موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

داوطلبان دکتری 1400 بر سر دو راهی «کنکور کرونایی» و «آزمون ندادن»

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در حالی که سازمان سنجش می‌تواند با تعویق آزمون دکتری به بعد از واکسیناسیون، امکان شرکت بی خطر داوطلبان با بیماری زمینه ای را فراهم کند، به نظر می رسد با برگزاری آزمون در اسفند، بسیاری از این عزیزان از شرکت در کنکور ۱۴۰۰ هم محروم باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها که به کنکور دکترای ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم، دغدغه‌ها و تلاش‌های تعدادی از داوطلبان این کنکور برای تغییر زمان این آزمون بیشتر شده است؛ ورود کرونای انگلیسی و سرعت بالا در ابتلا به این بیماری هم بر نگرانی داوطلبان این کنکور افزوده است.

البته با توجه به اینکه زمان کنکور دکترای سال ۹۹ هم به دلیل شرایط کرونا تغییر کرده بود، داوطلبان امیدوارند که زمان آزمون دکترای ۱۴۰۰ هم تغییر کند؛ در ابتدا قرار بود آزمون دکترای سال ۹۹ جمعه مورخ ۹ اسفند ۹۸ برگزار شود [ناگفته نماند که با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۹۸، تاریخ برگزاری آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ به ۹ اسفند ۹۸ تغییر پیدا کرد] اما شرایط کرونایی موجب شد که زمان آزمون به پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۹۹ تغییر کند.

پیش‌بینی‌ها درباره شرایط کرونا در همان اسفند ماه حاکی از آن بود که حداقل در فروردین با کرونا مواجهیم به همین دلیل سازمان سنجش آموزش کشور 25 اسفند تاریخ جدید برگزاری آزمون دکتری سال ۹۹ را در روز نهم خرداد سال ۹۹ اعلام کرد اما کرونا، برگزاری این آزمون را لغو کرد و اعلام شد که کنکور دکتری ۹۹ روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود.

این تاریخ دوباره به دلیل شرایط کرونایی تغییر کرد و برگزاری آزمون دکتری به ۹ مرداد سال ۹۹ موکول شد و البته دیگر این تاریخ تغییر نکرد و آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ با ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر در  ۱۴۳ حوزه امتحانی در ۶۰ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

بعد از برگزاری کنکور دکتری ۹۹ علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشته است: «پروتکل‌های وعده داده شده از سوی سازمان سنجش در کنکور دکتری کامل رعایت نشد».

بعد از اعلام نتایج، سازمان سنجش مهیای برگزاری آزمون بعدی شد و از اول آذر امسال ثبت‌نام دکتری آغاز شد و مقرر شد که آزمون دکتری 1400، در نیمه اسفند برگزار شود؛ اما برخی داوطلبان این کنکور مخالف برگزاری این زمان هستند و بیان می‌کنند که زمان کنکور دکترای 1400 باید تعییر کند.

تعدادی از این افراد با ثبت سوژه‌های در سامانه فارس من با عناوین «درخواست انتقال آزمون دکتری به اردیبهشت ۱۴۰۰»، «درخواست تعویق آزمون دکترای ۱۴۰۰» و «آزمون‌های دکترا و نظام مهندسی به زمان دیگری موکول شود» خواستار پیگیری شدند.

اما دلایل این افراد برای تعویق کنکور دکتری چیست؟

۱-  همان‌طور که آزمون دستیاری پزشکی و آزمون نظام مهندسی به خاطر وضعیت کرونا به سال ۱۴۰۰ موکول شده، آزمون دکتری تغییر کند؟ چه تفاوتی بین داوطلبان آزمون دکتری وزارت علوم با داوطلبان آزمون‌های مذکور در ابتلا به کرونا وجود دارد؟ آیا ویروس کرونا در مبتلا کردن داوطلبان آزمون‌های مختلف رفتار متفاوتی دارد؟

۲- شرایط ویروس کرونا موجب نگرانی داوطلبان و خانواده‌های آنان شده است و ویروس کرونای انگلیسی، شرایط را سخت‌تر کرده است.‌

۳- با آغاز واکسیناسیون ، تا بهار سال آینده حداقل ۷۰ درصد گروه‌های آسیب‌پذیر واکسینه می‌شوند و سطح ایمنی عمومی کشور بالا می‌رود و احتمال انتقال بیماری کاهش پیدا می‌کند.

۴- یک داوطلب کنکور دکتری باید یک سال درس بخواند، با یکی دو ماه درس خواندن نمی‌تواند قبول شود.

۵- آیا امکان دارد با دولایه ماسک و 4 ساعت، آزمون برگزار شود؟ حتی نمی‌توانیم آب بخوریم، اگر کسی بیمار باشد، با یک لحظه برداشتن ماسک بقیه را نیز مبتلا می‌کند و این 4 ساعت زمان بسیار طولانی است.

* سازمان سنجش کوتاه نیامد

اما سازمان سنجش به هیچ عنوان قصد ندارد که زمان کنکور را تغییر دهد و بر همین اساس مقرر شده است که زمان آزمون کنکور دکتری ۱۴۰۰ همان ۱۵ اسفند با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ داوطلب برگزار شود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص گفت: حوزه‌های برگزاری آزمون دکتری ۹۹ در ۶۰ شهر بود که برای کنکور دکتری ۱۴۰۰ به ۱۱۰ شهر افزایش یافته است همچنین فاصله بین هر داوطلب ۱.۵ متر خواهد بود.

به گزارش فارس، سازمان سنجش به هیچ عنوان قصد ندارد که تاریخ برگزاری آزمون دکتری 1400 را تغییر دهد و دلایل داوطلبان را برای تغییر زمان کنکور، قانع کننده نمی‌داند. بر این اساس تنها اگر در این یک هفته باقیمانده، ستاد مدیریت بیماری کرونا ورود کند، امکان تعویق آزمون وجود دارد؛ در غیر این صورت کنکور در همان زمان خودش برگزار خواهد شد.

برخی داوطلبان معترض عنوان می‌کنند که اگر قرار باشد که کنکور دکتری در زمان اعلام شده برگزار شود، به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند و مجبور هستند در بین دو راهی «کنکورکرونایی» و «کنکور ندادن»، گزینه دوم را انتخاب کنند‍!

ثبت‌نام
باخبرم کن!

