیه برید بیرون کی رعایت میکنه
آره درست میگه پاساژ ملاکه صد بارم تعویق بیفته بازم مخالف برگزاری هستین چون زحمت نکشیدین چون امسال شماها هستین که نمیتونین چند ساعت ماسک بزنین این همه مشکل داریم

...
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

بحث چهارساعت نشستن با تمرکز درفضای بسته نیست پاساژها هم اگر مثل امتحان کنکورقرار بود من و شما و بقیه داوطلبین فهیم برن که الان ایران قبرستون بود…..والا ما یه ساله مجبوری یه بارشاید رفتیم پاساژاونم شاید کمتریه ساعت بود…..
اینجور که شما میگیدجلسات کنکور و مدرسه و دانشگاه هم بازکنن دیگه چون پاساژها شلوغه!!!!

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

کنکور مجازی که برگزار نمیکنند. مجبوریم شرکت کنیم. چون قرنطینه نیست با تعویق وضع بدتر میشه حالا چه الزامی به تعویق هست؟

سمین سعیدی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ

سلام چرا به تعویق ننداختن کنکور دکتری تو این شرایط به صلاح نیست برگزار بشه من الان کرونا دارم تا ده روز دیگه هنوز ناقل هستم چطور برم سر جلسه

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمین سعیدی

همیشه افرادی هستند که کرونا دارند.

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

شما خانم سمین فرم خود اظهاری رو پر کن بگو کرونا داری شما جای دیگه جدا از بچه ها کنکور میدی قرار نیست که پنهون کنی چون اگر اینطور باشه در حق بقیه ظلم کردی. سلامت باشین ایشالا زودتر خوب بشین

احمدرضا
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ

خیلی جالبه که به طور واضح دو نفر یعنی انصاریان و میناوند با این حالت فوت کردن… و مردم همه اینو دیدن.. شاید ۲ ساعت توی یه استودیو بودن.
بعد ۴ ساعت سر جلسه یه آزمون…

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

ماسک نداشتند

....
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

بقیه هم که شصت هزار نفر ایرانی بودند و به رحمت خدا رفتن هم ماسک نداشتن؟!!!

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ....

چه ربطی داره هرکس به یه دلیلی کرونا گرفته. کرونا همچنان هست و بدتر هم میشه. دلیل میشه کنکور ندیم؟

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

هرچه بگذره وضع بدتر میشه چون کنترل روی ریشه کنی بیماری نمیشه مثل برخی کشورها از جمله چین. از طرفی واکسن روی کرونا انگلیسی موثر نیست. این مطلب را بارها در اخبار هنگام وصف اوضاع انگلیس و فرانسه گفتند.
تعویق کنکور سال پیش اصلا درست نبود و تکرار دوباره اشتباه فاجعه بار است. باید از انتشار ویروس با سخت گیری جلوگیری شود نه این که برنامه ها را به عقب انداخت. هرچی بگذره چون ویروس انگلیسی آمده وضع بدتر میشه چون واکسن روی آن موثر نیست و متاسفانه در کشور ما برخلاف چین، قرنطینه و کنترل انتشار ویروس معنا ندارد. متاسفانه ما به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستیم به جای حل آن. باید تعداد حوزه ها و … افزایش یابد. اینقدر مثال سال پیش تعویق تعویق کنید که در شرایطی بسیار بدتر از الان بریم سر جلسه. متاسفانه مشکل ما اینه که از گذشته درس نمیگیریم. تعجب میکنم این حرف های ناشیانه را چون همیشه نصف داوطلبین کنکور داوطلبین سال پیش هستند چون ظرفیت دکتری بسیار پایین است. شما چه جوری تضمین میکنید وضع بدتر نمیشه. چون کرونای انگلیسی اومده و هیچ کنترلی هم نمیشه وضع بدتر میشه و برای خودمون خطرناکه. من خودم از کرونا وحشت دارم که میگم هرچه زودتر آزمون زودتر برگزار شه بهتره. اصلا همین اول اسفند باید میگذاشتن ولی نمیدونم چرا با کنکور دکتری مشکل دارند. سال پیش هم یک هفته عقب انداختند و کرونا اومد و بد و بدتر شد.

Graphic
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ق٫ظ

کاملا موافقم تعویق آزمون به نظرم اشتباهه فقط همه چی بدتر میشه

رامین
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ

مناسفانه شما ناشیانه و مغرضانه نظر میدین، دو سه هفته تعطیلی عید و نزدیک سال نو تقریبا نقش قرنطینه اجرا میکنه که به عینه سال پیش تاثیرش در بعد عید و اوایل اردیبهشت مشهود بود. تعویق کنکور سال پیش تا تابستان کاملآ اشتباه بود اما تعویق به بعد عید و اوایل اردیبهشت قطعاً کار درستی هست درصورتیکه دولت هم شرایط کرونایی جدی در عید اجرا کنه.

داوطلب دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رامین

به نفع دولت و سرمایه داری نیست که قرنطینه یه ماهه حتی در عید انجام بدند چون سال پیش قرنطینه نکردند که هیچ بلکه همه به مسافرت و عید دیدنی و پارک رفتند!

الی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

امسال علنی اعلام کرده ستاد کرونا مردم خسته شدن دارن مجوز سفر محدود می دن
دقت کردید مجوز سفر محدود !!!
البته من درک نکردم اون طرف چی فکر کرده ولی حقیقتا متاسفم

رضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

تعویق تعویق
مرداد ۹۹ که برگزار شد؛ حوزه یاسوج یه تشت بزرگ گذاشتن و داخلش آب معدنی انداختن، هر داوطلب که وارد می شد از اون تشت آب معدنی بر می داشت، چون ویروس هم سرما دوست هست زنجیره انتقال کرونا کاملا اوکی شده بود. این هم از پروتکل بهداشتی

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آره خخخخخخخخخ

کرونا انگلیسی
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

امسالم ک زلزله اومده سی سخت و یاسوج دیگه بدبخت میشیم

جوادپور
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

سلام
خواهشمندم جهت. حفظ. سلامتی. آزمون رابه تعویق. بیندازید.
سپاسگزارم

حسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

دوستان کار این مملکت هیچ وقت روی حساب و کتاب نبوده و نیست ، بهترین کار اینه که جمع بندی کنین و سفت و سخت بخونین چون چاره ای نیست و مطمئن باشین اگر تعویقی هم بخواد رخ بده میذارن دو روز مونده به کنکور تا همه رو اذیت کنن

