موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

سکوت نمایندگان در برابر مسئله تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰

بسیاری از مسئولانی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تقلب در کنکور‌های سراسری سال ۹۹ معترض بودند، حال که نوبت به کنکور‌های ۱۴۰۰ رسیده است، برای پیشگیری از تکرار تخلفات گذشته سکوت کرده‌اند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش خبرگزاری دانشجو، هرچه به زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ نزدیک‌تر می‌شویم، زمزمه‌ها و صبحت‌های بیشتری را مبنی بر تعویق یا عدم تعویق آزمون دکتری ۱۴۰۰ می‌شنویم. تا چند سال قبل هیچگاه کسی درباره زمان برگزاری کنکور اظهار نظر نمی‌کرد و طبق تصمیم سازمان سنجش در تاریخ مقرر همه برای شرکت در کنکور به صف می‌شدند، اما با شیوع ویروس کرونا در کشور و از سال گذشته ورق برگشت.

بی‌مسئولیتی‌هایی که روزهای کرونایی را تلخ‌تر کرد

همگان حواشی و دغدغه‌های کنکور‌های سراسری سال ۹۹ را به خاطر دارند که تا چه اندازه مسئولان دانشگاهی با عدم تصمیم‌گیری صحیح و اطلاع‌رسانی‌های دقیق بر نگرانی‌های روز‌های کرونایی افزوده بودند. در آن طرف هم گروهی طبل عدم تعویق را می‌کوفتند و عده‌ای دیگر با تشکیل کمپین و ارسال نامه به این سازمان و آن وزارتخانه خواهان تعویق کنکور بودند.

بحث تعویق یا عدم تعویق کنکور بین مسئولان هم داغ بود و هرکدام در هر لحظه خبر‌های ضد و نقیضی را نسبت به دیگری اعلام می‌کردند، اما درنهایت این ستاد کرونا بود که با تعیین پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور‌های سراسری را نهایی کرد.

عدم رعایت صحیح پروتکل‌ها اعتراض مجلسی‌ها را برانگیخت

کنکور دکتری ۹۹ نهم مردادماه امسال پس از چندین بار تعویق برگزار شد و پس از آن مسئولانی که مخالف برگزاری کنکور در آن روز‌های حساس بودند، وقتی اعتراضات داوطلبان نسبت به رعایت ناقص پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی را دیدند، در مصاحبه و رشته توئیت‌های خود اعلام کردند که در چنین شرایطی نباید کنکور‌های ارشد و سراسری برگزار شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت علوم از جمله افرادی بودند که به حاشیه‌ها دامن می‌زدند و در این بین خود را مسئول‌تر و به‌فکر از دیگران نشان می‌دادند و بعد از برگزاری کنکور دکتری ۹۹ قاطعانه به داوطلبان برای تعویق کنکور‌های ارشد و سراسری دلگرمی می‌دادند. در واقع آن‌ها معتقد بودند که یا باید زمان برگزاری کنکور تغییر کند و یا پروتکل‌های بهداشتی اصلاح و روند نظارت بر اجرای آن‌ها در حوزه‌های امتحانی دقیق‌تر شود.

وقتی آمار ستاد کرونا با صحبت‌های داوطلبان همخوانی نداشت

کنکور ارشد ۱۶ و ۱۷ مردادماه و کنکور سراسری از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریورماه سال ۹۹ بدون هیچگونه توجهی به پیام‌ها، اعتراضات و توئیت‌های رنگارنگ نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون برگزار شد و درحالی که وزارت علوم، سازمان سنجش و حتی ستاد کرونا میزان رضایتمندی از برگزاری کنکور را بالای ۹۰ درصد اعلام کردند، اما صحبت‌های داوطلبان و گزارش‌های آن‌ها چیزی جز آن می‌گفت.

خلاصه آنکه داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها از نحوه برگزاری کنکور‌های سال ۹۹ آنچنان که باید راضی نبودند و حتی اگر اعتراضی به پروتکل‌های بهداشتی نداشتند، استرس و نگرانی‌های القایی را بر نتیجه آزمون سرنوشت‌ساز موثر می‌دانستند.

روز از نو روزی از نو

ماجرای کنکور‌های سال ۹۹ گذشت و مجدد به کنکور‌های سال ۱۴۰۰ رسیدیم، اما دیگر خبری از مخالفان و مسئولانی که آن زمان سنگ داوطلبان را بر سینه می‌زدند و جان آن‌ها برایشان اهمیت داشت، نیست. گویا با بسته شدن پرونده کنکور ۹۹ آن‌ها هم تمام توئیت‌ها، مصاحبه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های تلگرامی و اینستاگرامی برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنکور را در گوشه‌ای از خانه رها کردند.

اکثر داوطلبان خواهان تعویق برگزاری کنکور دکتری امسال هستند

در پیگیری‌های بسیار از نمایندگان مجلس و به ویژه اعضای کمیسیون آموزش دریافتیم که برای کنکور‌های سال جدید هیچ برنامه‌ای ندارند و اگر درخواستی باشد موضوع را پیگیر می‌شوند. درحالی که شنیده‌ها حاکی از آن است که جمعیت بی‌شماری از داوطلبان طی نامه‌ای به نمایندگان مجلس خواهان تعویق برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ شدند. طبق نظرسنجی‌های خبرگزاری دانشجو نیز بیش از ۹۷ درصد داوطلبان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در اسفندماه را با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور مناسب نمی‌دانند.

یکی از معترضان به عدم تعویق برگزاری کنکور دکتری به خبرگزاری دانشجو، اعلام کرد: شنیده شده که طبق قوانین برگزاری دو کنکور در یکسال ممکن نیست و این درحالی است که فاصله زمانی بین دو کنکور دکتری ۹۹ و ۱۴۰۰ تنها حدود ۷ ماه شده است. علاوه بر این اگر داوطلبی نتوانسته باشد در کنکور دکتری ۹۹ نتیجه مطلوبی کسب کند از زمان اعلام نتایج تا شرکت در دوره جدید کنکور دکتری تنها ۵ ماه برای مطالعه فرصت داشته که عادلانه نیست.

حال باید دید در این مدت زمان اندک باقیمانده تا برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند. در حال حاضر که با انتشار هر خبر از درخواست داوطلبان برای تعویق کنکور، سازمان سنجش اطلاعیه‌ای منتشر و از نحوه برگزاری تا زمان توزیع کارت ورود به جلسه می‌گوید. آیا مسئولان رای به تعویق آزمون می‌دهند یا پروتکل‌های بهداشتی را سختگیرانه‌تر از کنکور‌های گذشته ابلاغ و نظارت می‌کنند؟

ثبت‌نام
باخبرم کن!

