موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تمدید انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۳ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند تا ساعت ۲۴  دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۳ تمدید شد.

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی  که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۷:۰۷ ب٫ظ

سلام
من در مهندسی کامپیوتر در همه واحدهایی دانشگاهی دعوت به مصاحبه شده ام. منتهی مشکلی که الان است اینست که مثلا مقاله ها با آن همه صفحه که تالیف شده، کتاب تالیفی، ریز نمرات مقطع لیسانس ،ارشد را چجوری در فایل pdf بارگذاری کنم .؟
ایکاش عوض این کارها بصورت جداگانه فایل زیب شده را می خواستند تا مداراک قاطی هم نشوند.
چون رتبه ام هم خوبه و مقاله و کتاب تالیفی و…. دارم امسال دیگه میخوام برم ثبت نام کنم برام شدیدا نیاز است

خوشحال میشوم از دوستان کسی میدونه برام توضیح بده یا برام ایمیل بزنه

ایمان
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام
استان فارس چه شهرهایی پذیرش داره?

سارا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

چه رشته ای؟

ایمان
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

برق قدرت