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

والا من دارم فکر میکنم انگار عمدا میخوان جوونا برن اونجا کرونا بگیرن والا همه میدنن الان اصلا موقع خوبی نیست بااین کرونای جدید که اومده اونم که بیشتر جوونا میگیرن حتما باید بمیریم تا بگن باید مینداختیم یه روز دیگه گرچه واسشون مهم نیست که اگه بود به فکرمون میشدن بچه های خودشون نیستن که

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

اگر یه نفر ناقل باشه هممون گرفتیم

فرزانه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

خواهشا به تعویق بیندازید
شما که استخدامی را چندین بار به تعویق انداختید این آزمون هم با تاخیر. چه میشه؟

متقاضی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

دقیقا

داریوش
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

بهترین زمان برای برگزاری آزمون دکترا جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ هست، بهترین دلیلش هم اینکه از ۲۵ فرورودین تا پنج شنبه ۲۳ یا جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه، که عید سعید فطره مردم به دلیل روزه داری کمتر تردد می کنن و آمار مبتلایان کرونا کاهش پیدا میکنه، همچنین هوا هم در تمامی شهرهای کشور برای برگزاری آزمون با پنجره های باز و عدم نیاز به سیستم های گرمایشی یا سرمایشی مناسب هست. در طول این سه ماه هم مطمئنا افراد بیشتری واکسینه میشن و میزان ابتلا به کرونا هم نسبت به اسفند ماه کاهش پیدا خواهد کرد.
قابل توجه کسایی که پارسال میگفتن برگزاری آزمون ها در فصول سرد سال به دلیل بسته بودن درها و پنجره ها و آنفولانزا خطرناک هست و آزمون دکترا رو مرداد ماه برگزار کردند.

ماه دخت بانو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  داریوش

دلیل ها محکمه
اما کو گوش شنوا؟

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ

خدایا ببین چه جور بااسترسو بیچارگی باید بریم امتحان بدبم آخه کنکور دکترا اینجوری باید رفت سر جلسه با اعصاب خورد با استرس اینکه بعدش زنده میمونیم یا ن؟چرا مملکت ما براش مهم نیست داوطلب چرا هیچ اهمیتی نمیده چرا اخه من تو اینجا باید دانشجو باشم که انقدر ناامیدو اعصاب خورد باشمو شبها نتونم حتی یه ساعت باارامش بخوابم

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

میتونی نری
مگه مجبورت کردن

فاطمه
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

نمیرم ولی نمیذارم شماها هم برین
یا همه یا هیشکی

م.ک
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ

چرا تو قرمز باید برگزار شه؟

جو سازی تعویقی چند نفر
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ

سازمان سنجش اگر قصد واقعی داشته باشه با پیامک از داوطلبان نظر سنجی میکنه و اینجوری اسیر جوسازی نمیشه از دوم اسفند در قرنطینه کرج تعدادی مستقر کردن و سوالات چاپ شده و قاعدتا تعویق برابر است با احتمال لو رفتن سوالات ـ کرونا بهانه خوبی برا تعویق نیست دیگه

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

مسخره است ، اونایی که سوالات رو بخوان بدستشون میرسونن عزیز دل

دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ

لطفا ازمون در زمان مقرر خودش برگزار شود. بعد ۱۸ ماه درگیری با کرونا راههای رعایت پروتکل برای همه مشخصه و تغییر زمان آزمون چیزی عوض نمیکنه. کسایی که درس نخوندن به امید تعویق زمان بازم هم نمیخونن چون اهلش نیستن اگه بودن میخوندن و دنبال مفر نمیافتادن

سمانه ظ
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

بحث خواندن نخواندن نیست برادر یا خواهر
نمیدونم شما چرا اینجوری بیات میکنید واقعا درست نیست کمی واقع بین باشید واقعا از نظر آب و هوا الان بدترین موقع سرایت هست ما که چندین وقت همه جا رفتن رو بر خودمون حروم کردیم حالا درسته که با عدم برنامه ریزی مدیران کشور ،تعدادی جوون راحت از دست بدیم اگر نه خدا رو شکر همه آمادگی علمی دارن اما چون اگر انتهای اردیبهشت باشه بعد ماه مبارک تردد ها خودی خود کم خواهد شد و هوا هم سرد نیست پنجره ها باز میشه تا اون موقع کنترل کرونا انگلیسی هم شاید بهتر زما داشته باشند

سجاد تاج
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

دیگه دارید اعصابمونو بهم میریزید یعنی چی ۱۵ اسفند برگزار میشه این زمان مناسبیه برا کنکور تو این هوا سرد درها بسته تهویه هم نباشه خودتون رو گول میزنید

اردیبهشت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد تاج

انگار سنجش خصومت شخصی داره باما
یعنی چی اخه چه اصراریه تو این شرایط کنکورو برگزار کنن
چرا پس ازمون دستیاری برگزار نکردن

رضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ

چه اشکالی داره ابتدا داوطلب ها همه واکسینه شو ند و با خیال راحت آزمون بدهند ، خدا را شکر دولت اعتدال و امید واکسن را خریداری کرده ، طبق بر نامه ریزی دقیق در فرصتی مناسب به دور از حاشیه سازی با هدایت ستاد ملی مبارزه با کرونا آزمون در سال آینده برگزار بشه …عید را با غم از دست دادن عزیزانمان تلخ نکنیم

داوطلب شماره 8
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دکتر عزیز اونوقت باید یکسال منتظر باشیم

س
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

دوستان‌ میشه مکان آزمون رو تغییر داد؟

زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  س

منم دنبال همینم که ببینم میشه محل اقامت رو تغییر داد؟

زبان لکی ثبت رسمی شد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

سلام و ادب این خانم خیلی در بحث تعویق کنکور کاره ای نیست ستاد ملی باید معوق کند که می کند
این خانم فقط یک سخنگوی ساده است همین

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

این چه اسمیه

دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

لطفا نامید نشید به زنگ و ایمیل و توییت ادامه بدین. وزیر بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا و رئیس جمهور همه پشت شما هستن.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا به خبرگزاری Yjc :
پیک چهارم کرونا رخ ندهد، سفرهای نوروزی انجام می شود/ سفر به کدام شهر‌ها و استان‌ها مجاز است؟

برید درستون رو بخونید که خبری از تعویق نیست.

