موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تأکید عضو کمیسیون آموزش بر قانع کننده نبودن دلایل تغییر زمان کنکور دکتری

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما در شرایطی قرار داریم که باید بهترین تصمیم را انتخاب کنیم و با توجه به اینکه ویروس کرونای انگلیسی هم وارد کشور شده است و اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد که در ماه‌ها و هفته‌ها و روز‌های آینده چه اتفاقی قرار است بیافتد، تصمیم بر ان گرفته شده است که آزمون دکتری در زمان مقرر خود برگزار شود و تعویق نیافتد.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به گزارش خبرگزاری میزان، این روز‌ها که به کنکور دکترای ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم، دغدغه‌ها و تلاش‌های تعدادی از داوطلبان این کنکور برای تغییر زمان این آزمون بیشتر شده است؛ ورود کرونای انگلیسی و سرعت بالا در ابتلا به این بیماری هم بر نگرانی داوطلبان این کنکور افزوده است. البته با توجه به اینکه زمان کنکور دکترای سال ۹۹ هم به دلیل شرایط کرونا تغییر کرده بود، داوطلبان امیدوارند که زمان آزمون دکترای ۱۴۰۰ هم تغییر کند.

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در خصوص برگزاری آزمون دکتری به میزان گفت: ما در شرایطی قرار داریم که باید بهترین تصمیم را انتخاب کنیم و با توجه به اینکه ویروس کرونای انگلیسی هم وارد کشور شده است و اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد که در ماه‌ها و هفته‌ها و روز‌های آینده چه اتفاقی قرار است بیافتد، تصمیم بر آن گرفته شده است که آزمون دکتری در زمان مقرر خود برگزار شود و تعویق نیافتد.

وی ادامه داد: با توجه به این که تجربه برگزاری آزمون کنکور‌های سازمان سنجش را در فصل تابستان داشتیم و خوشبختانه با مدیریت صحیح و با رعایت پرتوکل‌های بهداشتی توانستیم آزمون دکتری، آزمون کارشناسی ارشد، آزمون سراسری و همچنین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، و هیچ اماری بر افزایش ابتلاء به بیماری کرونا در بین داوطلبین مشاهده نشد و خوشبختانه با مدیریت صحیح آزمون‌ها برگزار شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: با شروع کرونای انگلیسی در استان‌های جنوبی خصوصا خوزستان که بسیاری از شهر‌هایش را با قرنطینه روبه‌رو کرده زنگ خطر را برای داوطلبان دکتری ۱۴۰۰ با این ترس که کرونای انگلیسی جوانان را بیش از سنین دیگر درگیر می‌کند، این استدلال درست نیست، چون کنکور‌های دیگر در وضعیت کرونا برگزار شده است و اینکه تعداد شرکت کننده بسیار کم است و مدیریت این تعداد به آسانی انجام می‌شود.

ویس کرمی تاکید کرد: دلایل داوطلبان را برای تغییر زمان کنکور، قانع کننده نمی‌دانیم. بر این اساس تنها اگر در این یک هفته باقیمانده، ستاد مدیریت بیماری کرونا ورود کند، امکان تعویق آزمون وجود دارد؛ در غیر این صورت کنکور در همان زمان خودش برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

395 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ

سلام دوستان
کسایی که رفتند جلوی وزارت لطفا بگن اونجا چه خبره؟؟؟؟
ان شاء الله موفق باشید

یک داوطلب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ق٫ظ

من به هیچ کدوم از خبرهای اینجا کاری ندارم، فقط میخام بگم خود بنده سر جلسه آزمون وزارت بهداشت که ۲۴بهمن برگزار شد مبتلا به کرونا شدم، تا همین الانم درگیرم، اینکه میگن پروتکل بهداشتی رعایت می کنند همش الکیه.

سحرناز
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

آقای دکتر نمکی چراساکت نشسته اید میخواهید بگذارید آزمون دکترا برگزار بشود وکرونای انگلیسی رااپیدمی کنند آقا این کرونا فقط سه روز طول میکشه تافرد کرونا گرفته بمیرد بیایید سر جلسه نروید ای خدا بجز تو دادرسی نداریم چکار کنیم ؟

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سحرناز

خواهش میکنم به ۱۱۱ زنگ بزنید.
به نهاد ریاست جمهوری زنگ بزنید.
‌ما باید تمام تلاشمون رو کنیم تا تعویق بیفته، نباید ناامید بشیم.
تعداد فوتی ها هر روز داره میره بالا اگر ما به اعتراضمون ادامه بدیم موفق میشیم

سلطانی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ

بچه ها آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری که پنجشنبه هفته بعد است رو کسی خبر داد ه تعویق افتاده یا نه؟؛چطور متوجه بشم

تعویق منطقی ترین کاره
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سلطانی

اینا دیوانه شدن ک این همه آزمونو گذاشتن تو این وضعیت خراابب،واقعا تاسف آوره. همه تو دنیا دارن از کرونا انگلیسی فرار میکنن. اینا میخان هزاران نفرو بفرستن تو دل این ویروس. که چی بشه مثلااا!!!!

احمدرضا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

فقط لطفا همین برین بخونین..
روایت پزشک علی اکرمی از کرونای انگلیسی. فقط همین سرچ کنین..
عجیبه که وزیر بهداشت چجوری راضی شدن کنکور برگزار بشه

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ

دوستان عزیز تهرانی
خواهش میکنم، اگر فردا میخواید برای اعتراض برید جلوی وزارت بهداشت ساعت رو اعلام کنید، ببینیم چند نفر میتونن بیان.
یک فکری کنیم.
فردا کارت ورود به جلسه می آد.
آمار فوتی ها هم رفت بالا اما کسی حرفی نزد.
خواهش میکنم با هم بیاید هماهنگ باشیم برای جان خودمون و خانواده هامون.
اگر بخوایم میتونیم.
یا علی

حمیده
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ

بی خیال این کارا شید برید سرجلسه امتحانتونو بدید تعویقی در کار نیست

یک داوطلب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  حمیده

دعا کنید تعویق بشه،وگرنه خیلی ها مثل من سر جلسه آزمون مبتلا میشن.

میترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

دارند ما رو قتل عام میکنند هیچ کس هم صدامون رو نمیشنوه #تعویق کنکور

تعویق حتمی است
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

رشد تصاعدی مرگ و میر و مبتلایان فقط در یک روززز.
۱۰۸ کشته و ۸ هزارو ۵۰۰ مبتلااا ک کرونای انگلیسیم توشون هست. دیگه بحثی نمیمونه آقایان ستاد کرونا. هر چه سریعتر لغو کنین آزمون دکترا رو و زمان جدید رو اعلام کنید

..
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

آخر کار خودشونو کردن

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

دوستان تهرانی
خواهشان برید جلوی وزارت بهداشت.
گفتند تا ساعت ۱ اگر ۱۰۰ نفر دیگه به اونها اضافه بشه کنکور به تعویق میافته
خواهشا برید

داوطلب
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

اینکه اگه صد نفر دیگه اضافه بشه رو خود مسئولین گفتن یا تصور بچه هاست؟
الان دو هفته ست چند هزار نفر دارن هشتگ می زنن و تماس می گیرن اینا هیچ توجهی نکردن حالت منتظر اضافه شدن صد نفرن؟

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

خواهشا دوستانی که رفتند جلوی وزارت بگن اونجا چه خبره؟؟؟
دعای خیر ما همراه شماست
مطمئن باشید موفق میشیم.

گلی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

بچه هایی ک باید از روز قبل اسکان بگیرید لطفا تماس بگیرید همین مشکلاتو بگید

رضا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

دوستان من نمیدونم این خانم یا اقای مانی منبع خبرش از کجاست که اینقدر باقطعیت از تعویق صحبت میکنه ولی به شخصه نظرم بر اینه امسال در سکوت خبری میخوان امتحان دکتری و امتحان وکالت رو در تاریخ ۱۵ اسفند و ۲۲ اسفند برگزار کنند…..تحصن و کمپین ما هم تاثیری نداره ….همیشه در جهان سوم خرد فردی(حاکمیت) بر خرد جمعی مرجح بوده…….من خودم موافق تعویق ازمون دکتری هستم ول چاره چیه وقتی مسولین خودشون رو به خواب زدن زدن و نمیخوان بشنون صدای ما داوطلبین رو……یه روایتی هست که میگه ((ان شر دواب ثم بکم والذین لایعقلون …….میگه بدترین و منفور ترین انسان ها کسانی هستن که خودشون رو به خواب میزنن ویا خودشون رو به نشنیدن و ندیدن میزنن…..الان مصداق همین اقایون پاستور نشین هست

دکتری ١۴٠٠
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

کاملا درست میفرمایید

حقوقدان
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

بچه ها با دیوان عدالت اداری هم تماس بگیرید چون در یک سال دوبار کنکور نمیشه برگزار کرد و خلاف قانونه اگر به دیوان شکایت کنید امیدی هست