348 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
F.m
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ق٫ظ

واقعا جون دانشجوبراشون ارزشی نداره . اخه چطوری میتونن تو یک فضای بسته پروتکل بهداشتی رو رعایت کنن ؟ ازاسترس کرونا مگه میشه آزمون داد

دکترای شیمی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

دوستان یعنی به تعویق هنوزم امیدوار باشیم؟ تمرکز تست زدن ندارم به مولا لعنت بهشون
اخه چرا این همه آزار و اذیت مگه ما چه گناهی داریم
اوضاع خب خوب نیست واقعا
اعلام می کنن برگزار میشه ولی چند ساعت بعد میگن هنوز قرار جلسه ایی برگزار بشه
خب رک و پوست کنده اعلام کنن یا برگزار میشه یا نمیشه بخدا روانی شدم… استرس راه استرس حوزه استرس خانواده هیچی برای سنجش مهم نیست بخدا

ناشناس
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکترای شیمی

دقیقا منم خیلی خوب داشتم می خوندم اما تمرکزم بهم ریخته انگار نه انگار ۵ماه خوندم اونم برای رتبه زیر۱۰ حالا با این شرایط و اوضاع که همش استرس بهمون میدن برگشتم مثل روز اولم که تازه کتابارو باز کردم

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

دوستان امروز ۶۹ نفر فوت شدند.
واقعا تعویقی در کار خواهد بود؟؟؟؟
چرا پس هیچی نمیگن؟
من مردم از استرس
اگر کسی خبر جدیدی داره لطفا بگه

عدالت آموزشی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

دیروز هم ۹۴ نفر! آمار نوسان داره و کلیت در نظر گرفته میشه و هنوز چیزی معلوم نیست حتی تا روز کنکور

N
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

بااین همه پوشش خبری چرا نمکی وستادکرونا سکوت کردن بااین شرایط که تعویق لازم؟!؟؟؟! امیدوارم درجلسه فردا تعویق دکتری اتفاق بیفته

دکترای شیمی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

خدایا خودت ما رو از این استرس نجات بده اخه چه گناهی کردیم

دکترای شیمی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

دوستان خواهش می کنم کمکم کنید برای تغییر حوزه چیکار کنم الان یه پی دی اف منتشر شده شهر ما حوزه نیست ولی شهر ما باید بره ابادان… من خانوادم اهوازه میتونم یه کاری کنم برم اونجا میشه تغییر بدم امکانش هست؟ خواهش می کنم کمکم کنید

ویکتاریون
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکترای شیمی

توی سامانه پاسخگویی سنجش درخواست بده. شاید بذارن تغییر بدی. چون این حوزه های منطقه شما بعدا اضافه شده و برای بعضی ها رو انگار خودشون تماس گرفتن، ممکنه باهاتون همکاری کنن.

دکترای شیمی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

دستتون درد نکنه واقعا دوست عزیز، درخواست دادم که اهواز باشه، چون تردد محدود هست واقعا برام امکانش نیست ابادان برم
دعا کنید لغو بشه واقعا توان این همه استرس ندارم

R
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

دیروز زبان رفتن کنار پنجره دستش سرد شده وسط بشینی انتشار!کافی یکنفر ناقل باشد ایشالا تعویق

H
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

گفتن بدتر نشه برگزار میشه داره بدتر میشه این ۲روز کوتاه نیاید واکنش داوطلبان مخیوان ببین به امید تعویق

سعید
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ق٫ظ

دوستان کرونای انگلیسی روز به روز بدتر میشه و باتعویق اوضاع بهتر نمیشه.مگر تابستان بعد واکسینه کردن برگذار کنن که بعیده.پس میان همون اسفند برگذار میکنن تمام شه بره.اصلا ذهنوتونو درگیر این مسائل نکنید. یا کنکور نرین یا اگه میخواین برین فرض بر برگذاری بذارین وبخونین. اگه هم تعویق افتاد بهتر.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

دوستان بدبخت شدیم.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه ریزی از پیش اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، آزمون‌های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

طبق این برنامه، آزمون پیش کارورزی پزشکی صبح روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۸:۳۰ و آزمون علوم پایه پزشکی عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. همچنین آزمون جامع داروسازی (۱۰۰ واحدی) صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۸:۳۰ و آزمون علوم پایه دندانپزشکی عصر جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

حالا چی کار کنیم، الان تو اسفند ۳تا آزمون وزارت بهداشت، دکترا و وکالت کلا ۵ تا آزمون دارن برگزار میکنند.
دیگه امکان کنسلی ۱% هم نیست.
چقدر بد تو این وضع.
فقط خدا بابد به داد ما برسه

دا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

اونا باتعداد کم الکترونیکی ازمونهاشون اگر دقت کنی ۱۴ و۱۵ اسفند و وزارت بهداشت برگزار میکند قبلا تعویق خورده باکنکور دکتری علوم هم متفاوت خواهشا ربط به دکتری ندین دکتری متفاوت از اونا
خواهشا بی دلیل بدون مستند الکی نگین

دکترای شیمی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  دا

جدی پس الکترونیکی هست… امیدمون به خدا باشه ان شالله ناامیدمون نمیکنه
دوستان با اعمال محدودیت ها و سخت گیری ها کاهش امار رو تا یک ماه دیگه شاهد خواهیم داشت پس اوضاع بهتر میشه خواهشاکسی نگه کرونا رفتنی نیست واقعا هم رفتنی نیست ولی حق ماست که توی اوضاع بهتری ازمون بدیم نه این اوضاع سیاه ما… ما توی شهرستان هستیم ترمینالم تعطیله ماشین شخصی هم نداریم نمیدونم تو این اوضاع چطور ما خودمون برسونیم اهواز تا حالا هم به من یکی و شهرم تماس نگرفتن بگن حوزه هست شهر شما پس قطعا اهواز هست لطفا به فکر خودتون تکی نباشید صد و هفتاد هزار ادم تو جای جای این کشور با شرایط مختلفی مواجه هستن پس لطفا به فکر شرایط ماهم باشید

عدالت آموزشی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

صبر داشته باشید. تهران اوضاعش داره هر روز بدتر میشه. خوزستان سیاه اعلام شده. سیسخت مدام داره زلزله میاد و مردم آواره شدن. اینکه تاریخی اعلام بشه با اینکه برگزار بشه یا نه خیلی فرق داره. پارسال کم نبود از این اخبار برگزاری «طبق برنامه»

نسرین چراغی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ

سلام. وقت بخیر: اگر آزمون دکتری با وجود تمام اظهارنظرهایی که میشه برگزار کنن در نتیجه آزمون وکالت که هفته بعدش هست برگزار میشه. ظاهرا سازمان سنجش خیلی اصرار بر برگزاری دارن!!

بهار
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

سوال من از مخالفان تعویق کنکور و مسئولین سازمان سنجش اینه ؟ شما جزء اقشار تحصیلکرده اجتماع هستین . بعد از یک سال داد و بیداد پزشکان و دانشمندان برتر دنیا مبنی بر قرار گرفتن در محیط پر جمعیت آنهم در فضای در بسته بیش از ۲۰ دقیقه ، خطر ابتلا به کرونا را تا چند برابر افزایش میدهد ، دوستان باز هم در مورد برگزاری کنکور در ۱۵ اسفند پافشاری میکنند ؟ آنهم در شرایطی که سرعت انتقال کرونای انگلیسی هفتاد برابر از ورژن چینی آن است و ما که در منطقه سردسیر زندگی میکنم و برودت هوا تا چندین درجه زیر صفر است و امکان باز شدن در و پنجره ها وجود ندارد ! نمیدانم چرا هم میهنان ما به درجه ای رسیده اند که مرگ و بیماری دیگران برایشان بی اهمیت شده است ؟ دلایل این بی تفاوتی و خودخواهی از کجا ریشه میگیرد ؟

بهار
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

امیدوارم وزیر بهداشت یادش بیفته وقتی از این طرف میگه اسفند سیاه در راهه و سعی کنید تا جائیکه ممکنه در فضاهای پرجمعیت با درب و پنجره بسته نباشین ، ولی از اون طرف میگه کنکور با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار میشه ؛ توقع نداشته باشه ما که هیچ ، مرغ پخته به خودشو ستاد کروناش نخندن !