مهشید
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

برگزاری ازمون حتی در استانهای قرمز: آهان حتی قرمز

دانشجو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

لطفا آزمون دکتری را تا خردادماه ۱۴۰۰ به تعویق بیندازید، در این شرایط اگر حتی حوزه ها رو افزایش بدهند. مشکل تهویه هوا رو میخواهند چطور حل کنند!؟
به خاطر حق حیات و سلامت شهروندان آزمون باید تعویق شود، این مطالبه و خواست یک داوطلب است.
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری

دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

مشکل کروناست یا درس نخونده؟؟ شما بانک و خرید و… نمیرید نه؟؟

گلی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

لطفا ناامید نشید سنجش فقط داره کار خودشو انجام میده، هر ان ستاد کرونا ممکنه بگه برگزار نشه، لطفا لطفا ناامید نشید

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

خدا براشون به اندازه نیتشون بخواد .ابن زحمتکش های شریف رو.

رامین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

کنکور باید بعد از عید یا اول اردیبهشت برگزار شود، آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت با ۱۲ هزار نفر یک ماه به تعویق افتاده چطور آزمون ۱۹۰ هزار نفری تو این شرایط میتونه برگزار بشه؟! فاصله ۶ فوتی یا ۱.۸۰ متری فاصله اجتماعی برای فضاهای باز هست و برای فضای بسته تاثیر زیادی نداره. کی تونستین چیزی خوب مدیریت کنید که تو پیک کرونای انگلیسی میخواین پروتکل بهداشتی کنکور رعایت کنید، فقط افراط و تفریط نه که برای پارسال مرداد برگزار کردند نه اینکه الان حتی نمیخوان بعد عید برگزار بشه، اخه هر عقل سالمی میدونه بعد دو سه هفته تعطیلی شرایط بهتر از الان هست!

رحمان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام، آزمون در خوزستان هم برگزار می‌شود، چند نفر جوان در این استان چند روز بعد از ابتلا فوت شدند؟ من دیگه حرفی ندارم.
همین.

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

بچه ها تو خوزستان تعداد حوزه ها از قبل که ۷ تا نبود فکر کنم سه تا حوزه بوده باشه اهواز، بهبهان دانشگاه خاتم و دزفول، چطور نوشته از ۷تا شده ۱۵تا؟اصلا به هیچ وجه ۷تا نبوده برای دکترا. اگه شهر ما بیوفته خوبه در غیر این صورت من فقط میتونم اهواز برم غیر از شهرم کسی میدونه دوستان ویرایش حوزه ازمون هم هست؟

....
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین زهرا

خدایااااا

مهدی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

نمیدونم سازمان سنجش چه اصراری به بموقعه برگزاری فقط ازمون دکتری داره.
حالا مثلا دکتری ۹۹ که مرداد بر گذار شد به حال شما چه فرقی کرد.شما که پول ثبت نام رو گرفتید.
انقدر هم مهلت ثبت نام رو تمدید کردید که امار داوطلب ها از پارسال کمتر نشه
حالا هم زمان ازمون رو نه تنها یک بار بلکه چند بار عقب بندازید.

مهرداد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

مدیر محترم پی اچ دی تست
مطمئنم شما به صحبت ها ی تک تک ما توجه کرده اید و می دانید مطالبه اکثر داوطلبان چیست. از شما خواهش می کنم به هر طریقی که صلاح می دانید خواسته داوطلبان را به مسئولان ارجاع دهید. به حق، نگران سلامت خودمان و خانواده هایمان هستیم.

رضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

پارسال هم کارت جلسه کنکور منتشر شد ولی باز معوق شد

رضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

بچه ها ناامید نشین قول میدم معوق میشه..به شماهر ۰۲۱۶۱۳۳ نهاد ریاست جمهوری زنگ بزنید نهاد ریاست جمهوری

مریم مینوی خوزستان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

به میر امین
بله یه جدول الان توی سنجش منتشر شده و شهرهای زیر حوزه های کنکورند:
اهواز، دزفول، آبادان، بهبهان، ایذه، اندیمشک، بندر ماهشهر، خرمشهر، رامهرمز، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان.
خب یعنی اینارو الکی نوشتن؟ مگه میشه آخه؟

میر امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

والا چه عرض کنم
هیچ مقامی اجرایی در سطح شهرستان مطلع نبود
نه آموزش و پرورش و نه فرمانداری آبادان

ارغوان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ

منم خوزستان هستم وهرسال فقط اهواز و دزفول و خاتم بهبهان بود حوزه یعنی واقعا اینا حوزه شدند؟

مریم مینوی خوزستان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارغوان

بله توی پست بعدی همین صفحه phd که درباره کارت ورود جلسه‌ست، نوشته کجاها حوزه شدن.

آنا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

من دانشجوی ترم ۵ دکترا هستم و در همین شرایط امتحان جامع دادیم! ۵۰ نفر در یک سالن.. البته فاصله صندلی‌ها خوب بود ولی تهویه برای افرادی که دور از پنجره بودن خوب نبود. با دوتا ماسک ۳ ساعت نشستن ساده نیست اونم در شرایطی که بخاطر عزیزانت ۱ دقیقه هم نتونی ماسک رو دربیاری. اما گذشت.. میخوام بگم در این شرایط حق با شماست و نباید آزمون حضوری با تعداد زیاد برگزار بشه اما اگر ناچار شدید اینکارو کنید، به خدا توکل کنید و با دوتا ماسک و الکل برید سرجلسه.. امیدوارم هرکس تلاش کرده نتیجه زحماتشو ببینه و هیچکس بخاطر آزمون دکتری بیمار نشه..