سلطانی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  حقوقدان

بله نظر من هم همینه کلا برگزار کردن کنکور دکتری تو سال۹۹غیرقانونی است چون ۹م داد ۹۹آزمون دادیم پس در یکسال ۲بار کنکور دکتری منطقی و قانونی نیست خودشون هم میدونند اسمش رو گذاشتند کنکور ۱۴۰۰

گلی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

بچه ها تعویق همش وست ستاد کروناس، ربطی به این خانم نداره ایشون طبق روال کارای خودشونو اعلام میکنن.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

دوستانی که رفتند جلوی وزارت بهداشت، اونجا چه خبره؟

Mina
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

متاسفانه هیچکس نرفته گویا

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  Mina

نه بابا رفتن.
ناامید نباشید.
ان شاء الله تعویق می افته
خدا بزرگه
مسابقات چوگان هم به تعویق خورد

زهرا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

امیدی به تعویق دیگه نیست. سخنگوی سنجش صدور مجوز تردد رابرای ماهایی که باید از روز قبل اسکان بگیریم صادر کرده. چه بدبختیم ما

گلی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

دوستان رفتید جلو وزارت؟؟؟؟

*
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی وزارت بهداشت با انتشار نامه ای در پاسخ به درخواست شوراهای صنفی مبنی بر تعویق آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی اعلام کرد: این معاونت تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت دانشجویان داشته و در صورت اعلام خطر توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قطعا برنامه های خود را طبق مصوبات این ستاد تغییر خواهد داد. اما با توجه به رصد وضعیت موجود به نظر می رسد با رعایت حداکثری پروتکل ها خطر شرکت در امتحان قابل توجه نیست. در همین راستا مدیریت شده است که دانشجویان برای شرکت در امتحان حداقل مسافرت بین شهری را داشته و شیوه برگزاری با رعایت پروتکل ها باشد تا سلامت دانشجویان به بهترین شکل ممکن حفظ شود. معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: متاسفانه در دو هفته گذشته فضاسازی صورت گرفته در فضای مجازی نشان می دهد که دغدغه اصلی گروهی از معترضین لغو کامل امتحان به بهانه ترس از کرونا است. بنابراین انتظار می رود همه افراد دلسوز و دغدغه مند آموزش تلاش نمایند تا دانشجویان را توجیه نمایند که عوارض تاخیر یا حذف امتحانات جامع در این شرایط بسیار سنگین تر بوده است. در بخشی از این نامه تاکید شده است: همه ما موظف هستیم اجرای قوانین و مقررات آموزشی را محترم بشماریم. بنابراین اعمال تغییر در برنامه های اصلی آموزش که از ماه ها قبل تعیین شده در آخرین روزها باعث اغتشاش و بی ثباتی مدیریت آموزش و القای این مفهوم می شود که با فضاسازی می توان برنامه ها را تغییر… ادامه نظر»

موافق تعویق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  *

تغییر در برنامه های اصلی آموزشی که از مدتها قبل تعیین شده باعث اغتشاش و بی ثباتی مدیریت آموزش می شود!!!؟؟؟خداییش یه لحظه فکر کردم توی سوییسی یا آلمانی جایی داریم زندگی میکنیم!! خخخخ خدا میدونه پشت پرده ی این اصرار بیجا چه خبره؟؟!!! انقدر گردش مالی مافیای کنکور دیگه ارزشش رفته بالاتر از جون آدمها…

تعویق لازم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ

کسانی که برای تجمع رفتند،لطفا اطلاع رسانی کنند ببینیم اوضاع چطوره؟

محمد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ق٫ظ

اصلاحات دیگه هرگز

علی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ

تعویق ازمون استخدامی/تعویق نظام مهندسی/دستیاری و…..شاید این تعویق ها رو بتونم باهاش کنار بیام
ولی مسابقات چوگان که ادم ها سوار بر اسب تو محیط باز و دور از هم به خاطر کرونا تعویق!!!!!!!
خدایا خودت ببین ما چقدر تو این جامعه چقدر حقیریم حتی از اسب چوگان بازها هم کم اهمیت تر…….

موافق تعویق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

یکبار اهمیت بیشتر داشتنِ بودجه ی کشور رو به رخمون میکشن که چون تو مجلس تمرکزمون روی بودجه ۱۴۰۰ هست، به بحث کنکور ورود نمیکنیم!! یکبار هم اهمیت بیشتر داشتن جون اسبها نسبت به ماها رو… خدایا نکنه واقعا ماها موجودات تا این حد بی ارزشی هستیم خودمون خبر نداریم؟!… تاالان فکر میکردم سرمایه های اصلی این کشور هستیم جماعت متخصص و نیروهای آینده ساز!!!

علی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ق٫ظ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات چوگان قهرمانی کشور بانوان با توجه به دستورالعمل‌های جدید ابلاغ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و ارزیابی کمیته برگزاری مسابقات لغو شد.

این مسابقات قرار بود در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه برگزار شود که در اطلاعیه‌ای از سوی فدراسیون لغو شد.

در این اطلاعیه تشدید شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت چوگان بازان و اسب‌ها عنوان شده است.
خدایا فقط بچه های دکتری باید قربانی بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مانی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ق٫ظ

به هیچ وجه امکان برگزاری کنکور در خوزستان نیست، تعویق حتمی است دوستان و احتمالا فردا اعلام میشه

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

فردا کارت ها صادر میشه.
دیگه رمانی برای کنسلی نمونده
اگر قرار به تعویق هست باید امروز تعویق کنند.
منبع تعویقی که میگید چه کسی یا چه ارگانی هست؟
به ما هم بگید که این همه استرس نکشیم

دکتری...
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

شما ازسرصبح چند بهتون میدن میاین اینو مینویسید و میرید هرروزمیگید فردا اعلام میشه هیچ وقت به انجام کاری که میکنید فکر کردید…دنیا محل انعکاس رفتارهای خوب و بد ماست…خدا وکیلی چند بهت دادن بگو صد میزارم روش که دیگه نیای دل بعضی از اوطلبین مضطرب به هم نریزی

موافق تعویق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ

ویروس انگلیسی در تمامی استان‌های کشور چرخیده است

رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت:
ویروس انگلیسی در تمامی استان‌های کشور چرخیده است. این ویروس جهش یافته تاکنون ۲۰ قربانی در ایران گرفته است.
۱۸۷ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کشورشناسایی شده است.
هیچ استانی نمی تواند ادعا کند که از ویروس انگلیسی پاک است. کرونای انگلیسی به استان های شمالی هم رسیده است و تصور نکنید که به مازندران نیامده است.
قدرت و سرعت سرایت ویروس کرونای انگلیسی بسیار بالا و قدرت کشندگی آن نیز ۳۰ درصد بیشتر از ویروس چینی است، نباید به هیچ عنوان این ویروس را دست کم گرفت.

حمیده
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ

خطاب به تعویق گرا ها معلومه هیچی درس نخوندید شما قبول نمیشید سیاه لشگرها برید واسه سال دیگه آماده شید

موافق تعویق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ق٫ظ

خدا وکیلی کی باورش میشه که با این سرعت شیوع کرونای انگلیسی، بین ۱۸۰ هزار نفر، فقط ۵۲ نفر کرونا داشته باشن؟؟!! خب معلومه هیچ کس دوست نداره توی فضای شلوغ و پراسترس بیمارستان، حاصل یک سال درس خوندنش رو نابود کنه و همین کتمان از روی ترس اون دسته از دوستان، واقعا میتونه فاجعه درست کنه…من موندم واقعا مسئولین این چیزها به فکرشون نمیرسه؟! خدایا خودت فقط به دادمون برس…

موافق تعویق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ق٫ظ

دوستان عزیز لطفا نا امید نشید واقعا معلوم نیست چه سیاستی پشت این بی تفاوت نشون دادنهای تابلو وجود داره اما چیزی که واضح و اظهر من الشمسه اینه که این تجمع با اون کارنامه ی داغون پارسال سنجش درمورد حوزه ها، اگر نگیم دشمنی، ولی واقعا یک ظلم آشکار و یک ناحقی تمام عیار در حق ماهاست. نباید انقدر زود کوتاه بیایم و بگذاریم هر تصمیم غلطی رو به ما تحمیل کنند. دیگه بحث حق و حقوق ضایع شده مون نیست بحث جون خودمون و خونواده هامونه…

مهتا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ

برای همه بچه ها آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هر کسی به اونچه میخواد تو این امتحان برسه و توی هر زمانی که قراره برگزار بشه همه نتیجه دلخواهشون رو بگیرن

دکترررر
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ق٫ظ

معاون آموزشی وزارت بهداشت

متاسفانه در دو هفته گذشته فضاسازی صورت گرفته در فضای مجازی نشان می‌دهد که دغدغه اصلی گروهی از معترضین لغو کامل امتحان به بهانه ترس از کرونا است و لذا انتظار می‌رود همه افراد دلسوز و دغدغه‌مند آموزش تلاش کنند تا دانشجویان را توجیه کنند که عوارض تاخیر و یا حذف امتحانات جامع در این شرایط، بسیار سنگین‌تر بوده و همه موظف هستیم اجرای قوانین و مقرارت آموزشی را محترم بشماریم.