عدالت آموزشی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

استوری های جناب آقای وهاب زاده رو ببینید متوجه میشید چرا داریم حرف از تعویق میزنیم!
به مصاحبه اخیر دکتر نمکی هم دقت کنید باز هم متوجه میشید چرا فقط ماسک زدن و ضدعفونی کردن مساوی با رعایت پروتکل و جلوگیری از ابتلا و بیشتر اوج گرفتن این موج چهارم نیست

علی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

فرصت کم بوده عقب بندازید دو کنکور در یک سال غیر ممکن است. غیر ممکن !!

آرش
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

برای بعضی از دوستان تعویق طلب کنکور دکتری از نون شب براشون واجب تره. بجای اینکه این همه حرص و جوش بخورین، دنبال کار باشین یا یه سال صبر کنین تا شرایط کرونا بقول خودتون بهتر بشه بعد کنکور بدین..

صنم ارزانی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

با سلام واحترام، دوستان عزیز مطمئن باشید اگه به تعویق بیافته شرایط بدتر میشه اینو مطمین باشید الان کرونای انگلیسی هم اومده شرایط بدتر شده ولی خوب تو این ماه دیگه شما مجبور نبودید آون کتابایی که از قبل خونده بودید بخونید باید کتابایی میخوندید که اصلا نخونده بودید

mordad
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان
تعویق افتادن آزمون دکترا هم موافق داره هم مخالف داره
هر کدوم هم به نوبه خود انتقاد پیشنهاد و نظرات دارن

متاسفانه هیچکدوم هم کوتاه نمیان پس بذارید تصمیم تاریخ آزمون بر عهده ی داور یا مسئول آزمون باشد
یعنی سازمان سنجش

....
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  mordad

سنجش خودش جزء مخالفای تعویقه!
هر بار توییتر تعویق ترند میشه شروع میکنه به چنگ زدن

عدالت آموزشی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mordad

خیر یعنی ستاد ملی کرونا و نهاد ریاست جمهوری

داوطلب دکترا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

باید از اول همه جوانب میسنجیدن بعد تاریخ اعلام برگزاری ازمون میکردن الان هم که اعتراض میکنیم باید شنیده بشه دو تا ازمون در یک سال شرایط بیماری واقعا برگزاری ازمون لجاجت محضه ولی با کی با جمعیتی که فقط میخوان تو موقعیت مناسب و عادلانه ای رقابت کنن

علیزاده
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

به مونا
میشه لطفا در مورد منبع خبرتون بگید
امیدوارم حدس و پیش بینی بر اساس وضعیت نباشه .حال همه مون داغونه چه موافق چه مخالف
پس لطف کنید یه کم شفاف تر توضیح بدید دقیقا چی شنیدید و از کجا شنیدید و اگر نمیتونید دقیق بگید حداقل یه جوری ما رو مطمئن کنید بی اساس دلخوشمون نکردید

Mh
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

تو ۳ ماه چطور این حجم درس رو جمع میکردبم؟؟من هر روز تا ۱۰ شب کلاس فشرده دارم آخه درسته؟؟؟؟

Mh
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

متاسفانه متوجه وخامت اوضاع نیستند #تعویق کنکور ۱۴۰۰ آزمون مرگ

دکترای شیمی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

دوستان عزیز خود وزیر بهداشت دیروز توی مصاحبه ی زنده اشاره کردن به این اینکه هر گونه تجمع در فضای بسته ممنوع هست بعد چطور میخوان برگزار کنن؟ یکم عجیب نیست؟

سعید
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

دوستان من پارسال قزوین کنکور دادم وضعیت بهداشتی راضی نبودم.اینکه بیان تهران چون پایتخت کشوره رعایت کنن ومصاحبه کنن دلیلی بر خوب بودن اوضاع توهمه جا نیست واینکه بیان بگن اگه وضعیت تهران پایدار باشه کنکور برگدار میشه عدالت نیست چون مگه فقط تهرانه؟بقیه کشور حساب نیستن؟شهرستان ما وضعیت کرونا از همه بدتره من چطور ۹۰کیلومتر راهو با اتوبوس برم کنکور بدم اونم بااسترس و……
درسته کرونا رفتنی نیست ولی واکسن که داره میاد.
ضمنا خیلیا کرونا دارن ولی بیمارستان بستری نیستن و اعلامم نمیکنن ومیان قاطی ماها میشن اگه من بدنم ضعیف باشه ازاون کرونا بگیرم بمیرم کی پاسخگوس؟

ایران
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام بچه ها
به پارسالیا سه بار تعویق دادن، مگه خونشون از ما رنگین تره؟!!!!!
الانم شرایط بحرانیه و این حق ماست که حداقل و حداکثر یه بار تعویق بدن،
بچه ها کوتاه نیاین

مهدی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

وقتی کرونا حالا حالاها هست تعویق چه معنی داره؟؟؟ چه ملت عجیبی هستیم

تابوت
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

شما و امثال شما ادمای عجیبی هستین، بعد عید و اردیبهشت پارسال بخاطر تعطیلی ها وضع کرونا بسیار بهتر شد، دو دوتا چهارتاس، تعطیلیا مثل قرنطینه عمل میکنه اگر مسافرت هارو کنترل کنن

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

عدم ورود کمیسیون آموز مجلس به تعویق آزمون دکترا ۱۴۰۰
این خبر رو دیدید؟؟؟؟؟؟
یعنی مجلس اصلا کاری با تعویق نداره و می گه وقت بررسی نداریم.

دوستان واقعا خبر خوشی در راه تعویق هست؟؟؟؟؟؟
خواهشا اگر می دونید بگید

nasim
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

اونایی که خودشون نمی دونن بیمار هستن چی کماکان یکی از مسولین بهداشت استان خراسان گفته طرف تستش منفی بوده و درنهایت به دلیل کرونا فوت کرده

سعید
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

سلام من پارسال کنکور دادم دانشگاه ازاد قبول شدم ولی نرفتم. اولا کسی که کرونا داره به نظرتون شرایط روحی و روانی و ذهنی ازمون دادن داره؟خوب میتونن ۳ماه بعد واکسن اومد داوطلبان کنکورم قبلش واکسینه کنن تاسلامت بیاد کنکور.مگه من کرونا داشته باشم میتونم کنکور بدم؟
دوما اخه وقتی ما تاابان ماه مشغول فرایند قبولی کنکور سال قبل بودیم عدالته الان بیایم اسفند باز کنکور بدیم؟از مرداد که ازمونو دادیم ذهنمون مشغول رزومه و مصاحبه و….. درگیربود ایا عدالته کنکوری که ابان نتایج نهاییش اومد باز الان برگذارشه؟امسال تو۳ماه همه فرایند ازمون تا نتیجه نهایی جمع وجور کردن پس میتونن تعویقم بندازن.

