موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لغو آزمون MHLE فروردین 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شصت و یکمین آزمون MHLE که قرار بود روز پنجشنبه 19 فروردین ماه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، با توجه به شرایط فعلی تعدد شهرهای قرمز در کشور و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی مربوطه، شصت و یکمین دوره ی آزمون MHLE که قرار بود در روز پنج شنبه 19 فروردین ماه 1400 برگزار شود، لغو می گردد. در خصوص زمان برگزاری این آزمون، متعاقبأ با در نظر گرفتن شرایط همه گیری بیماری، تصمیم گیری و نتیجه به آگاهی داوطلبان گرامی خواهد رسید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سروش
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ب٫ظ

نمیدونم چه اصراریه که حتماً حضوری برگزار بشه آزمون؟! یه آزمون تعیین سطح زبانه! رقابتی که نیست. هم استرس خود آزمون رو باید داشته باشه آدم هم استرس کرونا نگرفتن! برای کنکور دکتری هم که زبان رو با ضریب ۳ اضافه کردن مشکل دیگه چیه؟! (¬_¬)

ماری
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سروش

تو کنکور زبان ضریب یک داره نه ۳

سروش
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ماری

برای وزارت بهداشت ۳ هست. از امسال اضافه شد.

رویا
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سروش

کامل موافقم، وزارت بهداشت همیشه سختگیرانه تر رفتار میکنه با دانشجوهاش، تازه دلمون خوش بود برای ثبت نام مدرک زبان نمیخوان. نگو برنامه داشتن برامون، ضریب ۳ آخه! هم تعداد سوالات و هم ضریبش بیشتر از وزارت علوم، واقعا بی انصافیه!