اعمال تغییر در برنامه اصلی آموزش که ما‌ه‌ها قبل تعیین شده در آخرین روزها، باعث اغتشاش و بی‌ثباتی مدیریت آموزش و القای این مفهوم می‌شود که با فضاسازی می‌توان برنامه‌ها را تغییر داد که قطعا این پیام بسیار منفی است و نباید اجازه چنین اثرگذاری را فراهم آورد.

مهتا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ

حمیده خانوم یا آقا
شک نکن تو قبول نمیشی حالا میخواد ۱۵ اسفند باشه یا تعویق بیوفته هر چی خوندی و هر چی بخونی بازم امثال تو قبول نمیشن و به نظر نمیرسه اولین بارت باشه و حالا حالا ها ادامه داره برات
شک دارم که اصلا مدرک ارشد داشته باشی و اگه داشته باشی تاسف باید خورد به حال اون جایی که بهت مدرک داده
من پاییز تا الان خیلی خوب خوندم و بدون برای رتبه ۱ میرم چه تعویق بیوفته و چه نیوفته ولی دلم میخواد بقیه هم بتونن تلاششون رو بکنن
حالا تا جوون داری بیا اینجا و کامنت هایی بذار که فقط ذهن بیمارت رو آرووم کنه با هر اسمی که دلت خواست

امیدوارم وقتی نتیجه ها میاد چه با تعویق و چه بدون تعویق و من اینجا رتبه ۱ شدنم رو اعلام می‌کنم تو هم بیای و اینجا بازم کامنت بذاری شاید تا اون وقت اصلاح بشی

حمیده
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهتا

از اخر اول میشی قطعا باشه بعد اعلام نتایج محو نشی ها :)))

اسفندیار
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ

فردا راس ساعت ۱۰ صبح جلوی وزارت بهداشت همه می آییم….
#(برگزاری آزمون دکتری بعد از واکسینه شدن قشر آسیب پذیر مملکت)و این حداقل ترین خواسته به حق ماست.
ما به وزیر بهداشت حرفمان را منتقل میکنیم، که بعد نگه بهتر بود من را رئیس مردشور خونه میزاشتند….

تعویق حتمی است
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

وعده ما فردا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح روبه روی وزارت بهداشت.

۰۰۰۰۰
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ق٫ظ

شما رو به روی وزارت بهداشت تجمع کنین فیس تو فیس باشین کرونا نمیگیرین. سر جلسه کنکور کرونا میگیرین؟
بیخود خودتون رو خسته نکنید کنکور در موعد مقرر حتمی است.

حمیده
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ

وعده ما ۱۵ اسفند سر جلسه امتحان

محمد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ

من شهرستانم چطوری بیام
وگرنه با سر میومدم

z
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

فقط با بیرون رفتن شب عید کرونا زیاد میشه با تجمع در حوزه ها کرونا نیست!!!!!

خدایا فقط تو رو داریم
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

دوستان از صمیم قلب میگم خیلی دلم سوخت اینکه با تمام تلاشایی که کردین تعویق اتفاق نیفتاد. به قول دوستمون انگار تصمیم قطعی رو گرفتن و کسی هم پاسخگو نیست حالا به هر دلیلی. خودتونو اذیت نکنین بیشتر از این. دیگه کاری از دستمون برنمیاد

احمدرضا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

ما که امسال خودمون کشتیم برای تعویق… و هیچ مسئولی به روی خودش نیاورد..
و من شک ندارم اصلا مسئله کرونا و اینا نبود و نیست..
توی تایید حرفم از یه جا منبع موثق دارم که به مجلسی ها و بقیه گفته بودن اصلا پی این موضوع نگیرید و راجع بهش حرفی هم نزنید..
کاملا مشخص بود از یه جایی یه دستوری اومده که باید سر تاریخ برگزار بشه.. شاید جریان ریاست جمهوری سال آینده باشه..
بهرحال الان دیگه هیچ امیدی نیست و متاسفانه جمعه باید بریم سر جلسه..

.......
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

من که دیگه رد دادم

دکتری ١۴٠٠
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

درسته

دکتری قدرت
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
من دعا میکنم تعویق بشه.زیر پیج وهاب زاده هم کامنت گذاشتم و برای خانم عبداللهی خبرگزاری فارس پیام دادم.
اما احساسم میگه جمعه آزمون برگزار میشه متاسفانه.
هیچ علامت مثبتی دال بر تعویق در بین مسئولین نمیبینم.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ

دوستان عزیز
آدرسی که فردا ساعت ۱۰ میخواید اونجا جمع بشید رو لطفا اینجا بنویسید که برای دوستانم بفرستم اونها هم بیان.
ممنونم

تعویق حتمی است
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

جلوی وزارت بهداشت محل جمع شدن هست.

۰۰۰۰۰
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ق٫ظ

کرونا انگار فقط تو جلسه کنکوره نه؟؟ در تجمعات دیگه نیست؟؟

گلی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

دوستان ستاد کرونا هر ان ممکنه تصمیم جدید بگیره، پس لطفا ناامبد نشید و به تلاشتون ادامه بدین، لطفا تماس بگیرید

مانی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

شدیدا موافقم

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ

دوستان عزیز
لطفا فردا حتما
با نهاد ریاست جمهوری
۱۱۱
تماس بگیرید.
اگر هم تهران هستید فردا صبح ساعت ۱۰ برید جلوی وزارت بهداشت.
ان شاء الله کنکور به تعویق می افته
به دوستاتون هم بگید که تماس بگیرند و یا برن جلوی وزارت بهداشت.
امیدوارم صدای ما رو بشنوند

مینو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ

من پارسال بخاطر مادرم نرفتم سرجلسه چون مشکل ریه داره و امسال گمان میکردم تا زمان آزمون مادرم واکسینه میشم و میتونم برم و با انگیزه نشستم خوندم، اما حالا که نه واکسنی داده شد و نه آزمونم عقب میفته کاملا ناامید شدم و نمیخام برم سر جلسه چون نمیتونم با جان و سلامتی مادرم ریسک کنم. هرچی مدرک دارم فدای سلامتیش.

سمیه
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مینو

من هم دقیقا همین مشکلو دارم

مهرداد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

من هم همینطور و الآن بلاتکلیفم که چه کنم!

خنثی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

جسارتا شما برید سر جلسه کنکور، بعد دو هفته خودتون رو ایزوله کنید
منم همین کار رو کردم سال قبل

رضا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

انشاالله معوق میشه به زمان مناسب تری //هر چی خیر هست همون میشه

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

دوستان شماره پیامک شبکه خبر
لطفا پیام بدید
۱۰۰۰۶۰۱

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

تعویق گرا درس نخون سر جلسه می بینیم در تاریخ ۱۵ اسفند کی میزنه تو سرش پشت کرونا قایم شدید

به یاد حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

تو حالت خوبه؟ اصلاً کسی نخونده باشه واسه چی باید حرص بزنه که تعویق بشه؟ جناب یا تو واقعاً داوطلبی یا نیستی اما هر دانشجویی فرآیند درس خوندنو بلده و می دونه با یک ماه و دو ماه تعویق نمیشه شق القمر کرد. مگر اینکه یکی مثل تو سهمیه داره و خودشو به زمین و زمان می کوبه تا فرجی بشه براش. پس مودب باش و درست حرف بزن.
و اما درخواستی از دوستان محترم دارم، لطف کنید دیگه جوابی به این موجود بلاتکلیف ندید ظاهراً از اینکه با اعصاب ما بازی کنه لذت می بره. این آدم قبل از هر چیزی باید از سلامت روانش مطمئن باشه چون حتی اگر واقعاً داوطلب آزمون باشه و قرار باشه در آینده دکتری بگیره به نظر من هیچ صلاحیتی نداره تا بچه های مردم دست امثال این آدم سپرده شه.

داوطلب واقعی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  به یاد حمیده

کاملا با شما موافقم.
اصلا نباید جوابی به این موجود بدیم.

من هم مخالف تعویق هستم ولی از طرز صحبت امثال حمیده متنفرم.

ز
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

خبرنگار فارس: وزارت بهداشت موافق برگزاری کنکور دکتراست چون معتقده بعد از عید وضع بدترخواهد شد و الان بهترین زمان برای برگزاری این کنکور است.