....
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  آنا

منم ورودی ۹۹ ام و موافق نظر شمام

رضا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

اگه ۱۵ برگزار شه من یکی که نمیرم. مگه از جونم سیر شدم

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ

دیدین گفتم حالا برید جمع بندی کنید و به فک تعویق نباشید

داوطلب آزمون دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

مسئولیت محترم شما مادر دارید؟؟؟؟
ی نگاه ب مادرتون بندازید..راضی هستین بخاطر ی ازمون دکتری مادرتوناتفاقی براش بیفته..(فرض کنید شما داوطلب)
بنده سلامتی پدر و مادر…
همسر و بچه خودمو بخاطر یک آزمون بخطر نمیندازم.
#تعویق_کنکور_دکتری

هلیا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

اینا رحم ندارن ،ما هم اسیر دست اینائیم

دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

افرین نرو آزمون نده. چون چیزی نخوندی که بری

مسعود
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

یعنی قشنگ معلومه میخوان بکشنمون. سازمان سنجشه یا دیوونه خونه؟

دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

“تا الان ۱۰ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۹۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.”
بعد از گذشت یکسال کل کسانی که شناسایی شدن کرونا دارند ۱۰ میلیون بوده.
آیا واقعا امکانش هست تا اردیبهشت به ۱۰ میلیون که تو اولویت هستن واکسن بزنن؟
حالا اگه انجام بشه این ۱۰ میلیون چه تاثیری رو جمیعیت ۸۰ میلیونی داره؟

....
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۱۴۰۰

شما هنوز تو عصر مفرغ زندگی می کنی!
یه واکسنه تولید انبوه بشه ( که گفتن میشه تا اردیبهشت) میدن خانه های بهداشت طی یک هفته میشه کل کشور رو واکسینه کرد!
مگه همه باید برن تهران به نوبت واکسن بزنن؟!

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

چه وضعشه به فکر سلامت ما هم باشید لطفا تعویق بشه

فرزانه حکمت نژاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ

خواهشا خواهشا به تعویق بیندازید از ادمین پی اچ دی تست و بقیه مردم ک پیام منو میخونن لطفا صدای ما باشید ما هیچ ابایی نداریم از ازمون کاملا اماده اییم ولی خیلی نگران خانواده خود هستیم اگر خدای نکرده اتفاقی بیوفته براشون یک عمر خودمونو نمیبخشیم

مرتضی فراهانی از دانشگاه فلق اراک داوطلب دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

این همه میگن عید مردم جایی نرن خب عزیزه من اگر ازمون تعویق نیوفته مردم پیش خودشون میگن کنکور دکتری و ازمون وکالت و… با این همه جمعیت برگزار کردن دیگه یه مسافرت و دیدبازدید و گردش ک چیزی نیست حرفای مسولین با هم خیلی تناقض داره اگر تعویق نیوفته فاجعه خیلی عظیمی در فصل بهار شاهد هستیم!!!

آرش
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

سنجش یه بار تصمیم درست گرفت

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

که مردم رو به کشتن بده

مریم مینوی خوزستان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

من ادبیاتی هستم و اگر با رشته ادبیات آشنا باشید، می‌دونید که صفحات هر منبع کنکور دکتری ادبیات، حداقل ۴۰۰ تا ۵۰۰ صفحه‌ست. از اسفند پارسال تا الان، کتابخونه‌ها تعطیله و با این قیمت بالای کتاب‌ها، حتی نتونستیم این منابع رو بخریم. اغلب منابع چند جلدین. تعداد شرکت کننده‌های ادبیات هم هر سال داره زیادتر میشه. مگه در هرروز چقدر آدم میتونه با گوشی درس بخونه، والا چشمامون کور شد دیگه.
چرا هیشکی نیست به داد ما برسه؟
چرا خودمون افتادیم به جون همدیگه و داریم همو نابود می‌کنیم؟
حوزه‌های خوزستان برای آزمون تا جایی که من یادمه، اهواز و بهبهان و دزفوله.
مثلا می‌خوان کجا رو اضافه کنن؟ لابد میان آبادان و ماهشهر که وضعشون افتضاحه هم به لیست اضافه می‌کنن.
اگر می‌خواید بذارید تا کلاسای کنکور و جمع‌بندیا تموم بشه و بعد بیایید تازه بگید مسئولای بهداشت و فلان گفتن تعویق، خیلی بی‌انصافیه.
گناه ما چیه؟ اینکه می‌خوایم ادامه تحصیل بدیم؟
والا بخدا قسم من پارسال به خاطر همین اوضاع کرونا سرجلسه نرفتم. اما امسال فکر کردم حداقل اوضاع بهتر میشه. چمیدونستم قراره یه درد دیگه هم به دردامون اضافه بشه.
والا اگر کرونا ما رو نکشه، این اضطراب حتما مارو سکته میده.

میر امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

من آبادانی هستم
همین نیم ساعت پیش از فرمانداری استعلام گرفتم که آبادان به حوزه‌ها اضافه شده؟!!!
با پوزخند جوابمو دادن گفتن توی این وضعیت قرمز؟!!!!!!!
تکذیب کردن
و خوزستان همون ۲ یا ۳ حوزه رو داره
از دیروز جاده‌های استان کاملا بسته شدن
ما چطور باید بریم اهواز؟!!!!!

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  میر امین

بله منم تعجب کردم کی ۷تا حوزه داشته خوزستان که این بار دوم باشه حتی ابادان که شهر بزرگ و مهمی هم بوده حوزه دکترا نبوده
والا منم موندم دوست عزیز

علی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  میر امین

عزیزم اینا فقط حواسشون به گل روی تهرانیا هست ، فقط تهران چیزیش نشه اهواز و جنوب کیلویی چند تورو خدا دلت خوشه

نینا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

اگر راهکارتون مناسبه چرا برای آزمون دستیاری وزارت بهداشت انجام نشد؟ تعداد داوطلبین اونها کمتر بود.