369 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوگل
اسفند ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

شرایط برای همه یکسان هستش کرونا کل جهان و مختل کرده و کشور ما هم همینطور، من پارسال هم شرکت کردم به صندلیم اسپری زدم و خوراکی که دادن و برنداشتم اصلا دست بهش نزدم فقط یک مداد پاکن دستم بود یعنی موبایلمم نبردم که بخوام تحویل بدم و پس بگیرم. خدا روشکر سالمم. خودتون رعایت کنید برای یک آزمون دکترا اینقدر استرس واسه چی دارید این استرس ها بیشتر شما را تحلیل می‌بره، به نظرم دکتر آینده نباید اینقد ضعیف باشه
به فرض هم که کنکور عقب بیفته، کرونای انگلیسی شیوعش در زمانهای بعدی بیشتر میشه.
پروتکل و رعایت کنید. شما بخاطر کرونا میخواید کنکور عقب بیفتد و بعد میخواید جلوی سازمان تجمع کنید!!؟ اونجا کرونا نیست در تجمع با فاصله اجتماعی کم؟ به نظرم پخته تر عمل کنید دکترای آینده

علی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

دکتری به قیمت جانت
ارزش داره برو
ارزش نداره نرو

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ

دوستان عزیز تهرانی
خواهش میکنم، اگر فردا میخواید برای اعتراض برید جلوی وزارت بهداشت ساعت رو اعلام کنید، ببینیم چند نفر میتونن بیان.
یک فکری کنیم.
فردا کارت ورود به جلسه می آد.
آمار فوتی ها هم رفت بالا اما کسی حرفی نزد.
خواهش میکنم با هم بیاید هماهنگ باشیم برای جان خودمون و خانواده هامون.
اگر بخوایم میتونیم.
یا علی

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

دوستان تهرانی
خواهشان برید جلوی وزارت بهداشت.
گفتند تا ساعت ۱ اگر ۱۰۰ نفر دیگه به اونها اضافه بشه کنکور به تعویق میافته
لطفا برید

داوطلب
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

شما ساعت بیست دقیقه به یک این پیامو گذاشتین ، چطوری کسی بیست دقیقه ای می تونه خودشو برسونه جلوی وزارت بهداشت؟ :(

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

چون از تهران همون ساعت پیام گذاشتند که بیاید.
حالا یک و نیم هم برسند اشکالی نداره.
قرار نیست کارت بزنند که

Phd
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

امروز دوشنبه ست کسی هم رفته جلوی وزارت دوستان؟ حیف که تهران نیستم منم حمایت می کردم
ان شالله خیر باشه

Mina
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  Phd

متاسفانه گویا کسی نرفته

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

دوستانی که رفتند جلوی وزارت بهداشت، اونجا چه خبره؟

سولماز حسینی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

مشگین شهر بخاطر ویروس کرونای انگلیسی به حالت هشدار در اومده شما میخواین فاصله رو ۱/۵متر بکنید

سولماز حسینی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

فقط ی مورد اشاره میکنم که فرمودن فاصله رو ۱/۵متر میکنن وقتی در فضای بسته ۴ساعت بشینی تو ی کلاس چه فرقی میکنه فاصله چه ارزشی داره فاصله ۱/۵متری

داوطلبب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

چون حوزه ها رو زیاد کردن و معلوم نیست کرونا تا کی باشه فکر نکنم عقب بیفته.
پارسالم عقب افتاد زیاد فرقی هم نداشت.
باور کنید شرایط من هم خوب نیست، سینوزیتی هستم و امروزم سرما خوردم یعنی‌قشنگ نابودم. شاید اینقدر اوضاعم خراب شه که نتونم حتی با گوشی کار کنم به دلیل نورگریزی چه برسه به کنکور. ولی باز بعید میدونم تعویق بیفته.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ب٫ظ

دوستان عزیز لطفا آدرسی که فردا ساعت ۱۰ میخواید اونجا جمع بشید رو بگید که برای سایر دوستانم بفرستم که بیان ممنونم

تعویق حتمی است
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

ساعت ۱۰ صبح دوشنبه جلوی وزارت بهداشت.

دکتری1400
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ

سلام…توی شهر ما هم کرونای انگلیسی بازلزله اومده سزاواره بااین شرایط ما بریم آزمون بدیم چراهیشکی نیست بداد ما برسه جون اینهمه جوان وخانواده پشیزی اهمیت نداره اگه یکی ازاینهمه جوان خدای نکرده مشکلی پیدا کنه کی جوابگو هست؟

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ

دوستان شماره پیامک شبکه خبر
لطفا پیام بدید
۱۰۰۰۶۰۱

نازی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ

خیلی ممنونم الان میفرستیم

علی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ

روزی یه شهر و استان جدید درگیر کرونای انگیلیسی میشند امروزم یزد و بوشهر
چرا اینا درک ندارند واقعا!!!!

قاسم تبار
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

بنظرم تعویق آزمون هیچ فایده ایی نداره، واکسیناسیون ما داره لاک پشتی حرکت میکنه تا ۱۴۰۳ هم کرونا هست با جهش ههای متفاوت تر و خطرناک تر پس بهتره آزمون همین اسفند باشه

جواد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا گفت: روز سه شنبه همچنین ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان، از آخرین وضعیت بروز و شیوع ویروس کرونا و بویژه نوع جهش یافته (انگلیسی) و اقدامات انجام شده در راستای کنترل بیماری توسط استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز، بعنوان فرمانده بهداشت ودرمان سطح استان و ارائه پیشنهادات اجرایی موثر، درجهت کنترل هرچه مناسبتر بیماری گزارش می دهند.
————————-
سه شنبه استاندار خوزستان با وزیر کشور به عنوان فرمانده عملیاتی ستاد کرونا جلسه داره
در ضمن کارت ورود به جلسه هم سه شنبه منتشر میشه
پس اگر سه شنبه استاندار به حرفش عمل کنه تا قبل انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لغو میشه

R
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

عیبی نداره دوستان
کنکور برگزار بشه راحت میشیم همه مون میریم گردش و عشق و حال
یک سال خونه نشستیم الکی بیخیال هر چی میشه بشه

مهدی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  R

شرایط انجام سفرهای نوروزی

حریرچی:
استان‌های مسافرپذیر مثل مازندران، گیلان و گلستان در شمال، خوزستان، بوشهر و هرمزگان در جنوب و همچنین اصفهان، مشهد و شیراز در شرایط زرد هم کلا سفر ممنوع خواهد بود. #اجتماعی

بنظرتون با این شرایط میشه رفت گردش و حال و عشق…

Phd
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

اینقدری که دارن میگن اوضاع کشور بحرانی هست
افزایش ۱۰۰درصدی امار کرونای انگلیسی در خوزستان
جریمه ۳هزار خودرو در جاده های خوزستان
شبکه ی خبر دقایقی پیش این ها رو گفته
برای ما خوزستانی ها چند سوال پیش میاد:
۱.اگر اوضاع بحرانی نبود ازمون پتروشیمی که مربوط به این استان هست لغو نمیشد پس واقعا شرایط بحرانیست
۲.با این محدودیت ها و جریمه هایی که شبکه خبر گفتن با توجه به افزایش حوزه ها هنوز هم همه ی شهرها حوزه نیستند چطور از شهری به شهری دیگه برن؟ …
من واقعا نگران نبودم ولی خبرها رو میشنوم نگران میشم به شدت، دوستان بزرگوار بنده به شدت نگرانم واقعا نمیدونیم چی پیش میاد امکان داره تا جمعه خیلی اتفاقا بیوفته که اصلا نشه حاظر بشیم سر جلسه هر کدوممون،
من روی صحبتم با تمام کسانی هست که میگن نرید سر جلسه بزار ماکه میتونیم مابریم، واقعا شما با این اوضاع از فردای خودت اینقدر مطمئنی؟ حرفی نزنیم که فردا پشیمون بشیم اردیبهشتم نباشه حالا لااقل تا تموم شدن محدودیت ها و کم شدن کمی از امار، اصلا بگذارن ۲۰ فروردین لازم نیست زمان زیادی تعویق بشه
فقط یکمی اوضاع اروم تر بشه
تا ارام شدن موج جدید بیماری هم محدودیت شهری
وقتی میگن از ۱۵اسفند تا ۱۵فروردین محدودیت سفت و سخت پس مطمئن باشید امار هم پایین میاد
خودخواه نباشیم موافقان تعویق همه رتبه های خوبی دارند پس لطفا زود قضاوت نکنیم و برچسب نخوانده و بی برنامه بهشون نزنیم

محمد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

شما الان مطمئنی که ۲۰ فروردین اوضاع خوب میشه؟؟!!