داوطلب دکتری1400
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ز

خدا رو شکر

شمس الله
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ز

کامنت بالایی رو هم خودت گذاشتی با اسم حمیده از ساعت کامنت ذاری میشه فهمید چقدر حرفهات صحت داره

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ز

الکیه، فارس هیچی نگفته، الکی شایعه درست نکنید

یا حسین خودت تعویق کن و گرنه بدبختیم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ز

پس چرا بقیه آزمون ها رو لغو کردن؟

F
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  ز

پاسخ ب ز

چرا داری الکی شایعه میکنی به اندازه کافی استرس هس

حمیده ماشین بفرستم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ

از قزوین

عامو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

وای عالی بوددددد
مررررسییییی

فری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

باز بودن در و پنجره ها خیلی مهم هست یادمه حریرچی یکی از دلایل پیک قبلی رو بسته بودن در و پنجره ها در محیط های بسته اعلام کرد و گفت این مشکلی هست که نسبت به فصل گرما اضافه شده. نمیدونم چرا به راحتی از این مساله عبور میکنن منم بابت این مساله هست که خیلی نگرانم. چی بگم والا….

میلاد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

اینکه ستاد هنوز هیچی نگفته برام تعجب آوره.نه اقای وهاب زاده و نه کس دیگه ای.شاید منتظرن و میخوان به محض اینکه آمار فوتی ها سه رقمی شد جلوی امتحان رو بگیرن تا سنجش بهونه ای بهش نگیره که چرا مجوز برگزاری کنکور رو ندادی. در این که ستاد و سنجش مقابل هم هستن هیچ شکی نیست

ماه دخت بانو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

برای منم خیلی عجیبه

سعید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خوبه که تحت هیچ شرایطی امیدت نو از دست نمیدید

سپهر
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

خطاب به حمیده: معلومه شما خیلی بیکاری و برای آزمون هم اصلا مطالعه نداری چون همش در اینجایی!

نیما
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

دلیل از این محکمتر که فرصت بدین تا واکسینه بشیم تا پدران و مادران ما سلامت بمونن

خطاب به همه
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

اونموقع که واسه جشن عروسی و عزاداری هاتون گروه گروه با جمعیت زیاد تو مراسم ها شرکت میکنین نه ماسک میزنید نه فاصله اجتماعی رو رعایت میکنید نه احترام میذارید به قوانین و مقررات موجود و باعث سلب آسایش و آرامش از مردم شهرهای دیگه هم میشید و با بی مبالاتی هاتون شرایط کرونا رو وخیم تر می کنید چرا هیچکس معترض نیست؟؟؟
چرا هیچکدومتون اعتراض نمی کردین به اونهمه تجمع و زیرپا گذاشتن رعایت پروتکل های بهداشتی؟؟؟ ولی حالا برای کنکور همه شدن مدافع سلامت.
واقعا مضحک و اغراق آمیز رفتار میکنید

ندا ۱
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  خطاب به همه

یعنی استان های دیگه هیچ وقت تو این یه سال پیک کرونا نداشتن…. فقط محض اطلاع شما باید بگم که ما در پیک چهارم نیستیم…. خوزستان در پیک سومش هست…. یعنی ما خیلی بهتر از استان هایی بودیم که الان پیک چهارمشون رو دارن میگذرونن….
مشکل خوزستان و کرونای انگلیسی مربوط به باز بودن مرزها بوده نه مراسم….

خطاب به هر دو گروه موافق و مخالف؛ لطفا برای کوبوندن گروه مقابلتون به همدیگه توهین نکنید….

مسعود
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  خطاب به همه

دوست عزیز با چندتا بچه دبیرستانی حرف نمیزنید. دارید با قشر فهمیده و تحصیل کرده صحبت میکنید. اونایی که پروتکل ها رو نقض میکنن به ندرت از این قشر محسوب می شوند.
هر چند که کافر همه را به کیش خود پندارد.

واریاگ
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

مگه شما سنجش رو ندیدن تا حالا ؟ هرکاری که صلاح بدونن انجام میدن ربطی به اعتراض و کمپین و این حرف ها نداره
البته انصافا هم دلایل تعویق قانع کننده نبودن و من هم مخالف تعویق بودم هرچند اگه تعویق میافتاد به نفعم بود چون نرسیدم بخونم زیاد

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

پیش بینی من اینه که از فردا یعنی دوشنبه کم کم مسولین زبونشون باز میشه و اظهار نظر می کنن، اگه فردا نشد، سه شنبه حتما باز میشه.

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

پیش بینی تو بزار واسه خودت ۱۵ برگرار میشه درس نخون

Ali
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

دوست عزیز برگزار میشه امید نداشته باش

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

ببینید دوستان، نه وزارت بهداشت و نه ستاد هنوز هیچ اظهار نظری نکردن، نه مثبت و نه منفی!!! چه دلیلی داره که سکوت کردن؟؟ تنها دلیلش اینه که منتظرن تا نزدیک امتحان نظرشون رو بگن که احتمالا نظرشون در مورد تعویق مثبت خواهد بود.

مهتاب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

خدا از دهنتون بشنوه. خدا کنه.

ماه دخت بانو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

دیگه چقدر نزدیک؟

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

من باز هم میگم احتمال تعویق بیش از ۹۹/۹۹ درصده

الهام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

شما بین همه ی کاربران بیشتر از همه دنبال تعویق بودین خسته نشدین. تعویقی در کار نیست

خواب زمستانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

مانی،همون یه درصد کافیه که امید نداشت به تعویق…دیگه فک نکنم خبری بشه چون الان زمستونه و همه خواب زمستانی اندودرانتظار میوه دادن غنچه های پرپر پانزده اسفند(دورازجون داوطلبین و خانواده هاشون)…

.......
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ

یک صدم درصد

خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

مانی؟خودتی؟:)

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

باور کنید ستاد داره صبر میکنه تا نزدیک امتحان با توجه به شرایط اونموقع تصمیم گیری کنه. باز هم احتمال تعویق بیشتر از برگزاریه!

داریوش
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

حرف آخر رو ستاد کرونا میزنه، نه سنجش و نه نماینده ها کاری از دستشون بر نمیاد پارسال هم بعضی نماینده ها و کمیسیون آموزش مجلس کلی وعده دادن ولی در عمل کاری از دستشون برنیومد. اگه تشخیص بدن که شرایط مناسب نیست و تا فردا شب اعلام کردن که هیچی وگرنه بعد از سه شنبه تعویقی در کار نخواهد بود. منظورم اینکه ستاد کرونا خیلی توجهی به نگرانی داوطلبا نداره و براساس نظر خودشون تصمیم میگیرن.

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  داریوش

برکزار میشه از منبع موثق

جانشین خبرمهم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمیده منبع ات اگرموثق بود که اینجا نبودی سردرسا بودی.پونزدهم حواست به مدادت باشه.

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمیده دیگه چی می دونی؟

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمیده زرنگ درس خون برو بشین درستو بخون ..‌.
من و امثال منی که بیماری دارند، تنبل نیستن ..‌.
تو زرنگ درس خون، چرا همش اینجا اظهار نظر میکنی، برو مرور های آخرتو انجام بده..‌
افرین

مه سیما
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

بدو برو درس بخون وقتت هدر ندره

..
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  داریوش

خیلی وقته حرفشو زده

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

دوباره اومدم ببینم حرف حسابتون چیه؟

گلی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

به حمیده و…..
اگه داوطلبی ، اینجا چه میخوای چرا سر کتاب و درست نیستی؟؟؟ پ ن غیراز اینه ک ادمینی بیش نیستی

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

دوستان مخالفین تعویق به جان عزیزم

من به همتون میگم دکتر … دست و پا نزنید زیااااد

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

بابا چکار میکنند پس

چرا ستاد کرونا حرفی نمیزنه

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

میگه برو درساتو بخون کنکور برگذار میشه

علی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمید خانوم یا آقا شما حرف نزن!

علیرضا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

علی آقاشماحرف نزن

تعویق کنکور دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

وعده تجمع و اعتراض ما به برگزاری کنکور:
فردا، دوشنبه ، ساعت ۱۰ روبه روی وزارت بهداشت
دوستان اگه تعداد کم باشه دیگه حتما برگزار میکنن
فضای ازاد هست و ماسک و ضدعفونی همراه خودتون بیارید و فاصله هم رعایت میکنیم

نه به پانزده اسفند
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ

امیدوارم بیاین واقعا.نه هرکسی بگه خب دیگری میره.