کنکوری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

چندماه وقت بدید برای کنکور لطفا خواهشا خواهشا خواهشا

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

تا اسفند ۱۴۰۱ خوبه؟
میرسی؟

کامران
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ

این همه اصرار بر برگزاری آزمون واقعا قابل درک نیست، در این شرایط کرونای انگلیسی ملاک باید حداقل شرایط سال قبل باشد… جای تعجب است رسانه ها از شیوع گسترده و موج چهارم خبر میدهند و همه مردم به رعایت کردن دعوت میکنند ولی متاسفانه سازمان سنجش تلاش بر برگزاری. از نهادی این چنین انتظارات بیشتری باید داشت که آزمون در شرایط مطلوب و حداقل آرامش برگزار کند نه مصرانه پافشاری بر برگزاری… متاسفم

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

سال قبل امار مرگ و میر سه رقمی بود در مرداد که ما کنکور دادیم از شرایط الان هم مبتلا ها و هم فوتی ها بیشتر بود

کامران
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سال قبل کرونا انگلیسی نبود برادر

اسماعیل
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

این همه عجله برای برگزاری چی واقعا؟ سال قبل ۵ ماه عقب افتاد چی شد ؟ یک ماه صبر کنند تا لااقل بخشی از جامعه واکسن زده باشند و میزان سرایت کم تر بشه

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

تو رو خدا نظرات غیر علمی ندیدید یه ماه دیگه کجا بخشی از جامعه واکسن زدن اخه !!! شما یه ماه دیگه بیاین همین سایت بیاین با هم صحبت کنیم که چند درصد اصلا واکسن زدن !

مخالف شدید تعویق دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

قدردانی میکنیم از زحمات شما

احسان
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

پس چرا دیگر آزمونهای بهداشت رو به دلیل کرونا تعویق کردید، برای اونها نمیشد حوزه زیاد کنید!!؟؟
آخه چرا تفاوت و تبعیض ، ما گناه کردیم وزارت علومی هستیم
الان منی که آسم دارم بیخیال آزمون دادن بشم !!؟؟ این درسته!؟
یه مقدار تعویق کنید تا شرایط نرمالتر بشه
هدفتون فقط برگزاری آزمون با هر کیفیتی هست

دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

آزمون رادرشرایط ایمن برگزار کنید.نگذارید دوباره حقی از کسی ضایع شود من باوجودمطالعه بدلیل شرایط خاص خانوادگی مرداد ماه در آزمون شرکت نکردم دوباره شرایط داره تکرارمیشه؛عاجزانه خواستارم آزمون رادرشرایطی برگزار کنید که حداقل افرادسالمند جامعه واکسینه شده باشن

دانشجو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ

لطفا آزمون دکتری را تعویق کنید.
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری

گلی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

اینهنه هزینه ثبت نام ازمون و دادیم حداقل باید ی بازه زمانی قابل قبول اعلام میکردن تا عدالت برقرار بشه و حق کسی ضایع نشه. مگه هدفشون فقط برگزاری و جم و جور کردن ازمونه؟؟؟ پس تلاش هدفمند چه میشه؟؟؟ لطفا ازمونو به تعویق بندازید تا زمان لازم برای مطالعه داشته باشیم.

مرتضی فراهانی از دانشگاه فلق اراک داوطلب دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

ما خواستار تعویق ازمون هستیم امار کرونا خیلی وحشتناک داره میره بالا و هیچکس هم رعایت نمیکنه خدا کنه بندازن اردیبهشت که پیک چهارم یکم فروکش کنه

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

شما تضمین می کنید اردیبهشت پیک کم میشه !!

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

نه
ولی خشت کم میشه

محمد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

ماچندنفرهم ک خواستیم ثبت نام کنیم دیگ نمیکنیم باتشکر

ماه دخت بانو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان خوبم
نگران نباشید
ما حداکثری هستیم و باهم نیز متحدیم.
تعویق باید اتفاق بیافتد.
این مطالبه جدی ماست.

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

اتفاق میفته نگران نباشید
این حرفای سازمان سنجش برای داوطلبای کنکور سراسری شاید اثرگذار باشه ولی برای داوطلبای آزمون دکتری با میانگین ۳۰ سال سن ، بعید می دونم اثرگذار باشه
بچه که نیستیم که با تهدید وادارمون کنن حرفشونو قبول کنیم

دواطلبی برای دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

ما را به مسلخ می فرستند…

مینا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

الان خبرنگار سوم بره سراغ ایشون یعنی حوزه ها چند تا میشه؟

ماه دخت بانو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

احتمالا دویست تا

پرستو
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

من خودم ترجیحم به تعویق افتادنه ولی واقعا از این دو راهی برگزاری یا عدم برگزاری خسته شدم کاش ستاد کرونا هم نظرشو زودتر اعلام کنه

زاده
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

با ستاد کرونا تماس بگیرید و وضعیت بد روحی داوطلبان رو تشریح کنید با این اضطراب و تشویش سر جلسه بریم، زحمت همه به باد می ره . تابستان باشه لااقل پنجره ها بازه تهویه ی هوا صورت می گیره .

محسن
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زاده

۵ ماه دیگه هم فرصت بدن روحیه دانشجویان بده .. سال پیش اخر روحیه اشون خوب نشد . بعد همین بهونه تابستون رو اوردن و در اخر زمانی که روزی ۲۰۰ و خرده ای فوتی داشتیم رفتیم کنکور دادیم

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

شما سال آینده هم احتمالا مشتری آزمون دکتری باشی

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

خدایا تو شاهدی که ما تمام تلاش خود را برای حفظ جان مردمان سرزمینمان کردیم….

بنده رتبه ۱۶ سال قبل هستم و اصلا هم اهل تنبلی نیستم

لعنت باد بر من اگر ذره ایی حرف من دروغ و یا دارای شبهه و شائبه باشد…

به امید موفقیت همگان

همواره در انتظار تعویق

تعویق =====تعویق

داوطلب شماره 8
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

حمید آقا رشته ات چی بود؟

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

حمید تعداد شرکت کننده هاتون چند نفره؟؟
ارشد کجا بودی؟
آخه چرا قبول نشدی

موافق تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

تنها رتبه توی قبولی مؤثر نیست باید حتما رزومه ی قوی ای داشته باشی و حتما حتما هم با اساتید آشنایی داشته باشی این تجربه ی شخصی منه. منم امسال رتبه ی خوبی داشتم ولی رزومه م خیلی قوی نبود اساتید هم ترجیح دادن دانشجوهای خودشون رو بردارن هر چند رتبه ی خوبی نداشتن منم رتبه ی ۳ مصاحبه رو آوردم و رد شدم.