Phd
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بزرگوار بنده قصدم این هست که محدودیت ها داره اعمال میشه و به اعمال محدویت های سفت و سخت همیشه امار کمتر شده
والا ما اوضاعمون اسفناکه اینجا شما رو نمیدونم
قطعا اینجا بودید نظر منو داشتید

پویا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ

استاندار جدید خوزستان قبلا سابقه استانداری ایلام رو داشته پس دقیقا حدود اختیارات استانداری رو میدونه( قدرت لغو آزمون ملی را نداره). اینکه گفته هماهنگ می کنیم تا آزمون های ملی لغو بشه قطعا از روی بی اطلاعی نبوده. قطعا تو جلسه شنبه ستاد ملی بهش یک سری اختیارات داده. وگرنه چه دلیلی داره استاندار بیاد و این حرف را بزنه و بعد انجام نشه و وجهه خودشو خراب کنه
انشالله به تعویق می افته

ساره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

دکتر نمکی فرمودن خوزستان باید قرنطینه شه !
باشه دکتر فقط من قرنطینه اش کنم؟؟؟؟ یا خود به خود میشه!
مرغ پخته از حرفای اینا خنده اش میگیره

Phd
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

دقیقاااا… پناه بر خدا

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

دوستان زنگ بزنید به نهاد ریاست جمهوری و ۱۱۱
ما باید اعتراضمون رو قبل از توزیع کارت به گوش مسئولین برسونیم
خواهشا دلسرد نشید.
ما میتونیم

ساره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

آقاااااا اعتراض رسیدههههه شنیدن مگه ندیدی وزارت بهداشت پست گذاشت شنیدیم
منتها گفتن به ماچههه
یه هفته داریم زنگ میزنیم ریاست جمهوری بنظرتون نشنیده ؟ شنیده منتها اولویت نیستیم تامام

ساره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

به خوزستان رحم نمیکنن دو هفته تعطیلش کنن شما چی میگییید

ساره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

هیچ کشوری همچین ازمونی برگزار نمیکنه و این ریسک نمیکنه این فقط ماییم ….

تارا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

والا من اگه پیام میدادم یا زنگ میزدم میگفتم یه حیوون جونش تو خطره بیشتر بهم اهمیت میدن تااینکه گفتم جون خودم تو خطره رحم کنینو تعویق کنین

..
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

خخخخخخ

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام به همه دوستان
دوستان امروز جلسه ستاد مبارزه با کرونا چه ساعتی برگزار میشه؟
چون امروز قرار بود تعویق یا عدم تعویق رو اعلام کنند.
لطفا اگر اطلاع دارید بگید

سما
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

جلسه دروغ بود
همون دیروز پاس دادن به سنجش
سنجش هم گفت اینا چند نفر کمی هستن که درس نخوندن بنابراین برگزار میشه
سر همه رو گرم کرون به همین راحتی جلسه ای در کار نیست

تعویق حتمی است
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان . کسی به پبح اینستا گرامیه آقای نمکی و آقای وهاب زاد مشاور ایشون سر زدههه؟؟؟
اونجا برین اعتراض کنین که بهترین جاس. چون تعویق همش تو دست این دو تاس..

ساره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ

هرشب براشون کامنت زدیم
حتی به روی مبارک نمیارن

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

چرا بعدعید با واکسیناسیون نسبی جامعه نریم سر جلسه
الان رییس علمی ستاد مقابله با کرونا در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت تمام واکسنا تا الان توانستند کلیه ی ویروس های جهش یافته را خنثی کنند

داوطلب نیستم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

دوستانی که قصد شرکت در آزمون رو دارین، من داوطلب نیستم ولی چند تا توصیه بهتون میکنم، انشالله رعایت کنید و مبتلا نشید،اگر هم شدید شدتش خیلی کم میشه با رعایت این نکات. ۱. قبل رفتن به بیرون از خونه و بعد اومدن حتما آب نمک غرغره کنید. حداقل ۲۰ ثانیه. ۲. قبل رفتن و بعد برگشت به خانه مسواک بزنید. ۳. آدامس بجوید. البته با دهان بسته. ۴. حواستان باشد که دستاتون رو به چشماتون نزنید، بینی و دهان رو که ماسک پوشانده. ۵. هر شب به ویژه بعد از بازگشت از آزمون یک حبه سیر رو در دهانتون یا بجوید یا اینکه خورد کنید و دوسه دقیقه انتهای زبونتون نگهدارین، و آبی که در دهان ایجاد میشه قورت بدید. ۶. مخلوط آب و عسل و لیمو بخورید. این مورد رو سعی کنید هر روز انجام بدید. ۷. ویتامین D,E,Zinc بخورید . ۸. چند روز بعد آزمون ترجیحا لبنیات نخورید یا کمتر مصرف کنید، چون بر شدت بیماری کوثر هست. ۹. سبزیجات بخورید. ۱۰. آب و مایعات زیااااد بخورید. حداقل ۸تا۱۰ لیوان در روز. ۱۱. سعی کنید روز ازمون علاوه بر ماسک از شیلد یا عینک محافظ هم حتما استفاده کنید. ۱۲. دو ماسک روی هم بزنید، برای اینکه از روی هم سر نخورند، ماسک‌ها رو به هم ممکنه کنید . ۱۳. برای اینکه فشار ماسک به گوشها باعث سردرد و برهم زدن تمرکزتون نشه، از ماسک‌های با کش پشت سر استفاده کنید یا اینکه ماسک رو با گیره از پشت سرتون عبور بدین که راحتتر باشید. ۱۴. قبل… ادامه نظر»

رضا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

کنکور را عقب بیاندازید تا شرایط کرونای انگلیسی بر طرف شود جوانان در معرض خطر قرار ندهید ستاد کرونا تصمیم عاقلانه بگیرد

آرتور
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

وقتی جون داوطلبین براشون مهم نیست فقط اهداف خودشون را دنبال می کنند یعنی کمال بی احترامی به علم ودانش
من یکی عمرا در این شرایط امتحان نمیدم
موفق باشید

مهراب
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ

با توجه به تجربیات پیشین، احتمالاً خبر قطعی تعویق یا عدم تعویق فردا یک‌شنبه از طرف ستاد اعلام خواهد شد.
نگران نباشید لطفاً. ذره‌ای عقلانیت هنوز در بعضی از تصمیم‌گیران بهداشت و درمان (و نه هیچ کجای دیگر) حکومتی دیده می‌شود. من احساس می‌کنم که بالاخره فردا خبر خوب در این باره اعلام شود. (البته امیدوارم)

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهراب

ان شاء الله
خدا از دهنتون بشنوه.