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ

لایک

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

وقتتون با حرفای این آقا نگیرید برگزار میشه

فاطمه
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

اتفاقا درست میگه شما خودت رو درست کن

میر امین
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

دوست عزیز
من موافق تعویقم اما این کار درست نیست
تجمع اونم در این شرایط؟!!!!
عاقلانه نیست
و قطعا اینطوری به ستاد مقابله با کرونا و سازمان سنجش القا میکنی که کرونا فقط بهانست برای تعویق
واقعا از شما و افرادی که همچین قصدی دارن خواهش میکنم این کار رو نکنید
اینطوری به همه ثابت میشه ترس از کرونا بهانست برای ما
ما واقعا برای فرار از این شرایط خطرناک داریم میجنگیم

پانزده اسفند
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  میر امین

چندنفربه نمایندگی دارن میرن.

مه سیما
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

من فردا ساعت ده اونجام لطفا دوستان همگی بیاید خیلی زود نتیجه میگیریم

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

دیگه پیغام تعویق نبینم ها برید درستون بخونید روزهای اخرعه اونا که درس نخوندن کرونا بهونه کنن نرن کنکور

محمد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

من پارسال نخوندم نرفتم کنکور
هرکی نخونده هم یا نره یا نق نزنه
با ۲ ماه مشکلی حل نمیشه

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

فارت چیه بابا……….ما اگر میخاستیم امثال تو باشیم

اینجا نبودیم

آرش
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ

فاز تو چیه اگه درس خونده بودی تو کف دکترا نبودی

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

الان اینجا چی میخوای تووووووو برو سرتو کن تو کتابات دیگه

Ali
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

این شکل حرف زدن صحیح نیست قبولی دکتری در رشته‌هاس انسانی بسیار سخته در ضمن مصاحبه‌ها هم که شرایط را سخت تر کرده

حمید خانوم یا آقا حرف نزن! برو سر درس و مشقت!
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمید خانوم یا آقا حرف نزن! برو سر درس و مشقت!

داوطلب دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

خخخخخ. بخدا وقتی برخی از کامنتای شما رو میخونم یاد دوران ابتداییم میوفتم. بابا زشته این حرفیا چیه! چرا بحث میکنید. اگه تعویق افتاد که چه بهتر. اونایی خوندن بیشتر میخونن، اونایی نخوندن میخونن و در شرایط بهتر امتحان میدیم. اگرم تعویق نیفتاد اونایی خوندن با دو ماسک و محافظ چشم و الکل تشریف ببرن سر جلسه.
توکلتون بخدا باشه. اینقدرم خودتون عصبی نکنید. با ناراحتی و بحث کردن با هم چیزی درست نخواهد شد‌.
خدا حواسش به ما هست…
ضمنا کاربر خبر مهم که هر بار با یه اسمی میای فکر اون دنیاتم کن اینقدر داوطلبا رو حرص نده اصلا کارت درست نیست…

مینا موحد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ

من شرمنده‌ام. شرمنده‌ی تموم عزیزانِ هم‌استانیم و بچه‌های سی‌سخت. شرمنده‌ام که دستم خالیه و نمی‌تونم کاری کنم تا همگی با ارامش خیال بریم سر جلسه. شرمنده‌ام که صدای ضعیفم به هیچ‌جا نمیرسه. شرمنده‌ام که اگرچه کنارتون ایستادم اما حتی نمی‌تونم دلتون رو به هیچ حرفی گرم کنم. به قول یه شاعری: بسپارید بر سنگ مزارهای ما تاریخی نزنند تا ندانند که بی‌عرضه‌های این روزهای تاریخ، ما بوده‌ایم.
ما باید باز هم کنار هم بمونیم. چون فقط خودمون می‌دونیم داریم چی می‌کشیم.
امیدوارم یه روزی هرکدوممون در یه جایگاهی قرار گرفتیم، این روزها رو یادمون باشه. ما نباید همدیگه رو فراموش کنیم.

نگین
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

دوستان شماها تلاش خودتونو کردین ولی متاسفانه کنکور برگزار میشه و چاره ای نیست. تو این فرصت کم مرور کنین و روز کنکور هم حتما الکل و ماسک اضافی ببرین لباس گرم هم بپوشین. هر چی خدا بخواد همون میشه

مینا موحد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام من بچه‌ی خوزستانم. حدود ده سال پیش که کنکور کارشناسی داشتم، یادمه خیلی دلم گرفته بود از اینکه سهمیه‌‌ها بومیه و ماها باید رتبه‌هامون خیلی عالی بشه تا بتونیم دانشگاه‌های خیلی خوب قبول بشیم. نه کتابخونه‌های دوروبرمون کتاب تست داشتن و نه می‌تونستیم هزینه کنیم و کتاب بخریم. اومدیم ارشد و دوباره همون اتفاق تکرار شد. حسرت خیلی چیزا توی دلمون موند ولی یادمه همون موقع‌ها هروقت به این فکر می‌کردم که هر مسئله‌ای بشه باز دانشجوها پشت همن، می‌گفتم حداقلش اینه که در اتفاق‌های بزرگ با همیم. پارسال بخاطر وضعیت بد کرونا نرفتم سر جلسه اما امسال خیلی امید داشتم. توی این چند ماه هم کار کردم و هم درس خوندم تا بتونم پولی جمع کنم و چندتا از کتابای منعمون رو بخرم چون اینجا کتابخونه ها یه ساله تعطیله. من موافق تعویقم اما اونایی هم که مخالفن حتما دلایلی دارن. من باهاشون نه دشمنی دارم و نه هیچ چیز دیگه. فقط می‌خوام ازشون بپرسم تا حالا شده وسط یه دریایی از استرس به هر دلیلی غرق شده باشی و بخوای به هر شاخه نازکی چنگ بزنی و پیدا نکنی؟ حتما شده.اما اگر پیدا نکردی و کسی اومد مدام بهت تیکه انداخت و بهت توهین کرد، چه حسی پیدا می‌کنی؟ میخوام بگم مطمئن باش موافقای تعویق هیچ منتظر نیستن تا شما باهاشون هم‌صدا بشید اما حالا که مرهم نیستید، زخم هم نزنید. خیلی از نزدیکان من در اوج جوونی توی جنگی کشته شدن که خانواده‌های شما داشتن از ترس می‌لرزیدن. اونا رفتن تا شما یه روزی اسم این… ادامه نظر»

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا موحد

این حرفاتو بزار واسه خودت دو تا ماسکتو بزن امتحانتو بده به جای بهونه

خبرمهم خبرمهم:حمیده جانشین خبرمهم شده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمیده بازکه اومدی…

مهشید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

چقد شما بی ادبید واقعا قراره دکتر بشی برای مملکت متأسفم ک‌دکترش تو بخای بشی

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

تنبلای تعویقی اینقدر فرصت داشتید درس بخونید چرا نخوندید حق شما قبول شدن نیست برید سال دیگه امتحان بدید

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

تو بخون دکتری بگیر ببینم تهش چی میخای بشی

فاطمه
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حرف زشت نزن امثال شما خودخواهانی هستید که مهم نیست موج چهارم راه بیافته و افراد مسن گرفتار بشن کلا خودخواه هستند

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

تنبلا درس نخونده ها سیاه لشگرها نیان سرکلاس ونخوندشون و نرفتنشون را با کرونا توجیه کنن

خ
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

خبر مهم

الهام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  خ

خود خبر مهمه

ماه دخت بانو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

خدا انشالله شفات بده

خبرمهم خبرمهم:حمیده جانشین خبرمهم شده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمیده ،بازکه اینجایی.

گل باقالی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

اگه حتی یک نفر این کنکور که امکان تعویقش براحتی میسر است کرونا بگیره و یا بدتر، آسمانی بشه، گناهش تا ابد دامنگیر متولیان برگزای کنکور است، از خدا بترسید وتقوی الهی پیشه کنید!

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  گل باقالی

گناهش گردنه توعه که درس نخوندی

خبرمهم، این امتحان هم میگذره,برودنبال سوژه بعدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

حمیده اینجایی؟

***
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  گل باقالی

چ ربطی داره خبر مهم خانوم

دکتری قدرت
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان
منم خیلی دوست دارم تعویق بشه.
پارسال از وزیر تا نماینده ها و حتی رئیس مجلس پشتیبانی کردن.تازه اونم بخاطر بچه هلی ارشد و سراسری تعویق میشد و ما دکتزی هم بالطبع اونها تعویق میشدیم.
اما الان نمایندع ها هم مخالف تعویقن و وزیر کلا بیخیال و اون کمپین صد هزار نفری هم خبری نیست.

احتمال۹۹/۹۹ درصد جمعه برگزار میشه .
#موافق_تعویق_واقع بین

دکتری ١۴٠٠
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

تا فرودین ۱۴۰۰ گروه پرخطر واکسینه می‌شوند

رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

امروز ۲۵۰هزار دوز واکسن سینوفارم چینی وارد کشور می شود و تاریخ ورود ۴.۲ میلیون دوز واکسن کوواکس مشخص می شود.

امیدواریم تا فروردین ۱۴۰۰، واکسیناسیون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از گروه های پرخطر را به پایان برسانیم.