نازنین زهرا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

اخه چه حیف حس و حالتون رو درک می کنم. از خدا میخوام امسال واقعا موفق باشید و بهترین دانشگاه قبول بشید

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

والا من رزومه نداشتم حتی یه دونه مقاله
ولی دوسال پیش قبول شدم
تو روز مصاحبه باید جوری مصاحبه کنی که استادا بدونن که بلدی
قبلنا رزومه مهم بود وی الان اهمیتش خیلی اومده پایین
برای همینه که دانشگاها تاکید می کنن باید نقش دانشگاه تو انتخاب دانشجو بیشتر بشه

مهتاب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ

درود بر شما.
موفق باشید

محمد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

تعویق ….تعویق…تعویق….
به خاطر حفظ جان داوطلبین و خانواده های آنها خواهشا آزمون دکتری را به تعویق بیندازید این خواسته ی نهایی ۷۰درصد شرکت کنندگان دکتری امسال هست.

Moham
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

بهترین تصمیم. عالی! از مسئولان سنجش تشکر میکنم. سال پیش متاسفانه با تعویق های بی اثر فقط باعث نابودی زحمات کسانی شد که آماده بودند

مهرداد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Moham

آماده، پس چرا اینجایی؟ مگه نباید سرکلاست باشی! آماده

این کامنتو کجای دلم بزارم؟
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Moham

یه بنر هم سر در سازمان بزن! از طرف بچه محلاتونم تشکر کن

پری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Moham

موافق نیستم. نباید که فقط خودتون رو مدنظر قرار بدید. ماها که امسال آزمون دادیم تا اوایل آبان منتظر اعلام نتایج نهایی بودیم. بعد هم گفتن شاید تکمیل ظرفیت بخوره که نخورد سر جمع ۳-۴ ماه فرصت داشتیم برای مطالعه. امتحان کلاسی که نمیخوایم بدیم کنکوره یعنی اگه موفق نشدیم یه سال از عمرمون تلف شده. لطفا همه رو ملاک قرار بدید. نمیشه گفت که به من ربطی نداره.

Mh
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  پری

دقیقااااا

گلی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ

بچه ها ناامید نشید ایشون وظیفشون اطلاع رسانی طبق برنامه قبلیه، و تا زمانی ک ستاد کرونا تصمیم جدیدی به ایشون اعلام نکنند کارشونو طبق روال قبل انجام میدن. پس ناامید نشد و نهایت تلاشتونو بکنید. امید به خدا

مینا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

منم موافق تعویقم ولی حداقل پارسال چند نفر مثل اقای وهاب زاده و خانم عبدالهی و…. تعویق رو پیگیری میکردن امسال هیچ صدایی از هیچکس درنمیاد و اصلا موضوع نادیده گرفته شده

میلاد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

اون تعویق آخر بود که آقای وهاب زاده و چند نفر از مسئولین همراه دانشجوها بودن
امسال این تعویق اوله
سازمان سنجش اصلا محدودیتی برای تغییر زمان آزمون نداره

مانی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

شدیدا با نظر شما موافقم

پدرام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

#تعویق_آزمون_دکتری

تقریبا حداقل ۱۸۰ هزار نفر از داوطلبین آزمون دکتری شبانه روز در حال مطالعه هستند.
اینکه آزمون دوباره برگزار نشود در اختیار سنجش نیست و حتی در اختیار داوطلبین که بخواهند با ایجاد کمپین ها و هشتگ ها به این نتیجه برسند

حتی اگر تمام داوطلبین بگویند نه به آزمون دکتری، اگر شرایط آزمون موجود باشد آزمون برگزار می شود
صحبتم با همان داوطلبینی هست که شبانه روز در حال مطالعه هستند و دلم برای آنها می سوزد.

متاسفانه خبر تعویق آزمون داغ هست .
بنده نه مخالف تعویق آزمون هستم نه موافق.
شما دوستان بعداز جلسه آزمون وارد خانواده می شوید و خدای نکرده اگر حامل ویروس باشید… .
۱۲ روز مانده تا ازمون یا برگزار می شود یا نمی شود
«نمی شود» برای داوطلبینی هست که تا الان مطالعه نکرده اند. اما «می شود» برای داوطلبینی هست که خوب مطالعه کرده اند.
پیشنهاد بنده به شما اگر برای آزمون آماده هستی آمادگی خودتو حفظ کن و دور از جنجال #تعویق خوب مطالعه کن که خدای نکرده آزمون به تعویق نیفتاد یک سال زحمتت به هدر نرود.

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

من همین الان! زنگ زدم نهاد ریاست جمهوری بعد از ۴ دقیقه انتظار اپراتور برداشت. فقط گفتم داوطلب کنکور دکتری امسال هستم. نذاشت ادامه بدم و پرخاشگرانه گفت به تعویق نمی‌افته! داوطلبان با علم به موضوع کرونا ثبتنام کرده بودند و تعویق نمی‌افته!
اینها اصلا نمیفهمن کرونای جهش یافته چیه! یا نمی‌دونن ۱۸۰ هزار نفر یعنی چی! من آبادان هستم و وضعیت اینجا افتضاحه. اگه من آلوده بشم یا خانوادم به واسطه اینها آلوده بشن مگه براشون اهمیتی هم داره؟!!!

از دوسه خبرامروز سه اسفند کدوم باور کنیم؟!!
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

باید در جواب میگفتید…بله میدونستیم کورونا هست اما فک میکردیم تاریخ ثبت نام گذاشتید مجبوریم بنویسیم که جا نیفتیم اما مثل استخدامی که جون داوطلب مهم بود تعویق شد تا اوضاع کمی فروکش کرد بعد انجام شد یا آزمون دستیاری پزشکی تعویق شدگفتیم اینم شرایط مناسب میندازن و مهمه براشون جون جوونها…البته کسی رحم نمیکنه چه انتظاری داریم واقعا….میگفتید رای دادیم که لااقل بشنوید نه با پرخاش تلفن قطع کننید…..