زینب
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

اگر واقعا شرایط مساعد برگزاری کنکور هست پس چرا محدودیت تردد تا ساعت ۹ شب هست و نیزز منع مسافرت نوروزی بدلیل شرایط کرونا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا مسولین میفهمند تصمیماتشون کاملا ضدو نقیضه؟؟؟

تعویق قطعا لازم است و عدم تعویق ظلم است
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ

عجیبه،آزمون های دیگر به تعویق افتاد،دکتری برای ما داوطلبانی که زحمت کشیدیم اما به خاطر وضعیت کرونا،اصلا نمی تونیم شرکت کنیم بااین وضع ، انقدر باید از چندین راه پیگیر باشیم ،ای کاش مسئولیم صدای ما رو بشنوند و آزمون دکتری رو به تعویق بندازند وباآینده ی این همه جوون بازی نکنند…

تعویق قطعا لازم است و عدم تعویق ظلم است
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ

باتوجه به شرایط موجود و مرگ ومیرهایی که رخ می دهد و شرایط از قرمز هم گذشته و وضعیت سیاه شده،واقعا دلیلی بر زود برگزار شدن آزمون به این عظمت نیست،چرا که خیلی ها مجبورند شرکت نکنند و این ظلم است و یک سال آنهارا عقب می اندازد، در صورت شرکت به آزمون هم،کسی بیمار شدن فرد را گردن نخواهد گرفت…پس راهی نمی ماند به جز اینکه خود فرد در آزمون شرکت نکند و یک سال زندگی اش عقب بیوفتد و سال بعد هم معلوم نیست که چه شرایطی برایش پیش آید…خدا کنه که صدای این همه دانشجویی که زحمت کشیدند را بشنوید و آزمون را به تاخیر اندازید…

برگزاری آزمون=کشتار جمعی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

مسیولین وقتی پشت تریبون قرار می گیرند شیوع کرونا رو گردن مردم می اندازند!
گله می کنند از کسانی که در این شرایط به دورهمی های خانوادگی که نهایتاً ۱۰ نفر هستند می روند!! حالا ما باید در یک سالن یا کلاس با وجود حداقل ۱۰۰ نفر بشینیم و آزمون بدهیم !!

لطفاً تعویق
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

اگر شرایط خوب بود من هم ترجیح میدادم سریعتر آزمون بدم چون از درس خواندن خسته شدم اما با این شرایط مجبورم از شرکت در آزمون انصراف بدم و یک سال عقب بیافتم ،چرا به فکر جون ما نیستید! انصافتون کجاست!؟؟؟

سحر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

تورو خدا بزاری بعد عید

پارسا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

به چه دلایلی قسم میدید؟، فقط نفع شخصی خودتو در نظر میگیری !!؟

تارا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

هیچ نترس هر چی قسم دادیم التماس کردیم کسی بهمون توجه نکرد خیالت راحت باشه شماها با وجدان آسوده برین امتحانتونو بدین

سارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ

بفکر خوزستان باشید خوزستان از سیاه هم رد کرد وضعیت اصلا خوب نیست اصلا ما خوزستانیها نمیتونیم ازمون بدیم بخدا دوسال داریم میخونیم توروخدا کاری نکنید که بخاطر سلامتی سر جلسه نریم حرف یک روز و دو روز نیست حرف دوسال از عمرمون هست لطفا ازمون به زمان بهتر موکول کنید .
وزیر بهداشت شما که میگید اماده طوفان باشید چطور جلوی این تجمع ها نمیگیرید چطور میخواید در این طوفان ما ازمون بدیم بخدا قشر جوان و تحصیل کرده جامعه هست آینده جامعه هستیم لطفا به فکر جانمون باشید و ازمون دکتری به زمان بهتر موکول کنید

مریم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

واسه هیچ کسی مهم نیست چه بلایی سر ما میاد. این همه مرگ و میر داشتیم. اصلا اهمیتی دادن؟

محراب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

رعایت کنید انشالله مشکلی پیش نمیاد

رضا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ

به ما چه خود کرده را تدبیر نیست کی ضرر میکنه خودشون ما کمی بیشتر مواظب میشیم امسال خیلیا نمیان راحت تر در میاییم دارن اب تو اسیاب خودشون میریزن. خودشون ضرر میکنن تمام زحمات کادر درمان هدر میره

فاطمه
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ

اگه با همین وضع باشه من کنکور نمیدم‌با وجود این که خوندم.از جون خودم و خانواده ام که مهمتر نیست‌.
شنیدم کسایی هستن که کرونا دارن ولی فرم خوداظهاری رو پر نکردن.میگن درسته کرونا داریم ولی خیلی حالمون بد نیست نمیریم جای کسایی که کرونا دارن:/
واقعا مسولین باید پاسخگوی باشن

محراب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ای بابا چرا کنکورنمیدی..اتفاقاامسال راحت ترقبول میشی…رعایت کن بروسرجلسه.

کرمی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

امسال اوضاع به مراتب به خاطر کرونای انگلیسی سخت تر و مبهم تر هست یعنی واقعا مشخص نیست بعداز برگزاری آزمون چی میشه و این بر می گرده به تصمیم مسئولین که در این زمینه تصمیم منطقی بگیرند و آزمون رو به تعویق بیندازند البته اگر احساس مسئولیت می کنند.

یوسف
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

با این شرایط کرونایی .. داوطلبان آزمون دکتری را درک کنید…تعویق آزمون برای داوطلبان حیاتی است هم از لحاظ سلامتی…و دوباره سلامتی…..این که بگید برای مطالعه و مرور ما خواهان تعویق آزمون هستیم در اشتباه هستید…مقطع دکتری یک مقطع تخصصی است امسال نشد سال بعد ..هر موقع که شد….اکثر داوطلبان شاغل هستند یا به دنبال کسب مدارج عالی هستند….پس مهمترین چیز برای آنها سلامتی خودشان و خانواده شأن است….پارسال تعویق انداختند امسال هم به تعویق بندازید مثل آزمون های دیگه…..هیچی از شما کم نمیشه…من پارسال به خاطر وضعیت کرونایی شرکت نکردم…با این اوضاع هم شرکت نمی کنم…..چه کاریه بخواهی با استرس بری وسط کرونا ….با استرس بخواهی نتیجه کسب کنی….افسوس بر گل افروز

Ajilianshadi
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

واقعا چرا با جون مردم بازی میکنید.خانواده ها وپزشک ها و پرستاران..

Majid
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام به همه
انشاا…فردا دهم اسفند نظر نهایی از طرف ستاد کرونای تهران اعلام میشه….

آتاناز
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Majid

یعنی چی میخواد بشه دق کردیم دستشون……..

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Majid

مطمئن هستید؟
جلسه هست؟
ان شاء الله تعویق رو اعلام کنند

مرتضی فاتحی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

واقعاً چه کسی پاسخگوی ابتلا و خدایی ناکرده فوت نخبگان کشور خواهد بود . این ها نخبگان کشورند و حتی اگر خدایی ناکرده درصد حت
بسیار ناچیزی از آنان مبتلا و فوت نمایند ضایعه جبران ناپذیری است . چرا با لج بازی با مشکلات برخورد میشود . یکی از مسؤلین پاسخ دهد اگر این آزمون مثلآ در مرداد ۱۴۰۰ که عده کثیری واکسینه و خطر ابتلا بسیار کاهش یافته برگزار شود چه مشکل عظیمی برای سازمان سنجش پیش خواهد آمد و کجای مملکت لنگ خواهد زد

یغما 1400
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ

سلام این چه وضعشه من آماده ام ولی نگرانم وخواهان تعویق هستم مگه چی از اینها کم میشه تعویق بیفته بیچاره به ما که اختیار جون خودمون رو نداریم شدیم بازیچه دست یه مشت مسؤل اینها کی دلشون سوخته که الان باردوم باشه… بسه فقط تعویق مگه اینهمه جوون وخانواده جونشون رو از سرراه آوردن خدای نکرده اتفاقی بیفته کدومش جوابگو هست؟

مینو
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  یغما 1400

دوتا ماسک بزنید تا یکسال آینده کرونا مهمان ماست چرا باید عقب بیندازید ا متر فاصله هست و بچه که نیستید رعایت کنید

محراب
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینو

آفرین…من موافق دیدگاه شما هستم مینوخانم

نادیا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

با سلام اگر آزمون به تعویق نیافتد شرکت نمی کنیم. خطرناک است. سلامت بر تحصیل اولویت دارد.