علاوه بر بخش های قبلی که در مرحله نخست واکسیناسیون کرونا قرار داشتند، عوامل اورژانس بیمارستان ها نیز در این مرحله واکسیناسیون می شوند.

هم اکنون ۱۱ شهر استان خوزستان دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند. وضعیت ۳۲ شهر در سطح کشور نارنجی، ۲۵۱شهر زرد و ۱۵۴ شهر هم آبی است.
#تعویق_کنکور_دکتری_١۴٠٠

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ

دوستانی که فردا یعنی دوشنبه ساعت ۱۰ میخوان برن جلوی وزارت بهداشت، خواهشا از یک رسانه هم استفاده کنید تا این موضوع رو پوشش بده و حرف ما رو به گوش مسئولین برسونه.
ماهایی هم که شهرستان هستیم تماس میگیریم.
ان شاء الله تعویق اتفاق میافته.
#تعویق کنکور دکترا

فریماه
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

ااا ِ آخیییی پس تجمع جلوی در وزارت بهداشت خطرناک نیست؟!!! فقط کنکور خطرناکه؟
دیگه کاملا مشخصه کرونا یه بهونه شده دست شما تعویقیا که فقط و فقط دنبال وقت اضافه هستین.

ساره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فریماه

با این همه قضاوت دیگران به کجا قراره برسید

خداشاهدهست
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فریماه

فریماه داوطلب گرامی مقطع دکتری
ازاین نمک بر زخم زدن ها چی نصیب شما میشه؟

میتونید جوردیگری هم بنویسید اگرکاربقیه اشتباهه شماهم بااین طرزصحبت این اشتباه رادارید ادامه میدید…بعدا امتحانت را که پانزدهم دادی و ذهنت آسوده ترشد تو خلوتت فکرکن…

ابراهیم ج
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ

سلام فکر خوبیه

آزاد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان من آزمون قبلی هم شرکت کردم ولی در مصاحبه رد شدم امسال هم میدانم حداقل در همان دانشگاه قبلی پذیرش میشم ولی دوستان از لحاظ کرونا الان با تابستان وضعیت خیلی فرق داره اونموقع حداقل پنجره ها رو باز گذاشته بودند هوا تهویه میشد ولی امسال چی امسال اونکار هم نمیشه کرد واقعا الان باتوجه به وضعیت و وجود کرونای انگلیسی برگزاری آزمون اصلا درست نیست. واقعا منکه راضی نیستم

مدیا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

امیدتونو از دست ندید دوستان
هنوزم وقت هست
هنوز امید هست
تا خود صبح روز برگزاری کنکور ۱۵ اسفند امید هست
حتی بعد از ۱۵ اسفند هم امید برای تعویق رو از دست ندید.
همچنان استوار و محکم بر طبل توخالی تعویق بکوبید
پرقدرت و جنگنده باش هموطن
از پای ننشین داوطلب
ای سرو قامتان دلیر برای تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ هنوز امید هست جا نزنید!!!

مریم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مدیا

تو رو خدا اینجوری نگین. این مسئله نباید تا جمعه کش پیدا بکنه خیلی تو روحیه همه اثر منفی میزاره. دیگه نهایتا تا امشب و فردا ولی اگر نشد لطفا تا روز جمعه خودتون رو از استرس شهید نکنید. پارسال این اتفاق افتاد و ما تا نصفه شب اسیر شدیم فرداش هم آزمون برگزار شد و متاسفانه خیلیا مثل من شرکت نکردند.
دوستان لطفا فقط تا فردا نهایتا امید داشته باشید ولی بعدش ریلکس باشید تا استرس رو از خودتون دور کنید.

Graphic
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مدیا

چقدر بانمکی تو آخه!
این بچه بازیا چیه منم مخالف تعویقم ولی واقعا دیگه بعضی کامنتای مسخره حال آدمو بد میکنه!

داوطلب خسته
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

بچه بازی رو اونایی که دنبال تعویق میگردن دراوردن خانم یا آقای Graphic. خب راست گفته ایشون مسخرشو دراوردید از بس که هر روز و هر لحظه گیر دادین به تعویق. بسه واقعا کافیه اینهمه بیخیالی و نا آگاهی و خوش خیالی…

سوشال مدیا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مدیا

خطاب به مدیا :
باشه کامنتتون تاابد ثبت شد که داوطلب دکتری هستید و فهمیده اید.

***
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مدیا

بابا مهران مدیری بانمک

داوطلب دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ

دوستانی که تو اهواز هستند سرجلسه ام اس آرتی بودند کسی اینجا هست؟یا اگر دانشگاه آشنایی دارید میشه بعدا اطلاع داشتید اینجا بنویسید لطفا؟
میشه لطفا بگه وضعیت چه جورهست.اگرآشنایی دانشگاه چمران دارند واسه رفتن سرجلسه موقع صندلی و شماره زدن و آیا ام اس آر تی فاصله گزاری واقعا بود؟صبح زود راه بیفتیم بیایم حوزه شرایط چه جوره .من خودم حوزه شهرستان افتادم و دوستم بایدبره اهواز.
اگرکسی اطلاعی ازاوضاع داره لطفا بگه.وضعیت چه جوریه اونجا؟خانواده ام زیادی استرس دارندلطفا اگرکسی بعدا اطلاع پیدا کرد اینجا بنوبسه.ممنون
مجبوریم تو این اوضاع خودمون به خودمون کمک کنیم

زهرا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

مگه حوزه ها مشخص شدن ؟کارتا که نیومده

داوطلب دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

برطبق محل سکونت و یا سال قبل مشخصه معمولا حوزه کجاست.نه هنوز که کارتی ندادند اما محل حوزه ها تو اطلاعیه کارت(کارتی هنوزندادن ) تو سنجش هست.من خودم قبلا شهرستانمون انتخاب کرده بودم چون حوزه بود سال گذشته هم و دوستمم حوزه اش برطبق محل سکونتش احتمالا اهواز است و معمولا تو اهواز حوزه چمران هست اگر کسی اونجاتودانشگاه آشنایی داره میتونه کمک کنه.یا اگررفته باشه ام اس آرتی.
کلا خواستم ببینم شرایط چه جوره شاید خانواده راضی بشه و هم اینکه استرس خودم ودوستم کمتریبشه واسه این پرسیدم.

سام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

تجمع غیرضرور موجب افزایش بار همه گیری ویروس کرونا می‌شود

حمید سوری، رئیس کمیته اپیدمیولوژی کشوری کرونا:
تجمع در هر جایی می‌تواند موجب افزایش بار همه گیری ویروس کرونا و گسترش آن شود. نباید تجمع را به وسایل حمل و نقل عمومی محدود کنیم چراکه تجمع در محیط‌های بسته، رفت و آمد‌ و سفر‌های غیرضروری می‌توانند خطرآفرین باشند.
کانال‌های آلودگی باید شناسایی شوند و بیماریابی فعال و غیرفعال باید کاملا گسترش پیدا کند تا شانس مواجهه افراد حساس و غیرسالم را با افراد دیگر به حداقل برسانیم.

ازاده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

ای سیاه لشکران و درس نخونا کنکور عقب نمی افته و برگذار میشه

سپهر
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

خجالت آوره. شما یعنی قرارهای آزمون دکترا بدید؟!!

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

تو فقط درس بخون. نخبه مملکت.

ستاره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

واقعا براتون متاسفم ما در چه فکری هستیم شما در چه فکر! چرا مثل کودک فقط از خوندن نخوندن صحبت می کنید اصلا متوجه خطر کرونای انگلیسی نیستید. نوه داییم پری روز ۱۳ ساله هست بر اثر کرونای انگلیسی فوت شده. واقعا در این حده تفکر شما!!! ما هم اماده ایم‌هم رزومه عالی من ۳ تا is I با سختی چاپ کردم مدرک زبانمم گرفتم پس خواهشا در حد یک آدم بالغ صحبت بفرمایید. این طرز صحبت کوچه بازاری هست تا در شأن یک داوطلب دکتری!!!

مریم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

شرم آوره حرفات.

زی زی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

واقعا هم‌ اکثرشون درس نخوندن
وگرنه خودشون هم میدونن کرونا دیگه تو این یه سال نه با گرمای هوا از بین رفت نه میره. تعویق رو واسه زمان خریدن میخوان و بس.