اطلاع رسانی مهم برای داوطلبان
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان در مورد تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان یه موردیو خدمت همه عرض کنم، تمام فرم رو با صداقت کامل جواب بدین چون با توجه به اطلاعاتی که دارم و شنیدم اگر داوطلبی به عمد فرم را با اطلاعات دروغ پر کند متخلف شناخته میشه و با اون برخورد میشه همتون هم اطلاع دارین کرونا چیزی نیست که شوخی کنین باهاش و بگین نه چه برخوردی …در هر صورت شرایط رو برای تمامی داوطلبان کنکور چه آنهایی که سالمند و چه آنهایی که بیمار شده اند فراهم میکنند که همه بتونن در کنکور شرکت کنند با در نظر گرفتن حوزه های مجزا برای افراد سالم و بیمار.
پس لذا خواهشمندم کسانی که علائم را دارند و مخصوصا کسانی که نتیجه تست آنها مثبت شده فرم مذکور را با صداقت تمام و کمال پر کنید چون اطلاعات تمام کسانی که نتیجه تستشان مثبت اعلام شده در دست وزارت بهداشت میباشد و در صورت شناسانی مورد تخلف برخورد شدید خواهد شد و حتی از کنکور محروم میشود چون بحث سلامت و جان انسانها در میان است. همچنین احتمال استفاده از دستگاه تب سنج و سایر موارد در قسمت ورودی حوزه ها وجود دارد.

مریم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

کارتهای ورود به جلسه رویت شده پس جمعه بعدی امتحانه !

داوطلب
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

کجا رویت شده؟؟
فقط اطلاعیه و فرم خود اظهاری اومده که همیشه طبق روال می اومد. کارت ی در کار نیست فعلا… شایعه نکنید عزیزم

دا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چرا الکی حرفی میزنید کارت گفته ۱۲ اسفند و اگرتعویق بشه ایشالا تعویق میره برای سال ۱۴۰۰

تیما
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سوال ها که رویت نشده خانم! ضمنا کارت ها ۱۲ اسفند قراره رویت بشه.
پارسال هم که رویت شد هیچ اتفاق خاصی نیفتاد، فقط تعویق خورد.

مهتاب
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آااافرین مریم جون! چقدرررر تو بااااهوشی. ببخشید که بقیه کور هستند و نمیبینن! حتما استعداد رو ۱۰۰ میزنی!

Neda
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

به جون خودتون نه به خانواده ها رحم کنید نرید سر جلسه من تا روز آزمون پامو از خونه بیرون نزاشته بودم وقتی رفتم آزمون دادم کرونا گرفتم و باعث شدم مادرم هم بگیره و الان ندارمش و جونشو از دست داد خانواده من فقط خودمو مادرم بود

aylar
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

با سلام. اونطور که پیام ها و نظرات دوستان رو خوندم متوجه شدم که در هیچ کدوم از حوزه ها پارسال پروتکل بهداشتی رعایت نشده.من خودم تو یه کلاس ۳۰ نفره افتاده بودم که از شانسم ۱۵ نفر غایب بود ولی یک نفر که هی سرفه میکرد دست بر قضا کش ماسکشم پاره شد و تا آخر جلسه بدون ماسک نشست.نه مراقبی براش ماسک دیگه داد نه صندلیشو عوض کردن. اتفاقا تعویق کنکور پارسال بد هم نشد،قبول دارم کمی فرسایشی شد ولی برای خیلی از دوستان که تازه دفاع کرده بودن فرصتی برای مطالعه ایجاد شد.من خودمم مطالعم تو این تعویق های کنکور بیشتر شد و تسلطم بر مطالب بیشتر شد و باعث شد رتبه خوبی بیارم.هر چند که تا آخر ابان ماه درگیر مصاحبه و نتیجه نهایی بودیم.که من خودم متاسفانه از دانشگاه دلخواهم قبول نشدم.و بلافاصله بعد از اعلام نتایج نهایی سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کرد.حداقل یک فرصتی برای ریکاوری میدادین جناب سنجش!!! جالبه که بعد ازمون دکتری از مرکز بهداشت بامن تماس گرفتن که شما کنکور دکتری شرکت کردین علائمی مثل سرفه یا عطسه دارین گفتم نه گفتن خوب پس کرونا نگرفتی!!! رعایت پروتکل و نگرانی سلامت جان ما براشون در همین حده دوستان.نه تستی نه آزمایشی.فقط در حد یک سوال و جواب. قسمت جالبتر اینجاس که کنکور کارشناسی و ارشد بعد از کنکور دکتری ثبت نام کردن و دو هفته بعد از ثبت نام زمان برگزاری این دو کنکور تغییر کرد ولی از همون اول زمان کنکور دکتری تو همین ۱۵ اسفند مونده و… ادامه نظر»

مونا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

بچه ها به زودی منتظر خبر خوش باشید…..

(موثق)

مینازارع
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام
واقعا؟

زهرا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

الکی یا‌‌جدی؟

مونا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اگه خدا بخواد جدیه جدیه
توکلتونو ب خدا بدید
روز موعود نزدیک است
این پیام من پس ذهنتون باشه

زهرا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

دو روز مونده به کنکور؟هنوز‌میگین‌تعویق؟

ارزو
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

واقعاااا ؟؟؟ من تو این چن روز بخدا از استرس مریض شدم . انشااا… ک ب تعویق بیفته

تارا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

منم مریض شدم

عدالت آموزشی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

خبر خوش تعویق برای موافقین یا خبر خوش برگزاری برای مخالفین؟!
ممنونم میشیم منبع موثقتون رو اعلام بفرمایید

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

خدا از دهنتون بشنوه
یعنی میشه خبر خوش شما، تعویق کنکور به بعد از عید باشه؟؟؟؟؟؟
خواهشا بگید از کدوم منبع خبر رو شنیدید؟
من دیگه امیدی به تعویق ندارم

مونا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

خبر خوش برای تعویق آزمون هست

موثقه مطمین باشین تا چند روزه اینده کام همه تون شیرین میشه

عدالت آموزشی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

امیدواریم

ساره
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

توروخدا خبری دارید؟
من سه روز تپش قلب دارم چرا هیچکس صدامون نمیشنوه

ایران
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

دوست عزیز مطمئنید؟!! چون در پیشگاه خدا باید جوابگو باشید

مونا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

۹۵ درصد بله اطمینان دارم
دوست عزیز من خودم متقاضیه ازمون وکالتم مطمین باشید با روحیه ی کسی بازی نمیکنم
به امید موفقیت و سلامتیه کل کشور

هلیا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

من خوشبختانه مشکلی با حوزه ی امتحانیم ندارم ولی واقعا مسولی که امتحان میذاره نباید فکر کنه اگر کسی حوره امتحانیش با محل سکونتش متفاوت باشه اونم روز جمعه باید با این اوضاع کرونایی با چه خطراتی باید خودشو برسونه واقعا باید فکری به حال حمل ونقل داوطلبا بشه

سعید
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

من باید از شهرستان ۹۰کیلومتر راهو برم تامرکز استان ازمون‌بدم. پارسال انصافا استرس زیادی کشیدیم و بیشترین پروتکلی که رعایت شده بود فاصله گذاری صندلی ها بود. نه الکلی وجود داشت نه ماسکی میدادن .فضای پراسترس مخصوصا الانکه کرونای انگلیسی براجووناس بدتر شده. اگه من ناقل باشم از کجا مشخص میشه شایددعلائمش بعد ازمون مشخص شد.