دانشجو زگهواره تا گور....
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

دیگه چه تدبیری! چه امیدی!
واقعا الان ستاد مدیریت کرونا چه میکند؟ با اون اوضاع بحرانی مناطق زلزله زده و شیوع کرونای جدید و سردی هوا وبسته ماندن پتجره ها و ….دو ماه تعویق آزمونهای پیش رو در اسفندماه لااقل برای عبور از قسمتی از این مشکلات ضروری به نظر میرسه….

داوطلب دکتری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

شما چه تضمینی داری دوباره جای دیگه ای با شدت بیشتر زلزله نیاد؟

ایذه
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

بنا به عقل باید وضعیت الان را نجات داد وقتی آینده نامعلومه….تو این بحران و مصیبت بریم سرجلسه که آینده را ندیدیم؟…که آیا زلزله بشه نشه یا کورونا پیشرفت کنه یا نه….جناب داوطلب دکتری»»» این روزها ما داریم تو خوزستان خون گریه میکنیم به حال خود، همسایه و هم استانیمون….شما دنبال تضمین هستید!آینده نگری خوبه اما نه توحال الان….

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ

چقدر ما بدبختیم به خدا
هیچ کس صدای ما رو نمیشنوه.
دیگه باید به کی بگیم تو رو خدا آزمون رو به تعویق بندازید.
از کار و درس و زندگی افتادیم به خدا.
این چه وضعیه دم عید.
اگر هر کدوم از شما عزیزان به ارگانی، نماینده‌ای جایی دسترسی دارید تو رو خدا کاری کنید.
فقط خدا باید به داد ما برسه

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

فردا ۷۰ درصد احتمال تعویق رو بگن

صمدگیتی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ازکجا میدونی؟

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما از جایی خبری داری؟؟؟؟؟

داوطلب دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

واقعا هم اجرای ازمون هیچ فرقی با شرایط عادی نداره باید یک ساعت قبل سر جلسه بشینی تا برگه ها بدن بدن عمومی شروع میشه باید زمانی که میگن بگذره تا دفترچه اختصاصی بدن این فاصله ها واقعا تو این شرایط لازم نیست ازمون تو این شرایط استرس زا واقعا چه لزومی داره؟ شش دانشجوی دانشگاه تهران فوت شدن بر اثر کرونا میخوای با این ازمون امارش رو به چند برسونید؟

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

تعویق نشه شرکت نمیکنم

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

دوستان ازمون استخدامی پتروشیمی قرار بود برگزارشه به تعویق افتاد بخاطر وضعیت بحرانی خوزستان موکول شد اخر فروردین

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چه تاریخی به تعویق انداختن این آزمون رو؟

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

واقعا فرق ما بااونا چیه من تو عمرم انقدر شکنجه نشده بودم واقعا

داوطلب
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آزمون و قرآن و عترت رو هم لغو کردن .. قرار بود ۱۴ و ۱۵ اسفند امتحان باشه

Phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله ثبت نام کرده بودم به تاریخ ۱۹فروردین تعویق افتاد

خواهان سلامت
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

پروتکل های بهداشتی،تهران هم رعایت نمیشه.
هم در مسیر رفت وهم مسیر آمد مترو مملوء از دانشجویان هست.
در جلسه امتحان هم که بدتر

خواهان سلامت
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

با ویروس جهش یافته انگلیسی،چطور بریم سرجلسه،
من پارسال شرکت کردم پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشد حتی آزمون استخدامی هم چند نفر سرفه میکردن که متاسفانه بعد از اون ،ازمایش کرونا دادم و مثبت شد.
خدا نصیب کسی نکنه سردردهای مزمن هنوز هم دچارش هستم و مدتی افسردگی گرفتم.(عواقب بعد از ابتلا به کرونای بنده بود)

مریم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

ویروس باشعوریه اصولا! قول داده سر جلسه دکتری جهش نکنه!

نیما
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ

کسی توی این سرزمین نیست که به داد ما برسه؟

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

اگر کسیو دیدی سلام بلند منو بهش برسون!

پریا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

چقدر غم داشت این پیام

زهرا
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

نه نیست،اصلاااااا نیست

همان کسانی که باید نماینده مردم باشن و پارسال همین موقع ها بهشون رای دادیم وکلی شعارهای انتخاباتی داشتن، گفتن که دلایل ما قانع کننده نیست!!!!قانع کننده نیست ولییییی به خاطر همون دلایل چند آزمون رو کنسل کردن،این ظلم نیست چیه اسمش؟؟!!

مهدی یاسمی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

این پروتکل های بهداشتی که میگن فقط تهران اجرا میشه،پارسال من شهرستان امتحان دادم وضعیت اسفناک بود،اجرای آزمون هیچ فرقی با دوران قبل کرونا نداشت

زهرا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی یاسمی

من آزمون استخدامی در تهران دادم فاصله ها کمتر از ۵۰۰ متر بود پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشد از شدت سرما هم نمیشد پنجره باز کنیم

علی الف
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ

دوستان تمام مسوولان خودشان را به نشنیدن زده اند تا بعدا بگویند بخاطر لایحه بودجه و… متوجه خواست داوطلبان نشدند

پشت کنکوری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

دوستان الکی بحث و جدل نکنید، من پارسال کنکور شرکت کردم پر از استرس بود. علاوه بر اینکه در شرایط پروتوکلها یکسری نواقص وجود داشت خیلی از داوطلبین هم پروتوکلها رو رعایت نمیکردن.

م.ک
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

چرا تعویق نمیدن پارسال ک شرایط اصلا استاندارد کرونا نبود

پریا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان . خدا قوت . من از دیروز واقعا به این موضوع فکر کردم که اگر تعویق نشه چه تصمیمی بگیرم و سعی کردم متناسب با شرایط خودم فکر کنم که بعد پشیمونی نداشته باشم . برای همه دوستانی که روز جمعه شرکت میکنن آرزوی سلامتی و توفیق دارم . خدا قوت و موفق باشید .

Civil phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

هرکسی فقط فکر کار خودشه گویا. عزیزان . همه جا تهران نیست!!. ساکنین استان خوزستان چطور کنکور بدن با این وضعیت اسفباری که وجود داره؟ یا سایر شهرهای پرخطر دیگه؟ همینطوری میگید بهتر که خیلی ها نمیتونن بیان؟ شما قراره دکترای فردای این مملکت بشی با مرام؟

دکتری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

ویس کرمی نماینده خرم آباد یادآور شد: ……بطور طبیعی چنانچه دو تا سه ساعت تجمعات به طول بیانجامد شدت شیوع افزایش پیدا خواهد کرد.
با وجود نگرانی و تذکر خیلی از مسئولین و نماینده ها بعضی از
مسئولین میفرمایید مردم ساده انگاری میکنند و خسته شدن ولی یکی باید بیاد مسئولین عزیز رو توجیه کنه که فقط برای رفع تکلیف آزمون برگزار نکنن

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

همین ویس کرمی……فرمودند که دلایل موافقان تعویق قااااانع کننده نیست!