داوطلب
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

باور کنید نذاشتن حتی بگم درخواست تعویق دارم. فقط حرف زد پرخاشگرانه و زرت قطع کرد. اصلا هاج و واجججج موندم

خواستار تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

خواهشا حساب جون مارو هم بکنید ؛ پارسال ۱۰ بار تعویق شد کسی اعتراضی نکرد ، با یک ماه تعویق چیزی عوض نمیشه فقط واکسینه میششم و خطر کمتر میشه ؛ درک کنید

حسام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

کنکور باید در موعد مقرر برگزار بشه.چون مث پارسال میشه و هیچ فایده ای ندارد

مخالف تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ

واقعا ممنون از تصمیمتون، با رعایت پروتکل انشاالله در موعد مقرر کنکور رو برگزار کنید

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

به همین خیال باااش

مانی
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

تعویق قطعیه

سارا
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

لطفا هزینه ثبت نام مارو پس بدین چن حاضر نیستیم با این شرایط کنکور بدیم

فاطمه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بله دقیقا

دکتری ١۴٠٠
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

فاصله گذاری اجتماعی در فضای بسته که تهویه ندارد باشد یا نباشد، یک متر یا ١/۵ متر -این را هم می گویند فقط، رعایت که نمی شود واقعا- چه فرقی می کند!!!
در فضای بسته بدون جریان هوای آزاد بعد از ٢ ساعت ماسک باشد یا نباشد همه مبتلا می شوند …
الان تازه نوع انگلیسی هم آمده نور علی نور
ولی خب بی اهمیت ترین مسأله جان آدم ها، فقط در برنامه های ایشان خللی وارد نشود!!!

پدرام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

#تعویق_آزمون_دکتری

تقریبا حداقل ۱۸۰ هزار نفر از داوطلبین آزمون دکتری شبانه روز در حال مطالعه هستند.
اینکه آزمون دوباره برگزار نشود در اختیار سنجش نیست و حتی در اختیار داوطلبین که بخواهند با ایجاد کمپین ها و هشتگ ها به این نتیجه برسند

حتی اگر تمام داوطلبین بگویند نه به آزمون دکتری، اگر شرایط آزمون موجود باشد آزمون برگزار می شود
صحبتم با همان داوطلبینی هست که شبانه روز در حال مطالعه هستند و دلم برای آنها می سوزد.

متاسفانه خبر تعویق آزمون داغ هست و ممبر پسند و خیلی از پیج ها و سایت ها هم از همین خبرها برای افزایش ممبر استفاده می کنند.
بنده نه مخالف تعویق آزمون هستم نه موافق.
شما دوستان بعداز جلسه آزمون وارد خانواده می شوید و خدای نکرده اگر حامل ویروس باشید… .
۱۲ روز مانده تا ازمون یا برگزار می شود یا نمی شود
«نمی شود» برای داوطلبینی هست که تا الان مطالعه نکرده اند. اما «می شود» برای داوطلبینی هست که خوب مطالعه کرده اند.
پیشنهاد بنده به شما اگر برای آزمون آماده هستی آمادگی خودتو حفظ کن و دور از جنجال #تعویق خوب مطالعه کن که خدای نکرده آزمون به تعویق نیفتاد یک سال زحمتت به هدر نرود.

nilofar
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

خواهشا به تعویق بندازین کنکور با یک ماه تعویق نه نخون ها میتونن بخونن و نه کسایی که خوندن فراموش میکنن و نه چیزی، اما تا آخر فروردین کنترل بیشتری نسبت به کرونا خواهد بود و مطمئنا شرایط نسبت به الآن بهترتر خواهد بود، خواهشا به سلامتی بقیه اهمیت بدید

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  nilofar

یکی نیست همین رو بگه این هایی که خوندن فقط به نفعشان چون میتونن جمع بندی کنن کسایی که نخوندن اخه با یکماه چیکار میتونن بکنن حتی اگر بخونن هم رقیبی برای کسایی که کاملا آمادگی دارن حساب نمیشن ،بله تعویق کنکور سال گذشته تا تابستان اشتباه بود میبایست همون اوایل بهار برگزار میکردن الان هم وضعیت کرونا خ بد که اگه شرایط قرنطینه و بستن راه های شهری مثل پارسال محکم گرفته بشه بعد عید نرخ کم میشه و خب با شرایط ایده آل تری همه سرنلسه حاضر میشن

خواستار تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

خواستار تعویق هستم .چه فرقی داره حوزه ها رو زیاد کنین مثلا .از یه طرف میگن دور همی ها رو کنسل کنید از یه طرف کنکور برگزار میکنن

اگر هم برگزار بشه پنجره ها رو باز میکنن مردمو مریض میکنن واقعا.لااقل تابستون برگزار بشه که پنجره ها هم باز باشه با جون ملت بازی نکن سنجش

باران
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

وقتی واکسیناسیون شروع شده!
وقتی واکسن ایران تا سه ماه دیگه تولید ک هیچ وعده صادرات دادن وزیر بهداشت!
وقتی پذیرش این ازمون برای مهر دیکه است! حتی برای پذیرش بهمن هم جا داره!!!
وقتی تمام شرایط نشون میده تابستون بعد شرایط به مراتب ایده ال تر از الان که در مرحله موج چهارم و گسترش کرونای انگلیسی هستیم.
وقتی سابقه برکزاری ۲۰ کنکور کشوری با جمعیت میلیوتی در مرداد ماه امسال رو تو کارنامه داریم که از مرگ سی نفر رسیدیم به سیصد چهارصد و…
طبق کدوم!! منطق!! و دلیل بخش ارشد علمی کشور که باید سرامد علم و اگاهی باشه! اینطور به تیشه ی مردم از داوطلبین تا کادر درمان ریشه میزنه!!!!با برکزاری کنکور!!!
اینهمه تصمیم کودکانه از کجا ناشی میشه؟؟؟

همینکه روز اول برنامه ریزی کردین برای اسفند که الان بحث تعویق باشه؟؟ خودش نشون از بینش ضعیف یا تعمدانه است!!
الان برگزاری کنکور فقط و فقط متوجه وزارت علوم و داوطلبین نیست!!
یک خانواده ،یک کادر درمان،یک ملت حتی یک جهان رو متاثیر میکنه!! پس با اصرار به برگزاری کنکور بیش از این ما رو از خودتون نا امید نکنید!!!! وزارت علوم و سنجش!!!!!