ساره
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

من کنکور قبلی یکی از دانشگاه های مطرح تهران حوزه ام بود
خدارو گواه میگیرم حتتتتتی توی راهرو ورودی کلاسا تو فاصله کم دو طرف صندلی گذاشته بودن اییییییینقدر نزدیک هم بودیم کلی به مراقب ها التماس کردیم ما رو ببرید جای دیگه کفتن روی صندلی هاتون بشینید!

رزی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

امروز در اکثر شهر های ایران شاهد برودت هوا و بارش سنگین برف هستیم
با غلو سازمان سنجش در مورد افزایش حوزه های امتحانی هنوز هم بسیاری از شهرها باید به مراکز استان برای آزمون مراجعه کنند
آیا با این شرایط امکان تهویه و رفت و آمد بسیار سهل نیست؟!

mordad
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

# تعویق_ نه

محمد رضا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  mordad

تعویق آری آری آاااااااااری

کیانمهر
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

سلام دوستان صبح همگی بخیر. من پارسال کنکور دادم.امیدوارم که همه دوستان در صحت و سلامت کامل باشند. کنکور پارسال واقعا از نظر روحی و روانی همه ما رو به هم ریخت. به خاطر انتخابات مجلس از دوم اسفند به نهم. و سپس از ۹اسفند به ۳۰ فروردین بعد به خرداد سپس به تیر و در اخر به مرداد منتقل شد. خیلی از بچه ها بریدند. خواستم تجربیات پارسال رو خدمتتون عرض کنم.
با تعویق کنکور به فصل های گرم سال اندکی از دوستان مجددا اعتراض سر دادند که در شهر های ما هوا گرم است و ما نمیتوانیم ازمون بدهیم
در حوزه امتحانی ما در مرداد ماه که در شمال کشور قرار داشت هیچ وسیله خنک کننده ای وجود نداشت و ما بخار پز شدیم
خیلی از دوستان در هنگام ازمون ماسک نداشتند
سوالات همان سوال های اسفندماه بود و امکان تقلب بسیار بالا بود
در حوزه ما چیزی مشاهده نشد ولی در حوزه های دیگر بعضا گزارش گوشی موبایل داده شد
ترم بسیار دیر شروع شد ۱۸ ابان. و فشار وحشتناکی به ما تا دی ماه که امتحانات پایان ترم بود وارد گردید

ساره
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  کیانمهر

ما هم در مرداد بدون خنک کننده امتحان دادیم خنک کننده حوزه خراب بود اما تمام درها باز بود پنجره ها باز بود و خیالمون کمی راحت! تماااام دلایل شما درست اماجان مسلمان بر هرچیزی اولویت دارد ! حرمت دارد!

nasim
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ

سلام خواهشا آزمون های اسفند به تاخیر بندازین مسئله خوندن نیست من به شخصه هزینه کردم کلاسم رفتم تا اونجایی هم که باید امادگی داشته باشم دارم ولی از نظر روانی واقعا استرس شدید داریم این شرایط آزمون دادن عادلانه نیست

Leo
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ

وضعیت خوزستان سیاه شده ,اگه مسئولین شرف داشته باشن به تعویق میندازن این امتحان لنتی رو / همه تو خونه مریض دارن , من که در این تاریخ امتحان نمیدم چونکه همه دارن کرونای انگلیسی میگیرن

مهتاب
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Leo

خودت داری میگی اگه….

محمد رضا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ق٫ظ

سنجش با اصرارش به برگزاری کنکور دکتر اسفند خودشو داره از چشم همه می اندازه
تعویق تعویق تعویق

مهدی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ق٫ظ

فرض کنیم پروتکل های داخل سالن رعایت بشه
واقعا تکلیف تجمعات بیرون از سالن ها چی ؟؟؟

مریم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

یک درصد فکر کن داخل سالن میتونن پروتکل رعایت کنن
پارسال میخواستن چهره رو با عکس مطابقت بدن همه ماسکها رو ریختن به هم
پارسال هم موج سوم راه انداختن حالا هم قصد دارن موج چهارم راه بیاندازن

ناشناس
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ

سلام من بخاطر مادرم که ناراحتی قلب داره نمیتون ازمون رو شرکت کنم
مادرم میترسه اجازه نمیده بیام ازمون
میگه عید رو به عزا تبدیل نکن
خواهشا ازمون دکتر و وکالت رو به تعویق بندازید

رودابه احمدی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ

سلام خواهشا به تعویق بندازید….بنده با آمادگی کامل که دارم ولی اگر ۱۵ اسفند آزمون برگزار بشه شرکت نمیکنم‌چون خواهرم تومور مغزی دارند نمی توانم ریسک کنم….از شما خواهشمند به تعویق بندازید آزمون دکتری ۱۴۰۰ را

حافظ
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

بقران امادگی نداری وگرنه این ازمون به اندازه کار یک روز یک فروشگاه هم خطر نداره که در طول کرونا بارها رفتید برا خرید

علی
اسفند ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  حافظ

در بین اشنایان ما بود کسی که بعد از جلسه کنکور کرونا گرفت و خودش و پدرش فوت شدند ….بسیاری ا زهمون موارد ایتلا هم از کار های روانه مثل بانک و فروشگاه و … است که شما بی خطر میدونید

بهار
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ

خواهشا عاجزانه تقاضا داریم کنکور و تعویق اندازید
کرونا انگلیسی وحشتی بدتر انداخته تو جونمون
شرکت در کنکور به چه قیمتی ….

گلی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

دوستان لطفا امیدتونو از دست ندین، سنجش از عمد زودتر اعلام کرده ک ببینه سکوت میکنیم یا نه، لطفا ب تلاشتون ادامه بدین. مطمئن باشین صداتونو همه میشنون

داوطلب کنکور دکتری حقوق
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

سلام، امروز برام پیام اومده که کارت سلامت و ورود به جلسه تون رو دریافت کنید، امتحانم همون ۱۵؛ فکر نمی‌کنم دیگه امیدی باشه واقعا…… فکر می‌کنید ممکنه تاریخ تغییر کنه با وجود این اولتیماتوم ها؟؟!!!