زهرا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام
پدر من مشکل حاد ریوی داره، اگر با شرکت در آزمون دکتری مشکلی برای پدرم پیش بیاد کدامیک از مسئولین جوابگو خواهند بود؟
پارسال هم با وجود آمادگی برای آزمون دقیقه ۹۰ از شرکت در آزمون منصرف شدم
گناه من چیه که باید دوسال عقب بمونم؟
با تعویق کنکور امیدوارم که آسیب پذیر ها واکسن زده باشن

داوطلبب
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

سلام
پارسال دقیقا همین بساطو داشتیم
من شرکت نکردم پشیمون هم نشدم
اما خیلیها که شرکت نکرده بودن پشیمون شدن. پس فکراتونو کنید طوری که کمترین آسیبو ببینید، جوری نباشه که بخاطر اینکه صلاح ندونستین کنکور بدین افسردگی بگیرید. خودتونو آماده کنید که بعد از کنکور داوطلبایی که شرکت کردن بیان و بگن خیلی رعایت شده بود خیالمون راحته که مریض نمیشیم و… .
در نهایت تصمیم درست بگیرید. نمیگم شرکت کنید یا نه فقط میگم خدا عقل رو برای همچین روزی گذاشته.
التماس دعا

محمدی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

سازمان سنجش آموزش کشور درسدد است که داوطلبان آزمون دکتری را تا اوایل پانزدهم برای یک گرداب کرونایی واکسینه کندتا شاید بتواند آزمون برگزار نماید.

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

من زنگ زدم به یکی از این موسسات کنکور
گفتن تا دوشنبه استاداشون میگن که مشخص میشه که برگزار میشه یا نه.
مگه دوشنبه جلسه هست؟
اگر کسی خبر جدیدی داره لطفا بگه

مهتاب
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

اره قراره جلسه ستاد کرونا برگزار شه

M
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

ممنون از پی اچ تست
ممنونم از فارس من که پیگیر کمپین ها
تعویق

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

بچه ها خوندین ۶ تا دانشجو ی دانشگاه تهران براثر کرونا فوت کردن؟چرا جون هیچ کدوممون واسشون مهم نشد

Phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

جدی؟ ای وای من بندگان خدااا چه غم انگیز چقدر ناراحت شدم

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

اره الان خبر گزاری دانشجویی ایسنا نوشته بود

مریم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

یک درصد فکر کنین مهم باشه! به والله العلی العظیم حتی یک لحظه هم بهشون فکر نمی‌کنن.

داوطلب دکتری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

من خودم دیدم چندین استاد دانشگاه تهران که ماسک نمیزنن.

مصطفی رضایی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

من شرکت نمیکنم

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی رضایی

منم نمیکنم این ویروس جدید فقط رو جوونا داره مانور میده

اکبر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی رضایی

خدا رو شکر

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

چرا خدارو شکر ادم بیمنطقه بد

z
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

واقعا این چه وضعیته سران کشور میگن بدون رعایت و تجمع اوضاع بدتر میشه حالا ما فقط سر جلسه ازمون که نیست وارد شدن به سالن بالا رفتن از پله ها اینارو هم میخواد در فاصله یک و نیم متری اجرا بشه

مونا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ

واقعا همینه ما کنکور نمیدیم دیگ

اکبر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

خود دانید.

ولی توصیه من به شما : از کرونا نترسید.

یلدا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ

نهاد ریاست جمهوری هم دیگه جواب نمیده وزارت بهداشت هم میگه به ما مربوط نیست!

کنکوری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ

به نظر میاد بیشتر مخالفین کارمندای سازمان سنجش هستن و نه داوطلب آزمون. برای راحتی خودشون مخالف تعویقن.

کنکوری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

کسانی که میگن در اریبهشت شرایط با الان فرقی نداره کاملا اشتباه می کنن. در اریبهشت شرایط کرونا به علت واکسن کاملا بهتر از الان است.

اکبر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

خخخخخخخخخخخخخخخخ

آره برو واکسن رو بزن. دیگه کرونا نمیگری خخخخخخخخخخخخ

***
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  اکبر

خخخخخخخخخخخخخخخخخ از کجا یاد گرفتین

داوطلب دکتری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

با تعویق وضعیت کرونا بدتر میشه و جهش های بیشتری ظاهر میشن. مجبور میشیم با شرایط بدتر بریم کنکور بدیم. به خاطر اینکه هوا گرم میشه و دیگه نمیتوانیم ماسک رو پنج ساعت تحمل کنیم. سال پیش تابستان تهویه حوزه ها اصلا مناسب نبود به شدت گرم بود و اصلا نمیشد نفس کشید. برخی از حوزه ها هم که کولر گازی جلوی سر داوطلب ها روشن کرده بودند یکی که ماسک رو میکشید پایین تا یه چیزی بخوره اگر ناقل بود ذرات تنفسیش به سرعت به سر داوطلبان دیگر می رسید. هرچه بگذره وضع بدتر میشه چون کنترل روی ریشه کنی بیماری نمیشه مثل برخی کشورها از جمله چین. از طرفی واکسن روی کرونا انگلیسی موثر نیست. این مطلب را بارها در اخبار هنگام وصف اوضاع انگلیس و فرانسه گفتند. تعویق کنکور سال پیش اصلا درست نبود و تکرار دوباره اشتباه فاجعه بار است. باید از انتشار ویروس با سخت گیری جلوگیری شود نه این که برنامه ها را به عقب انداخت. باید تعداد حوزه ها و … افزایش یابد. اینقدر مثال سال پیش تعویق تعویق کنید که در شرایطی بسیار بدتر از الان بریم سر جلسه. متاسفانه مشکل ما اینه که از گذشته درس نمیگیریم. تعجب میکنم این حرف های ناشیانه را چون همیشه نصف داوطلبین کنکور داوطلبین سال پیش هستند چون ظرفیت دکتری بسیار پایین است. شما چه جوری تضمین میکنید وضع بدتر نمیشه. وضع بدتر میشه و برای خودمون خطرناکه. من خودم از کرونا وحشت دارم که میگم هرچه زودتر آزمون برگزار شه بهتره. اصلا همین اول… ادامه نظر»

اکبر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

چه عجب یه حرف حسابی دیدیم
ولی اظهاراتتان در مورد کرونا غلطه
از کرونا نترسید.

سنجش لجباز
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

من امروز سنجش بودم برای ازموم تافل،با کارمندای سنجش صحبت میکردن میگفتن خداکنکه کنور دکتری عقب نیوفته ،بعد عید کلی ازمون باید برگزار کنیم کارمون سخته

سعید
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سنجش لجباز

چه باحال
میشینن با شما گپ میزنن

دانشجوی مازندرانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

حتما ۲۲ اسفندم میخواین ازمون وکالت رو عقب بندازید…..
بابااا دوستااان
همینجوری هم عمرتون داره تلف میشه…
چرا ما مردمی هستیم که با تعطیلی و عقب افتادن موقعیت های زندگیمون خوشحال میشیم؟؟

داوطلب دکتری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

ممنون خوب گفتید

Mari
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

من جونم و سلامتی برام مهم تره
آزمون برگزار شد کرونا گرفتیم حتی قبول هم شدیم
مردیم چه فایده داره دیگه

صبرا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

چرا واقعا؟؟؟!!!
اصلا وقتی یک گزینه مثه برگزاری در شرایط ایمن وجود داره، چرا بقیه ی شرایط بررسی میشه؟
ما ها که خودمون می دونیم همه چیز فرمالیته است. این اقتدار و نظم نیست.این بیچارگیه!!!سوء مدیریته!!!