به آزاده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

فقط مراقب باش سر جلسه پرپر نشی نخبه مملکت! خخخخخخ

گلی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ

لطفا ناامید نشید هنوزم وقت دارید، و اینکه اوضاع خیلی وخیم تر از اون چیزیه ک فکرشو بکنید فقط صداشو درنمیارن،

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

دلایل قانع کننده نیست؟ من واقعاً نمی فهمم…

داوطلب دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

دوستان رشته حقوق یا وکالت اگه هستند لطفا جوابمو بدن، اگه به واسطه آزمون روز ۱۵ کرونا گرفتم میتونم شکایت کنم؟

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

از کی می خوای شکایت کنی؟

شبنم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

خودت یه کم فکر کن ببین چطوری اصلا میتونی اثبات کنی ۱۵ اسفند کرونا گرفتی؟
میگن شب قبلش مهمونی بودی یا یه جای دیگه بودی چه ربطی به جلسه کنکور داره لزوما که از اونجا کرونا گرفته باشی؟!

ایران
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ

با عرض معذرت بتون میگن شما جزء متخلفین بودین و باید جریمه بشین چون پروتکل ها رو رعایت نکردین و کرونا گرفتین

داوطلب دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

با تعویق وضعیت کرونا بدتر میشه و جهش های بیشتری ظاهر میشن. مجبور میشیم با شرایط بدتر بریم کنکور بدیم. به خاطر اینکه هوا گرم میشه و دیگه نمیتوانیم ماسک رو پنج ساعت تحمل کنیم. سال پیش تابستان تهویه حوزه ها اصلا مناسب نبود به شدت گرم بود و اصلا نمیشد نفس کشید. برخی از حوزه ها هم که کولر گازی جلوی سر داوطلب ها روشن کرده بودند یکی که ماسک رو میکشید پایین تا یه چیزی بخوره اگر ناقل بود ذرات تنفسیش به سرعت به سر داوطلبان دیگر می رسید. هرچه بگذره وضع بدتر میشه چون کنترل روی ریشه کنی بیماری نمیشه مثل برخی کشورها از جمله چین. از طرفی واکسن روی کرونا انگلیسی موثر نیست. این مطلب را بارها در اخبار هنگام وصف اوضاع انگلیس و فرانسه گفتند. تعویق کنکور سال پیش اصلا درست نبود و تکرار دوباره اشتباه فاجعه بار است. باید از انتشار ویروس با سخت گیری جلوگیری شود نه این که برنامه ها را به عقب انداخت. باید تعداد حوزه ها و … افزایش یابد. اینقدر مثال سال پیش تعویق تعویق کنید که در شرایطی بسیار بدتر از الان بریم سر جلسه. متاسفانه مشکل ما اینه که از گذشته درس نمیگیریم. تعجب میکنم این حرف های ناشیانه را چون همیشه نصف داوطلبین کنکور داوطلبین سال پیش هستند چون ظرفیت دکتری بسیار پایین است. شما چه جوری تضمین میکنید وضع بدتر نمیشه. وضع بدتر میشه و برای خودمون خطرناکه. من خودم از کرونا وحشت دارم که میگم هرچه زودتر آزمون برگزار شه بهتره. اصلا همین اول… ادامه نظر»

ماه دخت بانو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

برگزار میشه دیگه ۱۵ اسفند
هنوز خیالتون راحت نشده؟؟؟؟؟؟؟.

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

حتماً خیالش راحت نیست که اینجوری داره بال بال میزنه.

F
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

تاسه شنبه تعویق نباشه دیگه برگزار میشه
امیدوارم اتفاقی بیفته و تعویق توکل به خدا

دنیای بی رحمی....
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

طنز تلخ این بود:
خوشبحالت داوطلبی که قبلا توکامنتها اومدی گفتی داداشت هئیت علمی دانشگاست و گفته سنگم بباره آزمون تعویق نمیشه.چه خوب که داداشتون سفارش کردن بهتون که برگزارمیشه و خندون بودی که تعویقی نمیشه ….من اون موقع چون تو خوزستانم و اوضاع سیاهه ازخنده شما ناراحت شدم اما حالا میفهمم واقعا داداشت کاره ای بوده که لابدصدای داوطلبا و دانشجوها شنید اماهیچ کاری برای ما توخوزستان نکرد!!!….
امیدوارم که حفظشون کنه خدا…

خوشبحال بقیه استانها که میتونن و میرن سرجلسه….
باتقدیر نمیشه جنگید…وقتی خدا این شرایط را برای ما خواست دیگه ملتمس و التماس کدوم بنده بشیم وکنیم که نگاه به وضع سیاه ما کنه تو خوزستان…..
بمونه یادگاردرس عبرت برای داوطلبین ارشدکه بدونن و ببینن که اعتراض ما حتما حتما شنیده شد!!!حتما حتما

ماه دخت بانو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

خیلی دلم گرفت پیامتو خوندم…. متاسفم بخاطر وضعیت حاکم

حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

به خاطر خودت متاسف باش که در س نخوندی

به حمیده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حمیده

شما، به درس خوندنت ادامه بده شاید خدا عزتت را زیادترکرد…

تینار
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

برادر یا خواهر عزیزم واقعا متأثر شدم از پیامت. انشاالله خداوند به شما و خوزستانی های عزیز کمک کنه که هر چه سریعتر اوضاع درست بشه. توکلت به خدا باشه که خودش حواسش به همه هست. یا علی

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

درد شما را حس کردم. خیلی متأسف هستم از این شرایط و پیام پر از درد شما…

میر امین
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

سلام
منم خوزستانی هستم
متأسفم از اینکه این همه تلاش کردم اما به خاطر خانوادم نمیتونم برم سر جلسه کنکور
دیروز آبادان ۵ کشته داشت
و امروز چیزی حدود ۱۰۰ نفر مبتلای جدید
متأسفم از اینکه این شرایط بغرنج دیده نمیشه
من توی این مدت حتی به دفتر استاندار هم پیام فرستادم
از فرماندار تا نماینده مجلس قول پیگیری دادن اما انگار تسلیم شدن حالا
امیدوارم اونایی که تلاش کردن و میرن سر جلسه موفق بشن

ایذه.
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

منم میفهمم چه میشه کرد….واقعا بمونه به یادگار…باید درتاریخ ثبت بشه….خدایا

سیما
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

کرونای انگلیسی به چهارمحال و بختیاری رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:
سه مورد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
دو مورد از این مورد از استان خوزستان و یک مورد از عراق وارد ایلام و سپس چهارمحال و بختیاری شده است.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سیما

بله منم خوندم و استرسم هزار برابر شد

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستان وقت همگی بخیر باشه
من الان با ۱۱۱ تماس گرفتم وصل کردن کارشناس و خیلی هم محترمانه اعتراضم رو ثبت کردن و گفتن ما مسئول هستیم صداس شما رو برسونیم، و هرچه تعداد اعتراض ها بالاتر بره امیدی هست.‌‌‌‌‌..
دوستان نا امید نشید لطفا تماس بگیرید و پیگیر بشید
من خودم توی ی شهر کوچیک زندگی میکنم الان کانال شهرمون داشتم پی ام ها رو میخوندم، سه مورد کرونا ی انگلیسی شناسایی شده…

داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۰
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

خب خداروشکر تعویق منتفی است.

مریم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

خدا رو شکرررررررررررر!

سام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: بابت کرونا به شدت نگرانیم، درخواست ما این است که دولت از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سفرها را ممنوع کنند.
دوستان اگه اینطوری بشه کنکور لغو میشه آیا؟؟

دکترررر
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سام

بعد از کنکور ما محدودیت میزارن!

تعویق حتمی است
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سام

از ساعت ۱۸ پانزده اسفند که آزمون دکتری برگزار میشه دیگه محدودیتها اعمال میشه.

پروتکل !!
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

دقیقا ازساعت یک ظهرروزجمعه پانزدهم وضعیت رو اینگونه اعلام میکنند و خانم سی ما لا ری میان میگن همه شهرها قرمزشده …..وخوزستان ازسیاه به کبودی سوق کرده….خدایا خودت منجی باش

مانی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۵ GMT 07:15 یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۲:۳۳ دسته‌بندی: سلامت کد خبر: ۹۹۱۲۰۹۰۶۳۸۴ خبرنگار : ۷۱۶۳۵ معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد روند افزایشی کرونا در ۲ استان / پیک سومِ خوزستان با ویروس انگلیسی روند افزایشی کرونا در ۲ استان / پیک سومِ خوزستان با ویروس انگلیسی معاون کل وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، درباره چرایی خیز بیماری در خوزستان توضیح داد. دکتر ایرج حریرچی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به دلیل ورود ویروس انگلیسی کرونا و عدم رعایت دستورالعمل‌ها و افت قابل توجه رعایت آنها، شرایط فعلی برای کشور رخ داده است. البته اکنون در برخی شهرستان‌ها رعایت دستورالعمل‌ها بهتر شده ولی چاره کار رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها از سوی مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه و اعمال محدودیت‌ها از طرف کارگزاران است. وی با اشاره به افزایش تعداد تست‌های کرونا بویژه در استان خوزستان، اظهار کرد: مشکل اصلی ما در این استان عدم قرنطینه مناسب بیماران شناسایی شده است. یعنی پس از انجام تست و مثبت شدن پاسخ آن، درصدی از افراد پروتکل‌ها را به درستی رعایت نمی‌کنند که این موضوع باید جدی‌تر گرفته شود. معاون کل وزارت بهداشت درباره پیشنهاداتی که پیرامون قرنطینه استان خوزستان وجود دارد، بیان کرد: خوشبختانه مقامات استانی تاکنون اقدامات مناسبی انجام دادند، اگر بیماری گسترش بیشتری داشته باشد حتما در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح خواهد شد. وی در خصوص پیش‌بینی‌ها از شرایط روزهای آتی بیماری، تصریح کرد: وضعیت فعلی کشور به گونه‌ای است که اکثر استان‌ها یا روند… ادامه نظر»