عدالت آموزشی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

پیگیر باشیم و پافشاری کنیم بله

زهرا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

فکر کنم وقت تلف کردنه بشینم دو تا تست بزنیم توکل بر خدا

زهرا
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

بنظرتون اینجا کسی میاد پیگیری کنه حرفامون

baran
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

با۰۲۱۶۱۳۳تماس بگیرین

A
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

دوستان
تقریبا یه ساعت پیش یه نظر گذاشتم
الان دوباره داشتم نظرات را میخوندم
ک یه نگاه ب نظر خودم انداختم
متوجه شدم یه سری جمله ها از نظر قبلیم حذف شده

M
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

بااصراری که سنجش داره برای ۱۵ اسفند

میدان علم داره تبدل به میدان شهدامیکند

و بش مرگ وزندگی.صدای ازپاسخ مسئولین نیست

وستادکرونابااین همه پوشش خبری هنوزدستورتعویق نداده

محمد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

شما رو بخدا به تعویق بیندازید. کدوم استرس را در آزمون تحمل کنیم. استرس کرونا یا استرس خود آزمون را‌‌

محمد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

لطفا به تعویق بیندازید کنکور دکتری را. بخدا جلسه آزمون غیراز استرس چیزی دگه برایمان نداره.‌استرس کرونا یکطرف. استرس خود امتحان هم یکطرف

سعید
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

دوستان اینا بمحض گرفتن آزمون میگن بگیرید وببنید که کرونا اومده تا در خونه هاتون و شهرهارو تعطیل میکنن…ولی تا زمانی که امتحان گرفته نشده خبری از تعطیلی وکرونا نیست ولی بمحض گرفتن کنکور سریع آمار ۹۲ نفری رو به ۱۸۰ میرسوند که بازارو کسبه بسته بشه که کرونا اومده پشت در خونه

میثم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

وای خدایاااا از هر جنبه نگاه کنی برگزاری کنکور تو این اوضاع کرونایی عقلانی نیست اما بعضیا سرشون و کردن تو برف بعد از کشته شدن همه ماهارم میان میگن ما مخالف بودیم فلانی نذاشت هی پاس میدن بهم اخرشم ما و خانواده هامون که عزادار شدیم به فراموشی میریم ممنونم سیاست مداران جمهوری اسلامی ایران بالاخره بچه های خودشون که نیستن اونا اونور ابن نه کنکوری نه امتحان حضوری تو این شرایط کرونا نگران ما مردمم نیستند نگران خانواده ها و داوطلبینیم که مریضی زمینه دارنم اصلااااااا

خواستار تعویق
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

خواستار تعویق هستیم ،خواهشمندیم صدای ما را به مسئولان برسونید.
وقتی گروه سنی ما در معرض خطر هست ومیدونیم اگه شرکت کنیم ،امکان ابتلا هست ،چرا برگزار میشه!!
عاجزانه خواهشمندم هم به فکر دانشجویان هم به فکر کادر درمان باشید.

baran
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

با شماره۰۲۱۶۱۳۳تماس بگیرین بگین

از مخالفین تعویق
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

خدایاااا یعنی قراره امثال شماها دکتری این مملکت بشه تا چند روز پیش که همه میگفتن از ترس کرونا شرکت نمیکنیم مبادا مبتلا بشیم الان چطور یه شبه همه مبتلا شدن و خیلیا هم مشکوک به کرونا! یعنی یه عده حاضرن پا رو همه چی بزارن و با دروغ و هزار روش دیگه به خواستشون که تعویقه برسن. یهو همه کرونایی شدن یهو همه زلزله زده شهر سی سخت شدن یهو همه خوزستانی شدن، مسخره نیست؟ این رفتارا از کسانی که میخوان بسلامتی دانشجوی دکتری این مملکت بشن بعیده و جای تاسف داره چه مخالفین چه موافقین هر کسی دلایل خودشو گفت دیگه باید منتظر موند یا برگزار میشه یا به تعویق میفته. پس اونایی که دم از انسانیت میزدن و مخالفین تعویق رو خودخواه میدونستن که با کنکور جون خیلیا به خطر میفته و کرونا زیاد میشه از انسانیتتون استفاده کنید و اگه کرونا گرفتین سر جلسه نرین که بعید میدونم و فقط نمایشی بیش نیست جهت ترسوندن بقیه شرکت کنندگان که دیگه دستتون به جایی بند نیست فقط میخواید با ترسوندن بقیه شرکت کننده ها و ایجاد تنش کنکورو لغو کنین!!!!

فریناز
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

دکتر یوسفی‌پور هم پست ‌و استوری گذاشتن که به عنوان یک متخصص عفونی، مخالف برگزاری هر گونه آزمون در شرایط فعلی هستن! تا زمانیکه شرایط پایدار بشه. بعد گفتن که مسئولان باید بپذیرن که برگزاری تجمعات به هر شکل و به هر عنوان اشتباهه.

مطمئنن ایشون بیش‌تر از مخالفین تعویق واقفن که با وجود دو تا ماسک در ۴ ساعت در فضای بسته‌ی بدون تهویه، احتمال انتقال بیماری خیلی بالاست! با رعایت هیچ پروتکلی هم نمیشه جلوشو گرفت. خدا میدونه با این آزمون‌هایی که بهمن و اسفند ماه برگزار کردن (با رعایت پروتکل‌هاشون که بعضی از دوستان صحبتشو میکنن!!!)، گرفتار چه موجی شدیم!

تارا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فریناز

حالا ابشالاه که به تعویق بندازنش

اسلامی
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فریناز

در آزمون استخدامی هم مدعی رعایت پروتکل بودن اما از صف ورود به جلسه گرفته تا چیدمان صندلی هم پروتکل‌ها بخوبی اجرا نشدند

A
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

دوستان دکتر بریم سر تست و جمع بندی
اینا کنسل نمی‌کنند .
ده تا ماسک هم بزنید.
اگه قرار بود برای ما کاری انجام بدن ، تا حالا انجام داده بودن.

النازشهیر
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ

کاش که این مسئولین یک بار فقط و تنها یک بار خودشونو جای خونواده های ما میزاشتن اونوقت میفهمیدند که تک تک ما داوطلبان دکتری نه تنها برای خونواده های مان نگرانی داریم بلکه برای خونواده هموطنان دیگ مون هم وجدان داریم و نگران هستیم…زیرا که همه انسانیم … خدا خودش کمکمون کنه… شرایط واقعا سخت و نگران کننده است…

حمیدی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

لطفا صدای ما دواطلبان رو بشنوید
اگر جان ما برای براتون ارزش داره

قاسم تبار
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ

چرا باید تعویق شه، بنده مخالف تعویق هستم، فقط باید پروتکل ها رعایت بشه.

مریم
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  قاسم تبار

سلام من می‌دونم که تعویق انجام نمیشه ولی یه سوال از شما دارم خدایی غیر از ماسکی که یه سریا میزنن و یه عده هم نمی‌زنم کدوم پروتکل رو شما دیدین؟من سه ماه پیش آزمون استخدامی شرکت کردم باید ورودی دانشگاه رو می‌دیدین. همه به هم چسبیده بودن . اگه خودم ندیده بودم حداقل اسم پروتکل واسم قشنگ بود ولی الان مضحکه…..