دانشجوی مازندرانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

ندن..دوستانی که میترسن کرونا بگیرن شرکت نکنن.بزارن شانس بقیه بیشتر باشه…
یعنی این دوستان تو هیچ جمعی که فاصله کمتر از ۱.۵ متر هست نمیرن؟؟؟؟اینا همش بهونه هستش….بهونه……بهونه……

علیرضا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

حرفات بچه گانه ست

مهرداد
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

تا حالا ور دل ۴۰ نفر غریبه رفتی تو یک فضای بسته ۴ تا ۵ ساعت بشینی؟ البته مثل اینکه زیاد میری.

واریاگ
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

اونایی که در حد قبولی خوندن و رزومه دارن شرکت میکنن
البته من که نرسیدم بخونم بخاطر پایان نامم

بهزاد
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

حداقل میشه با چند ساعت تاخیر در برگزاری آزمون و استفاده از کیت های سریع تشخیص کرونا داوطلبین رو غربالگری کرد.

حتما باید تعویق کنید آزمونو
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

فقط تعویق راه حله

یلدا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

من با ستاد کرونا و نهاد ریاست جمهوری تماس گرفتم اول اینکه اعتراض کردم گفتن با پروتکل رعایت میشه و ازمونهایی که عقب افتاد شرایط نبود که عقب افتاد و وقتی گفتم بی عدالتی هست گوشی را قطع کرد!!! بعدم گفت با ما نیست با سنجشه! یعنی قشنگ سر لج و لجبازی کنکور را برگزار میکنن متاسفانه

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

ریس جمهور میگن تجمع نباید بشه.
بعد سنجش مدام زیرنویس میکنه که کارت ورود به جلسه و تاریخ آزمون رو
چرا وزارت بهداشت محدودیت رو اعلام نمیکنند؟

داوطلب کنکور دکترا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

دیگه به کی باید بگیم تا این کنکور به تعویق بیفته
دوستان خواهشا به ۱۱۱ زنگ بزنید و درخواست تعویق خودتون رو بگید.

علی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

۱۱۰ هم زنگ‌بزنیم تا اینا کوتاه بیان

داوطلب کنکور دکتراااااا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

یعنی دیگه تعویق در کار نیست؟
صدای ما رو نشنیدن؟؟؟؟؟؟؟

بهار
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

این خیلی بی انصافیه که داوطلبان دکترا وزارت علوم در این شرایط با استرس و ترس از کرونا اونهم ورژن جدید و کشنده از نوع انگلیسی بیان بشینن پای آزمونی پررقابتی که خودش پراز استرس و ترس و نگرانی….

مهلا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

وقتی هیچ فعالیتی در کشور تعطیل نشده و همه از صبح تا عصر مجبور هستن که برن سرکار و کارهای روزمره رو انجام بدن چه فرقی میکنه که کنکور برگزار بشه؟؟؟ من متوجه نمیشم چرا اینقدر اصرار به تعویق هست وقتی سال گذشته هم به خاطر این اصرار های الکی برای تعویق کنکور در شرایط خیلی بدتری نسبت به اسفندماه برگزار شد!!!!! به جای اینکارها بهتره تلاش کنید که پروتکل های بهداشتی رعایت بشه نه اینکه صورت مساله پاک بشه

ساره
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

شما در کنکور هیچ اراده ای برای رعایت پروتکل نداری وقتی نشوندنت تو راهرو بف فاصله نیم متری یه نفر جرات داری بگو نمیشینم !

دانشجوی مازندرانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

چرااا..
حرف بزنید .
اعتراض کنید.
۱.۵ متر حق قانونی شماست.
ماسک ببر
الکل ببر.
امتحان بده بیااا

امیر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

سال گذشته فاصله صندلی‌های کنار من کمتر از یک متر بود. اعتراض هم کردم و مراقبین گفتند که خودشون هم تعجب کردند که چرا صندلی‌ها اینقدر نزدیک به هم هستند. حوزه امتحانی من موسسه آموزش عالی آل‌طه در تهران بود.

دکی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

مدرسه و دانشگاه و بسیاری از شغلها تعطیل هستن……

.......
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

ای واااااااااای امروزم که تعویق نشد
حالا میخواید تا ما خلاصه هامونو مرور می‌کنیم شما تعویق چیا به تماستون ادامه بدین شاید فرجی شد

کامران
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  .......

من فکر می کردم استای عقده ای بعد استاد شدن عقده ای میشن
بعد دیدم نه قبل استاد شدن عقده ای بودن

سیما
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

خخخخخخ

.......
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

اخیییی چون شما نخوندین چوبشو ما بخوریم
شما خوب می دونی تا ۱ سال آینده حداقل شرایط همینه
دنبال بهانه اید به ما چه

تعویق
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  .......

الان دلت خنک شد اینو گفتی؟ آروم شدی؟…آخی

***
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  .......

اخی بنده خدا ناااازی ناااازی

Phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

بحث بحث واکسن نیست که بگیم یک ماه دیگه برسه یا نرسه، بحث اروم تر شدن شرایط هست، کم تر شدن شهرهای نارنجی و قرمز و کم شدن امار الان زندگی توی خوزستان تقریبا مختل شده امار کرونای انگلیسی به شدت زیاد شده
مرداد ماه شرایط درسته که بازم کم و بیش خوب نبود ولی میگم مثل الان محدودیت نبود

ماه دخت بانو
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

رییس جمهور: ۹ اسفند
اقداماتی انجام دهیم که اجتماعات نباشد و برخی از کارها را عقب بیندازیم، مهلت اهمال‌هایی که لازم است انجام بگیرد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

امیر
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

هیمنارو گفت…؟
پس قطعا تعویق میفته چون کنکور اجتماعات حساب میشه

ماه دخت بانو
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

بله توی سایت نهاد ریاست جمهوری هست
برید ببینید
من کپی کردم ازونجا

پشت کنکوری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

دقیقا همینا رو گفتن رئیس جمهور.

ساره
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماه دخت بانو

کنکور اجتماع نیست دانشجو هم ضد کرونا اصلا دانشجو باید کرونا بگیره نمیدونیدبرنامه دارن کار دارن آقایون

M
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

چی شد بلاخره؟؟ چرا هیچ خبری در این مورد نیست؟؟

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

حالا یه ماه اونطرف تر مینداختن به کجای این دنیای به این بزرگی بر میخورد اصلا انگار ما آدم نبودیم تو این مدت اینهمه التماسشون کردیم

مهری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

همه میدونیم که تا دو سه ماه اینده کرونا تِغییرنمیکنه و واکسن هم به اکثر افراد نمیرسه تعویق کنکور بهانه شده واسه یکسری افراد

کرمانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

اگه یکماه عقب میفته هوا تو شهرهای که سرده که حداقل بشه پنجره ها رو باز کرد گویا خیلی براشون سخته که درک کنن با سه ماسک داخل فضای بسته خیلی از پروتکلها رو نمیشه اصلا رعایت کرد چون آدم خفه میشه .