دکتری ١۴٠٠
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سنجش فقط برگزار کننده ست و تابع وزارت علوم و ستاد کرونا
وزارت علوم هم اگر واقعا برایش مهم بود که اسفند نمینداخت آزمون رو، حالا که انداخته با این شرایط که واکسن داره میاد و کرونای انگلیسی، اصرار نمیکرد به برگزاری و به تعویق مینداخت.
حضرات فقط فکر خودشانند!

Sina
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

تکرار تاریخ ؛ بجای بررسی منطقی و دادن پاسخ اصولی دوباره ادامه روند توجیه لحظه آخر ؛ ( میخواستیم برگزار کنیم شرایط حاد شد برگزار نکردیم ) سازمان اگر پاسخ قانع کننده ندارد سکوت کند بهتر است تا تکانشی برخورد کند بعد از این همه مدت به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داده نه شرکت کنندگان ؛ باید دید در ادامه بازهم به همین رأی پایبند خواهند بود …

حامد
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

چندشب پیش سازمان سنجش اعلام کرد بخاطر دیرکرد در ثبت نام ازمونها جریمه میشوید و مبلغ بیشتری باید برای ثبت نام بپردازید مطمئن باشید ازمون به تعویق خواهد افتاد و دوباره سیستم ثبت نام باز میکنن برای افراد جا مانده و با هزینه دوبرابر ثبت نامی میگیرن

الهام
اسفند ۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

زیاد مطمئن نباش چون سنجش اطلاعیه حتی در شهرهای خوزستان زده و پروتکل هاش هم اینه که حوزه ها رو زیاد میکنه و حتی اطلاعیه گرفتن برگه ورود به جلسه هم زده ،کلا این جماعت براشون مهم نیس با یکماه تعویق درس خوان های کنکور رقیب پیدا نمیکنن چه بسا در تعطیلی عید فرصت عالی براشون که فقط به جمع بندی برسند و هم اینکه قرنطینه خانگی مثل پارسال نرخ رو بعد عید کم میکنه عده ای میگن کنکور سال گذشته کار اشتباه بود بله اولا تعویق تا تابستان کار اشتباه بود دوما پروتکل خاصی رعایت نشده بود حتی ماسک به بعضی از داوطلبین داده نمی شد و یکسری وسط آزمون درآوردن؛تعویق کار درستی اما تا اواسط بهار اما دیگه دیر شده اطلاعیه کارت ورود به جلسه هم دادن و سنجش هزینه دوباره نمیکنه، من به شخص کنکور نمیدم
بعدم چجوری میگن کنکور دکتری بیچاره ما بچه های دکتری که اکثر مان مشتی بیکار هستیم و فقط قصد خواندن داریم ،بهتر واقعا دیگه هیچ دلیلی واسه ادامه تحصیل وجود نداره

تعوییییییق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

به نماینده های شهرتون در مجلس بگید برای تعویق پیگیری کنن

امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

دوستان به نماینده های شهرتون بگید پیگیری کنند برای تعویق

امین
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ

تهویه در فضاهای سرپوشیده باید باشه. در زمستان و سرما مشکل تهویه یک مشکل جدی است … لطفا حتما آزمون دکتری رو به بهار تعویق بندازید

مخالف تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

یک عده چون درس نخوندن کرونا رو بهونه میکنن.
حتی اگر کنکور اردیبهشت هم بیافته باز هم همینا میان سنگ گرونا رو به سینه میزنن دوباره خواهان تعویق میشن.
این افراد در سایر مواقع که همش بیرونن اما بحث کنکور که میشه ادای آدم هایی رو در میارن که یک ساله اصلا رنگ آسمون ندیدن و تو قرنطینه ان.
ما برای اون ور سال برنامه ها و کار و زندگی خودمون رو داریم نمیتونیم به پای تنبلی یک عده بسوزیم.

مرضیه
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

منم قبول دارم. باید کنکور برگزار بشه

Sina
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

شما تر بقیه خشک ؛ باهم خواهیم سوخت … تنها راه آزادی است

خواستار تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

خانم درس خوان اگر میخای بری کنکور بدی کرونا بگیری بری خانوادتو آلوده کنی چی.حتما تو خانوادتون کرونا نگرفته فوت نکرده که شوخی میگیری

مخالف تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

شما نیازی نیست نگران من باشی.
اگرم نگران خودتی می خواستی اصلا کنکور ثبت نام نکنی چون خیلی وقته که ستاد ملی کرونا اعلام کرده کرونا تا پایان سال دیگر با ما هست. پس می تونی تا پایان سال دیگه کنکور شرکت نکنی هر وقت کرونا کامل ریشه کن شد بیا کنکور بده
وقت و زحمات دیگران رو هم به خاطر خودخواهی های خودتون به باد ندین

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مخالف تعویق

مهندس بنده رتبه ۱۶ سال قبل هم هستند

خواستار تعویق

مهناز
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

مطمئن باشید چندروز دیگر سایت سنجش شبانه اعلام میکند بخاطر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ازمون دکتری به تعویق افتاده و تاریخ جدید ازمون متعاقبا اعلام می گردد

موافق مخالف تعویق
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

مطمئن نباش

سلامت
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

ان شاءالله … ولی خودمونم باید پیگیر باشیم

الی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهناز

محال است کار خودشون می کنن سازمانها و مدیران کشور را نشناخته اید

شهرام
اسفند ۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

همه چیز به ستاد کرونا بستگی دارد سازمان سنجش کاره ای نیست مطمئن باشید تعویق میوفته مگر جونمان را کف دستمان گذاشته ایم ک تو این شرایط ازمون بدهیم هر عقل سلیمی میگه ازمون تو یک شرایط بهتر بعد از پیک برگزار شود