علی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

چرا مسئولان اسرار دارند که کنکور دکتری در اسفند برگزار شود ۳ه ماه دیرتر که هوا گرمتر است برکزار شود لطفا به فکر مردم باشید در اکثر کشورها در مورد واکسن زدن صحبت میشود اینجا باید سر چه برگزاری کنکور چانه زتی کرد

سعید
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ

سلام من پارسال شرکت کردم ۳ روز بعدشم تستم مثبت شد تا دم مرگ رفتم و برگشتم هنوز هم درگیر عوارض بعدشم ، اصلا شرایط مناسب نیست لااقل وا میستادن تا تعدادی واکسن رو دریافت کنن بعد ازمون دکتری رو برگزار می کردن ، جون این قشر فرهیخته و آینده ساز کشور واسشون اهمیت نداره …..

علی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ

هیچ گاه در این مملکت تصمیم درست گرفته نشده است سال گذشته به هیچ وجه پروتکل ها رعایت نشد در یک اتاق بیش از ۳۰ نف جا داده بودند قطعا امسال هم همان وضعیت را خواهیم داشت لطفا آزمون دکتری ۱۴۰۰ را به تعویق بیندازید وضعیت خوب نیست.

اسماعیل
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

همگی با هم واکسن میزنیم بعد سر جلسه میریم .
با عقب انداختن ۲ ماهه ازمون

محمد sh
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

فک میکنی ۲ماه وافیه،اگه یه واکسن باشه باید ۱سال صبر کرد،من میگم روزهاشو بیشتر کنن،یعنی توی هر روز تعداد کمتری رشته باشه

شیرین
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

من الان با شهر محل آزمونم ۷۰۰ کیلومتر فاصله دارم و تو این شرایط مجبورم با اتوبوس سفر هم برم…چون نوشتن هیچ درخواستی برای مکان آزمون پذیرفته نمیشه…اگه کرونا نداشته باشم هم تو راه میگیرم…کاش حداقل میذاشتن مهمان امتحان بدیم

تعجب!
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیرین

مگه تو چه استانی هستید که ۷۰۰ کیلومتر تا مرکز اون استان فاصله دارید؟

عبدالمجیدموسوی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

با توجه به اینکه آمار فوتی های کرونا کم شده بهترین کار را سازمان سنجش انجام داده است حالا امتحان برگزار نشود کی برگزار شود آمدیم تا دو سال دیگر آمار به صفر نرسید، در نتیجه آزمون دکترا در موعد مقرر کار درستی می باشد، از طرف یک داوطلب شرکت در کنکور ۱۴۰۰ دکترا، موفق باشید.

دانشجو
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ

چند روز پیش تماس گرفتن و حوزه آزمون رو برای من تغییر دادن . خوزستان هستم و اوضاع روبه سیاهیه .. من چی بگم الان

عبدالمجیدموسوی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

باتوجه به اینکه آمار فوتی ها کم شده بهترین موقع برای کنکور دکترا میباشد.

مه سیما
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

دوست عزیز امار فوتی مهم نیست امار مبتلا نگاه کن با این هوش میخوای استعداد بزنی

خودم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان
من دوتا بچه دارم و با جمع کردن دقیقه دقیقه از زمان در طول شبانه روز درس خوندم و رزومه جمع کردم .اما اگر تعویق نباشه نمیرم امتحان بدم چون در این شرایط یه جور خودخواهی هست و جان خانواده ام در خطر هست .
برنامه ریزی سنجش از ابتدا اشتباه بوده باید پیش بینی فصل سرد سال و فضای بسته رو میکرد .
تعویق باشه برنامه ریزی یه عده به هم می ریزه.
تعویق نباشه جان داوطلبان در خطر هست ، کسایی که اکثر وقتشون داشتن مطالعه میکردن و تلاش داشتن.
با آرزوی سلامتی تک تک داوطلبان.

یک عدد تعویق چی هستم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ

من تعویق رو به خاطر درس نخوندن میخوام و هیچ اِبایی هم از گفتنش ندارم چون دیر شروع کردم وقت کم اوردم. بذارن کنکور اواخر تابستون برگزار بشه مگه چه ایرادی داره که حالا حتما باید اسفند ازمون باشه؟؟؟

....
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

الان دیگه نون توش نیست براشون فقط بحث جونه که اونم ارزشی نداره!

جان وین
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

بابا بندازن بعد عید ک شرایط بدتره زودتر بگیرن تموم شه بره روز ب روز ب پیک چهارم بیشتر نزدیک میشیم اجتناب ناپذیرم هست و منتظر فاجعه باشید اما بهترین تایم برگزاری همین اسفنده

محمد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  جان وین

هوا خوب باشه، پنجره و گردش هوا باشه حداقل، نه الان که چهار ساعت در فضای بسته باید آزمون داد بدون گردش هوای تازه!

محمد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ

لطفا تعویق بندازید شما روبه همه مقدسات قسم میدم لطفا

یاس فاطمی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ

#تعویق_آزمون‌ها

دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

دوستان شبکه خبر گفت ورود و خروج به خوزستان ممنوعه‌ پس چه طوری آزمون میگیرن! ممکنه تعویق بشه؟

م.م
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

تعویق لطفا کرونامیکشه فقط

نیر
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

تعویق را زودتر اعلام کنین .این همه استرس کافیه .بندازن تیر ماه .مثل پارسال و خلاص که تا اون موقع تکلیف واکسن هم معلوم بشه

دانشجو
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

لطفا کنکور دکتری را به تعویق بیندازید.
با توجه به عدم امکان تهویه هوا در این فصل سلامت داوطلبین در معرض تهدید قرار دارد.
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری
#تعویق_آزمون_دکتری

م
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

چرا از انگلیس فقط باید کرونا شومش از فرسخ ها به ما برسه؟؟؟؟

...
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

خواهشا تعویق

ماحی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

#تعویق آزمون دکتری وزارت علوم ۱۴۰۰

......
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ

دارن حوزه های آزمون رو آماده می کنن شما دنبال تعویق هستین

N
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ

دوستان فارس من خبر امروزش از دغدغه دوستان داوطلب دکتری خوزستانی گذشته که از دکتر نمکی درخواست داشتن برای تعویق سری به فارس من بزنید
هنوز جای امیدواری هست برای تعویق دکتری

نیکی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

من پدرم در آی سی یو بستریه به خاطر کرونا
و خانواده ام به شدت درگیر کرونا
واقعا الان وقت برگزاری نیست
تابستان حجم بیشتری واکسینه میشن و اوضاع قطعا بهتر میشه
از تهران

داوطلب دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیکی

واکسن روی کرونا انگلیسی موثر نیست

مسعود
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

داوطلب دکتری گرامی منبع این خبر شما کجاست؟

baran
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

واکسن ایرانی خنثی میکنه انگلیسی رو

تعجب!
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

الان برام اس ام اس زیر اومد:

آقای ——-
پرونده: ——
اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل مشاهده است. همچنین تقاضا می شود تا داوطلبانی که به صورت قطعی به بیماری کرونا مبتلا هستند و علائم بیماری آنها از تاریخ ۹۹/۱۲/۱تایید گردیده تا تاریخ ۹۹/۱۲/۸فرم خوداظهاری بیماران مبتلا به کرونا را در درگاه این سازمان تکمیل نمایند. برای اطلاع از شرایط و جزئیات برگزاری آزمون اطلاعیه را به دقت مطالعه بفرمایید.
sanjesh.org

لشکری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تعجب!