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

این یعنی تعویقی در کار نیست درسته؟؟؟؟

***
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

میگن قرنطینه کنن خوزستان واسه همینه.از خوزستان به چهارمحال و اصفهان میره
ما چ گناهی کردیم این وسطططط

شادی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

با سلام و احترام
وقت بخیر
دوستان عزیز من الان با شماره ۱۱۱ تماس گرفتم
دقیق این جمله گفت و بدون خداحافظی قطع کرد
ما جوابگو نیستیم با استانداری تهران تماس بگیرید
این شرایط ما است متاسفانه

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

من زنگ زدم و خیلی محترمانه اعتراضم رو ثبت کردن و گفتن ما مسئول هستیم صدای شما رو به مسئولین برسونیم

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
دوستان امروز جلسه ستاد مبارزه با کرونا چه ساعتی برگزار میشه؟
چون امروز قرار بود تعویق یا عدم تعویق رو اعلام کنند.
لطفا اگر اطلاع دارید بگید

مرضیه
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

دیگه دیروز جلسه بود هر روز ک جلسه نیست

اهواز
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دیگه فک کنم برگزارمیشه متاسفانه و چون دوستان میگفتند گفتنداگرنشه تو برنامه ریزی آموزشی اختلال ایجاد میشه.یعنی برنامه آموزشی مهمتر از جون ماها تو خوزستان بود.ازما که گذشت امیدوارم همتون برید به سلامت امتحان بدید.

مهتاب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  اهواز

دوست عزیز امیدوارم به یاری خدا آزمون به تعویق بیفته تا در شرایط یکسان به همراه شما آزمون بدیم. دوست من هم ماهشهره و وضعیت شما رو داره. ان شاءالله زمانی برگزار بشه که همه بتونن آزمون شرکت کنن

برو خودتو رنگ‌ کن
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

مانی و شهاب و الهام همشون اینجا یک نفر هستن.
طرف با اسامی مختلف و کامنتهای یکسان مدام التماس میکنه واسه تعویق

پلوسی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

عجب دکتر باهوشی

سحر
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  پلوسی

سلام خبر مهم

سحر
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

پلوسی و نانسی و صنم و یاسمنو …..

فاطمه
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

میلاد رو هم بهش اضافه کن

رجب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

یادش بخیر… پارسال به خاطر یه عده نادان، کنکور ۵ بار تعویق افتاد و در شرایط قرمز برگزار شد
من که قبول شدم و از شرش راحت شدم.

سام
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

خوش به حالت. چه رشته ای؟

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

خوب اللن اینجا چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خبرمهم، این امتحان هم میگذره,برودنبال سوژه بعدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

سلام دوستان فک کنم دیگه برگزار میکنن تا چیزی هم میگیم گفتن نگران نباشید پروتکل برگزارمیشه.امروزتماس گرفتم فرمانداری استانداری و ستاد ریاست جمهوری اینجورگفتن تا گفتم دکتری و آزمونش گفتن به مامربوط نیست زنگ بزن سازمان سنجش.دیگه فک نکنم تعویقی باشه و برگزارش میکنن.دوستان هم تو گروهها میبینم بهشون گفتن که برگزار میکنن.دیشبم هم تو تلویزیون اون آقاهه اومد گفتن که با رعایت پروتکل برگزارمیشه و مجری برنامه گفت تعویق گفت نه اصلا دربرنامه هیچ گونه تعویقی نیست.
برای همه آرزوی موفقیت میکنم.باید سپرد به خدا امیدوارم که ما که تو خوزستانیم خدا کمکمون کنه
___ اما واقعا هیچ عدالتی نیست تو این آزمون بین ما که تو خوزستانیم و بقیه که دراستانهای آبی یا حتی زرد هستن…..
عدالت فقط دست حضرت علی بود و لاغیر…
التماس دعا موفق باشیدهمگی.

عامو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

تنها پروتکل بهداشتی سنجش باز کردن پنجره ها بود
اونم به لطف سرما امکان پذیر نیست

علی الف
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

شنیدیم چند نفر از مدیران دولت گفته اند در اردیبهشت اوضاع کرونا احتمالا بدتر از الان خواهد شد در پاسخ باید عرض شود
اولا: اگر احتمال می دادید در اردیبهشت بدتر خواهد شد پس به چه علت آزمون ارشد را به اردیبهشت ماه انداختید ؟ آیا جان داوطلبان فوق لیسانس کم ارزشتر از جان ماست؟
ثانیا: شما موظف به حفظ جان داوطلبان بوده و هر گونه کوتاهی در این کار باعث مسوولیت و مجازات شما است بنابراین اگر تا ۱۰ ماه هم اوضاع بهتر نشود ضرورت ایجاب میکند هیچ آزمونی برگزار نکرده و حتی نظام آموشی را تعطیل کنید نه اینکه چون عده ای درس نخوان و حسرت دکتری می خواهند از غیبت احتمالی اکثریت استفاده نموده و در آزمونی بی رقیب برنده شوند تحت هر شرایطی بقیه را در بدترین اوضاع روحی و فیزیکی به قتلگاه بکشانید.

رجب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی الف

کل مملکت باز است و فقط کنکور کرونا هست!
همین امثال تو پارسال الکی استرس دادن

:::
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی الف

خیر کنکور ارشد ۵ و ۶ و ۷ خرداد برگزار میشه نه اردیبهشت. از اول هم همین بود تعویق نداشته.

زهرا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

اگه امروز تعویق رو اعلام نکنند دیگه امیدی نیست. بسپارید به خدا.
هرچه دلم خواست نه آن میشود. هرچه خداخواست همان میشود.

عامو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ

نخبگان خوزستانی را قتل عام نکنید

ازاده
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ق٫ظ

برید درساتونو بخونید
تعویقی در کار نیست

........
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ق٫ظ

باید هرچه زودتر مسئولین یک برنامه و استراتژی درست برای پذیرش در مقطع دکترا تدوین کنن تا امکان پذیرش افراد نالایقی که دائما طلبکار هستن و توقع دارند که همه به راحتی در مقطع دکترا پذیرش شوند صفر شود بلکه کسانی که واقعا ظرفیت و انگیزه ادامه تحصیل در این مقطع را دارند پذیرفته شوند

آقای نمکی آزمون دکتری رو لغو اعلام کنید
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ق٫ظ

آقای نمکی آزمون دکتری رو لغو اعلام کنید

شهاب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ

لغو لغو لغو

اسفندیار
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ق٫ظ

حتما به شماره پیامک استانداری خوزستان و پست الکترونیک آنها پیام دهید…انشالله استاندار خوزستان کمکمون کنه.

خبرمهم، این امتحان هم میگذره,برودنبال سوژه بعدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  اسفندیار

تماس گرفتیم گفتن نگران نباشید با رعایت پروتکل برگزارمیشه.مطمینم این ناعادلانه ترین آزمون تاریخ بوده تاالان چرا که ما که تو اهواز و یا شهرهای قرمز دیگه خوزستان هستیم خیلی تو فشاریم…اما هیچ فرقی میان ما و بقیه قائل نشدند.امیدوارم خداوند یاری گر ما باشه که جزاون کسی را نداریم….

اسفندیار
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ق٫ظ

استانداری خوزستان:
تلفن: ۰۶۱۳۳۳۶۷۳۰۱ -۹
پست الکترونیکی: info@ostan-kz.gov.ir

روابط عمومی و امور بین الملل
تلفن: ۰۶۱۳۳۳۶۴۶۶۶
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۷۱

خبرمهم، این امتحان هم میگذره,برودنبال سوژه بعدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  اسفندیار

کسی تماس گرفته؟

خبرمهم، این امتحان هم میگذره,برودنبال سوژه بعدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

خودم تماس گرفتم هیچ فایده ای نداره متاسفانه

..
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

شما خود خبر مهمی

خبرمهم، این امتحان هم میگذره,برودنبال سوژه بعدی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

.. نه نیستم واقعا.ازبس رومخ بود خبر مهم ،این اسم را گذاشتم.