آرش
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  کرمانی

داداش تو نگران شهرهای سرد نباش. من تو شهر کوهستانی هستم امسال هوا انقدر گرم شده که درختها دارن جوانه میزنن

ت
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

خخخخخ اره بابا.ما خودمون با اینکه شهرمون سرده تابستونش نمی تونیم دو تا ماسک بزنیم دیگه بچه های جنوب کشور چه کنن

پشت کنکوری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ت

جنوبیا الان که اوضاعشون بدتر

پشت کنکوری
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

والا ما اینجا مازندران با اب و هوای معتدل در عین حال که درختان شکوفه داده یک هفته ست بی سابقه ترین سرما رو داریم تحمل میکنیم

کرمانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

بی کفایتی عزیزان معلوم نیست منجر به کشته شدن چند داوطلب بشه خدا بخیر کنه

الهام
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

پارسال اینهمه عقب انداختن و آخرشم تو شرایط بدتر برگزار شد
امسال هم هر چی اوضاع بدتر بشه
واکسیناسیون هم تا زمستون آینده عمومی نیست و نباید امتحان به تعویق بیفته

اندیمشکی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

باشه شما پانزدهم سرجلسه باش

Phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

هر چی بود محدودیت سفت و سخت توی خوزستان نبود
زندگی عادی جریان داشت خوزستان اکثرا شهرها محدودیت و تعطیلی برقراره

ارژنگ
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

معلومه خیلی آماده ای

صنم ارزانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارژنگ

آقای ارژنگ هیچ میدونید تو کشورهای اروپایی مثل آمریکا تو یه سال هفت بار کنکور میدن برای همین که تو خود امریکا قبول شدن آسون ولی خوندن تو خود دانشگاه سخت بعد اسم خودتونو گذاشتین زرنگ

star
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

شما که خواهان تعویق نیستین پس لطفا نظر ندید و تحلیل نکنید از خودتون.

پ
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  star

چرا ما نباید نظر بدیم؟
مثل اینکه امثال شما تعویقی ها دیدین تعویق در کار نیست حسابی خونتون به جوش اومده

مانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

به نظرم جلسه ستاد تا عصر ادامه داره، ابتدای جلسه رییس جمهور فقط مقدمات و کلیات رو مطرح میکنه.

فراز
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

شما تا حتی روز ۱۶ اسفند بعد از برگزاری کنکور هم به تعویق آزمون امید داشته باشین حتما فرجی خواهد شد.

تارا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  فراز

فراز جان شما برو کنکورتو اومدین اینجا اظهار نظر چی میکنی آخه بدتر اعصاب مارو خورد میکنین همتون یه مشت سیاهی لشگرین

پ
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فراز

احسنت
کنکور باید برگزار گردد

صنم ارزانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

یعنی واقعا میخوایید به تعویق بیافته اخه شرایط هر روز داره بدتر میشه

Phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

واقعا متاسفم که اینقدر همه رو منتظر گذاشتن شبکه خبر یک ریز زیر نویس میکنه کرونای انگلیسی جدی گرفته شود من خیلی نگران میشم دوستان از دیشب چنان استرسی گرفتم که نزدیک بود روانه بیمارستان بشم. نمیدونم چرا اینقدر نگرانم من دواطلب یکی از شهرای خوزستان هستم که شهر من حوزه نیست و ۶۰کیلومتری حوزه هست ماشین شخصی ندارم و به دلیل محدودیت و کم شدن تردد رفت امد محدود هست و ترمینال هم محدود باید خانوادم تا حوزه منو برسونن و ۴ساعت هم منتظر بمونن واقعا من نمیدونم اون لحظه نگران خودم باشم نگران خانوادم نمیدونم واقعا چی بگم که هیچ کس درک نمیکنه مرد نیستید لااقل ادای مرد بودن رو که میتونید در بیارید یا هی نگرانی وارد نکنید یا حالا که نگرانی وارد میکنید و باید جدی گرفته بشه فکری به حال ماهم بکنید خدا رو خوش نمیاد واقعا
حداقل تا برداشتن محدودیت محض رضای خدا کمی عقب بندازند فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاد

خدایا من فقط میدونم تو شاهدی...
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Phd

من درک میکنم شما چی میگید چون منم یه ساعت و نیم با مینی بوسی ماشینی دربستی چیزی باید برسم تا حوزه.منم مثل شما تو خوزستانم و ازاسترس فقط بغضم فرو میدم بعدم یه عده راحت تو خونه هاشون تایپ میکنن میخواستی بخونی تعویق طلب درس نخون…خدای ما هم بزرگه چه میتونیم کنیم وقتی خودمون به هم رحم نمیکنیم…

Phd
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

اره واقعا دوست عزیز ممنونم که شما هم درک میکنید
قبلا ترمینال ماشین ها برقرار بودن هر وقت بخوای الان نگرانی که به دلیل محدودیت ماشین گیر بیاد یا نه خانوادمم نگرانم هستن مجبوریم دربستی بگیریم یکی از خانوادم منو همراهی کنه واقعا نگرانم خیلی
نمیتونمم حاظر نشم تلاشم بی ثمره میمونه واقعا

دکی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

تعویق منطقیست…

صنم ارزانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

نه اصلا

اسماعیل
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

یعنی یک ماه عقب انداختن آزمون اینقدر سخت؟؟؟؟
یک ماه دیگ واکسن میرسه
یک ماه دیگ هوا گرمتر میشه تهویه راحت تر
یک ماه دیگ مشخص میشه موج ۴ شروع شده یا نه
التماس تفکر

پارسا
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

باشه ۱ ماه دیگه واکسن میرسه :))))))))))
جوک سال

الهه
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

خخخخخخخخخخ
زمستون سال بعد نوبت واکسیناسیون عمومی
بعد میگن یه ماه دیگه
التماس تفکر به شما برادر
یکم دانشتو ببر بالا بعد نظر بده
یه ماه دیگه همین شما و امثال شما میای میگی ماه رمضونه نمیتونم کنکور بدم دوباره میزنی تو طبل تعویق
بعد دوباره میای میگی تابستونه کولر ویروسو پخش میکنه و با ماسک گرمم میشه و خفه میشم
بندازین پاییز
بابا دیگه دستتون تو کنکور قبلی رو شد

ساره
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

خخخخخخ!!!! شما مطمئنی داوطلب مقطع دکتری؟

الهه
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

خودخواهی تا کی؟التماس تفکر

صنم ارزانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

آی قربون آدم چیز فهم منم میگم شرایط رفته رفته داره بدتر میشه دیگه نمیگم کلا کنکور امسال برگزار نکنن که یکم این دانشجوها به اصطلاح زرنگ استراحت کنن اخه طفلکا خیلی خستن مثلا

اهواز،کارون
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

جناب ،وزیر،نماینده محترم،آقای رئیس جمهور، رهبر عزیز،جون مردم مهمتره یا به هم نریختن برنامه های آموزشی و…
خدایااا به که پناه ببریم…

صنم ارزانی
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  اهواز،کارون

جناب با تعویق افتادن چیزی درست نمیشه ها