برای منم اومده برگزار میشه پس

baran
اسفند ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  لشکری

پارسال یه روز قبل آزمون لغو شد

مریم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  تعجب!

سلام برای من هم اومد.

باران
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تعجب!

برای من هم اومد

تعجب!
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  تعجب!

به نظرم برگزار میشه و تعویقی در کار نیست.

...
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  تعجب!

دوستان دوستان کارتی نیومده هنوززززززز فقط اطلاعیه خوداظهاری و فرم افراد مبتلا به کورونا تو سایت هست…..

باران
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

وقتی سالم بودم نمیخواستم شرکت کنم…وقتی حال الانم رو میبینم و خفگی گلوم رو….اگه تا اون روز نمیرم قطعا شرکت میکنم ازمون رو….فکر نمیکنم جامعه با مبتلا شدن چندین ادم بی درک و بی منطق اتفاقی براش بیوفته….دانشجویی که درک نکنه تعویق مطالبه ملی ست همون بهتر که کلا به دانشگاه پاش نرسه چون ب مراتب خطرناکتر میشه تصمیماتش#تعویق_کنکور_مطالبه_ملی ست

یک عدد تعویق چی هستم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ

چی میشه آزمون به تعویق بیفته تا ما هم دو صفحه بیشتر از جزواتمون را بخونیم؟
کرونا که هست ولی ما وقت بیشتر میخوایم که حداقل دست خالی نریم سرجلسه. بابا یه دو سه ماه تعویق بدید دیگه.

آزاد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

چرا مسخره میکنید واقعا فکر میکنید دلیل ما این هست

یک عدد تعویق چی هستم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آزاد

نه مسخره نکردم چون من واقعا درس نخوندم و زمان اضافه لازم دارم. تعویق رو اصلا به خاطر همین میخوام خب خیلی از داوطلبای دیگه هم قطعا همینطورن

داوطلب دکتری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

۴ ماه وقت داشتی نخوندی؟

داوطلب دکتری1400
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

واسه من همین الان از سازمان سنجش پیامک اومد. اطلاع رسانی زمان دریافت کارت ورود به جلسه و خود اظهاری کرونا

مطلبی آذر بنابی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

ظاهراً مرگ و زندگی ما با کنکور گره خورده. جانمان. ا فدا می کنیم و عده ای نان کنکور را می خورند. …..

سام
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

باید به تعویق بیفته
تو پیک کهارم هستیم
ترو خدا با جون جوان ها بازی نکنید
هیچ لینک و ارگانی ام نیست بشه صدامونو بهش برسونیم
تعویق تو پیک چهارم کار عقلانی عه هست

شهاب
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

با سلام.بنده هم خواهان تعویق برگزاری کنکور دکتری هستم.داوطلبهایی مثل بنده که ساکن استان سردسیر اذربایجان شرقی هستند چطور باید در این اوضاع و با شرایط اب و هوایی سرد که به هیچ وجه اجازه باز گذاشتن در و پنجره رو نمیده ازمون بدن؟؟؟متاسفانه خبرهای یکی دو روز اخیر حاکی از این هست که چند نفر از هم استانی های ما هم مبتلا به کرونای انگلیسی هستن و این مسئله به خودی خود بر استرس و نگرانی ما اضافه کرده.چطور انتظار دارن مسئولین که با این اوضاع در کنکور شرکت کنیم و نتیجه مطلوب بگیریم

مریم
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب

سلام .شهر اصفهان هم کرونای انگلیسی اومده ( از دیروز ۲مورد ابتلا داشتیم) توی اخبار میگن اوضاع خوب نیست ولی انگار واسه کنکور خوبه !!!!!!

تارا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شهر ماهم اومد

گلی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

سنجشم چون میبینه اطلاعیه جدیدی ستاد کرونا نداده ، طبق روال وظائفشو انجام میده، لطفا کوتاه نیاید و به تلاشتون ادامه بدین

گلی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان، لطفا کوتاه نیاید، تا روز قبل کنکورم میتونه ب تعویق بیفته. فوقش همه هماهنگ میشیم و هیشکی ازمون نمیده

لشکری
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

واقعا فکر میکنین اتحاد باشه این جماعت همونایی هستند که زمان مدرسه می گفتند هیچی نخوندیم

علی
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

سلام یکسال زحمت کشیدم درس خوندم ولی سرجلسه نمیرم خودم مهم نیستم تواین دنیافقط مادرمودارم بخاطراون که شده نمیرم

ناشناس
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

با این شرایط تعویق بیفته بهتره. موافق تعویقم. انشاالله بعد عید وضع بهتر میشه. حداقل یه بخشی از جامعه واکسینه میشن.

سعید
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

بسم الله الرحمان الرحیم چند جمله برای کسانی که تصمیم گیرنده برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ هستند : ۱. برای کسانی که در خوزستان هستند تردد به مراکز شهرها که آزمون برگزار میشه غیر ممکنه! چون انجا متطقه قرمز است و تردد میان شهرها ممنوع است. ۲. آزمون در فضای بسته خواهد بود و در مناطق سردسیر و بیشتر نقاط کشور در فصل زمستان امکان بازگذاشتن پنجره ها برای عبور هوا بخاطر سرما غیرممکنه! ۳. کنکور ۹۹ نشان داد که رعایت فاصله هنگام ورود و خروج رعایت نمی شود. علاوه بر این مسئله فقط رعایت فاصله در محل آزمون نیست و داوطلبان باید برای رسیدن به مراکز آزمون از وسایل نقلیه جمعی و بعضا بین شهری برای رسیدن به حوزه های آزمون استفاده کنند. ۴. خانواده ها نگرانند و استرس کرونا بر آمادگی داوطلبان تاثیر منفی گذاشته. فردی با دو لایه ماسک و ترس از ابتلای به کرونا چطور باید نتیجه خوبی بگیرد. ۵. با وجود کرونای انگلیسی که جامعه هدف ان جوانان هستند برگزاری آزمون دکتری ۱۸۰ هزار نفری اشتباه است؛ اگر حتی جان یک نفر با تهدید روبرو شود. مسئولیت حان جوانان به عهده تصمیم گیرندگان است و باید پاسخگوی جان جوانان کشورمان باشند. ۶. مسئولین بجای اصرار بر اقدام غلط ایده های جدید تولید کنند مانند: . تعویق آزمون به زمانی بعد از واکسینه شدن برای امنیت جانی بیشتر داوطلبین و تعیین اولویت واکسیناسیون . جایگزین کردن روش های نوین آزمون غیرحضوری . انتخاب بر اساس معدل و سوابق تحصیلی و پژوهشی . افزایش ظرفیت دکتری پولی… ادامه نظر»

مونا
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

من که شرکت نمیکنم اگ تعویق ندن

راد
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

شما که برا ریزگرد های خوزستان کاری نکردین ،لا اقل کنکورو تو این شرایط شرایطشون به تعویق بندازید.